ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Alper90
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
128
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mayıs 2013 11:03
Son Ziyaret:
27 Ocak 2023 12:49
Toplam Mesaj:
106 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper Ateş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Yönetici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alper ATEŞ
SON 10 MESAJI
Ht Bitkili Yeni Kurulum 45x28x30 Dsm
[QUOTE=jackiebrown]
Hayirli olsun cok guzel duruyor. Tüp konusunda ne gibi bir sikinti yasadiniz? Bende atakanpetshop’tan bakiyorum. Alirken dikkat etmem gereken herhangi bir sey var midir? [/QUOTE]
Merhaba. Tüp konusunda eski ürün yollamışlardı ve yangın tüpünden çevrilme bir tüptü. Maliyeti en fazla 200tl olan şeyi 700e satmışlardı. Ayrıca eski tarihli idi tüp. Yeni tarihli olmasına dikkat edin artık ham madde sıkıntısı yok o yüzden yeni tarihli bulabilirsiniz. Ben kasım 2021 üretim aldım. Şu an monteler yeri sardı bitkilendirme de yaptım ama hasta olduğum için foto yükleyemedim. Güncel foto atacağım yakında.
[QUOTE=jackiebrown]
Hayirli olsun cok guzel duruyor. Tüp konusunda ne gibi bir sikinti yasadiniz? Bende atakanpetshop’tan bakiyorum. Alirken dikkat etmem gereken herhangi bir sey var midir? [/QUOTE]
Merhaba. Tüp konusunda eski ürün yollamışlardı ve yangın tüpünden çevrilme bir tüptü. Maliyeti en fazla 200tl olan şeyi 700e satmışlardı. Ayrıca eski tarihli idi tüp. Yeni tarihli olmasına dikkat edin artık ham madde sıkıntısı yok o yüzden yeni tarihli bulabilirsiniz. Ben kasım 2021 üretim aldım. Şu an monteler yeri sardı bitkilendirme de yaptım ama hasta olduğum için foto yükleyemedim. Güncel foto atacağım yakında.
Ht Bitkili Yeni Kurulum 45x28x30 Dsm
[QUOTE=GAZİBEYLİ]Kaç adet monte carlo aldınız acaba[/QUOTE]
Merhaba 3 cup ekledim. Bu fotolarda iki cup ekli hali. Güncel tüm bitkilerin eklenmiş hali akşama yüklenecek.
[QUOTE=GAZİBEYLİ]Kaç adet monte carlo aldınız acaba[/QUOTE]
Merhaba 3 cup ekledim. Bu fotolarda iki cup ekli hali. Güncel tüm bitkilerin eklenmiş hali akşama yüklenecek.
Ht Bitkili Yeni Kurulum 45x28x30 Dsm
Ölçüler:45x28x30h
Canlı Türleri: Henüz Eklenmedi
Bitki Türleri: Monte carlo
Tankın Yaşı: 1 Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun hw603b - sunsun ad200 (değişecek) Co2 tüplü sistem
Tasarım ve Dekorasyon: Frodo stone
Arkadaşlar merhaba,
Kızım için kurduğumuz akvaryuma ufak ufak başladık. Dry start olarak ilerliyoruz. Durum şu;
Taban; Jbl aquabasis üzerine Jbl manado (miktarı tartmadım, bölerek kullandık)
Taşlar: 4kg civarı frodostone
Gübreleme: Henüz başlamadık ancak tropica specialised ve premium olacak(bulabilirsek şu an ithalat sorunu var)
Bitkiler: Şu an monte carlo var sonrasında kırmızı tonların ağırlıkta olduğu bitkiler gelecek türlere karar vermedik.
Co2: Tüplü sistem hazır, tüpü malawiizmirden aldım 2021 kasım üretim 2.67'lik. Sağolsunlar yeni üretim yolladılar. Bir önceki tüp alımında sorun yaşadım iade etmiştim. Regülatörü ise amazondan aldım,10gün gibi bir sürede geldi. Her ikisi de testi geçti sorunsuz. Dsm bitince aktif olacak.
Işıklandırma: Şu an sunsun ad-200 var. Ancak değiştireceğim, çünkü ht için yeterli gelmeyecek. Onun yerine wolfmar plant serisi 40'lık düşünüyorum. Açıklamasında 1600 lümen yazıyor ancak farklı tavsiyelere de açığım. Kullanan var ise deneyimlerini de almak isterim.
Taşları ve bitkiyi Adist Aquascaping Galeri'den aldım. Yerleri kozyatağında. Seneler önce yine kendilerinden bitki almıştım. Bu sefer yine kendilerini tercih ettim. Yerleri bir mağazadan çok galeri tarzında. Taşları seçerken similasyon için yer yapmışlar. Böylece tasarımı yapıp ona göre taşları alıyorsunuz. Ne kadar lazımsa o kadar yani. Bitki kalitesine gelince de gerçekten muazzam. Hoş sohbetleri de cabası. Ayaküstü birkaç tavsiye de aldım, işime yaradı. İşini severek yapan herkese selam olsun.
Umarım az sorunlu bir süreç yaşarız. Sorun illaki ufak tefek olacaktır :) Bitki tavsiyelerine de açığım.
Bu arada ürün aldığım yerlerden memnun kaldığım için isimleri bilerek belirttim. Daha önceden bu konularda canı yanan biri olarak olumlu görüşlerimi paylaştım.
Keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146846/041220212132581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146846/041220212133041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146846/041220212133111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146846/041220212133161.jpg[/IMG]
Ölçüler:45x28x30h
Canlı Türleri: Henüz Eklenmedi
Bitki Türleri: Monte carlo
Tankın Yaşı: 1 Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun hw603b - sunsun ad200 (değişecek) Co2 tüplü sistem
Tasarım ve Dekorasyon: Frodo stone
Arkadaşlar merhaba,
Kızım için kurduğumuz akvaryuma ufak ufak başladık. Dry start olarak ilerliyoruz. Durum şu;
Taban; Jbl aquabasis üzerine Jbl manado (miktarı tartmadım, bölerek kullandık)
Taşlar: 4kg civarı frodostone
Gübreleme: Henüz başlamadık ancak tropica specialised ve premium olacak(bulabilirsek şu an ithalat sorunu var)
Bitkiler: Şu an monte carlo var sonrasında kırmızı tonların ağırlıkta olduğu bitkiler gelecek türlere karar vermedik.
Co2: Tüplü sistem hazır, tüpü malawiizmirden aldım 2021 kasım üretim 2.67'lik. Sağolsunlar yeni üretim yolladılar. Bir önceki tüp alımında sorun yaşadım iade etmiştim. Regülatörü ise amazondan aldım,10gün gibi bir sürede geldi. Her ikisi de testi geçti sorunsuz. Dsm bitince aktif olacak.
Işıklandırma: Şu an sunsun ad-200 var. Ancak değiştireceğim, çünkü ht için yeterli gelmeyecek. Onun yerine wolfmar plant serisi 40'lık düşünüyorum. Açıklamasında 1600 lümen yazıyor ancak farklı tavsiyelere de açığım. Kullanan var ise deneyimlerini de almak isterim.
Taşları ve bitkiyi Adist Aquascaping Galeri'den aldım. Yerleri kozyatağında. Seneler önce yine kendilerinden bitki almıştım. Bu sefer yine kendilerini tercih ettim. Yerleri bir mağazadan çok galeri tarzında. Taşları seçerken similasyon için yer yapmışlar. Böylece tasarımı yapıp ona göre taşları alıyorsunuz. Ne kadar lazımsa o kadar yani. Bitki kalitesine gelince de gerçekten muazzam. Hoş sohbetleri de cabası. Ayaküstü birkaç tavsiye de aldım, işime yaradı. İşini severek yapan herkese selam olsun.
Umarım az sorunlu bir süreç yaşarız. Sorun illaki ufak tefek olacaktır :) Bitki tavsiyelerine de açığım.
Bu arada ürün aldığım yerlerden memnun kaldığım için isimleri bilerek belirttim. Daha önceden bu konularda canı yanan biri olarak olumlu görüşlerimi paylaştım.
Keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146846/041220212132581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146846/041220212133041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146846/041220212133111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146846/041220212133161.jpg[/IMG]
Profil Güncellemesi
[QUOTE=emiir]Merhaba,
Profilimdeki bazı bilgilerde değişiklik yapmak istiyorum ancak olmuyor. Bu sorunu yasayan veya nasıl giderebileceğimi bilen birileri var mi acaba?
Teşekkürler
[/QUOTE]
Evet aynı sorun bende de var. Herhangi bir değişiklik olmuyor.
[QUOTE=emiir]Merhaba,
Profilimdeki bazı bilgilerde değişiklik yapmak istiyorum ancak olmuyor. Bu sorunu yasayan veya nasıl giderebileceğimi bilen birileri var mi acaba?
Teşekkürler
[/QUOTE]
Evet aynı sorun bende de var. Herhangi bir değişiklik olmuyor.
Bu Sistem Co2 İçin Ne Kadar Stabil?
Merhabalar. Tüp ve regülatör geldi. Testlerde sızıntı yaşamadım. Akvaryumu kurmaya başlayacağım. Yeni bir konuda tüm bilgileri vereceğim. Bu arada ufak bir soru ht bir tankta yaklaşık 35lt brütte sunsun ad-200 yeterli olur mu? 12w civarı. Muhtemelen yetmeyecektir. Buna alternatif olarak tasarım açısından da wolfmar marka ledlere bakıyorum. 45cmlik tank için kaç w işimi görür? Bir yerden eksik kalsın istemiyorum. Teşekkürler.
Merhabalar. Tüp ve regülatör geldi. Testlerde sızıntı yaşamadım. Akvaryumu kurmaya başlayacağım. Yeni bir konuda tüm bilgileri vereceğim. Bu arada ufak bir soru ht bir tankta yaklaşık 35lt brütte sunsun ad-200 yeterli olur mu? 12w civarı. Muhtemelen yetmeyecektir. Buna alternatif olarak tasarım açısından da wolfmar marka ledlere bakıyorum. 45cmlik tank için kaç w işimi görür? Bir yerden eksik kalsın istemiyorum. Teşekkürler.
Bu Sistem Co2 İçin Ne Kadar Stabil?
[QUOTE=Denizs] Rahatlıkla kullanabilirsiniz. Tüplerin ortalama 7-8 yıl kullanım ömrü oluyor. 2 yıl önce üretilmiş olmasının bir sorun olacağını sanmıyorum. [/QUOTE]
Açıkcası o kadar para verdikten sonra 2 yıl kaybetmek istemedim ve belirli yerlerinde kabarmalar vardı ki rahatsız etti beni o yüzden iade ettim. Farklı alternatif bakacağım. Riske giremedim açıkcası.
[QUOTE=Kınayu]
Normal yangın tüpünde co2 doluysa tabi kide kullanılır . Pandami sebebiyle alacağınız her tüp hemen hemen bu dediğiniz yaşlarda olacaktır .
Ben kendim özellikle Alüminyum olanı seçtim aldım küçük kibar yer kaplamıyor bu dediğiniz boya durumları yok .[/QUOTE]
Nette bayağı araştırdım kullananlar var. Tozlu olan değil de co2 söndürme tüpleri. Zaten bana gelen tüpte o şekilde çevrilmiş bir tüptü. Üzerindeki gri boya dökülünde altta kırmızı boya görünüyordu ve marka olarak da yangın söndürme cihazı üreten bir firmanın markası idi. Sadece başlık kısmı mandallı değil vanalı idi. Tek fark oydu.
[QUOTE=Denizs] Rahatlıkla kullanabilirsiniz. Tüplerin ortalama 7-8 yıl kullanım ömrü oluyor. 2 yıl önce üretilmiş olmasının bir sorun olacağını sanmıyorum. [/QUOTE]
Açıkcası o kadar para verdikten sonra 2 yıl kaybetmek istemedim ve belirli yerlerinde kabarmalar vardı ki rahatsız etti beni o yüzden iade ettim. Farklı alternatif bakacağım. Riske giremedim açıkcası.
[QUOTE=Kınayu]
Normal yangın tüpünde co2 doluysa tabi kide kullanılır . Pandami sebebiyle alacağınız her tüp hemen hemen bu dediğiniz yaşlarda olacaktır .
Ben kendim özellikle Alüminyum olanı seçtim aldım küçük kibar yer kaplamıyor bu dediğiniz boya durumları yok .[/QUOTE]
Nette bayağı araştırdım kullananlar var. Tozlu olan değil de co2 söndürme tüpleri. Zaten bana gelen tüpte o şekilde çevrilmiş bir tüptü. Üzerindeki gri boya dökülünde altta kırmızı boya görünüyordu ve marka olarak da yangın söndürme cihazı üreten bir firmanın markası idi. Sadece başlık kısmı mandallı değil vanalı idi. Tek fark oydu.
Bu Sistem Co2 İçin Ne Kadar Stabil?
Tüp bugün geldi. Anca haziran 2020 üretim. Normalde kırmızı renk olanı gri boyamışlar. alt tarafında boyası akmış ve yanlarında boya dökülmüş. soğuk sıcak kargodayken boyayı yumuşatıp sardıkları kağıtlara bulaşmasına neden olmuş. regülatör gelmedi bu yüzden deneyemedim. Sorum şu iade etmeli miyim 2021 mi almalıyım sonuçta 17 ay geçmiş bir tüp neredeyse 2 yıllık. Yoksa sıkıntısız kullanabilir miyim? Sipariş verdiğim yer atakanpetshop. Açıklamada sıfır kullanılmamış hurda tüplerden değildir yazıyordu ancak üretim tarihi vermemişlerdi. Aslında ilk başka yerden almıştım 2021 üretim tüptü fakat sabah iptal ettiler fiyatlardan dolayı mutlaka. O yüzden burayı tercih ettim.
Bu arada normal co2 yangın tüpü de alınsa kullanılabilir mi çünkü bu tarih işi canımı sıktı farklı alternatiflere bakacağım duruma göre. Teşekkürler şimdiden.[EDIT]Alper90,2021-11-26 01:13:32[/EDIT]
Tüp bugün geldi. Anca haziran 2020 üretim. Normalde kırmızı renk olanı gri boyamışlar. alt tarafında boyası akmış ve yanlarında boya dökülmüş. soğuk sıcak kargodayken boyayı yumuşatıp sardıkları kağıtlara bulaşmasına neden olmuş. regülatör gelmedi bu yüzden deneyemedim. Sorum şu iade etmeli miyim 2021 mi almalıyım sonuçta 17 ay geçmiş bir tüp neredeyse 2 yıllık. Yoksa sıkıntısız kullanabilir miyim? Sipariş verdiğim yer atakanpetshop. Açıklamada sıfır kullanılmamış hurda tüplerden değildir yazıyordu ancak üretim tarihi vermemişlerdi. Aslında ilk başka yerden almıştım 2021 üretim tüptü fakat sabah iptal ettiler fiyatlardan dolayı mutlaka. O yüzden burayı tercih ettim.
Bu arada normal co2 yangın tüpü de alınsa kullanılabilir mi çünkü bu tarih işi canımı sıktı farklı alternatiflere bakacağım duruma göre. Teşekkürler şimdiden.[EDIT]Alper90,2021-11-26 01:13:32[/EDIT]
Bu Sistem Co2 İçin Ne Kadar Stabil?
[QUOTE=Kınayu]
Çok daha uzun süreli kullanırsınız o daha iyi olmuş ayrıca akvaryum litrenize o tüp 8 ay ile 1 yıl yeter bence kafanız rahat olur .
Regülatör çok kapsamlı çok çok yüksek paralar vermek bence çokta gerekli değil görevini yaptıktan sonra sorun sıkıntı olmaz ama ben çok daha detaylı kapsamlı akvaryum kurulumlarına girerim daha sonra diye bir düşünceniz varsa orasını bilemem .
Marka ise marka İsta gerekli işlevi görevi de görüyor düşüncesiyle ben çok komplike ve pahalı regülatör almadım ayrıca bitkili akvaryum kurulumum da 190 Litre baya büyük 1 Litrelik Tüp yaklaşık 4 ay gidiyor .[/QUOTE]
Yani üst düzey bilmiyorum yapabilirim belki duruma göre değişir almışken dursun o halde. dedim daha ufak bir şey mi alsam diye ama ista da zaten benim aldığım fiyat olmuş bakana kadar o yüzden aldığım ile devam edeceğim artık. tüp zaten kargoya verilmiş gerisi regülatöre kalıyor artık hemen gelirse kurulumu da başlatacağım. 1 yıl giderse daha ne isterim :)
[QUOTE=Kınayu]
Çok daha uzun süreli kullanırsınız o daha iyi olmuş ayrıca akvaryum litrenize o tüp 8 ay ile 1 yıl yeter bence kafanız rahat olur .
Regülatör çok kapsamlı çok çok yüksek paralar vermek bence çokta gerekli değil görevini yaptıktan sonra sorun sıkıntı olmaz ama ben çok daha detaylı kapsamlı akvaryum kurulumlarına girerim daha sonra diye bir düşünceniz varsa orasını bilemem .
Marka ise marka İsta gerekli işlevi görevi de görüyor düşüncesiyle ben çok komplike ve pahalı regülatör almadım ayrıca bitkili akvaryum kurulumum da 190 Litre baya büyük 1 Litrelik Tüp yaklaşık 4 ay gidiyor .[/QUOTE]
Yani üst düzey bilmiyorum yapabilirim belki duruma göre değişir almışken dursun o halde. dedim daha ufak bir şey mi alsam diye ama ista da zaten benim aldığım fiyat olmuş bakana kadar o yüzden aldığım ile devam edeceğim artık. tüp zaten kargoya verilmiş gerisi regülatöre kalıyor artık hemen gelirse kurulumu da başlatacağım. 1 yıl giderse daha ne isterim :)
Bu Sistem Co2 İçin Ne Kadar Stabil?
[QUOTE=GAZİBEYLİ]Bende bu işin arifesindeyim hangi regülatörü aldınız acaba link atarmısınız[/QUOTE]
Merhaba aşağıdaki regülatörü aldım
[URL]https://www.amazon.com.tr/gp/product/B095YSXQYT/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&th=1[/URL]
Yalnız fiyat değişmiş maalesef ben 444 liradan aldım
[QUOTE=Kınayu]Merhaba ,
En güzelini yapmışsınız güle güle kullanın diğerleri uğraştırıyor .
Kendimde bu regülatörü ve tüpü kullanıyorum .
İsta regülatör.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/131120201521121.jpg[/IMG]
Macroaqua 1 Litre Alüminyum CO2 Tüp (Üstten Açılır)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/131120201520181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/250120211033111.jpg[/IMG]
[B]Dip Not : [/B] Hortum görüntü için konulmuştur normal hava hortumu dur basınca dayanıklı hortum kullanılmaktadır. [/QUOTE]
Merhaba teşekkürler. Tüpü 2.67 olandan aldım 40lt akvaryuma çok büyük kaçar mı acaba? Birde üstte attığım regülatör yerine bu linktekini mi alsam yoksa aldığım daha mı iyidir kararsız kaldım açıkcası.
[URL]https://www.amazon.com.tr/Pssopp-akvaryum-d%C3%BC%C5%9F%C3%BCr%C3%BCc%C3%BC-reg%C3%BClat%C3%B6r%C3%BC-manometresi/dp/B07RBW1WVD/ref=sr_1_11?__mk_tr_TR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&keywords=ista+co2+reg%C3%BClat%C3%B6r&psr=EY17&qid=1637757879&s=black-friday&sr=1-11[/URL]
Bu daha kibar görünüyor ancak diğer regülatör daha detaylı geldi.
[QUOTE=GAZİBEYLİ]Bende bu işin arifesindeyim hangi regülatörü aldınız acaba link atarmısınız[/QUOTE]
Merhaba aşağıdaki regülatörü aldım
[URL]https://www.amazon.com.tr/gp/product/B095YSXQYT/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&th=1[/URL]
Yalnız fiyat değişmiş maalesef ben 444 liradan aldım
[QUOTE=Kınayu]Merhaba ,
En güzelini yapmışsınız güle güle kullanın diğerleri uğraştırıyor .
Kendimde bu regülatörü ve tüpü kullanıyorum .
İsta regülatör.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/131120201521121.jpg[/IMG]
Macroaqua 1 Litre Alüminyum CO2 Tüp (Üstten Açılır)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/131120201520181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/250120211033111.jpg[/IMG]
[B]Dip Not : [/B] Hortum görüntü için konulmuştur normal hava hortumu dur basınca dayanıklı hortum kullanılmaktadır. [/QUOTE]
Merhaba teşekkürler. Tüpü 2.67 olandan aldım 40lt akvaryuma çok büyük kaçar mı acaba? Birde üstte attığım regülatör yerine bu linktekini mi alsam yoksa aldığım daha mı iyidir kararsız kaldım açıkcası.
[URL]https://www.amazon.com.tr/Pssopp-akvaryum-d%C3%BC%C5%9F%C3%BCr%C3%BCc%C3%BC-reg%C3%BClat%C3%B6r%C3%BC-manometresi/dp/B07RBW1WVD/ref=sr_1_11?__mk_tr_TR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&keywords=ista+co2+reg%C3%BClat%C3%B6r&psr=EY17&qid=1637757879&s=black-friday&sr=1-11[/URL]
Bu daha kibar görünüyor ancak diğer regülatör daha detaylı geldi.
Bu Sistem Co2 İçin Ne Kadar Stabil?
Merhaba arkadaşlar,
Aşağıdaki gibi bir sistem var amazon üzerinde. Bildiğimiz sitrik asit sistemi. Sizce böyle bir şey almak mı yoksa tüple devam etmek mi mantıklı olur. Tüp için regülatörü de yine amazondan alacağım. Tüp için ise kafam karışık. Bütçe sıkıntı değil ancak evde ufak kızım var o yüzden daha güvenli olsun istiyorum. Yada direkt sadece başlık alıp pet şişe ile sitrik asitle ilerlemek mi daha iyi olur. Akvaryum 15 ve 40lt iki adet. Genel olarak 40da kullanacağım. Tüp için de referansı sağlam birinden alım yapabilirim eski tipleri vs veriyorlar diye güvenemiyorum. O konuda da tavsiyelere açığım.
Linki de bıraktım
[URL]https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09FJZPXKD/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A22OTEXMTI9NLG&psc=1[/URL]
Edit: Mantıklı gelmedi bu yüzden amazondan regülatör aldım. Tüpü de yine İstanbul'da bir satıcıdan çözdüm. Normal co2 sistem kuracağım.[EDIT]Alper90,2021-11-24 00:05:11[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Aşağıdaki gibi bir sistem var amazon üzerinde. Bildiğimiz sitrik asit sistemi. Sizce böyle bir şey almak mı yoksa tüple devam etmek mi mantıklı olur. Tüp için regülatörü de yine amazondan alacağım. Tüp için ise kafam karışık. Bütçe sıkıntı değil ancak evde ufak kızım var o yüzden daha güvenli olsun istiyorum. Yada direkt sadece başlık alıp pet şişe ile sitrik asitle ilerlemek mi daha iyi olur. Akvaryum 15 ve 40lt iki adet. Genel olarak 40da kullanacağım. Tüp için de referansı sağlam birinden alım yapabilirim eski tipleri vs veriyorlar diye güvenemiyorum. O konuda da tavsiyelere açığım.
Linki de bıraktım
[URL]https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09FJZPXKD/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A22OTEXMTI9NLG&psc=1[/URL]
Edit: Mantıklı gelmedi bu yüzden amazondan regülatör aldım. Tüpü de yine İstanbul'da bir satıcıdan çözdüm. Normal co2 sistem kuracağım.[EDIT]Alper90,2021-11-24 00:05:11[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Ertug22,
altanilker,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
İnci Kefali,
DABARAKATO,
darkaura,
_rammstein_,
sina cen,
Kınayu,
nniiaa,
ilterisdoğukan,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
pusathan01,
Savvah,
Keremiko,
Benmuro,
Maverickse,
Kemalk41,
0rnn,
şansal,
rasporasrc,
lojistisyen,
nazemert,
SunkenShrimps,
Pandkoal,
layper,
Cresus Casino,
Hoppala,
kocoglu,
JuqLax,
efesutcu44,
Meryemmm,
GrkmAls,
dehakopuz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
