ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kebüç
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
128
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mayıs 2013 21:52
Son Ziyaret:
3 Saat 1 Dakika önce
Toplam Mesaj:
115 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal Öztürk
Doğum Tarihi:
01 Kasım 1970
Yaş:
55
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kemal Öztürk
SON 10 MESAJI
Su Bahçeleri
[QUOTE=Emerse]
100-150lt Cennet balıkları için fazlasıyla yeterli.Ancak Cennet Balıkları ile başka bir tür balığı uzun vadede yaşatmak mümkün değil.Eninde sonunda diğer balıkları öldürürler.Medakalarla Beyaz Bulut balıkları olabilir diye düşünüyorum ama şahsen tecrübem yok.Su bahçelerinde Türkiye iklim koşullarında bakılabilecek başka tür yok.Belki Gül Barbuslar derin havuzlarda kışı atlatabilir ama denemediğim için emin değilim.
[/QUOTE]
merhaba gül barbusu istanbul’da balkonda denemiştim. Olmuyor,Kasım gibi içeri almak zorunda kalmıştım. Daha soğuğa dayanamadılar
[QUOTE=Emerse]
100-150lt Cennet balıkları için fazlasıyla yeterli.Ancak Cennet Balıkları ile başka bir tür balığı uzun vadede yaşatmak mümkün değil.Eninde sonunda diğer balıkları öldürürler.Medakalarla Beyaz Bulut balıkları olabilir diye düşünüyorum ama şahsen tecrübem yok.Su bahçelerinde Türkiye iklim koşullarında bakılabilecek başka tür yok.Belki Gül Barbuslar derin havuzlarda kışı atlatabilir ama denemediğim için emin değilim.
[/QUOTE]
merhaba gül barbusu istanbul’da balkonda denemiştim. Olmuyor,Kasım gibi içeri almak zorunda kalmıştım. Daha soğuğa dayanamadılar
Su Bahçeleri
Evet, artık yaz tatili mevsimi bitti sayılır. Yukarıdaki mesajı tekrarlayayım. İçinde Tanichthys albonubes'ler olan su bahçemi bu konuya ilgi duyan bir hobidaşıma bedelsiz vereceğim. İlgilenen olursa özel mesaj yollayabilir. Evim İstanbul- Göztepe’de
Evet, artık yaz tatili mevsimi bitti sayılır. Yukarıdaki mesajı tekrarlayayım. İçinde Tanichthys albonubes'ler olan su bahçemi bu konuya ilgi duyan bir hobidaşıma bedelsiz vereceğim. İlgilenen olursa özel mesaj yollayabilir. Evim İstanbul- Göztepe’de
Su Bahçeleri
Su bahçelerinin bu kadar az ilgi gördüğünün farkında değildim. Bedava vereyim dedim, hiç kimse ilgilenmedi. Ben mesaj kutum dolar taşar sanıyordum oysa :)
Belki çoğu üyemiz tatildedir, o yüzden okuyan az olmuştur diye teselli edeyim kendi kendimi bari …[:)]
Su bahçelerinin bu kadar az ilgi gördüğünün farkında değildim. Bedava vereyim dedim, hiç kimse ilgilenmedi. Ben mesaj kutum dolar taşar sanıyordum oysa :)
Belki çoğu üyemiz tatildedir, o yüzden okuyan az olmuştur diye teselli edeyim kendi kendimi bari …[:)]
Su Bahçeleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/147402/290620231028471.jpg[/IMG]
Merhaba.
Çok uzun süredir balkonumda ilgilendiğim su bahçemi taşınma dolayısıyla ilgilenmek isteyen, bu işi gerçekten seven bir arkadaşa vermek istiyorum.
Fotoğrafı ekledim. Walstad tarzı kurulmuş, 50 litrelik bir yarım varil. yüksekliği ve çapı 40'ar cm. İçinde balkonda dinlenirken, çayımı içerken nesillerdir bana eşlik eden Tanichthys albonubes'ler ve kiraz karideslerle farklı renklerde neocardinia türü karidesler var. Bitki yoğunluğu nedeniyle sayamıyorum ama balıklar da, karidesler de 8'er tane kadar olmalı. Bu başlık altında yazdıklarımı okursanız nasıl kurulduğuna dair vs daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Yaz kış balkonda duruyorlar. Kışın su yüzeyi buz tutsa da canlılar altta yaşamaya devam eder, baharla birlikte hareketlenir ve ürerler. Bitkiler de kışın neredeyse yok olur, ama bahar gelince her gün bir iki cm büyüyerek hızla eski halinden bile büyük olur. Siz sadece yem verip, eksilen suyu tamamlamalısınız. Bir de walstad akvaryumların kronik sorunu yeşil sakal sorunu bunda da oluyor, çok büyürlerse balıklara yüzecek yer kalmayabilir. 1-2 haftada bir elinizi daldırıp, yosunları çıkartmanız gerekli. Bu yosunlar zaten bağlandıkları yüzeye çok gevşek bağlandığından temizlemek çok kolay olur. İsterseniz temizlerken yayılan yosunları almak için o arada 10 lt kadar su değişimi de yapabilirsiniz. Yazın varil direkt güneş almasa iyi olur, bu balıklar soğuğa dayanıklı ama çok sıcakta ne olur bilemiyorum, o yüzden ben yazları varili duvara yaslayıp, güneş gelen yerlerine alüminyum folyo yapıştırıyordum. Su yüzeyine gelen 2-3 saatlik güneş sorun yaratmadı hiç.
Filtrasyon, hava taşı vs ihtiyacı yok, ama dediğim gibi, evim küçük olduğundan, zamanında almış olduğum bu tür malzemeleri de elimdeki yemlerle birlikte vereceğim. Filtrasyon ihtiyacı olmamasına rağmen çok küçük bir vantuzlu iç filtre koyuyordum, hem balıklar akıntıyı seviyor, hem de şırıl şırıl su sesi dinlemek güzel oluyor. Yani gerekli olduğundan değil, ben sevdiğimden koymuştum, şimdi üzerinde yok mesela.
İlgilenen arkadaşlar özel mesaj atarsa sevinirim. Amacım para değil, bu kadar zaman içinde neredeyse çocuğum gibi bağlandığım canlılara benim gibi sevgiyle bakacak birine gitmesi. O yüzden mesajlar biriksin diye birkaç gün bekleyeceğim :)
Neredeyse unutuyordum, ev İstanbul- Göztepe'de. Ulaşımı ve transferi ben yapamam :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/147402/290620231028471.jpg[/IMG]
Merhaba.
Çok uzun süredir balkonumda ilgilendiğim su bahçemi taşınma dolayısıyla ilgilenmek isteyen, bu işi gerçekten seven bir arkadaşa vermek istiyorum.
Fotoğrafı ekledim. Walstad tarzı kurulmuş, 50 litrelik bir yarım varil. yüksekliği ve çapı 40'ar cm. İçinde balkonda dinlenirken, çayımı içerken nesillerdir bana eşlik eden Tanichthys albonubes'ler ve kiraz karideslerle farklı renklerde neocardinia türü karidesler var. Bitki yoğunluğu nedeniyle sayamıyorum ama balıklar da, karidesler de 8'er tane kadar olmalı. Bu başlık altında yazdıklarımı okursanız nasıl kurulduğuna dair vs daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Yaz kış balkonda duruyorlar. Kışın su yüzeyi buz tutsa da canlılar altta yaşamaya devam eder, baharla birlikte hareketlenir ve ürerler. Bitkiler de kışın neredeyse yok olur, ama bahar gelince her gün bir iki cm büyüyerek hızla eski halinden bile büyük olur. Siz sadece yem verip, eksilen suyu tamamlamalısınız. Bir de walstad akvaryumların kronik sorunu yeşil sakal sorunu bunda da oluyor, çok büyürlerse balıklara yüzecek yer kalmayabilir. 1-2 haftada bir elinizi daldırıp, yosunları çıkartmanız gerekli. Bu yosunlar zaten bağlandıkları yüzeye çok gevşek bağlandığından temizlemek çok kolay olur. İsterseniz temizlerken yayılan yosunları almak için o arada 10 lt kadar su değişimi de yapabilirsiniz. Yazın varil direkt güneş almasa iyi olur, bu balıklar soğuğa dayanıklı ama çok sıcakta ne olur bilemiyorum, o yüzden ben yazları varili duvara yaslayıp, güneş gelen yerlerine alüminyum folyo yapıştırıyordum. Su yüzeyine gelen 2-3 saatlik güneş sorun yaratmadı hiç.
Filtrasyon, hava taşı vs ihtiyacı yok, ama dediğim gibi, evim küçük olduğundan, zamanında almış olduğum bu tür malzemeleri de elimdeki yemlerle birlikte vereceğim. Filtrasyon ihtiyacı olmamasına rağmen çok küçük bir vantuzlu iç filtre koyuyordum, hem balıklar akıntıyı seviyor, hem de şırıl şırıl su sesi dinlemek güzel oluyor. Yani gerekli olduğundan değil, ben sevdiğimden koymuştum, şimdi üzerinde yok mesela.
İlgilenen arkadaşlar özel mesaj atarsa sevinirim. Amacım para değil, bu kadar zaman içinde neredeyse çocuğum gibi bağlandığım canlılara benim gibi sevgiyle bakacak birine gitmesi. O yüzden mesajlar biriksin diye birkaç gün bekleyeceğim :)
Neredeyse unutuyordum, ev İstanbul- Göztepe'de. Ulaşımı ve transferi ben yapamam :)
Amano Karides
Forumda aradım, yavru aldığını iddia eden bir üye var ama, sonra konu netleşmemiş, karşılıklı münakaşaya dönmüş maalesef.
Facebook gruplarında da pek bir şey bulamadım. İthalat yasak ise amanoya benzer başka bir karides yolluyor da olabilirler. Ben de karides konusunda pek bilgim olmadığından (yıllardır karidesim var ama sadece kiraz karides ve neo) farkı anlayamam. Yine de biraz daha arayayım facebook’ta…
Ek: Aradım, bir sitede var ilanı. Ama 500 lira [:O][EDIT]kebüç,2022-07-10 22:27:36[/EDIT]
Forumda aradım, yavru aldığını iddia eden bir üye var ama, sonra konu netleşmemiş, karşılıklı münakaşaya dönmüş maalesef.
Facebook gruplarında da pek bir şey bulamadım. İthalat yasak ise amanoya benzer başka bir karides yolluyor da olabilirler. Ben de karides konusunda pek bilgim olmadığından (yıllardır karidesim var ama sadece kiraz karides ve neo) farkı anlayamam. Yine de biraz daha arayayım facebook’ta…
Ek: Aradım, bir sitede var ilanı. Ama 500 lira [:O][EDIT]kebüç,2022-07-10 22:27:36[/EDIT]
Amano Karides
Merhabalar
Size amano karides hakkında bir şey sormak istiyorum.
Biliyorsunuz üretimi imkansız. Ancak İthal yoluyla ülkemize gelebiliyor. Ancak bildiğim kadarıyla uzun süredir karides ithalatı yasak. Bu yüzden hiçbir yerde amano karides bulamıyorum. Bu konudaki bilgilerim doğru mu? Satılan herhangi bir yer ya da satan bir forum üyesi var mı? Şimdiden bilgi verecek herkese çok teşekkür ederim.
Merhabalar
Size amano karides hakkında bir şey sormak istiyorum.
Biliyorsunuz üretimi imkansız. Ancak İthal yoluyla ülkemize gelebiliyor. Ancak bildiğim kadarıyla uzun süredir karides ithalatı yasak. Bu yüzden hiçbir yerde amano karides bulamıyorum. Bu konudaki bilgilerim doğru mu? Satılan herhangi bir yer ya da satan bir forum üyesi var mı? Şimdiden bilgi verecek herkese çok teşekkür ederim.
Parvula
[QUOTE=oguzhan06077]Arkadaşlar ben mini parvulanin tohumunu aldım çoğu kişi bu bitkinin tohumu olmadığını söylüyor şuan diktim 5 gün geçti tohumlarda patlama yok bu konu hakkında bilgisi olan var mı geç mı çıkıyor yoksa [/QUOTE]
Parvula tohumu diye satılan şeyler kara bitkilerinin tohumları maalesef. Parvula tohumu diye bir sey yok.
[QUOTE=oguzhan06077]Arkadaşlar ben mini parvulanin tohumunu aldım çoğu kişi bu bitkinin tohumu olmadığını söylüyor şuan diktim 5 gün geçti tohumlarda patlama yok bu konu hakkında bilgisi olan var mı geç mı çıkıyor yoksa [/QUOTE]
Parvula tohumu diye satılan şeyler kara bitkilerinin tohumları maalesef. Parvula tohumu diye bir sey yok.
Walstad Metodu (ternapi)
Sayın Y.Ilıkn , bu forum kalitesiyle diğerlerinden farklı olduğunu düşündüğüm bir forum. “Yahu”, “megafonla bağırayım” vs gibi bir üslup yakışmıyor. Bunu görünce ben de aynı üslupla cevap vereyim diyorum ama bir yanım da bunu yapmamam gerektiğini söylüyor. Bu yanım daha ağır bastığı için son kez, sakince özetlemeye çalışacağım.
Sorum şu idi: kendi mesajımdan alıntılayayım: “bu beklemenin amacı ne acaba? Mineralizasyon ne demek oluyor?”
Bu soruya bir cevabınız yok. Hangi bölümde buna cevap verdiniz de bir de megafonla bağıracaksınız?
Cevabınız yok, olması gerekli de değil. Bir şey sordum, cevabını bilmiyorsanız bilmiyorum dersiniz, ya da bilseniz de çok uzun olacak, o ayrıntıya girmek istemiyorum dersiniz, geçer gider.
Amacım mineralizasyonun ne olduğu, neden gerekli olduğu, toprağın kurumasının kullanılacak toprağın kimyasına ya da biyolojisine neler kattığını öğrenmekti, böyle bir tatışmaya girmek değil. O yüzden konuyu kendi adıma kapatıyorum. Eğer olur da bu konuyu öğrenebilirsem paylaşırım. Saygılarımla…[EDIT]kebüç,2022-04-15 23:56:18[/EDIT]
Sayın Y.Ilıkn , bu forum kalitesiyle diğerlerinden farklı olduğunu düşündüğüm bir forum. “Yahu”, “megafonla bağırayım” vs gibi bir üslup yakışmıyor. Bunu görünce ben de aynı üslupla cevap vereyim diyorum ama bir yanım da bunu yapmamam gerektiğini söylüyor. Bu yanım daha ağır bastığı için son kez, sakince özetlemeye çalışacağım.
Sorum şu idi: kendi mesajımdan alıntılayayım: “bu beklemenin amacı ne acaba? Mineralizasyon ne demek oluyor?”
Bu soruya bir cevabınız yok. Hangi bölümde buna cevap verdiniz de bir de megafonla bağıracaksınız?
Cevabınız yok, olması gerekli de değil. Bir şey sordum, cevabını bilmiyorsanız bilmiyorum dersiniz, ya da bilseniz de çok uzun olacak, o ayrıntıya girmek istemiyorum dersiniz, geçer gider.
Amacım mineralizasyonun ne olduğu, neden gerekli olduğu, toprağın kurumasının kullanılacak toprağın kimyasına ya da biyolojisine neler kattığını öğrenmekti, böyle bir tatışmaya girmek değil. O yüzden konuyu kendi adıma kapatıyorum. Eğer olur da bu konuyu öğrenebilirsem paylaşırım. Saygılarımla…[EDIT]kebüç,2022-04-15 23:56:18[/EDIT]
Walstad Metodu (ternapi)
[QUOTE=ternapi]
Kimlerin ne dediği önemli değil. Diana hâlâ hayatta ve soru sorarsanız üşenmeden cevap veriyor. İşin bilimsel kısmının açıklamasını direkt kendisine sorabilirsiniz.
[/QUOTE]
Ona da sorabilirim, doğru. O seceneğin farkındayım. Kendisi cevap veriyor, evet. Benim de iletişimim oldu kendisiyle. Ama bu konuyu anlamadım. Sizin daha tecrübeli olduğunuzu düşündüğüm için siz anlatırsanız daha anlaşılır olabilir diye düşünmüştüm, olmadı. Teşekkür ederim yanıtladığınız için yine de.
[QUOTE=ternapi]
Kimlerin ne dediği önemli değil. Diana hâlâ hayatta ve soru sorarsanız üşenmeden cevap veriyor. İşin bilimsel kısmının açıklamasını direkt kendisine sorabilirsiniz.
[/QUOTE]
Ona da sorabilirim, doğru. O seceneğin farkındayım. Kendisi cevap veriyor, evet. Benim de iletişimim oldu kendisiyle. Ama bu konuyu anlamadım. Sizin daha tecrübeli olduğunuzu düşündüğüm için siz anlatırsanız daha anlaşılır olabilir diye düşünmüştüm, olmadı. Teşekkür ederim yanıtladığınız için yine de.
Walstad Metodu (ternapi)
😃 haklısınız, özür dilerim.
Yine de sorum devam ediyor, ama biraz değiştirerek. Nemli de değil, iyice kuruyana kadar beklemeli diyenler de var.
Bir de bu beklemenin amacı ne acaba? Mineralizasyon ne demek oluyor?
😃 haklısınız, özür dilerim.
Yine de sorum devam ediyor, ama biraz değiştirerek. Nemli de değil, iyice kuruyana kadar beklemeli diyenler de var.
Bir de bu beklemenin amacı ne acaba? Mineralizasyon ne demek oluyor?
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
