ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
realtte
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ocak 2013 00:10
Son Ziyaret:
05 Mayıs 2026 12:38
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tarkan Tekdemir
Doğum Tarihi:
25 Eylül 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Satış Danışmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Bitkili Akvaryumum
Merhaba Arkadaşlar,
Dün akvaryumda bazı güncellemeler yaptım, eksiği bitmiyor ;
5lt CO2 tüp
Tropica Co2 3 in 1 Difüzör
Seachem ph checker
Ista CO2 Controller
Nano akvaryumumdan bitki takviyesi yaptım,
Formu bozuk halde ektiğim Monte Carlo lar kendilerine gelemediler, onları kaldırıp yerlerine yeni invitro Monte Carlo ektim.
Tetra ısıtıcıyı kaldırıp yerine Aquael ısıtıcı ekledim.
Eheim Skimmer 350 ekledim.
%50 su değişimi yaparken yeni malzemeleri ekledim. Co2 kurulumu basitmiş. Işıklar açılmadan 3 saat önce CO2 ye abartmadan başladım. 16:30 da ışıklar açıldığında indicator daki sıvı yeşildi. Işıklar açılınca önceden eklediğim bitkilerden de hava kabarcıkları çıktı. Youtube da böyle çok video seyretmiştim, görüntüsü çok güzel. Selenoid zaman ayarlı pirizde , CO2 , ışıklar açılmadan yarım saat önce başlayacak, ışıklar söndüğünde kapanacak. Tasarım çok güzel olmadı ama bitkiler gelişince görünüm daha güzel olur diye düşünüyorum. Tek eksik siyah arka fon, o da yolda.Kargo, gönderiyi yetiştiremedi, haftaya kaldı. Bir bitkimin üzerinde siyah noktalar oluştu, onu gidermek için elle müdahale mi etsem diye düşünüyorum. Nano akvaryumdan 2 rumshorn ekledim, önce hareketsiz kaldılar sonra gezmeye başladılar. Sizce akvaryuma eklemem gereken başka malzeme kaldı mı ? Tetra'nın jiletli cam temizleyicisi var ama henüz kullanmadım, camı çizer mi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221141571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142511.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar,
Dün akvaryumda bazı güncellemeler yaptım, eksiği bitmiyor ;
5lt CO2 tüp
Tropica Co2 3 in 1 Difüzör
Seachem ph checker
Ista CO2 Controller
Nano akvaryumumdan bitki takviyesi yaptım,
Formu bozuk halde ektiğim Monte Carlo lar kendilerine gelemediler, onları kaldırıp yerlerine yeni invitro Monte Carlo ektim.
Tetra ısıtıcıyı kaldırıp yerine Aquael ısıtıcı ekledim.
Eheim Skimmer 350 ekledim.
%50 su değişimi yaparken yeni malzemeleri ekledim. Co2 kurulumu basitmiş. Işıklar açılmadan 3 saat önce CO2 ye abartmadan başladım. 16:30 da ışıklar açıldığında indicator daki sıvı yeşildi. Işıklar açılınca önceden eklediğim bitkilerden de hava kabarcıkları çıktı. Youtube da böyle çok video seyretmiştim, görüntüsü çok güzel. Selenoid zaman ayarlı pirizde , CO2 , ışıklar açılmadan yarım saat önce başlayacak, ışıklar söndüğünde kapanacak. Tasarım çok güzel olmadı ama bitkiler gelişince görünüm daha güzel olur diye düşünüyorum. Tek eksik siyah arka fon, o da yolda.Kargo, gönderiyi yetiştiremedi, haftaya kaldı. Bir bitkimin üzerinde siyah noktalar oluştu, onu gidermek için elle müdahale mi etsem diye düşünüyorum. Nano akvaryumdan 2 rumshorn ekledim, önce hareketsiz kaldılar sonra gezmeye başladılar. Sizce akvaryuma eklemem gereken başka malzeme kaldı mı ? Tetra'nın jiletli cam temizleyicisi var ama henüz kullanmadım, camı çizer mi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221141571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/041220221142511.jpg[/IMG]
Yeni Bitkili Akvaryumum
Ölçüler:70x45x45
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:Monte Carlo , Reniecki mini
Tankın Yaşı: 2 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim pro 4e 2274 , Chihiros WRGB2
Tasarım ve Dekorasyon: Tropica substrate, Tropica soil, dragon stone
Merhaba arkadaşlar, önceki akvaryumum çatladığından dolayı elden çıkarıp daha modern bir akvaryum almak istedim. 70x45x45 ultra extra clear camlı akvaryum aldım. Dış filtre zaten vardı. İç filtremi eklemedim. Henüz CO2 yok, 1-2 ay sonra 5lt CO2 tüp ve balantı parçalarını alacağım.
Tasarım olmadı maalesef, hayal ettiğimin %20 oldu, beceremedim. Monte carlo invitro aldım, evde vakitsizlikten hemen kuramadım akvaryumu. Evde beklediğinden dolayı sanırım bazılarının formu bozuk, formu iyi olanlar inşallah yayılır. Okduğum kadarıyla üstten budamam gerekiyor.
Arkaya saz eklemeyi düşünüyorum. Biraz Ludwiga repens, biraz bacopa mineri ekleyeceğim.
Dış filtre emiş ve itiş cam aksesuarları çok hoşuma gitti. Su itiş aksesuarı çok aşağıda kaldı, suda dalgalanma az. Hortumları da şeffaf alsam mı diye düşünüyorum.
En az 1 sene balık düşünmüyorum. Bitkiler gelişirse salyangoz ve karides ekleyeceğim. Işığı çok beğendim, ayarlanabilir piriz ile uğraşmadan telefondan tüm otomatik ayarlarını yaptım, günde 6 saat bitki ışığı modunda çalışıyor, fotosentezi gördüm, ışıkla mı ilgili bilemiyorum. Forumdaki çoğunluk bitkili akvaryuma iç filtre eklenmez yazmış bende eklemedim. Belki yüzey temizleyici eklerim. Akvaryum suyunu üç günde bir %25 su değiştireceğim. Mango köküm var , üzerine moss ekleyip büyük kayaların arkasına koymayı düşünüyorum. Yapışkan almayı unuttuğum için şimdilik moss almadım. CO2 alana kadar sıvı gübre eklemeyi düşünüyorum. Dış filtreye biraz bakteri kültürü eklemiştim, onun etkisiyle suda biraz beyazlık var, faydalı bakteriler oluşunca görüntü değişecektir. Bitkiler gelişmeden şu anki görüntü çok bir şey ifade etmiyor. Yeni bitkiler ekleyince ve varolanlar gelişirse belki güzel bir görünüm olur. Henüz su testleri için erken diye düşünüyorum. Eklememi tavsiye edeceğiniz bitkiler var mı acaba, 1-2 ay CO2 alamayacağımı dikkate alınız. Olumlu olumsuz yorumlarınızla beni yönlendirmenizi rica ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222154581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155221.jpg[/IMG][EDIT]İlksen Şahin,2022-11-29 03:08:59[/EDIT]
Ölçüler:70x45x45
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:Monte Carlo , Reniecki mini
Tankın Yaşı: 2 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim pro 4e 2274 , Chihiros WRGB2
Tasarım ve Dekorasyon: Tropica substrate, Tropica soil, dragon stone
Merhaba arkadaşlar, önceki akvaryumum çatladığından dolayı elden çıkarıp daha modern bir akvaryum almak istedim. 70x45x45 ultra extra clear camlı akvaryum aldım. Dış filtre zaten vardı. İç filtremi eklemedim. Henüz CO2 yok, 1-2 ay sonra 5lt CO2 tüp ve balantı parçalarını alacağım.
Tasarım olmadı maalesef, hayal ettiğimin %20 oldu, beceremedim. Monte carlo invitro aldım, evde vakitsizlikten hemen kuramadım akvaryumu. Evde beklediğinden dolayı sanırım bazılarının formu bozuk, formu iyi olanlar inşallah yayılır. Okduğum kadarıyla üstten budamam gerekiyor.
Arkaya saz eklemeyi düşünüyorum. Biraz Ludwiga repens, biraz bacopa mineri ekleyeceğim.
Dış filtre emiş ve itiş cam aksesuarları çok hoşuma gitti. Su itiş aksesuarı çok aşağıda kaldı, suda dalgalanma az. Hortumları da şeffaf alsam mı diye düşünüyorum.
En az 1 sene balık düşünmüyorum. Bitkiler gelişirse salyangoz ve karides ekleyeceğim. Işığı çok beğendim, ayarlanabilir piriz ile uğraşmadan telefondan tüm otomatik ayarlarını yaptım, günde 6 saat bitki ışığı modunda çalışıyor, fotosentezi gördüm, ışıkla mı ilgili bilemiyorum. Forumdaki çoğunluk bitkili akvaryuma iç filtre eklenmez yazmış bende eklemedim. Belki yüzey temizleyici eklerim. Akvaryum suyunu üç günde bir %25 su değiştireceğim. Mango köküm var , üzerine moss ekleyip büyük kayaların arkasına koymayı düşünüyorum. Yapışkan almayı unuttuğum için şimdilik moss almadım. CO2 alana kadar sıvı gübre eklemeyi düşünüyorum. Dış filtreye biraz bakteri kültürü eklemiştim, onun etkisiyle suda biraz beyazlık var, faydalı bakteriler oluşunca görüntü değişecektir. Bitkiler gelişmeden şu anki görüntü çok bir şey ifade etmiyor. Yeni bitkiler ekleyince ve varolanlar gelişirse belki güzel bir görünüm olur. Henüz su testleri için erken diye düşünüyorum. Eklememi tavsiye edeceğiniz bitkiler var mı acaba, 1-2 ay CO2 alamayacağımı dikkate alınız. Olumlu olumsuz yorumlarınızla beni yönlendirmenizi rica ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222154581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/281120222155221.jpg[/IMG][EDIT]İlksen Şahin,2022-11-29 03:08:59[/EDIT]
Tanganika Akvaryum - İstanbul Akvaryumcu Dosyası
Merhaba arkadaşlar, kapandı mı acaba. Bugün gittim akvaryumlar dışarıdaydı , bazı malzemeler içerideydi ancak dükkan kapalıydı. Yeni bir yere mi taşındı.
Merhaba arkadaşlar, kapandı mı acaba. Bugün gittim akvaryumlar dışarıdaydı , bazı malzemeler içerideydi ancak dükkan kapalıydı. Yeni bir yere mi taşındı.
Meleklerim
Ölçüler:80x50x40
Canlı Türleri: Çöpçü, Otocinclus affinis, melek
Bitki Türleri: Anubias, amazon, subulata.
Tankın Yaşı:2
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 250, Eheim Biopower 200, Led
Tasarım ve Dekorasyon: Yati ve Mangrow kökü
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=I-TWLTDXvPI&t=66s[/VID]
Merhaba Arkadaşlar,
Melekler için akvaryum düzenlememle şimdiki düzen arasında çok fark var. Şu an görselliğe hitap etmiyor biliyorum. Bunun sebebi melek balıklarımın çok agresif olmaları. Yumurta dizdikten sonra yumurta dizen dişi ve eşi diğer çifte hayatı zindan ediyor. Bende deneye deneye akvaryumda bitkilerden saklanma alanları oluşturdum, rahatladım. Şu an yumurtası olan çift diğer çift ile sadece yemlenme zamanları görüşüyorlar. Yemlenme harici birbirlerini pek görmüyorlar. En azından artık sataşmalar azaldı. Akvaryumda saklanma alanları oluştururken anubias bitkisi çok işime yaradı. Hem yumurta dizebiliyorlar hemde büyük yaprakları sayesinde saklanabiliyorlar.
Kurumuş yaprak aldım ancak bozulunca suyu kirletiyor.
3 haftadır dış filtrede Fluval karbon-zeolit karışımı kullanıyorum, berraklıkta gözle görülür fark oldu.
Dış filtre sırasıyla : Sera Siporax - Eheim mech karışımı, mavi biyolojik sünger, Eheim subtract , eheim beyaz elyaf sünger, karbon-zeolit karışımı , Sera elyaf. Berraklık olarak en iyi sonucu böyle elde ettim. 1 hafta sonra karbon-zeolit çıkaracağım, 1 ay sonra tekrar ekleyeceğim. Elyaf süngeri sık sık değiştirmenin faydası çokmuş. Artık hortumları da daha sık temizliyorum.
Eheim biopower 200 iç filtrede sadece en altta ve üstte sünger , orta kısımlarda Eheim subtract kullanıyorum.
Camları 3 günde bir mıktanıslı plastik jiletli temizleyici ile temizliyorum. Her ne kadar çok ışık görmese de yosun oluşumlarının önüne geçiyorum. Camlar tertemiz oluyor.
Önceden subulata maalesef tutmuyordu artık çok güzel büyüyorlar; aldığım yerle mi ilgili yoksa suyun değerleri mi değişti bilmiyorum. Işık 9 saat açık kalıyor.
Tanka başka balık eklemeyi düşünmüyorum. Her ne kadar ilk başlarda tetra eklemek istesemde sadece göze hoş geliyor diye eklemek istemem çünkü şu an akvaryum çok huzurlu maaşallah.
Melekleri ilk eklediğim zamanlarda birkaç tane karidesimi kaybetmiştim, o zaman uyanamamıştım. Gittim 10 adet kiraz karides alıp akvaryuma ekledim ancak eklediğim anda meleklere yem oldular. Böyle de acı bir tecrübem oldu. Artık karides ekleyemiyorum.
Yeni akvaryum edinecek arkadaşlara ışık için zaman ayarlı priz öneriyorum.
Akvayumumdaki olumlu-olumsuz gördüklerimi yazdım. Olumlu olanlardan yeni başlayacak arkadaşlar için yazdım, olumsuzlukları tecrübeli arkadaşlarımızın verebilecekleri tavsiyeler için yazdım.
Ölçüler:80x50x40
Canlı Türleri: Çöpçü, Otocinclus affinis, melek
Bitki Türleri: Anubias, amazon, subulata.
Tankın Yaşı:2
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 250, Eheim Biopower 200, Led
Tasarım ve Dekorasyon: Yati ve Mangrow kökü
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=I-TWLTDXvPI&t=66s[/VID]
Merhaba Arkadaşlar,
Melekler için akvaryum düzenlememle şimdiki düzen arasında çok fark var. Şu an görselliğe hitap etmiyor biliyorum. Bunun sebebi melek balıklarımın çok agresif olmaları. Yumurta dizdikten sonra yumurta dizen dişi ve eşi diğer çifte hayatı zindan ediyor. Bende deneye deneye akvaryumda bitkilerden saklanma alanları oluşturdum, rahatladım. Şu an yumurtası olan çift diğer çift ile sadece yemlenme zamanları görüşüyorlar. Yemlenme harici birbirlerini pek görmüyorlar. En azından artık sataşmalar azaldı. Akvaryumda saklanma alanları oluştururken anubias bitkisi çok işime yaradı. Hem yumurta dizebiliyorlar hemde büyük yaprakları sayesinde saklanabiliyorlar.
Kurumuş yaprak aldım ancak bozulunca suyu kirletiyor.
3 haftadır dış filtrede Fluval karbon-zeolit karışımı kullanıyorum, berraklıkta gözle görülür fark oldu.
Dış filtre sırasıyla : Sera Siporax - Eheim mech karışımı, mavi biyolojik sünger, Eheim subtract , eheim beyaz elyaf sünger, karbon-zeolit karışımı , Sera elyaf. Berraklık olarak en iyi sonucu böyle elde ettim. 1 hafta sonra karbon-zeolit çıkaracağım, 1 ay sonra tekrar ekleyeceğim. Elyaf süngeri sık sık değiştirmenin faydası çokmuş. Artık hortumları da daha sık temizliyorum.
Eheim biopower 200 iç filtrede sadece en altta ve üstte sünger , orta kısımlarda Eheim subtract kullanıyorum.
Camları 3 günde bir mıktanıslı plastik jiletli temizleyici ile temizliyorum. Her ne kadar çok ışık görmese de yosun oluşumlarının önüne geçiyorum. Camlar tertemiz oluyor.
Önceden subulata maalesef tutmuyordu artık çok güzel büyüyorlar; aldığım yerle mi ilgili yoksa suyun değerleri mi değişti bilmiyorum. Işık 9 saat açık kalıyor.
Tanka başka balık eklemeyi düşünmüyorum. Her ne kadar ilk başlarda tetra eklemek istesemde sadece göze hoş geliyor diye eklemek istemem çünkü şu an akvaryum çok huzurlu maaşallah.
Melekleri ilk eklediğim zamanlarda birkaç tane karidesimi kaybetmiştim, o zaman uyanamamıştım. Gittim 10 adet kiraz karides alıp akvaryuma ekledim ancak eklediğim anda meleklere yem oldular. Böyle de acı bir tecrübem oldu. Artık karides ekleyemiyorum.
Yeni akvaryum edinecek arkadaşlara ışık için zaman ayarlı priz öneriyorum.
Akvayumumdaki olumlu-olumsuz gördüklerimi yazdım. Olumlu olanlardan yeni başlayacak arkadaşlar için yazdım, olumsuzlukları tecrübeli arkadaşlarımızın verebilecekleri tavsiyeler için yazdım.
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Kargo ulaştı, emeği geçenlere teşekkür ederim. Resimler çok güzel.
Kargo ulaştı, emeği geçenlere teşekkür ederim. Resimler çok güzel.
Ramirezi Cinsiyet
[QUOTE=Omer_MG]1. kesin erkek, 2. dişi..[/QUOTE]
Teşekkür ederim Ömer Bey,
ben yanlış anlamışım akvaryumcuyu o zaman, tam tersi diye hatırlıyordum, benim için önemli olan 1d 1e olmasıydı, sağolun[EDIT]realtte,2017-02-13 16:14:12[/EDIT]
[QUOTE=Omer_MG]1. kesin erkek, 2. dişi..[/QUOTE]
Teşekkür ederim Ömer Bey,
ben yanlış anlamışım akvaryumcuyu o zaman, tam tersi diye hatırlıyordum, benim için önemli olan 1d 1e olmasıydı, sağolun[EDIT]realtte,2017-02-13 16:14:12[/EDIT]
Ramirezi Cinsiyet
Merhaba Arkadaşlar,
Aşağıdaki 2 ramireziyi akvaryuma ekleyeli 1 hafta oldu,
lütfen cinsiyetleriyle ilgili bilgi verir misiniz
Büyük olanı dişi küçük olanı erkek olması lazım ama bilmiyorum
1
[URL=http://s82.photobucket.com/user/realtte/media/ram1_zpsba134g8o.jpg.html][IMG]http://i82.photobucket.com/albums/j265/realtte/ram1_zpsba134g8o.jpg[/IMG][/URL]
2
[URL=http://s82.photobucket.com/user/realtte/media/ram2_zpsctafmdne.jpg.html][IMG]http://i82.photobucket.com/albums/j265/realtte/ram2_zpsctafmdne.jpg[/IMG][/URL][EDIT]realtte,2017-02-13 16:07:04[/EDIT]
Merhaba Arkadaşlar,
Aşağıdaki 2 ramireziyi akvaryuma ekleyeli 1 hafta oldu,
lütfen cinsiyetleriyle ilgili bilgi verir misiniz
Büyük olanı dişi küçük olanı erkek olması lazım ama bilmiyorum
1
[URL=http://s82.photobucket.com/user/realtte/media/ram1_zpsba134g8o.jpg.html][IMG]http://i82.photobucket.com/albums/j265/realtte/ram1_zpsba134g8o.jpg[/IMG][/URL]
2
[URL=http://s82.photobucket.com/user/realtte/media/ram2_zpsctafmdne.jpg.html][IMG]http://i82.photobucket.com/albums/j265/realtte/ram2_zpsctafmdne.jpg[/IMG][/URL][EDIT]realtte,2017-02-13 16:07:04[/EDIT]
150 Litre Güney Amerika Olacak
[QUOTE=kerim289]
Tamam sağolun bide gg dediğiniz nedir ben bilmiyorum onu da[:?][/QUOTE]
Gittigidiyor'dan aldım amano karideslerini.
[QUOTE=kerim289]
Tamam sağolun bide gg dediğiniz nedir ben bilmiyorum onu da[:?][/QUOTE]
Gittigidiyor'dan aldım amano karideslerini.
150 Litre Güney Amerika Olacak
[QUOTE=kerim289]
Bence sadece ramirezi , kakadu ve agaissizi çok yakışacaktır dilerseniz de kribensiste güzel olur.[:iyi:]
Bide bi sorum olacaktı size
Amano ları nerden aldığınızı sorabilir miyim özel değilse bayadır arıyorum çünkü satışı yasaklanmış bildiğim kadarıyla .[:)][/QUOTE]
Amanoları akvaryuma ekleyeli uzun zaman oldu, gg den aldım ama hangi satıcıdan hatırlamıyorum, kusura bakma, hatırlarsam mesaj gönderirim.
[QUOTE=kerim289]
Bence sadece ramirezi , kakadu ve agaissizi çok yakışacaktır dilerseniz de kribensiste güzel olur.[:iyi:]
Bide bi sorum olacaktı size
Amano ları nerden aldığınızı sorabilir miyim özel değilse bayadır arıyorum çünkü satışı yasaklanmış bildiğim kadarıyla .[:)][/QUOTE]
Amanoları akvaryuma ekleyeli uzun zaman oldu, gg den aldım ama hangi satıcıdan hatırlamıyorum, kusura bakma, hatırlarsam mesaj gönderirim.
150 Litre Güney Amerika Olacak
Ölçüler: 80x50x40
Canlı Türleri: Çöpçü, Cüce Vatoz, Amano, Kiraz Karides, Lepistes
Bitki Türleri: Anubias, Lobelia Cardinalis, Java Moss, Vallisneria
Tankın Yaşı: 1
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 250, Eheim Biopower 200, Led
Tasarım ve Dekorasyon: Yati ve Mangrow kökü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/050220171214391.jpg[/IMG]
1 yıl lepistes besledim ancak artık 4 melek balığı istiyorum. Bunun için öncelikle çok rahatsız olduğum ince silis kumu çıkarıp yerine çok az akıntıda bile uçuşmayacak bir kum almak oldu. Kumun rengi bej olsa daha iyi olurdu ama böyle beyaz da olur umarım.
Balıklarımı çevreme dağıttım.
Birkaç tane erkek lepistes kaldı , onları da verceğim.
2 cüce vatoz aldım. 4 çöpçü , 2 kiraz karides, 4 amano karides var.
Akvaryum düzenlemek çoğunlukla beceri isteyen bir iş, bende bu becerinin olmadığını öğrendim , akvaryum kura kura en azından yanlışlardan kurtulacağım. Camlardaki nokta yosunlardan plastik temizleyici (jilet) + çizmeyen sünger ile kurtuldum.
Her hafta 60 litre su değişimi ve dip çekimi yapıyorum 1 senedir.
Dış filtre geliş hortumuna akıntıyı yavaşlatacak aparat aldım, işe yaradı. İç filtre fena değil, bol hava versin diye ayarladım, o da fazla akıntı sağlamıyor.
Mangrow ve yati kökünü iyice yıkadım. Köklerin üzerine moss bağladım misina ile.
Akvaryumcu pervula hediye etti ama beğenmedim veya ben ekmeyi beceremedim. Vatozlar yakında hepsini sökecek. Çim benzeri yerine yapraklı taban bitkisi tercih edeceğim.
Şu an aslında melek balığı almya uygun akvaryum ancak acaba taşta koysam mı diye düşünüyorum. Gyns kayam var. Üzerine moss ekleyip sağa ve sola koyabilirim. Eğer melekler yati kökünün üzerine yumurta bırakırlar derseniz kaya koymayacağım.
Kökler suyun rengini değiştirmedi neden bilmiyorum. Yıkarken kovadaki su epey değişmişti.
Yem olarak Tetra min aldım.
Hazli hazırda rotfish karides pul yem , sera vipan ve Tetra bitkisel yem var.
Akvaryumun akrasına saz koydum ancak alışma sürecindeler, akşamları fotosentezi gözlemleyebiliyorum. İnşallah sazlarda adapte olabilecekler.
Ocak ayında dış filtre malzemelerimi değiştirmiştim; Sera Siporax, Eheim Subtract Pro, Seachem Prugien var. Elyafı 2 haftada değiştiriyorum. Su berrak çok şükür. Her şeyi bir seferde satın alamadım, satın alıma Aralık ayında başladım. Başka satın alınacak bir şey kalmadı sanırım.
Catappa yaprağı tavsiye eder misiniz,
Meleklerle birlikte German Ramirezi de alsam mı?
Akvaryumda eksik/fazla var mı sizce,
Ölçüler: 80x50x40
Canlı Türleri: Çöpçü, Cüce Vatoz, Amano, Kiraz Karides, Lepistes
Bitki Türleri: Anubias, Lobelia Cardinalis, Java Moss, Vallisneria
Tankın Yaşı: 1
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 250, Eheim Biopower 200, Led
Tasarım ve Dekorasyon: Yati ve Mangrow kökü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141252/050220171214391.jpg[/IMG]
1 yıl lepistes besledim ancak artık 4 melek balığı istiyorum. Bunun için öncelikle çok rahatsız olduğum ince silis kumu çıkarıp yerine çok az akıntıda bile uçuşmayacak bir kum almak oldu. Kumun rengi bej olsa daha iyi olurdu ama böyle beyaz da olur umarım.
Balıklarımı çevreme dağıttım.
Birkaç tane erkek lepistes kaldı , onları da verceğim.
2 cüce vatoz aldım. 4 çöpçü , 2 kiraz karides, 4 amano karides var.
Akvaryum düzenlemek çoğunlukla beceri isteyen bir iş, bende bu becerinin olmadığını öğrendim , akvaryum kura kura en azından yanlışlardan kurtulacağım. Camlardaki nokta yosunlardan plastik temizleyici (jilet) + çizmeyen sünger ile kurtuldum.
Her hafta 60 litre su değişimi ve dip çekimi yapıyorum 1 senedir.
Dış filtre geliş hortumuna akıntıyı yavaşlatacak aparat aldım, işe yaradı. İç filtre fena değil, bol hava versin diye ayarladım, o da fazla akıntı sağlamıyor.
Mangrow ve yati kökünü iyice yıkadım. Köklerin üzerine moss bağladım misina ile.
Akvaryumcu pervula hediye etti ama beğenmedim veya ben ekmeyi beceremedim. Vatozlar yakında hepsini sökecek. Çim benzeri yerine yapraklı taban bitkisi tercih edeceğim.
Şu an aslında melek balığı almya uygun akvaryum ancak acaba taşta koysam mı diye düşünüyorum. Gyns kayam var. Üzerine moss ekleyip sağa ve sola koyabilirim. Eğer melekler yati kökünün üzerine yumurta bırakırlar derseniz kaya koymayacağım.
Kökler suyun rengini değiştirmedi neden bilmiyorum. Yıkarken kovadaki su epey değişmişti.
Yem olarak Tetra min aldım.
Hazli hazırda rotfish karides pul yem , sera vipan ve Tetra bitkisel yem var.
Akvaryumun akrasına saz koydum ancak alışma sürecindeler, akşamları fotosentezi gözlemleyebiliyorum. İnşallah sazlarda adapte olabilecekler.
Ocak ayında dış filtre malzemelerimi değiştirmiştim; Sera Siporax, Eheim Subtract Pro, Seachem Prugien var. Elyafı 2 haftada değiştiriyorum. Su berrak çok şükür. Her şeyi bir seferde satın alamadım, satın alıma Aralık ayında başladım. Başka satın alınacak bir şey kalmadı sanırım.
Catappa yaprağı tavsiye eder misiniz,
Meleklerle birlikte German Ramirezi de alsam mı?
Akvaryumda eksik/fazla var mı sizce,
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
