ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
efsane18
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Eylül 2006 12:59
Son Ziyaret:
17 Ocak 2024 13:38
Toplam Mesaj:
144 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhammed Kılıçaslan
Doğum Tarihi:
28 Temmuz 1991
Yaş:
34
İl:
Kocaeli
Meslek:
Bilgisayar Öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhammed KILIÇASLAN
SON 10 MESAJI
Resimdeki Balığın Türü Nedir?
Teşekkürler yorumlarınız için bende cae olduğundan şüphelenmiştim ama sarı renkli olunca başka bir tür mü acaba diye düşünüp sorma gereksinimi duydum. İnşallah ilerde bahsedildiği gibi bir sıkıntı olmaz.
Teşekkürler yorumlarınız için bende cae olduğundan şüphelenmiştim ama sarı renkli olunca başka bir tür mü acaba diye düşünüp sorma gereksinimi duydum. İnşallah ilerde bahsedildiği gibi bir sıkıntı olmaz.
Resimdeki Balığın Türü Nedir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/280420212148051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/280420212148441.jpg[/IMG]
Değerli dostlar, pet shop tan alg yiyici diye aldığım bu balığın türü nedir acaba? Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Herkese iyi forumlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/280420212148051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/280420212148441.jpg[/IMG]
Değerli dostlar, pet shop tan alg yiyici diye aldığım bu balığın türü nedir acaba? Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Herkese iyi forumlar.
Yeni Kurduğum Akvaryumun Şoku
Akvaryuma koyduğun köklerde, bu şekilde pamuksu yapı üretir. Vatozlar bunu yemeye bayılır. Forumda araştırarak detaylı bilgi elde edebilirsin.
Akvaryuma koyduğun köklerde, bu şekilde pamuksu yapı üretir. Vatozlar bunu yemeye bayılır. Forumda araştırarak detaylı bilgi elde edebilirsin.
Dip Çekimi Ve Su Değişimi
[QUOTE=dogankekik]
Jeneca marka internetten aldım 68 tl çok uzun ömürlü olur mu bilmem ama bir yıl dayanırsa güzeldir benim için. Siyah hortumu ayarlanabiliyor başlatma su seviyesi var o noktaya kadar suya sokup çalıştırınca gayet güzel çekim yapıyor. Pillede çalışıyor ama adaptörle debisi daha iyi.[/QUOTE]
Dipteki pislikleri filesine toplayıp suyu tekrar akvaryuma geri veriyor değil mi? Pratik gözüktü ama bu mantıkla çalışıyorsa akvaryumu bulandırır mı acaba diye aklıma takıldı.[EDIT]efsane18,2020-01-14 20:28:05[/EDIT]
[QUOTE=dogankekik]
Jeneca marka internetten aldım 68 tl çok uzun ömürlü olur mu bilmem ama bir yıl dayanırsa güzeldir benim için. Siyah hortumu ayarlanabiliyor başlatma su seviyesi var o noktaya kadar suya sokup çalıştırınca gayet güzel çekim yapıyor. Pillede çalışıyor ama adaptörle debisi daha iyi.[/QUOTE]
Dipteki pislikleri filesine toplayıp suyu tekrar akvaryuma geri veriyor değil mi? Pratik gözüktü ama bu mantıkla çalışıyorsa akvaryumu bulandırır mı acaba diye aklıma takıldı.[EDIT]efsane18,2020-01-14 20:28:05[/EDIT]
Dip Çekimi Ve Su Değişimi
Dip çekme sifonunun markasını modelini paylaşır mısınız? Ve kısaca çalışma mantığından bahsederseniz sevinirim.[EDIT]efsane18,2020-01-14 13:39:25[/EDIT]
Dip çekme sifonunun markasını modelini paylaşır mısınız? Ve kısaca çalışma mantığından bahsederseniz sevinirim.[EDIT]efsane18,2020-01-14 13:39:25[/EDIT]
50x50x50 Küp Akvaryım Tasarımı Hakkında
[QUOTE=CGDSNLR]Selam Muhammed bey,
İlgi ne demek ben teşekkür ederim , ayrıca başımıza gelenleri paylaşıyoruz şurada dostça , tam da konu paylaşıma gelmişken bu kök için de bir önerim hatta denediğim bir şey var, bilmiyorum ama yakınlarınızda marangozcu var mı acaba niye? eğer var ise ben zamanında böyle bir kökü o marangozlardan birine usturuplu onların özel aletleri ile sanki doğalmış gibi 3 parçaya bölüştürmüştüm, çünkü dediğiniz gibi devamlı size sıkıntı yaratacak hele ileride bitkiler büyüyünce daha da sıkıntı sadece bir öneri kolay gelsin ,[:iyi:][;)][/QUOTE]
Selam Çağdaş bey,
Önerileriniz doğrultusunda bir kestirme işlemi yapabilirim yada kökü ters koymayı düşündüm. Bitkiler kökü tuttu keşke daha önce düşünseymişim diyorum :) Şimdilik bu şekilde kullanmaya devam edeceğim ilerde genel bir bakım vs yaptığımda bu fikirler aklım da olsun ona göre değişiklik yaparım. Tekrar teşekkür ediyorum size de kolay gelsin.
[QUOTE=CGDSNLR]Selam Muhammed bey,
İlgi ne demek ben teşekkür ederim , ayrıca başımıza gelenleri paylaşıyoruz şurada dostça , tam da konu paylaşıma gelmişken bu kök için de bir önerim hatta denediğim bir şey var, bilmiyorum ama yakınlarınızda marangozcu var mı acaba niye? eğer var ise ben zamanında böyle bir kökü o marangozlardan birine usturuplu onların özel aletleri ile sanki doğalmış gibi 3 parçaya bölüştürmüştüm, çünkü dediğiniz gibi devamlı size sıkıntı yaratacak hele ileride bitkiler büyüyünce daha da sıkıntı sadece bir öneri kolay gelsin ,[:iyi:][;)][/QUOTE]
Selam Çağdaş bey,
Önerileriniz doğrultusunda bir kestirme işlemi yapabilirim yada kökü ters koymayı düşündüm. Bitkiler kökü tuttu keşke daha önce düşünseymişim diyorum :) Şimdilik bu şekilde kullanmaya devam edeceğim ilerde genel bir bakım vs yaptığımda bu fikirler aklım da olsun ona göre değişiklik yaparım. Tekrar teşekkür ediyorum size de kolay gelsin.
Balığın Türü Konusunda
Ahli' ye benziyor.
Ahli' ye benziyor.
50x50x50 Küp Akvaryım Tasarımı Hakkında
[QUOTE=CGDSNLR]Tekrar selam Muhammed bey,
Purigenin'in iş yapacağından emindim çok güzel , geldik şimdi ikinci aşamaya , ancak burada nacizane bir önerim olacak ki şudur , esasen purigen ve diatomit kum aslen aynı işlevi yerine getiriyor farklı kimyasal yollardan sadece fark zaman yani fiyat farkı da bu yüzden ,eeee ticari sebeplerde var tabi ki ancak bahsiniz üzere kalan problem acaba tortuların uçuşması ve dipteki balık atıkları yani fiziksel ve gözle görünür halde , öyleyse şahsi tavsiyem bir iki dip çekimi ve en az %40 su değişimi bu sırada da anlattığınız gibi filtrenizin emiş gücünü etkileyen yati kökünü emişi daha az etkileyecek bir noktaya almak hem böylece akvaryumda elde ettiğimiz dengeyi de çok bozmadan bir çözüm aramış oluruz eğer olmaz ise ki en az 1 hafta gözlemlemek lazım ona göre B ve C planlarına geçeriz diyorum ne dersiniz?[;)][/QUOTE]
İlginiz için tekrar teşekkür ederim Çağdaş Bey,
Önerileriniz doğrultusunda dekora müdahale ettim tabi dar alanda büyük bir kök olunca çok fazla seçim şansımız olmuyor. Bu yüzden kumu filtrenin emiş borusuna doğru yokuş yapmaya çalıştım. Şimdi düşünüyorum da kökü keşke böyle kalın ve geniş bir ebatta almasaymışım :) Dip çekimlerle sorun çözülüyor tabi ki suyun berraklığından memnunum. Sadece dip çekimi sık yapılması gereken bir kurulum oldu :) O beni yoracak gibi hobi için katlanıyorum ona da :)
[QUOTE=CGDSNLR]Tekrar selam Muhammed bey,
Purigenin'in iş yapacağından emindim çok güzel , geldik şimdi ikinci aşamaya , ancak burada nacizane bir önerim olacak ki şudur , esasen purigen ve diatomit kum aslen aynı işlevi yerine getiriyor farklı kimyasal yollardan sadece fark zaman yani fiyat farkı da bu yüzden ,eeee ticari sebeplerde var tabi ki ancak bahsiniz üzere kalan problem acaba tortuların uçuşması ve dipteki balık atıkları yani fiziksel ve gözle görünür halde , öyleyse şahsi tavsiyem bir iki dip çekimi ve en az %40 su değişimi bu sırada da anlattığınız gibi filtrenizin emiş gücünü etkileyen yati kökünü emişi daha az etkileyecek bir noktaya almak hem böylece akvaryumda elde ettiğimiz dengeyi de çok bozmadan bir çözüm aramış oluruz eğer olmaz ise ki en az 1 hafta gözlemlemek lazım ona göre B ve C planlarına geçeriz diyorum ne dersiniz?[;)][/QUOTE]
İlginiz için tekrar teşekkür ederim Çağdaş Bey,
Önerileriniz doğrultusunda dekora müdahale ettim tabi dar alanda büyük bir kök olunca çok fazla seçim şansımız olmuyor. Bu yüzden kumu filtrenin emiş borusuna doğru yokuş yapmaya çalıştım. Şimdi düşünüyorum da kökü keşke böyle kalın ve geniş bir ebatta almasaymışım :) Dip çekimlerle sorun çözülüyor tabi ki suyun berraklığından memnunum. Sadece dip çekimi sık yapılması gereken bir kurulum oldu :) O beni yoracak gibi hobi için katlanıyorum ona da :)
50x50x50 Küp Akvaryım Tasarımı Hakkında
[QUOTE=CGDSNLR]Selam Muhammed bey ,
Bende aynen bahsettiğiniz gibi kendinden fileli 2 adet purigen var ve ben onları üst üste koydum , bilmiyorum yardımı olur mu ama bir bilgi sadece purigen, sentetik bir karışım , önemli olan filtrenin içinde akvaryum suyunun bütün yüzeylere temas etmesini sağlamak amaç , yani o filtrenin içinde bence öyle veya böyle yüzeyine temas eder , yalnız bir konuda haklı olabilirsiniz purigenin hacmi yani tek torba az gelmiş olabilir çizimden uyandım , az gelme demeyelim de süreyi kısaltmak adına 2 torba daha mantıklı olabilir , bu arada diatomit kedi kumu çözümü cebimizde dursun olmadı ki imkansız bence kendimden biliyorum ona döneriz.[:)] [/QUOTE]
Selam Çağdaş bey,
Purigen işini yapıyor sanırım suyum kristal berraklığında olmasına karşın daha öncede bahsettiğim gibi vatozların fazla dışkılamasına bağladığım suda uçuşan tortular devam ediyor. Çizimde purigenin kenarlarında boş kalan yerlere de öneriniz doğrultusunda diatomit kedi kumu koysam daha uygun bir çözüm olacak. Durumla ilgili genel kanım ise filtrem biyolojik filtrasyonu gayet başarılı bir şekilde yerine getiriyor. Fakat mekanik filtrasyonda (akvaryumun ortasında bulunan yati kökünden olsa gerek) yetersiz kalıyor.
[QUOTE=CGDSNLR]Selam Muhammed bey ,
Bende aynen bahsettiğiniz gibi kendinden fileli 2 adet purigen var ve ben onları üst üste koydum , bilmiyorum yardımı olur mu ama bir bilgi sadece purigen, sentetik bir karışım , önemli olan filtrenin içinde akvaryum suyunun bütün yüzeylere temas etmesini sağlamak amaç , yani o filtrenin içinde bence öyle veya böyle yüzeyine temas eder , yalnız bir konuda haklı olabilirsiniz purigenin hacmi yani tek torba az gelmiş olabilir çizimden uyandım , az gelme demeyelim de süreyi kısaltmak adına 2 torba daha mantıklı olabilir , bu arada diatomit kedi kumu çözümü cebimizde dursun olmadı ki imkansız bence kendimden biliyorum ona döneriz.[:)] [/QUOTE]
Selam Çağdaş bey,
Purigen işini yapıyor sanırım suyum kristal berraklığında olmasına karşın daha öncede bahsettiğim gibi vatozların fazla dışkılamasına bağladığım suda uçuşan tortular devam ediyor. Çizimde purigenin kenarlarında boş kalan yerlere de öneriniz doğrultusunda diatomit kedi kumu koysam daha uygun bir çözüm olacak. Durumla ilgili genel kanım ise filtrem biyolojik filtrasyonu gayet başarılı bir şekilde yerine getiriyor. Fakat mekanik filtrasyonda (akvaryumun ortasında bulunan yati kökünden olsa gerek) yetersiz kalıyor.
50x50x50 Küp Akvaryım Tasarımı Hakkında
[QUOTE=CGDSNLR]Sayın Muhammed bey kolaylıklar dilerim ,
Her türlü olumsuzluğa rağmen bence çok güzel görünüyor , lütfen cesaretiniz kırılmasın .Purigen güzel ve etkili bir çözüm ama naçizane fikrim 2 gün çok erken bir süre , ben ancak etkisini 1 hafta içinde gördüm 100 lt. tankım da bence acele etmeyin illa ki etkisini gösterecektir , diyelim ki olmadı o zaman size alternatif önerim Diatom kedi kumu iri taneli olanından, hem ucuz hem çok etkili , ben her ikisini de kullanıyorum , üstelik nitrit ve nitrat dengesine de yardımcı oluyor yabancı kaynaklı bir siteden aldığım bilgiye göre ,o yüzden çareler tükenmez pes etmedikçe....[;)][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Desteğiniz için çok teşekkür ederim [:)] Bende bu tatsızlıkları yeni kurulum olmasına bağlıyorum inşallah zamanla istediğim görünüme kavuşurum. Belki purigen tam verimli çalışamamış da olabilir. Seachem purigeni 100 gr lık fileli paket olarak aldım. Dış filtrem eheim 250 yuvarlak şekilde olduğu için hazneyi tam kaplamadı 2 paket alıp yan yana mı sermeliydim kenarlarında boşluk kalmayacak şekilde diye aklıma takılmıştı. Örnek olarak göstermem gerekirse; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/311220192200401.png[/IMG] filtreye bu şekilde yerleştirmem hatalı mı oldu acaba[:?][EDIT]efsane18,2019-12-31 22:03:18[/EDIT]
[QUOTE=CGDSNLR]Sayın Muhammed bey kolaylıklar dilerim ,
Her türlü olumsuzluğa rağmen bence çok güzel görünüyor , lütfen cesaretiniz kırılmasın .Purigen güzel ve etkili bir çözüm ama naçizane fikrim 2 gün çok erken bir süre , ben ancak etkisini 1 hafta içinde gördüm 100 lt. tankım da bence acele etmeyin illa ki etkisini gösterecektir , diyelim ki olmadı o zaman size alternatif önerim Diatom kedi kumu iri taneli olanından, hem ucuz hem çok etkili , ben her ikisini de kullanıyorum , üstelik nitrit ve nitrat dengesine de yardımcı oluyor yabancı kaynaklı bir siteden aldığım bilgiye göre ,o yüzden çareler tükenmez pes etmedikçe....[;)][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Desteğiniz için çok teşekkür ederim [:)] Bende bu tatsızlıkları yeni kurulum olmasına bağlıyorum inşallah zamanla istediğim görünüme kavuşurum. Belki purigen tam verimli çalışamamış da olabilir. Seachem purigeni 100 gr lık fileli paket olarak aldım. Dış filtrem eheim 250 yuvarlak şekilde olduğu için hazneyi tam kaplamadı 2 paket alıp yan yana mı sermeliydim kenarlarında boşluk kalmayacak şekilde diye aklıma takılmıştı. Örnek olarak göstermem gerekirse; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/311220192200401.png[/IMG] filtreye bu şekilde yerleştirmem hatalı mı oldu acaba[:?][EDIT]efsane18,2019-12-31 22:03:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
