ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
10urmusic
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ağustos 2013 16:07
Son Ziyaret:
01 Ocak 2026 11:38
Toplam Mesaj:
59 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Erkmen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sanliurfa
Meslek:
Keman Öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Sitrik Asit Co2 Denemem
[QUOTE=gssmartboy]Vana ayarini nasil yapiyorsunuz? Bir türlü tutturamadim cabuk bitiyor yada çok kisarsam gaz çıkışı az oluyor? [/QUOTE]
O biraz deneme yanılmayla oluyor. Tam kapatın vanayı daha sonra çok az açıp bekleyin. Hemen co2 çıkışı olmayacaktır. [U]15-20 sn bekleyin.[/U] Önce hortumda kalan co2 çıkacak sonra düzene girecektir.. daha sonra ince ayarla sn 1-2 damla nasıl istiyorsanız o şekilde ayarlayın.
[QUOTE=gssmartboy]Vana ayarini nasil yapiyorsunuz? Bir türlü tutturamadim cabuk bitiyor yada çok kisarsam gaz çıkışı az oluyor? [/QUOTE]
O biraz deneme yanılmayla oluyor. Tam kapatın vanayı daha sonra çok az açıp bekleyin. Hemen co2 çıkışı olmayacaktır. [U]15-20 sn bekleyin.[/U] Önce hortumda kalan co2 çıkacak sonra düzene girecektir.. daha sonra ince ayarla sn 1-2 damla nasıl istiyorsanız o şekilde ayarlayın.
Sitrik Asit Co2 Denemem
[QUOTE=bjkalley]
Yok basınca en ufak etki farkı olmaz. Oranlı koymadaki tek talebimiz biri bitince diğeri de bitmiş olsun, boşa gitmesin. O yüzden kimyasal tepkimesini bulmak, oradan mol sayısını hesaplamak. sonra da molekül ağırlığından gramajları bulmak lazım. Bu hesap kesin yapılmıştır araştırmak lazım.[/QUOTE]
12 senedir forumdayım. Bu 2. üyeliğim.12 senedir yaptığın yorumları dikkatlice okurum. Ne diyosan doğrudur 😃
[QUOTE=bjkalley]
Yok basınca en ufak etki farkı olmaz. Oranlı koymadaki tek talebimiz biri bitince diğeri de bitmiş olsun, boşa gitmesin. O yüzden kimyasal tepkimesini bulmak, oradan mol sayısını hesaplamak. sonra da molekül ağırlığından gramajları bulmak lazım. Bu hesap kesin yapılmıştır araştırmak lazım.[/QUOTE]
12 senedir forumdayım. Bu 2. üyeliğim.12 senedir yaptığın yorumları dikkatlice okurum. Ne diyosan doğrudur 😃
Sitrik Asit Co2 Denemem
[QUOTE=bjkalley]Tam 200'e 200 değil, 5'e 4 gibi bir oran vardı galiba iyice araştırmak lazım. Gerçi oran kötü olsa da çalışır sadece biri bitince diğerinin kalanı olur[/QUOTE]
Aynen bence 200 gr limon tuzu 150 gr karbonat ideal olacaktır. 200 gr karbonat basıncı fazla arttıracaktır diye düşünüyorum. [EDIT]10urmusic,2018-01-13 19:09:32[/EDIT]
[QUOTE=bjkalley]Tam 200'e 200 değil, 5'e 4 gibi bir oran vardı galiba iyice araştırmak lazım. Gerçi oran kötü olsa da çalışır sadece biri bitince diğerinin kalanı olur[/QUOTE]
Aynen bence 200 gr limon tuzu 150 gr karbonat ideal olacaktır. 200 gr karbonat basıncı fazla arttıracaktır diye düşünüyorum. [EDIT]10urmusic,2018-01-13 19:09:32[/EDIT]
Sitrik Asit Co2 Denemem
[QUOTE=MertHusmenler]Benim bildiğim oran 200 gram karbonat 200 gram limon tuzu ve 400er gram su ideali bu sanırım.[/QUOTE]
doğru oranlar dediğiniz gibi sadece karbonatın olduğu şişe 200 ml su diğeri 600 ml su olacak.[EDIT]10urmusic,2018-01-13 00:33:59[/EDIT]
[QUOTE=MertHusmenler]Benim bildiğim oran 200 gram karbonat 200 gram limon tuzu ve 400er gram su ideali bu sanırım.[/QUOTE]
doğru oranlar dediğiniz gibi sadece karbonatın olduğu şişe 200 ml su diğeri 600 ml su olacak.[EDIT]10urmusic,2018-01-13 00:33:59[/EDIT]
Sitrik Asit Co2 Denemem
[QUOTE=MertHusmenler]Co2 çıkışı hemen başladı mı? Şuan nasıl?[/QUOTE]
Tepkime hemen başlıyor.10 dk sonra basıncı artıyor ve co2 çıkışı başlıyor. sn 1 damla olacak şekilde ayarlı. Geceleri kapatıyorum en güzel yanı bu sistemin . Deneme amaçlı yaptığım için oranlar biraz düşük ve co2 çıkışı bitmek üzere basınç baya düştü. 200 gr limon tuzu ve 150 gr karbonat deneyeceğim. 1 ay olduğunu söylüyorlar fakat doğru oranlarla bence 20-25 gün arası co2 çıkışı olacaktır diye düşünüyorum.
[QUOTE=MertHusmenler]Co2 çıkışı hemen başladı mı? Şuan nasıl?[/QUOTE]
Tepkime hemen başlıyor.10 dk sonra basıncı artıyor ve co2 çıkışı başlıyor. sn 1 damla olacak şekilde ayarlı. Geceleri kapatıyorum en güzel yanı bu sistemin . Deneme amaçlı yaptığım için oranlar biraz düşük ve co2 çıkışı bitmek üzere basınç baya düştü. 200 gr limon tuzu ve 150 gr karbonat deneyeceğim. 1 ay olduğunu söylüyorlar fakat doğru oranlarla bence 20-25 gün arası co2 çıkışı olacaktır diye düşünüyorum.
Sitrik Asit Co2 Denemem
[B]AKVARYUM[/B] 20 Lt
[B]Canlılar[/B] : Sakura Karides
[B]Bitkiler[/B] : Bacopa, gül, sağ taraftaki bitkinin adını bilmiyorum bilen varsa Söyleyebilirse sevinirim. [:?]
[B]Aydınlatma[/B] 14 w 920lm led
Arkadaşlar daha önce mayalı sistem denemiştim bu akvaryum kurulumumda Sitrik asitle 10 günde güzel sonuçlar elde ettim. Sistem basit 2 litrelik şişelerin birine 150 gr. Limon Tuzu ve 600 ml su diğeri 2 paket karbonat (90gr) 200 ml su ( deneme amaçlı yaptım olması gereken oranlar aslında bu şekilde değil) Ve 2-3 güne bir çok az bi sıvı gübre katkım var. 10 günlük denemede sadece 1 kere % 20 oranında bir su değişimi ve ölü yaprak temizliğim oldu. Yorumlar tavsiyeler sizde...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151110/120120182355101.jpg[/IMG]
1. GÜN
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151110/120120182356501.jpg[/IMG]
5.GÜN
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151110/120120182358221.jpg[/IMG]
10.GÜN
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151110/120120182359431.jpg[/IMG][EDIT]10urmusic,2018-01-14 21:08:03[/EDIT]
[B]AKVARYUM[/B] 20 Lt
[B]Canlılar[/B] : Sakura Karides
[B]Bitkiler[/B] : Bacopa, gül, sağ taraftaki bitkinin adını bilmiyorum bilen varsa Söyleyebilirse sevinirim. [:?]
[B]Aydınlatma[/B] 14 w 920lm led
Arkadaşlar daha önce mayalı sistem denemiştim bu akvaryum kurulumumda Sitrik asitle 10 günde güzel sonuçlar elde ettim. Sistem basit 2 litrelik şişelerin birine 150 gr. Limon Tuzu ve 600 ml su diğeri 2 paket karbonat (90gr) 200 ml su ( deneme amaçlı yaptım olması gereken oranlar aslında bu şekilde değil) Ve 2-3 güne bir çok az bi sıvı gübre katkım var. 10 günlük denemede sadece 1 kere % 20 oranında bir su değişimi ve ölü yaprak temizliğim oldu. Yorumlar tavsiyeler sizde...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151110/120120182355101.jpg[/IMG]
1. GÜN
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151110/120120182356501.jpg[/IMG]
5.GÜN
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151110/120120182358221.jpg[/IMG]
10.GÜN
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151110/120120182359431.jpg[/IMG][EDIT]10urmusic,2018-01-14 21:08:03[/EDIT]
Adım Adım Bir Hayalden Gerçeğe ( Duvar Akvaryumu)
Elinize Sağlık, aşamaları sürekli takip ediyorum. Tamamlandıktan sonra Böyle bir çalışma yapacak arkadaşlar için maliyetide duymak isteriz :)
Elinize Sağlık, aşamaları sürekli takip ediyorum. Tamamlandıktan sonra Böyle bir çalışma yapacak arkadaşlar için maliyetide duymak isteriz :)
Led aydınlatma ve spectrum
[QUOTE=livane]Arkadaşım gerçekten ufak olmasına rağmen guzel bir tabana sahipsin ancak bitkili tankların en büyük dertlerinden biri ışık buna hem fikiriz. Led kullanma konusunda iyi yapmışsın ancak hiçbir zaman akvaryumlarında şerit led kullanma ben kendimde tankımda led kullanıyorum ancak 3çipli power led kullanıyorum 3*1 yani 3 watt lık ışık veriyor ancak 1 watt yakıyor hemde tasarruflu. eğer maddi açıdan durumun uygunsa sana tavsiyem iyibir led aydınlatmacıya gidip tank ölçülerine göre yoğunluğu günışıgı ve beyaz olmak üzere aralarına birer tanede mavi renk koydurtup bir aydınlatma sistemi yaptırabilirsin.[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim selim bey, önerilerinizi dikkate alıcam. Bu akrada akvaryumunuz çok güzel gözüküyor :)
[QUOTE=livane]Arkadaşım gerçekten ufak olmasına rağmen guzel bir tabana sahipsin ancak bitkili tankların en büyük dertlerinden biri ışık buna hem fikiriz. Led kullanma konusunda iyi yapmışsın ancak hiçbir zaman akvaryumlarında şerit led kullanma ben kendimde tankımda led kullanıyorum ancak 3çipli power led kullanıyorum 3*1 yani 3 watt lık ışık veriyor ancak 1 watt yakıyor hemde tasarruflu. eğer maddi açıdan durumun uygunsa sana tavsiyem iyibir led aydınlatmacıya gidip tank ölçülerine göre yoğunluğu günışıgı ve beyaz olmak üzere aralarına birer tanede mavi renk koydurtup bir aydınlatma sistemi yaptırabilirsin.[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim selim bey, önerilerinizi dikkate alıcam. Bu akrada akvaryumunuz çok güzel gözüküyor :)
Led aydınlatma ve spectrum
[QUOTE=ergin sarı]Güzel bibtankun var ama şerit led asla ve asla olmaz.[/QUOTE]
Hocam biryandan Led aydınlatmaya geçmek istiyorum yardım istiyorum diye konu açarken, diğer yandan nası böyle kesin bir kanıya vardın anlayamadım...
Konuya hakim deneyimli arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim...
[QUOTE=ergin sarı]Güzel bibtankun var ama şerit led asla ve asla olmaz.[/QUOTE]
Hocam biryandan Led aydınlatmaya geçmek istiyorum yardım istiyorum diye konu açarken, diğer yandan nası böyle kesin bir kanıya vardın anlayamadım...
Konuya hakim deneyimli arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim...
Led aydınlatma ve spectrum
Arkadaşlar yaklaşık 2-3 ay kadar önce kurduğum akvaryumda yüksekliği 17 cm olduğu için Led ışığa karar verdim. Grolux florasan veya daylight ampulu akvaryumun konumu gereği uygulayamadım. Uygulasamda yükseklik az olduğu için ışık fazla geleceği için yosunlanma kaçınılmaz olacaktı.
40cm x 3 olarak 2 çipli beyaz led uyguladım. Başta oldukça memnundum fakat zamanla eski verimi alamaz oldum. Sıvı gübre, misket gübre, su değişimlerini düzenli olarak yapıyorum. Canlı olarak; Moss ve subulata var.
Led uygulayan arkadaşlar MAVi ve KIRMIZI ledler uyguluyorlar. Bunun nedeni sanırım Güneş ışığını taklit etmesi ve Spectrum değerini arttırarak fotosentezi sağlaması.
refet beyin yazısını okudum çok aydınlatıcı oldu ama yinede kullanan arkadaşlardan öneri almak iyi olacaktır.
sorum şudur;
3 Şerit daha led daha eklemeyi düşünüyorum. 1 Mavi - 1 Kırmızı - 1 Beyaz olarak. Led deneyimi olan arkadaşlara sorum; kırmızı ve mavi kullanırsam bitki gelişiminde gözle görülür bir fark olur mu?En büyük korkum, Mavi veya kırmızı ışık çok gelirse akvaryumda renk curcunası olması. Önerilerinizi Bekliyorum.
Genel görünüm ve konumu göstermek için... Fotoğraf yanıltıcı olabilir ama ışık bu gördüğünüzün %50si kadar.

10urmusic 2013-12-25 12:25:12
Arkadaşlar yaklaşık 2-3 ay kadar önce kurduğum akvaryumda yüksekliği 17 cm olduğu için Led ışığa karar verdim. Grolux florasan veya daylight ampulu akvaryumun konumu gereği uygulayamadım. Uygulasamda yükseklik az olduğu için ışık fazla geleceği için yosunlanma kaçınılmaz olacaktı.
40cm x 3 olarak 2 çipli beyaz led uyguladım. Başta oldukça memnundum fakat zamanla eski verimi alamaz oldum. Sıvı gübre, misket gübre, su değişimlerini düzenli olarak yapıyorum. Canlı olarak; Moss ve subulata var.
Led uygulayan arkadaşlar MAVi ve KIRMIZI ledler uyguluyorlar. Bunun nedeni sanırım Güneş ışığını taklit etmesi ve Spectrum değerini arttırarak fotosentezi sağlaması.
refet beyin yazısını okudum çok aydınlatıcı oldu ama yinede kullanan arkadaşlardan öneri almak iyi olacaktır.
sorum şudur; 3 Şerit daha led daha eklemeyi düşünüyorum. 1 Mavi - 1 Kırmızı - 1 Beyaz olarak. Led deneyimi olan arkadaşlara sorum; kırmızı ve mavi kullanırsam bitki gelişiminde gözle görülür bir fark olur mu?En büyük korkum, Mavi veya kırmızı ışık çok gelirse akvaryumda renk curcunası olması. Önerilerinizi Bekliyorum.
Genel görünüm ve konumu göstermek için... Fotoğraf yanıltıcı olabilir ama ışık bu gördüğünüzün %50si kadar.

SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

