ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
onurkaplan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mayıs 2013 21:13
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2015 12:12
Toplam Mesaj:
90 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
onur kaplan
Doğum Tarihi:
11 Mayıs 1987
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
Email Marketing Specialist
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
onur kaplan
SON 10 MESAJI
Discus Hakkında
Merhaba Arkadaşlar,
M.Tuna 2014-08-17 16:37:20
Merhaba Arkadaşlar,
200 LT akvaryumum var discus bakmak çok istiyorum ama fazla bilgim yok bazı sorularım var yardımcı olabilir misiniz ?
1. 200LTakvaryumda kaç tane olması lazım yavrudan büyütmek istiyorum.
2. Alt taban olarak ne olması gerekiyor şuanda elimde ince sarı kum ve kaya var
3.Bitki olması gerekiyor mu ?
4. Bakımları nasıl olması gerekiyor ? günlük / haftalık su değişimi vs.
5.Nasıl yem verilmesi gerekiyor.
Cevap veren vermeyen herkese şimdiden teşekkürler.
Sarı Prenses Yavruları
Merhabalar Arkadaşlar,
yardım edecek kimse yok mu ?
Merhabalar Arkadaşlar,
Siz değerli dostlarıma bir sorum olacak.
400 litrelik ana tankım var birde 50 litrelik ufak akvaryumum var bundan 2 ay önce bir tane sarı prenses yavruladı şuanda 50 litrelik akvaryumda onun yavruları var 5 - 6 tane kaldı maalesef boyları yaklaşık olarak 1 - 2 cm arasında bu yavruların anneleri tekrar hamile kaldı yaklaşık 1 haftadır ağzında yavruları şimdi ben bu anneyi yavru tankına alsam sorun olur mu ? diğer eski yavrularına bir zararı olur mu ?
Acil olarak değerli yorumlarınızı yaparsanız ona göre hareket edeyim bende
yardım edecek kimse yok mu ?
JBL Artemio Set Hakkında
irfan bey bilgileriniz için teşekkürler 25-30 derece sıcaklık demişsiniz bu alet masanın üstünde duruyor oda sıcaklığı sanırım o derecede olsa sorun olmaz diye düşünüyorum.
szgn_hsdmr zaten karışımın içersinde tuz bulunmakta bundan dolayı tuza ihtiyaç olmayacaktır. dize düşünüyorum
irfan bey bilgileriniz için teşekkürler 25-30 derece sıcaklık demişsiniz bu alet masanın üstünde duruyor oda sıcaklığı sanırım o derecede olsa sorun olmaz diye düşünüyorum.
ışık olayını tam olarak anlamadım sürekli ışık altında mı olması gerekiyor.
szgn_hsdmr zaten karışımın içersinde tuz bulunmakta bundan dolayı tuza ihtiyaç olmayacaktır. dize düşünüyorum
JBL Artemio Set Hakkında
Merhabalar,
Merhabalar,
Arkadaşlar
JBL Artemio Set aldım yaklaşık olarak 5 gün önce linki aşağıdaki gibidir.
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=878_9425&products_id=312241&
Yanında Artemio mix aldım aynı söyledikleri gibi 3 kaşık karışımdan koydum ve 24 - 36 saat beklemem rağmen hiç bir şey çıkmadı acaba yanlış bir şey mi yapıyorum içine koyacağım su içme suyu koyuyorum bundan olabilir mi ?
Fikirlerinizi söylerseniz sevinirim
Sarı Prenses Yavruları
Merhabalar Arkadaşlar,
Merhabalar Arkadaşlar,
yaklaşık olarak 20 gün önce ağzı dolu olan sarı prensesi başka bir 50 litrelik akvaryuma koydum bugün işten geldiğimde 10 tane yavruyu ağzından salmış ve yüzüyorlardı. :)
Anneyi tekrar ana tanka geri koydum şuanda 10 tane yavru sağlıklı bir şekilde yüzüyor. (maşallah)
Yavruların keseleri yok onun bilgisini vereyim
Şimdi ilk defa büyüteceğim için bir telaş oldu anlayacağınız.
Bir kaç sorum var bu yavruları neyle beslemem gerekiyor İnternet'te baktığım kadarıyla yumurta sarısı diyorlar dip yem diyorlar artemia diyorlar herkes farklı bir şey söylüyor.
Son olarak bakımı nasıl olmalı ?
Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=metinmcse]Ee tabi akvaryum alırsan daha iyi benim söylediğim akvaryum alamazsan dı.
Akvaryumun yarısını eski suyla yarisinida dinlenmiş suyla doldursan yeterli olur ısıtıcı ve hava taşı koyman lazim.
Bildigin hava motoru alman lazim[/QUOTE]
[QUOTE=metinmcse]Ee tabi akvaryum alırsan daha iyi benim söylediğim akvaryum alamazsan dı.
Akvaryumun yarısını eski suyla yarisinida dinlenmiş suyla doldursan yeterli olur ısıtıcı ve hava taşı koyman lazim.
Bildigin hava motoru alman lazim[/QUOTE]
Aslında akvaryum almayacaktım böyle kusturma falan zor işler balığı öldürürüm falan gerek yok ondan dolayı eziyet çekmektense ufak bir akvaryum alıp işi bitirmek daha mantıklı
altına kum koymama gerek var mı ? alt tabanı boş bıraksam sıkıntı olur mu ?
su olayını halletik diyelim hamile balığı hemen koysam sorun olur mu ? yada bir kaç gün boş şekilde çalısın mı ?
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=SeviyorumSeni]Arkadaşım en iyisi 50 litrelik küçük bir akvaryum al yumurta alan dişiyi bu tanka atın.Bu tankta saklanma alanları olması gerekir.Eyer 2 tane ağzı dolu olan dişin varsa akvaryumu bölerek dişileri ayırabilirsiniz.Her zaman doğalın tarafında olmaya çalışın.Dişiler yavrularını kendi salacaktır.[/QUOTE]
[QUOTE=SeviyorumSeni]Arkadaşım en iyisi 50 litrelik küçük bir akvaryum al yumurta alan dişiyi bu tanka atın.Bu tankta saklanma alanları olması gerekir.Eyer 2 tane ağzı dolu olan dişin varsa akvaryumu bölerek dişileri ayırabilirsiniz.Her zaman doğalın tarafında olmaya çalışın.Dişiler yavrularını kendi salacaktır.[/QUOTE]
en mantıklısı senin dediğin gibi 40 50 litrelik bir akvaryum alıp hamile olanları içene salmak
bu yeni aldığım akvrayumu ana tankta bulunan suyla doldursam sorun olur mu ? ve hava filitresi olarak nasıl bişey almam gerekiyor ?
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=metinmcse]Yavruluk nasil tül mü? Tül ise yavrulari cikarirsa tulden digerbaliklar ısırır ve öldürür. Plastik ise plastik yavrulugun altindaki ince deliklersen buyukler agziyla cekerek yine öldürür. Yavrulugun altina kum koyabilirsin ne zaman aldigini Biliyormusun yumurtayi? Biliyorsan 18-20 ci günü bekle derim ayirmanada gerek yok bişey olmaz ayirirsan ayri biyere ufak yer iae stresten yunurtalarikusar bakmayabilir belki.benim suan mavi p yumurta aldi kalabalikta hala ayirmadim 20 ci günü bekleyecem.
[/QUOTE]
[QUOTE=metinmcse]Yavruluk nasil tül mü? Tül ise yavrulari cikarirsa tulden digerbaliklar ısırır ve öldürür. Plastik ise plastik yavrulugun altindaki ince deliklersen buyukler agziyla cekerek yine öldürür. Yavrulugun altina kum koyabilirsin ne zaman aldigini Biliyormusun yumurtayi? Biliyorsan 18-20 ci günü bekle derim ayirmanada gerek yok bişey olmaz ayirirsan ayri biyere ufak yer iae stresten yunurtalarikusar bakmayabilir belki.benim suan mavi p yumurta aldi kalabalikta hala ayirmadim 20 ci günü bekleyecem.
[/QUOTE]
yavruluk henüz almadım almayı düşünüyorum yavrulukla ilgili olarak söylediklerini dikkate alıcam 20ci günün sonunda nasıl bir işlem yapacan anlatabilir misin ?
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=metinmcse]Slm kardeşim bende ilk sp yavru alirken senin gibi tedirgindim ben ne yaptim;
3 tane agzi dolu sp var ve ne zaman yumurta aldıklarını bilmiyorum çünkü toplu olarak birinden almıştım.
Biri si baya bi kursagi şişmiş ve siyahlasmis dedim tamam bu yavrulari bugün yarin cikaracak bende de bi heyacan heves ilk defa sp den yavru alacam ya.
Anneyi aldim bi kaba koydum aksam üzeri. Sabah baktim 6 tane yumurta var ben şaşırdım ne yapcam şimdi daha yumurta haldeymisler.
Aksam işten geldim 58 taneyumurta var ve anne etrafta dolaşıyor. Sağa solasorsum kuluckalik al dediler. Aldim anneyi akvaryuma yumurta lari kuluckaliga koydum hava filtre hortumunu direk bağladım yumurtalar aşağı yukarı dönmeye başladılar. 3-4gun geçti yumurtalar şeffaf lasmaya baslar gibi oldu yumurtanin yarisi sari yarisi şeffaf. Dedim iyi bişey galiba. Ertesi gün baktim 10 tane yumurta kalmış. Ohadedim neoldu yavrular nerde o ince dediklerden mi çıktı hayir olamazdi ee nerde bilmiyorum. Ertesi gün bi baktım hiç bisey yok kuluckada arastirdim ki hava fazla geldigi icin yavrular yumurtadan cikinca hemen havanin etkisiyle üst ince delikli yere çarparak ölmüş ve erimiş lerdi.
Bütün yavrulari kaybettim üzüldüm.
2 tane daha anne var ağzında yumurtasi olan dedim bunlarda ne yaparsa yapsin zaten beceremedim kendisi buyutsun buyutemezsen digerlerine canli yem olsunlar zaten üretim amacim olmadigi icin çok ugrasmak istemedim.
10 15 gün geçti bi baktim o 2 sinden birinin ağzında yavrularin gozlerini gördüm bi baktim anne agzini hafif acinca yavrular on tarafa doğru yaklasiyorlardi.
Tamam dedim şimdi bendesin
Int den sp yavru alma kusturma diye videolar izledim sonra anneyi aldim bi kaba kusturdum biraz kustu kaba salrim biraz gezindi tekrar kusturdum tekrar gezindi flan derken 45 tane flan yavru kustu keseleride yoktu baya iyilerdi yani. O anneyi akvaryuma koydum diger anneyialdim ayni kaba onuda kusturdum ama yavrularini kusmuyo baya zorladim birkac sefer 20 tane flan yavru verdi oda keselerinden kKurtulmuş tu hepsini kusmadigini biliyordum ama dedim boşver anne daha önemli kalan kalsin dedim anneyi aakvaryuma geri koydum agzinda hala yavru vardi tabi daha sonra çıkarmış görmedim tabi önemli degildi ben baya yavru almıştım.
Etrafi tulden yavruluk aldim akvaryuma koydum yavrulari içine koyar koymaz büyükler bi 10taneyi flan filenin dışından altindan isirarak yavrulugun icinde öldüler. Dibine kum koydum bu seferde yan kisimlardan isirdilar yanlara gelince sonra birane dulbent aldim akvaryumun
etrafini dulbentle cevirdim artik yavrular koruma kalkani icindeydiler. 1 hafta orda takildilar sonra ufak akvaryum aldim yavrulari hortuma cektirerek ufak akvaryuma transfer ettim ısıtıcı vehava taşı attim ve orada kayipsiz buyuttum kalan sayi 45 flandi ayri akvaryuma koydugumda.
Aklima gelenleri paylastim umarim biraz fikir vermişimdir.
Güzel hobiler.[/QUOTE]
[QUOTE=metinmcse]Slm kardeşim bende ilk sp yavru alirken senin gibi tedirgindim ben ne yaptim;
3 tane agzi dolu sp var ve ne zaman yumurta aldıklarını bilmiyorum çünkü toplu olarak birinden almıştım.
Biri si baya bi kursagi şişmiş ve siyahlasmis dedim tamam bu yavrulari bugün yarin cikaracak bende de bi heyacan heves ilk defa sp den yavru alacam ya.
Anneyi aldim bi kaba koydum aksam üzeri. Sabah baktim 6 tane yumurta var ben şaşırdım ne yapcam şimdi daha yumurta haldeymisler.
Aksam işten geldim 58 taneyumurta var ve anne etrafta dolaşıyor. Sağa solasorsum kuluckalik al dediler. Aldim anneyi akvaryuma yumurta lari kuluckaliga koydum hava filtre hortumunu direk bağladım yumurtalar aşağı yukarı dönmeye başladılar. 3-4gun geçti yumurtalar şeffaf lasmaya baslar gibi oldu yumurtanin yarisi sari yarisi şeffaf. Dedim iyi bişey galiba. Ertesi gün baktim 10 tane yumurta kalmış. Ohadedim neoldu yavrular nerde o ince dediklerden mi çıktı hayir olamazdi ee nerde bilmiyorum. Ertesi gün bi baktım hiç bisey yok kuluckada arastirdim ki hava fazla geldigi icin yavrular yumurtadan cikinca hemen havanin etkisiyle üst ince delikli yere çarparak ölmüş ve erimiş lerdi.
Bütün yavrulari kaybettim üzüldüm.
2 tane daha anne var ağzında yumurtasi olan dedim bunlarda ne yaparsa yapsin zaten beceremedim kendisi buyutsun buyutemezsen digerlerine canli yem olsunlar zaten üretim amacim olmadigi icin çok ugrasmak istemedim.
10 15 gün geçti bi baktim o 2 sinden birinin ağzında yavrularin gozlerini gördüm bi baktim anne agzini hafif acinca yavrular on tarafa doğru yaklasiyorlardi.
Tamam dedim şimdi bendesin
Int den sp yavru alma kusturma diye videolar izledim sonra anneyi aldim bi kaba kusturdum biraz kustu kaba salrim biraz gezindi tekrar kusturdum tekrar gezindi flan derken 45 tane flan yavru kustu keseleride yoktu baya iyilerdi yani. O anneyi akvaryuma koydum diger anneyialdim ayni kaba onuda kusturdum ama yavrularini kusmuyo baya zorladim birkac sefer 20 tane flan yavru verdi oda keselerinden kKurtulmuş tu hepsini kusmadigini biliyordum ama dedim boşver anne daha önemli kalan kalsin dedim anneyi aakvaryuma geri koydum agzinda hala yavru vardi tabi daha sonra çıkarmış görmedim tabi önemli degildi ben baya yavru almıştım.
Etrafi tulden yavruluk aldim akvaryuma koydum yavrulari içine koyar koymaz büyükler bi 10taneyi flan filenin dışından altindan isirarak yavrulugun icinde öldüler. Dibine kum koydum bu seferde yan kisimlardan isirdilar yanlara gelince sonra birane dulbent aldim akvaryumun
etrafini dulbentle cevirdim artik yavrular koruma kalkani icindeydiler. 1 hafta orda takildilar sonra ufak akvaryum aldim yavrulari hortuma cektirerek ufak akvaryuma transfer ettim ısıtıcı vehava taşı attim ve orada kayipsiz buyuttum kalan sayi 45 flandi ayri akvaryuma koydugumda.
Aklima gelenleri paylastim umarim biraz fikir vermişimdir.
Güzel hobiler.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için gerçekten çok güzel anlatmışın ben direk anneyi yavruluğun içine koysam sorun olur mu acaba
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=Lepilati]Bence biraz büyük bir yavruluk al orada kustur balığını.[/QUOTE]
[QUOTE=Lepilati]Bence biraz büyük bir yavruluk al orada kustur balığını.[/QUOTE]
Aslında birden fazla yavru verdiler hemen hemen 3 kere falan verdiler ama kusturmayı hem bilmiyorum hemde yapmakta istemiyorum açıkçası yavruluk alsam strese girer diye korkuyorum
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
