ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
s.altuntaş
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ekim 2012 18:47
Son Ziyaret:
17 Nisan 2025 16:12
Toplam Mesaj:
289 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serdar Altuntaş
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1989
Yaş:
37
İl:
Erzurum
Meslek:
Memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serdar ALTINTAŞ
Başlangıç :100*50*50h//canlı doğuran//
Zirve:150*50*60h//malawi tank// (kendi imalatım)
Hedef://bitkili// :):)
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/150x50x60h_planli_veamp;_resimli_destek_k729302.asp[/URL]
SON 10 MESAJI
Kaça Patlar ?
[B]60*50*40h için cam kestirdim kayıt kuşak buhar camı dahil 60 tl. Tek camcının olduğu bi ilçede. Ankara da çok daha ucuz olur.
Görsel bişi olsun diyorsan salonuna falan koyacaksan oluyorsa extra clear cam kestir dahada iyi olur görüntü. 30*30*30 fazla bişi tutmaz. bir kaç camcıdan fiyat al ama.[/B]
[B]60*50*40h için cam kestirdim kayıt kuşak buhar camı dahil 60 tl. Tek camcının olduğu bi ilçede. Ankara da çok daha ucuz olur.
Görsel bişi olsun diyorsan salonuna falan koyacaksan oluyorsa extra clear cam kestir dahada iyi olur görüntü. 30*30*30 fazla bişi tutmaz. bir kaç camcıdan fiyat al ama.[/B]
Sıfır Akvaryum Fiyatları
Kaliteli bir akvaryumcuya yaptırın hazır almayın. Yaptırmadan önce akvaryumcuyu iyi araştırın hakkındaki yorumları inceleyin. Ankara da gerçekten işin ustaları var gönderim işini hallederseniz değerlendirin.
Kaliteli bir akvaryumcuya yaptırın hazır almayın. Yaptırmadan önce akvaryumcuyu iyi araştırın hakkındaki yorumları inceleyin. Ankara da gerçekten işin ustaları var gönderim işini hallederseniz değerlendirin.
Kaça Patlar ?
[B]10 mm gereksiz ağırlık ve maliyetten başka bir şey olmaz bence.
6 mm yeterli.
Tercih sizin tabi ki o boyutta akvaryuma 0,5 m2 cam gider oda fazla bir şey tutmaz.[/B]
[B]10 mm gereksiz ağırlık ve maliyetten başka bir şey olmaz bence.
6 mm yeterli.
Tercih sizin tabi ki o boyutta akvaryuma 0,5 m2 cam gider oda fazla bir şey tutmaz.[/B]
1 Mm Bombe Normal Mi?
[B]Normalde üstten kuşak atarım, bu bitkili olacak diye üstü komple boş bıraktım ondan korktum ama problem yok gibi :) zaten yükseklik 40cm akvaryum kurulduğunda kum payı vs çıkınca 33 34 cm su olacak.[/B]
[B]Normalde üstten kuşak atarım, bu bitkili olacak diye üstü komple boş bıraktım ondan korktum ama problem yok gibi :) zaten yükseklik 40cm akvaryum kurulduğunda kum payı vs çıkınca 33 34 cm su olacak.[/B]
1 Mm Bombe Normal Mi?
[B]Arkadaşlar,
60*50*40h 6mm camdan 120lt akvaryum yaptım. Tabanda kayıtlar var üste koymadım. 2 gün falan kuruduktan sonra su koydum az önce.
Su koymadan önce "ön ve arka cam arası 51 cm" "yan camlar arası 60 cm" geliyordu.
Su koyduktan sonra "ön ve arka camlar arası kenarlarda 51 cm ortalara doğru 51,1 cm."
"Yan camlar arası kenarlarda 60cm ortalara doğru 60,1 cm."[/B]
[B]
[K]1 milimetrelik bombe mevcut. Sizce bu bombe normal mi ??[/K][/B]
[B]Arkadaşlar,
60*50*40h 6mm camdan 120lt akvaryum yaptım. Tabanda kayıtlar var üste koymadım. 2 gün falan kuruduktan sonra su koydum az önce.
Su koymadan önce "ön ve arka cam arası 51 cm" "yan camlar arası 60 cm" geliyordu.
Su koyduktan sonra "ön ve arka camlar arası kenarlarda 51 cm ortalara doğru 51,1 cm."
"Yan camlar arası kenarlarda 60cm ortalara doğru 60,1 cm."[/B]
[B]
[K]1 milimetrelik bombe mevcut. Sizce bu bombe normal mi ??[/K][/B]
Bitki Akvaryumu Yeni ?
Canlı doğuran türleri tetralar melek vs balıklar bakabilirsin daha çok vardır.
Öncelikle kaliteli bir tabanın olmalı bitki kumu şart bence 2 3 çeşitten katmanlar yapmalısın.lav kırığı, siyah bitki kumu, dere kumu, jbl nin kumları var. ada ve seranın var. birde birki torfu kullanılıyor.
Co2 vermelisin mayalı sistem yapabilirsin yada tüplü sistem bunları araştır.difürüzör vs lazım olacak.
Işık akvaryum hacminin yarısı kadar mesela 120lt için 60w armatür lazım bunun içinde bitki florasanarı lazım. yada 30w power led armatür uygun renk kombinasyonu.
Filtre suyu fazla dalgalandırmayan bi filtre olmalı bence dış filtre seç ben şelale almaya karar verdim ama kısa süre kullanıcam dış filtre alıp onu canlı doğuran tankına geçiricem.
bitkiler için gübrede lazım.
Canlı doğuran türleri tetralar melek vs balıklar bakabilirsin daha çok vardır.
Öncelikle kaliteli bir tabanın olmalı bitki kumu şart bence 2 3 çeşitten katmanlar yapmalısın.lav kırığı, siyah bitki kumu, dere kumu, jbl nin kumları var. ada ve seranın var. birde birki torfu kullanılıyor.
Co2 vermelisin mayalı sistem yapabilirsin yada tüplü sistem bunları araştır.difürüzör vs lazım olacak.
Işık akvaryum hacminin yarısı kadar mesela 120lt için 60w armatür lazım bunun içinde bitki florasanarı lazım. yada 30w power led armatür uygun renk kombinasyonu.
Filtre suyu fazla dalgalandırmayan bi filtre olmalı bence dış filtre seç ben şelale almaya karar verdim ama kısa süre kullanıcam dış filtre alıp onu canlı doğuran tankına geçiricem.
bitkiler için gübrede lazım.
60*50*40h Bitkili Olacak İnşallah.
[B]60*50*40h ölçülerince bitkili bi akvaryum yapmak istiyorum inşallah "aquascape" bi akvaryum tasarımı olacak elimden geldiğince herşeyini kendim yapmaya çalışcam.
Taban: Lav kırığı+ jbl taban katkısı+ siyah bitki kumu
Co2: Mayalı sistem
Işık:32w power led aydınlatma
Filtre: şelale olabilir karar vermedim
Bitki: tabanda monte karlo yada parvula kaya dipleri ve arasına subulatu arka planda biraz ince saz.
Gübre: ilk kurulumda tabana kapsül gübre daha sonra sıvı gübre ekleyebilirim.
Canlı: İleride bir gün bişiler eklerim bitkiler gelişene kadar düşünmüyorum.[/B]
[B]İlk olarak camlarımı kestirdim ölçüleri şu şekilde: (Yan camlar taban camı üzerine ön ve arka cam taban camına yandan yapışacak şekilde)[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/akv.jpg[/IMG]
[B]Bu gece yapıştırma işleminin fotolarını eklicem inşallah.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/12.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_3.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/2_4.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/2_5.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/2_6.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_7.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_8.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_9.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/2_10.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_11.jpg[/IMG]
İlk olarak taban camı üzerine kayıtları yapıştırdım. ön ve arka cama yapışacakları tabana sıfır tam kenardan yapıştırdım. yan camlara yapışacakları 6 mm içeriden yapıştırdım çünkü yan camlar taban üzer,ne ön ve arka cam tabanın yanına yapışacak.
Daha sonra yan camlara buhar camı kızaklarını yapıştırdım ön cama sıfır yapışacak arka cama 5 10 cm mesafe kalacak şekilde çünkü arkada kablolar ve borular vs. oluyor. bu şekilde bir gün kurumaya bıraktım.
Ertesi gün yan ve ön camları gerekli yerlerine bantlar çekerek hepsini silikonlayıp birleştirdim ve kurumaya bıraktım 1 2 gün böle bekledikten sonra su doldurup bekleticem.[EDIT]s.altuntaş,2016-01-16 23:09:46[/EDIT]
Kalan silikonu tabanda full kullandım kum altında kalacağı için tabanın temiz olmasına dikkat etmedim. kuruduktan sonra jilet ve maket bıçağı ile ince temizliğini yapıcam.
[B]60*50*40h ölçülerince bitkili bi akvaryum yapmak istiyorum inşallah "aquascape" bi akvaryum tasarımı olacak elimden geldiğince herşeyini kendim yapmaya çalışcam.
Taban: Lav kırığı+ jbl taban katkısı+ siyah bitki kumu
Co2: Mayalı sistem
Işık:32w power led aydınlatma
Filtre: şelale olabilir karar vermedim
Bitki: tabanda monte karlo yada parvula kaya dipleri ve arasına subulatu arka planda biraz ince saz.
Gübre: ilk kurulumda tabana kapsül gübre daha sonra sıvı gübre ekleyebilirim.
Canlı: İleride bir gün bişiler eklerim bitkiler gelişene kadar düşünmüyorum.[/B]
[B]İlk olarak camlarımı kestirdim ölçüleri şu şekilde: (Yan camlar taban camı üzerine ön ve arka cam taban camına yandan yapışacak şekilde)[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/akv.jpg[/IMG]
[B]Bu gece yapıştırma işleminin fotolarını eklicem inşallah.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/12.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_3.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/2_4.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/2_5.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/2_6.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_7.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_8.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_9.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/2_10.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135308/1_11.jpg[/IMG]
İlk olarak taban camı üzerine kayıtları yapıştırdım. ön ve arka cama yapışacakları tabana sıfır tam kenardan yapıştırdım. yan camlara yapışacakları 6 mm içeriden yapıştırdım çünkü yan camlar taban üzer,ne ön ve arka cam tabanın yanına yapışacak.
Daha sonra yan camlara buhar camı kızaklarını yapıştırdım ön cama sıfır yapışacak arka cama 5 10 cm mesafe kalacak şekilde çünkü arkada kablolar ve borular vs. oluyor. bu şekilde bir gün kurumaya bıraktım.
Ertesi gün yan ve ön camları gerekli yerlerine bantlar çekerek hepsini silikonlayıp birleştirdim ve kurumaya bıraktım 1 2 gün böle bekledikten sonra su doldurup bekleticem.[EDIT]s.altuntaş,2016-01-16 23:09:46[/EDIT]
Kalan silikonu tabanda full kullandım kum altında kalacağı için tabanın temiz olmasına dikkat etmedim. kuruduktan sonra jilet ve maket bıçağı ile ince temizliğini yapıcam.
Ankarada Önereceginiz Camcı Uygun Fiyata
[QUOTE=onlyn_gny]En iyisi sitelere gidip sorayım ben çok teşekkürler arkadaşlar biraz konuşursam keserler sanırım [/QUOTE]
Keseler sen net ölçülerini ve cam kalınlığını belirle git kayıt ve kuşakları mutlaka kestir tüm camlar için anlaş.
[QUOTE=onlyn_gny]En iyisi sitelere gidip sorayım ben çok teşekkürler arkadaşlar biraz konuşursam keserler sanırım [/QUOTE]
Keseler sen net ölçülerini ve cam kalınlığını belirle git kayıt ve kuşakları mutlaka kestir tüm camlar için anlaş.
80 45 45 İçin Fiyat Uygunmu
[URL]https://www.facebook.com/enast.akvaryum?fref=ts[/URL]
Ben bu adresten konuştum isterseniz telefonla arayın..
Birde şimdi 45 dereceli kesim olayı var, birde extra clear cam olayı var bunlara girmeyin fiyat artar.
Ben 8 mm rodajı lı kayıtlı kuşaklı 100*50*50h akvaryum için 150 tl fiyat demişti.
[URL]https://www.facebook.com/enast.akvaryum?fref=ts[/URL]
Ben bu adresten konuştum isterseniz telefonla arayın..
Birde şimdi 45 dereceli kesim olayı var, birde extra clear cam olayı var bunlara girmeyin fiyat artar.
Ben 8 mm rodajı lı kayıtlı kuşaklı 100*50*50h akvaryum için 150 tl fiyat demişti.
Ankarada Önereceginiz Camcı Uygun Fiyata
Öyleyse bir kaç cam firmasından fiyat alın en uygun fiyat verene kestirin camları.. 80*45*45h için 8mm cam kestirin bence. buhar camlarını 4mm kestir.
Öyleyse bir kaç cam firmasından fiyat alın en uygun fiyat verene kestirin camları.. 80*45*45h için 8mm cam kestirin bence. buhar camlarını 4mm kestir.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
