ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
thecrash
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
67
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Temmuz 2013 00:16
Son Ziyaret:
27 Nisan 2022 14:00
Toplam Mesaj:
99 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Faik Mehmet Aksu
Doğum Tarihi:
25 Ekim 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Faik Mehmet
65 Lt high tech bitkili akvaryum
SON 10 MESAJI
Ofis Akvaryumum
Akvaryumun güncel hali (13.10.2020) [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/131020201746361.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/131020201755071.jpg[/IMG][EDIT]thecrash,2020-10-13 17:55:39[/EDIT]
Akvaryumun güncel hali (13.10.2020) [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/131020201746361.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/131020201755071.jpg[/IMG][EDIT]thecrash,2020-10-13 17:55:39[/EDIT]
Ofis Akvaryumum
http://www.aquaristik-zentrum.at/shop/de/eheim-power-led-daylight-leuchte-7-watt
Merhaba, aydınlatma sanırsam artık Türkiye'de satılmıyor. Yukarıdaki paylaştığım linkten inceleyebilirsiniz.
[QUOTE=Barocka]
Enfes görünüyor gerçekten, rica etsem aydınlatma için link verebilir misiniz… [/QUOTE][EDIT]thecrash,2020-10-12 13:57:14[/EDIT]
http://www.aquaristik-zentrum.at/shop/de/eheim-power-led-daylight-leuchte-7-watt
Merhaba, aydınlatma sanırsam artık Türkiye'de satılmıyor. Yukarıdaki paylaştığım linkten inceleyebilirsiniz.
[QUOTE=Barocka]
Enfes görünüyor gerçekten, rica etsem aydınlatma için link verebilir misiniz… [/QUOTE][EDIT]thecrash,2020-10-12 13:57:14[/EDIT]
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=sherloock]Oldukça basit sade ve hoş bir kurulum olmuş. sıkıcı ve iş stresinin yoğun olduğu ofis ortamına bence güzel renk katmış :) bitkili akvaryumlardan pek anlamıyorum deneyimim veya herhangi bir tecrübem de yok. ancak içine birkaç görsel amaçlı canlı doğuran veya beta ile daha renkli hareketli olur düşüncesindeyim [:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler güzel mesajınız için, 5 adet ember tetram var yalnız kaçıyorlar hiç oralı değiller, akvaryumda varlığı bile belli değil, onun yerine betta alsam mı diye düşünmüyor değilim ancak akvaryumdaki yosun problemini çözecek bir canlı değil, aklım karideslere de gidiyor bir yandan, kararsızım kısaca :)
[QUOTE=sherloock]Oldukça basit sade ve hoş bir kurulum olmuş. sıkıcı ve iş stresinin yoğun olduğu ofis ortamına bence güzel renk katmış :) bitkili akvaryumlardan pek anlamıyorum deneyimim veya herhangi bir tecrübem de yok. ancak içine birkaç görsel amaçlı canlı doğuran veya beta ile daha renkli hareketli olur düşüncesindeyim [:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler güzel mesajınız için, 5 adet ember tetram var yalnız kaçıyorlar hiç oralı değiller, akvaryumda varlığı bile belli değil, onun yerine betta alsam mı diye düşünmüyor değilim ancak akvaryumdaki yosun problemini çözecek bir canlı değil, aklım karideslere de gidiyor bir yandan, kararsızım kısaca :)
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=Veyselal]Ofiste co2 yi nasil ayarladiniz acaba=)[/QUOTE]
Selam masanın altı bu şekilde :) arada ufak bir bölme var oraya yerleştirdim co2 tüpünü, hiç belli olmuyor bile [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/290920200918071.jpg[/IMG]
[QUOTE=Veyselal]Ofiste co2 yi nasil ayarladiniz acaba=)[/QUOTE]
Selam masanın altı bu şekilde :) arada ufak bir bölme var oraya yerleştirdim co2 tüpünü, hiç belli olmuyor bile [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/290920200918071.jpg[/IMG]
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=Carl]
İlk önce akvaryum çok güzel olmuş tebrik ederim ikinci olarak camın sağ tarafında yosunlaşma olmuş bunun için nerite salyangozu eklerseniz Yosunun Ysini hatırlamazsınız [:D][/QUOTE]
Merhaba güzel yorumunuz için teşekkür ederim, nerite de çok etkili evet ancak plastik bir kart kullanıyorum camları temizlemek için, neriteden daha hızlı bir çözüm diyebilirim [:D]
[QUOTE=Carl]
İlk önce akvaryum çok güzel olmuş tebrik ederim ikinci olarak camın sağ tarafında yosunlaşma olmuş bunun için nerite salyangozu eklerseniz Yosunun Ysini hatırlamazsınız [:D][/QUOTE]
Merhaba güzel yorumunuz için teşekkür ederim, nerite de çok etkili evet ancak plastik bir kart kullanıyorum camları temizlemek için, neriteden daha hızlı bir çözüm diyebilirim [:D]
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=Selman42]Güzel görünüyor tankınız elinize sağlık ama orta planda daha cüce bitki kullanmanız sanki daha iyi olur muydu bilmem özellikle kırmızı tonlarda bir bitki türü gibi[:)][/QUOTE]
Merhaba,
Kayaların arasındaki bitkiler rotala, normalde kırmızıydılar ilk aldığımda, ışığın beyaz olmasından mı bilmiyorum iyice renkleri yeşile çaldı. Bu konuda ne yapılabilir? demir ve mikro gübre de veriyorum. Devamlı olarak aklımda bu konu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/240920201022111.jpg[/IMG]
[QUOTE=Selman42]Güzel görünüyor tankınız elinize sağlık ama orta planda daha cüce bitki kullanmanız sanki daha iyi olur muydu bilmem özellikle kırmızı tonlarda bir bitki türü gibi[:)][/QUOTE]
Merhaba,
Kayaların arasındaki bitkiler rotala, normalde kırmızıydılar ilk aldığımda, ışığın beyaz olmasından mı bilmiyorum iyice renkleri yeşile çaldı. Bu konuda ne yapılabilir? demir ve mikro gübre de veriyorum. Devamlı olarak aklımda bu konu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/240920201022111.jpg[/IMG]
Ofis Akvaryumum
[QUOTE=z.b.s.k]Akvaryumun arka planını pek beğenmedim ama ofisin arka planını çok beğendim.
+1[/QUOTE]
Merhaba, fikirlerinize açığım, hep birlikte daha da güzelleştirebiliriz :)
[QUOTE=z.b.s.k]Akvaryumun arka planını pek beğenmedim ama ofisin arka planını çok beğendim.
+1[/QUOTE]
Merhaba, fikirlerinize açığım, hep birlikte daha da güzelleştirebiliriz :)
Ofis Akvaryumum
Ofiste kurduğum bitkili nano high tech akvaryumum için [B]değerli yorumlarınız ve görüşleriniz benim için çok önemli[/B].
Herkese keyifli hobiler diliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/220920201711291.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/220920201711431.jpg[/IMG]
Ölçüler: 27.5 x 27.5 x 32 cm (27 Litre)
Canlı Türleri: Ember Tetra
Bitki Türleri: Monte Carlo, Rotala,
Tankın Yaşı: 9 Ay (Bitkiler ekleneli 1 Ay oldu)
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim iç filtre ve Eheim'ın kendi led ışığı (7 Watt)
Ofiste kurduğum bitkili nano high tech akvaryumum için [B]değerli yorumlarınız ve görüşleriniz benim için çok önemli[/B].
Herkese keyifli hobiler diliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/220920201711291.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/220920201711431.jpg[/IMG]
Ölçüler: 27.5 x 27.5 x 32 cm (27 Litre)
Canlı Türleri: Ember Tetra
Bitki Türleri: Monte Carlo, Rotala,
Tankın Yaşı: 9 Ay (Bitkiler ekleneli 1 Ay oldu)
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim iç filtre ve Eheim'ın kendi led ışığı (7 Watt)
Plati Balıkları İçin Tecrübe Ve Bilgi Paylaşımı
Merhaba değerli forum üyeleri...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/290720202210031.jpg[/IMG]
Neresinden anlatsam? Nasıl başlasam..? Gerçekten çok zor...
Lise yıllarımızdan başlayan akvaryum tutkumuz bir de bakmışsınız on beş seneyi aşmak üzere...
Çeşitli denemeler sonucu kah ekonomik koşullar ,kah içinde bulunduğumuz sosyal koşullar neticesinde platy balıklarıyla haşır neşir olduk. Son beş senedir de bu varyete üzerinden hobime devam etmekteyim...
Çeşitli karma varyeteler sonucu naçizane tecrübe ettim ki; Altmış litrelik bir akvaryumum da barış içinde olsa dahi (lepistes, panda corydoras, sterbai... vs.) karma varyete beslemek balıklarımı strese sokuyor. Keza corydoras gibi en hassas titreşime ,ani bir harekete karşı kaçan bir tür ya da Elma salyangozu gibi sakin gözüken ama balığın en hassas anını yakalayıp ona yapışıp yemek isteyen bir tür gibi...Biyotop oluşturmak zaten bu denli kompakt akvaryumlarda çok zor...
Balıklarımı sattığım vakit sadece elimde platilerim kalmıştı. Panda corydoraslarım da artık azaldı. Sıcaklık değişimleri olsun ,balığın ömrü olsun uzun seneler torunların torunlarını ürettim .(Daha önce ki açtığım konularda kardeşimle ürettiğim panda corydoraslar mevcuttur... )Tabi üretim hane olmadan kendi imkanlarımla ufak bir tank ile...ama en sevdiğim panda corydorasım da öldüğü vakit çok üzülmüştüm...Dana diye hitap ettiğim bir panda corydorasım vardı...En büyükleri olduğu için ona Dana adını takmıştık... :) ve mübarek her hafta en az 3 yumurta verirdi. Damızlık makinesi gibiydi...ama corydoras beslemek gerçekten ahşap evlerde çok zor biz evde yürüdüğümüz zaman balıklar kaçıyordu :D ev zemini ahşap olduğu için yürürken titreşim olmadığı zaman balıklar sürü halinde akvaryuma doğru tırmanmaları birbirlerini kovalamaları gerçekten izlemesi çok keyifliydi ...Rüyamda da sürekli akvaryumumun patladığını balıklarımı tek tek aradığımı görürdüm (Korkunçtu) Herhalde her akvaristin korkulu rüyasıdır akvaryumun çatlaması patlaması falan filan....:) :) :)
Neyse arkadaşlar anılar çok sanki çok konuştum gibi geldi en iyisi biraz özet geçeyim. Platilerden devam ettikten sonra Sarıyer de gölden eledoa bitkisi aldım . Aman allahım tecrübe ettim ki yusufçuk yumurtaları da bitkide olmaz mı ? Akvaryumun içinde Allahtan ufak bir akvaryumum var ,yusufçukları yakalayıp yakalayıp atıyorduk. Bazıları da suda evrimleşip helikopter böceği oluyordu. Bu yusufçuklar suyun içinde çok çirkin iken helikopter böceği oldukları vakit bir renkli bir güzel canlılar ki...Yerleri bizim akvaryumumuz değil doğa tabi ki....Aslında tüm canlıların yeri doğa özgürlük... Bizler ne kadar ''özgürsek'' onlar da özgür olmalı...Ama akvaristin tutkusudur biyotop diye düşünüyorum...Biyotop da zaten balığın kendini olabildiğince 'özgür' hissetmesi onun için yeterli koşulların sağlanması değil mi ?
Arkadaşlar plati balıklarımı şu anda sadece eledoa ile bakabiliyorum. Malum fiyatlar çok arttı, piyasa da her şey çok pahalı...
Ben platilerim için olabildiğince özellikle yavrular olsun ,onların sevebileceği yavrularının saklanabileceği bitki türleri arıyorum. Sizce neler olabilir ? ve temini kolay olabilmeli...Ya da sizlerden gelip fazla varsa ya da ücret karşılığında da alabilirim . Hikayeyi çok tuttum başınızı şişirdim .Kusura bakmayın...
Co2 tüpüm vardı kullanmadığım için kardeşimin iş yerindeki akvaryuma verdim. Tetra tec ex 600 dış filtre , Atman at 75 watt ısıtıcı , sera day light , grolux olarak çift ışığım var . Bu ürünleri çok uygun fiyata almıştım seneler önce şimdi ise uçmuşlar...Çok üzücü...ah.. ah....Neyse can sıkmayalım değil mi ?
Sevgi ve saygı ile... Şimdiden kurban bayramınızı kutlarım, büyüklerimin ellerinden öper ( malesef korana var :D selam olsun saygı olsun ) ,küçüklerinde gözlerinden ( malesef korona yine çıktı onlara da güzel bir yaşam dilerim.) Hayırlı akşamlar...
[EDIT]thecrash,2020-07-29 22:42:17[/EDIT]
Merhaba değerli forum üyeleri...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/290720202210031.jpg[/IMG]
Neresinden anlatsam? Nasıl başlasam..? Gerçekten çok zor...
Lise yıllarımızdan başlayan akvaryum tutkumuz bir de bakmışsınız on beş seneyi aşmak üzere...
Çeşitli denemeler sonucu kah ekonomik koşullar ,kah içinde bulunduğumuz sosyal koşullar neticesinde platy balıklarıyla haşır neşir olduk. Son beş senedir de bu varyete üzerinden hobime devam etmekteyim...
Çeşitli karma varyeteler sonucu naçizane tecrübe ettim ki; Altmış litrelik bir akvaryumum da barış içinde olsa dahi (lepistes, panda corydoras, sterbai... vs.) karma varyete beslemek balıklarımı strese sokuyor. Keza corydoras gibi en hassas titreşime ,ani bir harekete karşı kaçan bir tür ya da Elma salyangozu gibi sakin gözüken ama balığın en hassas anını yakalayıp ona yapışıp yemek isteyen bir tür gibi...Biyotop oluşturmak zaten bu denli kompakt akvaryumlarda çok zor...
Balıklarımı sattığım vakit sadece elimde platilerim kalmıştı. Panda corydoraslarım da artık azaldı. Sıcaklık değişimleri olsun ,balığın ömrü olsun uzun seneler torunların torunlarını ürettim .(Daha önce ki açtığım konularda kardeşimle ürettiğim panda corydoraslar mevcuttur... )Tabi üretim hane olmadan kendi imkanlarımla ufak bir tank ile...ama en sevdiğim panda corydorasım da öldüğü vakit çok üzülmüştüm...Dana diye hitap ettiğim bir panda corydorasım vardı...En büyükleri olduğu için ona Dana adını takmıştık... :) ve mübarek her hafta en az 3 yumurta verirdi. Damızlık makinesi gibiydi...ama corydoras beslemek gerçekten ahşap evlerde çok zor biz evde yürüdüğümüz zaman balıklar kaçıyordu :D ev zemini ahşap olduğu için yürürken titreşim olmadığı zaman balıklar sürü halinde akvaryuma doğru tırmanmaları birbirlerini kovalamaları gerçekten izlemesi çok keyifliydi ...Rüyamda da sürekli akvaryumumun patladığını balıklarımı tek tek aradığımı görürdüm (Korkunçtu) Herhalde her akvaristin korkulu rüyasıdır akvaryumun çatlaması patlaması falan filan....:) :) :)
Neyse arkadaşlar anılar çok sanki çok konuştum gibi geldi en iyisi biraz özet geçeyim. Platilerden devam ettikten sonra Sarıyer de gölden eledoa bitkisi aldım . Aman allahım tecrübe ettim ki yusufçuk yumurtaları da bitkide olmaz mı ? Akvaryumun içinde Allahtan ufak bir akvaryumum var ,yusufçukları yakalayıp yakalayıp atıyorduk. Bazıları da suda evrimleşip helikopter böceği oluyordu. Bu yusufçuklar suyun içinde çok çirkin iken helikopter böceği oldukları vakit bir renkli bir güzel canlılar ki...Yerleri bizim akvaryumumuz değil doğa tabi ki....Aslında tüm canlıların yeri doğa özgürlük... Bizler ne kadar ''özgürsek'' onlar da özgür olmalı...Ama akvaristin tutkusudur biyotop diye düşünüyorum...Biyotop da zaten balığın kendini olabildiğince 'özgür' hissetmesi onun için yeterli koşulların sağlanması değil mi ?
Arkadaşlar plati balıklarımı şu anda sadece eledoa ile bakabiliyorum. Malum fiyatlar çok arttı, piyasa da her şey çok pahalı...
Ben platilerim için olabildiğince özellikle yavrular olsun ,onların sevebileceği yavrularının saklanabileceği bitki türleri arıyorum. Sizce neler olabilir ? ve temini kolay olabilmeli...Ya da sizlerden gelip fazla varsa ya da ücret karşılığında da alabilirim . Hikayeyi çok tuttum başınızı şişirdim .Kusura bakmayın...
Co2 tüpüm vardı kullanmadığım için kardeşimin iş yerindeki akvaryuma verdim. Tetra tec ex 600 dış filtre , Atman at 75 watt ısıtıcı , sera day light , grolux olarak çift ışığım var . Bu ürünleri çok uygun fiyata almıştım seneler önce şimdi ise uçmuşlar...Çok üzücü...ah.. ah....Neyse can sıkmayalım değil mi ?
Sevgi ve saygı ile... Şimdiden kurban bayramınızı kutlarım, büyüklerimin ellerinden öper ( malesef korana var :D selam olsun saygı olsun ) ,küçüklerinde gözlerinden ( malesef korona yine çıktı onlara da güzel bir yaşam dilerim.) Hayırlı akşamlar...
[EDIT]thecrash,2020-07-29 22:42:17[/EDIT]
Bitkili Nano Ofis Akvaryumum
[QUOTE=volkanizma06]
Merhaba güzel akvaryum olmuş ışık olarak ne kullandınız ?[/QUOTE]
Merhaba, askerde olduğum için yazamadım, kusura bakmayın.
Işık olarak eheim'ın kendi ışığını kullandım. Akvaryumun içinde geldi.
Akvaryumumun modeli: Eheim Aqua Style 24
[QUOTE=volkanizma06]
Merhaba güzel akvaryum olmuş ışık olarak ne kullandınız ?[/QUOTE]
Merhaba, askerde olduğum için yazamadım, kusura bakmayın.
Işık olarak eheim'ın kendi ışığını kullandım. Akvaryumun içinde geldi.
Akvaryumumun modeli: Eheim Aqua Style 24
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
Betul_,
SeaWorld,
ugurbaran,
nniiaa,
Manguday,
0rnn,
Soner.x,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Mithat2828,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Sungurr,
BilalM.,
Feanor,
voimddweller,
Salihsapkaa,
aycan kurt,
yeekim,
emrahdm,
userhamit,
ProfMalawi,
esensml,
sorbiek,
merutay,
esucsuz,
plutarkhos,
EmiirKaan,
Tallha,
burakinal,
Samoo,
Laetacara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
