ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
h993011
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Eylül 2012 18:21
Son Ziyaret:
13 Ocak 2023 08:50
Toplam Mesaj:
23 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Ankara
Meslek:
Ne iş olsa yaparım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali
SON 10 MESAJI
Ortaya Karisik Nano
Tebrik ederim, cok guzel ve cok dinlendirici bir akvaryum olmus. Elinize saglik
Tebrik ederim, cok guzel ve cok dinlendirici bir akvaryum olmus. Elinize saglik
Low-tech Nano Bitkili Başlangıç
[QUOTE=Dextran]İyi akşamlar[/QUOTE]
Cevabiniz icin tesekkur ederim. Gubreleme ve isikla ilgili icimi rahatlattiniz. Ilerleyen zamanlarda ufak yukseltmelerle en iyi sonucu yakalarim muhtemelen.
[QUOTE=Dextran]İyi akşamlar[/QUOTE]
Cevabiniz icin tesekkur ederim. Gubreleme ve isikla ilgili icimi rahatlattiniz. Ilerleyen zamanlarda ufak yukseltmelerle en iyi sonucu yakalarim muhtemelen.
Akvaryumun İçi Neden Böyle?
Üstteki arkadaşın dediği gibi elyaf parçaları da olabilir. Kepçeyle bir kaç parça yakalayarak bir incelemenizi tavsiye ederim. Benim akvaryumda da benzer şey olmuştu. Elyaf koyunca şelale filtreye düzeldi.
sıkmayın canınızı, akvaryum gerçekten çok güzel olmuş. Pire için yorgan yakmayın sakın, biraz zaman verin tanka.
Üstteki arkadaşın dediği gibi elyaf parçaları da olabilir. Kepçeyle bir kaç parça yakalayarak bir incelemenizi tavsiye ederim. Benim akvaryumda da benzer şey olmuştu. Elyaf koyunca şelale filtreye düzeldi.
sıkmayın canınızı, akvaryum gerçekten çok güzel olmuş. Pire için yorgan yakmayın sakın, biraz zaman verin tanka.
Akvaryumun İçi Neden Böyle?
Hocam merhaba. on numara akvaryumunuz var tebrik ederim.
sump filtresinin sonunda elyaf kullanıyor musunuz? kullanmıyorsanız bir kaç elyaf bu parçacıkları tutacaktır.
eğer kullanıyorsanız ve hala bunlar oluyorsa akvaryumun içindeki yüksek akıntıdan, çökmesi gereken tortu dibe çökmüyordur.
bunları bir kontrol edin bence.
saygılar.
Hocam merhaba. on numara akvaryumunuz var tebrik ederim.
sump filtresinin sonunda elyaf kullanıyor musunuz? kullanmıyorsanız bir kaç elyaf bu parçacıkları tutacaktır.
eğer kullanıyorsanız ve hala bunlar oluyorsa akvaryumun içindeki yüksek akıntıdan, çökmesi gereken tortu dibe çökmüyordur.
bunları bir kontrol edin bence.
saygılar.
Low-tech Nano Bitkili Başlangıç
Ölçüler: 30x30x30, brüt 27 litre, 3,5 litre hagen kum, net su 21,5 litre.
Canlı Türleri: 1 cüce vatoz, 1 otocinculus affinis, 1 nerite, 5 pembe ramshorn, 5-10 adet de adi salyangoz
Bitki Türleri: 7 kök subulata, 5 kök elodea, 7 yapraklı anubias nana, vatoz ve karides yuvalarına sarılı java moss.
Tankın Yaşı: 15 gün önce sadece 1 vatozla kurulum başladı, 1 haftadır diğer canlılar ve bitkiler var. toplamda 3 hafta.
Filtrasyon, ısıtıcı ve Işıklandırma: Dolphin H-80 şelale filtre (190lt/h), Philips 700lm, 6500K, 12w twister tasarruflu ampul, tetra 50w ısıtıcı.
Kullanılan Gübre ve katkılar: Günlük 3 damla (haftalık 1 ml) reeflowers all inclusive sıvı gübre.
Merhaba arkadaşlar, tüm hobici dostlarıma selamlar. yukarıda bazı teknik verilerini verdiğim ve kuruluma yeni başladığım akvaryumum bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172314271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172316571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317471.jpg[/IMG]
akvaryumu 3 hafta önce kurdum. 2 hafta boyunca sadece bakteri kültürü ve 1 vatoz ile biyolojik döngünün oturmasını büyük bir sabırla bekledim [:)))] eşimin ve oğlanın ısrarlarına dayanamayarak 1 hafta önce de şu an gördüğünüz bitkileri ve diğer canlıları da alarak şu anki halini verdim. bilerek canlı yükünü bir anda artırmıyorum, döngüyü bozmamak için. bu hali bile bana acayip huzur veriyor o ayrı tabi [:3]
şu an 2 yosun canavarı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172338361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172338571.jpg[/IMG]
ve bir kaç da omurgasızla yola devam ediyorum [;)]
akvaryumumu www.betaakvaryum.com adresinden aldım, memnunum, bu da linki (incelemek isteyen arkadaşlar için) [URL]http://www.akvaryummarketi.com/Cama-Cam-Akvaryum-30x30x30h-4-mm,PR-242.html[/URL]
ışıklandırmayı öğleden sonra başlayarak 3+2,5+2,5 şeklinde gece 23:30'a kadar yapıyorum. aralarında 1er saat karanlık olacak şekilde.
haftalık, 1/4 oranında dip çekimi yapıyorum. 5 litre (1 hafta dinlendirilmiş) musluk suyu ile de taze su ekliyorum. yeni suyu tankın içine koymadan önce reeflowersın su düzenleyicisinden uygun miktarda karıştırıyorum, 26 dereceye kadar da ısıtarak balıkları şoka sokmamaya çalışıyorum.
2 hafta kadar önce cüce vatozun yanına 2 cüce vatoz daha almıştım deneme amaçlı, ancak yaptığım bir hata sonucu 3ü de beyaz benek oldu. karantina tankına alarak yaptığım müdahale sonrası 2sini kaybettim, ilk vatoz iyileşti. şu anda otocinculusta ya da vatozda bir problem yok.
ramshornları 7 gün, nerite salyangozunu 3 gün önce aldım. ramshornlar bir garip [:)] öldü zannediyorum, bir bakıyorum yer değiştirmişler. geçenlerde biri ağzında bir miktar kopmuş yaprakla uyuyakalmış sanırım, sabah olunca baktığımda bir kısmını yemişti ama hala aynı yerde devam ediyordu durmaya [:)]
nerite ise ilk gün biraz ileri geri hareket etti sonra durdu. dün gece saatlerinde yine gördük kendisini, kabuğunun dışına çıkmaya çalışıyor gibi uzatmıştı yumuşak taraflarını. dün akşamdan beri de hala aynı yerde. şu an için salyangozları anlamaya çalışıyorum [:D]
gübre olarak reeflowers all inclusive
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172342501.jpg[/IMG]
kullanıyorum. ortalama yükteki bitkili akvaryum için 100lt.ye haftada 5ml kullanılması gerekiyor. benim tank 20lt olduğundan 1ml kullanıyorum. bu 1 ml 20 damla yapıyor. ben de günlük 3 damla vererek 1 haftada bu şekilde gübreleme yapıyorum.
evde geçirdiğim zaman kısıtlı olduğundan dolayı öyle payzaj işlerine çok giremiyorum. amacım sağ ve soldaki yuvaların üstünü olabildiğince mossla kaplamak (moss kütlesi altında yuva oluşturmak) ortadaki subulata da yayılmaya başlarsa nispeten güzel bir ortam olur diye düşünüyorum. 1 kök anubiasın yanına 2-3 kök daha alacağım ve 7-8 kök de pistia da aldım mı değmeyin keyfime. bu arada her türlü öneriye de açığım arkadaşlar, tasarım konusunda [:D]
herkes gibi benim de bazı merak ettiğim hususlar var.
* aydınlatma yeterli mi?
* gübre çeşidim ve gübre takvimim doğru mu?
* olmasını istediğim türler; 1 cüce vatoz, 2 otocinculus, 6 kırmızı burun tetra (1e 3d lepistes ya da neon tetra da olabilir) ve karides (hangi tür olacağına karar veremedim daha) düşünüyorum. tür ve yoğunluk olarak uygun mu acaba bu tanka?
* nerite salyangoz neden böyle davranıyor, beni üzmeye mi çalışıyor yoksa?
ülkemizde hayvan dostlarımıza eşya muamelesi yapan 2 ayaklı yaratıkların arasında; sizler gibi küçücük bir balığı bile "nasıl yapsam da daha iyi yaşatsam" diyen pırlanta insanların olduğunu bilmek inanın bana müthiş bir huzur veriyor.
hepinize sağlıklı canlılar, keyifli hobiler diliyorum. selametle...
Ölçüler: 30x30x30, brüt 27 litre, 3,5 litre hagen kum, net su 21,5 litre.
Canlı Türleri: 1 cüce vatoz, 1 otocinculus affinis, 1 nerite, 5 pembe ramshorn, 5-10 adet de adi salyangoz
Bitki Türleri: 7 kök subulata, 5 kök elodea, 7 yapraklı anubias nana, vatoz ve karides yuvalarına sarılı java moss.
Tankın Yaşı: 15 gün önce sadece 1 vatozla kurulum başladı, 1 haftadır diğer canlılar ve bitkiler var. toplamda 3 hafta.
Filtrasyon, ısıtıcı ve Işıklandırma: Dolphin H-80 şelale filtre (190lt/h), Philips 700lm, 6500K, 12w twister tasarruflu ampul, tetra 50w ısıtıcı.
Kullanılan Gübre ve katkılar: Günlük 3 damla (haftalık 1 ml) reeflowers all inclusive sıvı gübre.
Merhaba arkadaşlar, tüm hobici dostlarıma selamlar. yukarıda bazı teknik verilerini verdiğim ve kuruluma yeni başladığım akvaryumum bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172314271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172316571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172317471.jpg[/IMG]
akvaryumu 3 hafta önce kurdum. 2 hafta boyunca sadece bakteri kültürü ve 1 vatoz ile biyolojik döngünün oturmasını büyük bir sabırla bekledim [:)))] eşimin ve oğlanın ısrarlarına dayanamayarak 1 hafta önce de şu an gördüğünüz bitkileri ve diğer canlıları da alarak şu anki halini verdim. bilerek canlı yükünü bir anda artırmıyorum, döngüyü bozmamak için. bu hali bile bana acayip huzur veriyor o ayrı tabi [:3]
şu an 2 yosun canavarı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172338361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172338571.jpg[/IMG]
ve bir kaç da omurgasızla yola devam ediyorum [;)]
akvaryumumu www.betaakvaryum.com adresinden aldım, memnunum, bu da linki (incelemek isteyen arkadaşlar için) [URL]http://www.akvaryummarketi.com/Cama-Cam-Akvaryum-30x30x30h-4-mm,PR-242.html[/URL]
ışıklandırmayı öğleden sonra başlayarak 3+2,5+2,5 şeklinde gece 23:30'a kadar yapıyorum. aralarında 1er saat karanlık olacak şekilde.
haftalık, 1/4 oranında dip çekimi yapıyorum. 5 litre (1 hafta dinlendirilmiş) musluk suyu ile de taze su ekliyorum. yeni suyu tankın içine koymadan önce reeflowersın su düzenleyicisinden uygun miktarda karıştırıyorum, 26 dereceye kadar da ısıtarak balıkları şoka sokmamaya çalışıyorum.
2 hafta kadar önce cüce vatozun yanına 2 cüce vatoz daha almıştım deneme amaçlı, ancak yaptığım bir hata sonucu 3ü de beyaz benek oldu. karantina tankına alarak yaptığım müdahale sonrası 2sini kaybettim, ilk vatoz iyileşti. şu anda otocinculusta ya da vatozda bir problem yok.
ramshornları 7 gün, nerite salyangozunu 3 gün önce aldım. ramshornlar bir garip [:)] öldü zannediyorum, bir bakıyorum yer değiştirmişler. geçenlerde biri ağzında bir miktar kopmuş yaprakla uyuyakalmış sanırım, sabah olunca baktığımda bir kısmını yemişti ama hala aynı yerde devam ediyordu durmaya [:)]
nerite ise ilk gün biraz ileri geri hareket etti sonra durdu. dün gece saatlerinde yine gördük kendisini, kabuğunun dışına çıkmaya çalışıyor gibi uzatmıştı yumuşak taraflarını. dün akşamdan beri de hala aynı yerde. şu an için salyangozları anlamaya çalışıyorum [:D]
gübre olarak reeflowers all inclusive
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135018/041220172342501.jpg[/IMG]
kullanıyorum. ortalama yükteki bitkili akvaryum için 100lt.ye haftada 5ml kullanılması gerekiyor. benim tank 20lt olduğundan 1ml kullanıyorum. bu 1 ml 20 damla yapıyor. ben de günlük 3 damla vererek 1 haftada bu şekilde gübreleme yapıyorum.
evde geçirdiğim zaman kısıtlı olduğundan dolayı öyle payzaj işlerine çok giremiyorum. amacım sağ ve soldaki yuvaların üstünü olabildiğince mossla kaplamak (moss kütlesi altında yuva oluşturmak) ortadaki subulata da yayılmaya başlarsa nispeten güzel bir ortam olur diye düşünüyorum. 1 kök anubiasın yanına 2-3 kök daha alacağım ve 7-8 kök de pistia da aldım mı değmeyin keyfime. bu arada her türlü öneriye de açığım arkadaşlar, tasarım konusunda [:D]
herkes gibi benim de bazı merak ettiğim hususlar var.
* aydınlatma yeterli mi?
* gübre çeşidim ve gübre takvimim doğru mu?
* olmasını istediğim türler; 1 cüce vatoz, 2 otocinculus, 6 kırmızı burun tetra (1e 3d lepistes ya da neon tetra da olabilir) ve karides (hangi tür olacağına karar veremedim daha) düşünüyorum. tür ve yoğunluk olarak uygun mu acaba bu tanka?
* nerite salyangoz neden böyle davranıyor, beni üzmeye mi çalışıyor yoksa?
ülkemizde hayvan dostlarımıza eşya muamelesi yapan 2 ayaklı yaratıkların arasında; sizler gibi küçücük bir balığı bile "nasıl yapsam da daha iyi yaşatsam" diyen pırlanta insanların olduğunu bilmek inanın bana müthiş bir huzur veriyor.
hepinize sağlıklı canlılar, keyifli hobiler diliyorum. selametle...
Para Var İmkan Var.. 5110 Litre Tuzlu Su Akvaryumu
dostum ev demişsin ama burası bildiğin tematik park :D
dostum ev demişsin ama burası bildiğin tematik park :D
Ultra Mega Köşe Takımım,Yeni Resim ve video.Sy:15
İnanmak istiyorum, sabah sabah gözlerimi ovuşturuyorum bi kez daha bakıyorum, resimleri inceliyorum tekrar tekrar yine inanamıyorum. Ben bir akvaryumla başa çıkmaya çalışırken bu kadar işçilik bu kadar masraf, bu kadar özveri, zaman, emek... Helal olsun. Balıklarla kombili eve çıkmışsınız resmen
tekrar tebrik ediyorum.
İnanmak istiyorum, sabah sabah gözlerimi ovuşturuyorum bi kez daha bakıyorum, resimleri inceliyorum tekrar tekrar yine inanamıyorum. Ben bir akvaryumla başa çıkmaya çalışırken bu kadar işçilik bu kadar masraf, bu kadar özveri, zaman, emek... Helal olsun. Balıklarla kombili eve çıkmışsınız resmen
tekrar tebrik ediyorum.Gomme akvaryum yapımı (balıklar eklendı)
Ooooo, maşallah maşallah on numara olmuş. gerçekten tebrik ederim.
Ooooo, maşallah maşallah on numara olmuş. gerçekten tebrik ederim.
Sıfır Destek NANO
Hakan bey, biz doğayı taklit etmeye çalışıyoruz çeşitli ekipmanlarla. Siz doğayı evinize getirmişsiniz. Tebrik ederim.
Hakan bey, biz doğayı taklit etmeye çalışıyoruz çeşitli ekipmanlarla. Siz doğayı evinize getirmişsiniz. Tebrik ederim.
Bitkili Canlı Doğuran -Güncel- (Ustalar Bitkilere Yardım sf.2 de)
sevgili arkadaşlar, uzun bir süre sonra gelişmelerle karşınızdayım. maşallah elodealar aldı başını gitti. yaklaşık iki kat boya ulaştılar, yapraklar canlı ve güçlü, renkler parlak. vantuzla cama yapışık şekilde 7+7 kök şeklindeler. amacım ısıtıcıyı gizlemekti,bu amacıma ulaştım. akvaryumun yüksekliği 50 cm.
h993011 2012-12-21 22:48:51
sevgili arkadaşlar, uzun bir süre sonra gelişmelerle karşınızdayım. maşallah elodealar aldı başını gitti. yaklaşık iki kat boya ulaştılar, yapraklar canlı ve güçlü, renkler parlak. vantuzla cama yapışık şekilde 7+7 kök şeklindeler. amacım ısıtıcıyı gizlemekti,bu amacıma ulaştım. akvaryumun yüksekliği 50 cm.
tankın hiçbir yerinde en ufak bir yosunlanma yok, cüceler çok iyi çalışıyorlar.
Ancak gelelim problemlere. echinodorus'un ilk geldiği zamanki yapraklarında kahverengi noktalar oluştu ve yapraklar da inceldi. yeni çıkan yapraklarda böyle lekeler yok. aşağıdaki fotolarda ortadaki yeni yapraklar ve etrafındaki eski yapraklar görülmekte
Sagittaria Platyphylla da aynı şekilde ilk geldiğindeki yapraklar güçsüz ve soluk bir hale geldi uçlarından sararmaya başladı,fakat ortadan yeni çıkanlar güçlü ve parlak.
siz değerli hobidaş arkadaşlarım !
2 haftada bir %40 su değişimi, haftada 2 kez deepfloramin uygulaması, günlük 4a-2k-4a şeklinde 110w aydınlatma ve ailecek gösterdiğimiz sevgiye rağmen
neden elodealar sırım gibi oluyor, lobelialar boy atmaya başlıyor da, diğer bitkiler bizi üzüyor? el birliğiyle bu sorunun da üstesinden geleceğimizi biliyor, cevaplarınız için teşekkür ediyorum...
neden elodealar sırım gibi oluyor, lobelialar boy atmaya başlıyor da, diğer bitkiler bizi üzüyor? el birliğiyle bu sorunun da üstesinden geleceğimizi biliyor, cevaplarınız için teşekkür ediyorum...SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.






