ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ahmt.krkll
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ekim 2012 09:20
Son Ziyaret:
18 Şubat 2014 18:58
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet karakelle
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Erzincan
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Karakelle
120x50x60 İkola Kaiser F0
120x50x60 İkola Kaiser F0
SON 10 MESAJI
120x50x60h Tropheus Tankı Kurulumu Tamamlandı.
[QUOTE=omer2to]hocam hayırlı olsun çok güzel[/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeş daha iyileri sizin olsun :) Saygılar..
[QUOTE=OutLaw]Kardeşim öncelikle hayırlı uğurlu olsun diyorum, bol bol yavrularıyla beraber güle güle büyüt balıklarını.
Öneriniz için teşekkür ediyorm ışık beyaz ve küçük 50 cm lik bi dalgıç florosan arka fon mavi ışık yetersiz kalınca mavi gibi görünüyor eksikleri var tamamlayacağım üst tac kısmını yapamadm led ışıklandırma yapacağım onu bekliyorm bitince yeni resimleri eklerim ... Teşekkürler saygılar..
[QUOTE=omer2to]hocam hayırlı olsun çok güzel[/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeş daha iyileri sizin olsun :) Saygılar..
[QUOTE=OutLaw]Kardeşim öncelikle hayırlı uğurlu olsun diyorum, bol bol yavrularıyla beraber güle güle büyüt balıklarını.
-Resimlerde akvaryum ışığını mavi olarak gördüm sanki. Okuduğum birkaç yazıda tropheuslar mavi ışığı sevmez, balıkları sitrese sokar gibi şeyler hatırlıyorum. Eğer ışığın maviyse aklında olsun bi araştır istersen..
[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkür ediyorm ışık beyaz ve küçük 50 cm lik bi dalgıç florosan arka fon mavi ışık yetersiz kalınca mavi gibi görünüyor eksikleri var tamamlayacağım üst tac kısmını yapamadm led ışıklandırma yapacağım onu bekliyorm bitince yeni resimleri eklerim ... Teşekkürler saygılar..
Yeni Tank kurulumunda Dikkat Edilecek Hususlar
[QUOTE=CelalKaya]Bilirim erzincanı küçük bir yer eşimin memleketi. Umarım ciddi bir hasar yoktur. 150-200 iyi bir rakam 10mm cam için. Tekrar Hayırlı olsun. [/QUOTE]
Teşekkür ederim tankımı kurdum, şimdilik sorun yok ama köşelerde ezilmeler var. Köşebentlerle güzelce destekleyip silikonladım ama bakalım 1 aydır sorun yok.
Bülent ÖNER 2014-01-20 20:15:44
[QUOTE=CelalKaya]Bilirim erzincanı küçük bir yer eşimin memleketi. Umarım ciddi bir hasar yoktur. 150-200 iyi bir rakam 10mm cam için. Tekrar Hayırlı olsun. [/QUOTE]
Teşekkür ederim tankımı kurdum, şimdilik sorun yok ama köşelerde ezilmeler var. Köşebentlerle güzelce destekleyip silikonladım ama bakalım 1 aydır sorun yok.
Link:
Bunlarda benim ikoncanlar.
Güzeller benimkiler gibi kıpır kıpır maşallah . :)
Bülent ÖNER 2014-01-20 20:14:05
Güzeller benimkiler gibi kıpır kıpır maşallah . :)
120x50x60h Tropheus Tankı Kurulumu Tamamlandı.
[QUOTE=deepfreze]Kardeş akvaryumun hayırlı olsun. Çok güzel olmuş. Umarım köşebentin kalınlıkları çok fazla değildir. Fazla ise mobilya üzerine temas etmeyen cam da zamanla çatlamalar meydana gelebiliyor. Kuzenimiz böyle bir akvaryumu gece yarısı çatlamış gerisini hayal edebilirsin. Gerçi cam kalınlığı 4 mm idi. Ama yine de dikkat et bi tatsızlık çıkmasın.
[/QUOTE]
Kardeşim Teşekkürler Öncelikle dediğin konuyu düşündüm daha öncesinden köşebentler 2cm x 2cm
Yine anıyorm saolsn yapan arkadaşın işçiliğini ancak bu lekilde kapatabildim dediğin konuda haklılık payın var ancak alta konulan strafor bu sorunu çözmek içindir zaten altında 5mm straform war sanırım destek olacaktır dengeleyeci olarak.
[QUOTE=emozel06]Hayırlı uğurlu olsun tebrik ederim balıklarınızda cok guzel maşallah sağlıklı bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah sorun yaşanmaz :)
[QUOTE=Hakanbingol24]Kardeşim ellerine sağlık yinede çok güzel olmuş. İmkanların el verdiği zaten yine kendi ellerinle daha iyisini yaparsın inşallah. Hatta biraz abartayım , inşallah öyle bir akvaryum yaparsın ki bunu yavru akvaryumu olarak kullanırsın... Sağlıklı hobiler :)[/QUOTE]
Yok ya nerde o imkan bunu ewe sokana kadar neler çektim 2 ay oldu nerdeyse hala evdekilerle atışıyoruz :) Alt kısma küçük bi cüce vatoz üretim tankı düşünüyorm ama cüce vatoz bulamıyorum o yüzden biraz daha bulana kadar beklemeyi düşünüyorum :)
[QUOTE=deepfreze]Kardeş akvaryumun hayırlı olsun. Çok güzel olmuş. Umarım köşebentin kalınlıkları çok fazla değildir. Fazla ise mobilya üzerine temas etmeyen cam da zamanla çatlamalar meydana gelebiliyor. Kuzenimiz böyle bir akvaryumu gece yarısı çatlamış gerisini hayal edebilirsin. Gerçi cam kalınlığı 4 mm idi. Ama yine de dikkat et bi tatsızlık çıkmasın.
[/QUOTE]
Kardeşim Teşekkürler Öncelikle dediğin konuyu düşündüm daha öncesinden köşebentler 2cm x 2cm
Yine anıyorm saolsn yapan arkadaşın işçiliğini ancak bu lekilde kapatabildim dediğin konuda haklılık payın var ancak alta konulan strafor bu sorunu çözmek içindir zaten altında 5mm straform war sanırım destek olacaktır dengeleyeci olarak.
[QUOTE=emozel06]Hayırlı uğurlu olsun tebrik ederim balıklarınızda cok guzel maşallah sağlıklı bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah sorun yaşanmaz :)
[QUOTE=Hakanbingol24]Kardeşim ellerine sağlık yinede çok güzel olmuş. İmkanların el verdiği zaten yine kendi ellerinle daha iyisini yaparsın inşallah. Hatta biraz abartayım , inşallah öyle bir akvaryum yaparsın ki bunu yavru akvaryumu olarak kullanırsın... Sağlıklı hobiler :)[/QUOTE]
Yok ya nerde o imkan bunu ewe sokana kadar neler çektim 2 ay oldu nerdeyse hala evdekilerle atışıyoruz :) Alt kısma küçük bi cüce vatoz üretim tankı düşünüyorm ama cüce vatoz bulamıyorum o yüzden biraz daha bulana kadar beklemeyi düşünüyorum :)
Aydınlatma Önerisi Tropheus için
[QUOTE=arens08]Akvaryumunuz ve İkola larınız hayırlı olsun Ahmet bey, aydınlatma için benim yaptığım doğru mu bilmem ama iki adet florasan kullanmaktayım,ayrıca 4 adet anubias var akvaryumumda.Bildiğim kadarıyla anubias için ayrı olarak bir aydınlatmaya gerek yok florasan ışığı ona yetecektir yani bende öyle.Işık isteyen bir bitki olmadığı için sıkıntı olacağını düşünmüyorum.[/QUOTE]
Teşekkür Ediyorum Öneriniz için Aydınlatmada florasan olarak kullanım düşündüm ama maliyet ucuz olmasına rağmen elektirik sarfiyatı bi hayli fazla oluyor tasarruflu birşey olsun istiyorm acaba led ışıkla da aynı işi sağlayabilirmiyim buhar camları ışığı nekadar kırar sanırım 6mm çok kararsızım forumda bakınıyorm ama aklıma yatan birşey bulamadım birde erzincanda ikamet diyorm marka model olarak bulmak biraz sıkıntı internet üzerinden de florasan almak nekadar sağlıklı olur bilmiyorm öneri konu var ise gönderebilirseniz sevinirim ...
[QUOTE=arens08]Akvaryumunuz ve İkola larınız hayırlı olsun Ahmet bey, aydınlatma için benim yaptığım doğru mu bilmem ama iki adet florasan kullanmaktayım,ayrıca 4 adet anubias var akvaryumumda.Bildiğim kadarıyla anubias için ayrı olarak bir aydınlatmaya gerek yok florasan ışığı ona yetecektir yani bende öyle.Işık isteyen bir bitki olmadığı için sıkıntı olacağını düşünmüyorum.[/QUOTE]
Teşekkür Ediyorum Öneriniz için Aydınlatmada florasan olarak kullanım düşündüm ama maliyet ucuz olmasına rağmen elektirik sarfiyatı bi hayli fazla oluyor tasarruflu birşey olsun istiyorm acaba led ışıkla da aynı işi sağlayabilirmiyim buhar camları ışığı nekadar kırar sanırım 6mm çok kararsızım forumda bakınıyorm ama aklıma yatan birşey bulamadım birde erzincanda ikamet diyorm marka model olarak bulmak biraz sıkıntı internet üzerinden de florasan almak nekadar sağlıklı olur bilmiyorm öneri konu var ise gönderebilirseniz sevinirim ...
Aydınlatma Önerisi Tropheus için
Selamın aleyküm arkadaşlar yeni kurduğum 120x50x60h ölçülerindeki Tropheus İkola Kaiser Beslemekteyim Akvaryumuma ışıklandırma yok şimdilik 1m xilong marka T4 Dalgıç florasan takılı ancak ışık çok yetersiz gibi akvaryum içinde olduğu için aydınlatma şimdilik idare ediyor ancak akvaryumun üst tacını yaptıktan sonra kapakta nasıl bir aydınlatma kullanmam gerekir karar veremedim florasan mı led mi buhar camı olduğu için ışıkta kırılma olacak güçlü olsun az yaksın ve maliyeti az olsn istiyorum ( Bende Çok şey istiyorm ama Neyse ) :) Akvaryuma 4 kök kadar da anibüyas koymayı düşünüyorm bitki olarak nasıl bi aydınlatma yapmalıym öneri çalışmalar ve öneri fikirlerinizi bekliyorm ... Şimdiden Teşekkürler...
ReSiM:
Selamın aleyküm arkadaşlar yeni kurduğum 120x50x60h ölçülerindeki Tropheus İkola Kaiser Beslemekteyim Akvaryumuma ışıklandırma yok şimdilik 1m xilong marka T4 Dalgıç florasan takılı ancak ışık çok yetersiz gibi akvaryum içinde olduğu için aydınlatma şimdilik idare ediyor ancak akvaryumun üst tacını yaptıktan sonra kapakta nasıl bir aydınlatma kullanmam gerekir karar veremedim florasan mı led mi buhar camı olduğu için ışıkta kırılma olacak güçlü olsun az yaksın ve maliyeti az olsn istiyorum ( Bende Çok şey istiyorm ama Neyse ) :) Akvaryuma 4 kök kadar da anibüyas koymayı düşünüyorm bitki olarak nasıl bi aydınlatma yapmalıym öneri çalışmalar ve öneri fikirlerinizi bekliyorm ... Şimdiden Teşekkürler...
ReSiM:
Küçük Bir Dokunuş
Kardeşim çok beğendim kahretsin ki böyle bir imkanım yok arka fon olayına kafayı takmış durumdayım ama yok böylee bi fonu nerden temin edebiliriz nu konuda yardımcı olurmusun...
Kardeşim çok beğendim kahretsin ki böyle bir imkanım yok arka fon olayına kafayı takmış durumdayım ama yok böylee bi fonu nerden temin edebiliriz nu konuda yardımcı olurmusun...
120x50x60h Tropheus Tankı Kurulumu Tamamlandı.
[QUOTE=oyıldırım]Yetinmeyi bilmek lazım onuda bulamayanlar var ama :D vala doğru söylemek gerekirse hevesle aldığım 200 litrelik akvaryumumdan sizinkini görünce soğudum sanki
[/QUOTE]
Öyle deme kardeş ya hayalimdeki bu değildi imkanlarım ve elimden geldiği kadarı bu işte allah herkeze daha güzelini nasip etsin :)
[QUOTE=alemadam]Hayırlı olsun. Güzel olmuş, tankınız ve sehbanız.
Sehbayı siz yaptığınız için size sormak istiyorum. Profil olmaksızın mdf ile yapılan bir mobilya ne kadar dayanıklıdır? Benim de 125*65*50 ebatlarında bir tankım var ve altında mdf mobilyası var. Ali Kuştepesi'ne yaptırmıştım. 400 litre su alıyor. Ali Bey, bunun 3 kat fazlasını bile taşıyacağını söylemişti ama zamanla sıkıntı yaşar mıyım, bir gün bu mobilya göçer mi acaba diye de düşünmüyor değilim.
Bu hususta bilginizi rica ediyorum.
[/QUOTE]
Öncelikle Teşekkür ederim kardeşim benim tank ve mobilya için konuşuyorm dediğim gibi sıradan mdf değil kullandığım malzeme dengeyi ve akvaryumda yapıldığı gibi kuşak kayıt olarak düşünürsek destekleri sağlam yaparsan hiçbir sorun yaşamazsın. birde şu olay var su bütün ağaçların ve ağaç olarak ham madesi olan maddeleri baş düşmanıdır sen hergün akvaryumu taşırırsan her su değişimde mobilyanı sırıl sıklam yaparsan yarı yarıya belki de daha fazla düşürürsün ömrünü. bende kendi mobilyama diyorm 4 kat daha koysam üstüne sorunsuz kullanırm şuanda ve en az da 10 yıl sıkıntısız kullanacağımı düşünüyorm 10 yıla da kim öle kim kala :) Teşekkürler sağlıklı hobiler..
ilk.isyan 2014-01-14 20:45:26
[QUOTE=oyıldırım]Yetinmeyi bilmek lazım onuda bulamayanlar var ama :D vala doğru söylemek gerekirse hevesle aldığım 200 litrelik akvaryumumdan sizinkini görünce soğudum sanki
[/QUOTE]
Öyle deme kardeş ya hayalimdeki bu değildi imkanlarım ve elimden geldiği kadarı bu işte allah herkeze daha güzelini nasip etsin :)
[QUOTE=alemadam]Hayırlı olsun. Güzel olmuş, tankınız ve sehbanız.
Sehbayı siz yaptığınız için size sormak istiyorum. Profil olmaksızın mdf ile yapılan bir mobilya ne kadar dayanıklıdır? Benim de 125*65*50 ebatlarında bir tankım var ve altında mdf mobilyası var. Ali Kuştepesi'ne yaptırmıştım. 400 litre su alıyor. Ali Bey, bunun 3 kat fazlasını bile taşıyacağını söylemişti ama zamanla sıkıntı yaşar mıyım, bir gün bu mobilya göçer mi acaba diye de düşünmüyor değilim.
Bu hususta bilginizi rica ediyorum.
[/QUOTE]
Öncelikle Teşekkür ederim kardeşim benim tank ve mobilya için konuşuyorm dediğim gibi sıradan mdf değil kullandığım malzeme dengeyi ve akvaryumda yapıldığı gibi kuşak kayıt olarak düşünürsek destekleri sağlam yaparsan hiçbir sorun yaşamazsın. birde şu olay var su bütün ağaçların ve ağaç olarak ham madesi olan maddeleri baş düşmanıdır sen hergün akvaryumu taşırırsan her su değişimde mobilyanı sırıl sıklam yaparsan yarı yarıya belki de daha fazla düşürürsün ömrünü. bende kendi mobilyama diyorm 4 kat daha koysam üstüne sorunsuz kullanırm şuanda ve en az da 10 yıl sıkıntısız kullanacağımı düşünüyorm 10 yıla da kim öle kim kala :) Teşekkürler sağlıklı hobiler..
120x50x60h Tropheus Tankı Kurulumu Tamamlandı.
[QUOTE=kalirton]Ellerıne Saglık Hobıcılıkte Bu Ters Giden İşler Çok Üzüyor Hocam İnsanı Ya Ama Yılmamışsın Tebrikler[/QUOTE]
Teşekkürler Yılmadım umarım emeklerimin karşılığını alabilirim ...
[QUOTE=nusret.erdinc]Hocam gercekten kurulumda baliklarda akvaryumda cok guzel talihsizlikler yasamissin gecmis olsun bende cam bulamadigimdan bir aydir bekletiyorum akvaryum yapmayi sozun ozu tebrikler bol yavrulu hobiler[/QUOTE]
Teşekkür ederim nusret bey bunlar sadece konu uzanıp sıkılmasın arkadaşlar diye başılıca olanlar detaya girsem bu akvaryum bu hale iyi gelebilmiş dersiniz tek eksiği üst tacı onada dükkanda parça bulamadım en kısa zamanda yapacağım :)
[QUOTE=volkanoguz]Geçmiş olsun öncelikle neredeyse hobiden soğuma durumuna gelmişsiniz ama çok şükür devam etmişsiniz mücadeleye.Akvaryumun ve tropheusun Erzincan da ki öncülerinden olacaksınız anlattığınıza göre,bundan sonrra keyfini sürmeniz dileğiyle bol yavrular alırsınız inşallah..[/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi olacak sanırım vokan bey çok çaba gösterdim inşalah emeklerim boşa çıkmaz :)
[QUOTE=gencemin]Bu emeğe çabaya bravo denir hocam hayırlı olsun[/QUOTE]
Saol kardeşim istediğim gibi olmadı ama idare eder sanırım :)
[QUOTE=kalirton]Ellerıne Saglık Hobıcılıkte Bu Ters Giden İşler Çok Üzüyor Hocam İnsanı Ya Ama Yılmamışsın Tebrikler[/QUOTE]
Teşekkürler Yılmadım umarım emeklerimin karşılığını alabilirim ...
[QUOTE=nusret.erdinc]Hocam gercekten kurulumda baliklarda akvaryumda cok guzel talihsizlikler yasamissin gecmis olsun bende cam bulamadigimdan bir aydir bekletiyorum akvaryum yapmayi sozun ozu tebrikler bol yavrulu hobiler[/QUOTE]
Teşekkür ederim nusret bey bunlar sadece konu uzanıp sıkılmasın arkadaşlar diye başılıca olanlar detaya girsem bu akvaryum bu hale iyi gelebilmiş dersiniz tek eksiği üst tacı onada dükkanda parça bulamadım en kısa zamanda yapacağım :)
[QUOTE=volkanoguz]Geçmiş olsun öncelikle neredeyse hobiden soğuma durumuna gelmişsiniz ama çok şükür devam etmişsiniz mücadeleye.Akvaryumun ve tropheusun Erzincan da ki öncülerinden olacaksınız anlattığınıza göre,bundan sonrra keyfini sürmeniz dileğiyle bol yavrular alırsınız inşallah..[/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi olacak sanırım vokan bey çok çaba gösterdim inşalah emeklerim boşa çıkmaz :)
[QUOTE=gencemin]Bu emeğe çabaya bravo denir hocam hayırlı olsun[/QUOTE]
Saol kardeşim istediğim gibi olmadı ama idare eder sanırım :)
120x50x60h Tropheus Tankı Kurulumu Tamamlandı.
Teşekkür ederim Dediğiniz Gibi Çok Sorun Yaşadım ama %90 tamam oldu sanırım bakalım yawru nezaman alacağız .. :)
Teşekkür ederim Dediğiniz Gibi Çok Sorun Yaşadım ama %90 tamam oldu sanırım bakalım yawru nezaman alacağız .. :)
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
