ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fatih96
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
111
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ocak 2012 21:20
Son Ziyaret:
16 Ocak 2025 16:14
Toplam Mesaj:
90 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih T. FİLİZ
Doğum Tarihi:
13 Ağustos 1994
Yaş:
31
İl:
Balikesir
Meslek:
Avukat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fatih T. FİLİZ
90*60*50h Akvaryum
+Maylandia sp. 'msobo' Magunga
+Labeotropheus Trewavasae Thumbi West MC
SON 10 MESAJI
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=HarunYILDIRIM]
Fatih , sana gönderdiğim yemler piyasa da ki en kaliteli kuru yemler.
Eğer ekleme yapmak istiyorsan ;
Tropical Krill Gran ,
Sera, Tetra, Tropical discus
Sera immumpro (Tropical pro defence gönderdim) ,
Tropical insect menü veya Sera İnsect menü
Tetra pro algae , Tropical D-allio plus
Yavrulara vermek istersende dediğin gibi 2-3 çeşit yemi blender da karıştırıp toz yap kullan ;) [/QUOTE]
Tamamdır abi teşekkür ederim.
[QUOTE=HarunYILDIRIM]
Fatih , sana gönderdiğim yemler piyasa da ki en kaliteli kuru yemler.
Eğer ekleme yapmak istiyorsan ;
Tropical Krill Gran ,
Sera, Tetra, Tropical discus
Sera immumpro (Tropical pro defence gönderdim) ,
Tropical insect menü veya Sera İnsect menü
Tetra pro algae , Tropical D-allio plus
Yavrulara vermek istersende dediğin gibi 2-3 çeşit yemi blender da karıştırıp toz yap kullan ;) [/QUOTE]
Tamamdır abi teşekkür ederim.
Cüce Amerikan Dünyası
Merhaba iyi günler. Apistogramma Kakadu Triple Red türü balık besliyorum. Bana bu balıklar için kaliteli yem önerebilir misiniz ?. Hangi markanın hangi yemi olacak yardımcı olursanız çok sevinirim. Bir de mümkünse yavruları büyütmek için güzel kuru yem öneriniz varsa onu da yazarsanız çok mutlu olurum. Ya da Apisto yavrularına anaçlara verdiğim yemleri ezip vermem yeterli olacak mıdır?
Merhaba iyi günler. Apistogramma Kakadu Triple Red türü balık besliyorum. Bana bu balıklar için kaliteli yem önerebilir misiniz ?. Hangi markanın hangi yemi olacak yardımcı olursanız çok sevinirim. Bir de mümkünse yavruları büyütmek için güzel kuru yem öneriniz varsa onu da yazarsanız çok mutlu olurum. Ya da Apisto yavrularına anaçlara verdiğim yemleri ezip vermem yeterli olacak mıdır?
Yeni Akvaryum
Ümit Bey Merhaba. Kusura bakmayın işlerin yoğunluğu sebebiyle forum sitesine pek uğrayamadım. Siz kurulumunuzu tamamladınız mı?
Ümit Bey Merhaba. Kusura bakmayın işlerin yoğunluğu sebebiyle forum sitesine pek uğrayamadım. Siz kurulumunuzu tamamladınız mı?
Malawi Kayalık Alan Taklidi.
[QUOTE=Biyolog1461]
Hocam yorumunuz için teşekkür ederim. Sera flora sipariş edicem pul yemime karıştırırım . Akvaryum evet yükseklik en kare gibi duruyor aslında melek akvaryumu iyi giderdi ama oscarlardan sonra biraz hareket istedim :) Protein yem olarak öneriniz varmı birde sarımsaklı tablet yemim galiba proteinlide onu kullansam yeterlimidir?[/QUOTE]
Sera Flora kesinlikle karıştır pul yemine farkı göreceksin. Bence Sera'nın en güzel yemi. Sarımsaklı yemin aslında protein yemi o da yeterli olur ve renk için etkisi olur. Ama son zamanlarda tecrübe ettiğim bir yem var renk için onu kullanıyorum ben hafta da 2 gün balıklar renk ve canlılık konusunda müthiş farketti. Tropical Softline America yemin ismi. Yemlerken suyun dışına çıkacaklar neredeyse. Ama şuan da yem çeşitliliğin var zaten elindekilerde bayatlamasın. İlerleyen zamanda eklersin daha yararlı olur.
Bu arada Sera Flora 2 adet var piyasada. yeşil kırmızı karışık pul gibi olan var ondan alma. Benim dediğim Sera Flora Nature diye. Pullar daha koyu bir renk de.
[QUOTE=Biyolog1461]
Hocam yorumunuz için teşekkür ederim. Sera flora sipariş edicem pul yemime karıştırırım . Akvaryum evet yükseklik en kare gibi duruyor aslında melek akvaryumu iyi giderdi ama oscarlardan sonra biraz hareket istedim :) Protein yem olarak öneriniz varmı birde sarımsaklı tablet yemim galiba proteinlide onu kullansam yeterlimidir?[/QUOTE]
Sera Flora kesinlikle karıştır pul yemine farkı göreceksin. Bence Sera'nın en güzel yemi. Sarımsaklı yemin aslında protein yemi o da yeterli olur ve renk için etkisi olur. Ama son zamanlarda tecrübe ettiğim bir yem var renk için onu kullanıyorum ben hafta da 2 gün balıklar renk ve canlılık konusunda müthiş farketti. Tropical Softline America yemin ismi. Yemlerken suyun dışına çıkacaklar neredeyse. Ama şuan da yem çeşitliliğin var zaten elindekilerde bayatlamasın. İlerleyen zamanda eklersin daha yararlı olur.
Bu arada Sera Flora 2 adet var piyasada. yeşil kırmızı karışık pul gibi olan var ondan alma. Benim dediğim Sera Flora Nature diye. Pullar daha koyu bir renk de.
Malawi Kayalık Alan Taklidi.
Merhaba, Kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel görünüyor. Demasoni ve ıceman balıkların otçul sarı prenses de hem etçil hem otçul bir balık. Biraz yemleme yaparken otçul ağırlıklı yemler vermeye özen göstermelisin. Sarı prenses yem konusunda aşırı seçici olmasa da demasoni ve ıcemanda etçil yem verildiği zaman form bozuklukları belli oluyor. Hafta da 2 gün protein ağırlıklı yem versen yeterli olur senin tank özelinde.
Yemlerin gayet güzel. Ben de genelde pul yem veriyorum. Bilindik firmaların otçullar için hazırlanmış pul yemlerini karıştırıyorum. Özellikle bu karışımın içinde Sera Flora olsun. Gayet besleyici bir yem ve benim otçul cikletlerim de bayılıyor. Dediğim gibi hafta da 2 günde canlı yem veriyorum.
Akvaryum litre olarak güzel ama uzunluk olarak kısa vadede sorun olmasa da ileride sorunlar çıkabilir. Özellikle üreme dönemlerinde. Akvaryumun yüksekliği fazla. Tahminimce en çok yukarıda ve o bölgeye yakın gezen Iceman'dir. Ama şuanlık balıkların keyifli duruyor. keyifli hobiler diliyorum.
Merhaba, Kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel görünüyor. Demasoni ve ıceman balıkların otçul sarı prenses de hem etçil hem otçul bir balık. Biraz yemleme yaparken otçul ağırlıklı yemler vermeye özen göstermelisin. Sarı prenses yem konusunda aşırı seçici olmasa da demasoni ve ıcemanda etçil yem verildiği zaman form bozuklukları belli oluyor. Hafta da 2 gün protein ağırlıklı yem versen yeterli olur senin tank özelinde.
Yemlerin gayet güzel. Ben de genelde pul yem veriyorum. Bilindik firmaların otçullar için hazırlanmış pul yemlerini karıştırıyorum. Özellikle bu karışımın içinde Sera Flora olsun. Gayet besleyici bir yem ve benim otçul cikletlerim de bayılıyor. Dediğim gibi hafta da 2 günde canlı yem veriyorum.
Akvaryum litre olarak güzel ama uzunluk olarak kısa vadede sorun olmasa da ileride sorunlar çıkabilir. Özellikle üreme dönemlerinde. Akvaryumun yüksekliği fazla. Tahminimce en çok yukarıda ve o bölgeye yakın gezen Iceman'dir. Ama şuanlık balıkların keyifli duruyor. keyifli hobiler diliyorum.
Yeni Kurulum
Benim kullandığım Frodo stoneler gayet güzel memnunum. Ama sizin kumunuz ile şuan nano tankımda kullandigim kayalarda güzel olacaktır. Onlardan da olabilir. Miniland scape diye geciyor
Benim kullandığım Frodo stoneler gayet güzel memnunum. Ama sizin kumunuz ile şuan nano tankımda kullandigim kayalarda güzel olacaktır. Onlardan da olabilir. Miniland scape diye geciyor
Yeni Kurulum
Bence bulanıklık gayet normal. Belki dediğin gibi taşlarda biraz salınım yapmıştır. 3 gün beklemekte fayda var. Bulanıklık geçecegini düşünüyorum ben. Kurulumunuz hayırlı olsun. Ben bu seti çok beğeniyordum [:)]
Kullandiktan sonra iç filtre hakkında ki yorumlarini merak ediyorum.
Bence bulanıklık gayet normal. Belki dediğin gibi taşlarda biraz salınım yapmıştır. 3 gün beklemekte fayda var. Bulanıklık geçecegini düşünüyorum ben. Kurulumunuz hayırlı olsun. Ben bu seti çok beğeniyordum [:)]
Kullandiktan sonra iç filtre hakkında ki yorumlarini merak ediyorum.
80*45*40 Bitkili Karma Akvaryumum
[QUOTE=Nefistes][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014461.jpg[/IMG]
Son hali bu şekilde 😍[/QUOTE]
Çok net çok güzel. Tebrik ediyorum. Umarım tankta ki hastalık bir an önce biter. Tank çok güzel gelisimleri merak ediyoruz. Keyifli hobiler [:)]
[QUOTE=Nefistes][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242640/090320242014461.jpg[/IMG]
Son hali bu şekilde 😍[/QUOTE]
Çok net çok güzel. Tebrik ediyorum. Umarım tankta ki hastalık bir an önce biter. Tank çok güzel gelisimleri merak ediyoruz. Keyifli hobiler [:)]
30x30x30 Co2'siz Akvaryum
[QUOTE=tafocan]Merhaba kurdunmu kurmadınmı bilmiyorum ama benim akvaryuma bir göz at derim fikir olması açısından 30 cm kare iyi hobilerr[/QUOTE]
Henuz kurmadım. Daha beklemedeyim. Tabi ki bakarım teşekkür ederim
[QUOTE=tafocan]Merhaba kurdunmu kurmadınmı bilmiyorum ama benim akvaryuma bir göz at derim fikir olması açısından 30 cm kare iyi hobilerr[/QUOTE]
Henuz kurmadım. Daha beklemedeyim. Tabi ki bakarım teşekkür ederim
30x30x30 Co2'siz Akvaryum
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Low tech için creaqua gerekli mi? Bence değil. Dıy şekilde yapan, eden çok. İki şerit led de iş görür ama markalı ve daha kaliteli işçilik için creaqua alınabilir.
Dophin h100 daha ideal bir tercih olur. Tabana dere kumu da kullanılabilir. Vallisneria, cryptocoryne, anubias, java fern, limnophila, echinodorus tenellum, subulata, demersum gibi kolay bitkiler bakılabilir. İlle de kaya olacaksa siyah lav kayaları anubias, moss ve bucephalandra türleri için daha ideal bir seçim olur.
Ember tetra, rasbora, kiraz barb, gibi türlerden biri ile 7-8 adetli sürü veya sadece betta olarak tür düşünülebilir. Seçilen türe göre de bitki ve dizayn ayarlanabilir.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim önerileriniz için hocam. Dophin h80 bende mevcut ama dediğiniz gibi h100 daha güzel olacaktır. Onu bulursam alacağım. Açıkçası ışıklandırma konusunda o kadar masrafa gerek yok diye düşünüyorum ama. yaklaşık 7-8 ay bu tankla uğraştıktan sonra ofise kurup kendim daha farklı ölçülerde nispeten yüksek destekli bir kurulum yapmak istediğimden ileriye bir yatırım gibi yaklaşmıştım o tankta kullanırım diye. Bütçe anlamında çok yorarsa hemen vazgeçebilirim aydınlatmadan. :)
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Low tech için creaqua gerekli mi? Bence değil. Dıy şekilde yapan, eden çok. İki şerit led de iş görür ama markalı ve daha kaliteli işçilik için creaqua alınabilir.
Dophin h100 daha ideal bir tercih olur. Tabana dere kumu da kullanılabilir. Vallisneria, cryptocoryne, anubias, java fern, limnophila, echinodorus tenellum, subulata, demersum gibi kolay bitkiler bakılabilir. İlle de kaya olacaksa siyah lav kayaları anubias, moss ve bucephalandra türleri için daha ideal bir seçim olur.
Ember tetra, rasbora, kiraz barb, gibi türlerden biri ile 7-8 adetli sürü veya sadece betta olarak tür düşünülebilir. Seçilen türe göre de bitki ve dizayn ayarlanabilir.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim önerileriniz için hocam. Dophin h80 bende mevcut ama dediğiniz gibi h100 daha güzel olacaktır. Onu bulursam alacağım. Açıkçası ışıklandırma konusunda o kadar masrafa gerek yok diye düşünüyorum ama. yaklaşık 7-8 ay bu tankla uğraştıktan sonra ofise kurup kendim daha farklı ölçülerde nispeten yüksek destekli bir kurulum yapmak istediğimden ileriye bir yatırım gibi yaklaşmıştım o tankta kullanırım diye. Bütçe anlamında çok yorarsa hemen vazgeçebilirim aydınlatmadan. :)
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 21:54
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
