ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Emre Çakın
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Eylül 2006 00:41
Son Ziyaret:
21 Mart 2021 01:37
Toplam Mesaj:
1371 [0.19 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Çakın
Doğum Tarihi:
19 Eylül 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Çakın
SON 10 MESAJI
400 Liraya Deniz Akvaryumu Kurdum (ocak 2019)
Elinize sağlık gayet güzel yakın zamanda ben de 13 yıl sonra tekrar bir tuzlu su nano yapacağım nasipse.
Elinize sağlık gayet güzel yakın zamanda ben de 13 yıl sonra tekrar bir tuzlu su nano yapacağım nasipse.
15 Litre Bitkili
Adem Bey yanıtınız ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Hemen yarın uygulayacağım bu tavsiyelerinizi. Bir yerde bu bitkilerle tecrübe kazanıyorum yakında yüksek ışık ve co2 desteği isteyen bitkiler ile birlikte tasarım da komple değişecek, şu an uygun fiyatlı bir eheim 2211 arıyorum dış filtreyle beraber baştan sona yenileyeceğim tasarımı ve bitkileri.
Adem Bey yanıtınız ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Hemen yarın uygulayacağım bu tavsiyelerinizi. Bir yerde bu bitkilerle tecrübe kazanıyorum yakında yüksek ışık ve co2 desteği isteyen bitkiler ile birlikte tasarım da komple değişecek, şu an uygun fiyatlı bir eheim 2211 arıyorum dış filtreyle beraber baştan sona yenileyeceğim tasarımı ve bitkileri.
15 Litre Bitkili
[QUOTE=BerHatS]Bu co2 tüpünü normal difüzörle kullanabilir miyiz yoksa kendi difizörü mü gereklidir?
[/QUOTE]
Kendi difüzerinin gerekli olduğunu düşünüyorum Berat Bey. Farklı bir yolu varsa da henüz bilmiyorum.
[QUOTE=BerHatS]Bu co2 tüpünü normal difüzörle kullanabilir miyiz yoksa kendi difizörü mü gereklidir?
[/QUOTE]
Kendi difüzerinin gerekli olduğunu düşünüyorum Berat Bey. Farklı bir yolu varsa da henüz bilmiyorum.
15 Litre Bitkili
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Beta şimdilik mutlu görünüyor, diğer balıklarla pek muhattap değil, kendi halinde diyebilirim :)
Kullandığım co2 ; ista 16gr co2 set. Bugün dahil ettim, faydalı mı değil mi göreceğiz, memnun kalmazsam daha profesyonel bir co2 setine geçebilirim.
Poyraz Bey size kesinlikle katılıyorum, bitkiler hakkında bilgim yok diyebilirim, yalnızca düşük ışık ve bakım gerektiren bitkileri sorup satın alıyorum henüz. Kırmızı renkli bitkilerden ne önerirsiniz bu sisteme? Hemen yarın dahil edeyim.
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Beta şimdilik mutlu görünüyor, diğer balıklarla pek muhattap değil, kendi halinde diyebilirim :)
Kullandığım co2 ; ista 16gr co2 set. Bugün dahil ettim, faydalı mı değil mi göreceğiz, memnun kalmazsam daha profesyonel bir co2 setine geçebilirim.
Poyraz Bey size kesinlikle katılıyorum, bitkiler hakkında bilgim yok diyebilirim, yalnızca düşük ışık ve bakım gerektiren bitkileri sorup satın alıyorum henüz. Kırmızı renkli bitkilerden ne önerirsiniz bu sisteme? Hemen yarın dahil edeyim.
15 Litre Bitkili
Ölçüler: 280 x 272 x 342 mm
Canlı Türleri: 1 adet beta, 4 adet neon tetra
Bitki Türleri: çınar
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre 12v Led
Tasarım ve Dekorasyon: henüz başlamadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14638/170120192157591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14638/170120192158091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14638/170120192158191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14638/170120192158291.jpg[/IMG]
Uzuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba.
Forumun kullanımı oldukça değişmiş eğer bir eksiğim veya kusurum olduysa affola.
Bitkili akvaryuma nacizane ufak bir başlangıç yapmak istedim.Tüm tavsiye ve yorumlara açığım hatta mutlaka rica ediyorum.
Herkese sağlıklı akvaryumlar dilerim.
Selamlar
Emre
Ölçüler: 280 x 272 x 342 mm
Canlı Türleri: 1 adet beta, 4 adet neon tetra
Bitki Türleri: çınar
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre 12v Led
Tasarım ve Dekorasyon: henüz başlamadı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14638/170120192157591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14638/170120192158091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14638/170120192158191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14638/170120192158291.jpg[/IMG]
Uzuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba.
Forumun kullanımı oldukça değişmiş eğer bir eksiğim veya kusurum olduysa affola.
Bitkili akvaryuma nacizane ufak bir başlangıç yapmak istedim.Tüm tavsiye ve yorumlara açığım hatta mutlaka rica ediyorum.
Herkese sağlıklı akvaryumlar dilerim.
Selamlar
Emre
Akvaryum.com a Teşekkür
[QUOTE=bjkalley]Bir diğer önerim ise bu hayvanseverlik konusu ile ilgili. Bu işe fazla vakit ayırmayın, bu işler asıl işler değillerdir. Bu işi asıl iş olarak yapanlar genellikle saplantılı kişilerdir veya evlerinde 30 kediyle yaşayan teyzelerdir :) Sevdiğiniz iş doğrulutusunda en iyi yaptığınız işi yapıp güzel bir yere gelip, iyi para kazanıp ardından hayvanlara destek vermek 5 derneğe üye olup elde pankartla gösteri yapmaktan çok daha hedefe yönelik ve daha az sinir yıpratıcıdır. Zaten hayvanlara kasten zarar veren ciddi sayıda insan yok, sorun belediyelerin bu işe haklı olarak çok fazla bütçe ayıramayıp başı boş hayvanları iyi zaptedememesi. Bu duruma bu kadar duyarlıysanız ilerde bütçe ayırıp barınak vb. kurabilir, kısırlaştırmalara yardım edebilirsiniz, tabi etmeyenlere laf söylemeden :)[/QUOTE]
Burası çok önemli.Kesinlikle katılıyorum.
[QUOTE=bjkalley]Bir diğer önerim ise bu hayvanseverlik konusu ile ilgili. Bu işe fazla vakit ayırmayın, bu işler asıl işler değillerdir. Bu işi asıl iş olarak yapanlar genellikle saplantılı kişilerdir veya evlerinde 30 kediyle yaşayan teyzelerdir :) Sevdiğiniz iş doğrulutusunda en iyi yaptığınız işi yapıp güzel bir yere gelip, iyi para kazanıp ardından hayvanlara destek vermek 5 derneğe üye olup elde pankartla gösteri yapmaktan çok daha hedefe yönelik ve daha az sinir yıpratıcıdır. Zaten hayvanlara kasten zarar veren ciddi sayıda insan yok, sorun belediyelerin bu işe haklı olarak çok fazla bütçe ayıramayıp başı boş hayvanları iyi zaptedememesi. Bu duruma bu kadar duyarlıysanız ilerde bütçe ayırıp barınak vb. kurabilir, kısırlaştırmalara yardım edebilirsiniz, tabi etmeyenlere laf söylemeden :)[/QUOTE]
Burası çok önemli.Kesinlikle katılıyorum.
Tuzlu bir nano başlangıç
Abi valla bravo , çünkü sana da söylemiştim çok kötü bir durumdaydı aldığımda ,ölmek üzereydi, bende biraz toparlamıştı kendini , şimdi iyice kendine gelmiş , harika bir leather olacak.Ben yazın geçmesini bekliyorum ama dediğin gibi zor dayanıyorum , hava sıcak olmasa yarın yapacağım bir tane nano...Yeni canlılar ekledikçe fotolarını bekliyoruz abi..
Saygılar,
Abi valla bravo , çünkü sana da söylemiştim çok kötü bir durumdaydı aldığımda ,ölmek üzereydi, bende biraz toparlamıştı kendini , şimdi iyice kendine gelmiş , harika bir leather olacak.Ben yazın geçmesini bekliyorum ama dediğin gibi zor dayanıyorum , hava sıcak olmasa yarın yapacağım bir tane nano...Yeni canlılar ekledikçe fotolarını bekliyoruz abi..
Saygılar,
Tuzlu bir nano başlangıç
Selim Abi harikasın inanamıyorum bu leather benim leather mı ? :) Muhteşem olmuş abi ellerine sağlık ,hepsinin keyfi yerinde maşallah , umarım hiç canlı kaybetmemişsindir ve kaybetmezsin.Seninkiyle aynı marka ve model bir akvaryumla ben de tekrar yeni tankı yaz sonu kuruyorum kısmetse.
Selim Abi harikasın inanamıyorum bu leather benim leather mı ? :) Muhteşem olmuş abi ellerine sağlık ,hepsinin keyfi yerinde maşallah , umarım hiç canlı kaybetmemişsindir ve kaybetmezsin.Seninkiyle aynı marka ve model bir akvaryumla ben de tekrar yeni tankı yaz sonu kuruyorum kısmetse.
Nerede Kalmışmış !
"Gözümüzü para hırsı bürüdü, zaten hobiyi de para kazanmak için yapıyoruz , ucuza alıp pahalıya satabileceğimiz risksiz , yatırımsız ithalatı görünce de hemen atladık , uvucumuzun kaşıntısı geçmediği için de uyuz olduk ,çamur atıyoruz" demenin duygu sömürüsü ile karışmış hali ;
[QUOTE=Macur]Bizler ithalattan önce herşey bir yana bize boşaltırılan akvaryumlarımıza sattıgımız kolonilerimize ve yeni yaptırıp içi boş kalan akvaryumlarımıza sebebini soruyoruz.Bizler yemeyip içmeyip elimizdeki kolonilerimizi bile ucuza satıp verilen sözlere cevap arıyoruz ve boş akvaryumlarımızın karşısına oturmuş ne yapmalıyız diye düşünürken böyle yazılarla karşılaşıyoruz..[/QUOTE]
"Bu balıkları getirmeyin , herkes beslemesin , fiyatları düşmesin , ucuzlamasın" diyenleri de gördük , para için insanların ne kadar düştüğünü de ,insafsızlaştığını da bu konuda gördük sayenizde .
Gürcan ellerine sağlık.
bjkalley 2010-05-07 13:19:11
"Gözümüzü para hırsı bürüdü, zaten hobiyi de para kazanmak için yapıyoruz , ucuza alıp pahalıya satabileceğimiz risksiz , yatırımsız ithalatı görünce de hemen atladık , uvucumuzun kaşıntısı geçmediği için de uyuz olduk ,çamur atıyoruz" demenin duygu sömürüsü ile karışmış hali ;
[QUOTE=Macur]Bizler ithalattan önce herşey bir yana bize boşaltırılan akvaryumlarımıza sattıgımız kolonilerimize ve yeni yaptırıp içi boş kalan akvaryumlarımıza sebebini soruyoruz.Bizler yemeyip içmeyip elimizdeki kolonilerimizi bile ucuza satıp verilen sözlere cevap arıyoruz ve boş akvaryumlarımızın karşısına oturmuş ne yapmalıyız diye düşünürken böyle yazılarla karşılaşıyoruz..[/QUOTE]
"Bu balıkları getirmeyin , herkes beslemesin , fiyatları düşmesin , ucuzlamasın" diyenleri de gördük , para için insanların ne kadar düştüğünü de ,insafsızlaştığını da bu konuda gördük sayenizde .
Gürcan ellerine sağlık.
BUZ DOLABINDAN AKVARYUM
Konuyu görünce tekrar Hatip'i (Serviste çalışan arkadaşım) aradım son durumu öğrenmek için,saç kurutma makinası motoru ile çamaşır makinasının çok güzel uyum sağladığını ve sağlıklı birleştiklerini , projenin yakında hayata geçeceğini söyledi.Kendinden emin ve azimli tavrı hoşuma gidiyor.
Konuyu görünce tekrar Hatip'i (Serviste çalışan arkadaşım) aradım son durumu öğrenmek için,saç kurutma makinası motoru ile çamaşır makinasının çok güzel uyum sağladığını ve sağlıklı birleştiklerini , projenin yakında hayata geçeceğini söyledi.Kendinden emin ve azimli tavrı hoşuma gidiyor.
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
