ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dnzdnz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
43
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2013 15:46
Son Ziyaret:
20 Mart 2026 23:14
Toplam Mesaj:
119 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
deniz sönmez
Doğum Tarihi:
10 Ekim 1983
Yaş:
42
İl:
Aydin
Meslek:
serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz Sönmez
Sakal yosunu ; bir toplum düşmanı !
Sakal yosunu ; bir toplum düşmanı !
SON 10 MESAJI
Sehpa Tank İlişkisi
Merhaba arkadaşlar 40*40 sehpanın üzerine 60*40 tank koyabilirmiyim acaba ? Daha önce deneyen oldu mu ? yani sehpanın sağından ve solundan 10ar cm taşacak şekilde ?
Merhaba arkadaşlar 40*40 sehpanın üzerine 60*40 tank koyabilirmiyim acaba ? Daha önce deneyen oldu mu ? yani sehpanın sağından ve solundan 10ar cm taşacak şekilde ?
Tamamı Diy 35cm Küp.
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba . Üç hafta kadar şehir dışında kaldığımdan sp japanların hepsi takla oldu tabi .. fakat resimlerde gördüğünüz marimo topları abartısız mandalina kadar olmuş :) ama yuvarlaklıklarını kaybetmişlerdi .. Tankın bakımını ileride de çok sık aksatacağımı bildiğimden sırf yeşillik olsun diye bi forumdaşımızdan iki adet anubias aldım , marimo toplarına da ufak bir japon yapıştırıcısı operasyonu yaparak ve elimdeki h. cevizini de dahil ederek bişeyler yapmaya çalıştım .. Umarım beğenirsiniz , herkese sağlıklı hobiler ..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730351.jpg[/IMG]
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba . Üç hafta kadar şehir dışında kaldığımdan sp japanların hepsi takla oldu tabi .. fakat resimlerde gördüğünüz marimo topları abartısız mandalina kadar olmuş :) ama yuvarlaklıklarını kaybetmişlerdi .. Tankın bakımını ileride de çok sık aksatacağımı bildiğimden sırf yeşillik olsun diye bi forumdaşımızdan iki adet anubias aldım , marimo toplarına da ufak bir japon yapıştırıcısı operasyonu yaparak ve elimdeki h. cevizini de dahil ederek bişeyler yapmaya çalıştım .. Umarım beğenirsiniz , herkese sağlıklı hobiler ..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730351.jpg[/IMG]
Tamamı Diy 35cm Küp.
Sağol Semihçim , umarım istediğin tankı kurarsın . Kontrplak buharlaşmayla oluşan nemden etkilenmez . hatta ve hatta direk suyla temas ettirmezsen direk mdf den bile yapabilirsin .
Sağol Semihçim , umarım istediğin tankı kurarsın . Kontrplak buharlaşmayla oluşan nemden etkilenmez . hatta ve hatta direk suyla temas ettirmezsen direk mdf den bile yapabilirsin .
Tamamı Diy 35cm Küp.
Beğenmenize sevindim arkadaşlar . Sevgili rıza sırman armatürün içinde fotoda görünmesede iyi bir reflektör var aslında .
Neyse , gelelim gelişmelere . Dekor olarak ortadaki ufak kaya parçası eklendi . Geçen hafta attığım fotolarda görünen yatilere christmas moss sarılıp en arka plana diklemesine koyacağım . Zemine forumdaki bir arkadaştan aldığım sp japanları ektim . 3 \ 5 gün oldu sanırım , adapte oldular gibi . Bir kaç foto da ekliyorum . Gelişmeleri resimlemeye devam ederim .
Şimdilik görüşmek üzere .. Hee ve son olarak 2 erkek 2 dişi lepistes .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-39_973.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-48_114.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-10_851.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-40_371.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-54_726.jpg[/IMG]
Beğenmenize sevindim arkadaşlar . Sevgili rıza sırman armatürün içinde fotoda görünmesede iyi bir reflektör var aslında .
Neyse , gelelim gelişmelere . Dekor olarak ortadaki ufak kaya parçası eklendi . Geçen hafta attığım fotolarda görünen yatilere christmas moss sarılıp en arka plana diklemesine koyacağım . Zemine forumdaki bir arkadaştan aldığım sp japanları ektim . 3 \ 5 gün oldu sanırım , adapte oldular gibi . Bir kaç foto da ekliyorum . Gelişmeleri resimlemeye devam ederim .
Şimdilik görüşmek üzere .. Hee ve son olarak 2 erkek 2 dişi lepistes .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-39_973.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-48_114.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-10_851.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-40_371.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-54_726.jpg[/IMG]
Tamamı Diy 35cm Küp.
Merhaba semih bey .
Maliyet kabaca şöyle : camlar 6m 35*35 30 lira . silikon 9 lira . arka cama icin yapıskan folyo 8 lira . yarım tabaka mdf ve ayaklar + kapak menteşesi70 lira . armatür icin 12*10*20 kontrplak ve ici icin duy 15 lira philips tornado 23 watt ampul 9 lira ve son olarak ic filtre 14 lira .
Umarım yardımcı olur.
Bu arada mdf yi mutfak dolabı vs imalatı yerden alırsanız ellerinde kalmıs ufak parcalar olacagından cok daha ucuza teminedebilirsiniz[EDIT]dnzdnz,2015-09-07 20:25:51[/EDIT]
Merhaba semih bey .
Maliyet kabaca şöyle : camlar 6m 35*35 30 lira . silikon 9 lira . arka cama icin yapıskan folyo 8 lira . yarım tabaka mdf ve ayaklar + kapak menteşesi70 lira . armatür icin 12*10*20 kontrplak ve ici icin duy 15 lira philips tornado 23 watt ampul 9 lira ve son olarak ic filtre 14 lira .
Umarım yardımcı olur.
Bu arada mdf yi mutfak dolabı vs imalatı yerden alırsanız ellerinde kalmıs ufak parcalar olacagından cok daha ucuza teminedebilirsiniz[EDIT]dnzdnz,2015-09-07 20:25:51[/EDIT]
Tamamı Diy 35cm Küp.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-08-31_18-03-21_621.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tavsiye ve begenileriniz icin tesekkurederim. Armatur konusunda haklisiniz lakin ayirabildigim butceyle cikan en iyi sonuc bu ;) Belki ilerde degistiririm . Zemini sp japan mi yapsam diyorum ara sira , neyse bitki tercim de bir kac gune biter o zaman yeni fotolar atarim . Simdilik hoscakalin.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-08-31_18-03-21_621.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tavsiye ve begenileriniz icin tesekkurederim. Armatur konusunda haklisiniz lakin ayirabildigim butceyle cikan en iyi sonuc bu ;) Belki ilerde degistiririm . Zemini sp japan mi yapsam diyorum ara sira , neyse bitki tercim de bir kac gune biter o zaman yeni fotolar atarim . Simdilik hoscakalin.
Tamamı Diy 35cm Küp.
Merhaba arkadaslar , akvaryumsuz geçen bir seneden sonra dayanamayıp 35 * 35 bir küp tank kurmaya karar verdim . Tankın kendisini , sehpasını ve aydınlatmasını kendim yaptım . Arka cama siyah sticker yapıştırdım ve birde gördüğünüz gibi iç filtre var . zeminde elimde ki siyah hageni kullanacağım . Co2 kullanmayacağım için aklımda sadece moss türleri kullanmak var . Moss için sıvı gübre kullanmalımıyım ? Şimdilik buraya kadarki kısmın resimlerini atıyorum , bitkiler eklenince güncelliyeceğim.Tavsiye ve eleştirilerinizi esirgemeyin .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194827.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194840.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194903.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194956.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195007.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195048.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195057.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_193517.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194125.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194140.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar , akvaryumsuz geçen bir seneden sonra dayanamayıp 35 * 35 bir küp tank kurmaya karar verdim . Tankın kendisini , sehpasını ve aydınlatmasını kendim yaptım . Arka cama siyah sticker yapıştırdım ve birde gördüğünüz gibi iç filtre var . zeminde elimde ki siyah hageni kullanacağım . Co2 kullanmayacağım için aklımda sadece moss türleri kullanmak var . Moss için sıvı gübre kullanmalımıyım ? Şimdilik buraya kadarki kısmın resimlerini atıyorum , bitkiler eklenince güncelliyeceğim.Tavsiye ve eleştirilerinizi esirgemeyin .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194827.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194840.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194903.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194956.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195007.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195048.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195057.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_193517.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194125.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194140.jpg[/IMG]
Bu Su Kullanılabilir Mi ?
[URL]http://www.sirmagrup.com/wp-content/themes/sirma/img/documents/rapor21.jpg[/URL]
Merhaba arkadaşlar . Yaklaşık 40 litrelik bir tankta linkini paylaştığım suyu kullanmayı düşünüyorum .Sebep daha önceki tanklarda oluşan kireç lekelerinden bıkmış oluşumdur. Tabi 40 litrede çok masraflı olmayacak oluşuda ayrı bir konu . Analiz raporunda fosfat 0 görünüyor . Bu iyi birşey diye biliyorum . Anlıyacağınız sizce bu damacana suyunu 40 litrelik low tech bitkilide kullanabilirmiyim ?
[URL]http://www.sirmagrup.com/wp-content/themes/sirma/img/documents/rapor21.jpg[/URL]
Merhaba arkadaşlar . Yaklaşık 40 litrelik bir tankta linkini paylaştığım suyu kullanmayı düşünüyorum .Sebep daha önceki tanklarda oluşan kireç lekelerinden bıkmış oluşumdur. Tabi 40 litrede çok masraflı olmayacak oluşuda ayrı bir konu . Analiz raporunda fosfat 0 görünüyor . Bu iyi birşey diye biliyorum . Anlıyacağınız sizce bu damacana suyunu 40 litrelik low tech bitkilide kullanabilirmiyim ?
Cama Cam
Merhaba arkadaşlar . istenilen ölçülerede rodajlı camdamdan akvaryum yapıp şehirler arası gönderim yapan bildiginiz bir yer var mı?
Merhaba arkadaşlar . istenilen ölçülerede rodajlı camdamdan akvaryum yapıp şehirler arası gönderim yapan bildiginiz bir yer var mı?
İç Huzurum - Video ve Fotolar 6. Sayfada
Ergün kardeş , harika bi görüntü yakalamışsın . Bende bu aralar kendimce bu tarz bi görüntü için didinip duruyorum :) bundan mütevellit bir iki sorum olacaktı . Hocam şu an ki tankında co2 nin varlığını görebiliyorum , fakat daha önceki tankında da co2 varmıydı ? Bu marselie hirsuta ve Hydrocotyle tripartita bitkileri düşük destekli tankta bakılabilirmi ? Eğer bakılabilirse hangisinin gereksinimleri sizce daha az ? Yani düşük destekli için hangisini tavsiye ederdiniz ?
Ergün kardeş , harika bi görüntü yakalamışsın . Bende bu aralar kendimce bu tarz bi görüntü için didinip duruyorum :) bundan mütevellit bir iki sorum olacaktı . Hocam şu an ki tankında co2 nin varlığını görebiliyorum , fakat daha önceki tankında da co2 varmıydı ? Bu marselie hirsuta ve Hydrocotyle tripartita bitkileri düşük destekli tankta bakılabilirmi ? Eğer bakılabilirse hangisinin gereksinimleri sizce daha az ? Yani düşük destekli için hangisini tavsiye ederdiniz ?
Ve son olarak resimlerde bol miktarda ramshorn gördüm , özel bir sebebi var mı ? ( anti-yosun falan gibi )
Cevaplar için şimdiden sağolun , tekrar tebrik ederim .
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
