ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mytel
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Temmuz 2012 12:22
Son Ziyaret:
30 Ekim 2025 17:12
Toplam Mesaj:
100 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yunus emre doğdu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
70*35*35 bitkili akvaryum
SON 10 MESAJI
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
Selamlar yaklaşık iki ay sonra tekrardan buradayım [:)]. Tabi elim boş gelmedim. Akvaryumun arka fonuna mukavva ve mavi kartondan oluşan bir fon yaptım. Daha önceden yaptığım buzlu cam uygulamasıyla birlikte güzel bir görünüm kattı. Yakında arka alt kısıma led döşeyip aşağıdan yukarı doğru ışık vermeyi planlıyorum. İlgili resimleri aşağıya bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/100420211605411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/100420211606061.jpg[/IMG]
Dahası en baştan beri kendi yapmış olduğum armatürü değiştirme kararı aldım. Bu kararı almamda hem armatürün ufak ufak paslanma emareleri göstermiş olması hem de mevcut ışıklandırmayı biraz daha iyileştirme düşüncesi etkili oldu. Şuan için power led mi yapsam yoksa mevcut olan modül ledleri iyileştirip onlarla devam mı etsem karar veremedim. Bir süre bu konuyu araştırıp bilgi sahibi olmaya çalışacağım. Sizlerin de konuyla ilgili bilgisi varsa lütfen benden esirgemeyin [;)]. Yeni armatürüm ise led tabelalarda kullanılan cnc kesim led kasası. 64x16 boyutlarında bir kasa yaptırdım ve suya dayanıklı sağlam bir malzemeden imal edilmiş halde elime ulaştı. onun resimlerini de aşağıya ekliyorum. Kafamdaki tasarımı basit bir şekilde çizdim. Ayakları alüminyum profil ya da ahşaptan yapmayı düşünüyorum. yaptığım tasarımı da sizinle paylaşıyorum umarım beğenirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/100420211623251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/100420211624491.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ntc7uAE4Ch4[/VID]
Sağlıcakla kalın [:)][:)][EDIT]mytel,2021-04-10 21:44:16[/EDIT]
Selamlar yaklaşık iki ay sonra tekrardan buradayım [:)]. Tabi elim boş gelmedim. Akvaryumun arka fonuna mukavva ve mavi kartondan oluşan bir fon yaptım. Daha önceden yaptığım buzlu cam uygulamasıyla birlikte güzel bir görünüm kattı. Yakında arka alt kısıma led döşeyip aşağıdan yukarı doğru ışık vermeyi planlıyorum. İlgili resimleri aşağıya bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/100420211605411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/100420211606061.jpg[/IMG]
Dahası en baştan beri kendi yapmış olduğum armatürü değiştirme kararı aldım. Bu kararı almamda hem armatürün ufak ufak paslanma emareleri göstermiş olması hem de mevcut ışıklandırmayı biraz daha iyileştirme düşüncesi etkili oldu. Şuan için power led mi yapsam yoksa mevcut olan modül ledleri iyileştirip onlarla devam mı etsem karar veremedim. Bir süre bu konuyu araştırıp bilgi sahibi olmaya çalışacağım. Sizlerin de konuyla ilgili bilgisi varsa lütfen benden esirgemeyin [;)]. Yeni armatürüm ise led tabelalarda kullanılan cnc kesim led kasası. 64x16 boyutlarında bir kasa yaptırdım ve suya dayanıklı sağlam bir malzemeden imal edilmiş halde elime ulaştı. onun resimlerini de aşağıya ekliyorum. Kafamdaki tasarımı basit bir şekilde çizdim. Ayakları alüminyum profil ya da ahşaptan yapmayı düşünüyorum. yaptığım tasarımı da sizinle paylaşıyorum umarım beğenirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/100420211623251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/100420211624491.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ntc7uAE4Ch4[/VID]
Sağlıcakla kalın [:)][:)][EDIT]mytel,2021-04-10 21:44:16[/EDIT]
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/170220212000071.jpg[/IMG]
Tekrardan merhabalar. Bugün arka fon uygulaması yaptım. Akvaryumu karanlık göstereceği düşüncesiyle siyah fon yapmaktan ziyade genellikle tasarım akvaryumlarında tercih edilen buzlu folyo ile kaplamayı daha uygun buldum. Sonuç beni oldukça tatmin etti. Belki ileride arkaya mavi tonlarında bir karton alıp onu koymayı düşünüyorum. Ayrıca 1 ay içerisinde cam etmiş ve basış borularım gelmiş olacak. Dış filtre hortumları görüntüde kirlilik oluşturmayacak. Ayrıca yaptığım difüzorü de ilk su değişiminde büyük taşın arkasına alıp onu da gizleyeceğim. Ürünler geldiğinde güncellemeyi yaparım. Bir de bitkiler yeni sürgün verirse görüntünün oldukça hoş olacağını düşünüyorum. Herkese keyifli hobiler.[:)][:)][:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/170220212000071.jpg[/IMG]
Tekrardan merhabalar. Bugün arka fon uygulaması yaptım. Akvaryumu karanlık göstereceği düşüncesiyle siyah fon yapmaktan ziyade genellikle tasarım akvaryumlarında tercih edilen buzlu folyo ile kaplamayı daha uygun buldum. Sonuç beni oldukça tatmin etti. Belki ileride arkaya mavi tonlarında bir karton alıp onu koymayı düşünüyorum. Ayrıca 1 ay içerisinde cam etmiş ve basış borularım gelmiş olacak. Dış filtre hortumları görüntüde kirlilik oluşturmayacak. Ayrıca yaptığım difüzorü de ilk su değişiminde büyük taşın arkasına alıp onu da gizleyeceğim. Ürünler geldiğinde güncellemeyi yaparım. Bir de bitkiler yeni sürgün verirse görüntünün oldukça hoş olacağını düşünüyorum. Herkese keyifli hobiler.[:)][:)][:)]
Monte Carlo Ve Mayalı Sistem Co2
Merhaba son konumdaki akvaryum tabanını sadece limon tuzu karbonat ile yaptım. Hala ilgileniyorsanız inceleyebilirsiniz. İyi hobiler [:)]
Merhaba son konumdaki akvaryum tabanını sadece limon tuzu karbonat ile yaptım. Hala ilgileniyorsanız inceleyebilirsiniz. İyi hobiler [:)]
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
[QUOTE=Emrejder]Hani arkayı siyah yapıyorduk ? bak taşlar yosun tutmuş şimdi çok daha güzel olur :) [/QUOTE]
Elimde düz siyah fon yokmuş var diye hatırlıyordum ancak üzerinde resim varmış o yüzden yapamadım[:)]
[QUOTE=Emrejder]Hani arkayı siyah yapıyorduk ? bak taşlar yosun tutmuş şimdi çok daha güzel olur :) [/QUOTE]
Elimde düz siyah fon yokmuş var diye hatırlıyordum ancak üzerinde resim varmış o yüzden yapamadım[:)]
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
[QUOTE=senolerdivan]Tankınıza edindiğiniz tür barbus titteyadır. Erkekleri muazzam kırmızı bordo renklerini alır. Tetra değil sazansıgiller familyasındandır. Buarada tankınız doğal ve hoş bir görünüme
Sahip. Keyifli hobiler [:iyi:][/QUOTE]
Hem bilgilendirme hem de düşünceleriniz için teşekkür ederim. Kayıp yaşayacağımdan korktum ama hemen adapte oldular akvaryuma. Odanın ışığını kapatıp geçip önüne izlemek çok zevkli [:)][:)]
[QUOTE=senolerdivan]Tankınıza edindiğiniz tür barbus titteyadır. Erkekleri muazzam kırmızı bordo renklerini alır. Tetra değil sazansıgiller familyasındandır. Buarada tankınız doğal ve hoş bir görünüme
Sahip. Keyifli hobiler [:iyi:][/QUOTE]
Hem bilgilendirme hem de düşünceleriniz için teşekkür ederim. Kayıp yaşayacağımdan korktum ama hemen adapte oldular akvaryuma. Odanın ışığını kapatıp geçip önüne izlemek çok zevkli [:)][:)]
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
Tekrardan merhabalar.
Yaklaşık bir haftadır akvaryumda sadece karidesler bulunmaktaydı. Bugün 14 adet 2 tür tetra alarak akvaryumu yeniden hareketlendirmeyi başardım. Tanka hızla adapte oldular ve serbestçe dolaşıp yem yemeğe başladılar. Türlerden bir tanesi ülkemizde limon tetra olarak bilinen tetra türü. Ancak ikinci türden emin değilim. Almayı düşündüğüm balığın olmaması sebebiyle o an gözüme kestirdiğim bir tür. Satıcı kiraz tetra dedi ancak hem Türkçe hem İngilizce yaptığım araştırmalarda böyle bir türe rastlamadım. Daha sonra tetra türlerini araştırmaya başladım ve iki tür arasında kaldım. Aslında her iki tür de ülkemizde pek tutulan türler değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211855481.jpg[/IMG]
Bunlardan birincisi bayrak tetra ya da Belçika bayrak tetra şeklinde geçmekte. Adından da anlaşılacağı üzere üstünde siyah, sarı ve kırmızı renk bulundurmasından dolayı bu ismi almış.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211855501.jpg[/IMG]
İkinci tür ise Türkçede tek çizgili tetra olarak geçmekte. Akvaryumdaki balıkları incelediğimde bu türe daha yakın olduğunu düşündüm. Ancak 7cm kadar büyüyebildiği konusunda şüpheye düştüğüm için emin olamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211856001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211856141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211856321.jpg[/IMG]
Sizlere tankın genel görüntüsüyle birlikte balıklarımdan birkaç resim paylaşmak istedim. Herkese keyifli hobiler.[:)][:)][:)]
Tekrardan merhabalar.
Yaklaşık bir haftadır akvaryumda sadece karidesler bulunmaktaydı. Bugün 14 adet 2 tür tetra alarak akvaryumu yeniden hareketlendirmeyi başardım. Tanka hızla adapte oldular ve serbestçe dolaşıp yem yemeğe başladılar. Türlerden bir tanesi ülkemizde limon tetra olarak bilinen tetra türü. Ancak ikinci türden emin değilim. Almayı düşündüğüm balığın olmaması sebebiyle o an gözüme kestirdiğim bir tür. Satıcı kiraz tetra dedi ancak hem Türkçe hem İngilizce yaptığım araştırmalarda böyle bir türe rastlamadım. Daha sonra tetra türlerini araştırmaya başladım ve iki tür arasında kaldım. Aslında her iki tür de ülkemizde pek tutulan türler değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211855481.jpg[/IMG]
Bunlardan birincisi bayrak tetra ya da Belçika bayrak tetra şeklinde geçmekte. Adından da anlaşılacağı üzere üstünde siyah, sarı ve kırmızı renk bulundurmasından dolayı bu ismi almış.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211855501.jpg[/IMG]
İkinci tür ise Türkçede tek çizgili tetra olarak geçmekte. Akvaryumdaki balıkları incelediğimde bu türe daha yakın olduğunu düşündüm. Ancak 7cm kadar büyüyebildiği konusunda şüpheye düştüğüm için emin olamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211856001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211856141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/110220211856321.jpg[/IMG]
Sizlere tankın genel görüntüsüyle birlikte balıklarımdan birkaç resim paylaşmak istedim. Herkese keyifli hobiler.[:)][:)][:)]
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
[QUOTE=Kaantp]
Teşekkür ederim şuan basmalı tüp var küçük onla idare ediyorum siz bu ürünü nerden aldiniz yurtdışı mı acaba [/QUOTE]
Evet yurtdışından tedarik ettim ancak yurtiçinde de birkaç ilan görmüştüm.
[QUOTE=Kaantp]
Teşekkür ederim şuan basmalı tüp var küçük onla idare ediyorum siz bu ürünü nerden aldiniz yurtdışı mı acaba [/QUOTE]
Evet yurtdışından tedarik ettim ancak yurtiçinde de birkaç ilan görmüştüm.
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
[QUOTE=Kaantp]
Biraz sistem ile ilgili bilgi verirmisiniz bende kullanıyorum bazen 5 dk içinde bitiriyor gazı bazen uzun sürüp basınç az oluyor yoksa benim bittiker telefo olucak yakında [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/080220211632421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ben alttaki üründen kullanıyorum 2 adet 1,5lt kola şişesiyle birlikte eskiden orana göre yapıyordum ancak şuan göz kararı yaptığım için oranlarıyla alakalı birşey söyleyemeyeceğim. Ufak bir araştırmayla forumda bulabileceğinizden eminim. Umarım bitkiler için çok geç olmadan halledebilirsiniz. Sizin tankınız da çok hoş gözüküyor bu arada.[:)][:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/090220211948181.jpg[/IMG]
[QUOTE=Kaantp]
Biraz sistem ile ilgili bilgi verirmisiniz bende kullanıyorum bazen 5 dk içinde bitiriyor gazı bazen uzun sürüp basınç az oluyor yoksa benim bittiker telefo olucak yakında [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/080220211632421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ben alttaki üründen kullanıyorum 2 adet 1,5lt kola şişesiyle birlikte eskiden orana göre yapıyordum ancak şuan göz kararı yaptığım için oranlarıyla alakalı birşey söyleyemeyeceğim. Ufak bir araştırmayla forumda bulabileceğinizden eminim. Umarım bitkiler için çok geç olmadan halledebilirsiniz. Sizin tankınız da çok hoş gözüküyor bu arada.[:)][:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/131909/090220211948181.jpg[/IMG]
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
[QUOTE=Kaantp]
Güzel bir tasarım ve bitki gelişim güzel peki CO2 olarak ne yaptınız diy sisteme benziyor diffuser [/QUOTE]
İlginiz ve düşünceleriniz için teşekkür ederim. Evet co2’yi diy sistem olarak kullanıyorum. Şeker maya yerine limon tuzu karbonat tercihi yaptım. Uzun süredir bunu kullanıyorum. Ufak tefek sıkıntılar dışında bir sorun yaşamadım bugüne kadar. Yaşadığım sıkıntılar da genellikle benim ilgisizliğim ve dikkatsizliğimden kaynaklandı. Her ne kadar beğensem de tabiki tüplü sistemin yerini tutmuyor.
[QUOTE=Kaantp]
Güzel bir tasarım ve bitki gelişim güzel peki CO2 olarak ne yaptınız diy sisteme benziyor diffuser [/QUOTE]
İlginiz ve düşünceleriniz için teşekkür ederim. Evet co2’yi diy sistem olarak kullanıyorum. Şeker maya yerine limon tuzu karbonat tercihi yaptım. Uzun süredir bunu kullanıyorum. Ufak tefek sıkıntılar dışında bir sorun yaşamadım bugüne kadar. Yaşadığım sıkıntılar da genellikle benim ilgisizliğim ve dikkatsizliğimden kaynaklandı. Her ne kadar beğensem de tabiki tüplü sistemin yerini tutmuyor.
İlk Bitkili Akvaryum Denemem
[QUOTE=Crowntail Betta]
Iyi aksamlar kullandığınız filtrenin markası ve modeli nedir ?
Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]
İyi akşamlar resimdeki Eurostar hbl 802 olarak geçiyor ama şuan onun bir parçası arızalı olduğu için Atman 9wlık klasik bir dış filtre kullanmaktayım. Rica ederim :)
Bir de Haqos Expro 500 diye bir model var dış görünüşleri ve özellikleri aynı ne farkı olduğu hakkında bilgim yok maalesef[EDIT]mytel,2021-02-06 21:20:26[/EDIT]
[QUOTE=Crowntail Betta]
Iyi aksamlar kullandığınız filtrenin markası ve modeli nedir ?
Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]
İyi akşamlar resimdeki Eurostar hbl 802 olarak geçiyor ama şuan onun bir parçası arızalı olduğu için Atman 9wlık klasik bir dış filtre kullanmaktayım. Rica ederim :)
Bir de Haqos Expro 500 diye bir model var dış görünüşleri ve özellikleri aynı ne farkı olduğu hakkında bilgim yok maalesef[EDIT]mytel,2021-02-06 21:20:26[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
