ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Deniziziz1090
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2013 20:45
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2016 21:18
Toplam Mesaj:
103 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz İlikçi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz İLİKÇİ
30 Litre Japon Akvaryumu
80 Litre Gelecek Bilinmiyor
30 Litre Japon Akvaryumu
80 Litre Gelecek Bilinmiyor
SON 10 MESAJI
18 Litre Bitkili Halfmoon Betta Tankı
Normal hava taşı sesi var. Biliyorsunuz ki hava motoru ile çalışmakta.
Corner'dan ziyade hava motorunun sesi önemli bu aşamada
Normal hava taşı sesi var. Biliyorsunuz ki hava motoru ile çalışmakta.
Corner'dan ziyade hava motorunun sesi önemli bu aşamada
18 Litre Bitkili Halfmoon Betta Tankı
Hocam şöyle anlatim. Filtreyi takarken mangrow kökünü kaldırmam gerek biraz. Bu sırada her yer moss'un küçük parçalarıyla doldu ama her taraf 50-60 ufak parça vardır. Filtreyi çalıştırdıktan 15 dk sonda suda müthiş bir berraklık vardı o uçak bütün parçalar corner filtrenin süngerindeydi.
Hüsnü çok yakışıklıda sırt(üst) yüzgeci sanki holding zinciri batmış gibi hep bi tarafa eğik duruyor. Bu durum üzüyor beni. Kırık mı acaba?
Hocam şöyle anlatim. Filtreyi takarken mangrow kökünü kaldırmam gerek biraz. Bu sırada her yer moss'un küçük parçalarıyla doldu ama her taraf 50-60 ufak parça vardır. Filtreyi çalıştırdıktan 15 dk sonda suda müthiş bir berraklık vardı o uçak bütün parçalar corner filtrenin süngerindeydi.
Hüsnü çok yakışıklıda sırt(üst) yüzgeci sanki holding zinciri batmış gibi hep bi tarafa eğik duruyor. Bu durum üzüyor beni. Kırık mı acaba?
18 Litre Bitkili Halfmoon Betta Tankı
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33980_080820162253141.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar tankım bitti.
Zeminde 2 kg hagen kum
Dekorda üstüne moss sarılmış mangrow kökü.
Aydınlatmada Philips 10.5 watt 6500K LED beyaz ampul
Filtrelemede pipo corner filtre
Ve son olarak baş rolde HALFMOON BETTA (hüsnü diye sesleniyorum[:D])
Yemlerde Sera bettagran, Tetra betta, Gemma betta
Suyun sıcaklığını değişimlerle 26 derecede tutmaya çalışmama rağmen 29 u buluyor.
Aydınlatmayı ne kadar açık tutmalıyım ?
Evet arkadaşlar lütfen eleştirilerinizi esirgemeyin. Neyimiz eksik neyimiz fazla ne eklemeli me çıkarmalıyım her şeyiyle ďeğerlendirin lütfen teşekkürler.
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33980_080820162253141.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar tankım bitti.
Zeminde 2 kg hagen kum
Dekorda üstüne moss sarılmış mangrow kökü.
Aydınlatmada Philips 10.5 watt 6500K LED beyaz ampul
Filtrelemede pipo corner filtre
Ve son olarak baş rolde HALFMOON BETTA (hüsnü diye sesleniyorum[:D])
Yemlerde Sera bettagran, Tetra betta, Gemma betta
Suyun sıcaklığını değişimlerle 26 derecede tutmaya çalışmama rağmen 29 u buluyor.
Aydınlatmayı ne kadar açık tutmalıyım ?
Evet arkadaşlar lütfen eleştirilerinizi esirgemeyin. Neyimiz eksik neyimiz fazla ne eklemeli me çıkarmalıyım her şeyiyle ďeğerlendirin lütfen teşekkürler.
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
Ve akvaryumumun son hali arkadaşlar. Her şey için teşekkürler yorumlarınızı bekliyorum.
Filtreyi bi süre (4-8 saat) çalıştırmayı düşünmüyorum stress yapmasin sakin suda dolansın diye ne kadar doğru ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141799/080820162159351.jpg[/IMG]
Ve akvaryumumun son hali arkadaşlar. Her şey için teşekkürler yorumlarınızı bekliyorum.
Filtreyi bi süre (4-8 saat) çalıştırmayı düşünmüyorum stress yapmasin sakin suda dolansın diye ne kadar doğru ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141799/080820162159351.jpg[/IMG]
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
Arkadaşlar acil yardım. Önerinizle gidip pipo filtre ve hava motoru aldım. Yalnız akvaryumcu pipo filtreyi şundan vermiş bu benim bettam için sorun teşkil eder mi ? İç filtre gibi akıntı oluşturu mu ? Yardımlarınızı bekliyorum. Corner filtre diye geçiyor. Daha mı iyi yani normal pipo ya göre ? Debisi az olsun betama sorun cıkarmasın yeter yoksa dış filtre bile alırım o iyi olsun yeterki [:)][:)][:)]
Ürün şu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141799/080820161749101.jpg[/IMG][EDIT]Deniziziz1090,2016-08-08 17:49:54[/EDIT]
Arkadaşlar acil yardım. Önerinizle gidip pipo filtre ve hava motoru aldım. Yalnız akvaryumcu pipo filtreyi şundan vermiş bu benim bettam için sorun teşkil eder mi ? İç filtre gibi akıntı oluşturu mu ? Yardımlarınızı bekliyorum. Corner filtre diye geçiyor. Daha mı iyi yani normal pipo ya göre ? Debisi az olsun betama sorun cıkarmasın yeter yoksa dış filtre bile alırım o iyi olsun yeterki [:)][:)][:)]
Ürün şu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141799/080820161749101.jpg[/IMG][EDIT]Deniziziz1090,2016-08-08 17:49:54[/EDIT]
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
İç filtreyi iptal edip küçük pipo mu takayım yoksa şelale mi arkadaşlar sizce ?
İç filtreyi iptal edip küçük pipo mu takayım yoksa şelale mi arkadaşlar sizce ?
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
[QUOTE=ömer1]Su seviyesini yinede azaltın derim sonuçta betta o2 yi havadan alır in çık yıpratabilir balığınızı birde balığa ayna gösterince yine üst yüzgeç aşağıdamı kalıyor?[/QUOTE]
Çok teşekkürler hocam değerli yorumun için. Tepeye 10.5 watt 6500K ampulu koyunca zorunlu olarak azaltmak zorunda kaldım zaten :)
Aynayı 2 gün sonra akvaryuma alınca test edeceğim tekrar dönüş yaparım. Aynaya rağmen kalkmıyorsa nasıl bir yol izlemeliyim ?
[QUOTE=ömer1]Su seviyesini yinede azaltın derim sonuçta betta o2 yi havadan alır in çık yıpratabilir balığınızı birde balığa ayna gösterince yine üst yüzgeç aşağıdamı kalıyor?[/QUOTE]
Çok teşekkürler hocam değerli yorumun için. Tepeye 10.5 watt 6500K ampulu koyunca zorunlu olarak azaltmak zorunda kaldım zaten :)
Aynayı 2 gün sonra akvaryuma alınca test edeceğim tekrar dönüş yaparım. Aynaya rağmen kalkmıyorsa nasıl bir yol izlemeliyim ?
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
[QUOTE=Flost]Akvaryumunuzun kapağı yoksa kesinlikle azaltın su seviyesini , bir gün eve gelince betayı yerde yatarken bulmayın bu yüzden dedim.[/QUOTE]
Kapağı var hocam sıkıntı yok [:iyi:]
-Arkadaşlar Mossu çok sıkı sardım köke buyumede gelismede sıkıntı yaşar mıyım ?
-Betta cok guzel ama ust kuyrugu hem asagiya sarkiyor neden dik durmuyor ?
-Su düzenleyici yanlislikla fazla dokuldu 2 kati kadar bu bana sorun teskil eder mi ?
-Normal duya led ampul taksam sıkıntı olur mu ?
Tek bu 4 sorunum kaldı :))[EDIT]Deniziziz1090,2016-08-06 18:29:20[/EDIT]
[QUOTE=Flost]Akvaryumunuzun kapağı yoksa kesinlikle azaltın su seviyesini , bir gün eve gelince betayı yerde yatarken bulmayın bu yüzden dedim.[/QUOTE]
Kapağı var hocam sıkıntı yok [:iyi:]
-Arkadaşlar Mossu çok sıkı sardım köke buyumede gelismede sıkıntı yaşar mıyım ?
-Betta cok guzel ama ust kuyrugu hem asagiya sarkiyor neden dik durmuyor ?
-Su düzenleyici yanlislikla fazla dokuldu 2 kati kadar bu bana sorun teskil eder mi ?
-Normal duya led ampul taksam sıkıntı olur mu ?
Tek bu 4 sorunum kaldı :))[EDIT]Deniziziz1090,2016-08-06 18:29:20[/EDIT]
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
[QUOTE=atabeymentese]Hayırlı olsun öncelikle oturmuş bir tanktan su ekleyim veya salyangoz az birsey yem atin azot döngusu otursun diye boş suda bakteri oluşmaz 1 haftaya. Yem olarak Sera Bettagran-Tetra Min ve Tropical Super Forte Spirulina kullanıyorum.Pipo filtre daha iyi olur şahsen pipo filtrede bakteri oturunca ben beta akvaryumum küçük olduğu için ayda 1 su değişimi yapıyorum (%20)[/QUOTE][QUOTE=atabeymentese]Hayırlı olsun öncelikle oturmuş bir tanktan su ekleyim veya salyangoz az birsey yem atin azot döngusu otursun diye boş suda bakteri oluşmaz 1 haftaya. Yem olarak Sera Bettagran-Tetra Min ve Tropical Super Forte Spirulina kullanıyorum.Pipo filtre daha iyi olur şahsen pipo filtrede bakteri oturunca ben beta akvaryumum küçük olduğu için ayda 1 su değişimi yapıyorum (%20)[/QUOTE]
Çok teşekkürler hocam yorum için.
Salyangoz ile beta beraber yasar mi ? 2 tane falan eklesem ?
[QUOTE=Flost]Bence akvaryumdaki su seviyesini biraz azaltmalısınız[/QUOTE]
Sebebi nedir ? Çöpçü bu akvaryuma uygun mudur ? Beraber yaşarlar mı ?
[QUOTE=ecebey]Hayırlı olsun suyun oturması icin en az bir hafta bekleyin ısıtıcı olsa iyi olur ev her nenkadar sıcak olsada ısıtıcı su sicakligini sabit tutar o yuzden tavsiye ederim su ici lambalar veya kenarlara tutturulan ledler var onlarıda tavsiye ederim bide tankınız ne kadar bitkili olursa betanız o kadar stresten uzak olur umarım hersey istediginiz gibi olur[/QUOTE]
Hocam bitki olarak moss var. Onuda çok sıkı sardım mangrow kokune sorun teşkil eder mi büyümede ? Normal duya led ampul taksam olmaz mı ?
➖Ben bu su düzenleyici/kurucuyu fazla koydum bir sorun olur mu ?
[QUOTE=atabeymentese]Hayırlı olsun öncelikle oturmuş bir tanktan su ekleyim veya salyangoz az birsey yem atin azot döngusu otursun diye boş suda bakteri oluşmaz 1 haftaya. Yem olarak Sera Bettagran-Tetra Min ve Tropical Super Forte Spirulina kullanıyorum.Pipo filtre daha iyi olur şahsen pipo filtrede bakteri oturunca ben beta akvaryumum küçük olduğu için ayda 1 su değişimi yapıyorum (%20)[/QUOTE][QUOTE=atabeymentese]Hayırlı olsun öncelikle oturmuş bir tanktan su ekleyim veya salyangoz az birsey yem atin azot döngusu otursun diye boş suda bakteri oluşmaz 1 haftaya. Yem olarak Sera Bettagran-Tetra Min ve Tropical Super Forte Spirulina kullanıyorum.Pipo filtre daha iyi olur şahsen pipo filtrede bakteri oturunca ben beta akvaryumum küçük olduğu için ayda 1 su değişimi yapıyorum (%20)[/QUOTE]
Çok teşekkürler hocam yorum için.
Salyangoz ile beta beraber yasar mi ? 2 tane falan eklesem ?
[QUOTE=Flost]Bence akvaryumdaki su seviyesini biraz azaltmalısınız[/QUOTE]
Sebebi nedir ? Çöpçü bu akvaryuma uygun mudur ? Beraber yaşarlar mı ?
[QUOTE=ecebey]Hayırlı olsun suyun oturması icin en az bir hafta bekleyin ısıtıcı olsa iyi olur ev her nenkadar sıcak olsada ısıtıcı su sicakligini sabit tutar o yuzden tavsiye ederim su ici lambalar veya kenarlara tutturulan ledler var onlarıda tavsiye ederim bide tankınız ne kadar bitkili olursa betanız o kadar stresten uzak olur umarım hersey istediginiz gibi olur[/QUOTE]
Hocam bitki olarak moss var. Onuda çok sıkı sardım mangrow kokune sorun teşkil eder mi büyümede ? Normal duya led ampul taksam olmaz mı ?
➖Ben bu su düzenleyici/kurucuyu fazla koydum bir sorun olur mu ?
Halfmoom Betta 18 Litre Bazı Sorunlar
[QUOTE=muratdeg]Yem konusunda yazdığım gibi başka bir şey söyleyemem.
Pipo filtre en az akıntı yapan filtredir, yanlış duymuşsunuz:)
Akvaryum şartları her halükarda fanus şartlarından iyidir.
Işık da bu: http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/dophin-10-led-mini-armatur-akvaryum-aydinlatma-217148512
Daha küçük ve hesaplıları da var.[/QUOTE]
Hocam kapak var benim akvaryumda fotoda olmasa da.
Ona göre bi sistem yapsak ?
[QUOTE=muratdeg]Yem konusunda yazdığım gibi başka bir şey söyleyemem.
Pipo filtre en az akıntı yapan filtredir, yanlış duymuşsunuz:)
Akvaryum şartları her halükarda fanus şartlarından iyidir.
Işık da bu: http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/dophin-10-led-mini-armatur-akvaryum-aydinlatma-217148512
Daha küçük ve hesaplıları da var.[/QUOTE]
Hocam kapak var benim akvaryumda fotoda olmasa da.
Ona göre bi sistem yapsak ?
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
