ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
iremcan-22
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2012 15:32
Son Ziyaret:
12 Haziran 2012 15:21
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
pinar çimen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
pinar çimen
saygılar
saygılar
SON 8 MESAJI
İstanbul Nurdem Akvaryum Hakkında Bilgi
Merhaba ilçin bey benim yukarıda yazdıklarım sizin için geçerli değil çoğul konuşarak sizide kattığımı düşünmeyin sizli bizli konustugum için öle çoğul gibi oluyor ama size söylediğim hiç bir şey yok gerçekten
benim tek istediğim benim adım pınar ben bir başkası olarak adlandırılmaktan rahatsızım
ben bır tek sizin bu konuya yorum yazmıyorum başka konularada yorum yazıyorum fıkır alış verısınde bulunuyorum bunun için üstüne basa basa belirtmek istiyorum ki bir yanlış anlama daha olmasın diye
diken üstünde falan oldugum yok çok şükür ama adımın başka bir ad olarak anılması beni rahatsız ediyor anlatabiliyormuyum onun için kemal beye özellikle yazdım yukarıdaki yorumu
Merhaba ilçin bey benim yukarıda yazdıklarım sizin için geçerli değil çoğul konuşarak sizide kattığımı düşünmeyin sizli bizli konustugum için öle çoğul gibi oluyor ama size söylediğim hiç bir şey yok gerçekten
benim tek istediğim benim adım pınar ben bir başkası olarak adlandırılmaktan rahatsızım
ben bır tek sizin bu konuya yorum yazmıyorum başka konularada yorum yazıyorum fıkır alış verısınde bulunuyorum bunun için üstüne basa basa belirtmek istiyorum ki bir yanlış anlama daha olmasın diye
diken üstünde falan oldugum yok çok şükür ama adımın başka bir ad olarak anılması beni rahatsız ediyor anlatabiliyormuyum onun için kemal beye özellikle yazdım yukarıdaki yorumu
Bambu canlı bitki olarak akvaryumda kullanılabilir mi?
Rica ederim en iyisi öyle yapmanız zaten
Rica ederim en iyisi öyle yapmanız zaten
Bambu canlı bitki olarak akvaryumda kullanılabilir mi?
Benim eskiden akvaryumumda vardı 2 adet sağ ve sol arka kenarlarına koymustum görüntüsü çok güzeldir..
sebebini bilmiyorum ama nedense belli bir süreden sonra (6 ay gibi ) siyah küçük küçük kurtlar oldu
belkide ben temızlemıyordum akvaryumu ondan da kaynaklanabilir tabi o zamanlar lepistes .moli çeşitleri. kılıç . köpek balığı beslıyordum. balık satın aldıgım yere söledıgımde sorun olmaz onlar kurtları yer dedı canlı yem daha iyi dedi ama kafanızı karıstırmak istemem yani ama dedıgım gıbı kurt yaptı bende
Benim eskiden akvaryumumda vardı 2 adet sağ ve sol arka kenarlarına koymustum görüntüsü çok güzeldir..
sebebini bilmiyorum ama nedense belli bir süreden sonra (6 ay gibi ) siyah küçük küçük kurtlar oldu
belkide ben temızlemıyordum akvaryumu ondan da kaynaklanabilir tabi o zamanlar lepistes .moli çeşitleri. kılıç . köpek balığı beslıyordum. balık satın aldıgım yere söledıgımde sorun olmaz onlar kurtları yer dedı canlı yem daha iyi dedi ama kafanızı karıstırmak istemem yani ama dedıgım gıbı kurt yaptı bende
3D-Arka Plan (Eskişehir) Yeni resimler
Çok güzel şahane bi görünüm olmuş tebrik ederim görünce bende yapmak istedim şuan ama küçük kolay basıt bişeyden başlamalıyım diye düşünüyorum eger bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim şuan elimde olan tek malzeme strofor önce ona begendıgım bı şekli vereyım sonra sizden yardım alıcam galiba tabi eger ederseniz :))
Çok güzel şahane bi görünüm olmuş tebrik ederim görünce bende yapmak istedim şuan ama küçük kolay basıt bişeyden başlamalıyım diye düşünüyorum eger bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim şuan elimde olan tek malzeme strofor önce ona begendıgım bı şekli vereyım sonra sizden yardım alıcam galiba tabi eger ederseniz :))
İstanbul Nurdem Akvaryum Hakkında Bilgi
Kemal bey yeter artık fazla uzattınız yaşınıza yalışır davranın biraz gerçi boşa konusuyorum biliyorum
kemal bey bu size son yazısım sizde benim yazdıklarıma cevap vermeyin artık
Kemal bey yeter artık fazla uzattınız yaşınıza yalışır davranın biraz gerçi boşa konusuyorum biliyorum
kemal bey bu size son yazısım sizde benim yazdıklarıma cevap vermeyin artık
İstanbul Nurdem Akvaryum Hakkında Bilgi
Kemal bey öncelikle dünya kadınlar gününü kutlamışsınız bunun için kendi adıma teşekkür ederim.
ilçin bey size gelincede bana sorduğunuz soruya cevap vereyim ben aldım kullandım ve hala kullanıyorum bir sorunum yok çok şükür. siz almışsınız sorunlu ne diyebilirimki .sizin adınıza ancak üzülürüm
misal size bişeyden bahsedicem kısaca : benim evimdeki beyaz eşyalarımın hepsi arçelik akrabalarım alma diye basımın etini yediler evlenırken. sebebide alanlarda hep bi sorun olmasıydı ama bende yok yani bir marka bir firma vs vs neyse bi kaç ürününde sorun var diye o marka kötü demek değildir.
benım basından beri sölemek istediğim olay bu ama siz bı tutturdunuz ben ben değilim vs vs vs konuyu farklı boyutlara çektiniz
ben zan altında kalmayı sevmıyorum onca şey söyledinizki bana gerçekten çok üzüldüm
tekrar söylüyorum o halde size geçmiş olsun ilçin bey
Kemal bey öncelikle dünya kadınlar gününü kutlamışsınız bunun için kendi adıma teşekkür ederim.
ilçin bey size gelincede bana sorduğunuz soruya cevap vereyim ben aldım kullandım ve hala kullanıyorum bir sorunum yok çok şükür. siz almışsınız sorunlu ne diyebilirimki .sizin adınıza ancak üzülürüm
misal size bişeyden bahsedicem kısaca : benim evimdeki beyaz eşyalarımın hepsi arçelik akrabalarım alma diye basımın etini yediler evlenırken. sebebide alanlarda hep bi sorun olmasıydı ama bende yok yani bir marka bir firma vs vs neyse bi kaç ürününde sorun var diye o marka kötü demek değildir.
benım basından beri sölemek istediğim olay bu ama siz bı tutturdunuz ben ben değilim vs vs vs konuyu farklı boyutlara çektiniz
ben zan altında kalmayı sevmıyorum onca şey söyledinizki bana gerçekten çok üzüldüm
tekrar söylüyorum o halde size geçmiş olsun ilçin bey
İstanbul Nurdem Akvaryum Hakkında Bilgi
Pardonda benimle bu tarzda konusma hakkını size kim veriyor. aradan 3 yıl geçmiş ben evlendim. evli bir bayanım benimle konusma tarzınıza dikkat ediniz
her 22 li olan erdem bey veya aynı kişi değildir ben size 22 li bir dünya nick bulabilirim
artı kendimi size ıspatlamak gibi hiç bir mecburiyetimde yok
Pardonda benimle bu tarzda konusma hakkını size kim veriyor. aradan 3 yıl geçmiş ben evlendim. evli bir bayanım benimle konusma tarzınıza dikkat ediniz
her 22 li olan erdem bey veya aynı kişi değildir ben size 22 li bir dünya nick bulabilirim
artı kendimi size ıspatlamak gibi hiç bir mecburiyetimde yok
İstanbul Nurdem Akvaryum Hakkında Bilgi
Merhaba arkadaşlar bu siteye bugün üye oldum her ne kadar bu siteyi bilmesemde birçok forum sitesine üyü oldugumdan pek bir zorluk çekmeyeceğimi düşünüyorum.
ben beykoz tarafındayım.bir gün nette dolaşırken nurdem akvaryumun ilanlarına rastladım ve çok güzel akvaryumlar yaptığını gördüm tabii netten.nitekim erdem beyle irtibata geçtim. konuşmasıyla tam bir esnaf birde yüzyüze görüşüp yerini görmek yaptığı işleri görmek istedim kii en doğal hakkım dükkanına gittim şansıma elinde yapmış olduğu 3 adet akvaryum vardı.biri 150+50+60+ diğeri 160+45+75 ötekide 180+60+70 ve inceledik abimle birlikte gayet temiz güzel bir işçiliği vardı.kezaa bunların 2 sinin dolabıda hazır bitmişti onlarında işçiliği aynıydı.biz duvara gömme akvaryum istiyorduk biraz sohbetten ve izlenimden sonra düşünüp kendisine döneceğimizi söyleyip oradan ayrıldık.abimle konustuk kararlaştırdık ve yaptırmaya karar verdik. erdem beyle tekrardan irtibata geçtim ve karar verdiğimizi söledik işi verdik biz 2 akvaryum istedik biride büromuz içindi. bize elinde işlerin oldugunu ve ancak 1 ay sonra bizimkilerin gelebileceğini söyledi bızde kabul ettik. ve 1 ay sonra sonra akvaryumlarımız bıtmıstı zaten gömme akvaryum evimde yapıldı. 3 yıldır sorunsuz bir şekilde her iki akvaryumumuda kullanmaktayım. burdaki yazıların hepsini okudum resimlerin hepsinide gördüm.ben kendi şahsım adına erdem beyin yaptığı akvaryumları çok beğeniyorum gerek işçiliğiyle gerekse iş bitimindeki alakasıyla. burda nurdem akvaryuma bir çok yersiz itamlarda bulunulmuş kii onuda geçiyorum kişinin kendi sahsına yapılmış hakaretlerde cabası ne olursa olsun kişinin kendisine hakaret ve ağır ithamlarda bulunmak büyük bir suçtur...
dükkanının küçük olduğu konusuna gelince evet küçük bir atölyesi var ama yukarıdada belirttiğim gibi 3 adet akvaryum 2 adet dolap 3. sü yapılıyordu sığabiliyordu.dükkanın küçüklüğü büyüklüğü önemli değil biz tüketici olarak bununla değilde yaptığı işlerle ilgilenmeliyiz bence. diger akvaryuma gelince sanırım ilçin beyindi bu akvaryum bu hale nasıl geldi bilemiyorum.hemde yazdıklarınıza göre kısa bir sürede olmuş.bana göre sanki hususi resim çekilmeden önce su dökülmüş kusura bakmayın ilçin bey ben düşüncemi görüşlerimi söylüyorum nasılki siz söylüyorsanız bu benimde en doğal hakkımdır.
geliyorum erdem beye yorum yapan diğer arkadaşlara herkez iyi yorum yapmış 2 kişi dısında kii biri akvaryum yaptırmamış sadece düşüncesiyle ilçin beye katılmış bu demektirki bir kötü yorum var. onca kişinin içince bir kötü yorumda bırakalım olsun. buarada erdem beye iyi yorum yapanların tanıdıkları olduğu söylenilmiş benim erdem beyle uzaktan yakından tanışmışlığımız ve alakam yoktur.( akvaryum yapımı harıcınde ) ben burdan nurdem akvaryumdan akvaryum alan diğer arkadaşlara sesleniyorum onlarında yorumlarını yazmasını beklıyorum. eğer biz bir yerden bir alış verişte bulunduysak ve şayet bundanda memnun kaldıysak bunu dile getirmeliyiz ve tavsiyede bulunmalıyız. erdem beyin burdaki yorumlardan sonra yorum yapmaması bence gayet yerinde bir davranıştır. şayet yorum yapsaydı bu zaten % 50 suçu kabullenmek olurdu .
yazdıklarım için kimse kusura bakmasın ben düşüncemi ve görüşlerimi bildirmek istedim herkeze iyi günler dilerim...
Merhaba arkadaşlar bu siteye bugün üye oldum her ne kadar bu siteyi bilmesemde birçok forum sitesine üyü oldugumdan pek bir zorluk çekmeyeceğimi düşünüyorum.
ben beykoz tarafındayım.bir gün nette dolaşırken nurdem akvaryumun ilanlarına rastladım ve çok güzel akvaryumlar yaptığını gördüm tabii netten.nitekim erdem beyle irtibata geçtim. konuşmasıyla tam bir esnaf birde yüzyüze görüşüp yerini görmek yaptığı işleri görmek istedim kii en doğal hakkım dükkanına gittim şansıma elinde yapmış olduğu 3 adet akvaryum vardı.biri 150+50+60+ diğeri 160+45+75 ötekide 180+60+70 ve inceledik abimle birlikte gayet temiz güzel bir işçiliği vardı.kezaa bunların 2 sinin dolabıda hazır bitmişti onlarında işçiliği aynıydı.biz duvara gömme akvaryum istiyorduk biraz sohbetten ve izlenimden sonra düşünüp kendisine döneceğimizi söyleyip oradan ayrıldık.abimle konustuk kararlaştırdık ve yaptırmaya karar verdik. erdem beyle tekrardan irtibata geçtim ve karar verdiğimizi söledik işi verdik biz 2 akvaryum istedik biride büromuz içindi. bize elinde işlerin oldugunu ve ancak 1 ay sonra bizimkilerin gelebileceğini söyledi bızde kabul ettik. ve 1 ay sonra sonra akvaryumlarımız bıtmıstı zaten gömme akvaryum evimde yapıldı. 3 yıldır sorunsuz bir şekilde her iki akvaryumumuda kullanmaktayım. burdaki yazıların hepsini okudum resimlerin hepsinide gördüm.ben kendi şahsım adına erdem beyin yaptığı akvaryumları çok beğeniyorum gerek işçiliğiyle gerekse iş bitimindeki alakasıyla. burda nurdem akvaryuma bir çok yersiz itamlarda bulunulmuş kii onuda geçiyorum kişinin kendi sahsına yapılmış hakaretlerde cabası ne olursa olsun kişinin kendisine hakaret ve ağır ithamlarda bulunmak büyük bir suçtur...
dükkanının küçük olduğu konusuna gelince evet küçük bir atölyesi var ama yukarıdada belirttiğim gibi 3 adet akvaryum 2 adet dolap 3. sü yapılıyordu sığabiliyordu.dükkanın küçüklüğü büyüklüğü önemli değil biz tüketici olarak bununla değilde yaptığı işlerle ilgilenmeliyiz bence. diger akvaryuma gelince sanırım ilçin beyindi bu akvaryum bu hale nasıl geldi bilemiyorum.hemde yazdıklarınıza göre kısa bir sürede olmuş.bana göre sanki hususi resim çekilmeden önce su dökülmüş kusura bakmayın ilçin bey ben düşüncemi görüşlerimi söylüyorum nasılki siz söylüyorsanız bu benimde en doğal hakkımdır.
geliyorum erdem beye yorum yapan diğer arkadaşlara herkez iyi yorum yapmış 2 kişi dısında kii biri akvaryum yaptırmamış sadece düşüncesiyle ilçin beye katılmış bu demektirki bir kötü yorum var. onca kişinin içince bir kötü yorumda bırakalım olsun. buarada erdem beye iyi yorum yapanların tanıdıkları olduğu söylenilmiş benim erdem beyle uzaktan yakından tanışmışlığımız ve alakam yoktur.( akvaryum yapımı harıcınde ) ben burdan nurdem akvaryumdan akvaryum alan diğer arkadaşlara sesleniyorum onlarında yorumlarını yazmasını beklıyorum. eğer biz bir yerden bir alış verişte bulunduysak ve şayet bundanda memnun kaldıysak bunu dile getirmeliyiz ve tavsiyede bulunmalıyız. erdem beyin burdaki yorumlardan sonra yorum yapmaması bence gayet yerinde bir davranıştır. şayet yorum yapsaydı bu zaten % 50 suçu kabullenmek olurdu .
yazdıklarım için kimse kusura bakmasın ben düşüncemi ve görüşlerimi bildirmek istedim herkeze iyi günler dilerim...
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
