ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mert_583
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2012 15:42
Son Ziyaret:
29 Nisan 2023 00:42
Toplam Mesaj:
111 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre bektaş
Doğum Tarihi:
17 Ekim 1993
Yaş:
32
İl:
Ankara
Meslek:
Bant operetörü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
400Litre YUNUS
200Litre FLOWERHORN
O fanusu kafana tak denize gir bak bakalım bir süre sonra ne oluyor.
EMRE BEKTAŞ
&
MERT BEKTAŞ
SON 10 MESAJI
İşte Amerikan Rüyası
Konu bayabi eski ama bende bir midas ekleyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719151.jpg[/IMG]
Konu bayabi eski ama bende bir midas ekleyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719151.jpg[/IMG]
Midas İç Hastalık Şüpesi
Mesut abi öncelikle uzun uzun yazmışşın zaman ayırdığın için çok teşekkür ederim, yıllar önce senin konunu okuyarak suda flagy cipro eritme yöntemi ile dişi Flower Horn kurtarmışdım öm dende yardım aldım senden 2 aydır uğraşıyoruım bildiğim yolları denedim tam umudum tükenmişken, ölecek bu balık vadesi bu kadarmış diye düşünürken son bir gayret sana yazdım. Allah razı olsun boş çevirmedin yine yardımcı olmaya çalışıyorsun. Çok teşekkür ederim.
Herhangi bir dış parazit yok hocam erime, mantar, benek vs gibi ama söyle bir durum var kuyruğunda sivilce gibi bir oluşum cıkmışdı kaya tuzu ve metilen ile düştü gitti bide kafasında tam olarak alnında dışardan değilde sanki içerden birsey cıkargibi böyle kurt gibi bir uzun bir oluşum oldu mantarlaşmış ben onu cımbızla kopartıp silverdin sürdüm 2.hafta filan oluyor bu olay olalı silverdin marka krem sanki bu iş için yaratılmış gibi evde teremisin yokdu bunu denedım hocam 2 günde ne yara kaldı ne iz.
Şu an için dış parazit şüpesi yok ama ben düzenli dinlenmiş su değişimine devam ediyorum dış fitremi filanda temizledim uzun hava taşı var 60cm herhalde onu tedaviye başlayınca takarım tekrar.
flagy ve ciproya gelecek olursak hocam bu ilaçlar antibiyotik oldukları için ikiside recetesiz vermiyorlar bildiğin üzere. Reçeteye de aynı anda yazmıyorlar ikisini onu ayarlamaya çalışacam bir şekilde olmadı başkasınıda götürüm muayeneye. İnde 5msilün şırıngası var eliml direk mideye kadar iniyor birşey takamdan, zor bela aldım kavga dövüş vermiyorlar abi bunuda balığım ölecek felan filan kadın ilk başta yok dedi sonra ikna oldu aaaa çekmecenin yanında kalmış bir tane filan dedi öyle aldım burdanda bir tavsiyede bulunayım eğerki şırınga bulunamazsa termal macun satmak için bu şırıngaları kullanıyorlar içine doldurup satıyorlar öyle alınıp son çare sirkeli su filan iyice dezenfekte edip kullanılabilir. Su değişimde damacanalar akvaryuma dökülür sonra direk dolar hocam taki birdahaki su değişimine kadar dinlenir. Isıyıda ortalama aynı seviyede tutmaya çalışıyorum ama kışın biraz zor oluyor dediğiniz gibi.
Flagy & cipro suya uygulama tekniği başarısızlıkla sonuclandı 5 gün denedim sadece flagy vardı cipro yokdu ama hiç faydasını göremedim. Küçük akvaryumda balık dönemiyor yüzemiyor hocam olduğu gibi kalıyor ama problem değil ekstra hava motoru bağlarım var elimde. Taşlar belki 10 senedir bendedir abi sürekli akvaryumlar değişiyor bunlar bi giriyo bi çıkıyo ama sabitler değişmiyo salınım sorunu olmadı ama atık birikmesin ben çıkartayım onları gene.
Mesut abi öncelikle uzun uzun yazmışşın zaman ayırdığın için çok teşekkür ederim, yıllar önce senin konunu okuyarak suda flagy cipro eritme yöntemi ile dişi Flower Horn kurtarmışdım öm dende yardım aldım senden 2 aydır uğraşıyoruım bildiğim yolları denedim tam umudum tükenmişken, ölecek bu balık vadesi bu kadarmış diye düşünürken son bir gayret sana yazdım. Allah razı olsun boş çevirmedin yine yardımcı olmaya çalışıyorsun. Çok teşekkür ederim.
Herhangi bir dış parazit yok hocam erime, mantar, benek vs gibi ama söyle bir durum var kuyruğunda sivilce gibi bir oluşum cıkmışdı kaya tuzu ve metilen ile düştü gitti bide kafasında tam olarak alnında dışardan değilde sanki içerden birsey cıkargibi böyle kurt gibi bir uzun bir oluşum oldu mantarlaşmış ben onu cımbızla kopartıp silverdin sürdüm 2.hafta filan oluyor bu olay olalı silverdin marka krem sanki bu iş için yaratılmış gibi evde teremisin yokdu bunu denedım hocam 2 günde ne yara kaldı ne iz.
Şu an için dış parazit şüpesi yok ama ben düzenli dinlenmiş su değişimine devam ediyorum dış fitremi filanda temizledim uzun hava taşı var 60cm herhalde onu tedaviye başlayınca takarım tekrar.
flagy ve ciproya gelecek olursak hocam bu ilaçlar antibiyotik oldukları için ikiside recetesiz vermiyorlar bildiğin üzere. Reçeteye de aynı anda yazmıyorlar ikisini onu ayarlamaya çalışacam bir şekilde olmadı başkasınıda götürüm muayeneye. İnde 5msilün şırıngası var eliml direk mideye kadar iniyor birşey takamdan, zor bela aldım kavga dövüş vermiyorlar abi bunuda balığım ölecek felan filan kadın ilk başta yok dedi sonra ikna oldu aaaa çekmecenin yanında kalmış bir tane filan dedi öyle aldım burdanda bir tavsiyede bulunayım eğerki şırınga bulunamazsa termal macun satmak için bu şırıngaları kullanıyorlar içine doldurup satıyorlar öyle alınıp son çare sirkeli su filan iyice dezenfekte edip kullanılabilir. Su değişimde damacanalar akvaryuma dökülür sonra direk dolar hocam taki birdahaki su değişimine kadar dinlenir. Isıyıda ortalama aynı seviyede tutmaya çalışıyorum ama kışın biraz zor oluyor dediğiniz gibi.
Flagy & cipro suya uygulama tekniği başarısızlıkla sonuclandı 5 gün denedim sadece flagy vardı cipro yokdu ama hiç faydasını göremedim. Küçük akvaryumda balık dönemiyor yüzemiyor hocam olduğu gibi kalıyor ama problem değil ekstra hava motoru bağlarım var elimde. Taşlar belki 10 senedir bendedir abi sürekli akvaryumlar değişiyor bunlar bi giriyo bi çıkıyo ama sabitler değişmiyo salınım sorunu olmadı ama atık birikmesin ben çıkartayım onları gene.
Midas İç Hastalık Şüpesi
Değerli hobici arkadaşlarım,büyüklerim, küçüklerim herkeze selamın aleyküm.
Balık: Baba fh, Anne midas çaprazlaması Midas
Yaş:2
Akvaryum: 200 Litre (tek yaşıyor)
Öncelikle belirtilerden başlayım balığım ilk başta yeme isteksiz davrandı halinde bir halsizlik yokdu hareketli davranıyordu ama yem atınca yeme doğru saldırma eğilimi göstermez oldu. Karın mide bölgesinde şişlik oluşmuş, bu şişlik agız içi ve sol gözdede hafif beliriyordu.
Araşdırmalarım sonucu 2farklı hastalıkdan şüpelendim kabız veya iç parazit. Önce kolay olan kabızlıkdan başladım akvaryumunun suyunu %30 değiştirdim ve 2-3 gün hiç yem atmadım 2-3 günün sonunda şişlik devam ediyor, ıspanak bezelye attığımda yenilmiyor ve dışkılama yapılmıyordu.
İç parazit şüpesi üzerine uygulağım tedaviler:
İlk olarak balığımı bir 60 litre bir karantina akvaryumuna aktardım ısıtıcı ve hava motoru ile birlikte bir hafta boyuna günde 20 litre su değişimi ve 1 adet flagly tablet eritip akvaryuma ekleyerek tedavi etmeye çalıştım. Bir haftanın sonunda tekrar ana tanka aktartdım balığımın yem yeme isteksizliği devam ediyordu.
2.Teşhis: Ana tanka alıp bir hafta geçdikten sonra ortaya çıktı. Balığım sanki denge kuramıyor, istemsizce suyun yüzeyince cıkıyor ve kendini bırakınca tamamen suyun yüzeyince yan veya ters dönüyordu.(burada şunuı belirtmek isterim balığın hareketleri sanki midesinde gaz varmışda o hava kütlesi yukarı çıkmaya çalışdığı için balığıda peşinde havaya kaldırıyormuş gibi ve balığın midesindeki şişlik @mesutok hocamın konularındaki gibi balon gibi değil pullar dışa dönük de değil.)
Tedaviye devam: Sera bakto tabs aldım akvaryumcudan ilk başta suya attım yine herzaman olduğu gibi yemedi, ilaç suda eriyip gitti. Bende şırınga ile direk midesine vermekden başka çare yok diyerek kolları sıvadım. Sabah 1, Akşam 1 olmak üzere 1adet ilacı akvaryumdan aldığım suda eritip sırınga ile midesine zerk etmeye başladım tam 7gün boyunca devam ettim ilacı verirken birşey fark ettim 3. günde balığı akvaryumdan sonra havlunun üzerinde aldığımda anüs kısmından yeşil yogun bir sıvı geldi bende silerek geri akvaryuma aldım öbürsü gün yani 4.gün bahsettiğim yeşil sümüksü yapı biraz daha fazlaydı bende midesinden anüsüne doğru masaj yaparak daha fazla, orta büyüklükde granül yem kadar çıkarmasını sağladım ama katı değil jöle, sümük gibi bir yapıdaydı çıkarttığım dışkı irin gibi.
Tetkikler: Bir hafta bakto taps tedavisinden sonra yeme eğilim başladı bakto yu bu sefer akvaryuma atıyordum ve direk yiyordu yem suda deforme olmadan. Un kurdu ve dana yüreği vediğimde yine isteksiz sanki mecburiyetten yer gibi dakikalar sonra dönüp dolaşıp yiyordu. Granül yem gene yemiyor ıspanak ve bezelye az da olsa yiyordu. Su içerisinde istemsiz yukarı çıkma, denge kuramama sorunları devam ediyordu.
Biraz dinlensin ellemeyim diye kendi haline bırakdım bir hafta filan suyunu 4-5 günde bir değiştirdim yediği yemlerden veriyordum ama akvaryumun suyunu değiştirirken çok fazla bir dışkılama gözlemleyemedim hiç bir zaman ya yemediği için yada dışkılamahiç yapmıyordu bilemiyorum.Bir hafta sonunda bakto taps ile sarımsak suyunu 2gün 2doz olmak üzere şırınga ile balığın midesine zerk ettim ama sarımsak işin içine girince balık suyun dısında ben midesine karışımı sıkınca daha önce olmadığı gibi cıldırıyor ve haddinden fazla debeleniyordu akvaryumun dışında fazla rahatsız oluyor diye 2 günden sonra bu yönteme son verdim.
Son durum: Yem yemiyor hiç bir şekilde, Formu baya bozuldu kafası komple eridi ve zayıfladı, kendini nasıl dengede tutacağını öğrendi oda şu şekilkde dış filtreni borusu ile akvaryum camının arasına kendini sıkışdırarak.Süreç Mart ayından bu yana devam ediyor yem yiyip yemediğini anlayamıyorum şu şekilde attığım yemler akvaryumda kalıyor ama bu balık 3 aydır neyle yaşıyor yem yemiyorsa.
3 foto hasta hali , 3foto da eski hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719181.jpg[/IMG][EDIT]mert_583,2018-06-06 17:22:59[/EDIT]
Değerli hobici arkadaşlarım,büyüklerim, küçüklerim herkeze selamın aleyküm.
Balık: Baba fh, Anne midas çaprazlaması Midas
Yaş:2
Akvaryum: 200 Litre (tek yaşıyor)
Öncelikle belirtilerden başlayım balığım ilk başta yeme isteksiz davrandı halinde bir halsizlik yokdu hareketli davranıyordu ama yem atınca yeme doğru saldırma eğilimi göstermez oldu. Karın mide bölgesinde şişlik oluşmuş, bu şişlik agız içi ve sol gözdede hafif beliriyordu.
Araşdırmalarım sonucu 2farklı hastalıkdan şüpelendim kabız veya iç parazit. Önce kolay olan kabızlıkdan başladım akvaryumunun suyunu %30 değiştirdim ve 2-3 gün hiç yem atmadım 2-3 günün sonunda şişlik devam ediyor, ıspanak bezelye attığımda yenilmiyor ve dışkılama yapılmıyordu.
İç parazit şüpesi üzerine uygulağım tedaviler:
İlk olarak balığımı bir 60 litre bir karantina akvaryumuna aktardım ısıtıcı ve hava motoru ile birlikte bir hafta boyuna günde 20 litre su değişimi ve 1 adet flagly tablet eritip akvaryuma ekleyerek tedavi etmeye çalıştım. Bir haftanın sonunda tekrar ana tanka aktartdım balığımın yem yeme isteksizliği devam ediyordu.
2.Teşhis: Ana tanka alıp bir hafta geçdikten sonra ortaya çıktı. Balığım sanki denge kuramıyor, istemsizce suyun yüzeyince cıkıyor ve kendini bırakınca tamamen suyun yüzeyince yan veya ters dönüyordu.(burada şunuı belirtmek isterim balığın hareketleri sanki midesinde gaz varmışda o hava kütlesi yukarı çıkmaya çalışdığı için balığıda peşinde havaya kaldırıyormuş gibi ve balığın midesindeki şişlik @mesutok hocamın konularındaki gibi balon gibi değil pullar dışa dönük de değil.)
Tedaviye devam: Sera bakto tabs aldım akvaryumcudan ilk başta suya attım yine herzaman olduğu gibi yemedi, ilaç suda eriyip gitti. Bende şırınga ile direk midesine vermekden başka çare yok diyerek kolları sıvadım. Sabah 1, Akşam 1 olmak üzere 1adet ilacı akvaryumdan aldığım suda eritip sırınga ile midesine zerk etmeye başladım tam 7gün boyunca devam ettim ilacı verirken birşey fark ettim 3. günde balığı akvaryumdan sonra havlunun üzerinde aldığımda anüs kısmından yeşil yogun bir sıvı geldi bende silerek geri akvaryuma aldım öbürsü gün yani 4.gün bahsettiğim yeşil sümüksü yapı biraz daha fazlaydı bende midesinden anüsüne doğru masaj yaparak daha fazla, orta büyüklükde granül yem kadar çıkarmasını sağladım ama katı değil jöle, sümük gibi bir yapıdaydı çıkarttığım dışkı irin gibi.
Tetkikler: Bir hafta bakto taps tedavisinden sonra yeme eğilim başladı bakto yu bu sefer akvaryuma atıyordum ve direk yiyordu yem suda deforme olmadan. Un kurdu ve dana yüreği vediğimde yine isteksiz sanki mecburiyetten yer gibi dakikalar sonra dönüp dolaşıp yiyordu. Granül yem gene yemiyor ıspanak ve bezelye az da olsa yiyordu. Su içerisinde istemsiz yukarı çıkma, denge kuramama sorunları devam ediyordu.
Biraz dinlensin ellemeyim diye kendi haline bırakdım bir hafta filan suyunu 4-5 günde bir değiştirdim yediği yemlerden veriyordum ama akvaryumun suyunu değiştirirken çok fazla bir dışkılama gözlemleyemedim hiç bir zaman ya yemediği için yada dışkılamahiç yapmıyordu bilemiyorum.Bir hafta sonunda bakto taps ile sarımsak suyunu 2gün 2doz olmak üzere şırınga ile balığın midesine zerk ettim ama sarımsak işin içine girince balık suyun dısında ben midesine karışımı sıkınca daha önce olmadığı gibi cıldırıyor ve haddinden fazla debeleniyordu akvaryumun dışında fazla rahatsız oluyor diye 2 günden sonra bu yönteme son verdim.
Son durum: Yem yemiyor hiç bir şekilde, Formu baya bozuldu kafası komple eridi ve zayıfladı, kendini nasıl dengede tutacağını öğrendi oda şu şekilkde dış filtreni borusu ile akvaryum camının arasına kendini sıkışdırarak.Süreç Mart ayından bu yana devam ediyor yem yiyip yemediğini anlayamıyorum şu şekilde attığım yemler akvaryumda kalıyor ama bu balık 3 aydır neyle yaşıyor yem yemiyorsa.
3 foto hasta hali , 3foto da eski hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/060620181719181.jpg[/IMG][EDIT]mert_583,2018-06-06 17:22:59[/EDIT]
Flower Horn Hastalık
Flover horn ve midas Çaprazlaması balığımın kuyruk kısmında sivilce benzeri sivilceden biraz büyük ucunda mantarlaşma olan kırmızı bir ben gibi bir hastalık oluşdu. Daha önce böyle bir olay başına gelen varsa bana yardımcı olursa sevinirim. Başka bir semptom yok (halsizlik, yeme isteksizlik, agresiflik, yüzememe)
200 lt. 30C sıcalık tek yaşıyor , su değişimi ve yem verilmesi düzenli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182146551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182146571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147061.jpg[/IMG]
Flover horn ve midas Çaprazlaması balığımın kuyruk kısmında sivilce benzeri sivilceden biraz büyük ucunda mantarlaşma olan kırmızı bir ben gibi bir hastalık oluşdu. Daha önce böyle bir olay başına gelen varsa bana yardımcı olursa sevinirim. Başka bir semptom yok (halsizlik, yeme isteksizlik, agresiflik, yüzememe)
200 lt. 30C sıcalık tek yaşıyor , su değişimi ve yem verilmesi düzenli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182146551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182146571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/200220182147061.jpg[/IMG]
Para Tavuk Mobil ₺ Kazanma Platformu
Telefonu ile oyun oynayan arkadaşlar aynı zamanda para kazanmak istiyorsanız yada telefon sürekli elimde uğrascak bi uğras olsun diyorsanız güzel bir uygulama var paratavuk.
Mantık şu sen giyorsun sürekli foto reklam görüyorsun buna istinaden sistem para kazanıyor sanada payını veriyor yatırım yapmak zorunlu değil saatlik bonuslarla ve çesitli oyun içi çekislerlede gelişim sağlayabiliyorsun. Sistem yavaş çalısıyor fakat katlayarak gidiyor. Detay ögrenmek isteyen bana ulaşşın.
Kayıt olurken benim referansım olmayı unutmayın. Referans bölümüne Mert_583 yazarsanız avantajlı başlarsınız.
Mobil Uygulama Linki : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paratavuk.conqueror.paratavuk
Web Site Linki : https://paratavuk.com
Referans Linkim : https://paratavuk.com/kayit.php?ref=Mert_583
Telefonu ile oyun oynayan arkadaşlar aynı zamanda para kazanmak istiyorsanız yada telefon sürekli elimde uğrascak bi uğras olsun diyorsanız güzel bir uygulama var paratavuk.
Mantık şu sen giyorsun sürekli foto reklam görüyorsun buna istinaden sistem para kazanıyor sanada payını veriyor yatırım yapmak zorunlu değil saatlik bonuslarla ve çesitli oyun içi çekislerlede gelişim sağlayabiliyorsun. Sistem yavaş çalısıyor fakat katlayarak gidiyor. Detay ögrenmek isteyen bana ulaşşın.
Kayıt olurken benim referansım olmayı unutmayın. Referans bölümüne Mert_583 yazarsanız avantajlı başlarsınız.
Mobil Uygulama Linki : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paratavuk.conqueror.paratavuk
Web Site Linki : https://paratavuk.com
Referans Linkim : https://paratavuk.com/kayit.php?ref=Mert_583
Jorry Fader King Oldu. Yeni Resimler Eklendi
Balığımın son hali Fader king oldu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/100520171237551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/100520171237571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/100520171238001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/100520171238021.jpg[/IMG]
Balığımın son hali Fader king oldu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/100520171237551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/100520171237571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/100520171238001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/100520171238021.jpg[/IMG]
Fh'me Nazar Deydi Hastalığı Nedir.
Balığımda halsizlik, yem yemesınde sorun yok ancak pul dökülmesi ve kafa kısmında yoğun bı renk değişimi var nedeni nedir acaba yorumlarınızı beklıyorum.(Nazardan Korkuyorum[:)] )
[B][K]ÖNCEKİ HALİ[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171903151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171903171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171904231.jpg[/IMG]
[K][B]ŞİMDİKİ HALİ[/B][/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171908371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171909571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171911231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171912361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171913511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171915031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171916131.jpg[/IMG][:(]
Balığımda halsizlik, yem yemesınde sorun yok ancak pul dökülmesi ve kafa kısmında yoğun bı renk değişimi var nedeni nedir acaba yorumlarınızı beklıyorum.(Nazardan Korkuyorum[:)] )
[B][K]ÖNCEKİ HALİ[/K][/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171903151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171903171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171904231.jpg[/IMG]
[K][B]ŞİMDİKİ HALİ[/B][/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171908371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171909571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171911231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171912361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171913511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171915031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/090220171916131.jpg[/IMG][:(]
Jorry Fader King Oldu. Yeni Resimler Eklendi
Yeni atmadım akvaryuma hep böyle stresli soft rengini vermiyor hiç etrafda bir heraket olsun hemen siyahlaşıyor .
Fonu maviye cevirdim. Su değişimini sıklasdıracam biraz haftalık yapıyordum bu arada annesinin resmini buldum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/010120171726361.jpg[/IMG]
Yeni atmadım akvaryuma hep böyle stresli soft rengini vermiyor hiç etrafda bir heraket olsun hemen siyahlaşıyor .
Fonu maviye cevirdim. Su değişimini sıklasdıracam biraz haftalık yapıyordum bu arada annesinin resmini buldum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/010120171726361.jpg[/IMG]
Jorry Fader King Oldu. Yeni Resimler Eklendi
Yem okiko 3lü sete gecdim bugün itibari ile. Fonda siyah evet değistirsem iyi olacak yarıya kadar boşaltıp çekip yapısdırayım yakınlarda bir reklamcı olacakdı oradan alayım lacivert ,birde kahverengi çakıl öneriyorlar ama çok pisleniyor bence cama cam daha sağlıklı diye düşünüyorum. İlerleyen günlerde resim atarım hep birlikte bakarız gelişimine.
Yem okiko 3lü sete gecdim bugün itibari ile. Fonda siyah evet değistirsem iyi olacak yarıya kadar boşaltıp çekip yapısdırayım yakınlarda bir reklamcı olacakdı oradan alayım lacivert ,birde kahverengi çakıl öneriyorlar ama çok pisleniyor bence cama cam daha sağlıklı diye düşünüyorum. İlerleyen günlerde resim atarım hep birlikte bakarız gelişimine.
Jorry Fader King Oldu. Yeni Resimler Eklendi
S.a. arkadaşlar
Jorry'm yaklaşık 5 aylık erkek olduğunu düsünüyorum. Kendileri 180litrede ve 30°C de yaşam sürmekdedikler.
Yem olarak markasını bilmedigim akvaryumcunum -bende bundan atiyorum abi çok iyi dedigi yemlerden ve dana yüreği , hamsi , un kurdu kolonimden canlı un kurtcukları ile besledim. Fakat renk getiremedim bir türlü bende okiko 3lü set sipariş ettim bugün elime ulaşdı. Ayna kullanmadım hiç elimden korkuyor ama 2dk sonra teslim oluyor isteksiz ama ölesiye kaçmıyor. Fotolar biraz iyi değil kusura bakmayın, stresleniyor kamerayı görünce. Yorumlarlarınızı bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/301220161831521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/301220161832531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/301220161842361.jpg[/IMG][EDIT]mert_583,2017-05-10 12:40:28[/EDIT]
S.a. arkadaşlar
Jorry'm yaklaşık 5 aylık erkek olduğunu düsünüyorum. Kendileri 180litrede ve 30°C de yaşam sürmekdedikler.
Yem olarak markasını bilmedigim akvaryumcunum -bende bundan atiyorum abi çok iyi dedigi yemlerden ve dana yüreği , hamsi , un kurdu kolonimden canlı un kurtcukları ile besledim. Fakat renk getiremedim bir türlü bende okiko 3lü set sipariş ettim bugün elime ulaşdı. Ayna kullanmadım hiç elimden korkuyor ama 2dk sonra teslim oluyor isteksiz ama ölesiye kaçmıyor. Fotolar biraz iyi değil kusura bakmayın, stresleniyor kamerayı görünce. Yorumlarlarınızı bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/301220161831521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/301220161832531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/124449/301220161842361.jpg[/IMG][EDIT]mert_583,2017-05-10 12:40:28[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
