ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
VedatKAZAK
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Nisan 2013 13:32
Son Ziyaret:
04 Haziran 2023 21:37
Toplam Mesaj:
62 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
vedat kazak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
VEDAT KAZAK
SON 10 MESAJI
Melekler ve Yavrularının Öyküsü
Tarık bey öncelikle vermiş olduğunuz karar hakkınızda hayırlısı olsun diyeyim , melek severler için büyük kayıp olmuş melekleriniz çok güzellerdi tekrar ürettiklerinizi görmek ümidiyle sağlıcakla kalın.
Tarık bey öncelikle vermiş olduğunuz karar hakkınızda hayırlısı olsun diyeyim , melek severler için büyük kayıp olmuş melekleriniz çok güzellerdi tekrar ürettiklerinizi görmek ümidiyle sağlıcakla kalın.
Melekler ve Yavrularının Öyküsü
Merhaba Tarık Bey;
Aradan çok zaman geçmiş bu güzelliklere devam mı? [:)]
Merhaba Tarık Bey;
Aradan çok zaman geçmiş bu güzelliklere devam mı? [:)]
dolphin c-1600? tetra tec 1200?
[QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE][QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE]
Merhaba;
Öncelikle filtreyi iyi günlerde kullanın bende aynı filtreyi uzun zamandır kullanıyorum ben alırken 250 TL ye almıştım şuanda satış fiyatı 370,50 TL siz 500 TL verdim demişsiniz fiyat biraz fazla geldi içine ek ürün aldınız sanırım?
[QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE][QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE]
Merhaba;
Öncelikle filtreyi iyi günlerde kullanın bende aynı filtreyi uzun zamandır kullanıyorum ben alırken 250 TL ye almıştım şuanda satış fiyatı 370,50 TL siz 500 TL verdim demişsiniz fiyat biraz fazla geldi içine ek ürün aldınız sanırım?
Dolphin C700 Evi Su Bastı..
Geçmiş olsun. Dolphin C-1600 kullanıyorum bir kaç senedir sorun yoktu evlilik nedeni ile şehir değiştirdim bu sırada akvaryumu 5-6 ay kadar kullanmadım sanırım contası durdukça deforme olabiliyor. Bende evde kurduğumda çalışırken su kaçırma gibi bir sorun yok fişten çekip baktığımda tek tek damlatıyor tahminim kova contasından alıp değiştirsem bu sorun çözülür sizinde aynı durum olmuştur. İkinci el olduğu için bir süre kullanılmamıştır o sebepten yaşanmıştır bu sorun. Filtre hakkında diyebileceğim depi olarak düşme olmuyor yanlış hatırlamıyorsam 3 yıldır aynı filtreyi kullanıyorum sadece ilk zamankine oranla bende sesi arttı tek şikayetim ses.
Geçmiş olsun. Dolphin C-1600 kullanıyorum bir kaç senedir sorun yoktu evlilik nedeni ile şehir değiştirdim bu sırada akvaryumu 5-6 ay kadar kullanmadım sanırım contası durdukça deforme olabiliyor. Bende evde kurduğumda çalışırken su kaçırma gibi bir sorun yok fişten çekip baktığımda tek tek damlatıyor tahminim kova contasından alıp değiştirsem bu sorun çözülür sizinde aynı durum olmuştur. İkinci el olduğu için bir süre kullanılmamıştır o sebepten yaşanmıştır bu sorun. Filtre hakkında diyebileceğim depi olarak düşme olmuyor yanlış hatırlamıyorsam 3 yıldır aynı filtreyi kullanıyorum sadece ilk zamankine oranla bende sesi arttı tek şikayetim ses.
Anladım Ki Discus Un Da Başkenti Ankara
Merhaba!
Ankara hem ülkemizin başkenti hem de discus ve melek balıklarının da başkentidir :) Maalesef dediğiniz gibi iyi formda discuslar buna melekte dahil tek adres Ankara.
Merhaba!
Ankara hem ülkemizin başkenti hem de discus ve melek balıklarının da başkentidir :) Maalesef dediğiniz gibi iyi formda discuslar buna melekte dahil tek adres Ankara.
Bursa İçin Akvaryum Camı
[QUOTE=rekurrens14]Şaka değil, inşallah yarın teslim alacağım siparişlerimi. İstediğim gibi yapmışlarsa benim işim tamamdır, bundan sonra camı alıp alıp kendim birleştiririm.
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın sadece cam kesim ve rodaj fiyatı, birleştirme yok...[/QUOTE]
Merhaba Erol Bey;
Birleştirme olmasa bile 10 mm cam için o fiyat gerçekten full rodajlı çok çok uygun.
[QUOTE=rekurrens14]Şaka değil, inşallah yarın teslim alacağım siparişlerimi. İstediğim gibi yapmışlarsa benim işim tamamdır, bundan sonra camı alıp alıp kendim birleştiririm.
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın sadece cam kesim ve rodaj fiyatı, birleştirme yok...[/QUOTE]
Merhaba Erol Bey;
Birleştirme olmasa bile 10 mm cam için o fiyat gerçekten full rodajlı çok çok uygun.
Üçlü kartuş filtreler (araştırma ve kurulumu)
[QUOTE=MaviYesil]
Üçlü kartuşun üzerine bir aparat takılıyor. Hausingleri bir arada tutmak ve ek filtreleri takmak için. O parçadan alırsanız onun üzerine membran filtreyi bağlarsınız. Zaten reverse osmosis filtreler de bu şekilde oluyor. Üçlü kartuş 110 Tl, membran 75 - 90 TL (kalitesine göre), monte etmek için aparat, dirsek, ince hortum... ıvır zıvır da 20 Tl tutar.
Bahsettiğim parça şu:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/27027/DSCF1732.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba Ufuk Bey;
Bilgilendirme için çok teşekkürler. 220-250 TL gibi bir rakama tam takım kurabiliyoruz anlaşılan.
[QUOTE=MaviYesil]
Üçlü kartuşun üzerine bir aparat takılıyor. Hausingleri bir arada tutmak ve ek filtreleri takmak için. O parçadan alırsanız onun üzerine membran filtreyi bağlarsınız. Zaten reverse osmosis filtreler de bu şekilde oluyor. Üçlü kartuş 110 Tl, membran 75 - 90 TL (kalitesine göre), monte etmek için aparat, dirsek, ince hortum... ıvır zıvır da 20 Tl tutar.
Bahsettiğim parça şu:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/27027/DSCF1732.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba Ufuk Bey;
Bilgilendirme için çok teşekkürler. 220-250 TL gibi bir rakama tam takım kurabiliyoruz anlaşılan.
Üçlü kartuş filtreler (araştırma ve kurulumu)
[QUOTE=Umit-G]Bugün enessu ya uğrama şansım oldu. Atlas marka olan 3'lü modelden aldım. 5 micron sediment ile 2 tane de blok karbon aldım. Sağolsun bayağı ilgilendi sahibi. 109 tl'ye aldım. Kelepçe ve kartuşlar dahil. Uçları da 7 tl'ye aldım
İnşallah haftasonu kurup kullanacağım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153428.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153402.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153444.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar;
Atlas marka bu üçlü kartuşlu ürüne membran bağlayarak üretim için kullanananız var mı acaba? Bu ürünü alıp üçlü kartuş çıkışına bir musluk bağlatıp su değişimleri için bu musluktan çıkan suyu kullanmak istiyorum, üretim için membran dan geçirilmiş su gerekli olduğunda sonrasında dördüncü kartuş olarak bağlatıp oradan da çıkış almak istiyorum ve sorularımı sıralıyorum [:)))]
1.Bu şekilde bu ürünü kullanan bir arakadaşımız var mı? ( Varsa resim ekleyebilir misiniz? )
2.Bu şekilde yaptırırsak ne kadara mal ederiz? ( Üçlü kartuşu atlas marka olarak arkadaşlar 109 ya da 116 TL gibi bir rakama getirebilmişler.)
Saygılar Sevgiler... [:)]
[QUOTE=Umit-G]Bugün enessu ya uğrama şansım oldu. Atlas marka olan 3'lü modelden aldım. 5 micron sediment ile 2 tane de blok karbon aldım. Sağolsun bayağı ilgilendi sahibi. 109 tl'ye aldım. Kelepçe ve kartuşlar dahil. Uçları da 7 tl'ye aldım
İnşallah haftasonu kurup kullanacağım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153428.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153402.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153444.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar;
Atlas marka bu üçlü kartuşlu ürüne membran bağlayarak üretim için kullanananız var mı acaba? Bu ürünü alıp üçlü kartuş çıkışına bir musluk bağlatıp su değişimleri için bu musluktan çıkan suyu kullanmak istiyorum, üretim için membran dan geçirilmiş su gerekli olduğunda sonrasında dördüncü kartuş olarak bağlatıp oradan da çıkış almak istiyorum ve sorularımı sıralıyorum [:)))]
1.Bu şekilde bu ürünü kullanan bir arakadaşımız var mı? ( Varsa resim ekleyebilir misiniz? )
2.Bu şekilde yaptırırsak ne kadara mal ederiz? ( Üçlü kartuşu atlas marka olarak arkadaşlar 109 ya da 116 TL gibi bir rakama getirebilmişler.)
Saygılar Sevgiler... [:)]
Diskus Special Battenberg Ziyareti Ve F1alışverişi
Evrim Bey;
Benim bahsetmek istediğim görevliler sıvı içerisinde balıkları görünce sorun çıkarmadılar mı? Bu uçakla taşınamaz vs gibi?
[QUOTE=EvrimCelebioglu]
Uçakta yanıma almadım öncelikle, çünkü zaten kabine almanız ciddi bir problem.
Valizin içinde kat kat kat yalıtımlı poşetler katlarca normal poşet içinde gazetelerin ve valizimin içinde geldi. Dediğim gibi asıl korktuğum konu uçak yükseldiğinde oluşacak ısı kaybıydı. Uçağın valiz bölümü iklimlendirilmiyor ve bir hayli düşük derecelere iniyor. Suyun ve balıkların donma ihtimali vardı. Neyse ki sağ salim geldim bir problem olmadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/d1__91966.1450359470.1280.1280.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/artimage_261406_2294579_201004173707611.png[/IMG]
Bu iki f0 türün kırması olduğu söylendi bana. Dediğiniz gibi ayrıntılı fotoğrafları paylaşacağım en kısa sürede.
Siz ilaçsız nasıl kurtuldunuz hastalıktan peki ?[/QUOTE]
Evrim Bey;
Benim bahsetmek istediğim görevliler sıvı içerisinde balıkları görünce sorun çıkarmadılar mı? Bu uçakla taşınamaz vs gibi?
[QUOTE=EvrimCelebioglu]
Uçakta yanıma almadım öncelikle, çünkü zaten kabine almanız ciddi bir problem.
Valizin içinde kat kat kat yalıtımlı poşetler katlarca normal poşet içinde gazetelerin ve valizimin içinde geldi. Dediğim gibi asıl korktuğum konu uçak yükseldiğinde oluşacak ısı kaybıydı. Uçağın valiz bölümü iklimlendirilmiyor ve bir hayli düşük derecelere iniyor. Suyun ve balıkların donma ihtimali vardı. Neyse ki sağ salim geldim bir problem olmadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/d1__91966.1450359470.1280.1280.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/artimage_261406_2294579_201004173707611.png[/IMG]
Bu iki f0 türün kırması olduğu söylendi bana. Dediğiniz gibi ayrıntılı fotoğrafları paylaşacağım en kısa sürede.
Siz ilaçsız nasıl kurtuldunuz hastalıktan peki ?[/QUOTE]
Diskus Special Battenberg Ziyareti Ve F1alışverişi
Merhaba Evrim Bey;
Uçağa yanınızda alırken sorun yaşamadınız mı? Bu nedir diyen olmadı mı ? Yurt dışından yanınızda getirirken sorun oluyor diye biliyorum ama bu sorularıma yanıt alabilir miyim acaba [:)))]
Merhaba Evrim Bey;
Uçağa yanınızda alırken sorun yaşamadınız mı? Bu nedir diyen olmadı mı ? Yurt dışından yanınızda getirirken sorun oluyor diye biliyorum ama bu sorularıma yanıt alabilir miyim acaba [:)))]
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
