ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
debamin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2012 16:55
Son Ziyaret:
29 Ekim 2025 20:00
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sırrı Sefa Yangöl
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Aydınlatma (power Led)
Teşekkür ederim 4 adet cüce vatoz var akvaryumda bakacağım eğer yosun problemi yaşarsam aydınlatmanın bir tanesini alabilirim zaten.
Teşekkür ederim 4 adet cüce vatoz var akvaryumda bakacağım eğer yosun problemi yaşarsam aydınlatmanın bir tanesini alabilirim zaten.
Aydınlatma (power Led)
Merhaba aydınlatmayı yaptım aşağıdaki gibi oldu görüşlerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438501.jpg[/IMG][EDIT]debamin,2025-02-23 14:40:27[/EDIT]
Merhaba aydınlatmayı yaptım aşağıdaki gibi oldu görüşlerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438501.jpg[/IMG][EDIT]debamin,2025-02-23 14:40:27[/EDIT]
Aydınlatma (power Led)
Merhabalar herkese görüşlerinizi dikkate alarak tasarımı değiştirdim. İnternette gezinirken kessil diye bir markaya rastladım ona benzetmek istedim. İncelerseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529321.jpg[/IMG]
Merhabalar herkese görüşlerinizi dikkate alarak tasarımı değiştirdim. İnternette gezinirken kessil diye bir markaya rastladım ona benzetmek istedim. İncelerseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529321.jpg[/IMG]
Aydınlatma (power Led)
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Siz bilirsiniz ben yinede tavsiye etmem. 0.25-0.3 SMD led veya floresan için belirtilmiş olmasın? O kadar yüksek değeri low techte kullanabileni hatırlamıyorum.
Powerledlerde 0.1-0.15 tercih ediliyor.
Karar sizin, iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu tavsiyenizi değerlendireceğim. dediğim gibi bu durumda maliyetim yarı yarıya düşer neredeyse. Size de iyi geceler dilerim.
[QUOTE=iwagumi][URL]https://www.akvaryum.com/forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp[/URL]
Bu linki okumanızı tavsiye ederim ben burayı okuyarak 100 litre high tech için 30 watt kullandım mavi kırmızı kullanarak fazlasıyla yeterli geldi eğer extrem bitkiler kullanmayacaksanız bu bile fazla.
Arkadaşlar bahsetmiş fazla ışık kullanmak arabanın gaz pedalı gibi, nekadar fazla ışık okadar gübre ve co2 kullanmanız gerekir üstelik yosun işinden iyi anlamınız lazım yoksa bir süre sonra sizin için işkenceye dönecektir.
Eğer high tech kurulum yapmaycaksınız low tech için verdiğim linkte uygun watt değerlerini ve sprectrum seçmeniz lazım.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Okuyacağım mutlaka.
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Siz bilirsiniz ben yinede tavsiye etmem. 0.25-0.3 SMD led veya floresan için belirtilmiş olmasın? O kadar yüksek değeri low techte kullanabileni hatırlamıyorum.
Powerledlerde 0.1-0.15 tercih ediliyor.
Karar sizin, iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu tavsiyenizi değerlendireceğim. dediğim gibi bu durumda maliyetim yarı yarıya düşer neredeyse. Size de iyi geceler dilerim.
[QUOTE=iwagumi][URL]https://www.akvaryum.com/forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp[/URL]
Bu linki okumanızı tavsiye ederim ben burayı okuyarak 100 litre high tech için 30 watt kullandım mavi kırmızı kullanarak fazlasıyla yeterli geldi eğer extrem bitkiler kullanmayacaksanız bu bile fazla.
Arkadaşlar bahsetmiş fazla ışık kullanmak arabanın gaz pedalı gibi, nekadar fazla ışık okadar gübre ve co2 kullanmanız gerekir üstelik yosun işinden iyi anlamınız lazım yoksa bir süre sonra sizin için işkenceye dönecektir.
Eğer high tech kurulum yapmaycaksınız low tech için verdiğim linkte uygun watt değerlerini ve sprectrum seçmeniz lazım.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Okuyacağım mutlaka.
Aydınlatma (power Led)
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba şimdiden hayırlı olsun 12 power led in bir arada olması ısı açısından sıkıntı her 12li grubun üstünde mutlaka fan olmalı birde 12li gruba lens kılıfları oturucakmı onun ölçülerine dikkat etmeli ben yuvarlak bir pcb de onun sıkıntısını yaşadım.Market dijitalde bombeli lensler var çok verimli duruyor şuanlık bense yeni kullanmaya başladım 60 dereceliklerini[/QUOTE]
Teşekkür ederim fan bana da gerekecek gibi geliyor göreceğim. Ama sorun yok tasarım ona göre olduğu için çok kolay eklenebilir. 12 cm çapındaki pcb kullandığım için lens kılıfları oturacak diye umuyorum en azında yaptığım çizime göre oturuyor.
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba şimdiden hayırlı olsun 12 power led in bir arada olması ısı açısından sıkıntı her 12li grubun üstünde mutlaka fan olmalı birde 12li gruba lens kılıfları oturucakmı onun ölçülerine dikkat etmeli ben yuvarlak bir pcb de onun sıkıntısını yaşadım.Market dijitalde bombeli lensler var çok verimli duruyor şuanlık bense yeni kullanmaya başladım 60 dereceliklerini[/QUOTE]
Teşekkür ederim fan bana da gerekecek gibi geliyor göreceğim. Ama sorun yok tasarım ona göre olduğu için çok kolay eklenebilir. 12 cm çapındaki pcb kullandığım için lens kılıfları oturacak diye umuyorum en azında yaptığım çizime göre oturuyor.
Aydınlatma (power Led)
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Low tech ise yinede fazla gelecektir. Bende brüt 96lt'de su üstü bitkilerle 24w powerled yaptım da su üstü bitki olmasa ciddi anlamda fazla gelecekmiş.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241079/140920242056121.jpg[/IMG][/QUOTE
Low tech ama bayağı araştırdım low tech de watt/akvaryum hacmi= 0.25-0.30 deniyor çoğu sitede evet 4 modul fazla olabilir 3 modul daha mantıklı gibi benim işime gelir maliyetim azalır. :)
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Low tech ise yinede fazla gelecektir. Bende brüt 96lt'de su üstü bitkilerle 24w powerled yaptım da su üstü bitki olmasa ciddi anlamda fazla gelecekmiş.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241079/140920242056121.jpg[/IMG][/QUOTE
Low tech ama bayağı araştırdım low tech de watt/akvaryum hacmi= 0.25-0.30 deniyor çoğu sitede evet 4 modul fazla olabilir 3 modul daha mantıklı gibi benim işime gelir maliyetim azalır. :)
Aydınlatma (power Led)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242253441.jpg[/IMG]
Daha iyi anlatabilmek için parçalara ayırdım en üstteki ve en alttaki üst ve alt kasa 3 boyutlu yazıcı ile basılacak arada yukardan aşağı sırasıyla alüminyum soğutucu (144.03 TL), pcb (41.15 TL), power ledler (111.92 TL) ve lens (59.28 TL) olacak.
Kırmızı ve mavi kullanacak olursam sayıları eşit 2 şer adet mi olmalı peki?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Mantık güzel de 120 lt akvaryuma 48 tane powerled taktığınızda yosuna karşı nasıl bir önlem alacaksınız? [:?][/QUOTE]
Şöyle düşündüm 126 lt*0.3= 37.8 watt çıkıyor benim aydınlatmada 48 watt oluyor fazla ise şayet 3 modüllü yaparak 36 watt a düşürebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242253441.jpg[/IMG]
Daha iyi anlatabilmek için parçalara ayırdım en üstteki ve en alttaki üst ve alt kasa 3 boyutlu yazıcı ile basılacak arada yukardan aşağı sırasıyla alüminyum soğutucu (144.03 TL), pcb (41.15 TL), power ledler (111.92 TL) ve lens (59.28 TL) olacak.
Kırmızı ve mavi kullanacak olursam sayıları eşit 2 şer adet mi olmalı peki?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Mantık güzel de 120 lt akvaryuma 48 tane powerled taktığınızda yosuna karşı nasıl bir önlem alacaksınız? [:?][/QUOTE]
Şöyle düşündüm 126 lt*0.3= 37.8 watt çıkıyor benim aydınlatmada 48 watt oluyor fazla ise şayet 3 modüllü yaparak 36 watt a düşürebilirim.
Aydınlatma (power Led)
Pcb, power ledler, soğtucu ve lens market digital de var onları oradan temin edeceğim ayrıca ledler için lens kullanmayı düşünüyorum ondan bahsetmedim ama çizimlerde görünüyor buhardan korur diye tahmin ediyorum olmazsa da cam veya pleksi kullanmak çok zor değil alt kasa o şekilde revize edilebilir kasayı ve askı aparatını 3 boyutlu yazıcıyla basmayı düşünüyorum.
[QUOTE=Tuna66]Bahsettiğiniz şekilde ledpaketim sitesinde boş kasa olarak satılıyor.pleksi korumasida va.[/QUOTE]
Evet doğrudur benzer leri var ama fiyatlarına baktım da beni aşıyor.[EDIT]debamin,2024-11-01 22:34:41[/EDIT]
[QUOTE=iwagumi]Kasa ve soğutucular gerçekten çok güzel fakat bunları nerden temin edeceksiniz, bu ürünler metal yada alüminyum olması lazım ki sıcaklığı hızlı atsın üstelik bu ürünlerin üzerine soğutıcı fanda eklenebilir benim hoşuma gitti ama ürünü nerden temin edeceksiniz.
Bir diğer konuda ledleri buhardan korumadığınız sürece masalef ömrü kısa olur ledlerin önünde ışığı geçiren ama ledleri buhardan koruyan cam pleksi gibi malzemeler şart yoksa kısa sürede patlıyorlar. [/QUOTE]
Soğutucu fan bende düşündüm zaten 4 adet civatanın ölçüleri fan ölçüleri ile aynı soğutucu üzerine istenirse fan eklenebilecek şekilde tasarladım.
Pcb, power ledler, soğtucu ve lens market digital de var onları oradan temin edeceğim ayrıca ledler için lens kullanmayı düşünüyorum ondan bahsetmedim ama çizimlerde görünüyor buhardan korur diye tahmin ediyorum olmazsa da cam veya pleksi kullanmak çok zor değil alt kasa o şekilde revize edilebilir kasayı ve askı aparatını 3 boyutlu yazıcıyla basmayı düşünüyorum.
[QUOTE=Tuna66]Bahsettiğiniz şekilde ledpaketim sitesinde boş kasa olarak satılıyor.pleksi korumasida va.[/QUOTE]
Evet doğrudur benzer leri var ama fiyatlarına baktım da beni aşıyor.[EDIT]debamin,2024-11-01 22:34:41[/EDIT]
[QUOTE=iwagumi]Kasa ve soğutucular gerçekten çok güzel fakat bunları nerden temin edeceksiniz, bu ürünler metal yada alüminyum olması lazım ki sıcaklığı hızlı atsın üstelik bu ürünlerin üzerine soğutıcı fanda eklenebilir benim hoşuma gitti ama ürünü nerden temin edeceksiniz.
Bir diğer konuda ledleri buhardan korumadığınız sürece masalef ömrü kısa olur ledlerin önünde ışığı geçiren ama ledleri buhardan koruyan cam pleksi gibi malzemeler şart yoksa kısa sürede patlıyorlar. [/QUOTE]
Soğutucu fan bende düşündüm zaten 4 adet civatanın ölçüleri fan ölçüleri ile aynı soğutucu üzerine istenirse fan eklenebilecek şekilde tasarladım.
Aydınlatma (power Led)
Merhabalar herkese, 80*35*45 cm ölçülerindeki bitki akvaryumum için aydınlatma yapmayı planlıyorum. 8 adet beyaz (6500 k), 4 adet grow (full spectrum) toplam 12 adet 1 watt 350 mA power ledlerden oluşan 4 lü modül şeklinde olacak power ledler için 12 li yuvarlak pcb kullanarak üzerine yine yuvarlak soğutucu kullanacağım kasa ve askı aparatını aşağıda paylaştığım fotoğraflardaki gibi tasarladığım şekilde düşünüyorum. Değerli öneri ve görüşlerinizi alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131461.jpg [/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131471.jpg [/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131481.jpg[/IMG]
Merhabalar herkese, 80*35*45 cm ölçülerindeki bitki akvaryumum için aydınlatma yapmayı planlıyorum. 8 adet beyaz (6500 k), 4 adet grow (full spectrum) toplam 12 adet 1 watt 350 mA power ledlerden oluşan 4 lü modül şeklinde olacak power ledler için 12 li yuvarlak pcb kullanarak üzerine yine yuvarlak soğutucu kullanacağım kasa ve askı aparatını aşağıda paylaştığım fotoğraflardaki gibi tasarladığım şekilde düşünüyorum. Değerli öneri ve görüşlerinizi alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131461.jpg [/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131471.jpg [/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131481.jpg[/IMG]
Yetişkin Erkek Yunus Isteyen Var Mı?
Merhabalar akvaryumda iki adet yetişkin erkek yunus balığım var problem oluyor birini elden çıkarmak istiyorum. Tekirdağ Çerkezköy-Kapaklı civarında isteyen arkadaş varsa verebilirim.
Merhabalar akvaryumda iki adet yetişkin erkek yunus balığım var problem oluyor birini elden çıkarmak istiyorum. Tekirdağ Çerkezköy-Kapaklı civarında isteyen arkadaş varsa verebilirim.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
