ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ceyhannn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Temmuz 2012 17:48
Son Ziyaret:
04 Şubat 2022 16:37
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
NURETTİN CEYHAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
MOBİLYA
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Gururlanma insanoğlu seni de bir yaratan var
SON 10 MESAJI
Kayserideki Hobicilerin Hobihanesi
Hayırlı olsun arkadaşlar.Allah gönlünüze göre versin.
Hayırlı olsun arkadaşlar.Allah gönlünüze göre versin.
200*60*60 bitkili akvaryum kurulum aşamaları
https://www.youtube.com/watch?v=MjsOHIhaHCo&feature=player_detailpage#t=2
https://www.youtube.com/watch?v=MjsOHIhaHCo
https://www.youtube.com/watch?v=MjsOHIhaHCo&feature=player_detailpage#t=2
https://www.youtube.com/watch?v=MjsOHIhaHCo
200*60*60 bitkili akvaryum kurulum aşamaları
[QUOTE=celik] Öncelikle tankınız çok hoşuma gitti tebrik ederim .Benimde 150x60x65 ölçülerinde bir tankım var ve tropheus besliyorum ama artık beni çok yormaya ,sıkmaya başladı ve bitkili tanka çevirmek istiyorum ancak tek korkum tankta ve sumpta oluşacak adi salyangozlar .Siz böyle bir sorun yaşıyormusunuz ,yaşıyorsanız çözümünüz nedir , genelde bütün bitkili akvaryumların sorunudur çünkü bitkilerin üstünde geliyorlar ve çoğu zaman görmek imkansız oluyor kendilerini.Saygılar.
[/QUOTE] adi salyangoz korkacağınız son şey.kurulumdan hemen sonra katil salyangoz eklerseniz bitkilerle gelse dahi kısa sürede temizler.benimkiler fındık büyüklüğünde elma salyangozunu dahi yediler. bitkili akvaryum düşünüyorsanız zemini çeşitlendirin bence.ben bu sefer zemini sade yaptım,sıvı gübrelerle desteklemek için lakin sıvı gübreleme yeterli olmuyor.
[QUOTE=celik] Öncelikle tankınız çok hoşuma gitti tebrik ederim .Benimde 150x60x65 ölçülerinde bir tankım var ve tropheus besliyorum ama artık beni çok yormaya ,sıkmaya başladı ve bitkili tanka çevirmek istiyorum ancak tek korkum tankta ve sumpta oluşacak adi salyangozlar .Siz böyle bir sorun yaşıyormusunuz ,yaşıyorsanız çözümünüz nedir , genelde bütün bitkili akvaryumların sorunudur çünkü bitkilerin üstünde geliyorlar ve çoğu zaman görmek imkansız oluyor kendilerini.Saygılar.
[/QUOTE] adi salyangoz korkacağınız son şey.kurulumdan hemen sonra katil salyangoz eklerseniz bitkilerle gelse dahi kısa sürede temizler.benimkiler fındık büyüklüğünde elma salyangozunu dahi yediler. bitkili akvaryum düşünüyorsanız zemini çeşitlendirin bence.ben bu sefer zemini sade yaptım,sıvı gübrelerle desteklemek için lakin sıvı gübreleme yeterli olmuyor.
200*60*60 bitkili akvaryum kurulum aşamaları
[QUOTE=emrullah2580]Çok güzel olmuş ellerinize sahlık acaba bunun maliyeti ne kadar buldu[/QUOTE] Emrullah bey 1500 tl gibi bir harcama yaptım.
[QUOTE=emrullah2580]Çok güzel olmuş ellerinize sahlık acaba bunun maliyeti ne kadar buldu[/QUOTE] Emrullah bey 1500 tl gibi bir harcama yaptım.
200*60*60 bitkili akvaryum kurulum aşamaları
eski akvaryum larım da zemin, bataklık çamuru,torf,fandovivo bitki kumu,sera gübre bitki ekecegim yerlere,son kat dere kumu.Co2 olmasına rağmen kullanmıyordum ayrıca sıvı gübre de 15 günde bir.bu halde ve bu zemin de ay da bir budama yapardım
[QUOTE=bkastan]TEbrik ediyorum akvaryum peyzaj açısından mükemmele yakın. Yalnızca şunu belirteyim canlı olarak biraz sönük kalmış sanki [/QUOTE]canlı dan kastınız balık sa,evet doğru çünki öncelikle bitkilerin biraz gelişmesini ve tutunmasını bekliyordum.oyüzden birkaç tane kırbensis ve ramirazikoydum.ayrıca yorumunuz için teşekkürler.
Kurulumum da bitkilerin gelişimi ile ilgili eksikler ne olabilir.benim yanlış yaptığım ya da göremediğim.fikri olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim.
Mesela sump ta zeolit var sıvı gübreyi tutuyor ya da süzüyor olabilirmi
eski akvaryum larım da zemin, bataklık çamuru,torf,fandovivo bitki kumu,sera gübre bitki ekecegim yerlere,son kat dere kumu.Co2 olmasına rağmen kullanmıyordum ayrıca sıvı gübre de 15 günde bir.bu halde ve bu zemin de ay da bir budama yapardım
[QUOTE=bkastan]TEbrik ediyorum akvaryum peyzaj açısından mükemmele yakın. Yalnızca şunu belirteyim canlı olarak biraz sönük kalmış sanki [/QUOTE]canlı dan kastınız balık sa,evet doğru çünki öncelikle bitkilerin biraz gelişmesini ve tutunmasını bekliyordum.oyüzden birkaç tane kırbensis ve ramirazikoydum.ayrıca yorumunuz için teşekkürler.
Kurulumum da bitkilerin gelişimi ile ilgili eksikler ne olabilir.benim yanlış yaptığım ya da göremediğim.fikri olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim.
Mesela sump ta zeolit var sıvı gübreyi tutuyor ya da süzüyor olabilirmi
200*60*60 bitkili akvaryum kurulum aşamaları


Kurulumla ilgili yeni bilgiler.Aradan geçen iki aydan biraz fazla zaman da görünen, bitkiler yeterince gelişmedi.hata gerileme oldu.resimde de görüldüğü gibi arka plandaki çınarlar hiç yeni filiz çıkarmadı,eski yapraklarda burusmaya başladı.singapur ve cristismas moslar biraz gelişme gösterse de yeterlideyil.ışık,sıvı gübre ve co2 yeterince verdigimi düşünüyorum.biraz zemini sade tutmuştum bu sefer ,
ışık;39w x 8 t5 grolüx,acuastar,wihite karışık .toplam 312w
co2 ;saniyede 3damla günlük 6 saat
zemin: 3-4 mm lav kırığı ,oliver knot 2-3mm bitki topragı
sıvı gübre: micropro ve potasyum.Tunç bey den aldım tarifi gibi kullanıyorum


Kurulumla ilgili yeni bilgiler.Aradan geçen iki aydan biraz fazla zaman da görünen, bitkiler yeterince gelişmedi.hata gerileme oldu.resimde de görüldüğü gibi arka plandaki çınarlar hiç yeni filiz çıkarmadı,eski yapraklarda burusmaya başladı.singapur ve cristismas moslar biraz gelişme gösterse de yeterlideyil.ışık,sıvı gübre ve co2 yeterince verdigimi düşünüyorum.biraz zemini sade tutmuştum bu sefer ,
yetersiz kaldıgını düşünüyorum.
ışık;39w x 8 t5 grolüx,acuastar,wihite karışık .toplam 312w
co2 ;saniyede 3damla günlük 6 saat
zemin: 3-4 mm lav kırığı ,oliver knot 2-3mm bitki topragı
sıvı gübre: micropro ve potasyum.Tunç bey den aldım tarifi gibi kullanıyorum
trop Akvaryumum
Çook güzel tasarım olmuş.İkitaraflı çok güzel yerleştirmişiniz.Duvardaki kullandığınız malzemeler ve işçilik profesyonel bir iş olmuş.Elinize sağlık.Mutlu günler
Çook güzel tasarım olmuş.İkitaraflı çok güzel yerleştirmişiniz.Duvardaki kullandığınız malzemeler ve işçilik profesyonel bir iş olmuş.Elinize sağlık.Mutlu günler
200*60*60 bitkili akvaryum kurulum aşamaları
Arkadaşlar,konuyu açarken asıl amacım akvaryum un kurulum aşamaların da kullandığım malzemeleri ve tek tek fiyatlarını yazarak akvaryumun maliyeti konusunda da bilgi vermek istemiştim.Daha sonrasın da ise durumu paylaşarak neyin doğru neyin yanlış veya yeterli olup olmadığı hakkın da bilgi vermekti.Ancak mesajlarımı düzenlemekte zorlandım.Mesela resimleri ekliyorum yanına açıklama yapıyorum ön izleme de dağılıyor.Beceremedim ve sıkıldım ancak bu kadar oldu.
Yine de merak eden arkadaşlar için kabaca özetlersem.
Akvaryum 450 tl
Masa kendim yaptığım için:250 tl
Isklandırma:300 tl
Bitkiler:200 tl
Kum :150 tl
Mango ve yati kökleri:100 tl
Isıtıcı:80 tl
Sump motoru:70 tl
Taşlar ve kumun bir kısmını doğa dan temin ettim.
Akvaryum büyük olunca içini doldurmak ta zor oluyor.Hala eklemeler yapıyorum
canlı olarak 12 adet ramirez,7 elma salyangozu,4 cüce vatoz ekledim
yavru discus larım.bir kaç ay sonra ekleyeceğim.
Sürü balığı olarak,kırmızı burun tetra ve kardinal tetra düşünüyorum.
Bu ara da akvaryum da kullanılan malzemelerin yeterliliği konusun da birşeyler söylemek gerekirse.Aihem 300 w ısıtıcı bu mevsim de yeterli gelmiyor.ısı 21 derecenin üzerine hiç çıkmıyor.ikinci ısıtıcı kullanıyorum.ayrıca filtre bölümüne zeolit koyuncaya kadar 15gün boyunca su berraklaşmadı.zeoliti koydum ertesi gün su cam gibi oldu.Masa konusu yapılan masa ( resimleri paylaşmıştım)üzerin deki bir ton agırlığa rağmen sık sık kontrol ediyorum en ufak esneme veya oynama yok.sump motoru saatte 2000lt su çeviren bir motor.bitkili akvaryum için yeterli ve ideal bence.daha büyük motorun yapacağı dalgalanma bitkilere zarar verebilir
Bu arada,iki adet katil salyangozum fındık büyüklüğündeki 2 adet elma salyangozunu yedi.büyük olanlarduruyor.
Enbüyük korkum olan yosunlama konusunda kaya,ağaçlar ve cam da henüz birşey görmedim.ancak ön kısım da kullandığım beyaz kum dan kabarcıklar cıkıyor.kumun üzerinde yosunlanma oluşuyor ve fotosentez yapıyor gibime geliyor.zemine dikkatlice baktığım da zeminden 1-2mm yüksekte kabarcıklar görünüyor.
Bu konu da bilgisi olan arkadaşlar var ise ve paylaşırlarsa sevinirim.
Arkadaşlar,konuyu açarken asıl amacım akvaryum un kurulum aşamaların da kullandığım malzemeleri ve tek tek fiyatlarını yazarak akvaryumun maliyeti konusunda da bilgi vermek istemiştim.Daha sonrasın da ise durumu paylaşarak neyin doğru neyin yanlış veya yeterli olup olmadığı hakkın da bilgi vermekti.Ancak mesajlarımı düzenlemekte zorlandım.Mesela resimleri ekliyorum yanına açıklama yapıyorum ön izleme de dağılıyor.Beceremedim ve sıkıldım ancak bu kadar oldu.
Yine de merak eden arkadaşlar için kabaca özetlersem.
Akvaryum 450 tl
Masa kendim yaptığım için:250 tl
Isklandırma:300 tl
Bitkiler:200 tl
Kum :150 tl
Mango ve yati kökleri:100 tl
Isıtıcı:80 tl
Sump motoru:70 tl
Taşlar ve kumun bir kısmını doğa dan temin ettim.
Akvaryum büyük olunca içini doldurmak ta zor oluyor.Hala eklemeler yapıyorum
canlı olarak 12 adet ramirez,7 elma salyangozu,4 cüce vatoz ekledim
yavru discus larım.bir kaç ay sonra ekleyeceğim.Sürü balığı olarak,kırmızı burun tetra ve kardinal tetra düşünüyorum.
Bu ara da akvaryum da kullanılan malzemelerin yeterliliği konusun da birşeyler söylemek gerekirse.Aihem 300 w ısıtıcı bu mevsim de yeterli gelmiyor.ısı 21 derecenin üzerine hiç çıkmıyor.ikinci ısıtıcı kullanıyorum.ayrıca filtre bölümüne zeolit koyuncaya kadar 15gün boyunca su berraklaşmadı.zeoliti koydum ertesi gün su cam gibi oldu.Masa konusu yapılan masa ( resimleri paylaşmıştım)üzerin deki bir ton agırlığa rağmen sık sık kontrol ediyorum en ufak esneme veya oynama yok.sump motoru saatte 2000lt su çeviren bir motor.bitkili akvaryum için yeterli ve ideal bence.daha büyük motorun yapacağı dalgalanma bitkilere zarar verebilir
Bu arada,iki adet katil salyangozum fındık büyüklüğündeki 2 adet elma salyangozunu yedi.büyük olanlarduruyor.
Enbüyük korkum olan yosunlama konusunda kaya,ağaçlar ve cam da henüz birşey görmedim.ancak ön kısım da kullandığım beyaz kum dan kabarcıklar cıkıyor.kumun üzerinde yosunlanma oluşuyor ve fotosentez yapıyor gibime geliyor.zemine dikkatlice baktığım da zeminden 1-2mm yüksekte kabarcıklar görünüyor.
Bu konu da bilgisi olan arkadaşlar var ise ve paylaşırlarsa sevinirim.
200*60*60 bitkili akvaryum kurulum aşamaları
Arkadaşlar sıvı gübreye başlayacağım.Tavsiyesi olan varmı.
Arkadaşlar sıvı gübreye başlayacağım.Tavsiyesi olan varmı.
200*60*60 bitkili akvaryum kurulum aşamaları
Görkem akvaryum bana çok yakın geldiğiniz de arkadaşa ceyhan diye sorarsanız gösterir.akvaryum iş yerinde zaten. yatileri zaman içerisinde akvaryumculara gidip gelirken her birini başka yerden almıştım .
Görkem akvaryum bana çok yakın geldiğiniz de arkadaşa ceyhan diye sorarsanız gösterir.akvaryum iş yerinde zaten. yatileri zaman içerisinde akvaryumculara gidip gelirken her birini başka yerden almıştım .
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
