ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kabusname
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2013 16:50
Son Ziyaret:
25 Ocak 2021 12:03
Toplam Mesaj:
47 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
eMRE arslan
Doğum Tarihi:
04 Aralık 1990
Yaş:
35
İl:
Samsun
Meslek:
Ögrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre ARSLAN
SON 10 MESAJI
Sarı Prenses Karnı Şiş
[QUOTE=yigitozb34]Merhabalar, malesef balık çok fazla şişmiş.. forumda dropsy ve bloat hastalığı tedavisi hakkında araştırma yapabilirsin. Bu hastalık ve tedavileri hakkında oldukça detaylı anlatılmış konular mevcut. İnşallah balığını kurtarırsın. Kolaylıklar dilerim.[/QUOTE]
Flagyl tedavisi yapmaya başlıyacağım yarın umarım işe yarar
[QUOTE=yigitozb34]Merhabalar, malesef balık çok fazla şişmiş.. forumda dropsy ve bloat hastalığı tedavisi hakkında araştırma yapabilirsin. Bu hastalık ve tedavileri hakkında oldukça detaylı anlatılmış konular mevcut. İnşallah balığını kurtarırsın. Kolaylıklar dilerim.[/QUOTE]
Flagyl tedavisi yapmaya başlıyacağım yarın umarım işe yarar
Sarı Prenses Karnı Şiş
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Merhabalar,
Sarı prenses balığımın karnı şiş ve 2 gündür yeme gelmiyor bu konu ile ilgili yardımcı olur musunuz?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/121120202024201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/121120202024221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/121120202024231.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Merhabalar,
Sarı prenses balığımın karnı şiş ve 2 gündür yeme gelmiyor bu konu ile ilgili yardımcı olur musunuz?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/121120202024201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/121120202024221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/121120202024231.jpg[/IMG]
Yeni Başladım Hertürlü Öneri Uyarı Kabulumdür
[QUOTE=popokio]Bir kaç basit öneri,
1) arkaplan için kırtasiyelerden tek renk (lacivert, açık mavi, beyaz veya siyah en idealleri) kaplama kağıdı alın.
2) kum kalınlığınızı arttırın. en az 2-3cm kum kalınlığı olsun.
3) bettayı ordan kesinlikle alın. Ya da neon tetra haricindeki balıklarınızı alın. Betta neon tetra harici balıklarınıza kolayca zarar verecektir.
4) akvaryuma herhangi bir plastik malzeme eklemekten kaçının, illa ekleyecekseniz kaynar suda temizleyip öyle ekleyin.
5) akvaryumunuzun suyunu haftalık %30 değiştirin. Değiştirirken balıkları fazla ürkütmemeye çalışın ve suyu dökerken kumu dalgalandıracak şekilde hızlıca dökmeyin. Var olan bir dekorunuzun üzerine, bir bardağın üzerine ya da filtre üzerine doğru dökerseniz kuma müdahele etmeden su değişimi yapabilirsiniz.
yeni akvaryumlarda beyaz bulutsu tabaka normaldir, iyi yıkanmamış kumdan dolayı oluyor genellikle, zamanla geçer. [/QUOTE][IMG]null[/IMG][QUOTE=popokio]Bir kaç basit öneri,
1) arkaplan için kırtasiyelerden tek renk (lacivert, açık mavi, beyaz veya siyah en idealleri) kaplama kağıdı alın.
2) kum kalınlığınızı arttırın. en az 2-3cm kum kalınlığı olsun.
3) bettayı ordan kesinlikle alın. Ya da neon tetra haricindeki balıklarınızı alın. Betta neon tetra harici balıklarınıza kolayca zarar verecektir.
4) akvaryuma herhangi bir plastik malzeme eklemekten kaçının, illa ekleyecekseniz kaynar suda temizleyip öyle ekleyin.
5) akvaryumunuzun suyunu haftalık %30 değiştirin. Değiştirirken balıkları fazla ürkütmemeye çalışın ve suyu dökerken kumu dalgalandıracak şekilde hızlıca dökmeyin. Var olan bir dekorunuzun üzerine, bir bardağın üzerine ya da filtre üzerine doğru dökerseniz kuma müdahele etmeden su değişimi yapabilirsiniz.
yeni akvaryumlarda beyaz bulutsu tabaka normaldir, iyi yıkanmamış kumdan dolayı oluyor genellikle, zamanla geçer. [/QUOTE][QUOTE=DeSWa]
Zebra ve bata oldugu surece dogal olarak yavru alamazsiniz hicbir sekilde dogan butun yavrulari ve yumurtalari yerler
Beta uysal gorunsede tedbiri elden birakmayin takip edin kuruklarda kopma gorurseniz ayrin betayi
Lepistesler 28-30 gunde bir doguracaktir surekli eger yavru almak istemiyorsaniz bu sekilde kalabilir ancak dogacak olanlara yazik olacaktir
Yavrulukta dogum yaptirmaniz belki yavrulari kurtarir ancak disi baligi sitrese sokup oldurebilir[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/071120162217571.jpg[/IMG]
Beta bu şekilde günün çogu zmaanını ısıtıcının üst tarafında geçiriyor baya mutsuz bir hali var yavru aldım kepistesten bi tanesi 2 gün önce dogurdu onları küçük akvaryuma aldım bu şekilde yapıyorum şuanda ama önerilerinizi dikkate alıp yapay yeşilligi almakla başlıcam ama betaya bir türlü kıyamıyorum kumu bşraz daha koymamı soylediniz bu haldeyken koysam suda bozulma olur mu bşrde 5 tane midye var onların bir zararı olur mu
[QUOTE=popokio]Bir kaç basit öneri,
1) arkaplan için kırtasiyelerden tek renk (lacivert, açık mavi, beyaz veya siyah en idealleri) kaplama kağıdı alın.
2) kum kalınlığınızı arttırın. en az 2-3cm kum kalınlığı olsun.
3) bettayı ordan kesinlikle alın. Ya da neon tetra haricindeki balıklarınızı alın. Betta neon tetra harici balıklarınıza kolayca zarar verecektir.
4) akvaryuma herhangi bir plastik malzeme eklemekten kaçının, illa ekleyecekseniz kaynar suda temizleyip öyle ekleyin.
5) akvaryumunuzun suyunu haftalık %30 değiştirin. Değiştirirken balıkları fazla ürkütmemeye çalışın ve suyu dökerken kumu dalgalandıracak şekilde hızlıca dökmeyin. Var olan bir dekorunuzun üzerine, bir bardağın üzerine ya da filtre üzerine doğru dökerseniz kuma müdahele etmeden su değişimi yapabilirsiniz.
yeni akvaryumlarda beyaz bulutsu tabaka normaldir, iyi yıkanmamış kumdan dolayı oluyor genellikle, zamanla geçer. [/QUOTE][IMG]null[/IMG][QUOTE=popokio]Bir kaç basit öneri,
1) arkaplan için kırtasiyelerden tek renk (lacivert, açık mavi, beyaz veya siyah en idealleri) kaplama kağıdı alın.
2) kum kalınlığınızı arttırın. en az 2-3cm kum kalınlığı olsun.
3) bettayı ordan kesinlikle alın. Ya da neon tetra haricindeki balıklarınızı alın. Betta neon tetra harici balıklarınıza kolayca zarar verecektir.
4) akvaryuma herhangi bir plastik malzeme eklemekten kaçının, illa ekleyecekseniz kaynar suda temizleyip öyle ekleyin.
5) akvaryumunuzun suyunu haftalık %30 değiştirin. Değiştirirken balıkları fazla ürkütmemeye çalışın ve suyu dökerken kumu dalgalandıracak şekilde hızlıca dökmeyin. Var olan bir dekorunuzun üzerine, bir bardağın üzerine ya da filtre üzerine doğru dökerseniz kuma müdahele etmeden su değişimi yapabilirsiniz.
yeni akvaryumlarda beyaz bulutsu tabaka normaldir, iyi yıkanmamış kumdan dolayı oluyor genellikle, zamanla geçer. [/QUOTE][QUOTE=DeSWa]
Zebra ve bata oldugu surece dogal olarak yavru alamazsiniz hicbir sekilde dogan butun yavrulari ve yumurtalari yerler
Beta uysal gorunsede tedbiri elden birakmayin takip edin kuruklarda kopma gorurseniz ayrin betayi
Lepistesler 28-30 gunde bir doguracaktir surekli eger yavru almak istemiyorsaniz bu sekilde kalabilir ancak dogacak olanlara yazik olacaktir
Yavrulukta dogum yaptirmaniz belki yavrulari kurtarir ancak disi baligi sitrese sokup oldurebilir[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/071120162217571.jpg[/IMG]
Beta bu şekilde günün çogu zmaanını ısıtıcının üst tarafında geçiriyor baya mutsuz bir hali var yavru aldım kepistesten bi tanesi 2 gün önce dogurdu onları küçük akvaryuma aldım bu şekilde yapıyorum şuanda ama önerilerinizi dikkate alıp yapay yeşilligi almakla başlıcam ama betaya bir türlü kıyamıyorum kumu bşraz daha koymamı soylediniz bu haldeyken koysam suda bozulma olur mu bşrde 5 tane midye var onların bir zararı olur mu
Yeni Başladım Hertürlü Öneri Uyarı Kabulumdür
[QUOTE=DogukanCAN35]
Bence 10 15 günü bulur doğurması.[/QUOTE]
O zman hiç yavrulukta eziyet etmeyim daha cok varsa [QUOTE=ELPRESACANARİO]Hamile gibi duruyor. Maşallah. Gold dust molly en sevdiğim moli çeşididir. Çikolata moli diye satıyorlar. [/QUOTE]
Teşekkür ederim maşallahınız için şuanda çok ürkek yavrulukta durdugu [QUOTE=DeSWa]Zebra baligi 150 ye yakin yumurta doker bu yumurtalar lepistes moli ve tabiki kendisi icin ziyafet olacaktir :) beta baligin muhtemelen diger baliklara saldiracaktir veya digerleri betanin kuyruklarini yiyecektir tavsiyem tek tur bakman ya betayi secicen ya zebrayi yada lepistes ve moliyi ( lepistes ve moli bir arada bakilabilir)
Lepistes ve moliyi secerseniz bitkili bir akvaryum kurmalisiniz dogal sartlarda ureme alabilmeniz icin 1 ayda birsuru yavrunuz olucaktir
Yapay bitkilerden kurtulmalisiniz suya salinim yapar ve dengesini bozup baliklarinizi zehirler
[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür.ederim beta yaklaşık iki haftadır akvaryumda ilk koydugum zman bende diger balıklara zarar vermesinden korktum baya bi süre inceledim ama herhangibi sıkıntı olmadı gayet iyi geçiniyorlar ( zaten onu almamın sebebide akvaryumcu motoru temizlerken motorun içinden çıktı bende dayanamadım.aldım[^_^] ) zebraların o aktifligi cok hosuma gidiyo yavru beklemeden beslesem olur mu?
[QUOTE=DogukanCAN35]
Bence 10 15 günü bulur doğurması.[/QUOTE]
O zman hiç yavrulukta eziyet etmeyim daha cok varsa [QUOTE=ELPRESACANARİO]Hamile gibi duruyor. Maşallah. Gold dust molly en sevdiğim moli çeşididir. Çikolata moli diye satıyorlar. [/QUOTE]
Teşekkür ederim maşallahınız için şuanda çok ürkek yavrulukta durdugu [QUOTE=DeSWa]Zebra baligi 150 ye yakin yumurta doker bu yumurtalar lepistes moli ve tabiki kendisi icin ziyafet olacaktir :) beta baligin muhtemelen diger baliklara saldiracaktir veya digerleri betanin kuyruklarini yiyecektir tavsiyem tek tur bakman ya betayi secicen ya zebrayi yada lepistes ve moliyi ( lepistes ve moli bir arada bakilabilir)
Lepistes ve moliyi secerseniz bitkili bir akvaryum kurmalisiniz dogal sartlarda ureme alabilmeniz icin 1 ayda birsuru yavrunuz olucaktir
Yapay bitkilerden kurtulmalisiniz suya salinim yapar ve dengesini bozup baliklarinizi zehirler
[/QUOTE]
Öncelikle cevabınız için teşekkür.ederim beta yaklaşık iki haftadır akvaryumda ilk koydugum zman bende diger balıklara zarar vermesinden korktum baya bi süre inceledim ama herhangibi sıkıntı olmadı gayet iyi geçiniyorlar ( zaten onu almamın sebebide akvaryumcu motoru temizlerken motorun içinden çıktı bende dayanamadım.aldım[^_^] ) zebraların o aktifligi cok hosuma gidiyo yavru beklemeden beslesem olur mu?
Yeni Başladım Hertürlü Öneri Uyarı Kabulumdür
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34479_071120162243341.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34479_071120162245151.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34479_071120162245571.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34479_071120162246351.jpg[/IMG]
[^_^]Ölçüler:65 litre
Canlı Türleri:lepistes,pembe zebra,neon,moly,beta
Bitki Türleri:yapay
Tankın Yaşı:Yeni
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34479_071120162243341.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34479_071120162245151.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34479_071120162245571.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34479_071120162246351.jpg[/IMG]
[^_^]Ölçüler:65 litre
Canlı Türleri:lepistes,pembe zebra,neon,moly,beta
Bitki Türleri:yapay
Tankın Yaşı:Yeni
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Tasarım ve Dekorasyon:
Balığım Hamile Mi?
[QUOTE=DogukanCAN35]
Bence 10 15 günü bulur doğurması.[/QUOTE]
O zman hiç yavrulukta eziyet etmeyim daha cok varsa
[QUOTE=DogukanCAN35]
Bence 10 15 günü bulur doğurması.[/QUOTE]
O zman hiç yavrulukta eziyet etmeyim daha cok varsa [QUOTE=ELPRESACANARİO]Hamile gibi duruyor. Maşallah. Gold dust molly en sevdiğim moli çeşididir. Çikolata moli diye satıyorlar. [/QUOTE]
Teşekkür ederim maşallahınız için şuanda çok ürkek yavrulukta durdugu için almalımıyım bilemedim
[QUOTE=DogukanCAN35]
Bence 10 15 günü bulur doğurması.[/QUOTE]
O zman hiç yavrulukta eziyet etmeyim daha cok varsa
[QUOTE=DogukanCAN35]
Bence 10 15 günü bulur doğurması.[/QUOTE]
O zman hiç yavrulukta eziyet etmeyim daha cok varsa [QUOTE=ELPRESACANARİO]Hamile gibi duruyor. Maşallah. Gold dust molly en sevdiğim moli çeşididir. Çikolata moli diye satıyorlar. [/QUOTE]
Teşekkür ederim maşallahınız için şuanda çok ürkek yavrulukta durdugu için almalımıyım bilemedim
Balığım Hamile Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/071120161822341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/071120161822341.jpg[/IMG]
Zebra Hamilemi
Herkese iyi forumlar karnışişkin hamile mi bilemedim eger hamileyse nas[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/131020161843041.jpg[/IMG]ıl bir ortam hazırlamalıyım resimler [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/131020161842211.jpg[/IMG]cok net çıkmadı ama umarım yardım edebilirsiniz.
Herkese iyi forumlar karnışişkin hamile mi bilemedim eger hamileyse nas[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/131020161843041.jpg[/IMG]ıl bir ortam hazırlamalıyım resimler [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/131020161842211.jpg[/IMG]cok net çıkmadı ama umarım yardım edebilirsiniz.
Arkadaşlar Bu Nedir?
Peki neyden çogaliyor çünkü akvaryumda salyangoz yok
Peki neyden çogaliyor çünkü akvaryumda salyangoz yok
Arkadaşlar Bu Nedir?
Merhabalar
Lepistea akvaryumumda biraz önce fark ettüm hareket ediyor neyin yavrusu oldugunu bir yürlü anlıyamadım lütfen yardım edin[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/021020161556311.jpg[/IMG]
Merhabalar
Lepistea akvaryumumda biraz önce fark ettüm hareket ediyor neyin yavrusu oldugunu bir yürlü anlıyamadım lütfen yardım edin[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141229/021020161556311.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
