ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yasin1761
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Nisan 2013 15:43
Son Ziyaret:
06 Mart 2025 13:46
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yasin ERKEN
Doğum Tarihi:
24 Ekim 1994
Yaş:
31
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yasin ERKEN
150x60x60 Güney amerikan
6 melek
6 severum
1 albino leopar vatoz
3 cüce vatoz
5 panda çöpçü
SON 10 MESAJI
Yavru Haydut Cikletler
[QUOTE=Blena]
Bariscil bir tur aslinda ama kendi turune orta agrasif denenebilir aslinda haydut ciklette guney amerikan bu arada forumun canli tanitiminda mevcut bilgileri
https://www.akvaryum.com/guianacara_geayi_(haydut_cichlid)_tatlisur_4_5495.asp
Linkten ulasabilirsiniz[/QUOTE]
Değerli yorumlarınız için teşekkürler [:)]
Evet ansiklopediden ve forumdan haydut ciklet ile arama yapıp baktım ama fazla konu bulamadığım için bilgi almak istedim. Sanırım tanka ekleyeceğim.
Yavrular ne durumda bu arada kayıp varmı
[QUOTE=Blena]
Bariscil bir tur aslinda ama kendi turune orta agrasif denenebilir aslinda haydut ciklette guney amerikan bu arada forumun canli tanitiminda mevcut bilgileri
https://www.akvaryum.com/guianacara_geayi_(haydut_cichlid)_tatlisur_4_5495.asp
Linkten ulasabilirsiniz[/QUOTE]
Değerli yorumlarınız için teşekkürler [:)]
Evet ansiklopediden ve forumdan haydut ciklet ile arama yapıp baktım ama fazla konu bulamadığım için bilgi almak istedim. Sanırım tanka ekleyeceğim.
Yavrular ne durumda bu arada kayıp varmı
Yavru Haydut Cikletler
[QUOTE=Blena]
Cok sert bi balik diyemen ama ciftlesme ve yer kavgasi cok oluyor o yuzden diger ciklet turleriyle anlasamayabilir cift halinde beslemek en mantiklisi kup muhakkak olmaliymis cunku heryere yumurtlamiyolar 1cift icin en az 150 litre akvaryum sart mahrumiyet baya onemli ben mecburen akvaryumu 2ye boldum. [/QUOTE]
540 litrelik güney amerikan tankım mevcut haydutu eklemeyi düşünüyorum ama çekinmiyor da değilim. Çok güzel canlılar. Kendi türü ile kavga oluyor ama acaba diğer balıklarla arası nasıl. Heleki vatoz ve çöpçülerime dadanırsalar büyük sıkıntı [:D]
[QUOTE=Blena]
Cok sert bi balik diyemen ama ciftlesme ve yer kavgasi cok oluyor o yuzden diger ciklet turleriyle anlasamayabilir cift halinde beslemek en mantiklisi kup muhakkak olmaliymis cunku heryere yumurtlamiyolar 1cift icin en az 150 litre akvaryum sart mahrumiyet baya onemli ben mecburen akvaryumu 2ye boldum. [/QUOTE]
540 litrelik güney amerikan tankım mevcut haydutu eklemeyi düşünüyorum ama çekinmiyor da değilim. Çok güzel canlılar. Kendi türü ile kavga oluyor ama acaba diğer balıklarla arası nasıl. Heleki vatoz ve çöpçülerime dadanırsalar büyük sıkıntı [:D]
Yavru Haydut Cikletler
Maşallah çok güzeller haydut cikletlere bayılıyorum ama hiç bakmadım acaba sert bir balıkmı bakımı nasıl bilgi verirmisiniz?
Maşallah çok güzeller haydut cikletlere bayılıyorum ama hiç bakmadım acaba sert bir balıkmı bakımı nasıl bilgi verirmisiniz?
Tavsiyelerinizi Bekliyorum
Aynı ölçülerde akvaryuma sahibiz bir zamanlar bende malawi tanganyika cikletleri baktım ama şuan amerikan cikletlerine döndüm. Amerikan türlerine bakmanızı öneririm o hacimde uyumlu türlerle güzel amerikan karması yapılabilir.
saygılar
Aynı ölçülerde akvaryuma sahibiz bir zamanlar bende malawi tanganyika cikletleri baktım ama şuan amerikan cikletlerine döndüm. Amerikan türlerine bakmanızı öneririm o hacimde uyumlu türlerle güzel amerikan karması yapılabilir.
saygılar
54w Balast İle 2adet 30w Floresan
Bu balast ile bu floresanlari çalıştırma imkanım var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/221020201336541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/221020201340031.jpg[/IMG][EDIT]yasin1761,2020-10-22 16:48:48[/EDIT]
Bendeki floresanlar t8. Balastın tek kanalından 58w geçiyor. Bende tek kanalına 2 adet 30w floresan bağlarsam 60w ediyor. Yani böyle bişe yapabilr miyim ?
Bu balast ile bu floresanlari çalıştırma imkanım var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/221020201336541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/221020201340031.jpg[/IMG][EDIT]yasin1761,2020-10-22 16:48:48[/EDIT]
Bendeki floresanlar t8. Balastın tek kanalından 58w geçiyor. Bende tek kanalına 2 adet 30w floresan bağlarsam 60w ediyor. Yani böyle bişe yapabilr miyim ?
Güney Amerikan Fikri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/201020201825301.jpg[/IMG]
Camda sürekli bu şekil yosun oluşuyordu bende eski floresanin neden olacağını öğrendim ve çıkardım onun yerine beyaz led taktım ama ışıktan pek memnun değilim tavsiye bekliyorum.Ayriyetten akvaryum suyu berrak değil içerisi buğu gibi pürigen kullanmayi düşünüyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/201020201830471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/201020201825301.jpg[/IMG]
Camda sürekli bu şekil yosun oluşuyordu bende eski floresanin neden olacağını öğrendim ve çıkardım onun yerine beyaz led taktım ama ışıktan pek memnun değilim tavsiye bekliyorum.Ayriyetten akvaryum suyu berrak değil içerisi buğu gibi pürigen kullanmayi düşünüyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/201020201830471.jpg[/IMG]
Güney Amerikan Fikri
Tanka 6 adet melek,2 adet cüce vatoz, 3 adette panda çöpçü ekledim.Panda çöpçü daha bulamadım yoksa alacaktım.Severumlar sürekli birbirlerini kovalıyor sanırım bölge ediniyorlar. Ortada ki büyük kayayı sahipleniyorlar daha çok. dekor değişikliğine gitmem lazım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/161020201917431.jpg[/IMG]
Tanka 6 adet melek,2 adet cüce vatoz, 3 adette panda çöpçü ekledim.Panda çöpçü daha bulamadım yoksa alacaktım.Severumlar sürekli birbirlerini kovalıyor sanırım bölge ediniyorlar. Ortada ki büyük kayayı sahipleniyorlar daha çok. dekor değişikliğine gitmem lazım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/161020201917431.jpg[/IMG]
Güney Amerikan Fikri
[QUOTE=AmazonDream]Toprak yiyenlerden yavru grubu alıp büyütmek mantıklı bir seçim olur. Eğer toprak yiyenlerde kararlıysanız yanına ekleyebileceğiniz pleco harici pek fazla tür yok. Çok hareketli ve iri canlılar olduğu için onların yanına ne koyarsanız koyun rahat edemeyeceklerdir. Ufak tür aldığınızda çok yüksek ihtimalle toprak yiyenlere yem olacaktır cory, apisto, tetra vs. iyice düşünüp tür seçiminizi bunlara göre yapın. [/QUOTE]
Aslında biraz araştırdım akvaryum hacmi ne kadar fazlada olsa dediğiniz gibi apisto türleri küçük tetra türleri şuan ki severumlardan da ötürü sıkıntı çıkaracak türler.Aklımda toprak yiyenlerden hangi türü seçmeliyim sorusu var.Ve toprak yiyenler, severum ile birlikte yanlarına başka tür koysam sıkıntı olur mu? Koymasam daha mı iyi olur? Gibi sorular. Örneğin boy olarak büyük tetralardan yada çikolata ciklet, uaru ciklet gibi vs vs. Amacım tankta balıklar rahat etsin bende rahat edeyim sorunsuz sıkıntısız güzel tür yada türler seçmek gayretindeyim.
Saygılar
[QUOTE=AmazonDream]Toprak yiyenlerden yavru grubu alıp büyütmek mantıklı bir seçim olur. Eğer toprak yiyenlerde kararlıysanız yanına ekleyebileceğiniz pleco harici pek fazla tür yok. Çok hareketli ve iri canlılar olduğu için onların yanına ne koyarsanız koyun rahat edemeyeceklerdir. Ufak tür aldığınızda çok yüksek ihtimalle toprak yiyenlere yem olacaktır cory, apisto, tetra vs. iyice düşünüp tür seçiminizi bunlara göre yapın. [/QUOTE]
Aslında biraz araştırdım akvaryum hacmi ne kadar fazlada olsa dediğiniz gibi apisto türleri küçük tetra türleri şuan ki severumlardan da ötürü sıkıntı çıkaracak türler.Aklımda toprak yiyenlerden hangi türü seçmeliyim sorusu var.Ve toprak yiyenler, severum ile birlikte yanlarına başka tür koysam sıkıntı olur mu? Koymasam daha mı iyi olur? Gibi sorular. Örneğin boy olarak büyük tetralardan yada çikolata ciklet, uaru ciklet gibi vs vs. Amacım tankta balıklar rahat etsin bende rahat edeyim sorunsuz sıkıntısız güzel tür yada türler seçmek gayretindeyim.
Saygılar
Güney Amerikan Fikri
Dediğim gibi akvaryumdaki kökü çıkardım yerine kök aldım 20kg silis kum ekledim ve 2 köşeye cüce vatozlar için küp ekledim.20kg silis kumu alırken fazla aldığımı düşündüm çünkü 125x50x55 bir tankım daha var, ileride balıklar büyüyüp yavru verirse kumun fazlasını ona koyarım dedim ama kum bu tanka anca yetti belkide hala yetmedi [:)] Köklerden dolayı su biraz bulanık, su değişimi yaptım ama yine bulanıyor tabiki.Akvaryumun içi sarı gözüksün diye grolüx floresan takılı şuan sadece.Camlar da yosun yaptığından netliği bozuyor biraz ama silmiyorum çünkü 5-6 adet cüce vatoz almayı planlıyorum.
Canlı olarak toprak yiyenlerden bakmak istedim ama hala içerisine güney amerikanlardan hangi türleri koysam karar veremedim bu konuda tavsiye ve tecrübelerinizi bekliyorum.Yukarıda gözüken pembe hortumuda bilerek uzun bıraktım ki akvaryumun ucuna kadar debi ulaşsın ve tortuyu kaldırsın diye ama pek güzel gözükmediği kesin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/101020201757301.jpg[/IMG]
Dediğim gibi akvaryumdaki kökü çıkardım yerine kök aldım 20kg silis kum ekledim ve 2 köşeye cüce vatozlar için küp ekledim.20kg silis kumu alırken fazla aldığımı düşündüm çünkü 125x50x55 bir tankım daha var, ileride balıklar büyüyüp yavru verirse kumun fazlasını ona koyarım dedim ama kum bu tanka anca yetti belkide hala yetmedi [:)] Köklerden dolayı su biraz bulanık, su değişimi yaptım ama yine bulanıyor tabiki.Akvaryumun içi sarı gözüksün diye grolüx floresan takılı şuan sadece.Camlar da yosun yaptığından netliği bozuyor biraz ama silmiyorum çünkü 5-6 adet cüce vatoz almayı planlıyorum.
Canlı olarak toprak yiyenlerden bakmak istedim ama hala içerisine güney amerikanlardan hangi türleri koysam karar veremedim bu konuda tavsiye ve tecrübelerinizi bekliyorum.Yukarıda gözüken pembe hortumuda bilerek uzun bıraktım ki akvaryumun ucuna kadar debi ulaşsın ve tortuyu kaldırsın diye ama pek güzel gözükmediği kesin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/101020201757301.jpg[/IMG]
Güney Amerikan Fikri
150x60x60
Canlı türleri; 6 adet gold severum
Bitki; Anubias
Herkeze merhaba güney amerikan karması yapmayı düşünüyorum.Doğadan bulduğum kökü akvaryuma ekledim ama sanırım fındık ağacı kökü o yüzden çıkarıp yatı kökü mü almalıyım? ayriyetten 2 3 adet yuvarlak vatoz küpü ve 10kg kadar silis kum ekleyeceğim. Tür olarak ise severumların yanına cüce vatoz melek haydut ciklet eklemeyi düşündüm.Her türlü fikire öneriye açığım değerli yorumlarınızı bekliyorum.Bu arada severumlar git gide anubiası eritiyor [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/031020201950351.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/031020201955131.jpg[/IMG]
150x60x60
Canlı türleri; 6 adet gold severum
Bitki; Anubias
Herkeze merhaba güney amerikan karması yapmayı düşünüyorum.Doğadan bulduğum kökü akvaryuma ekledim ama sanırım fındık ağacı kökü o yüzden çıkarıp yatı kökü mü almalıyım? ayriyetten 2 3 adet yuvarlak vatoz küpü ve 10kg kadar silis kum ekleyeceğim. Tür olarak ise severumların yanına cüce vatoz melek haydut ciklet eklemeyi düşündüm.Her türlü fikire öneriye açığım değerli yorumlarınızı bekliyorum.Bu arada severumlar git gide anubiası eritiyor [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/031020201950351.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146623/031020201955131.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
