ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
eddie
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2012 22:00
Son Ziyaret:
20 Ağustos 2017 16:10
Toplam Mesaj:
119 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdoğan HANCIOĞLU
Doğum Tarihi:
25 Şubat 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
(MCPD) Yazılım - Web Developer
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erdoğan HANCIOĞLU
SON 10 MESAJI
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Gün içinde takvimi aldım. Emeği geçen herkese teşekkür ederim, elinize sağlık.
Gün içinde takvimi aldım. Emeği geçen herkese teşekkür ederim, elinize sağlık.
Mikro Kurt Kültürü Kurulum Ve İdamesini Sağlamak
Bu yazıda Mikro Kurt Kültürünü edindiğinizi varsayarak yazmaktayım. Böyle bir yazı yazmamın nedeni bir çok arkadaşa Mikro Kurt Kültürü verdim ve genellikle ayrıntılar sorulmakta, yer, mekan, zaman faktörlerine göre bazı arkadaşlara uzun uzun anlatıyorum, bazı arkadaşlara bu fırsatı bulamıyorum. Kısmen bu sorulara hem yanıt hemde Mikro Kurt Kültürü edinmeyi düşününen arkadaşlara yardımcı bir yazı olabilir düşüncesindeyim.
Mikro Kurt, Infusoria'dan sonra üretimi ve kültürün idamesinin yapıldığı en basit canlı yem diyebilirim. Kültürün tutması (mikro kurtların üremeye başlaması) için en temel iki gıda var. Tabiki bu gıdanın alternatifleri veya eklentileri olabilir. Ben yaklaşık 3 - 3 buçuk yıldır mikro kurt kültümü idame ettirmekteyim sadece bu iki gıda ile :)
[B]1.si[/B] Bayatlamış Ekmek,
[B]2.si[/B] Bebek Bisküvisi.
Besin Yatağını hazırlamak oldukça zahmetsiz ve uzun süre uğraş gerektirmiyor.
(Tercihen) Plastik saklama kabına bir iki parmak yükseklikte olacak şekilde bayatlamış ekmeği önce parçalara ayırıyor sonra suyun altından şöyle bir geçirerek ıslatmış oluyoruz. Bu ıslanmış bayat ekmeklerimizi plastik kaba koyuyoruz. İkinci adımımız ise Bebek Bisküvilerini de parçalamadan suyun altından gezdiriyoruz, bisküviler hafifçe yumuşayacaktır ve ekmeklerin üzerine aralıklı olarak ıslattığımız yumuşamış bisküvilerimizi de koyuyoruz. (Artık) Mikro Kurtlarınıza zimmetliyeceğimiz bir kaşık ile bisküviler ile ekmekleri ezerek mama kıvamına getiriyoruz. Son adımımız da Mikro Kurt Kültürünü bu besin yatağının üzerine serebilir ve 4 ila 10 gün içinde hasat edilmeye hazır mikro kurtlarınız olacaktır. Hadi Afiyet Olsun :)
[B]Dikkat Edilmeli[/B]
Deneysel veya gözlem yapmak amaçla olmasada, her gün mikro kurtlara "merhaba, naptınız diye" bakınca ister istemez gözünüze, aklınıza takılan şeyler oluyor. Benimde dikkatimi çeken noktalar şunlar oldu.
A. Günlük olarak 2-3 dakikalığına kapağını açarak havalandırdığım kaplarda tırmanan mikro kurt sayısının daha fazla olduğu.
B. Oda Sıcaklığının gayet yeterli olduğu. (Genel sorulan sorulara yönelik)
C. Saklama kabının kapağının uzun süre açık bırakılmasında, maalesef mikro kurtlar kuruyor ve ölmüş oluyorlar. Kısacası kültürünüz çöktü.
D. Saklama kabını hiç havalandırmazsam?
Geçtiğimiz yaz, Mikro Kurt Kültürünü kurduğumu balkonda unutarak edindiğim bir tecrübe oldu :) Yaz ayları ya SuPiresi varsa Mikro Kurtlar ikinci planda kalıyor :) Yaklaşık 3-4 ay boyunca hiç havalandırmadığım, hiç hasat etmediğim kültür kurulu bir kabı görünce (Kurduğum anı gözümün önünde film izler gibi izledim) haliyle kültürün çöktüğünü düşündüm ama kültür çökmemişti tabiki içi fıngır fıngır mikro kurt kaynamıyordu ve neredeyse su haline gelen besin yatağının üzerinde ufak ufak kıpırdanmalar vardı. Kabı değiştirmeden aynı kaba ekmek parçaladım, bebek bisküvisi koydum ve rutin havalandırma işlemleri ile o kültürü bu gün hala devam etmekte. Özetle havandırılmayan kaplarda bir süre daha kültür kendini yaşatabiliyor. Bu arada böyle bir durumda ne yapmanız gerektiği de hikayenin sonuç bölümünde :)
E. Ek ve alternatif gıdalar koymak. Açıkçası bu konuda hiç kafa yormadım, çok çeşitli besin yatakları yapanlar var. (Yulaflı, sütlü, spirulina'lı vs..) Ben sadece yukarıda belirttiğim iki gıdayı kullanıyorum yeterli olduğunuda gördüm. Belki mikro kurtların besin değerlerinde oynama yapıyordur ama onuda bilemem :)
Şimdilik burada ara verelim, resim video gibi eklentilerle, tankların su değişimlerini bitirince devam ederiz :))
---
Alıntı Değildir.
Saygılarımla herkese sağlıklı hobiler...
Bu yazıda Mikro Kurt Kültürünü edindiğinizi varsayarak yazmaktayım. Böyle bir yazı yazmamın nedeni bir çok arkadaşa Mikro Kurt Kültürü verdim ve genellikle ayrıntılar sorulmakta, yer, mekan, zaman faktörlerine göre bazı arkadaşlara uzun uzun anlatıyorum, bazı arkadaşlara bu fırsatı bulamıyorum. Kısmen bu sorulara hem yanıt hemde Mikro Kurt Kültürü edinmeyi düşününen arkadaşlara yardımcı bir yazı olabilir düşüncesindeyim.
Mikro Kurt, Infusoria'dan sonra üretimi ve kültürün idamesinin yapıldığı en basit canlı yem diyebilirim. Kültürün tutması (mikro kurtların üremeye başlaması) için en temel iki gıda var. Tabiki bu gıdanın alternatifleri veya eklentileri olabilir. Ben yaklaşık 3 - 3 buçuk yıldır mikro kurt kültümü idame ettirmekteyim sadece bu iki gıda ile :)
[B]1.si[/B] Bayatlamış Ekmek,
[B]2.si[/B] Bebek Bisküvisi.
Besin Yatağını hazırlamak oldukça zahmetsiz ve uzun süre uğraş gerektirmiyor.
(Tercihen) Plastik saklama kabına bir iki parmak yükseklikte olacak şekilde bayatlamış ekmeği önce parçalara ayırıyor sonra suyun altından şöyle bir geçirerek ıslatmış oluyoruz. Bu ıslanmış bayat ekmeklerimizi plastik kaba koyuyoruz. İkinci adımımız ise Bebek Bisküvilerini de parçalamadan suyun altından gezdiriyoruz, bisküviler hafifçe yumuşayacaktır ve ekmeklerin üzerine aralıklı olarak ıslattığımız yumuşamış bisküvilerimizi de koyuyoruz. (Artık) Mikro Kurtlarınıza zimmetliyeceğimiz bir kaşık ile bisküviler ile ekmekleri ezerek mama kıvamına getiriyoruz. Son adımımız da Mikro Kurt Kültürünü bu besin yatağının üzerine serebilir ve 4 ila 10 gün içinde hasat edilmeye hazır mikro kurtlarınız olacaktır. Hadi Afiyet Olsun :)
[B]Dikkat Edilmeli[/B]
Deneysel veya gözlem yapmak amaçla olmasada, her gün mikro kurtlara "merhaba, naptınız diye" bakınca ister istemez gözünüze, aklınıza takılan şeyler oluyor. Benimde dikkatimi çeken noktalar şunlar oldu.
A. Günlük olarak 2-3 dakikalığına kapağını açarak havalandırdığım kaplarda tırmanan mikro kurt sayısının daha fazla olduğu.
B. Oda Sıcaklığının gayet yeterli olduğu. (Genel sorulan sorulara yönelik)
C. Saklama kabının kapağının uzun süre açık bırakılmasında, maalesef mikro kurtlar kuruyor ve ölmüş oluyorlar. Kısacası kültürünüz çöktü.
D. Saklama kabını hiç havalandırmazsam?
Geçtiğimiz yaz, Mikro Kurt Kültürünü kurduğumu balkonda unutarak edindiğim bir tecrübe oldu :) Yaz ayları ya SuPiresi varsa Mikro Kurtlar ikinci planda kalıyor :) Yaklaşık 3-4 ay boyunca hiç havalandırmadığım, hiç hasat etmediğim kültür kurulu bir kabı görünce (Kurduğum anı gözümün önünde film izler gibi izledim) haliyle kültürün çöktüğünü düşündüm ama kültür çökmemişti tabiki içi fıngır fıngır mikro kurt kaynamıyordu ve neredeyse su haline gelen besin yatağının üzerinde ufak ufak kıpırdanmalar vardı. Kabı değiştirmeden aynı kaba ekmek parçaladım, bebek bisküvisi koydum ve rutin havalandırma işlemleri ile o kültürü bu gün hala devam etmekte. Özetle havandırılmayan kaplarda bir süre daha kültür kendini yaşatabiliyor. Bu arada böyle bir durumda ne yapmanız gerektiği de hikayenin sonuç bölümünde :)
E. Ek ve alternatif gıdalar koymak. Açıkçası bu konuda hiç kafa yormadım, çok çeşitli besin yatakları yapanlar var. (Yulaflı, sütlü, spirulina'lı vs..) Ben sadece yukarıda belirttiğim iki gıdayı kullanıyorum yeterli olduğunuda gördüm. Belki mikro kurtların besin değerlerinde oynama yapıyordur ama onuda bilemem :)
Şimdilik burada ara verelim, resim video gibi eklentilerle, tankların su değişimlerini bitirince devam ederiz :))
---
Alıntı Değildir.
Saygılarımla herkese sağlıklı hobiler...
Yeni Akvaryum Hangi İşlemlerden Geçirilmelidir?
aslında su doldurup havalandırmak yeterli. Ek olarak kaya tuzu koyanlarda var. Ben yaptığım akvaryumlarda sistayı kullandım, abc990 silikonunu bilmiyorum ama aralarında çokta fark olacağını düşünmüyorum. sonuçta ikiside akv. silikonu.
aslında su doldurup havalandırmak yeterli. Ek olarak kaya tuzu koyanlarda var. Ben yaptığım akvaryumlarda sistayı kullandım, abc990 silikonunu bilmiyorum ama aralarında çokta fark olacağını düşünmüyorum. sonuçta ikiside akv. silikonu.
40 günlük lepistes yavrularım
Lepisteslerin yavrularını yediklerine kesinlikle katılıyorum fakat bu tür ehlileştirilebilen bir türdür.
Lepisteslerin yavrularını yediklerine kesinlikle katılıyorum fakat bu tür ehlileştirilebilen bir türdür.
Nasıl;
Öncelikle Yusuf Beyinde dediği gibi anaçları aç bırakmamak temel noktadır.
Sonrasında yavrularınızdan boylananları anaçların yanına alınması,
Bir buçuk, iki hafta sonrasında biraz daha küçük boylular ve bu şekilde devam eden aktarımlar anaçlar ve boylanmış balıklar, miniklere karşı uyum sağlamaya başlıyorlar.
Bu uyum sürecinde temel nokta aç bırakmamaktır.
Lepistesler ürkek oldukları kadar meraklı balıklardır.
Çoğunlukla şuna şahit olmuşuzdur, suya düşen bir şey olsun veya tanka yeni eklenen bir şey olsun, eğer ağızına sığabilen birşeyse alıp geri püskürtürler değilse sürekli ağızlarıyla o şeye vururlar ve bir süre sonra birdaha o şeyle ilgilenmezler.
Yavrularına karşı da alışmaları bu şekilde oluyor. Yukarıda bahsettiğim gibi yavru boylarını büyükten küçüğe doğru sıralayarak tanka dahil edildiklerinde anaçlar yavruyu yemek için girişimde bulunmamaya başlıyorlar.
Camacam akvaryumlarda bir dönem lepistes üretimi yaptım ve her zaman doğum yapacak anacı kestirme şansım olmuyordu. Anlattığım metot ile artık anaçları gözetlemek yerine sabah akşam günde iki sefer üretimhaneye inip yavru topluyordum anaçların arasından sonrada yem atıp çıkıyordum.
Uzun lafın kısası :)
Bu balıklar ehlileştirilebiliyor, her zaman risk vardır :) , eğitim zayiatı her zaman olur :)
Hımm, artemia için Great Salt Lake'i öneririm,
Su - tuz oranı olarak ben üsküdardan 19lt damacanaya deniz suyunu dolduruyordum ve o deniz suyunu kullanıyordum. Maşallah çokta güzel oran orantısı var hiç üzmedi beni :)
Sağlıklı yavrular dilerim...
Mercedes-Benz Otomobiller
Bende 190E 2.0 89 model 4 ileri vardı. 2008de sattım arabayı ama çok pişman oldum diyebilirim.
Tavsiye işine gelince hocam ben 11 yıl bir fiil kullandım evladım gibiydi arabam. Eğer alıcağın arabanın motoru bitik değilse kesinlikle tavsiye ederim. Tabi bütçenize göre daha üst modellerini veya diğer serileride değerlendirebilirsiniz.
Bende 190E 2.0 89 model 4 ileri vardı. 2008de sattım arabayı ama çok pişman oldum diyebilirim.
Tavsiye işine gelince hocam ben 11 yıl bir fiil kullandım evladım gibiydi arabam. Eğer alıcağın arabanın motoru bitik değilse kesinlikle tavsiye ederim. Tabi bütçenize göre daha üst modellerini veya diğer serileride değerlendirebilirsiniz.
Kılıçkuyruk Doğurmuyor. Yardım Edebilir Misiniz?
Hımmm, daha önce böyle bir durumla karşılaşmadım yani ben her zaman yavulatma tankları kullandığım için stresten dolayı 3-5 gün sonrada yavrulama olurmu net olarak bilmiyorum (araştırma konusu).
Balığı her ihtimale karşı bol bitkili ayrı bir tanka almanız iyi olmuş, ısısıda yeterlidir.
Bu arada balık bu süre zarfında eğer doğurursa bizimlede paylaşırsanız memnun olurum. En azından stresten kurtulan balığın doğurması ile ilgili bir aydınlatma olabilir.
Hımmm, daha önce böyle bir durumla karşılaşmadım yani ben her zaman yavulatma tankları kullandığım için stresten dolayı 3-5 gün sonrada yavrulama olurmu net olarak bilmiyorum (araştırma konusu).
Balığı her ihtimale karşı bol bitkili ayrı bir tanka almanız iyi olmuş, ısısıda yeterlidir.
Bu arada balık bu süre zarfında eğer doğurursa bizimlede paylaşırsanız memnun olurum. En azından stresten kurtulan balığın doğurması ile ilgili bir aydınlatma olabilir.
Lepistesler tek tek gıdıyor
Dort damla sivi gureden bisey olacagini sanmiyom ama baliklariniz hala kendini toplamazsa sivi gubreyide durdurup sadece misket gubreye devam edin. bitkileriniz zarar gormeden bir, bir bucuk hafta sonra tekrar gubre ve co2 ye devam edersiniz. Umarim bitkileriniz zarar gormeden, baliklariniz sagliklarina doner.
Telefondan gonderim, imla icin ozur dilerim.
Dort damla sivi gureden bisey olacagini sanmiyom ama baliklariniz hala kendini toplamazsa sivi gubreyide durdurup sadece misket gubreye devam edin. bitkileriniz zarar gormeden bir, bir bucuk hafta sonra tekrar gubre ve co2 ye devam edersiniz. Umarim bitkileriniz zarar gormeden, baliklariniz sagliklarina doner.
Telefondan gonderim, imla icin ozur dilerim.
saldırgan moli
60lt, 12 balık için çokta küçük sayılmaz, tabi tank içindeki hacim kaplayan dekorlar olmazsa.
Zeyneb'in verdiği üç olasılığı düşündüm, üçüde evet olabilir. Fakat bana daha çok baskınlık durumu daha mantıklı geldi.
Hacim konusunda balık başına 5lt düşüyor, makul sayılabilir.
Kuyruk kısan balık saldırganlıktan ziyade halsiz davranış sergiler ve genelde su yüzüyine çıkar ve akıntıya bırakır kendi sonrasında akıntının en az olduğu bir yere geçer bu genelde akvaryumun köşeleridir, sonrasında ise yan dönmüş ve ölmüş olarak bulunur. (sonrasında kısımları tedbir alınmaması ve tedaviye gidilmezse olacaklardır.)
Balığın kendi ve diğer türleri kovalaması baskınlığını işaret ediyor olabilir. Dişi sayısını arttırarak veya o erkeği değiştirerek çözüme ulaşabilirsiniz.
Dişi sayısı arttırmayı düşünürseniz elmaları çıkarın, zaten vatozlarınız var elmalar tankınızda fazladan popülasyonu arttıracaktır. Vatozlar ise elmaların görevini devralacaktır.
Başka bir ihitmalde strese girmişte olabilir. Eğer uzun süredir yani 3 - 4 gündür bu şekilde davranıyorsa stres değildir.
Sağlıklı balıklar dileğimle.
eddie 2013-12-13 02:32:22
60lt, 12 balık için çokta küçük sayılmaz, tabi tank içindeki hacim kaplayan dekorlar olmazsa.
Zeyneb'in verdiği üç olasılığı düşündüm, üçüde evet olabilir. Fakat bana daha çok baskınlık durumu daha mantıklı geldi.
Hacim konusunda balık başına 5lt düşüyor, makul sayılabilir.
Kuyruk kısan balık saldırganlıktan ziyade halsiz davranış sergiler ve genelde su yüzüyine çıkar ve akıntıya bırakır kendi sonrasında akıntının en az olduğu bir yere geçer bu genelde akvaryumun köşeleridir, sonrasında ise yan dönmüş ve ölmüş olarak bulunur. (sonrasında kısımları tedbir alınmaması ve tedaviye gidilmezse olacaklardır.)
Balığın kendi ve diğer türleri kovalaması baskınlığını işaret ediyor olabilir. Dişi sayısını arttırarak veya o erkeği değiştirerek çözüme ulaşabilirsiniz.
Dişi sayısı arttırmayı düşünürseniz elmaları çıkarın, zaten vatozlarınız var elmalar tankınızda fazladan popülasyonu arttıracaktır. Vatozlar ise elmaların görevini devralacaktır.
Başka bir ihitmalde strese girmişte olabilir. Eğer uzun süredir yani 3 - 4 gündür bu şekilde davranıyorsa stres değildir.
Sağlıklı balıklar dileğimle.
Lepistesler tek tek gıdıyor
Co2 bir süreliğine durdurun. gübre olarak sıvımı yoksa mikset mi kullanıyorsunuz ve ne aralıkta kullanıyorsunuz. Şuan bana çok uzak gelen bir ihtimal daha var ama olabiliride yüksek bir ihtimal.
Önceden tetralar vardı, onları çıkardınız moly ve lepistes koydunuz => Parazit Çakışması.
Co2 bir süreliğine durdurun. gübre olarak sıvımı yoksa mikset mi kullanıyorsunuz ve ne aralıkta kullanıyorsunuz. Şuan bana çok uzak gelen bir ihtimal daha var ama olabiliride yüksek bir ihtimal.
Önceden tetralar vardı, onları çıkardınız moly ve lepistes koydunuz => Parazit Çakışması.
Kılıçkuyruk Doğurmuyor. Yardım Edebilir Misiniz?
Canlı doğuranlarda, doğumu yaklaşan veya doğurmak üzere olan balığın peşine erkeğide dişiside takılır habire peşinden giderler ve güzelim anaca hiç rahat vermezler. Bu bir sinyaldir bunu fark ettiğinizde bir şeyler yapmanız gerekir.
Yavruluk içinde yüksek olasılıkla stresten doğurmamıştır. Zaten yavruluklar bir kılıç anacına göre oldukça ufak kalıyor. Hayvanın stres olması çok normaldir.
Anladığım kadarıyla ana tankınız yavrulatma için pek müsait değil. Yavrulukta küçük ve burada doğurmuyor ayrıca yavru tankınada anaç kılıcı atamam....
Yavru tankınıza nasıl ve ne durumda bilmiyorum ama böyle bir kritik durumda şöyle bir çözüm uygulanabilir;
Şu mutfaklarda kullanılan delikli süzgeçler kaplar var ya onlardan uygun olanını yavru tankınızın içine koyun tabi su üstünde(yüzer vaziyette) kalacak şekilde deliklerinde yeni doğanların geçebileceği ebatta olmasına dikkat edin. Bu süzgeç kabı derinlik konusunda size hem avantaj sağlıyacaktır hemde balığınızın yüzme alanı genişlediğinden stresten biraz daha uzaklaştıracaktır.
Bol sağlıklı yavrular dilerim.
Canlı doğuranlarda, doğumu yaklaşan veya doğurmak üzere olan balığın peşine erkeğide dişiside takılır habire peşinden giderler ve güzelim anaca hiç rahat vermezler. Bu bir sinyaldir bunu fark ettiğinizde bir şeyler yapmanız gerekir.
Yavruluk içinde yüksek olasılıkla stresten doğurmamıştır. Zaten yavruluklar bir kılıç anacına göre oldukça ufak kalıyor. Hayvanın stres olması çok normaldir.
Anladığım kadarıyla ana tankınız yavrulatma için pek müsait değil. Yavrulukta küçük ve burada doğurmuyor ayrıca yavru tankınada anaç kılıcı atamam....
Yavru tankınıza nasıl ve ne durumda bilmiyorum ama böyle bir kritik durumda şöyle bir çözüm uygulanabilir;
Şu mutfaklarda kullanılan delikli süzgeçler kaplar var ya onlardan uygun olanını yavru tankınızın içine koyun tabi su üstünde(yüzer vaziyette) kalacak şekilde deliklerinde yeni doğanların geçebileceği ebatta olmasına dikkat edin. Bu süzgeç kabı derinlik konusunda size hem avantaj sağlıyacaktır hemde balığınızın yüzme alanı genişlediğinden stresten biraz daha uzaklaştıracaktır.
Bol sağlıklı yavrular dilerim.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
