ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İskandil
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mart 2013 20:45
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2013 19:58
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet Serter
Doğum Tarihi:
22 Mart 1994
Yaş:
32
İl:
Tekirdag
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Cebi zengin fakat ruhu fakir olan insanın hali çok rezil! Çünkü o; herşeyin fiyatını bilir, değerini değil.
Hz. Mevlana
SON 10 MESAJI
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
[QUOTE=BakıŞ]Şöyle yapalım ilk önce bi fiziksel temizlik uygulayalım dış fırçası ile bitkilere zarar vermeden, aydınlatma yine aynı şekilde açık devam edebilir zeminde kullanmış olduğun misket adedi nedir ? onu bi yaz, ayrıca tanka mümkün olduğunca stem bitki eklemeye çalış yani arka plan bitkisi tankta enerji kullanım yoğunluğu bitkiler tarafından olması gerekiyor eğer kullanılmıyorsa bu yosunların işine yarayacaktır o yüzden bitki yoğunluğunu arttırman gerekmekte öte yandan bitkilerin kolay adapte olabilmeleri için Co2 şart aslında fermante olarak yapabilirsin.
[/QUOTE]
[QUOTE=BakıŞ]Şöyle yapalım ilk önce bi fiziksel temizlik uygulayalım dış fırçası ile bitkilere zarar vermeden, aydınlatma yine aynı şekilde açık devam edebilir zeminde kullanmış olduğun misket adedi nedir ? onu bi yaz, ayrıca tanka mümkün olduğunca stem bitki eklemeye çalış yani arka plan bitkisi tankta enerji kullanım yoğunluğu bitkiler tarafından olması gerekiyor eğer kullanılmıyorsa bu yosunların işine yarayacaktır o yüzden bitki yoğunluğunu arttırman gerekmekte öte yandan bitkilerin kolay adapte olabilmeleri için Co2 şart aslında fermante olarak yapabilirsin.
[/QUOTE]
Tamam abi teşekkür ederim.
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
[QUOTE=BakıŞ] [QUOTE=İskandil]Akvaryumda ciddi problemler var şuanda sadece 3 tane cüce vatoz var tankta fakat örümcek ağına benzeyen birşeyler oluşmaya başladı ve üstlerinde kurt gibi ufak ufak canlılar var su çok kirlendi bitkilerin hepsi çürüdü.:( Ne yapmam gerekiyor ? Yardımcı olun lütfen teşekkür ederim....[/QUOTE]
Samet bey, geçmiş olsun su değişimlerini sıklaştırın, aydınlatma sürenizi en aza indirin ve excel kullanmaya başlayın bence lokal olarak şırınga yöntemi ile yosunların üzerine püskürterek kullanabilirsiniz. tankınız kaç litre? , aydınlatma ne şekilde? , süresi ?, gübreleme yapıyormusunuz? Co2 kullanıyormusunuz? bu bilgileri verebilirmisiniz rica etsem.
[/QUOTE]
[QUOTE=BakıŞ] [QUOTE=İskandil]Akvaryumda ciddi problemler var şuanda sadece 3 tane cüce vatoz var tankta fakat örümcek ağına benzeyen birşeyler oluşmaya başladı ve üstlerinde kurt gibi ufak ufak canlılar var su çok kirlendi bitkilerin hepsi çürüdü.:( Ne yapmam gerekiyor ? Yardımcı olun lütfen teşekkür ederim....[/QUOTE]
Samet bey, geçmiş olsun su değişimlerini sıklaştırın, aydınlatma sürenizi en aza indirin ve excel kullanmaya başlayın bence lokal olarak şırınga yöntemi ile yosunların üzerine püskürterek kullanabilirsiniz. tankınız kaç litre? , aydınlatma ne şekilde? , süresi ?, gübreleme yapıyormusunuz? Co2 kullanıyormusunuz? bu bilgileri verebilirmisiniz rica etsem.
[/QUOTE]
Hakan abi teşekkür ederim . Bugün su değişimi yapıcam .Akvaryum brüt 60 lt aydınlatma şuanda 1.24 watt daylight 1.24 watt aquastar var. Günde 4 saat acık 3 saat kapalı 4 saat açık şeklindeydi dün gece komple kapattım. Gübre sadece jbl misket gübresini kullanmıştım. Sıvı gübre takviyesi yok. Co2 kullanmıyorum.
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
Akvaryumda ciddi problemler var şuanda sadece 3 tane cüce vatoz var tankta fakat örümcek ağına benzeyen birşeyler oluşmaya başladı ve üstlerinde kurt gibi ufak ufak canlılar var su çok kirlendi bitkilerin hepsi çürüdü.:( Ne yapmam gerekiyor ? Yardımcı olun lütfen teşekkür ederim....
Akvaryumda ciddi problemler var şuanda sadece 3 tane cüce vatoz var tankta fakat örümcek ağına benzeyen birşeyler oluşmaya başladı ve üstlerinde kurt gibi ufak ufak canlılar var su çok kirlendi bitkilerin hepsi çürüdü.:( Ne yapmam gerekiyor ? Yardımcı olun lütfen teşekkür ederim....
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
Tankta yosunlaşmalar başladı. Karartma yapıyorum fakat pek işe yaradığı söylenemez :(
Tankta yosunlaşmalar başladı. Karartma yapıyorum fakat pek işe yaradığı söylenemez :(
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
Evet bende merak ediyorum başarabilecek miyim acaba
Evet bende merak ediyorum başarabilecek miyim acaba
Rotalalar iyide çınarda bir gelişme yok kuru dal halinde geldi zaten :)
Bende istiyorum biraz daha bitki ama hangi bitkileri seçsem karar veremiyorum :(
Tavsiyelerin için ayrıca teşekkür ederim :)
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
Neyse arkadaşlar bu davranışları onlara elektrik , su, yol faturası olarak onlara geri dönmüştür diye tahmin ediyorum...
Neyse arkadaşlar bu davranışları onlara elektrik , su, yol faturası olarak onlara geri dönmüştür diye tahmin ediyorum...
Bugün kurulumun 3. günü biraz değişikler oldu flerosanlar yerleştirildi kökler ve hindistan cevizi kabuğu yerleştirildi , arka plan eklendi , ısıtıcı gerekli boyutu ile değişitirildi. Sadece mayalı sistemi yapmadım herşey elimde mevcut ama karar aşamasındayım. Fotoğraflar net değil ilerki zamanlar güzel bir fotoğraf makinası edinmeyi düşünüyorum . İyi , kötü yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. İyi forumlar...
İlk filizlerimizi gördük :)
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]Bu firma ne yazıkki böyledir. Sitede hiçbir olumsuz yorumu yayınlamıyorlar. Ben yazdım yayınlanmadı. Kendilerinden aldığım hiçbir bitkiyi kullanamadım. E tabi olmayan ürünün parasını da iade etmeyince bu firma olduğu aşikardır. Gittigidiyor ve sahibinden üzerinden de satış yapıyor bunlar. Yorum yapan kişilere bakarsan hep aynı kişilerdir aslında.
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]Bu firma ne yazıkki böyledir. Sitede hiçbir olumsuz yorumu yayınlamıyorlar. Ben yazdım yayınlanmadı. Kendilerinden aldığım hiçbir bitkiyi kullanamadım. E tabi olmayan ürünün parasını da iade etmeyince bu firma olduğu aşikardır. Gittigidiyor ve sahibinden üzerinden de satış yapıyor bunlar. Yorum yapan kişilere bakarsan hep aynı kişilerdir aslında.
Yakında sende tecrübe edince, başkalarının bitkilerine bakınca kolaylıkla anlarsın bunu :)
[/QUOTE]
Demek ki bu kadar şikayet var bende bir kaç birşey yazsam sorun olmaz :) Ben bu siteye ilk girdiğimde 39 watt aquastar t5 flerosan ve bir kaç daha malzeme alıcaktım çünki başka hiç bir yerde bulamadım bu flerosanı... Neyse ben siparişi verdim kredi kartıyla ödemeyi yaptım 1 gün oldu 2 gün oldu 3 günde kargo gelmeyince siteye konulan numaralardan birini aradım kargoyu ne zaman yollamayı düşünüyorsunuz diye sordum?Bizim arkadaşlar aquastarı bulamıyorlar falan filan 25 tane fleorasan kayıp falan dedi . Bende o zaman iptal edelim siparişi hesabıma parayı yatırın dedim oda yok abi biz bulucaz bugün size haber vericez dedi.Bende 3 gün dür bulamıyorsun şimdi mi bulucaksın kaybolcak değil ya yahu koca flerosanlar dedi tamam dedim kapattım akşam saat 7-8 oldu haber yok. Ertesi gün tekrardan aradım bulamadıysanız iptal edin başka birşeyler alıcam dedim tamam dediler bende bunları sipariş ettim mecburen çünki paramın geri geleceğine tahmin etmiyordum. Gelen ürünlerinde şekli sayfanın en üstünde görünüyolar. Jbl gübreler kutunun içinde dağılmış falan kötüydü yani...Madem ürün elinde yok neden stok durumunu sitede belli etmiyorsun insanları zor durumda bırakıyorsun ... Bugün aradım eksik bitki yollamışsınız falan dedim çınarlar dal halinde geldi falan dedim bizden başka alış veriş yaparsanız eksik bitkiyide çınarlarıda hediye yollarız dedi yok teşekkür ederim sütten ağızı yanan yoğurdu üfleyerek yer dedim kapattım.
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]Bitkilerde canlipetshop.com imzası var gibi...[/QUOTE]İskandil 2013-03-26 15:50:38
[QUOTE=Echoe]
O kırmızı bitkiyi hangi isimle sattılar acaba?[/QUOTE]
[QUOTE=Kemal KİREZCİ]Bitkilerde canlipetshop.com imzası var gibi...[/QUOTE]
Kemal abi çok merak ediyorum bunu nasıl bildiniz ?
Gerçekten internet üzerinden çok kez alışveriş yaptım ama ilkez en fazla kargo ücretini bu mağazaya karşı ödedim ve ilk kez aldığım ürün beklediğim gibi çıkmadı çınarlar dal parçası gibi geldi üzerinde yaprak yok bende ürünlerine yollanan yorumlardan dolayı acaba bende mi bir sorun var herkes övüyor ürünlerini memnun alan eden diye suçu kendimde arıyordum anlaşılan o ki öyle değilmiş ... kendilerine yakıştıramadım...
Gerçekten internet üzerinden çok kez alışveriş yaptım ama ilkez en fazla kargo ücretini bu mağazaya karşı ödedim ve ilk kez aldığım ürün beklediğim gibi çıkmadı çınarlar dal parçası gibi geldi üzerinde yaprak yok bende ürünlerine yollanan yorumlardan dolayı acaba bende mi bir sorun var herkes övüyor ürünlerini memnun alan eden diye suçu kendimde arıyordum anlaşılan o ki öyle değilmiş ... kendilerine yakıştıramadım...
[QUOTE=Echoe]
Akvaryumunuz hayırlı olsun.
Bu kırmızı bitkiyi Rotala diye sattılar ama ben rotaladan çok güle benzettim kendilerine söylediğimde çok iyi bakıldığı için yaprakları çok fazla genişlemiş gülün yaprakları bunlardan 3 kat daha büyük olduğunu söylediler...

Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
[QUOTE=medmarine2]Kendi tecrume göre mayalı sistemle difizözör oluyor. Ancak maya şişesindeki şişkinlik beni biraz rahatsız etti. Ayrıca ışıkla beraber devreye giren bir sistem olmayışı ( hortumu tak çıkar olayı) difizörden vazgeçeme neden oldu. Bunun yerine vortexe geçtim.
Sonuç olarak gayet memnunum şimdilik.
[/QUOTE]
[QUOTE=savasdursun]Taban bitkisi için acele etme bence.
[QUOTE=medmarine2]Kendi tecrume göre mayalı sistemle difizözör oluyor. Ancak maya şişesindeki şişkinlik beni biraz rahatsız etti. Ayrıca ışıkla beraber devreye giren bir sistem olmayışı ( hortumu tak çıkar olayı) difizörden vazgeçeme neden oldu. Bunun yerine vortexe geçtim.
Sonuç olarak gayet memnunum şimdilik.
[/QUOTE]
Bugün dıy difüzörü yapıp biraz denemek istiyorum eğer olmazsa başka alternatifler bulmaya çalışıcam. İlgin için teşekkür ederim.
[QUOTE=savasdursun]Taban bitkisi için acele etme bence.
Önce akvaryumun otursun. Kolay yetiştirilebilen bitkilerden (eledoa, zeytin vs.) sorunsuzca büyütebildikten sonra taban bitkisi düşünürsün. Bu arada moss alabilirsin.
İlk birkaç ayda çeşitli sorunlar yaşaman muhtemel. Taban bitkileri bu sorunlarda başına en çok bela olacak bitkiler olur.
Ben de yeni tank kurdum.
300 litre. 54w x 6 T5 var. Tüplü CO2 var. Henüz taban bitkisi eklemedim.
Tunç sönmezoğlu'ndan sıvı gübre alabilirsin. Ayrıca misket gübre kullanmanı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Savaş abi bende ona karar verdim sabulatalarım var onlarla biraz vakit geçirdikten sonra taban bitkilerine sarıcam. Jbl in misket gübresini kullanıyorum. Tunç abiylede geçen gün görüştük ben kullandığım malzemeleri söyledim oda bana hangi gübreleri kullanmam gerektiğini söyledi bellir bir süre sonra onlarıda temin edicem. Teşekkür ederim :)
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu (Ciddi sıkıntılar var 2.syf)
Evet haklısın keşke öyle yapsaydım ben oraya aydınlatma için kredi kartı geçirtmiştim ellerinde ürünleri olmadığından dolayı bitki almak zorunda kaldım. Bende istanın sereamik difizörünü kullanmayı düşünüyorum.Cubaları 5*5 veya 10*10 tabakalarda gönderen bir kaç satıcı görmüştüm acacba böyle tabaka halinde akvaryumun tabanına yerleştirmek daha kolay olmaz mı ? Teşekkür Ederim.
Evet haklısın keşke öyle yapsaydım ben oraya aydınlatma için kredi kartı geçirtmiştim ellerinde ürünleri olmadığından dolayı bitki almak zorunda kaldım. Bende istanın sereamik difizörünü kullanmayı düşünüyorum.Cubaları 5*5 veya 10*10 tabakalarda gönderen bir kaç satıcı görmüştüm acacba böyle tabaka halinde akvaryumun tabanına yerleştirmek daha kolay olmaz mı ? Teşekkür Ederim.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
NightWist,
Hoppala,
EfeC,
yeekim,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
osmandbnl,
şansal,
sina cen,
Kınayu,
mightymurat,
ternapi,
DABARAKATO,
mehaniches_hlot,
Tatar10,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
baozturk,
EmiirKaan,
seiryuhare,
NautilusLordu,
yurist_ldMa,
Frknnrg,
Redko,
barskels,
nakkas__45,
Conix,
nniiaa,
Tortuga7,
Goldfish2000,
ali özer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.









