ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
umtmtl
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
86
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Aralık 2012 15:15
Son Ziyaret:
18 Ocak 2024 13:01
Toplam Mesaj:
77 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Umut MutLu
Doğum Tarihi:
20 Temmuz 1984
Yaş:
41
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Umut MutLu
SON 10 MESAJI
Hi-tech haqos canyon box 36
Merhaba Yiğit Bey, beğenmenize sevindim.
Dolum ücreti olarak 23.5 TL ödedim.
15 LT lik akvaryuma ortalama 2 sene dayanıyor.
Setin fiyatı sanırım 350 TL civarın da.[EDIT]umtmtl,2016-09-17 00:12:35[/EDIT]
Merhaba Yiğit Bey, beğenmenize sevindim.
Dolum ücreti olarak 23.5 TL ödedim.
15 LT lik akvaryuma ortalama 2 sene dayanıyor.
Setin fiyatı sanırım 350 TL civarın da.[EDIT]umtmtl,2016-09-17 00:12:35[/EDIT]
BOYU ME-350 pico setup
[QUOTE=gokberkgonenc]Umut bey malesef bizim gibiler hiç tatmin olmuyor birkaç mercanla [:)))][/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum [:)]
[QUOTE=gokberkgonenc]Cleaner Shrimplerin picoya zararı olmaz faydası olur. Nedenini de açıkliyim ; mercanlarla vs gelen ufak parazitleri ve bu tarz zararlı canlıları çok güzel yok eder. Hatta izlediyseniz Nemo'da bir sahne vardır nemo akvaryuma koyulur ve cleaner karides onu alır çevirerek parazit kontrolü yapar. [/QUOTE]
Percula ları aldıktan sonra ilk işim Cleaner Shrimp almak olacak Gökberk bey [:)] Sonrasında mercanları eklerim.
Tekrar teşekkürler.
[QUOTE=gokberkgonenc]Umut bey malesef bizim gibiler hiç tatmin olmuyor birkaç mercanla [:)))][/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum [:)]
[QUOTE=gokberkgonenc]Cleaner Shrimplerin picoya zararı olmaz faydası olur. Nedenini de açıkliyim ; mercanlarla vs gelen ufak parazitleri ve bu tarz zararlı canlıları çok güzel yok eder. Hatta izlediyseniz Nemo'da bir sahne vardır nemo akvaryuma koyulur ve cleaner karides onu alır çevirerek parazit kontrolü yapar. [/QUOTE]
Percula ları aldıktan sonra ilk işim Cleaner Shrimp almak olacak Gökberk bey [:)] Sonrasında mercanları eklerim.
Tekrar teşekkürler.
Nakliye Süreci Sorunu !
2 aylık mevzu, çok da eski değil aslında.
Ben şu ana kadar cumartesi günü kargodan teslim almalarda hiç bir sorun yaşamadım. Siz malum büyük e-ticaret sitelerinden hiç alış-veriş yapmıyorsunuz sanırım. Onlarda yaşanan kargo sorunlarını araştırın isterseniz. Bu yüzden bence satıcı sizi bu konuda uyarmak zorunda değil.
Kargo firmaları ile de kendisi veya müşterisi daha az ücret alsın diye anlaşma yapıyor, kargo size daha hızlı ulaşsın diye değil.
Temenniniz için teşekkür ederim, kargosunu zamanında gönderen satıcılardan her zaman alışveriş yapmak isterim.[EDIT]umtmtl,2016-09-08 12:28:09[/EDIT]
2 aylık mevzu, çok da eski değil aslında.
Ben şu ana kadar cumartesi günü kargodan teslim almalarda hiç bir sorun yaşamadım. Siz malum büyük e-ticaret sitelerinden hiç alış-veriş yapmıyorsunuz sanırım. Onlarda yaşanan kargo sorunlarını araştırın isterseniz. Bu yüzden bence satıcı sizi bu konuda uyarmak zorunda değil.
Kargo firmaları ile de kendisi veya müşterisi daha az ücret alsın diye anlaşma yapıyor, kargo size daha hızlı ulaşsın diye değil.
Temenniniz için teşekkür ederim, kargosunu zamanında gönderen satıcılardan her zaman alışveriş yapmak isterim.[EDIT]umtmtl,2016-09-08 12:28:09[/EDIT]
Nakliye Süreci Sorunu !
Benim anlamadığım kargo ücretini neden ödemek istemediğiniz.
Satıcı size kargoyu göndermiş, şubenize ulaşmış fakat kargo firması size zamanında teslim etmemiş. Satıcı ne yapsın :)
Rabbim satıcıları sizin gibi müşterilerden uzak tutsun
Benim anlamadığım kargo ücretini neden ödemek istemediğiniz.
Satıcı size kargoyu göndermiş, şubenize ulaşmış fakat kargo firması size zamanında teslim etmemiş. Satıcı ne yapsın :)
Rabbim satıcıları sizin gibi müşterilerden uzak tutsun
BOYU ME-350 pico setup
Merhaba Gökberk Bey,
[QUOTE=gokberkgonenc]Öncelikle hayırlı olsun kurulumunuz. Çok sade güzel bir kurulum olmuşa benziyor. Suyu hazır kurulu bir deniz akvaryumundan aldığınızı yazmışsınız. Bu sizin için çok büyük bir avantaj olucak ki diatom vs gibi ön hazırlık süreçlerini hızlandırmada çok önemli bir unsur. Ama her ne kadar hazır akvaryum suyu da olsa canlı eklemek için acele etmemenizi öneririm. Hele ki bu tarz ufak hacimli akvaryumlarda su değerlerini ayarlamak ve dengede tutmak gerçekten çok zor. Clarkii geçici demişsiniz. Bence bu geçici süreç sonuna kadar Clarkii yi ve Conchları iyice gözlemleyin derim. Renklerinde ya da davranışlarında bir gariplik varmı dikkat edin. Işık süresini Clarkii nin çekingenliğini attırmak amacı ile azaltabilirsiniz. Ancak yem yemesinde sorun yoksa eğer problem olucağını düşünmüyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Clarky de suyu aldığım akvaryumdan aldım. Yem yemesinde hiç bir sorun yok. Şu anda gayet salıklı gözüküyor. Işık 18:00 da açılıyor 00:00 da kapanıyor.
[QUOTE=gokberkgonenc]
Mercan ekleme konusuna gelince. Tuzlu su akvaryumlarında bu tarz canlılar genelde sudaki nitrattan beslenirler. Bu da demektir ki eğer akvaryumunuzda balık vs gibi canlı yükü yoksa nitrat oluşumu çok az miktarda olucaktır bu sebeple alıcağınız mercanlar besin tüketmekte zorlanıcak ve en sonunda ölüceklerdir. [/QUOTE]
Bu detayı bilmiyordum. O zaman balıklar eklendikten bir süre sonra mercan eklenecek.
[QUOTE=gokberkgonenc]Benim şahsi görüşüm. conchların haricinde bir adet Cleaner Shrimp ve 2 adet Percula ile kuruluma devam edin. Akvaryumda 1 tane kaya görünüyor onun da canlanması biraz zaman alıcaktır. Bu sebeple suyu aldığınız yerden ufak boyda bir canlı kaya alırsanız ( bolca mor-pembe renkli ) aşılama yapmış olursunuz. Bu da mevcut kayanızın daha çabuk renklenmesinde yardımcı olur. Hal böyle olunca da bakteri kolonileri ve mikro canlılar için doğal yaşam alanı oluşturmuş olucaktır. Tüm bu sürecin sonunda Xenia vs tarzı basit mercanlarla kurulumunuza devam edebilirsiniz. Mercan vs alırken gelicek kayalarda aiptasia vs tarzı zararlı istilacı canlıların olmamasına özen gösterin. Sonuçta ufak bir akvaryum başınıza dert olmasın. [/QUOTE]
Tatlı su akvaryumundan karides türlerine meraklıyım, deniz akvaryumu ma da almak istemiştim fakat hacim küçük olduğu için akvaryumu çok pisleteceği söylendiğinden almaktan vazgeçtim.
[QUOTE=gokberkgonenc]Belirtmeyi unuttum kullandığınız Protein Skimmer hava taşlı. Bu tarz hava taşlı PS'lerin çok da sağlıklı olduğunu söylemek zor. Çünkü su seviyesindeki en ufak değişim skimmerın bütün düzenini alt üst edicektir. Sürekli tahta hava taşının tıkanıp değiştirmek zorunda bırakması da cabası. O yüzden ufak bir motorlu protein skimmer edinmenizi öneriyorum.
Elinizdeki hava taşlı skimmer ı kullanmak yerine Aqua Macro NS-Nano 16 model ps yi kullanmanızı öneririm. Ben zamanında aynı sizin gibi bir pico akvaryumda hava taşlı ps ile başlamış sonra bıkıp bunu kullanmıştım. Gerçekten de boyundan büyük verim almıştım. Açıkcası deniz akvaryumlarında ne kadar kaliteli ekipman kullanırsanız o kadar güzel iş ortaya çıkar ve deniz akvaryumlarının kalbi Protein Skimmer ve Aydınlatmadır. Bu ikisi ne kadar iyi olursa o kadar sağlıklı olur hem cebinize hem canlılarınıza.[/QUOTE]
Haklısınız, akvaryum için bir çok PS baktım fakat sump kısmının ufak olmasından dolayı alamadım. Akvaryumum gerçekten küçük :)
PS çok verimli olmasa da düzenli su değişimleri ile birazda PS nin yardımı ile sadece balıkları rahatlıkla yaşatabilirim düşüncesindeyim. Ufak bir mercan denememde olacak tabii ki :)
Yakın zamanda olmasa bile bir süre bu şekilde tecrübe edindikten sonra pico dan nano ya terfi edeceğim inş. O zaman çok daha güzel malzemeler ile kurulum yaparım.
[QUOTE=gokberkgonenc]Gelişmeleri bekliyorum, kolay gelsin.[/QUOTE]
Desteğiniz, önerileriniz ve uyarılarınız için teşekkür ederim Gökberk Bey.
Merhaba Gökberk Bey,
[QUOTE=gokberkgonenc]Öncelikle hayırlı olsun kurulumunuz. Çok sade güzel bir kurulum olmuşa benziyor. Suyu hazır kurulu bir deniz akvaryumundan aldığınızı yazmışsınız. Bu sizin için çok büyük bir avantaj olucak ki diatom vs gibi ön hazırlık süreçlerini hızlandırmada çok önemli bir unsur. Ama her ne kadar hazır akvaryum suyu da olsa canlı eklemek için acele etmemenizi öneririm. Hele ki bu tarz ufak hacimli akvaryumlarda su değerlerini ayarlamak ve dengede tutmak gerçekten çok zor. Clarkii geçici demişsiniz. Bence bu geçici süreç sonuna kadar Clarkii yi ve Conchları iyice gözlemleyin derim. Renklerinde ya da davranışlarında bir gariplik varmı dikkat edin. Işık süresini Clarkii nin çekingenliğini attırmak amacı ile azaltabilirsiniz. Ancak yem yemesinde sorun yoksa eğer problem olucağını düşünmüyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Clarky de suyu aldığım akvaryumdan aldım. Yem yemesinde hiç bir sorun yok. Şu anda gayet salıklı gözüküyor. Işık 18:00 da açılıyor 00:00 da kapanıyor.
[QUOTE=gokberkgonenc]
Mercan ekleme konusuna gelince. Tuzlu su akvaryumlarında bu tarz canlılar genelde sudaki nitrattan beslenirler. Bu da demektir ki eğer akvaryumunuzda balık vs gibi canlı yükü yoksa nitrat oluşumu çok az miktarda olucaktır bu sebeple alıcağınız mercanlar besin tüketmekte zorlanıcak ve en sonunda ölüceklerdir. [/QUOTE]
Bu detayı bilmiyordum. O zaman balıklar eklendikten bir süre sonra mercan eklenecek.
[QUOTE=gokberkgonenc]Benim şahsi görüşüm. conchların haricinde bir adet Cleaner Shrimp ve 2 adet Percula ile kuruluma devam edin. Akvaryumda 1 tane kaya görünüyor onun da canlanması biraz zaman alıcaktır. Bu sebeple suyu aldığınız yerden ufak boyda bir canlı kaya alırsanız ( bolca mor-pembe renkli ) aşılama yapmış olursunuz. Bu da mevcut kayanızın daha çabuk renklenmesinde yardımcı olur. Hal böyle olunca da bakteri kolonileri ve mikro canlılar için doğal yaşam alanı oluşturmuş olucaktır. Tüm bu sürecin sonunda Xenia vs tarzı basit mercanlarla kurulumunuza devam edebilirsiniz. Mercan vs alırken gelicek kayalarda aiptasia vs tarzı zararlı istilacı canlıların olmamasına özen gösterin. Sonuçta ufak bir akvaryum başınıza dert olmasın. [/QUOTE]
Tatlı su akvaryumundan karides türlerine meraklıyım, deniz akvaryumu ma da almak istemiştim fakat hacim küçük olduğu için akvaryumu çok pisleteceği söylendiğinden almaktan vazgeçtim.
[QUOTE=gokberkgonenc]Belirtmeyi unuttum kullandığınız Protein Skimmer hava taşlı. Bu tarz hava taşlı PS'lerin çok da sağlıklı olduğunu söylemek zor. Çünkü su seviyesindeki en ufak değişim skimmerın bütün düzenini alt üst edicektir. Sürekli tahta hava taşının tıkanıp değiştirmek zorunda bırakması da cabası. O yüzden ufak bir motorlu protein skimmer edinmenizi öneriyorum.
Elinizdeki hava taşlı skimmer ı kullanmak yerine Aqua Macro NS-Nano 16 model ps yi kullanmanızı öneririm. Ben zamanında aynı sizin gibi bir pico akvaryumda hava taşlı ps ile başlamış sonra bıkıp bunu kullanmıştım. Gerçekten de boyundan büyük verim almıştım. Açıkcası deniz akvaryumlarında ne kadar kaliteli ekipman kullanırsanız o kadar güzel iş ortaya çıkar ve deniz akvaryumlarının kalbi Protein Skimmer ve Aydınlatmadır. Bu ikisi ne kadar iyi olursa o kadar sağlıklı olur hem cebinize hem canlılarınıza.[/QUOTE]
Haklısınız, akvaryum için bir çok PS baktım fakat sump kısmının ufak olmasından dolayı alamadım. Akvaryumum gerçekten küçük :)
PS çok verimli olmasa da düzenli su değişimleri ile birazda PS nin yardımı ile sadece balıkları rahatlıkla yaşatabilirim düşüncesindeyim. Ufak bir mercan denememde olacak tabii ki :)
Yakın zamanda olmasa bile bir süre bu şekilde tecrübe edindikten sonra pico dan nano ya terfi edeceğim inş. O zaman çok daha güzel malzemeler ile kurulum yaparım.
[QUOTE=gokberkgonenc]Gelişmeleri bekliyorum, kolay gelsin.[/QUOTE]
Desteğiniz, önerileriniz ve uyarılarınız için teşekkür ederim Gökberk Bey.
BOYU ME-350 pico setup
Teşekkürler.
Agresif ve huysuz olduğunu biliyordum fakat bu kadarını değil [:)] Arkadaş zaten misafir. Ekim ayı içerisinde Percula alacağım.
Bayramdan sonra mercan alırım diyordum. Sizce Percula lardan sonra mı mercan eklesem.[EDIT]umtmtl,2016-09-08 09:18:07[/EDIT]
Teşekkürler.
Agresif ve huysuz olduğunu biliyordum fakat bu kadarını değil [:)] Arkadaş zaten misafir. Ekim ayı içerisinde Percula alacağım.
Bayramdan sonra mercan alırım diyordum. Sizce Percula lardan sonra mı mercan eklesem.[EDIT]umtmtl,2016-09-08 09:18:07[/EDIT]
Hi-tech haqos canyon box 36
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34089_070920160948461.jpg[/IMG]
10 gündür Co2 tüp bittiği için akvaryuma veremiyordum. Zor da olsa tüpü doldurtabildim.
Anladığım kadarıyla çoğu yer 5 LT nin altındaki tüplere dolum yapmak istemiyor. Dolum yapan şirket ise 5 LT lik dolum ücreti istedi ama sonrasında sağolsunlar indirim yaptılar.[EDIT]umtmtl,2016-09-07 09:50:23[/EDIT]
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34089_070920160948461.jpg[/IMG]
10 gündür Co2 tüp bittiği için akvaryuma veremiyordum. Zor da olsa tüpü doldurtabildim.
Anladığım kadarıyla çoğu yer 5 LT nin altındaki tüplere dolum yapmak istemiyor. Dolum yapan şirket ise 5 LT lik dolum ücreti istedi ama sonrasında sağolsunlar indirim yaptılar.[EDIT]umtmtl,2016-09-07 09:50:23[/EDIT]
BOYU ME-350 pico setup
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34090_070920160937301.jpg[/IMG]
Clarky
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34090_070920160937301.jpg[/IMG]
Clarky
BOYU ME-350 pico setup
PS nin modeli "Haqos PS 150" ile aynı. Sadece rengi farklı.
Akvaryumumuzun geçici misafiri Clarky. Resmini çekerken bir hayli zorlandım. Çok hareketli ve çekingen.
[EDIT]umtmtl,2016-09-07 09:38:32[/EDIT]
PS nin modeli "Haqos PS 150" ile aynı. Sadece rengi farklı.
Akvaryumumuzun geçici misafiri Clarky. Resmini çekerken bir hayli zorlandım. Çok hareketli ve çekingen.
[EDIT]umtmtl,2016-09-07 09:38:32[/EDIT]
BOYU ME-350 pico setup
Akvaryumum vardı zaten Sercan Bey ama şu an piyasa fiyatı 185 TL.
Ekipmanlara 200 TL den biraz fazla harcadım (PS,hava motoru ve hortumu, tahta hava taşı, 6 w uv, refraktometre, dijital termometre, kum, canlı kaya).
Henüz test kiti, tuz, balık, mercan, katkılar ve yem almadım. Akvaryumun ışığı yetersiz olduğundan dolayı mercan alınacağı zaman ışıkta değiştirilecek.
Akvaryumum vardı zaten Sercan Bey ama şu an piyasa fiyatı 185 TL.
Ekipmanlara 200 TL den biraz fazla harcadım (PS,hava motoru ve hortumu, tahta hava taşı, 6 w uv, refraktometre, dijital termometre, kum, canlı kaya).
Henüz test kiti, tuz, balık, mercan, katkılar ve yem almadım. Akvaryumun ışığı yetersiz olduğundan dolayı mercan alınacağı zaman ışıkta değiştirilecek.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
