ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
balıkhastası
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ağustos 2006 23:31
Son Ziyaret:
04 Mart 2024 02:22
Toplam Mesaj:
104 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper
Doğum Tarihi:
22 Temmuz 1985
Yaş:
40
İl:
Ankara
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
170 x 50 x 55(h)
Lowtech bitkili tasarım
SON 10 MESAJI
Lineer Sarkıt Led Armatürler Ve Akvaryum ?
[QUOTE=ÇaĞRı]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183889/240520231021321.jpg[/IMG]
En uçtaki deliklerinden sarkıtma yapabilirsiniz. Ben öyle kullanıyorum. Şu anda boş. 3 yıl ara vermiştim hobiye, yeni akvaryum kurdum. Haftaya kadar rafı ve aydınlatmayı kuracam inşallah. [/QUOTE]
Teşekkürler araştırayım bunuda[:iyi:]
[QUOTE=ÇaĞRı]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183889/240520231021321.jpg[/IMG]
En uçtaki deliklerinden sarkıtma yapabilirsiniz. Ben öyle kullanıyorum. Şu anda boş. 3 yıl ara vermiştim hobiye, yeni akvaryum kurdum. Haftaya kadar rafı ve aydınlatmayı kuracam inşallah. [/QUOTE]
Teşekkürler araştırayım bunuda[:iyi:]
Lineer Sarkıt Led Armatürler Ve Akvaryum ?
[QUOTE=ÇaĞRı]
Tavandan yapmanızada gerek yok.
Ben böyle bir aparat kullanıyorum. Üstünede mdf kestirdim yem malzeme vs. Onuda üstüne koyuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183889/230520231527331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çağrı bey fotoğraf atabilir misiniz nasıl bir görünümü var.
[QUOTE=ÇaĞRı]
Tavandan yapmanızada gerek yok.
Ben böyle bir aparat kullanıyorum. Üstünede mdf kestirdim yem malzeme vs. Onuda üstüne koyuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183889/230520231527331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çağrı bey fotoğraf atabilir misiniz nasıl bir görünümü var.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13934/220520231926041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13934/220520231926041.jpg[/IMG]
Lineer Sarkıt Led Armatürler Ve Akvaryum ?
Herkese merhaba
Uzun zamandır hayalim olan 170 lik lowtech tetra-melek akvaryumumu (500 litre) yaptırdım ve canlıları içine koydum.
Çok şükür herşey planıma uygun gitti.
Ancak içime sinmeyen bir konu var ki o da aydınlatma.
Akvaryum kurulumunda şıklık benim için ön planda bu nedenle akvaryum üzerine konan armatürler benim için şık görünümü bozan bir unsur
Fotoğrafını paylaştığım şekilde lineer sarkıt led armatürler tarzında armatür istiyorum ancak hangi ışık türünü tercih etmeli veya yapacak kişiye bunu nasıl tariflemeliyim
Fikirlerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13934/220520231701131.jpg[/IMG][EDIT]balıkhastası,2023-05-22 17:05:30[/EDIT]
Herkese merhaba
Uzun zamandır hayalim olan 170 lik lowtech tetra-melek akvaryumumu (500 litre) yaptırdım ve canlıları içine koydum.
Çok şükür herşey planıma uygun gitti.
Ancak içime sinmeyen bir konu var ki o da aydınlatma.
Akvaryum kurulumunda şıklık benim için ön planda bu nedenle akvaryum üzerine konan armatürler benim için şık görünümü bozan bir unsur
Fotoğrafını paylaştığım şekilde lineer sarkıt led armatürler tarzında armatür istiyorum ancak hangi ışık türünü tercih etmeli veya yapacak kişiye bunu nasıl tariflemeliyim
Fikirlerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13934/220520231701131.jpg[/IMG][EDIT]balıkhastası,2023-05-22 17:05:30[/EDIT]
40x40x35h Ve 60x40x30h Filtre Tavsiyesi
[QUOTE=Emre0012]
Teşekkürler. 60x40x30 için LB 130 uygun olur mu peki? LB200 maaliyeti fazla olacak gibi. Ayrıca 40x40x35 için LB 75 yeterli olur değil mi?[/QUOTE]
40x40x30 lb75 yeterli olur ama fiyatlar arası çok ucurum yoktu ben aldığımda. Liberty serisinde debi kontrolü çok kolay fazla gelirse düşürürsünüz ama az gelirse orası sıkıntı ben 60*40*30 da LB 200 öneririm tercih sizin. [:iyi:]
[QUOTE=Emre0012]
Teşekkürler. 60x40x30 için LB 130 uygun olur mu peki? LB200 maaliyeti fazla olacak gibi. Ayrıca 40x40x35 için LB 75 yeterli olur değil mi?[/QUOTE]
40x40x30 lb75 yeterli olur ama fiyatlar arası çok ucurum yoktu ben aldığımda. Liberty serisinde debi kontrolü çok kolay fazla gelirse düşürürsünüz ama az gelirse orası sıkıntı ben 60*40*30 da LB 200 öneririm tercih sizin. [:iyi:]
40x40x35h Ve 60x40x30h Filtre Tavsiyesi
Emre bey merhaba evimde 5 akvaryumum var 4 tanesinde eheim liberty 200 kullanıyorum 3 ü 60x40x40 bir tanesi 80x40x50 çok memnunum liberty 200 almanızı öneririm. Liberty 75 küçük gelebilir. [EDIT]balıkhastası,2021-02-14 21:41:44[/EDIT]
Emre bey merhaba evimde 5 akvaryumum var 4 tanesinde eheim liberty 200 kullanıyorum 3 ü 60x40x40 bir tanesi 80x40x50 çok memnunum liberty 200 almanızı öneririm. Liberty 75 küçük gelebilir. [EDIT]balıkhastası,2021-02-14 21:41:44[/EDIT]
Bitkili Akvaryumlarda Ph, Kh Ve Gh
Biraz bu konuyu hortlatmış olacağım ama bitkili akvaryumumda ph yüksek olduğunda 8 ve üzeri ne gibi sıkıntılar baş gösterir? Bitkilerde erime mesela bir ph yükseklik etkisi midir? Demir temel element ve potasyum desteği sağlamama rağmen bu sorunu yaşıyorum. Ph ölçümleri 8 ve üzeri çıkıyor. Nitrat ideal iyi seviyede çıkıyor düzenli ışıklandırma yapıyorum. [EDIT]balıkhastası,2021-01-01 15:18:29[/EDIT]
Biraz bu konuyu hortlatmış olacağım ama bitkili akvaryumumda ph yüksek olduğunda 8 ve üzeri ne gibi sıkıntılar baş gösterir? Bitkilerde erime mesela bir ph yükseklik etkisi midir? Demir temel element ve potasyum desteği sağlamama rağmen bu sorunu yaşıyorum. Ph ölçümleri 8 ve üzeri çıkıyor. Nitrat ideal iyi seviyede çıkıyor düzenli ışıklandırma yapıyorum. [EDIT]balıkhastası,2021-01-01 15:18:29[/EDIT]
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13934/040720202123481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13934/040720202124351.jpg[/IMG]
Şimdilik bunlar [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13934/040720202123481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/13934/040720202124351.jpg[/IMG]
Şimdilik bunlar [:nazar:]
İlk Bitkili High-tech Deneyimi
Elinize sağlık çok güzel olmuş bende haftaya bitiricem kurulumu içine sea kardinal ve kırmızı burun tetralar koyacağım cüce vatoz konusunda çekincem var tabanı kaldırır mı diye siz böyle bir sorun yaşıyor musunuz?
Elinize sağlık çok güzel olmuş bende haftaya bitiricem kurulumu içine sea kardinal ve kırmızı burun tetralar koyacağım cüce vatoz konusunda çekincem var tabanı kaldırır mı diye siz böyle bir sorun yaşıyor musunuz?
Aqualed Plant Serisi Armatür
[QUOTE=the__legend][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/221020191127001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/221020191127491.jpg[/IMG]
Merhabalar
Öncelikle herkese iyi hobiler dilerim.
Bitkili akvaryumlar uğraşalı yaklaşıp 2 veya 3 sene oldu bu süreçte Power led dahil kullanmadığım ışık türü kalmadı. 10 gün önce Atakan Petshoptan söz konusu aydınlatmayı aldım. 10 gündür kullanıyorum ve tecrübelerime istinaden üründe aşırı memnun kaldım. Kesinlikle şiddetle tavsiye ederim. Yarın buradan 10 günlük resimler ile gelişim sürecini paylaşacağım. Fakat diğer ışıklandırma seçeneklerinin dezavantajlarını kendi şahsi düşüncem olarak aşağıda belirtmek isterim.
Power led : Kullandım ve kullandığım dönemdeki akvaryumumu aşağıda paylaşacağım. Evet bitki bakımı gelişimi için olağanüstü bir ışık fakat hızlı çok hızlı geliştiriyor bitkilerin arkasından atlı kovalarcasına geliştiriyor büyütüyor evet çok güzel ama budama yaptıkça hep aklımdan bu powerled kullanım alanının/amacının üreticiler olması gerektiğini düşündürdü sürekli. Her akşam budama yaptığımı bilirim bunun neresi kötü derseniz herşey güzel tabi ama gübrelemede ve CO2 de aksilik/aksaklık olduğu durumlarda besin yetersizliği ve yosunlanma süreci çok ama çok hızlanıyor umarım düşüncemi aktarabilmişimdir. Bu söylediklerime karşı çıkanlar olacaktır saygı duyarım netice de kullandığım dönemde çok işime yaradı amacıma ulaştırdı ama yordu.
Floransan: Kullandım hep yetersiz gördüm, eski teknoloji oluşu elektrik sarfiyat fazlalığı vs vs beni tatmin etmedi bir türlü.
Markasız çin malı Smd ledler : Gelişim için; kullandığım nano akvaryumlarımda yetersiz kaldığı kanısı sürekli oluşmuştur. Açıkçası işimi görmedi.
Evet gelelim başlıkta belirtilen ürüne; Benim asıl kriterim olan Monte Carlolarda pozitif yönde ilerleme olmasıdır. Yosun oluşmadı ve adaptasyon süreci sorunsuz geçti bu saydıklarımın ışık kalitesinin büyük etkisi olduğunu düşünüyorum. İçim ısındı bu ürüne şimdilik güzel izlenim bıraktı bende...
Kısacası tavsiye ederim.
Geçen seneler Power led kullandığım akvaryumumu aşağıda paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/021120181826411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/221020191202161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/221020191202481.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Merhaba elimde 60 cm lik ithal akvaryumu var eşimin hediyesi [:D] Ama malesef ışığı çok çok yetersiz. Işık Sistemini çok güzel kurmuşlar aslında kapalı devre bende içindeki şerit led leri çıkarıp yeni led koyabilir miyim diye denedim cam borulara kalın geldi söylediğim şerit led ler şimdide bu armatür e bakıyorum 55 cm lik bir alan var ama akvaryumu kapaklı kullanıcam. Bu armatürü o alana sığdırabilir miyim diye düşünüyorum.
Armatürü kalitesi nasıldır Tecrübelerini aktarır mısınız?
[QUOTE=the__legend][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/221020191127001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/221020191127491.jpg[/IMG]
Merhabalar
Öncelikle herkese iyi hobiler dilerim.
Bitkili akvaryumlar uğraşalı yaklaşıp 2 veya 3 sene oldu bu süreçte Power led dahil kullanmadığım ışık türü kalmadı. 10 gün önce Atakan Petshoptan söz konusu aydınlatmayı aldım. 10 gündür kullanıyorum ve tecrübelerime istinaden üründe aşırı memnun kaldım. Kesinlikle şiddetle tavsiye ederim. Yarın buradan 10 günlük resimler ile gelişim sürecini paylaşacağım. Fakat diğer ışıklandırma seçeneklerinin dezavantajlarını kendi şahsi düşüncem olarak aşağıda belirtmek isterim.
Power led : Kullandım ve kullandığım dönemdeki akvaryumumu aşağıda paylaşacağım. Evet bitki bakımı gelişimi için olağanüstü bir ışık fakat hızlı çok hızlı geliştiriyor bitkilerin arkasından atlı kovalarcasına geliştiriyor büyütüyor evet çok güzel ama budama yaptıkça hep aklımdan bu powerled kullanım alanının/amacının üreticiler olması gerektiğini düşündürdü sürekli. Her akşam budama yaptığımı bilirim bunun neresi kötü derseniz herşey güzel tabi ama gübrelemede ve CO2 de aksilik/aksaklık olduğu durumlarda besin yetersizliği ve yosunlanma süreci çok ama çok hızlanıyor umarım düşüncemi aktarabilmişimdir. Bu söylediklerime karşı çıkanlar olacaktır saygı duyarım netice de kullandığım dönemde çok işime yaradı amacıma ulaştırdı ama yordu.
Floransan: Kullandım hep yetersiz gördüm, eski teknoloji oluşu elektrik sarfiyat fazlalığı vs vs beni tatmin etmedi bir türlü.
Markasız çin malı Smd ledler : Gelişim için; kullandığım nano akvaryumlarımda yetersiz kaldığı kanısı sürekli oluşmuştur. Açıkçası işimi görmedi.
Evet gelelim başlıkta belirtilen ürüne; Benim asıl kriterim olan Monte Carlolarda pozitif yönde ilerleme olmasıdır. Yosun oluşmadı ve adaptasyon süreci sorunsuz geçti bu saydıklarımın ışık kalitesinin büyük etkisi olduğunu düşünüyorum. İçim ısındı bu ürüne şimdilik güzel izlenim bıraktı bende...
Kısacası tavsiye ederim.
Geçen seneler Power led kullandığım akvaryumumu aşağıda paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/021120181826411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/221020191202161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/69427/221020191202481.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Merhaba elimde 60 cm lik ithal akvaryumu var eşimin hediyesi [:D] Ama malesef ışığı çok çok yetersiz. Işık Sistemini çok güzel kurmuşlar aslında kapalı devre bende içindeki şerit led leri çıkarıp yeni led koyabilir miyim diye denedim cam borulara kalın geldi söylediğim şerit led ler şimdide bu armatür e bakıyorum 55 cm lik bir alan var ama akvaryumu kapaklı kullanıcam. Bu armatürü o alana sığdırabilir miyim diye düşünüyorum.
Armatürü kalitesi nasıldır Tecrübelerini aktarır mısınız?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
