ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mart 2012 23:04
Son Ziyaret:
31 Aralık 2016 03:12
Toplam Mesaj:
128 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
VEYSEL TATAR
Doğum Tarihi:
20 Ekim 1988
Yaş:
37
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
VEYSEL TATAR
SON 10 MESAJI
Hediye Verilen Akvaryumun Satılması
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/125635/2_525.png[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/125635/2_525.png[/IMG]
Bir dolandırıcı da İzmir'den
Facebook üzerindende bir takım olaylara karıştı çok ağır hakaretler felan edildi.Mevzuyu ayrıntılı bilmiyorum ancak,hediye verilen bir takım malzemelerin satışı mı? Sözde verilecek diyip verilmemesi mi ne söz konusu olmuştu.Bu yüzden çeşitli gruplardan atıldı,çok büyük tartışmalar yaşanmıştı.Bu olaylar 1-2 ay öncesi oldu daha yeni yani.
Facebook üzerindende bir takım olaylara karıştı çok ağır hakaretler felan edildi.Mevzuyu ayrıntılı bilmiyorum ancak,hediye verilen bir takım malzemelerin satışı mı? Sözde verilecek diyip verilmemesi mi ne söz konusu olmuştu.Bu yüzden çeşitli gruplardan atıldı,çok büyük tartışmalar yaşanmıştı.Bu olaylar 1-2 ay öncesi oldu daha yeni yani.
ankara erdem akvaryum amann !
Herkez ucuzu iyi sanıyor. Her yerde herseyde bu böyle adamlar 350 liraya kar payida katarak 150 lik akvaryum imal ediyorlar. Başka üreticiler 350 nin de üzerinde maliyeti olduğunu belirtiyorlar.
Herkesin hesabı ayrı bütçesi ayrı tabiki ama bu gibi yerlerden alışveriş yapınca altından cikacaklarida hesap etmek şart.
Çinliler aynı mali 5 liraya da üretiyorlar 50 lirayada bu hesaptan gidilince sonuç ortada 150 cm akvaryum 350 yede üretiliyor 1000 liraya da...
Herkez ucuzu iyi sanıyor. Her yerde herseyde bu böyle adamlar 350 liraya kar payida katarak 150 lik akvaryum imal ediyorlar. Başka üreticiler 350 nin de üzerinde maliyeti olduğunu belirtiyorlar.
Herkesin hesabı ayrı bütçesi ayrı tabiki ama bu gibi yerlerden alışveriş yapınca altından cikacaklarida hesap etmek şart.
Çinliler aynı mali 5 liraya da üretiyorlar 50 lirayada bu hesaptan gidilince sonuç ortada 150 cm akvaryum 350 yede üretiliyor 1000 liraya da...
Aquainturkey
[QUOTE=binyamin]Haksız Yere Yapılan Suçlamalar Firma Olarak Savunma Bile Yapmayacağım Biz Hiç Bir Zaman Dere Bitkisi Satmadık Hepsi İthalattan Gelip Türkiyede İnanılmaz Bir Emekle Üretilen Bitkilerdir bilinçsiz Konuşan Hobicileride Açıkçası Savcılığa Veriyoruz Artık Biz Bu İşi Ruhsatlı Faturalı Yapıyoruz. Sitenin Yetkilileri İle de Görüştüm Bundan Sonra Kesinlikle Hiç Muhatap Olmadan Savcılığa Dilekçe Vereceğiz. Bir Sorun Varsa Websitemiz Orda Mail Atarsanız Cevabını Beklersiniz.Bu Konuşmaları İstediğim An Kaldırtırım Site Yetkilisine Tek Mailime Bakar Ama İnsanlar Görsün.
[QUOTE=fatihsahin]Şikayetin Nedeni: Hydrocotyle Verticillata diye Belirsiz yaban bitki satışı
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: İletişim Kurmak mümkün değil, yerlerine gitmek gerekiyor. 10 Lira için gidilmez, 20 lira mazot gider.
Olayın Detayları: Geçen Cumartesi (01.02.2014) günü, firmanın kendi yerlerini merak ederek gittim. Hydrocotyle Verticillata sitelerinde görünüyordu, almak istediğimi söyledim. Bitkiyi getirdiler fakat bir zaman yetiştirdiğim türe hiç benzemiyordu. Sera içerisinde emers yetiştirdiklerinden formları değişik olabilir düşüncesiyle aldım.
[/QUOTE]
Bu Konuşmaları İstediğim An Kaldırtırım Site Yetkilisine Tek Mailime Bakar Ama İnsanlar Görsün.
SAYGI DUYARAK TAKİPTEYİM.tatar 2015-02-03 14:25:48
[QUOTE=binyamin]Haksız Yere Yapılan Suçlamalar Firma Olarak Savunma Bile Yapmayacağım Biz Hiç Bir Zaman Dere Bitkisi Satmadık Hepsi İthalattan Gelip Türkiyede İnanılmaz Bir Emekle Üretilen Bitkilerdir bilinçsiz Konuşan Hobicileride Açıkçası Savcılığa Veriyoruz Artık Biz Bu İşi Ruhsatlı Faturalı Yapıyoruz. Sitenin Yetkilileri İle de Görüştüm Bundan Sonra Kesinlikle Hiç Muhatap Olmadan Savcılığa Dilekçe Vereceğiz. Bir Sorun Varsa Websitemiz Orda Mail Atarsanız Cevabını Beklersiniz.Bu Konuşmaları İstediğim An Kaldırtırım Site Yetkilisine Tek Mailime Bakar Ama İnsanlar Görsün.
[QUOTE=fatihsahin]Şikayetin Nedeni: Hydrocotyle Verticillata diye Belirsiz yaban bitki satışı
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: İletişim Kurmak mümkün değil, yerlerine gitmek gerekiyor. 10 Lira için gidilmez, 20 lira mazot gider.
Olayın Detayları: Geçen Cumartesi (01.02.2014) günü, firmanın kendi yerlerini merak ederek gittim. Hydrocotyle Verticillata sitelerinde görünüyordu, almak istediğimi söyledim. Bitkiyi getirdiler fakat bir zaman yetiştirdiğim türe hiç benzemiyordu. Sera içerisinde emers yetiştirdiklerinden formları değişik olabilir düşüncesiyle aldım.
Alterneta Reinckii istedim. Kırmızı bitki var dediler, değişik bir bitki getirdiler ama güle benzer birşeydi. Emin olamadım ve bu alterneta reincki mi diye sordum, farklı bir türü dediler. Yani bildiğiniz gülü çakmaya çalıştılar, almadım birkaç dal kırmızı bitki hediye ettiler.
Özetle, A isteyene B, B isteyene A satmaya çalışan, güvenilmez bir firmadır. Yüzyüze alışverişte bile sıkıntı varken, internetten satın almayı iyi düşünün.
http://www.aquainturkey.com.tr/
Bunlar Hydrocotyle verticillata imiş.
FATİH BEY ŞİMDİ BİRŞEY DİYECEĞİM OLMAYACAK YERİMİZDEN GELMİŞ ALMIŞSINIZ BİZ SİLAH MI DAYADIK ALIN DİYE NEDEN ALDINIZ MADEM EMİN DEĞİLSİNİZ TÖVBE YARABBİM YAHU :) KARGO İLE DE GELMEMİŞ ARKADAŞLAR BİZZAT YERİMİZDEN GELİP ALMIŞ
[/QUOTE]
Bu Konuşmaları İstediğim An Kaldırtırım Site Yetkilisine Tek Mailime Bakar Ama İnsanlar Görsün.
SAYGI DUYARAK TAKİPTEYİM.
şikayet değilde hobiciliğe sitem
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1375278482770418&set=a.1375022046129395.1073741828.100008648370919&type=1&theatertatar 2015-02-03 02:56:59
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1375278482770418&set=a.1375022046129395.1073741828.100008648370919&type=1&theater
şikayet değilde hobiciliğe sitem
O fiyata o akvaryumu Ankaradan alıcı çok zor bulunur ki 200 liraya satıştada çok bekledi.
Bir diğer konu ise akvaryumlar tek bir tane üretilmiyor,belki aynı akvaryum değildir.
Çünkü o oturmuş bir diskus akvaryumu var ortada,en son 22 ocakta güncellenmiş ilan var ortada,http://www.akvaryum.com/Forum/satildi_k814998.asp bu da büyük bir yanılgıya sebeptir.
Akvaryum,balık,malzeme sürekli el değiştiren piyasası olan şeyler,burda akvaryumu alıp 1 ay sonra yada 1 yıl sonra yada 1 gün sonra satması kişinin bileceği iştir.Burda o zaman alınan hiç birşey satılmasın mantığı sezilmektedir.3 e almış 5 e satmış eğer ederi 5 se satılır,ama 3 ederi varsa 4 e bile satılamaz o yüzden çoğu zaman böyle fırsatlar gelir,paran varsa gider değerlendirirsin.
Hobicilik nedir ? Beslediğim balığın yem parası çıksın f0 tropheus besliyorum yavru fiyatı 30-40 lira, niye 1 liradan veren yok madem hobiciyiz,150-200 tane yavru veren yunuslar,çok kaliteli olan yunusların yavruları 3 cm yavru 3-4 liradan satılıyor,yakinen tanıdığım bir kişi aylık min. 1500 yavru alıyor 3 cm boyundaki balığı toplu alımda 2,5 liradan veriyor.1500x2,5 buyrun hesap ortada,3000-4000 liralık hangi balık yem yiyor.Hangi balığın masrafı oluyor.
Öyle yada böyle bu işte bir şekilde ticaret yapılıyor.Bu yüzden paylaşımlar olur,takaslar olur,hediyeleşmeler olur.Alıp satmalarda olur.Bunlar doğal şeylerdir.Ama Furkan beyin de dediği gibi kendini acındırıp aldıysa o terbiyesizliktir.Onunda hobiyle bir alakası zaten yoktur.
tatar 2015-02-03 02:56:14
O fiyata o akvaryumu Ankaradan alıcı çok zor bulunur ki 200 liraya satıştada çok bekledi.
Bir diğer konu ise akvaryumlar tek bir tane üretilmiyor,belki aynı akvaryum değildir.
Çünkü o oturmuş bir diskus akvaryumu var ortada,en son 22 ocakta güncellenmiş ilan var ortada,http://www.akvaryum.com/Forum/satildi_k814998.asp bu da büyük bir yanılgıya sebeptir.
Akvaryum,balık,malzeme sürekli el değiştiren piyasası olan şeyler,burda akvaryumu alıp 1 ay sonra yada 1 yıl sonra yada 1 gün sonra satması kişinin bileceği iştir.Burda o zaman alınan hiç birşey satılmasın mantığı sezilmektedir.3 e almış 5 e satmış eğer ederi 5 se satılır,ama 3 ederi varsa 4 e bile satılamaz o yüzden çoğu zaman böyle fırsatlar gelir,paran varsa gider değerlendirirsin.
Hobicilik nedir ? Beslediğim balığın yem parası çıksın f0 tropheus besliyorum yavru fiyatı 30-40 lira, niye 1 liradan veren yok madem hobiciyiz,150-200 tane yavru veren yunuslar,çok kaliteli olan yunusların yavruları 3 cm yavru 3-4 liradan satılıyor,yakinen tanıdığım bir kişi aylık min. 1500 yavru alıyor 3 cm boyundaki balığı toplu alımda 2,5 liradan veriyor.1500x2,5 buyrun hesap ortada,3000-4000 liralık hangi balık yem yiyor.Hangi balığın masrafı oluyor.
Öyle yada böyle bu işte bir şekilde ticaret yapılıyor.Bu yüzden paylaşımlar olur,takaslar olur,hediyeleşmeler olur.Alıp satmalarda olur.Bunlar doğal şeylerdir.Ama Furkan beyin de dediği gibi kendini acındırıp aldıysa o terbiyesizliktir.Onunda hobiyle bir alakası zaten yoktur.
Üretici firması ve verdiği fiyatı,https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1375278482770418&set=a.1375022046129395.1073741828.100008648370919&type=1&theater
[ Çözüldü ] Nickini Hatırlamıyorum Ama Pişmanım
[QUOTE=Sheytanis][QUOTE=statistician06] Ankaradan birisi alsaydı denenmesi gerekecekti nasıl satış olacaktı acaba? [/QUOTE]
böylesi bir filtreyi ankara içi satışı yapmazdı ki zaten satılamazdı.[/QUOTE]
[QUOTE=Sheytanis][QUOTE=statistician06] Ankaradan birisi alsaydı denenmesi gerekecekti nasıl satış olacaktı acaba? [/QUOTE]
böylesi bir filtreyi ankara içi satışı yapmazdı ki zaten satılamazdı.[/QUOTE]
Aynı durum benimde başıma gelmişti.İlan uzun süre durdu zaten satılmadı.Ankara denizi yok ama dümeni çok olan bir yerdir. Akvaryum hobisiyle de izlenimim doğrultusunda söylüyorum hemen her evde ufak tefek bi akvaryum var ve Ankara da çok canlı bir akvaryumdu,balıktı,malzemeydi pazar var.Eğer iyi bir malzemeyse kısa sürede gider ilandan zaten,burda sizin hatanız ilan tarihe bakmamanız,yada tecrübesizliğiniz diyelim.
Ankara'dan bir daha birşey almam demişsiniz bu sizin bileceğiniz durum elbetteki ama bir forum ailesi olarak Ankara da bilinmiş tanınmış kişiler oldukça fazla,onlardan rica etseniz yada etmiş olsaydınız emin olun ya bu durum yaşanmazdı yada sıkıntınız giderilir size fazlasıyla yardımcı olunurdu.
Son olarakta malzeme fotoğrafları ürünün uzun süre kullanılıp deformeye uğradığınıda bariz açıklar nitelikte,siz söyleyeceğinizi söylemişsiniz zaten.Gönül rahatlığı,vicdanı vardır eğer ki karşı tarafın içi rahatsa gönlü rahat,vicdanı rahatsa,sizinde rahat olsun o 100 lira size geri dönüp gelecektir. Bundan emin olun.
Ankara'dan bir daha birşey almam demişsiniz bu sizin bileceğiniz durum elbetteki ama bir forum ailesi olarak Ankara da bilinmiş tanınmış kişiler oldukça fazla,onlardan rica etseniz yada etmiş olsaydınız emin olun ya bu durum yaşanmazdı yada sıkıntınız giderilir size fazlasıyla yardımcı olunurdu.
Son olarakta malzeme fotoğrafları ürünün uzun süre kullanılıp deformeye uğradığınıda bariz açıklar nitelikte,siz söyleyeceğinizi söylemişsiniz zaten.Gönül rahatlığı,vicdanı vardır eğer ki karşı tarafın içi rahatsa gönlü rahat,vicdanı rahatsa,sizinde rahat olsun o 100 lira size geri dönüp gelecektir. Bundan emin olun.
''Hak yiyen başkasının değil,aslında kendi olan hakkını yemiştir.Siz hakkınızı elbetteki arayın,ama cahiller arasındaki alim olarak,zalimler arasındaki şeytan olarak değil.Vicdanınızdaki esir olarak arayın. ''
Kimseyi kayırıcı yada savunucu bir yorumda bulunmadığımı umuyorum.Zira iki tarafıda tanımıyorum.Mevzunun aslının birde diğer taraftan dinlenmesi,hakındaki söylemlere en azından bir cevap vermesi gerekirdi.Ancak bu durum malesef şuan için görünürde yok.Buda iddaa olunan durumun tamamen kabulune işaret olduğu kanısındayım.
Saygılarımla.
Saygılarımla.
cüce vatoz yumurtası
Hayır yemezler,anne ve baba onları korur zaten,salatalığı iyice yıkayıp ikiye bölerek verebilirsiniz.
Hayır yemezler,anne ve baba onları korur zaten,salatalığı iyice yıkayıp ikiye bölerek verebilirsiniz.
karides yavruları ne kadar sürede büyür ?
Yemlemeye,aldıkları besin çeşitine göre 1 ay gibi bir zamanda büyürler.
Yemlemeye,aldıkları besin çeşitine göre 1 ay gibi bir zamanda büyürler.
Cüce Vatoz Yavrularının Kavgası (Video)
Baya bi kavga ediyorlar pes artık... İlk kez görüyorum böyle bir olayı.
Baya bi kavga ediyorlar pes artık... İlk kez görüyorum böyle bir olayı.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


