ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bthnmrt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2011 20:32
Son Ziyaret:
06 Kasım 2014 21:22
Toplam Mesaj:
171 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batuhan Mert
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1974
Yaş:
52
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Yeni tankım. Bitkili tanka çevireceğim.
[QUOTE=shadown97]1-)Öncelikle sağlıklı ortam için dış filtre al tetra 600 tavsiye ederim ben daha yeni aldım 1 gün içinde elime ulaştı ve aynı gün kurdum ve gayet sessiz.
[QUOTE=shadown97]1-)Öncelikle sağlıklı ortam için dış filtre al tetra 600 tavsiye ederim ben daha yeni aldım 1 gün içinde elime ulaştı ve aynı gün kurdum ve gayet sessiz.
2-)İyi bir ısıtıcı al balıkların ve bitkilerin ısısı için önemli.
3-)Alıcan bitkilere göre lamba almalısın ve ışık gücü ona göre olması gerek.
4-)Bitkilerin güçlü koklenmesi için zemine ince kum ve lav kırıkları alabilirsin gerekli vitaminler vb.
5-)Mango kökleri koyarsan hem görsel hemde bitki ve balıklar için güzel bir ortam yaratırsın.
[/QUOTE]
Dış filtre,
Dış hava motoru,
İç filtre,
Isıtıcı, mevcut.
Diğer dediğiniz işlemleri de zaten yapacağım listede yer alıyor. Şuan akvaryumu balıklarım telef olmasın diye kurmam gerekiyordu asıl amacığım yapacağım listede yer alıyor zaten akvaryumun görüntüsünü konuya renk gelsin diye ekledim.
Yeni tankım. Bitkili tanka çevireceğim.
İlk tankım 40-50cm'lik ufak birşeydi. Amatörlüğümü atayım diye uğraşmıştım.
bthnmrt 2014-11-01 16:18:11
İlk tankım 40-50cm'lik ufak birşeydi. Amatörlüğümü atayım diye uğraşmıştım.
Şimdi ise bir üst kademeye geçmeye karar verdim. Bitkili yüksek litreli güzel bir sistem yapmaya. :)
Ancak henüz alacağım malzemeler var ayrıca dekor ve tasarıma başlamadım daha. Burada usta arkadaşların akvaryumlarını takip ederek inceleyerek başlamayı istiyorum. Bitkileme işleminde ilk etap için çok büyük sıkıntı çekeceğimi düşünüyorum ama artık yapacak bir şey yok. Bir yerden başlamak lazımdı, bende başladım artık. :)
Örneğin; hagen zemin kumu, kökler, kayalar - taşlar, bitkiler ve yeni balıklar.
Akvaryumun fotoğrafını göstermeyi istiyorum. Dediğim gibi; hiç bir dekor yok, balıklarım telef olmasın diye tankı kurmak durumunda kaldım. Yoksa tankı bitkileme ve dekor için rahat 15 günü var.
Ölçüleri: 70 x 35 x 30 (ort. 75 litre.)
Düşüncelerim ve yapmak istediklerim;
arka fon aynen kalacak,
üst kapak ayarlanacak ve güzel göstermesi adına bir lamba takılacak (renk araştırması yapacağım)
siyah hagen bitki zemin kumu koyulacak,
büyük dekor taşları alınacak,
dekor ve bitkilendirme işlemi için değişik kökler alınacak,
bitkiler alınacak ve bitkiler ekilecek,
yeni balıklar gelecek. (tür yine lepistes düşünüyorum. ama lepistesle yaşayan diğer canlıları da eklemeyi düşünmüyor değilim karışık olacak yani.)
şuanlık düşüncelerim bunlar, yorumlarınız için teşekkürler.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=BadWolf]Fafyalar balık öldürmez. Bir canlının dolanarak ya da sıkışarak ölmesinin tek yolu açlıktan ölmesidir. Bir hafta yem yemeden durabilir,siz de fark ederdiniz.[/QUOTE]
[QUOTE=BadWolf]Fafyalar balık öldürmez. Bir canlının dolanarak ya da sıkışarak ölmesinin tek yolu açlıktan ölmesidir. Bir hafta yem yemeden durabilir,siz de fark ederdiniz.[/QUOTE]
farklı bir şekilde öldü o zaman.
bugün 1 dişim daha rahmetli olmuş toplamda aldım alalı 3 balığım gitti.
2 dişim 1 erkeğim.
Dişiler çok kovalanıyor, erkekler de çok kovalıyor. Devamlı çalışıyorlar. Her şey çok iyi 1 ay olacak neredeyse tankı kuralı 3 firem var başka yok. Bugün yine yavru vardı rafya içlerinde alabildiklerimi aldım.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
Arkadaşlar merhabalar. Sayamadığım kadar yavrum mevcut şuanda. :)
Arkadaşlar merhabalar. Sayamadığım kadar yavrum mevcut şuanda. :)
Sanıyorum 60-70'i geçti rahatlıkla. Yediklerini de sayarsak ölenleri toplamda 150-200 adet yavru olacaktı. Ama şuanda da 60-70'i rahatlıkla geçen yavru kabilem var. :) Ancak fotoğraf makinesinin kalitesizliğinden mi yoksa benim çekememezliğimden mi bilemiyorum yavrular pek belirgin olmuyor. Ama yakından bakınca o kadar çok güzeller ki minnacıklar. :)
Toplam tankımdan 1 dişi 1 erkek öldü. 1 dişim halsizdi doğum yaparken öldüğünü varsayıyorum 1 erkeğimde ölüm sebebini bilemiyorum ama sanırım rafya öldürdü. Yüksek ihtimal odur. Başka da kaybım yok. Yavrularımdan ise 5 adet kadar ölüm gerçekleşti. Normal olarak, yiyenleri saymıyorum bile. Rafya ya saklananlar saklandı alabildiklerimi aldım kısaca.
Yeni resimler:
Yukarı belirleniyorlar 20-30 kadar var aşağıda da bir onlar kadar hatta daha da fazla mevcut.
Çekebildiklerim bu kadar. Her gün yavru alıyorum neredeyse. Hala da şuanda karını siyah olan dişilerim var. Erkeklerim maşallah çok iyi çalışıyorlar. Hangisinin doğurduğunu akvaryumda çok balık olduğu için anlamıyorum bile.
Bir miktarını çıkartmak gerekecek akvaryumdan, sanırım. :)
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=sercan-deliorman]Üstadım rafya işine hiç bulaşma balıklar dolanıp ölüyor veya kenarları yuzgeclerını kesıyor balıklara acı cektırmeyın lütfen. Eğer isterseniz size ücretsiz bitkaç kök bitki gönderebilirim. Gün ışığı aydınlatmada almışsınız 1 aya kalmaz onlar çok güzel şekilde çoğalır ve akvaryumun bir kısmını kaplar. Yada akvaryumcudan gidip sadece 1 kök alıp dikseniz bile balıklara genede çok faydası olacağını düşünüyorum. Özellikle çam yapraklı tabir edilen bitkiden alırsanız cok cabuk ürer ve hem daha sağlıklı hemde daha kaliteli yavrular yetiştirebilirsiniz umarım yardımcı olabılmısımdır.[/QUOTE]
[QUOTE=sercan-deliorman]Üstadım rafya işine hiç bulaşma balıklar dolanıp ölüyor veya kenarları yuzgeclerını kesıyor balıklara acı cektırmeyın lütfen. Eğer isterseniz size ücretsiz bitkaç kök bitki gönderebilirim. Gün ışığı aydınlatmada almışsınız 1 aya kalmaz onlar çok güzel şekilde çoğalır ve akvaryumun bir kısmını kaplar. Yada akvaryumcudan gidip sadece 1 kök alıp dikseniz bile balıklara genede çok faydası olacağını düşünüyorum. Özellikle çam yapraklı tabir edilen bitkiden alırsanız cok cabuk ürer ve hem daha sağlıklı hemde daha kaliteli yavrular yetiştirebilirsiniz umarım yardımcı olabılmısımdır.[/QUOTE]
Selamlar,
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Rafya dolanma olayını evet biliyorum ancak şuan için en iyi yöntem o tüm yavruları açıkta yerler ve dolayısıyla rafya da koruyor ufakta olsa.
1 kaç kök bitki çoğalana kadar onlar 1 sefer daha yavrular ve yavrularını yerler boş boşuna zaman kaybı olur daha önce tecrübeliyim bu konuda bu yüzden başıma geleceğini biliyorum. :)
Bu tanka da bitki yapamayacağım çünkü zaten yeterince ufak yeterince de hobiye para döktüm bir süreliğine bu beni idare edecektir sıkıntısız şuanda hiç bir problemim sorunum yok, olacağını da pek sanmıyorum çünkü bundan önce ki dönemim de de beslemesini yaptım bitki, rafya ve diğer hastalık tecrübem var.
Teşekkürler.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=deniz123]Akvaryum çok iyi abi eline sağlık ama canlı bitki koyarsan çok daha iyi olabılır
[/QUOTE]
[QUOTE=deniz123]Akvaryum çok iyi abi eline sağlık ama canlı bitki koyarsan çok daha iyi olabılır
[/QUOTE]
Allah'ın izniyle bitkiyi de bir sonra ki tankıma düşünüyorum şuanlık bitkileme işlemi yapamayacağım. :)
Rafya koydum akvaryuma şuan baktığımda yavrular vardı. :)
Yavrulamışlar sanırım.
Şuan kontrol ettiğime göre 4-5 tane dişimin karnı simsiyah yakın zamanda onlarda yavrulayacak sanırım yenmemesi için yavruların akvaryuma rafyayı arttırıyorum yavruyu aldığım gibi sağ tarafa yavruluğa ekliyorum bulduklarımı ekledim. Erkekler hiç boş durmuyor ancak balık fazlalığından dolayı satışa çıkarttım balıkları.
10-15 adet kadarını satmak durumundayım. İhtiyacı olan varsa;
http://www.akvaryum.com/Forum/yerli_uretim_lepistes_hepsi_cok_saglikli_kacirma_k754127.asp
Bu ilandan bakabilir,
Herkese değerli yorumu için teşekkür ediyorum.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=ozgurcee]Merhabalar Batuhan Bey, akvaryumuz hayırlı olsun. Arkadaşımız sizi uyarmaya çalışmış zira bahsettiğiniz karnı siyah olan lepistesleriniz doğurduğunda anneleri de dahil olmak üzere tüm lepistesler yavruları yiyecekler. Bu yüzden bitkilerden ya da rafyadan yavrularınıza kaçacak, saklanacak yerler yaparsanız yavruların kurtulma ve büyüme şanslarını arttırmış oluyorsunuz. Zamanla düzenler daha da güzelleştirirsiniz. Saygılar. [/QUOTE]
[QUOTE=ozgurcee]Merhabalar Batuhan Bey, akvaryumuz hayırlı olsun. Arkadaşımız sizi uyarmaya çalışmış zira bahsettiğiniz karnı siyah olan lepistesleriniz doğurduğunda anneleri de dahil olmak üzere tüm lepistesler yavruları yiyecekler. Bu yüzden bitkilerden ya da rafyadan yavrularınıza kaçacak, saklanacak yerler yaparsanız yavruların kurtulma ve büyüme şanslarını arttırmış oluyorsunuz. Zamanla düzenler daha da güzelleştirirsiniz. Saygılar. [/QUOTE]
Merhabalar.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Bitki ekleyemeyeceğimi baştada belirttim ancak ilerleyen zamanlara doğru düşünebileceğim bir tasarım olabilir. Akabinde zaten rafyayı hazırlıyorum yakın zamanda ekleyeceğim rafyayı. Henüz yavrulama işlemini yapacak kadar zamanları olmadı. 15-20 gün'e kadar yavrulama işlemi başlar varsayıyorum.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=BadWolf]O halde şöyle düzelteyim, doğacak yavrularınızdan en fazla 5 tanesi sağ kalabilecek o akvaryumda. Tabii yavruluk eziyetini yaşamazlarsa.[/QUOTE]
[QUOTE=BadWolf]O halde şöyle düzelteyim, doğacak yavrularınızdan en fazla 5 tanesi sağ kalabilecek o akvaryumda. Tabii yavruluk eziyetini yaşamazlarsa.[/QUOTE]
Güzel kardeşim benim, hepsini ölçüp biçiyoruz merak etme. Duruma göre balık çıkartımı veya ekstra durum olursa büyük tanka geçeceğim. Her şeyin bir yeri zamanı var her zaman istediğimiz gibi işler yürümüyor maalesef.
Teşekkürler güzel yorumun için.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=BadWolf]Lepistesler 30 kadar yavru verirler. Ancak sizin elinizde bir yavru var. Dişiniz 20-30 tane doğurmuştu,ama bitki eklemeyeceğiniz için,ileride doğacak olanların da başına geleceği gibi yendiler.[/QUOTE]
Günaydın balıklar uyutmadı beni. :)
[QUOTE=BadWolf]Lepistesler 30 kadar yavru verirler. Ancak sizin elinizde bir yavru var. Dişiniz 20-30 tane doğurmuştu,ama bitki eklemeyeceğiniz için,ileride doğacak olanların da başına geleceği gibi yendiler.[/QUOTE]
Evet 20-30 kadar yavru vereceklerini tahmin ediyorum bunların da.
Yendiler falan derken anlayamadım dediğinizi. 1 adet yavru var derken aldığım kişiden 1 adet yavru aldım. Bunlar henüz 1 defa doğum yapmış balıklar. Karınları ufaktan siyah olanlar var 1-2 haftaya doğum gerçekleşebilir. Yani o 1 tane yavru sadece kalıp diğer 29 tane yavru yenmedi kısaca. :)
Devamlı tasarım değiştiriyorum ayrıca o yüzden fotoğraf çekip koyamıyorum devamlı o bakımdan rafya vs ile kaplıyorum teşekkürler.
Günaydın balıklar uyutmadı beni. :)
Bugün biraz düzen yaptım sabah sabah, dün gece aklımda olan bazı şeyler vardı uyguladım. Yavrumu az daha yem ediyordum... Boyları ufak olmasına rağmen saldırdılar ancak yavrum kenarlara köşelere seri hareketlerle kurtardı kendini çay bardağıyla alıp pvcyi düzenleyip sağ tarafa aldım maşallah gayet sağlıklılar. Umarım en güzel şekilde bakabilirim, yavru alabilirim.
Gelecek ve değiştirilen düzenlemeler;
Arka fon değişimi yapılacak, (mavi veya siyah.)
Işık rengi değiştirildi,
Kum düzenlenmesi yapıldı,
Taş ve bazı süs değişimi yapıldı,
Sağ tarafı pvc alü ile kaplanarak yavru kaçmaması için epeyyy bir uğraşıldı en sonunda oldu sanırım,
Rafya eklenmesi sağlanacak,
İç filtre değiştirilerek; pipo filtre ve hava motoru ile devam edilecek,
Bazı düzenlemeler ve yapılacak listesi yukarıda ki gibidir. Bitki ekleyemeyeceğim bende çok isterdim ancak bu tanka koyamıyorum ancak çevreden bulabilirsem ekleme şansım olabilecek. Onun haricinde düşünmüyorum.
Saygılar.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=meercin]Eleştiri ve önerilerim:
Arka fon değişmeli.
Bitki yerleştirilmeli.
Işık olmamış.
Taşlar daha uzunlamasına taşlar ile değiştirilmeli.
Suyun kalitesi pek iyi gözükmüyor.
Üretimhanenin nerede olduğunu öğrenmemiz mümkün mü?
Güzel lepistesler var mı?
[/QUOTE]
[QUOTE=meercin]Eleştiri ve önerilerim:
Arka fon değişmeli.
Bitki yerleştirilmeli.
Işık olmamış.
Taşlar daha uzunlamasına taşlar ile değiştirilmeli.
Suyun kalitesi pek iyi gözükmüyor.
Üretimhanenin nerede olduğunu öğrenmemiz mümkün mü?
Güzel lepistesler var mı?
[/QUOTE]
Arka fon siyah veya mavi yapacağım.
Hangisini bulursam artık. :)
Bitki yerleştirecek durumum yok maalesef bitki yerleştiremiyorum. Kısaca yerleştirmeyeceğim.
Işığı söküp gün ışığı rengi yaptım sarımsı.
Suyun kalitesinin kötülüğünü anlayamadım gayet iyi ve temiz su fotoğraflardan yanıltımı oldu acaba hava kabarcıkları yanılttı mı acaba.
Taşların dizaynını da değiştireceğim en kısa sürede önerinizi dikkate alıp bulabilirsem şayet.
Üretimhanesi olan abinin yeri istanbul kurtuluş tarafında hacı bir üretimciydi, yerine giderek bizzat görerek ve seçerek aldım hepsi kıpır kıpırdı gayet iyiydi. Ancak üretimhaneyi kapatacakmış söylediğine göre yıkım geliyormuş o taraflara.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.












