ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
behlul42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Temmuz 2013 00:37
Son Ziyaret:
03 Aralık 2024 20:47
Toplam Mesaj:
178 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
behlül boşnak
Doğum Tarihi:
19 Ekim 1994
Yaş:
31
İl:
Konya
Meslek:
Özel sektör
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
80x50x40h hightech kurulum
70x50x40h low tech
35x50x35h kribensis çift
35x50x35 lda16 longfin çift
SON 10 MESAJI
Uretim İcin Salyangoz Tavsiyesi
Nerite salyangozu üretmek çok zor 3 farklı akvaryum gerek ve hepsinin kurulumu yüksek fiyatlarda başka tür olarak poso rabbit snail önerebilir eşeyli ürerler ve çok yavaş çoğalırlar adet fiyatını 30 40 liradan satabilirsiniz yalnız bu salyangozlar in ysninda başka balık olmaması gerekiyormuş sert su seviyorlarmis denemedim sadece okuduklarını söylüyorum diğer bir alternatif olarak Helena katil salyangoz üretebilirsiniz canlı yem olarak ramshorn salyangoz iyi olacaktır ki adet fiyatı da şuan 10 TL fikrimi sorarsaniz Helena üretin elma salyangozu ve ramshorn zaten herkesde bolca mevcut [:iyi:]
Nerite salyangozu üretmek çok zor 3 farklı akvaryum gerek ve hepsinin kurulumu yüksek fiyatlarda başka tür olarak poso rabbit snail önerebilir eşeyli ürerler ve çok yavaş çoğalırlar adet fiyatını 30 40 liradan satabilirsiniz yalnız bu salyangozlar in ysninda başka balık olmaması gerekiyormuş sert su seviyorlarmis denemedim sadece okuduklarını söylüyorum diğer bir alternatif olarak Helena katil salyangoz üretebilirsiniz canlı yem olarak ramshorn salyangoz iyi olacaktır ki adet fiyatı da şuan 10 TL fikrimi sorarsaniz Helena üretin elma salyangozu ve ramshorn zaten herkesde bolca mevcut [:iyi:]
7 Sene Sonra Tekrardan Hobi Güncel Foto Eklendi
Akvaryumunuzu son hali bu şekilde bitkiye şuanda doldu artık gelismesini bekleyeceğim mayalı sistem CO2 yaptım ve ilk günden fotosentez baloncuklarini gorunce çok mutlu oldum bakalım birde sağlıkla buyutebilirsek çok daha iyi olacak
Mayalı sistemim yıllar önce yaptığım gibi piknik tüpünden yaptım geceleri tamamen kapatıyorum gündüz ise sabah 8 de açacağım akşam 10 da kapatacağım bir sıkıntı yasarsam tabi saatlerini değiştireceğim ışık sistemimde gün içinde parça parça aktif kalıyor şimdilik bu kadar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/291020210042281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/291020210042381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/291020210042481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/291020210044531.jpg[/IMG]
Akvaryumunuzu ev sahipleride artık geldi düzenli yavru veren bir tanidigimdan kribensis çift aldım saolasin biraz Micra ve Java fer windeliw ve adını tam olarak bilmediğim micranin yanında uçları hafif pembe renkli ve hemen onun yanında ki tel tel olan bitki hediyesinde bulunmuş formları henüz çok iyi değil ama zamanla toparlayacak diye dusunuyorum ve son olarak aktif canlı sayımız 14 ember tetra 5 danio zebra ve 1 çift kribensis oldu yakında diğer akvaryumları kurmaya başladığımda hepsinin ayrı birer akvaryumu olacak bir süre daha takip edip gelişmeler oldukça guncelleme yapacağım herkese iyi hobiler dilerim sağlıcakla kalın
Akvaryumunuzu son hali bu şekilde bitkiye şuanda doldu artık gelismesini bekleyeceğim mayalı sistem CO2 yaptım ve ilk günden fotosentez baloncuklarini gorunce çok mutlu oldum bakalım birde sağlıkla buyutebilirsek çok daha iyi olacak
Mayalı sistemim yıllar önce yaptığım gibi piknik tüpünden yaptım geceleri tamamen kapatıyorum gündüz ise sabah 8 de açacağım akşam 10 da kapatacağım bir sıkıntı yasarsam tabi saatlerini değiştireceğim ışık sistemimde gün içinde parça parça aktif kalıyor şimdilik bu kadar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/291020210042281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/291020210042381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/291020210042481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/291020210044531.jpg[/IMG]
Akvaryumunuzu ev sahipleride artık geldi düzenli yavru veren bir tanidigimdan kribensis çift aldım saolasin biraz Micra ve Java fer windeliw ve adını tam olarak bilmediğim micranin yanında uçları hafif pembe renkli ve hemen onun yanında ki tel tel olan bitki hediyesinde bulunmuş formları henüz çok iyi değil ama zamanla toparlayacak diye dusunuyorum ve son olarak aktif canlı sayımız 14 ember tetra 5 danio zebra ve 1 çift kribensis oldu yakında diğer akvaryumları kurmaya başladığımda hepsinin ayrı birer akvaryumu olacak bir süre daha takip edip gelişmeler oldukça guncelleme yapacağım herkese iyi hobiler dilerim sağlıcakla kalın
7 Sene Sonra Tekrardan Hobi Güncel Foto Eklendi
Bugün bir akvaryumcuya giderek 14 adet ember tetra aldım tabi oradaki kök cesitligini görünce dayanamadim bir adet 30x40 ölçülerinde yatı dali 2 adet Moss ağacı yaparsam diye püren velisi ve bolca mangrowe ve yatı dali parçaları aldım ve yapıştırıcı yardimiyla birlestirdim biraz acemi işi oldu ama yapabilmek beni çok mutlu etti [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210109341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210110011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210110381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210111021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210111211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210111341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210112481.jpg[/IMG][EDIT]behlul42,2021-10-25 01:12:53[/EDIT]
Bugün bir akvaryumcuya giderek 14 adet ember tetra aldım tabi oradaki kök cesitligini görünce dayanamadim bir adet 30x40 ölçülerinde yatı dali 2 adet Moss ağacı yaparsam diye püren velisi ve bolca mangrowe ve yatı dali parçaları aldım ve yapıştırıcı yardimiyla birlestirdim biraz acemi işi oldu ama yapabilmek beni çok mutlu etti [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210109341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210110011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210110381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210111021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210111211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210111341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/149277/251020210112481.jpg[/IMG][EDIT]behlul42,2021-10-25 01:12:53[/EDIT]
7 Sene Sonra Tekrardan Hobi Güncel Foto Eklendi
[QUOTE=ulutürk]Hayırlı, uğurlu olsun.[:nazar:][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=ulutürk]Hayırlı, uğurlu olsun.[:nazar:][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
7 Sene Sonra Tekrardan Hobi Güncel Foto Eklendi
[QUOTE=Seycinda]
Bu hobi zaten sabırla daha güzelleşiyor mu hocam 😊 dediğiniz gibi de olabilir hocam üst akvaryumu da her an altı üste gecirebileceginiz tarzda bırakırsınız baktınız hızlı büyüyor ya da uygun bir ürün denk geldi hemen oraya gecersiniz. Hobide öğrendiğim birşey her zaman bir b c d planın olacak 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216741/231020212158141.jpg[/IMG]
Naçizane 6 ay önceye kadar bu şekilde olan akvaryumlarimi melek balığına merak sarmamla tamamen değiştirmek zorunda kaldım :)
Şimdi melekleri elimden çıkarmaya çalışıp farklı kurulumlar deneme peşindeyim 😊
Aklımdaki düşünce de aslında sizin yaptığınız gibi 3 katlı bir set yapmak ama şu aralar beklemedeyim 😊
[/QUOTE]
Şöyle dolu dolu bitkilerle akvaryumlarini görmek hayalim ya ellerinize sağlık çok güzel olmuş bozmaniza üzüldüm fakat geri doneceginize de çok sevindim bitkiye geçiş yaptığı izda haberdar olmak isterim
[QUOTE=Seycinda]
Bu hobi zaten sabırla daha güzelleşiyor mu hocam 😊 dediğiniz gibi de olabilir hocam üst akvaryumu da her an altı üste gecirebileceginiz tarzda bırakırsınız baktınız hızlı büyüyor ya da uygun bir ürün denk geldi hemen oraya gecersiniz. Hobide öğrendiğim birşey her zaman bir b c d planın olacak 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216741/231020212158141.jpg[/IMG]
Naçizane 6 ay önceye kadar bu şekilde olan akvaryumlarimi melek balığına merak sarmamla tamamen değiştirmek zorunda kaldım :)
Şimdi melekleri elimden çıkarmaya çalışıp farklı kurulumlar deneme peşindeyim 😊
Aklımdaki düşünce de aslında sizin yaptığınız gibi 3 katlı bir set yapmak ama şu aralar beklemedeyim 😊
[/QUOTE]
Şöyle dolu dolu bitkilerle akvaryumlarini görmek hayalim ya ellerinize sağlık çok güzel olmuş bozmaniza üzüldüm fakat geri doneceginize de çok sevindim bitkiye geçiş yaptığı izda haberdar olmak isterim
Bu Yosunun Türü Nedir Nasıl Kurtulurum
[QUOTE=Dogancancagdas]Merhabalar akvaryumun kurulumunu yeni yaptım dipte lav kırığı üstünde jbl manado ama böyle bir yosun sorunuyla karşılaştım nasıl kurtulabilirim
60*30*35
27 Watt 90 derece lens powerled
Sunsun 603 b
Gübrelemeyi bir süredir kestim sorunu aşabilmek için ayrıca 3 hafta oldu neredeyse hala azot döngüsü oturmadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233281.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Dogancancagdas]Merhabalar akvaryumun kurulumunu yeni yaptım dipte lav kırığı üstünde jbl manado ama böyle bir yosun sorunuyla karşılaştım nasıl kurtulabilirim
60*30*35
27 Watt 90 derece lens powerled
Sunsun 603 b
Gübrelemeyi bir süredir kestim sorunu aşabilmek için ayrıca 3 hafta oldu neredeyse hala azot döngüsü oturmadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233281.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Dogancancagdas]Merhabalar akvaryumun kurulumunu yeni yaptım dipte lav kırığı üstünde jbl manado ama böyle bir yosun sorunuyla karşılaştım nasıl kurtulabilirim
60*30*35
27 Watt 90 derece lens powerled
Sunsun 603 b
Gübrelemeyi bir süredir kestim sorunu aşabilmek için ayrıca 3 hafta oldu neredeyse hala azot döngüsü oturmadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233281.jpg[/IMG][/QUOTE]
5 gün önce akvaryum kurulumunu yaptım henüz böyle bir problemle karşılaşmadım ama elma salyangozu çok caliskanlar üstesinden gelecektir diye düşünüyorum deneyimli kisler yazarsa daha sağlıklı olabilir
[QUOTE=Dogancancagdas]Merhabalar akvaryumun kurulumunu yeni yaptım dipte lav kırığı üstünde jbl manado ama böyle bir yosun sorunuyla karşılaştım nasıl kurtulabilirim
60*30*35
27 Watt 90 derece lens powerled
Sunsun 603 b
Gübrelemeyi bir süredir kestim sorunu aşabilmek için ayrıca 3 hafta oldu neredeyse hala azot döngüsü oturmadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233281.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Dogancancagdas]Merhabalar akvaryumun kurulumunu yeni yaptım dipte lav kırığı üstünde jbl manado ama böyle bir yosun sorunuyla karşılaştım nasıl kurtulabilirim
60*30*35
27 Watt 90 derece lens powerled
Sunsun 603 b
Gübrelemeyi bir süredir kestim sorunu aşabilmek için ayrıca 3 hafta oldu neredeyse hala azot döngüsü oturmadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233281.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Dogancancagdas]Merhabalar akvaryumun kurulumunu yeni yaptım dipte lav kırığı üstünde jbl manado ama böyle bir yosun sorunuyla karşılaştım nasıl kurtulabilirim
60*30*35
27 Watt 90 derece lens powerled
Sunsun 603 b
Gübrelemeyi bir süredir kestim sorunu aşabilmek için ayrıca 3 hafta oldu neredeyse hala azot döngüsü oturmadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231422/221020211233281.jpg[/IMG][/QUOTE]
5 gün önce akvaryum kurulumunu yaptım henüz böyle bir problemle karşılaşmadım ama elma salyangozu çok caliskanlar üstesinden gelecektir diye düşünüyorum deneyimli kisler yazarsa daha sağlıklı olabilir
Fanusumda Yumurta Var Ve Su Bulanıklaştı
[QUOTE=Defne nil][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232692/231020211154561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232692/231020211155321.jpg[/IMG]
Bunlar yumurtalar
Bunlar da fanustaki vatandaşlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232692/231020211157151.jpg[/IMG]
İki tane japon balığı ve dört tane minik salyangoz var
[/QUOTE]
Japon balıkları biraz akvaryumlarinizi fazla kirletir çogunlukla iç filtre bile yetersiz kalır fanusta bakabilecegin bir balık türü yok bir ihtimal betta balığı olabilir en kısa zamanda japon baliklarini değiştirmenizi veya akvaryum kurmanızı tavsiye ederim iyi hobiler
[QUOTE=Defne nil][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232692/231020211154561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232692/231020211155321.jpg[/IMG]
Bunlar yumurtalar
Bunlar da fanustaki vatandaşlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232692/231020211157151.jpg[/IMG]
İki tane japon balığı ve dört tane minik salyangoz var
[/QUOTE]
Japon balıkları biraz akvaryumlarinizi fazla kirletir çogunlukla iç filtre bile yetersiz kalır fanusta bakabilecegin bir balık türü yok bir ihtimal betta balığı olabilir en kısa zamanda japon baliklarini değiştirmenizi veya akvaryum kurmanızı tavsiye ederim iyi hobiler
30 Litre Akvaryum Dış Filtre Önerisi
[QUOTE=NoName45]Merhaba 30 litre akvaryumum var ama iç filtrem suyu güzel temizlemiyor dış filtre olarak ne önerirsiniz 50-75 tl arası[/QUOTE]
İç filtre haznesinin içine elyaf ve seramik halka koyarsan akvaryum suyun daha net olacaktır 30 litre akvaryum için dış filtre şart değildir elyaf olarak kesinlikle akvaryumculardan temin etmelisin silikon elyaf v.s ucuz olur ama sakın koyma
[QUOTE=NoName45]Merhaba 30 litre akvaryumum var ama iç filtrem suyu güzel temizlemiyor dış filtre olarak ne önerirsiniz 50-75 tl arası[/QUOTE]
İç filtre haznesinin içine elyaf ve seramik halka koyarsan akvaryum suyun daha net olacaktır 30 litre akvaryum için dış filtre şart değildir elyaf olarak kesinlikle akvaryumculardan temin etmelisin silikon elyaf v.s ucuz olur ama sakın koyma
7 Sene Sonra Tekrardan Hobi Güncel Foto Eklendi
[QUOTE=Seycinda]En üst iki akvaryum bitkili en alt akvaryumlarda vatoz üretimi için çok güzel göründü gözüme nedense 😊 üst ve orta akvaryumu bitkili yapıp en üste karides (tek tür) orta akvaryuma da rasbora ya da tercih ettiğiniz bir balık türü olabilir. Ama en üst ve en alt için yorumum bu şekilde. Orta akvaryumu bitkiyle doldurmuşsunhz sanırım üst akvaryumu da Mossla doldurup karides attığınızda bence tadından yenmez tam bir görsel şölen olur 😊[/QUOTE]
Aslında zemini engebeli olarak tamamen mossla kapatmak istiyorum en üstteki akvaryumu hobi hakkindaki düşüncelerimiz yakın 😃 fakat 80x50 alanı mosslarla kaplamak için ya mosslara çok para harcamam ya da gelişimini beklemek için çok vakit geçmesi gerecek bu sebeple alttaki 35x50 olan akvaryumlarda birine yapsam daha kolay olacak gibi siz ne dersiniz bu konuda
[QUOTE=Seycinda]En üst iki akvaryum bitkili en alt akvaryumlarda vatoz üretimi için çok güzel göründü gözüme nedense 😊 üst ve orta akvaryumu bitkili yapıp en üste karides (tek tür) orta akvaryuma da rasbora ya da tercih ettiğiniz bir balık türü olabilir. Ama en üst ve en alt için yorumum bu şekilde. Orta akvaryumu bitkiyle doldurmuşsunhz sanırım üst akvaryumu da Mossla doldurup karides attığınızda bence tadından yenmez tam bir görsel şölen olur 😊[/QUOTE]
Aslında zemini engebeli olarak tamamen mossla kapatmak istiyorum en üstteki akvaryumu hobi hakkindaki düşüncelerimiz yakın 😃 fakat 80x50 alanı mosslarla kaplamak için ya mosslara çok para harcamam ya da gelişimini beklemek için çok vakit geçmesi gerecek bu sebeple alttaki 35x50 olan akvaryumlarda birine yapsam daha kolay olacak gibi siz ne dersiniz bu konuda
7 Sene Sonra Tekrardan Hobi Güncel Foto Eklendi
[QUOTE=Apistogramma12]Hayırlı olsun hoş bir görüntü olmuş.Bu arada akvaryumlar kaç mm cam kalınlığında birde kayıt kuşak var mı?[/QUOTE]
8mm camdan yapılmış 160 ve 140 lt akvaryumlarda iş bölümünde alüminyum çerçeve mevcut
[QUOTE=Apistogramma12]Hayırlı olsun hoş bir görüntü olmuş.Bu arada akvaryumlar kaç mm cam kalınlığında birde kayıt kuşak var mı?[/QUOTE]
8mm camdan yapılmış 160 ve 140 lt akvaryumlarda iş bölümünde alüminyum çerçeve mevcut
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
