ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
VedatKAZAK
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Nisan 2013 13:32
Son Ziyaret:
04 Haziran 2023 21:37
Toplam Mesaj:
62 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
vedat kazak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
VEDAT KAZAK
SON 10 MESAJI
Melekler ve Yavrularının Öyküsü
Tarık bey öncelikle vermiş olduğunuz karar hakkınızda hayırlısı olsun diyeyim , melek severler için büyük kayıp olmuş melekleriniz çok güzellerdi tekrar ürettiklerinizi görmek ümidiyle sağlıcakla kalın.
Tarık bey öncelikle vermiş olduğunuz karar hakkınızda hayırlısı olsun diyeyim , melek severler için büyük kayıp olmuş melekleriniz çok güzellerdi tekrar ürettiklerinizi görmek ümidiyle sağlıcakla kalın.
Melekler ve Yavrularının Öyküsü
Merhaba Tarık Bey;
Aradan çok zaman geçmiş bu güzelliklere devam mı? [:)]
Merhaba Tarık Bey;
Aradan çok zaman geçmiş bu güzelliklere devam mı? [:)]
dolphin c-1600? tetra tec 1200?
[QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE][QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE]
Merhaba;
Öncelikle filtreyi iyi günlerde kullanın bende aynı filtreyi uzun zamandır kullanıyorum ben alırken 250 TL ye almıştım şuanda satış fiyatı 370,50 TL siz 500 TL verdim demişsiniz fiyat biraz fazla geldi içine ek ürün aldınız sanırım?
[QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE][QUOTE=simayks]Konuyu güncelledim :)
Merhabalar Arkadaşlar Jebo 829 Dış filtrem vardı su kaçırdıgı için değiştirmek zorunda kaldım. çok canım yandı o konuda herneyse
Dophin C1600 Dış filtre aldım fikirlerimi Söylemek istedim.
Gerçekten Süper Sessiz bir Alet. Ayrıca Saatte 2540 ton Suyu Çevirmesi Nasıl Bir Haz Veriyor İnsana.
Akvaryumum 300 Litre Şuan Akvaryumum Gerçekten Baya Bir berrak. Gece Elektrikler Gitti. kesinlikle Su sızdırma gibi bir durum söz konusu değil. Ben Tavsiye Ediyorum düşünen Arkadaşlara. Eminönünden aldım dün caminin arasındaki çarşıdan 500 TL verdim belki biraz fazla verdım ama çok sinirliydim artık eski dış filtreme hobiligi ya bırakıcam ya hemen alıcam dedım gıttım aldım 6 taksit :) Alıcak arkadaşlara hayırlı olsun güzel makina.[/QUOTE]
Merhaba;
Öncelikle filtreyi iyi günlerde kullanın bende aynı filtreyi uzun zamandır kullanıyorum ben alırken 250 TL ye almıştım şuanda satış fiyatı 370,50 TL siz 500 TL verdim demişsiniz fiyat biraz fazla geldi içine ek ürün aldınız sanırım?
Dolphin C700 Evi Su Bastı..
Geçmiş olsun. Dolphin C-1600 kullanıyorum bir kaç senedir sorun yoktu evlilik nedeni ile şehir değiştirdim bu sırada akvaryumu 5-6 ay kadar kullanmadım sanırım contası durdukça deforme olabiliyor. Bende evde kurduğumda çalışırken su kaçırma gibi bir sorun yok fişten çekip baktığımda tek tek damlatıyor tahminim kova contasından alıp değiştirsem bu sorun çözülür sizinde aynı durum olmuştur. İkinci el olduğu için bir süre kullanılmamıştır o sebepten yaşanmıştır bu sorun. Filtre hakkında diyebileceğim depi olarak düşme olmuyor yanlış hatırlamıyorsam 3 yıldır aynı filtreyi kullanıyorum sadece ilk zamankine oranla bende sesi arttı tek şikayetim ses.
Geçmiş olsun. Dolphin C-1600 kullanıyorum bir kaç senedir sorun yoktu evlilik nedeni ile şehir değiştirdim bu sırada akvaryumu 5-6 ay kadar kullanmadım sanırım contası durdukça deforme olabiliyor. Bende evde kurduğumda çalışırken su kaçırma gibi bir sorun yok fişten çekip baktığımda tek tek damlatıyor tahminim kova contasından alıp değiştirsem bu sorun çözülür sizinde aynı durum olmuştur. İkinci el olduğu için bir süre kullanılmamıştır o sebepten yaşanmıştır bu sorun. Filtre hakkında diyebileceğim depi olarak düşme olmuyor yanlış hatırlamıyorsam 3 yıldır aynı filtreyi kullanıyorum sadece ilk zamankine oranla bende sesi arttı tek şikayetim ses.
Anladım Ki Discus Un Da Başkenti Ankara
Merhaba!
Ankara hem ülkemizin başkenti hem de discus ve melek balıklarının da başkentidir :) Maalesef dediğiniz gibi iyi formda discuslar buna melekte dahil tek adres Ankara.
Merhaba!
Ankara hem ülkemizin başkenti hem de discus ve melek balıklarının da başkentidir :) Maalesef dediğiniz gibi iyi formda discuslar buna melekte dahil tek adres Ankara.
Bursa İçin Akvaryum Camı
[QUOTE=rekurrens14]Şaka değil, inşallah yarın teslim alacağım siparişlerimi. İstediğim gibi yapmışlarsa benim işim tamamdır, bundan sonra camı alıp alıp kendim birleştiririm.
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın sadece cam kesim ve rodaj fiyatı, birleştirme yok...[/QUOTE]
Merhaba Erol Bey;
Birleştirme olmasa bile 10 mm cam için o fiyat gerçekten full rodajlı çok çok uygun.
[QUOTE=rekurrens14]Şaka değil, inşallah yarın teslim alacağım siparişlerimi. İstediğim gibi yapmışlarsa benim işim tamamdır, bundan sonra camı alıp alıp kendim birleştiririm.
Bu arada yanlış anlaşılma olmasın sadece cam kesim ve rodaj fiyatı, birleştirme yok...[/QUOTE]
Merhaba Erol Bey;
Birleştirme olmasa bile 10 mm cam için o fiyat gerçekten full rodajlı çok çok uygun.
Üçlü kartuş filtreler (araştırma ve kurulumu)
[QUOTE=MaviYesil]
Üçlü kartuşun üzerine bir aparat takılıyor. Hausingleri bir arada tutmak ve ek filtreleri takmak için. O parçadan alırsanız onun üzerine membran filtreyi bağlarsınız. Zaten reverse osmosis filtreler de bu şekilde oluyor. Üçlü kartuş 110 Tl, membran 75 - 90 TL (kalitesine göre), monte etmek için aparat, dirsek, ince hortum... ıvır zıvır da 20 Tl tutar.
Bahsettiğim parça şu:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/27027/DSCF1732.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba Ufuk Bey;
Bilgilendirme için çok teşekkürler. 220-250 TL gibi bir rakama tam takım kurabiliyoruz anlaşılan.
[QUOTE=MaviYesil]
Üçlü kartuşun üzerine bir aparat takılıyor. Hausingleri bir arada tutmak ve ek filtreleri takmak için. O parçadan alırsanız onun üzerine membran filtreyi bağlarsınız. Zaten reverse osmosis filtreler de bu şekilde oluyor. Üçlü kartuş 110 Tl, membran 75 - 90 TL (kalitesine göre), monte etmek için aparat, dirsek, ince hortum... ıvır zıvır da 20 Tl tutar.
Bahsettiğim parça şu:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/27027/DSCF1732.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba Ufuk Bey;
Bilgilendirme için çok teşekkürler. 220-250 TL gibi bir rakama tam takım kurabiliyoruz anlaşılan.
Üçlü kartuş filtreler (araştırma ve kurulumu)
[QUOTE=Umit-G]Bugün enessu ya uğrama şansım oldu. Atlas marka olan 3'lü modelden aldım. 5 micron sediment ile 2 tane de blok karbon aldım. Sağolsun bayağı ilgilendi sahibi. 109 tl'ye aldım. Kelepçe ve kartuşlar dahil. Uçları da 7 tl'ye aldım
İnşallah haftasonu kurup kullanacağım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153428.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153402.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153444.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar;
Atlas marka bu üçlü kartuşlu ürüne membran bağlayarak üretim için kullanananız var mı acaba? Bu ürünü alıp üçlü kartuş çıkışına bir musluk bağlatıp su değişimleri için bu musluktan çıkan suyu kullanmak istiyorum, üretim için membran dan geçirilmiş su gerekli olduğunda sonrasında dördüncü kartuş olarak bağlatıp oradan da çıkış almak istiyorum ve sorularımı sıralıyorum [:)))]
1.Bu şekilde bu ürünü kullanan bir arakadaşımız var mı? ( Varsa resim ekleyebilir misiniz? )
2.Bu şekilde yaptırırsak ne kadara mal ederiz? ( Üçlü kartuşu atlas marka olarak arkadaşlar 109 ya da 116 TL gibi bir rakama getirebilmişler.)
Saygılar Sevgiler... [:)]
[QUOTE=Umit-G]Bugün enessu ya uğrama şansım oldu. Atlas marka olan 3'lü modelden aldım. 5 micron sediment ile 2 tane de blok karbon aldım. Sağolsun bayağı ilgilendi sahibi. 109 tl'ye aldım. Kelepçe ve kartuşlar dahil. Uçları da 7 tl'ye aldım
İnşallah haftasonu kurup kullanacağım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153428.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153402.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/132133/20160413_153444.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar;
Atlas marka bu üçlü kartuşlu ürüne membran bağlayarak üretim için kullanananız var mı acaba? Bu ürünü alıp üçlü kartuş çıkışına bir musluk bağlatıp su değişimleri için bu musluktan çıkan suyu kullanmak istiyorum, üretim için membran dan geçirilmiş su gerekli olduğunda sonrasında dördüncü kartuş olarak bağlatıp oradan da çıkış almak istiyorum ve sorularımı sıralıyorum [:)))]
1.Bu şekilde bu ürünü kullanan bir arakadaşımız var mı? ( Varsa resim ekleyebilir misiniz? )
2.Bu şekilde yaptırırsak ne kadara mal ederiz? ( Üçlü kartuşu atlas marka olarak arkadaşlar 109 ya da 116 TL gibi bir rakama getirebilmişler.)
Saygılar Sevgiler... [:)]
Diskus Special Battenberg Ziyareti Ve F1alışverişi
Evrim Bey;
Benim bahsetmek istediğim görevliler sıvı içerisinde balıkları görünce sorun çıkarmadılar mı? Bu uçakla taşınamaz vs gibi?
[QUOTE=EvrimCelebioglu]
Uçakta yanıma almadım öncelikle, çünkü zaten kabine almanız ciddi bir problem.
Valizin içinde kat kat kat yalıtımlı poşetler katlarca normal poşet içinde gazetelerin ve valizimin içinde geldi. Dediğim gibi asıl korktuğum konu uçak yükseldiğinde oluşacak ısı kaybıydı. Uçağın valiz bölümü iklimlendirilmiyor ve bir hayli düşük derecelere iniyor. Suyun ve balıkların donma ihtimali vardı. Neyse ki sağ salim geldim bir problem olmadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/d1__91966.1450359470.1280.1280.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/artimage_261406_2294579_201004173707611.png[/IMG]
Bu iki f0 türün kırması olduğu söylendi bana. Dediğiniz gibi ayrıntılı fotoğrafları paylaşacağım en kısa sürede.
Siz ilaçsız nasıl kurtuldunuz hastalıktan peki ?[/QUOTE]
Evrim Bey;
Benim bahsetmek istediğim görevliler sıvı içerisinde balıkları görünce sorun çıkarmadılar mı? Bu uçakla taşınamaz vs gibi?
[QUOTE=EvrimCelebioglu]
Uçakta yanıma almadım öncelikle, çünkü zaten kabine almanız ciddi bir problem.
Valizin içinde kat kat kat yalıtımlı poşetler katlarca normal poşet içinde gazetelerin ve valizimin içinde geldi. Dediğim gibi asıl korktuğum konu uçak yükseldiğinde oluşacak ısı kaybıydı. Uçağın valiz bölümü iklimlendirilmiyor ve bir hayli düşük derecelere iniyor. Suyun ve balıkların donma ihtimali vardı. Neyse ki sağ salim geldim bir problem olmadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/d1__91966.1450359470.1280.1280.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/146356/artimage_261406_2294579_201004173707611.png[/IMG]
Bu iki f0 türün kırması olduğu söylendi bana. Dediğiniz gibi ayrıntılı fotoğrafları paylaşacağım en kısa sürede.
Siz ilaçsız nasıl kurtuldunuz hastalıktan peki ?[/QUOTE]
Diskus Special Battenberg Ziyareti Ve F1alışverişi
Merhaba Evrim Bey;
Uçağa yanınızda alırken sorun yaşamadınız mı? Bu nedir diyen olmadı mı ? Yurt dışından yanınızda getirirken sorun oluyor diye biliyorum ama bu sorularıma yanıt alabilir miyim acaba [:)))]
Merhaba Evrim Bey;
Uçağa yanınızda alırken sorun yaşamadınız mı? Bu nedir diyen olmadı mı ? Yurt dışından yanınızda getirirken sorun oluyor diye biliyorum ama bu sorularıma yanıt alabilir miyim acaba [:)))]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
