ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ultiboard
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
170
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ekim 2012 10:45
Son Ziyaret:
26 Ocak 2023 12:05
Toplam Mesaj:
100 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan
Doğum Tarihi:
24 Aralık 1980
Yaş:
45
İl:
Ankara
Meslek:
MÜHENDİS
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hasan
Nano Blackwater Neon Tetra
7 lt Fanusta Karides
SON 10 MESAJI
Nano Küp
Sıra neonlar da[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456501.jpg[/IMG]
Sıra neonlar da[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/130320221456501.jpg[/IMG]
Nano Küp
Sorulara geç cevap verdiğim için kusura bakmayın. İlk konu fotoğrafları arka fon soruları nedeniyle yenilendi.
[QUOTE=Enesaksu34]Samsun şehrinde petshoplar da ember tetra bulunmuyor,bakmak istediğim bir tür.Çok sevimliler ve nano tanklara aşırı yakışıyorlar.Neon tetralar bana biraz ufak gözüktüler sanki resimle alakalı da olabilir.Takipteyim kayıpsız sağlıklı keyifli hobiler dilerim.[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Merhaba Enes bey emberleri aldığım donemde Ankara'da bile bulmakta zorlandım bulduklarımın formu ve sağlığı iyi değildi nazımın geçtiği bir pet shop tan balıkların geldiği gün seçerek aldım gayet keyifliler. Neonlar neredeyse emberlerin iki katı boyda fotodan öyle görünüyor sanırım. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
[QUOTE=hakanyildiz06]Emberler çok güzel, maşallah, formundalar. Ben de ember tetra beslemiştim, canlı yemi (artemia ve su piresi) yeseler de kuru yem yemede çok nazlı olduklarından sahiplendirerek elden çıkardım. Benim besleyeceğim balık yem yemeyi sevecek, iştahla yiyecek. Şu anda snow white lepisteslerim var, sayıları az (2 dişi, 5 erkek) ve ekleme yapmak için satış ilanı bulamadım. Sizin emberler kuru yeme alışık mı?[/QUOTE]
Merhaba Hakan bey emberleri aldığımdan beri kuru yem ile besliyorum. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
[QUOTE=Arda_26]Merhaba üstadım, arka plana siyah fon yada reklamcılar da parça bulabileceğin kumlama denilen malzemeyi kullanabilirsiniz .iyi hobiler dilerim..[/QUOTE]
Merhaba Arda bey siyah arka fon mevcut fotodan belli olmadı sanırım. Ilk fotoları bu yüzden güncelledim. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
Sorulara geç cevap verdiğim için kusura bakmayın. İlk konu fotoğrafları arka fon soruları nedeniyle yenilendi.
[QUOTE=Enesaksu34]Samsun şehrinde petshoplar da ember tetra bulunmuyor,bakmak istediğim bir tür.Çok sevimliler ve nano tanklara aşırı yakışıyorlar.Neon tetralar bana biraz ufak gözüktüler sanki resimle alakalı da olabilir.Takipteyim kayıpsız sağlıklı keyifli hobiler dilerim.[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Merhaba Enes bey emberleri aldığım donemde Ankara'da bile bulmakta zorlandım bulduklarımın formu ve sağlığı iyi değildi nazımın geçtiği bir pet shop tan balıkların geldiği gün seçerek aldım gayet keyifliler. Neonlar neredeyse emberlerin iki katı boyda fotodan öyle görünüyor sanırım. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
[QUOTE=hakanyildiz06]Emberler çok güzel, maşallah, formundalar. Ben de ember tetra beslemiştim, canlı yemi (artemia ve su piresi) yeseler de kuru yem yemede çok nazlı olduklarından sahiplendirerek elden çıkardım. Benim besleyeceğim balık yem yemeyi sevecek, iştahla yiyecek. Şu anda snow white lepisteslerim var, sayıları az (2 dişi, 5 erkek) ve ekleme yapmak için satış ilanı bulamadım. Sizin emberler kuru yeme alışık mı?[/QUOTE]
Merhaba Hakan bey emberleri aldığımdan beri kuru yem ile besliyorum. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
[QUOTE=Arda_26]Merhaba üstadım, arka plana siyah fon yada reklamcılar da parça bulabileceğin kumlama denilen malzemeyi kullanabilirsiniz .iyi hobiler dilerim..[/QUOTE]
Merhaba Arda bey siyah arka fon mevcut fotodan belli olmadı sanırım. Ilk fotoları bu yüzden güncelledim. Teşekkür ederim keyifli hobiler.
Nano Küp
Birkaç detay foto.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222240421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241381.jpg[/IMG]
Birkaç detay foto.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222240421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/210220222241381.jpg[/IMG]
Nano Küp
[QUOTE=Enesaksu34]Hasan hocam gayet şık sade bir tasarım olmuş.Blackwater tankınızıda çok beğenmiştim.Eski tasarım tankınızdaki balıklar sanırsam.Yavru alma şansınız oldumu neon veya ember tetradan ayrıyeten canlı sayısında değişme var mı? saygılar.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim Enes hocam, evet balıkların tamamı 1 seneden fazladır benimle hiç yeni balık eklemedim. Yavru alamadım maalesef bunun için bol bitki gerekiyor sanırım belki bundan sonra. Birkaç kayıp oldu şu anki mevcutta 6 ember 6 neon 2 adet siyah neon var tankta, beni en şaşırtan siyah neonların daha narin olduklarını tecrübe etmem oldu.
[QUOTE=Spartal]Şu boruları Allah rızası için bir temizleyin hocam :D
Beyaz ve şeffaf çok kir gösteriyor siyah bulabilirseniz güzel olur.
Arka plan yok sanırım arka cam parlama yapıyor biraz arka fon kullanırsanız hem görüntü güzel olur hem de derinlik görünüşü düzelir.
Onun dışında gayet güzel gözüküyor. Elinize sağlık.[/QUOTE]
Yunus bey borular beni rahatsız etmiyor eski tasarımda büyük bir kök boru ve ısıtıcıyı kapatıyordu şimdide arka plan bitkileri kapatacak biraz zamana ihtiyacı var. Ayrıca siyah arka fon mevcut.
[QUOTE=Enesaksu34]Hasan hocam gayet şık sade bir tasarım olmuş.Blackwater tankınızıda çok beğenmiştim.Eski tasarım tankınızdaki balıklar sanırsam.Yavru alma şansınız oldumu neon veya ember tetradan ayrıyeten canlı sayısında değişme var mı? saygılar.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim Enes hocam, evet balıkların tamamı 1 seneden fazladır benimle hiç yeni balık eklemedim. Yavru alamadım maalesef bunun için bol bitki gerekiyor sanırım belki bundan sonra. Birkaç kayıp oldu şu anki mevcutta 6 ember 6 neon 2 adet siyah neon var tankta, beni en şaşırtan siyah neonların daha narin olduklarını tecrübe etmem oldu.
[QUOTE=Spartal]Şu boruları Allah rızası için bir temizleyin hocam :D
Beyaz ve şeffaf çok kir gösteriyor siyah bulabilirseniz güzel olur.
Arka plan yok sanırım arka cam parlama yapıyor biraz arka fon kullanırsanız hem görüntü güzel olur hem de derinlik görünüşü düzelir.
Onun dışında gayet güzel gözüküyor. Elinize sağlık.[/QUOTE]
Yunus bey borular beni rahatsız etmiyor eski tasarımda büyük bir kök boru ve ısıtıcıyı kapatıyordu şimdide arka plan bitkileri kapatacak biraz zamana ihtiyacı var. Ayrıca siyah arka fon mevcut.
Nano Küp
Ölçüler:35*35*35
Canlı Türleri: Tetra türleri
Bitki Türleri: Nano saz ve su üstü bitkileri
Tankın Yaşı: 1 yılı geçti
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra dış filtre
Daha sade yeni bir tasarım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222051551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222051591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222052021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222052061.jpg[/IMG][EDIT]ultiboard,2022-03-12 10:50:37[/EDIT]
Ölçüler:35*35*35
Canlı Türleri: Tetra türleri
Bitki Türleri: Nano saz ve su üstü bitkileri
Tankın Yaşı: 1 yılı geçti
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra dış filtre
Daha sade yeni bir tasarım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222051551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222051591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222052021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/010320222052061.jpg[/IMG][EDIT]ultiboard,2022-03-12 10:50:37[/EDIT]
10 Litrelik Akvaryuma Kaç Balık Sığar
[QUOTE=ResulEfe]
Balıkları doğaya salın demişsiniz peki size şöyle birsey sorsam insan binlerce yıl önce doğadaydı ormanlarda,ovalarda ama ne oldu şehirler kurup şehir hayatına alıştık soyumuzu devam ettirdik peki şimdi ormanlara geri dönse insan tek başına hiç bilgisi olmadan hayatta kalma şansı % kaç?
Balıkları doğadan toplayıp akvaryuma koyanlara bende karşıyım çünkü doğal dengeyi bozuyor ama bizim baktığımız balıkların çoğu akvaryum üretimi yani hayvan doğal ortamı ne onu bile bilmiyor adapte oldu çünkü ama onu kaldırıp sana biz işkence ediyoruz git sen doğal ortamına diyip dışarı atarsak buyuk ihtimal ölecektir bizde doğal ortamımizda değiliz biz de işkence çekiyoruz kendimize arabaların zehirli gazlarınında kalabalıkta yani bir nefes alisimizda ne kadar oksijen içimize girdi o bile tartışılır yani uzun lafın kısası bu hayvanlar artık akvaryumdaki uygun ortama alışmış ama şöyle bir durum var bir balığa minimum 50 litre gerekiyordur sen ona uyarsın balığın sağlığı için bu gereklidir dogadada olsa bu heryerde şarttır ama sağlıklı yaşaması için şarttır.
Örneğin beta tek beslenir diğerini öldürür derler bu hayvanlar bölgeci balıklar hepsi bir gölette kendi bölgesini seçiyor ve diğerleriyle kavga etmiyor çünkü hepsi kendi bölgesinde,balığın bölgesinde diyelim 50 litrelik bir bölge balık bu bölgeyi kendi sahiplenir ve buyuzden bu ölçü onu mutlu eder çünkü balık zamanını orda geçircek he sen balığım daha iyi koşullarda yaşasın dersin 70lt beslersin bu işte daha da iyi çünkü balık hem psikolojik olarak sağlıklı hemde fiziksel olarak sağlıklı olur unutmayın biz bu canlıları süs gözüyle değil evimizin bir üyesi olarak görüyoruz [/QUOTE]
Yahu Resul bey akşam akşam beni güldürdünüz Allah'ta sizi güldürsün. Yazımı alıntılayıp bana cevap vermişsiniz ama önceki tartışmaları ve yazımın içindeki kinayeyi anlamamışsınız sanırım.
Keyifli hobiler sağlıklı balıklar.
[QUOTE=ResulEfe]
Balıkları doğaya salın demişsiniz peki size şöyle birsey sorsam insan binlerce yıl önce doğadaydı ormanlarda,ovalarda ama ne oldu şehirler kurup şehir hayatına alıştık soyumuzu devam ettirdik peki şimdi ormanlara geri dönse insan tek başına hiç bilgisi olmadan hayatta kalma şansı % kaç?
Balıkları doğadan toplayıp akvaryuma koyanlara bende karşıyım çünkü doğal dengeyi bozuyor ama bizim baktığımız balıkların çoğu akvaryum üretimi yani hayvan doğal ortamı ne onu bile bilmiyor adapte oldu çünkü ama onu kaldırıp sana biz işkence ediyoruz git sen doğal ortamına diyip dışarı atarsak buyuk ihtimal ölecektir bizde doğal ortamımizda değiliz biz de işkence çekiyoruz kendimize arabaların zehirli gazlarınında kalabalıkta yani bir nefes alisimizda ne kadar oksijen içimize girdi o bile tartışılır yani uzun lafın kısası bu hayvanlar artık akvaryumdaki uygun ortama alışmış ama şöyle bir durum var bir balığa minimum 50 litre gerekiyordur sen ona uyarsın balığın sağlığı için bu gereklidir dogadada olsa bu heryerde şarttır ama sağlıklı yaşaması için şarttır.
Örneğin beta tek beslenir diğerini öldürür derler bu hayvanlar bölgeci balıklar hepsi bir gölette kendi bölgesini seçiyor ve diğerleriyle kavga etmiyor çünkü hepsi kendi bölgesinde,balığın bölgesinde diyelim 50 litrelik bir bölge balık bu bölgeyi kendi sahiplenir ve buyuzden bu ölçü onu mutlu eder çünkü balık zamanını orda geçircek he sen balığım daha iyi koşullarda yaşasın dersin 70lt beslersin bu işte daha da iyi çünkü balık hem psikolojik olarak sağlıklı hemde fiziksel olarak sağlıklı olur unutmayın biz bu canlıları süs gözüyle değil evimizin bir üyesi olarak görüyoruz [/QUOTE]
Yahu Resul bey akşam akşam beni güldürdünüz Allah'ta sizi güldürsün. Yazımı alıntılayıp bana cevap vermişsiniz ama önceki tartışmaları ve yazımın içindeki kinayeyi anlamamışsınız sanırım.
Keyifli hobiler sağlıklı balıklar.
Kök Salan Su Üstü Bitki Tavsiyesi
Ahmet bey toplam 4 aydır forum üyesisiniz ve 666 adet mesajın var bu ağır işsizlik canınızı sıkıyor olabilir ama Erkan beyin yazdığı gibi her konuya cevap vermek zorunda değilsiniz. Sizin gibi iki üç arkadaş daha var çok göze batan ve müthiş bir linç kültürü içinde hobiyi yalamış yutmuş gibi hareket ediyorsunuz. Bir meşkale edinmenizi tavsiye ederim.
[QUOTE=Ahmet 3543]Ben her konunun direk açılmasını doğru bulmuyorum. Çok küçük bir araştırmayla bulunabilecek şeyler. Buraya yazana kadar çoktan öğrenebilirsiniz bile. Hem de forumdaki kalabalıklık azalmış olur. Sormuşsunuz artık aklımda pistia ve amazon frogbit var. [/QUOTE]
Ahmet bey toplam 4 aydır forum üyesisiniz ve 666 adet mesajın var bu ağır işsizlik canınızı sıkıyor olabilir ama Erkan beyin yazdığı gibi her konuya cevap vermek zorunda değilsiniz. Sizin gibi iki üç arkadaş daha var çok göze batan ve müthiş bir linç kültürü içinde hobiyi yalamış yutmuş gibi hareket ediyorsunuz. Bir meşkale edinmenizi tavsiye ederim.
[QUOTE=Ahmet 3543]Ben her konunun direk açılmasını doğru bulmuyorum. Çok küçük bir araştırmayla bulunabilecek şeyler. Buraya yazana kadar çoktan öğrenebilirsiniz bile. Hem de forumdaki kalabalıklık azalmış olur. Sormuşsunuz artık aklımda pistia ve amazon frogbit var. [/QUOTE]
Nano Blackwater
[QUOTE=Emrejder]Selamlar 40 litrede 16 neon tetra yazmışsınız bu sayı zorlayıcı olmadı mı ?
ek olarak tetra harici canlı eklediniz mi ? [/QUOTE]
Selamlar, mevcut popülasyonda değişiklikler var ama zorlayıcılık döngü oturana kadar sonrası çorap söküğü gibi geliyor. Hem size cevap olsun hemde güncelleme olsun. Son durum aşağıda.
Başlangıç 6 siyah neon biri öldü şuan 5 adet.
Başlangıç 10 neon tetra çok küçüklerdi adaptasyonda kayıp olur diye sayıyı fazla tuttum kayıp yok sae ile birlikle 3 tanesi ve bol miktarda pistia sahiplendirildi.
Sae işini yapmayı bırakıp çöpçüye çok musallat olunca sahiplendirildi.
6 adet ember tetra eklendi.
Filtrasyon Tetra ex 700 ve Bir şelale filtre işin sırrı filtrasyon.
Yaklaşık bir buçuk iki aydır su değişimi yapmıyorum eksilen su yerine dinlenmiş musluk suyu ekleniyor, bu konu tavsiye değil tercihtir yeterli filtrasyon ve tecrübe yoksa önermem.
Pek çok kez siyah neon ve emberlerin kurlaşmasına şahit oldum sabaha karşı siyah neonumun yumurta döktüğünü gördüm, yavru almak gibi bir derdim yok.
Bu süreçte ember tetralar ile gelen beyaz benek mücadelesi oldu ilaçsız ve kayıpsız atlattık başka hastalık uğramadı. [:nazar:].
Şu anda herşey yolunda balıklar gayet sağlıklı ben istediğim doğal ortamı ve yarı ekosistemi oluşturdum gibi. Bütün bunların yanında sürekli yumurta toplayıp çoğalan karideslerim mevcut[:D] havalar ısınıyor karideslerim için balkona birşeyler düşünüyorum istediğim gibi olursa paylaşırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212044421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212045441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212047071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212048361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212051331.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emrejder]Selamlar 40 litrede 16 neon tetra yazmışsınız bu sayı zorlayıcı olmadı mı ?
ek olarak tetra harici canlı eklediniz mi ? [/QUOTE]
Selamlar, mevcut popülasyonda değişiklikler var ama zorlayıcılık döngü oturana kadar sonrası çorap söküğü gibi geliyor. Hem size cevap olsun hemde güncelleme olsun. Son durum aşağıda.
Başlangıç 6 siyah neon biri öldü şuan 5 adet.
Başlangıç 10 neon tetra çok küçüklerdi adaptasyonda kayıp olur diye sayıyı fazla tuttum kayıp yok sae ile birlikle 3 tanesi ve bol miktarda pistia sahiplendirildi.
Sae işini yapmayı bırakıp çöpçüye çok musallat olunca sahiplendirildi.
6 adet ember tetra eklendi.
Filtrasyon Tetra ex 700 ve Bir şelale filtre işin sırrı filtrasyon.
Yaklaşık bir buçuk iki aydır su değişimi yapmıyorum eksilen su yerine dinlenmiş musluk suyu ekleniyor, bu konu tavsiye değil tercihtir yeterli filtrasyon ve tecrübe yoksa önermem.
Pek çok kez siyah neon ve emberlerin kurlaşmasına şahit oldum sabaha karşı siyah neonumun yumurta döktüğünü gördüm, yavru almak gibi bir derdim yok.
Bu süreçte ember tetralar ile gelen beyaz benek mücadelesi oldu ilaçsız ve kayıpsız atlattık başka hastalık uğramadı. [:nazar:].
Şu anda herşey yolunda balıklar gayet sağlıklı ben istediğim doğal ortamı ve yarı ekosistemi oluşturdum gibi. Bütün bunların yanında sürekli yumurta toplayıp çoğalan karideslerim mevcut[:D] havalar ısınıyor karideslerim için balkona birşeyler düşünüyorum istediğim gibi olursa paylaşırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212044421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212045441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212047071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212048361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135644/250420212051331.jpg[/IMG]
Bir Zamanlar Akvaryum.com
Tartışmanıza limon sıkacam kusura bakmayın. Provokatif konular yazılar üyeler hep ilgi çekmiştir bu eskidende böyleydi şimdide böyle. Benimde ilgimi çekti ki buradayım. Ben çok eski olmasada eski üyelerden sayılırım bir okadarda üye olmadan takip etmişliğim vardır. Çok uzun yıllardır vakit buldukça akvaryum kurar bozarım ve ne zaman akvaryum kurmaya karar versem soluğu burada alırım bütün sorularıma bazen hiç soru sormadan cevapta bulurum. Burası bu hobi için kıymetli bir yer sadece kimin lafına itibar edeceğinize dikkat etmeniz gerekiyor o kadar.
Tartışmanıza limon sıkacam kusura bakmayın. Provokatif konular yazılar üyeler hep ilgi çekmiştir bu eskidende böyleydi şimdide böyle. Benimde ilgimi çekti ki buradayım. Ben çok eski olmasada eski üyelerden sayılırım bir okadarda üye olmadan takip etmişliğim vardır. Çok uzun yıllardır vakit buldukça akvaryum kurar bozarım ve ne zaman akvaryum kurmaya karar versem soluğu burada alırım bütün sorularıma bazen hiç soru sormadan cevapta bulurum. Burası bu hobi için kıymetli bir yer sadece kimin lafına itibar edeceğinize dikkat etmeniz gerekiyor o kadar.
Su Üstü Bitkisi
Su mercimeği çok arsız hızlı çoğalan bir bitki bırakın yesin bişey olmaz.
Su mercimeği çok arsız hızlı çoğalan bir bitki bırakın yesin bişey olmaz.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
