ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SelmanSAYGI
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mart 2013 17:01
Son Ziyaret:
18 Kasım 2024 00:11
Toplam Mesaj:
148 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selman Saygı
Doğum Tarihi:
13 Mart 2001
Yaş:
25
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SELMAN SAYGI
8Litre bitkili betta.
SON 10 MESAJI
Artemia Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/050420191943471.jpg[/IMG]
Arkadaşlar artemiaların büyğk bir kısmı bu şekilde dibe çöküyor bunu nasıl önlemem lazım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/050420191943471.jpg[/IMG]
Arkadaşlar artemiaların büyğk bir kısmı bu şekilde dibe çöküyor bunu nasıl önlemem lazım
Elma Salyangozum Normal Mi?
[QUOTE=Eflatun61]Çürüme si garip 6 aylık bitkinin. Salyangoz alışmamışda olabilir ortamı yadırgamıştır hastaysada anlamak çok zor salyangozlar da umarım bişey yoktur. Gözlemleme devam edin bakalım. Su soğuk değil dimi? [/QUOTE]
26 derecede sabit
[QUOTE=Eflatun61]Çürüme si garip 6 aylık bitkinin. Salyangoz alışmamışda olabilir ortamı yadırgamıştır hastaysada anlamak çok zor salyangozlar da umarım bişey yoktur. Gözlemleme devam edin bakalım. Su soğuk değil dimi? [/QUOTE]
26 derecede sabit
Elma Salyangozum Normal Mi?
[QUOTE=Eflatun61]Salyangoz u yenimi aldınız ve akvaryumda saldırgan türler varmı? Birde bitkileriniz neden böyle çürüyor o bitki kolay bakılan bir bitki Işıklandırma da bir sorunmu var acaba? [/QUOTE]
Salyangoz tek ışıklandırma 20w günde 4 saat niçin çürüdüğünü bende anlayamadım 5 6 aydan beri var yeni çürümeye başladı hocam. Salyangozu alalı bi hafta olmadı.
[QUOTE=Eflatun61]Salyangoz u yenimi aldınız ve akvaryumda saldırgan türler varmı? Birde bitkileriniz neden böyle çürüyor o bitki kolay bakılan bir bitki Işıklandırma da bir sorunmu var acaba? [/QUOTE]
Salyangoz tek ışıklandırma 20w günde 4 saat niçin çürüdüğünü bende anlayamadım 5 6 aydan beri var yeni çürümeye başladı hocam. Salyangozu alalı bi hafta olmadı.
Elma Salyangozum Normal Mi?
Elma salyangozum genel olarak kapalı şekilds su yüzeyinde duruyor açıldığında ise böyle biyere tutunmadan bekliyor genelde. Az önce çürümüş bitkileri yemekle meşguldü bügük ihtimalle birazdan yine kapanacak. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/120120192345181.jpg[/IMG]
Elma salyangozum genel olarak kapalı şekilds su yüzeyinde duruyor açıldığında ise böyle biyere tutunmadan bekliyor genelde. Az önce çürümüş bitkileri yemekle meşguldü bügük ihtimalle birazdan yine kapanacak. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/120120192345181.jpg[/IMG]
Bettam Akvaryumdan Atladı (acil)
[QUOTE=Kandemir]Bu balıklar bazen gerçekten insanı endişelendirirler. Tabi alışana kadar :)
Bende yavrudan büyüttüğüm bir hmpk super gold betta var. Herşey yolundayken bile bazen bi köşede bir yaprağın üstünde ölmek üzere gibi salıyor kendini. Sizin gariban stres dolu bir gün geçirmiş biraz mutsuz olması bana normal geliyor :) biraz karanlıkta kendi haline bırakın. Yarın biraz su tazeleyin. Iyi olacaktır inşallah.
Atlayan, çakılan, tuvalete atılan balık [:nazar:][/QUOTE]
Akvaryuma koyduğumdan beri ışığı kapattım zaten yeme karşı ilgisizdi yediğini görmedim umarım yarın yer.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220182350481.jpg[/IMG]
Nefes aldığını görebiliyorum ama bu şekilde nasıl yemleyeceğim bu şekilde bilmiyorum...
[QUOTE=Kandemir]Bu balıklar bazen gerçekten insanı endişelendirirler. Tabi alışana kadar :)
Bende yavrudan büyüttüğüm bir hmpk super gold betta var. Herşey yolundayken bile bazen bi köşede bir yaprağın üstünde ölmek üzere gibi salıyor kendini. Sizin gariban stres dolu bir gün geçirmiş biraz mutsuz olması bana normal geliyor :) biraz karanlıkta kendi haline bırakın. Yarın biraz su tazeleyin. Iyi olacaktır inşallah.
Atlayan, çakılan, tuvalete atılan balık [:nazar:][/QUOTE]
Akvaryuma koyduğumdan beri ışığı kapattım zaten yeme karşı ilgisizdi yediğini görmedim umarım yarın yer.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220182350481.jpg[/IMG]
Nefes aldığını görebiliyorum ama bu şekilde nasıl yemleyeceğim bu şekilde bilmiyorum...
Bettam Akvaryumdan Atladı (acil)
18e gireceğim yakında aslında 8 seneden beri hobiyle uğraşıyorum foruma bile 5 seneden beri üyeyim ama balık konusunda pirpirikliyim :) elimde değil
[QUOTE=Kandemir]Kuyruktaki yırtık düzelecektir. Üstünü açık bırakmayın artık. Benimde çok sevdiğim bir tür ve 1 tane besliyorum gerçekten komando gibi balıklar. [:)] Düzenli su değişimi ve beslemeyi ihmal etmeyin. Endişelenmeyin toparlayacaktır [:iyi:] [/QUOTE]
Teşekkür ederim biraz olsun rahatladm.
18e gireceğim yakında aslında 8 seneden beri hobiyle uğraşıyorum foruma bile 5 seneden beri üyeyim ama balık konusunda pirpirikliyim :) elimde değil
[QUOTE=Kandemir]Kuyruktaki yırtık düzelecektir. Üstünü açık bırakmayın artık. Benimde çok sevdiğim bir tür ve 1 tane besliyorum gerçekten komando gibi balıklar. [:)] Düzenli su değişimi ve beslemeyi ihmal etmeyin. Endişelenmeyin toparlayacaktır [:iyi:] [/QUOTE]
Teşekkür ederim biraz olsun rahatladm.
Bettam Akvaryumdan Atladı (acil)
[QUOTE=Kınayu]elmanSAYGI]Akşam eve döndüğümde balığı akvaryumda göremeyince sağa sola bakmaya başladım yerde gördüğüm an panikledim.Elime aldığımda yaşamadığını düşündüm çünkü akvaryumun olduğu şifonyeri ve yer kuruydu. Öldüğündünü düşündüm için wc ye attım, attığım an canlandı o an tabi üzüntüm yerini korkuya bıraktı resmen şok oldum nasıl olduğunu anlayamadım elimi daldırıp hemen aldım ve bi aceleyle balığı akvaryuma bıraktım. Canımı sıkan asıl durum ise balığın yaklaşık 80cm yükseklikten düşmüş olması. haraketli sayılır yüzüyor ama kuyruğunda ciddi yırtıklar var şuan ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220181648181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220181647291.jpg[/IMG][/QUOTE
Selamlar büyük geçmiş olsun [:((] Bence daha bir şey yapmayın düzenli öğününde yemleme yapın balık bırakın toparlansın düzelsin .
Balık dediğiniz gibi 70 - 80 cm den düştüğünde olası en büyük risk dengesizleşmesi ve yüzerken yan yatması ters dönmesi gibi durumların yaşanmasıdır. Allahtan sizde öyle bir durum yokmuş bir haftaya kadar kendisini toparlayacaktır . Hım birde balık ölümlerden dönmüş siz kuyruğundaki bir iki yırtıktan bahsediyorsunuz İlahi [:)][/QUOTE]
Evet haklısınız ama balık son 2-2.5 saatten beri haraketsiz duruyor yaşıyormu diye yoklamak durumda kalıyorum. Artemi serra bettagran ve vipagran var bu yemlerle devam edeceğim. Ama malesef yaşayacağını düşünmüyorum :( Bitkileri çıkartmam daha mantıklı olucak sanırım çünkü yüzmekte zorlanıyor. Ayrıca balık hep dipte beklemeye başladı herçekten canımı çok sıkıyor şuan. [EDIT]SelmanSAYGI,2018-12-15 22:16:42[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]elmanSAYGI]Akşam eve döndüğümde balığı akvaryumda göremeyince sağa sola bakmaya başladım yerde gördüğüm an panikledim.Elime aldığımda yaşamadığını düşündüm çünkü akvaryumun olduğu şifonyeri ve yer kuruydu. Öldüğündünü düşündüm için wc ye attım, attığım an canlandı o an tabi üzüntüm yerini korkuya bıraktı resmen şok oldum nasıl olduğunu anlayamadım elimi daldırıp hemen aldım ve bi aceleyle balığı akvaryuma bıraktım. Canımı sıkan asıl durum ise balığın yaklaşık 80cm yükseklikten düşmüş olması. haraketli sayılır yüzüyor ama kuyruğunda ciddi yırtıklar var şuan ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220181648181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220181647291.jpg[/IMG][/QUOTE
Selamlar büyük geçmiş olsun [:((] Bence daha bir şey yapmayın düzenli öğününde yemleme yapın balık bırakın toparlansın düzelsin .
Balık dediğiniz gibi 70 - 80 cm den düştüğünde olası en büyük risk dengesizleşmesi ve yüzerken yan yatması ters dönmesi gibi durumların yaşanmasıdır. Allahtan sizde öyle bir durum yokmuş bir haftaya kadar kendisini toparlayacaktır . Hım birde balık ölümlerden dönmüş siz kuyruğundaki bir iki yırtıktan bahsediyorsunuz İlahi [:)][/QUOTE]
Evet haklısınız ama balık son 2-2.5 saatten beri haraketsiz duruyor yaşıyormu diye yoklamak durumda kalıyorum. Artemi serra bettagran ve vipagran var bu yemlerle devam edeceğim. Ama malesef yaşayacağını düşünmüyorum :( Bitkileri çıkartmam daha mantıklı olucak sanırım çünkü yüzmekte zorlanıyor. Ayrıca balık hep dipte beklemeye başladı herçekten canımı çok sıkıyor şuan. [EDIT]SelmanSAYGI,2018-12-15 22:16:42[/EDIT]
Bettam Akvaryumdan Atladı (acil)
Akşam eve döndüğümde balığı akvaryumda göremeyince sağa sola bakmaya başladım yerde gördüğüm an panikledim.Elime aldığımda yaşamadığını düşündüm çünkü akvaryumun olduğu şifonyeri ve yer kuruydu. Öldüğündünü düşündüm için wc ye attım, attığım an canlandı o an tabi üzüntüm yerini korkuya bıraktı resmen şok oldum nasıl olduğunu anlayamadım elimi daldırıp hemen aldım ve bi aceleyle balığı akvaryuma bıraktım. Canımı sıkan asıl durum ise balığın yaklaşık 80cm yükseklikten düşmüş olması. haraketli sayılır yüzüyor ama kuyruğunda ciddi yırtıklar var şuan ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220181648181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220181647291.jpg[/IMG][EDIT]SelmanSAYGI,2018-12-15 16:49:42[/EDIT]
Akşam eve döndüğümde balığı akvaryumda göremeyince sağa sola bakmaya başladım yerde gördüğüm an panikledim.Elime aldığımda yaşamadığını düşündüm çünkü akvaryumun olduğu şifonyeri ve yer kuruydu. Öldüğündünü düşündüm için wc ye attım, attığım an canlandı o an tabi üzüntüm yerini korkuya bıraktı resmen şok oldum nasıl olduğunu anlayamadım elimi daldırıp hemen aldım ve bi aceleyle balığı akvaryuma bıraktım. Canımı sıkan asıl durum ise balığın yaklaşık 80cm yükseklikten düşmüş olması. haraketli sayılır yüzüyor ama kuyruğunda ciddi yırtıklar var şuan ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220181648181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143559/151220181647291.jpg[/IMG][EDIT]SelmanSAYGI,2018-12-15 16:49:42[/EDIT]
23*16*28 Bitkili Nano ( Güncel Foto )
Öncelikle akvaryumunuz çok güzel tebrik ederim :) Yem olarak ne kullanıyorsunuz [:)]
Öncelikle akvaryumunuz çok güzel tebrik ederim :) Yem olarak ne kullanıyorsunuz [:)]
Balık Yolculuğa Hazır Mı?
Sorunuzu anlayamadım daha açık yazabilirmisiniz?
Sorunuzu anlayamadım daha açık yazabilirmisiniz?
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
