ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
terkoslak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
46
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2013 23:07
Son Ziyaret:
22 Kasım 2018 21:07
Toplam Mesaj:
210 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bahadır Kocabaş
Doğum Tarihi:
16 Ağustos 2001
Yaş:
24
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yaş=16
İsim=Bahadır
SON 10 MESAJI
Yakın Zamanda Kurulum 230lt Bitkili
Bende öyle düşünüyorum difözür işinide sigra filtresi ile yapıcam baya güzel oluyormuş.
Bende öyle düşünüyorum difözür işinide sigra filtresi ile yapıcam baya güzel oluyormuş.
Yakın Zamanda Kurulum 230lt Bitkili
Furkan eminmisşn kardeşim hiçbir fonksiyonu olmadığa nereden vardın.
Furkan eminmisşn kardeşim hiçbir fonksiyonu olmadığa nereden vardın.
Yakın Zamanda Kurulum 230lt Bitkili
Led sistemi mantıklıda abi kafam yine karıştı co2 hallolur tüp alırısn ayarlarsın ledde power led konusunda yardımcımolabilcek varmı acaba 230lt akvaryum için kaç w power led gerekir bunların royal blue su falan var onlar nedir yardımccı olabilcek biri varmı??
Led sistemi mantıklıda abi kafam yine karıştı co2 hallolur tüp alırısn ayarlarsın ledde power led konusunda yardımcımolabilcek varmı acaba 230lt akvaryum için kaç w power led gerekir bunların royal blue su falan var onlar nedir yardımccı olabilcek biri varmı??
Yakın Zamanda Kurulum 230lt Bitkili
Smd den o kadar yarar gören var fakat korkum şu 60cm derinlik var smd ledler zemin bitkiler için yeterli ışık sağlarmı sizin göürüşünüz nedir 60derecelik lens alıp smd lede takabilirmiyim zemin için
http://www.marketdijital.com/5630-Smd-Led-Lensi-60-D,PR-3629.html
Şurada satılıyor 1metresin için kaç tane lens gerekir söyleyebilirmsiniz siz kaç mt smd kullandınız
Smd den o kadar yarar gören var fakat korkum şu 60cm derinlik var smd ledler zemin bitkiler için yeterli ışık sağlarmı sizin göürüşünüz nedir 60derecelik lens alıp smd lede takabilirmiyim zemin için
http://www.marketdijital.com/5630-Smd-Led-Lensi-60-D,PR-3629.html
Şurada satılıyor 1metresin için kaç tane lens gerekir söyleyebilirmsiniz siz kaç mt smd kullandınız
Yakın Zamanda Kurulum 230lt Bitkili
Evet subulutayı biliyorum şimdi ben lowtech ayrımı tank falan yapmak istemiyorum zemin konusunda eminim monte carlo deneyeceğim başarlı olmazsak parvula deneriz denerizde deneriz olana kadar[:)))][:)))]
Evet subulutayı biliyorum şimdi ben lowtech ayrımı tank falan yapmak istemiyorum zemin konusunda eminim monte carlo deneyeceğim başarlı olmazsak parvula deneriz denerizde deneriz olana kadar[:)))][:)))]
Yakın Zamanda Kurulum 230lt Bitkili
[QUOTE=Noyes]
İstersen dere kumu kullan. Ama genel olarak besin takviyeli bir kuma ihtiyacın yok. Bütün besini su yoluyla verebilirsin. Boşuna para verip zarara girme.
Işık konusuna girecek olursak. Led aydınlatma profesyonel birisi için daha uygun. Ama led kontrol edilebilmesi zor bir güç gibi yani. Smd led kullandığım lowtech tankım var. Bence gayet güzel işe yarıyorlar ama taban bitkisini hiç denemedim.
Mayalı co2 sistemini kontrol edebilirim stabil hale getirebilirim dersen sen bilirsin.[/QUOTE]
Çağlar abi yorumun için teşekkürler aquabasisi sallayalım o zaman mikroelemnt açısından jbl in misket gübsreisini alıcam ama 60cm lik akvaryumda zemin bitkisini smd lerle elde ediceğimi düşünmüyorum t5 de karar kıldım 4adet 39w t5 almayı düşünüyorum 2grolüx+2aqustar ve biri 1daylight mayalıyı kontrol ediceğimi düşünüyorum teşekkürler.
[QUOTE=Noyes]
İstersen dere kumu kullan. Ama genel olarak besin takviyeli bir kuma ihtiyacın yok. Bütün besini su yoluyla verebilirsin. Boşuna para verip zarara girme.
Işık konusuna girecek olursak. Led aydınlatma profesyonel birisi için daha uygun. Ama led kontrol edilebilmesi zor bir güç gibi yani. Smd led kullandığım lowtech tankım var. Bence gayet güzel işe yarıyorlar ama taban bitkisini hiç denemedim.
Mayalı co2 sistemini kontrol edebilirim stabil hale getirebilirim dersen sen bilirsin.[/QUOTE]
Çağlar abi yorumun için teşekkürler aquabasisi sallayalım o zaman mikroelemnt açısından jbl in misket gübsreisini alıcam ama 60cm lik akvaryumda zemin bitkisini smd lerle elde ediceğimi düşünmüyorum t5 de karar kıldım 4adet 39w t5 almayı düşünüyorum 2grolüx+2aqustar ve biri 1daylight mayalıyı kontrol ediceğimi düşünüyorum teşekkürler.
Yakın Zamanda Kurulum 230lt Bitkili
[QUOTE=Kınayu]Akvaryumda yükseklik fazla demişsin yükseklik 60 cm ( h ) gibi duruyor.En fazla Bu durumda düşündüğün watt ve konbinde güzel Daylight neden düşünmüyorsun ? [/QUOTE]
Aynen abi 60cm o zaman öyle yapalım farketmez okdıuğum yazılarda aqustar -grolüx ikili yapmışlar daylight farkı nedir birde 39w 4 tane düşünoyurm fazla mı gelir sence
[QUOTE=FurkanTezcan]Akvaryumun hacmi fazla.Mayalı sistem kullanmanızın bir anlamı olmayacaktır çünkü litre çok olduğundan bir işe yaramaz.Tüplü sisteme sonradan geçiceğinizi söylemişsiniz ama imkanınız varsa tüplü sistemle başlayın.Monte carlolar tabanı kaplasın istiyorsanız Co2+besin+ışığın dengeli bir biçimde olması lazım ki zemin yemyeşil olsun.Ama tüplü sistem co2 yapamam diyorsanız low tech bitkiler öneririm ama monte carlodan vazgeçmeniz gerekebilir.[/QUOTE]
Önerebileceğiniz zemin bitkisi varmıdır monte carloyu deneyeceğim kesinlikle belki olur başlangıç zemin bitkisi olaral siz ne düşünürdünüz?
[QUOTE=Kınayu]Akvaryumda yükseklik fazla demişsin yükseklik 60 cm ( h ) gibi duruyor.En fazla Bu durumda düşündüğün watt ve konbinde güzel Daylight neden düşünmüyorsun ? [/QUOTE]
Aynen abi 60cm o zaman öyle yapalım farketmez okdıuğum yazılarda aqustar -grolüx ikili yapmışlar daylight farkı nedir birde 39w 4 tane düşünoyurm fazla mı gelir sence
[QUOTE=FurkanTezcan]Akvaryumun hacmi fazla.Mayalı sistem kullanmanızın bir anlamı olmayacaktır çünkü litre çok olduğundan bir işe yaramaz.Tüplü sisteme sonradan geçiceğinizi söylemişsiniz ama imkanınız varsa tüplü sistemle başlayın.Monte carlolar tabanı kaplasın istiyorsanız Co2+besin+ışığın dengeli bir biçimde olması lazım ki zemin yemyeşil olsun.Ama tüplü sistem co2 yapamam diyorsanız low tech bitkiler öneririm ama monte carlodan vazgeçmeniz gerekebilir.[/QUOTE]
Önerebileceğiniz zemin bitkisi varmıdır monte carloyu deneyeceğim kesinlikle belki olur başlangıç zemin bitkisi olaral siz ne düşünürdünüz?
Yakın Zamanda Kurulum 230lt Bitkili
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bahadır kardeşim öncelikle yeni düşünce ve tasarın hayırlı olsun [:iyi:] Bakımı kolay bitkiler tercih edeceğim diyorsun tabana montecarlo zaten başlı başına bir zor bitki düşüncesindeyim öncelikle
Tabanda hagenin altında bunların olması gerektiği kanısındayım hemen kumun üzerinde montecarlo olacağından. Mayalı sistem baya sizi idare edecektir. Mayalı sistemi hazırladığınız dayanıklı kap ve Litresi oranında. Bitki yoğunluğunuz ve Akvaryum boyutlarınıza göre ( LT ) olarak
[K]Tabanda olması gerekenler. En alttan yukarıya. [/K]
- Fondo Vivo 2 cm veya Jbl Aquabasis Plus
- Sineklik
- Hagen 5 cm.
- JBL misket gübre .
[K] Aydınlatma olarak bu kombin gayet güzel olacaktır bence.[/K] Bahsettiğiniz gibi çokta pahalı değiller.Tek elektronik balastla bu üç floresanı yakabilmeniz lazım.
24w T5 Daylight
24w T5 Aquastar
24w T5 Grolux [/QUOTE]
Öncekikle güzel yorumun için teşekkürler erhan abi aquabasis sence şartmıdır kumu pek değiştirmek istemiyorum sade bir hagen olmasını istiyorum besin açısından zaten sıvı gübre de kullanacağım ama yetersiz kalır besin açısından diyorsan tabiki alabilirim biraz pahalı bir kum birde aydınlatmada sen 24w demişsin ben 39w olaral 4 tane 2aqustr 2de grolüx düşünüyorum çünkü akvaryum biraz derin fazla mı gelir sence [EDIT]terkoslak,2017-06-22 16:12:15[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bahadır kardeşim öncelikle yeni düşünce ve tasarın hayırlı olsun [:iyi:] Bakımı kolay bitkiler tercih edeceğim diyorsun tabana montecarlo zaten başlı başına bir zor bitki düşüncesindeyim öncelikle
Tabanda hagenin altında bunların olması gerektiği kanısındayım hemen kumun üzerinde montecarlo olacağından. Mayalı sistem baya sizi idare edecektir. Mayalı sistemi hazırladığınız dayanıklı kap ve Litresi oranında. Bitki yoğunluğunuz ve Akvaryum boyutlarınıza göre ( LT ) olarak
[K]Tabanda olması gerekenler. En alttan yukarıya. [/K]
- Fondo Vivo 2 cm veya Jbl Aquabasis Plus
- Sineklik
- Hagen 5 cm.
- JBL misket gübre .
[K] Aydınlatma olarak bu kombin gayet güzel olacaktır bence.[/K] Bahsettiğiniz gibi çokta pahalı değiller.Tek elektronik balastla bu üç floresanı yakabilmeniz lazım.
24w T5 Daylight
24w T5 Aquastar
24w T5 Grolux [/QUOTE]
Öncekikle güzel yorumun için teşekkürler erhan abi aquabasis sence şartmıdır kumu pek değiştirmek istemiyorum sade bir hagen olmasını istiyorum besin açısından zaten sıvı gübre de kullanacağım ama yetersiz kalır besin açısından diyorsan tabiki alabilirim biraz pahalı bir kum birde aydınlatmada sen 24w demişsin ben 39w olaral 4 tane 2aqustr 2de grolüx düşünüyorum çünkü akvaryum biraz derin fazla mı gelir sence [EDIT]terkoslak,2017-06-22 16:12:15[/EDIT]
Yakın Zamanda Kurulum 230lt Bitkili
Bu konudaki amacım sizin olumlu olumsuz görüşlerinizi alarak güzel bir bitkili tank kurmak.
Gelelim konumuza 16 yaşındayım bu hobiyi 2 senedir yapıyorum ve yapmaktan çok keyif alıyorum deneyimlerimden ve okuduğum makalelerden yola çıkarak artık benimde bitkili akvaryum sahibi olma zamanım gelmiştir diye düşünüyorum.
Elimizde şu şekil bir akvaryum var[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/142316/210620171817441.jpg[/IMG]
Düşündüklerimi yaziyim sizinde görüşlrinizle şu akvaryumu adam edelim.
Şimdi tabanda 9-10cm civarı sadece hagen var 3d el yapımı züperr bir arkafon ile 1adet mangrow köküm var tabana ek bir kum eklemeyi düşünmüyorum besin değerlerine destek olması için hagenin altına JBL misket gübre + olarak suya sıvı gübre kullanıcağım.
Gelelim benim en merak ettiğim ve korktuğum işe aydınlatmaya forumda onlarca yazı okumama rağmen kafam hala karışık bir vaziyette led olaral samsung smd 5630 ledinin oldukça faydasını görenler olmuş kafamın bir kenarında o var maliyeti ilede ucuz birde t5 grolüx ve aqustar efsanesi var aslında o kafama daha fazla yatmış durumda fakat balast olsun t5 olsun biraz en başta maliyetli olucak fakat florasan konusunda zemin bitkisi olaral monte carlo istiyorum t5lerin daha iyi olcağını düşünyorum bitki düzenimi oturana dek balık ile hiç uğraşmayacağım belki bitkiler varken yosun için otocat ve sae bakabilirim.
Bitki olarak çok zor btkiler tercih etmemeye dikkat edeceğim.Bitki alımınıda zaten forumdaki abilerden yapacağım ama zemin için montecarlodan çok hevesliyim
Co2 olarak mayalı sistem ile idare edeceğim en başta ilerleyen zamanlarda bitki çokluğuna göre tüp sistemine geçiş yapacağım.
Bitki işi en son iş şimdilik acil olarak aydınlatmada yardımcı olursanız sevinirm şimddiden yorumlar için teşekkürler.
Kurulum aşamısını buradan fotolarla paylaşacağım.
[EDIT]terkoslak,2017-06-21 18:39:03[/EDIT]
Tavsiyelerinizi bekliyorum
Bu konudaki amacım sizin olumlu olumsuz görüşlerinizi alarak güzel bir bitkili tank kurmak.
Gelelim konumuza 16 yaşındayım bu hobiyi 2 senedir yapıyorum ve yapmaktan çok keyif alıyorum deneyimlerimden ve okuduğum makalelerden yola çıkarak artık benimde bitkili akvaryum sahibi olma zamanım gelmiştir diye düşünüyorum.
Elimizde şu şekil bir akvaryum var[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/142316/210620171817441.jpg[/IMG]
Düşündüklerimi yaziyim sizinde görüşlrinizle şu akvaryumu adam edelim.
Şimdi tabanda 9-10cm civarı sadece hagen var 3d el yapımı züperr bir arkafon ile 1adet mangrow köküm var tabana ek bir kum eklemeyi düşünmüyorum besin değerlerine destek olması için hagenin altına JBL misket gübre + olarak suya sıvı gübre kullanıcağım.
Gelelim benim en merak ettiğim ve korktuğum işe aydınlatmaya forumda onlarca yazı okumama rağmen kafam hala karışık bir vaziyette led olaral samsung smd 5630 ledinin oldukça faydasını görenler olmuş kafamın bir kenarında o var maliyeti ilede ucuz birde t5 grolüx ve aqustar efsanesi var aslında o kafama daha fazla yatmış durumda fakat balast olsun t5 olsun biraz en başta maliyetli olucak fakat florasan konusunda zemin bitkisi olaral monte carlo istiyorum t5lerin daha iyi olcağını düşünyorum bitki düzenimi oturana dek balık ile hiç uğraşmayacağım belki bitkiler varken yosun için otocat ve sae bakabilirim.
Bitki olarak çok zor btkiler tercih etmemeye dikkat edeceğim.Bitki alımınıda zaten forumdaki abilerden yapacağım ama zemin için montecarlodan çok hevesliyim
Co2 olarak mayalı sistem ile idare edeceğim en başta ilerleyen zamanlarda bitki çokluğuna göre tüp sistemine geçiş yapacağım.
Bitki işi en son iş şimdilik acil olarak aydınlatmada yardımcı olursanız sevinirm şimddiden yorumlar için teşekkürler.
Kurulum aşamısını buradan fotolarla paylaşacağım.
[EDIT]terkoslak,2017-06-21 18:39:03[/EDIT]
Tavsiyelerinizi bekliyorum
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
