ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Terabithiya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mart 2012 16:49
Son Ziyaret:
24 Kasım 2024 12:33
Toplam Mesaj:
84 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
rıza eren
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Herkeze sağlıklı hobiler Rıza Eren
SON 10 MESAJI
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=hobihome]
Gelişmeler nedir ?
[/QUOTE]
Alt katın yalıtımı tamamen bitti şuan kuracağım akvaryum sistemleri üzerinde araştırma yapıyorum doğru olan seti ayarlayıp kurulumunu yapmaya başlayacağım teşekkür ederim 🙏🏼
[QUOTE=hobihome]
Gelişmeler nedir ?
[/QUOTE]
Alt katın yalıtımı tamamen bitti şuan kuracağım akvaryum sistemleri üzerinde araştırma yapıyorum doğru olan seti ayarlayıp kurulumunu yapmaya başlayacağım teşekkür ederim 🙏🏼
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=SuperSport]Hayırlı olsun komşum diyeyim,inşallah istediğiniz gibi olur inşallah :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim komşum inşallah bakalım elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum zaman alan şeyler bunlar en kısa sürede bitirmek dileğiyle 🙂
[QUOTE=SuperSport]Hayırlı olsun komşum diyeyim,inşallah istediğiniz gibi olur inşallah :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim komşum inşallah bakalım elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum zaman alan şeyler bunlar en kısa sürede bitirmek dileğiyle 🙂
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=Aguamentist]Ne taraftasınız bu arada hocam?[/QUOTE]
Karaman metro istasyonundaki köfteci yusufun 1 sokak yanında kalıyor eğer arabayla gelmek istersenizde acemlerden mudanya istikametine girdiğinizdeki soğuk kuyuya giriş olan ilk aradan sağa giriyorsunuz sağdaki ilk dükkanlarda yerimiz her zaman beklerim çıkın çıkın gelin 🙂
[QUOTE=MelihClkk]Hayırlı uğurlu olsun, Allah muvaffak etsın hocam :)
Valla madem çaya bekliyorsunuz sizin üretimhanede bir bursalılar buluşması gerçekleştirelim yahu :D Giriş bileti de alım yapmadan dönmek yok olsun çorbaya tuz katalım biz de :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim allah razı olsun :)
Çok iyi plan düşünmüşsünüz ben her zaman beklerim şöyle bi koyu hobici muhabbeti döndürelim özlemiştim valla 😄
[QUOTE=Rafayel]
En son 2020 ekimde Amerikancılar arasında yapıldı sanırım. Güzel olur.[/QUOTE]
Darısı başımıza zaman geldi ozaman 🙂
[QUOTE=Aguamentist]Ne taraftasınız bu arada hocam?[/QUOTE]
Karaman metro istasyonundaki köfteci yusufun 1 sokak yanında kalıyor eğer arabayla gelmek istersenizde acemlerden mudanya istikametine girdiğinizdeki soğuk kuyuya giriş olan ilk aradan sağa giriyorsunuz sağdaki ilk dükkanlarda yerimiz her zaman beklerim çıkın çıkın gelin 🙂
[QUOTE=MelihClkk]Hayırlı uğurlu olsun, Allah muvaffak etsın hocam :)
Valla madem çaya bekliyorsunuz sizin üretimhanede bir bursalılar buluşması gerçekleştirelim yahu :D Giriş bileti de alım yapmadan dönmek yok olsun çorbaya tuz katalım biz de :)[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim allah razı olsun :)
Çok iyi plan düşünmüşsünüz ben her zaman beklerim şöyle bi koyu hobici muhabbeti döndürelim özlemiştim valla 😄
[QUOTE=Rafayel]
En son 2020 ekimde Amerikancılar arasında yapıldı sanırım. Güzel olur.[/QUOTE]
Darısı başımıza zaman geldi ozaman 🙂
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=thundereblue]Hayırlı uğurlu olsun gelişmeler için konuyu favlıyorum (ınsta varsa takip ederim)[/QUOTE]
Teşekkür ederim insta rz.eren iletişimde kalmak iyidir üretim haneyede beklerim 🙂
[QUOTE=Montesque]Hayırlı olsun. Instagram adresinizi paylaşırsanız hemşerimizi takip edelim.
Ek olarak bitki üretmeniz ve/veya ithal etmeniz dileğiyle :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim insta rz.eren buyur gel her zaman çayım hazır :) bitki geçmişimde var bu üretim hanede çeşitlilik ön planda olacak inşallah ulaşabildiğimiz tüm çeşitleri yetiştiricem
[QUOTE=Aqua Discovery]Hazırlıklar bittikten sonra bilgilendirme yaparsanız iyi olur alışverişe geliriz inşallah , Hayırlı olsun kolay gelsin [:iyi:][/QUOTE]
Tabikide bilgilendirim her zaman beklerim geçerken selam vermen bile mutlu eder 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242342561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242342591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242343021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242343051.jpg[/IMG]
Duvarlarında %70 i bitti sayılır tek başıma yaptığım için biraz zaman alıyor işim gereğine bütün gün üretim hanede olamadığımdan şimdilik bu kadar bundan sonra kesmeli biçmeli yerleri halledip artık %100 ünü tamamlayacağım aşağıya gelecek malzemeler sürpriz 🙂
[QUOTE=thundereblue]Hayırlı uğurlu olsun gelişmeler için konuyu favlıyorum (ınsta varsa takip ederim)[/QUOTE]
Teşekkür ederim insta rz.eren iletişimde kalmak iyidir üretim haneyede beklerim 🙂
[QUOTE=Montesque]Hayırlı olsun. Instagram adresinizi paylaşırsanız hemşerimizi takip edelim.
Ek olarak bitki üretmeniz ve/veya ithal etmeniz dileğiyle :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim insta rz.eren buyur gel her zaman çayım hazır :) bitki geçmişimde var bu üretim hanede çeşitlilik ön planda olacak inşallah ulaşabildiğimiz tüm çeşitleri yetiştiricem
[QUOTE=Aqua Discovery]Hazırlıklar bittikten sonra bilgilendirme yaparsanız iyi olur alışverişe geliriz inşallah , Hayırlı olsun kolay gelsin [:iyi:][/QUOTE]
Tabikide bilgilendirim her zaman beklerim geçerken selam vermen bile mutlu eder 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242342561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242342591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242343021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120242343051.jpg[/IMG]
Duvarlarında %70 i bitti sayılır tek başıma yaptığım için biraz zaman alıyor işim gereğine bütün gün üretim hanede olamadığımdan şimdilik bu kadar bundan sonra kesmeli biçmeli yerleri halledip artık %100 ünü tamamlayacağım aşağıya gelecek malzemeler sürpriz 🙂
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=Bozajuniors]Bursalı olarak takipteyiz o zaman. Detayları bekliyoruz. İyi çalışmalar. [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum bursalı olarak bende çaya bekliyorum her zaman detaylar yolda 🙂
[QUOTE=BursaAkvaryum16]Yakından tanıdığım için başarılı olacağına eminim. Facebook, instagram, YouTube gibi alanlarda paylaşımlar bekliyor olacağız. Özellikle yerin müsaitliği açısından güzel yerleşimle Bursa da güzel bir mekan olacaktır. [:nazar:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum yidomcum sosyal medyaya işler biter bitmez giriş yapıyorum dükkanın ulaşımı kolay herkesin kolaylıkla gelip uğrayabileceği bir konumda dükkanın içinide dediğin gibi dayayıp döşedinmi bu iş olur 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041391.jpg[/IMG]
Tavanın %70 i tamamlandı sayılır kesip biçmeli kısımları en sona bıraktım bundan sonra duvarları halledicem
[QUOTE=Bozajuniors]Bursalı olarak takipteyiz o zaman. Detayları bekliyoruz. İyi çalışmalar. [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum bursalı olarak bende çaya bekliyorum her zaman detaylar yolda 🙂
[QUOTE=BursaAkvaryum16]Yakından tanıdığım için başarılı olacağına eminim. Facebook, instagram, YouTube gibi alanlarda paylaşımlar bekliyor olacağız. Özellikle yerin müsaitliği açısından güzel yerleşimle Bursa da güzel bir mekan olacaktır. [:nazar:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum yidomcum sosyal medyaya işler biter bitmez giriş yapıyorum dükkanın ulaşımı kolay herkesin kolaylıkla gelip uğrayabileceği bir konumda dükkanın içinide dediğin gibi dayayıp döşedinmi bu iş olur 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/300120240041391.jpg[/IMG]
Tavanın %70 i tamamlandı sayılır kesip biçmeli kısımları en sona bıraktım bundan sonra duvarları halledicem
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=Laterthanbefore]Umarım başarılı bir girişim olur ,sosyal medyada aktif olmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
Umarım bende heyecanlıyım her gün bir şeyler yapmaya çalışıyorum en kısa sürede sosyal medya yada video çekmeye başlayacağım değerli yorumun için teşekkür ederim :)
[QUOTE=Laterthanbefore]Umarım başarılı bir girişim olur ,sosyal medyada aktif olmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
Umarım bende heyecanlıyım her gün bir şeyler yapmaya çalışıyorum en kısa sürede sosyal medya yada video çekmeye başlayacağım değerli yorumun için teşekkür ederim :)
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
[QUOTE=Aguamentist]Hayırlı hobiler hocam, Youtube kanalında akvaryumla alakalı bir video göremediğim için takibe almadım. Paylaşım yaptığında hatırlatma yaparsan izleriz.
Ben de Bursa'da yaşıyorum, ilerleyen günlerde karşılaşırız umarım :)[/QUOTE]
Hayırlı hobiler hocam üretimhane hazır olduğunda çaya bekliyorum kesinlikle bursadaysanız illaki karşılaşırız zaten dediğiniz gibi 🙂 youtube kanalımda da dediğiniz gibi eski videolarım var ama en kısa zamanda akvaryum hobisiylede videolar gelicek haberleşmek üzere 👋
[QUOTE=Aguamentist]Hayırlı hobiler hocam, Youtube kanalında akvaryumla alakalı bir video göremediğim için takibe almadım. Paylaşım yaptığında hatırlatma yaparsan izleriz.
Ben de Bursa'da yaşıyorum, ilerleyen günlerde karşılaşırız umarım :)[/QUOTE]
Hayırlı hobiler hocam üretimhane hazır olduğunda çaya bekliyorum kesinlikle bursadaysanız illaki karşılaşırız zaten dediğiniz gibi 🙂 youtube kanalımda da dediğiniz gibi eski videolarım var ama en kısa zamanda akvaryum hobisiylede videolar gelicek haberleşmek üzere 👋
Bursa Da Üretimhane Kurulumu
Herkese selamlar hobici dostlarım yıllardır hayalini kurduğum üretimhaneme startı vermiş bulunmaktayım bunlar fragman sürpriz en sonda 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404491.jpg[/IMG]
İkinci el olarak temin ettiğim sete uygun yer bulduktan sonra sarkmış kablolarından ayırıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404521.jpg[/IMG]
Daha öncesinden yıkadığım akvaryumları dizmek için alıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404591.jpg[/IMG]
Güvenlik önemli o yüzden duvara köşebent yardımıyla sabitliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405061.jpg[/IMG]
Ölçüsünü aldığım bölümlerin straforunu kesip yerleştiriyorum tam 1 tabaka bir sıraya yetiyor benden önce sadece profilin üzerine beyaz köpük yapıştırılmıştı direk çıkarttım olması gerekeni yaptık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405091.jpg[/IMG]
60cm akvaryumu ortadan ikiye bölmüşler ekonomik booy 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405161.jpg[/IMG]
Akvaryumlar hazır şimdi sıra dostlarımızı eklemede [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240421451.jpg[/IMG]
Bi hatıra fotosu sonrası tabikide 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240426091.jpg[/IMG]
Bursa da bu aralar havalar soğuk olduğu için ilk etapta dayanıklı canlılardan başlamak istedim o yüzden 4 adet kiraz karidesle giriş yaptım aynı zamanda da kovanın içinde su presi takviyesi var balıklarımız gelene kadar üretimini yapıp balıklara protein takviyesi yapıcam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240426121.jpg[/IMG]
Ardından 10 adet karbon rili karides 2 elma 2 katil salyangozla devam ettim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433071.jpg[/IMG]
Lepistes otunuda serpiştirdim üzerine
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433091.jpg[/IMG]
Yıllardır kullanmış olduğum mango kökümü suyu yumuşatması için ufak ufak parçamalara ayırıp akvaryumlara paylaştırıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433141.jpg[/IMG]
Çok bir şey gözükmesede vaziyet bu asıl olay aşağıda 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443301.jpg[/IMG][VID]null[/VID]
Spoileri verdim artık iki katlı olan dükkanımız ters dubleks o yüzden yerin altındaki odanın ısı yalıtımını yapmaya başlıyorum ilk adımı attık harçla sıvayla uğraşmayacam o yüzden silikonla devam ettim merak eden arkadaşlar olursa takipte kalsın tüm detayları buradan ve youtubeden paylaşım yapmayı düşünüyorum isteyen arkadaşlar hem eski videolarıma hemde yeni gelecek bu üretimhanenin videolarını izleyebilir geleceğe yatırım gibi düşünün 😄 herkese hayırlı hobilerrr linki bıraktım
https://youtube.com/@rzaeren6148?si=SGXQr8aqRnWRFCCM
[EDIT]Terabithiya,2024-01-29 04:58:24[/EDIT]
Herkese selamlar hobici dostlarım yıllardır hayalini kurduğum üretimhaneme startı vermiş bulunmaktayım bunlar fragman sürpriz en sonda 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404491.jpg[/IMG]
İkinci el olarak temin ettiğim sete uygun yer bulduktan sonra sarkmış kablolarından ayırıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404521.jpg[/IMG]
Daha öncesinden yıkadığım akvaryumları dizmek için alıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240404591.jpg[/IMG]
Güvenlik önemli o yüzden duvara köşebent yardımıyla sabitliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405061.jpg[/IMG]
Ölçüsünü aldığım bölümlerin straforunu kesip yerleştiriyorum tam 1 tabaka bir sıraya yetiyor benden önce sadece profilin üzerine beyaz köpük yapıştırılmıştı direk çıkarttım olması gerekeni yaptık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405091.jpg[/IMG]
60cm akvaryumu ortadan ikiye bölmüşler ekonomik booy 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240405161.jpg[/IMG]
Akvaryumlar hazır şimdi sıra dostlarımızı eklemede [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240421451.jpg[/IMG]
Bi hatıra fotosu sonrası tabikide 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240426091.jpg[/IMG]
Bursa da bu aralar havalar soğuk olduğu için ilk etapta dayanıklı canlılardan başlamak istedim o yüzden 4 adet kiraz karidesle giriş yaptım aynı zamanda da kovanın içinde su presi takviyesi var balıklarımız gelene kadar üretimini yapıp balıklara protein takviyesi yapıcam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240426121.jpg[/IMG]
Ardından 10 adet karbon rili karides 2 elma 2 katil salyangozla devam ettim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433071.jpg[/IMG]
Lepistes otunuda serpiştirdim üzerine
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433091.jpg[/IMG]
Yıllardır kullanmış olduğum mango kökümü suyu yumuşatması için ufak ufak parçamalara ayırıp akvaryumlara paylaştırıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240433141.jpg[/IMG]
Çok bir şey gözükmesede vaziyet bu asıl olay aşağıda 🙂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126148/290120240443301.jpg[/IMG][VID]null[/VID]
Spoileri verdim artık iki katlı olan dükkanımız ters dubleks o yüzden yerin altındaki odanın ısı yalıtımını yapmaya başlıyorum ilk adımı attık harçla sıvayla uğraşmayacam o yüzden silikonla devam ettim merak eden arkadaşlar olursa takipte kalsın tüm detayları buradan ve youtubeden paylaşım yapmayı düşünüyorum isteyen arkadaşlar hem eski videolarıma hemde yeni gelecek bu üretimhanenin videolarını izleyebilir geleceğe yatırım gibi düşünün 😄 herkese hayırlı hobilerrr linki bıraktım
https://youtube.com/@rzaeren6148?si=SGXQr8aqRnWRFCCM
[EDIT]Terabithiya,2024-01-29 04:58:24[/EDIT]
lepistesimin hamilemi ?
ölmemesi sağlamak için en iyi şey yem dir ilk olarak yavrulara kurutulmuş artemiya vermelisiniz boylanmaları gözle görülür şekilde farkediliyor neden canlısını vermiyorum diye sorarsanız canlı artemiyanın proteyini yavrulara fazla gelebiliyor ve kambur olarak büyüyebiliyorlar ve kambur kalabiliyorlar ama büyüklere verebilirsiniz yavrular nekadar hızlı büyürse ilaçlarla hariç :D okadar ölme riski azalır. yavruluk her balığa eziyettir bitkim az dersende rafya kullanmayı tavsiye ederim çok çok çok faydası var yavrular açısından :D
ölmemesi sağlamak için en iyi şey yem dir ilk olarak yavrulara kurutulmuş artemiya vermelisiniz boylanmaları gözle görülür şekilde farkediliyor neden canlısını vermiyorum diye sorarsanız canlı artemiyanın proteyini yavrulara fazla gelebiliyor ve kambur olarak büyüyebiliyorlar ve kambur kalabiliyorlar ama büyüklere verebilirsiniz yavrular nekadar hızlı büyürse ilaçlarla hariç :D okadar ölme riski azalır. yavruluk her balığa eziyettir bitkim az dersende rafya kullanmayı tavsiye ederim çok çok çok faydası var yavrular açısından :D
ilk canlı doğuran akvaryumum
Öncelikle iyi hobiler diliyorum
Öncelikle iyi hobiler diliyorum
Açıkcası akvaryumda doğru bişey görmüyorum ilk olarak sarı prenseslerin sitreste oldukları her yerden belli doğal olarakta canlı doğuranların sitresi daha fazladır resimde 1 kılıç dişisi görüyorum onu moli diye biliyor olabilirsiniz uyarayım dedim litreden bahsetmiyorum bile sizde bunun farkındasınızdır ölümler başlayınca tekrar konu açmayın derim sarıları bir petshopla takas edin yerine canlı doğuran alabilirsiniz ama o canlılar fazla bile o akvaryuma çöpcüyle vatosların sakıncası yok ufak beyaz taşları toplayın hagen kumun güzelliğini bozuyor yapay bitkileri ve büyük beyaz taşları bir köşeye yığın balıklara yüzmeye yer kalsın yavrular saklanamaz diye düşünmeyin onlar başlarının çaresine bakabiliyorlar
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
