ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ecological
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
111
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2012 02:13
Son Ziyaret:
26 Nisan 2026 15:27
Toplam Mesaj:
229 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aytaç Kayacık
Doğum Tarihi:
29 Şubat 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/123923.jpg[/img]
Tropheus Duboisi Maswa
L144
SON 10 MESAJI
Hamburg, İç Sump, Alternatif Sistem Önerisi?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Çok netsiniz. Tebrikler. [:cool:][/QUOTE]
Söylediğimiz anlaşılmadığında mecbur kalıyoruz [;)] Sağol[:iyi:]
[QUOTE=MasterChiefHakan]Çok netsiniz. Tebrikler. [:cool:][/QUOTE]
Söylediğimiz anlaşılmadığında mecbur kalıyoruz [;)] Sağol[:iyi:]
Hamburg, İç Sump, Alternatif Sistem Önerisi?
[QUOTE=koraykbl][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/250320261948011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/250320261948101.jpg[/IMG]
Filtre bu şekilde. Kafa motorunun su çıkış ucuna çeşme hortumunu takıp diğer ucunu hamburgun borusuna geçirdim. Yanlış hatırlamıyorsam hortum 12.5mm çapındaydı iç çapı 10mm. Ben bunu sumplu akvaryumda balık yüküm fazla olduğu için destekleyici filtre olarak almıştım. Yani sump+baktohamburg çalıştı akvaryumda 280lt civarıydı. Bu filtreyede aslında supstrat konulabilir. Biyolojik sğngerinin hemen arkasında boş bir alan var yani filtre ile sğnger arasında kafa motoru olan bölmede. O bölmeye konulursada büyük oranda iş görecektir. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Koray bey
[QUOTE=Akrattin]Sump ızgarasına 20 mesh tel koyarsanız sorun olmaz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/271942/250320262017071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ben bu tarz tellere de pek güvenmiyorum biyolojik sünger kullanacağım bu kararım da net. Belki seyyar iç sump yaptırabilirim, suyu aldığı yer hamburg filtredeki gibi geniş uzun olacak sadece.
[QUOTE=koraykbl][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/250320261948011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/250320261948101.jpg[/IMG]
Filtre bu şekilde. Kafa motorunun su çıkış ucuna çeşme hortumunu takıp diğer ucunu hamburgun borusuna geçirdim. Yanlış hatırlamıyorsam hortum 12.5mm çapındaydı iç çapı 10mm. Ben bunu sumplu akvaryumda balık yüküm fazla olduğu için destekleyici filtre olarak almıştım. Yani sump+baktohamburg çalıştı akvaryumda 280lt civarıydı. Bu filtreyede aslında supstrat konulabilir. Biyolojik sğngerinin hemen arkasında boş bir alan var yani filtre ile sğnger arasında kafa motoru olan bölmede. O bölmeye konulursada büyük oranda iş görecektir. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Koray bey
[QUOTE=Akrattin]Sump ızgarasına 20 mesh tel koyarsanız sorun olmaz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/271942/250320262017071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ben bu tarz tellere de pek güvenmiyorum biyolojik sünger kullanacağım bu kararım da net. Belki seyyar iç sump yaptırabilirim, suyu aldığı yer hamburg filtredeki gibi geniş uzun olacak sadece.
Hamburg, İç Sump, Alternatif Sistem Önerisi?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Bence kurulum mantığında hata var. Şöyle ki, sineklikle üç parçaya bölünmüş uzun bir akvaryum var. Bir ucundan su çekecek, diğer ucundan su verecek. Su devirdaimi olur fakat mekanik temizlik için devirdaim olmaz. 2 parça sineklikten geçemeyecek gve fiziksel atıklar tellerde takılı kalacak. Akvaryuma baktıkça sinekliklerde tutunmuş kirler göze batacak. Ne sump ne de hamburg için bahsettiğiniz ayırma işlemi uygun değil. Akvaryumu tek parça kullanmak ya da cam ile üçe ayırıp her alanda filtre kullanmak daha mantıklı geliyor bana.[/QUOTE]
Yav sıkıntı o tortu olsun her türlü dip çekimi yapılacak zaten [^_^] Ben tek tek filtre kullanmak istemem, ekstra kalabalık hiç sevmem hepsi tek seferde çıksın bu kesin kararım. [:iyi:]
[QUOTE=koraykbl]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/051120251611481.jpg[/IMG]
Bu baktohamburg köşe pipo. Ben şahsen bu filtreyi hava motoru ile değil iç filtreden döktüğüm kafa motoru ile çalıştırdım ve yaptığı temizlik:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/111220252210161.jpg[/IMG]
Bu filtrede normalde hava motoru ile çalışır ama ben kafa motorunu sökerek ve araya küçük bir ek ekleyip hamburg boru sistemine verdim. Bu sayede iç filtre motoru suyu çekti ve üstten akıttı. Biyolojik süngeri bu filtrenin baya baya kalın ve dar gözenekli. Bundan dolayıda bakteri tutma kapasitesi daha fazla oluyor. Bence öneririm ses olarak ise hava motorundan daha az ses çıkartıyordu. Eğer bu filtreyi almayı düşünürseniz yaptığım sistemide fotoğraf olarak buraya atayım akşam.[/QUOTE]
Siz sadece sünger mi kullanıyorsunuz? Kurduğunuz sistemi görmek isterim fotoğraf yüklerseniz sevinirim. Bu filtreyi gördüm aslında, bunun 40 cm uzunluğunda olanını kullanmayı da düşündüm ama hamburg filtrede suyun yönü yandan içeri doğru geliyor, aşağıdan yukarı değil. O yüzden filtre katmanları koymaya müsait bir sistem değil gibi? Ben mutlaka zeolit ve sonra da seachem purigen koymak istiyorum çok memnun kalıyorum su değerlerinden öyle olunca. Ya da katmanları yanlamasına koymanın da bir çözümünü bulmak gerekecek bu da saçma olabilir.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Bence kurulum mantığında hata var. Şöyle ki, sineklikle üç parçaya bölünmüş uzun bir akvaryum var. Bir ucundan su çekecek, diğer ucundan su verecek. Su devirdaimi olur fakat mekanik temizlik için devirdaim olmaz. 2 parça sineklikten geçemeyecek gve fiziksel atıklar tellerde takılı kalacak. Akvaryuma baktıkça sinekliklerde tutunmuş kirler göze batacak. Ne sump ne de hamburg için bahsettiğiniz ayırma işlemi uygun değil. Akvaryumu tek parça kullanmak ya da cam ile üçe ayırıp her alanda filtre kullanmak daha mantıklı geliyor bana.[/QUOTE]
Yav sıkıntı o tortu olsun her türlü dip çekimi yapılacak zaten [^_^] Ben tek tek filtre kullanmak istemem, ekstra kalabalık hiç sevmem hepsi tek seferde çıksın bu kesin kararım. [:iyi:]
[QUOTE=koraykbl]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/051120251611481.jpg[/IMG]
Bu baktohamburg köşe pipo. Ben şahsen bu filtreyi hava motoru ile değil iç filtreden döktüğüm kafa motoru ile çalıştırdım ve yaptığı temizlik:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/244541/111220252210161.jpg[/IMG]
Bu filtrede normalde hava motoru ile çalışır ama ben kafa motorunu sökerek ve araya küçük bir ek ekleyip hamburg boru sistemine verdim. Bu sayede iç filtre motoru suyu çekti ve üstten akıttı. Biyolojik süngeri bu filtrenin baya baya kalın ve dar gözenekli. Bundan dolayıda bakteri tutma kapasitesi daha fazla oluyor. Bence öneririm ses olarak ise hava motorundan daha az ses çıkartıyordu. Eğer bu filtreyi almayı düşünürseniz yaptığım sistemide fotoğraf olarak buraya atayım akşam.[/QUOTE]
Siz sadece sünger mi kullanıyorsunuz? Kurduğunuz sistemi görmek isterim fotoğraf yüklerseniz sevinirim. Bu filtreyi gördüm aslında, bunun 40 cm uzunluğunda olanını kullanmayı da düşündüm ama hamburg filtrede suyun yönü yandan içeri doğru geliyor, aşağıdan yukarı değil. O yüzden filtre katmanları koymaya müsait bir sistem değil gibi? Ben mutlaka zeolit ve sonra da seachem purigen koymak istiyorum çok memnun kalıyorum su değerlerinden öyle olunca. Ya da katmanları yanlamasına koymanın da bir çözümünü bulmak gerekecek bu da saçma olabilir.
Hamburg, İç Sump, Alternatif Sistem Önerisi?
Merhaba herkese,
Cüce cichlid ve l144 için uzun bir akvaryumu üçe ya da dörde bölmek istiyorum sineklikle. Dış filtre daha önce kullandım ama riskli bir sistem daha önce su basması sorunu yaşadım, balığımı çekti öldürdü o yüzden bütün sistem akvaryumun içinde olsun bitsin istiyorum. Sağ kısımdan suyu alıp en sol kısımdan da suyu uzun bir hortum yardımıyla vermek istiyorum. Suyu aldığı kısımda da biyolojik sünger gibi bir malzemeyle bir bariyer olsun ki balığımı ya da yavruları çekmesin.
Hamburg filtreler dikkatimi çekti o yüzden çünkü her tarafı sünger ama ben çok ses yaptığı için hava motoru kullanmak istemiyorum. Minimum sesle çalışan iyi bir markanın kafa motoruyla bu işi çözebilir miyim? Bir de 2-3 çeşit yani zeolit vs katabileceğim filtre malzemesi kullanmak istiyorum, öyle daha güzel oluyor.
Bir de seyyar iç sumplar dikkatimi çekiyor ama onun alttaki su çekiş kısmı yavruları da çekebilir dediğim gibi böyle bir kaygım var, oraya sünger koysam bu defa debisi düşebilir?
Hem hamburg gibi her tarafı sünger olan(yavruları çekemeyecek) hem de 2-3 çeşit filtre malzemesi kullanabileceğim, kafa motoruyla çalışan akvaryum içinde kalacak bir sistem lazım bana.
Yardımcı olursanız sevinirim nasıl bir sistem işime yarar?
Merhaba herkese,
Cüce cichlid ve l144 için uzun bir akvaryumu üçe ya da dörde bölmek istiyorum sineklikle. Dış filtre daha önce kullandım ama riskli bir sistem daha önce su basması sorunu yaşadım, balığımı çekti öldürdü o yüzden bütün sistem akvaryumun içinde olsun bitsin istiyorum. Sağ kısımdan suyu alıp en sol kısımdan da suyu uzun bir hortum yardımıyla vermek istiyorum. Suyu aldığı kısımda da biyolojik sünger gibi bir malzemeyle bir bariyer olsun ki balığımı ya da yavruları çekmesin.
Hamburg filtreler dikkatimi çekti o yüzden çünkü her tarafı sünger ama ben çok ses yaptığı için hava motoru kullanmak istemiyorum. Minimum sesle çalışan iyi bir markanın kafa motoruyla bu işi çözebilir miyim? Bir de 2-3 çeşit yani zeolit vs katabileceğim filtre malzemesi kullanmak istiyorum, öyle daha güzel oluyor.
Bir de seyyar iç sumplar dikkatimi çekiyor ama onun alttaki su çekiş kısmı yavruları da çekebilir dediğim gibi böyle bir kaygım var, oraya sünger koysam bu defa debisi düşebilir?
Hem hamburg gibi her tarafı sünger olan(yavruları çekemeyecek) hem de 2-3 çeşit filtre malzemesi kullanabileceğim, kafa motoruyla çalışan akvaryum içinde kalacak bir sistem lazım bana.
Yardımcı olursanız sevinirim nasıl bir sistem işime yarar?
Macmasteri Üretimi
Merhaba,
Daha önce denemiştim ama Macmasterilerden yavru alamadım. RO su kullanmadan üretebilen oldu mu? İlla çok yumuşak su istiyor mu? Tekrar denemeyi düşünüyorum ama kararsızım bu yüzden. Deneyimleriniz nedir? Yardımcı olursanız sevinirim
Merhaba,
Daha önce denemiştim ama Macmasterilerden yavru alamadım. RO su kullanmadan üretebilen oldu mu? İlla çok yumuşak su istiyor mu? Tekrar denemeyi düşünüyorum ama kararsızım bu yüzden. Deneyimleriniz nedir? Yardımcı olursanız sevinirim
Yavru Alması Nispeten Kolay Küçük Türler
[QUOTE=-akaanb-]Borelli de macmasteriye göre küçük bir balık değil.Ayrıca borellinin yapay seleksiyonla üretilmiş hali olan "Steel blue" türünü bulmanız kolay.Orjinal borelli bulmanız da epey zor şuan.
Anomala çok ilgi gören bir tür değil Türkiye'de.O yüzden evet,onu da bulmak hayli zor.
Bu arada şimdi aklıma geldi,vahşi betta türlerine de bakabilirsiniz.Mesela Betta rubra olabilir.Su değerlerinize adapte olabileceğini düşünüyorum.
Ayrıca yine Afrika kıtasında yaşayan bir tür olan Pelvicachromis subocellatus'a bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
Betta dişisini hırpalıyor.. İçim ısınamadı o yüzden o türe hiç.. Bu bettanın barışçıl bir türüyse ve bulması imkansıza yakın değilse düşünebilirim. Bazı türleri bulması zor oluyor bunda sıkıntı yok, 2 ay araştırıyosun buluyorsun, onlara eyvallah ama bazı türleri arasan da bulamıyorsun [^_^]
[EDIT]ecological,2021-09-14 14:38:17[/EDIT]
[QUOTE=-akaanb-]Borelli de macmasteriye göre küçük bir balık değil.Ayrıca borellinin yapay seleksiyonla üretilmiş hali olan "Steel blue" türünü bulmanız kolay.Orjinal borelli bulmanız da epey zor şuan.
Anomala çok ilgi gören bir tür değil Türkiye'de.O yüzden evet,onu da bulmak hayli zor.
Bu arada şimdi aklıma geldi,vahşi betta türlerine de bakabilirsiniz.Mesela Betta rubra olabilir.Su değerlerinize adapte olabileceğini düşünüyorum.
Ayrıca yine Afrika kıtasında yaşayan bir tür olan Pelvicachromis subocellatus'a bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
Betta dişisini hırpalıyor.. İçim ısınamadı o yüzden o türe hiç.. Bu bettanın barışçıl bir türüyse ve bulması imkansıza yakın değilse düşünebilirim. Bazı türleri bulması zor oluyor bunda sıkıntı yok, 2 ay araştırıyosun buluyorsun, onlara eyvallah ama bazı türleri arasan da bulamıyorsun [^_^]
[EDIT]ecological,2021-09-14 14:38:17[/EDIT]
Yavru Alması Nispeten Kolay Küçük Türler
Biri afrika türü onu pek beğenmedim, Nannacara anomala güzelmiş ama hiç üreten ve satanı duymadım. Borelli geldi şimdi aklıma, ufaklar toleransları yüksek. Onu da üreteni duymadım hiç
Biri afrika türü onu pek beğenmedim, Nannacara anomala güzelmiş ama hiç üreten ve satanı duymadım. Borelli geldi şimdi aklıma, ufaklar toleransları yüksek. Onu da üreteni duymadım hiç
Yavru Alması Nispeten Kolay Küçük Türler
Herkese merhaba,
Cüce cichlidlerde kakadu ve macmasteri besleme şansım oldu, bunlardan sadece kakadudan yavru alabildim, macmasterinin yumurtaları çatlamamıştı bile. Ben kurduğum akvaryumlarda RO kullanma zahmetine girmek istemiyorum, bu yüzden de çok yumuşak su istemeyen ama Kakadu, panda veya macmasteriler kadar da irileşmeyen türler var mı diye sormak istedim. Bu türlerin yarısı hatta yarısından bile küçük olsa muhteşem olur. Kakadular hakikaten toleransı yüksek canlılar, bu kadar yüksek tolerans beklemesem de üretimi kendi tank koşullarımda mümkün olsun istiyorum. Benim hazırladığım akvaryumların su koşulları genelde şu şekilde oluyor: Su değerlerini de bol bitkilendirme, dikkatli su değişimi, catappa vs. ile ortalama yumuşaklıkta ve 6.5-7 arasında tutabiliyorum.
Herkese merhaba,
Cüce cichlidlerde kakadu ve macmasteri besleme şansım oldu, bunlardan sadece kakadudan yavru alabildim, macmasterinin yumurtaları çatlamamıştı bile. Ben kurduğum akvaryumlarda RO kullanma zahmetine girmek istemiyorum, bu yüzden de çok yumuşak su istemeyen ama Kakadu, panda veya macmasteriler kadar da irileşmeyen türler var mı diye sormak istedim. Bu türlerin yarısı hatta yarısından bile küçük olsa muhteşem olur. Kakadular hakikaten toleransı yüksek canlılar, bu kadar yüksek tolerans beklemesem de üretimi kendi tank koşullarımda mümkün olsun istiyorum. Benim hazırladığım akvaryumların su koşulları genelde şu şekilde oluyor: Su değerlerini de bol bitkilendirme, dikkatli su değişimi, catappa vs. ile ortalama yumuşaklıkta ve 6.5-7 arasında tutabiliyorum.
Nls Algea Max
Ben çok memnunum bu yemden. 9 çeşit alg içeriyor hiçbir yem bu kadar çeşitte alg içermiyor piyasada. Yavru duboisilerimde her zaman kullanıyorum ve gelişimleri çok güzel.
Ben çok memnunum bu yemden. 9 çeşit alg içeriyor hiçbir yem bu kadar çeşitte alg içermiyor piyasada. Yavru duboisilerimde her zaman kullanıyorum ve gelişimleri çok güzel.
Çeşitli Yemlerle L144 Beslenmesi?
Merhaba, elimde tropheuslarımın yemediği ve başka türde(deniz akvaryumu yemi gibi ama bitkisel içerikli) yemler var. Bunları yetişkin L144'lere verirsem sıkıntı olur mu?
Vermek istediğim yemler:
OSI Marine
Dainichi Veggie FX
Sera Flora
Tropical Krill Flakes
Tropical soft line(etçil)
Dennerle gourmet(etçil)
Tropical D'allio plus sarımsaklı yem
OSI Marine içeriği için hayvansal ve bitkisel kaynaklı proteinler ve doymamış yağ asitleri içerir diyor. Spirulina da içeriyormuş ama oranı yüksek mi emin değilim.
Krill gibi hayvansal yemler, etçil yemler zarar verir mi? Tropheuslardaki bloat benzeri hastalıklara yakalanıyorlar mı bu yüzden? Elimde çok yem olduğundan, vatozlar beslenme konusunda esneklerse bunları değerlendirmek istiyorum. Vatozlar beslenme konusudna esnek midir? Öğünlerine destek olarak, sindirim sistemlerini rahatlatması için salatalık da vereceğim.
[EDIT]ecological,2019-07-19 16:53:05[/EDIT]
Merhaba, elimde tropheuslarımın yemediği ve başka türde(deniz akvaryumu yemi gibi ama bitkisel içerikli) yemler var. Bunları yetişkin L144'lere verirsem sıkıntı olur mu?
Vermek istediğim yemler:
OSI Marine
Dainichi Veggie FX
Sera Flora
Tropical Krill Flakes
Tropical soft line(etçil)
Dennerle gourmet(etçil)
Tropical D'allio plus sarımsaklı yem
OSI Marine içeriği için hayvansal ve bitkisel kaynaklı proteinler ve doymamış yağ asitleri içerir diyor. Spirulina da içeriyormuş ama oranı yüksek mi emin değilim.
Krill gibi hayvansal yemler, etçil yemler zarar verir mi? Tropheuslardaki bloat benzeri hastalıklara yakalanıyorlar mı bu yüzden? Elimde çok yem olduğundan, vatozlar beslenme konusunda esneklerse bunları değerlendirmek istiyorum. Vatozlar beslenme konusudna esnek midir? Öğünlerine destek olarak, sindirim sistemlerini rahatlatması için salatalık da vereceğim.
[EDIT]ecological,2019-07-19 16:53:05[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
