ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ebubekirlsd
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
46
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Kasım 2011 10:49
Son Ziyaret:
26 Haziran 2026 00:51
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ebubekir ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
15 Kasım 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ebubekir ÖZTÜRK
60x35x30 Tetra
150x50x60 Green Terror
30x20x20 Betta
SON 10 MESAJI
Melek Balığı Cinsiyet Ayrımı
Anubias yaprağını kesip başka tanka aldım. Su sıcaklığı aynı seviyede. Yumurtaların üzerine gelecek şekilde hava veriyorum şu an. Bir erkek bir dişi ise bunlar yumurtaların döllenmemiş olması ihtimali ortadan kalkıyor o halde.
Anubias yaprağını kesip başka tanka aldım. Su sıcaklığı aynı seviyede. Yumurtaların üzerine gelecek şekilde hava veriyorum şu an. Bir erkek bir dişi ise bunlar yumurtaların döllenmemiş olması ihtimali ortadan kalkıyor o halde.
Melek Balığı Cinsiyet Ayrımı
Selamlar arkadaşlar,
Çift olduklarını zannettiğim balıklarımı karma akvaryuma naklettim. Dün sabah Anubias yaprağına yumurta döşemiş olduklarını farkettim. Fakat yumurtaların tamamına yakını mantarlaştı. Su değerlerimin iyi olduğunu biliyorum. Yumurtaların döllenmemiş olmasından şüpheleniyorum. Acaba bir dişi, bir erkek olduklarını düşündüğüm balıkların ikiside dişi mi ? Araştırdım fakat elde ettiğim bilgiler ile ayrımı kesin olarak yapamadım. Yardımınızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211733371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743571.jpg[/IMG]
Selamlar arkadaşlar,
Çift olduklarını zannettiğim balıklarımı karma akvaryuma naklettim. Dün sabah Anubias yaprağına yumurta döşemiş olduklarını farkettim. Fakat yumurtaların tamamına yakını mantarlaştı. Su değerlerimin iyi olduğunu biliyorum. Yumurtaların döllenmemiş olmasından şüpheleniyorum. Acaba bir dişi, bir erkek olduklarını düşündüğüm balıkların ikiside dişi mi ? Araştırdım fakat elde ettiğim bilgiler ile ayrımı kesin olarak yapamadım. Yardımınızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211733371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743571.jpg[/IMG]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Alpercicek35]Al dostum bir tane 40-50 TL difüzör uraştığına, Co2 yazık oluyor. Deneme yapar iken şekere verdiğin para ile difüzör alırsın :)[/QUOTE]
Param var [:)))]
Ama kendi elimden çıkan ekipmanın işe yaradığını görmenin keyfini 40-50 TL’ye satın alamam [:)]
[QUOTE=Alpercicek35]Al dostum bir tane 40-50 TL difüzör uraştığına, Co2 yazık oluyor. Deneme yapar iken şekere verdiğin para ile difüzör alırsın :)[/QUOTE]
Param var [:)))]
Ama kendi elimden çıkan ekipmanın işe yaradığını görmenin keyfini 40-50 TL’ye satın alamam [:)]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Cengizhan06]Bitkilerin yakınına bu kabarcıkları nasıl ulaştıracaksınız ki?Bence bitkilerin yakınına ulaştırmaya çalışmayın.Filtreniz iç filtreyse su çıkış kısmına yakın konumlandırırsanızda bu karbondioksitin akvaryumda çözülmesinden çok havalanması sebebiyle büyük bir kayıp olabilir. Ihlamur ağacının dalından bir parça ile difüzör yapılabiliyor.Ben zamanında küçük akvaryumuma hava hortumunun içine filtre süngeri sıkıştırarak difüzör yapmıştım.Güzelde çözüyordu.[/QUOTE]
Ağaç dalından difüzörü deneyeceğim. Ben de sünger sıkıştırmaya çalıştım ama istediğim sonucu alamadım. Belki süngerin gözeneklerinin büyük olmasından dolayı idi. Tekrar deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Enes Demir]
Su yüzeyine çıkan kabarcıkların çoğu yüzeydeki havaya karışıp gider. Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır. Dış filtre kullanıyorsanız, su çıkış kısmına yakın bı yerde yapmış olduğunuz difüzörü bulundurmanız daha sağlıklı olabilir. Suya karışım daha iyi bir şekilde olabilir.
İç filtre kullanıyorsanız, iç filtre akıntısının en uç olduğu noktaya yerleştirmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
''Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır.'' ve olabildiğince fazla su içerisinde kalmasıdır diye tamamlayabilir miyiz ?[:)]
[QUOTE=Kınayu]
O artık difüzyona ayrı bir teknolojiye giriyor onu nasıl yapmayı sağlamayı düşünüyorsun [:)] Bu gayet güzel o zaman Reaktör alman lazım bence [:)]
[/QUOTE]
Mühendis kimliğimden mütevellit yapamadığım noktada satın almayı düşünüyorum abi.[:)] İlk aşamayı bir halledeyim. Onu da yaparım[:nazar:][EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-19 20:40:17[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]Bitkilerin yakınına bu kabarcıkları nasıl ulaştıracaksınız ki?Bence bitkilerin yakınına ulaştırmaya çalışmayın.Filtreniz iç filtreyse su çıkış kısmına yakın konumlandırırsanızda bu karbondioksitin akvaryumda çözülmesinden çok havalanması sebebiyle büyük bir kayıp olabilir. Ihlamur ağacının dalından bir parça ile difüzör yapılabiliyor.Ben zamanında küçük akvaryumuma hava hortumunun içine filtre süngeri sıkıştırarak difüzör yapmıştım.Güzelde çözüyordu.[/QUOTE]
Ağaç dalından difüzörü deneyeceğim. Ben de sünger sıkıştırmaya çalıştım ama istediğim sonucu alamadım. Belki süngerin gözeneklerinin büyük olmasından dolayı idi. Tekrar deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Enes Demir]
Su yüzeyine çıkan kabarcıkların çoğu yüzeydeki havaya karışıp gider. Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır. Dış filtre kullanıyorsanız, su çıkış kısmına yakın bı yerde yapmış olduğunuz difüzörü bulundurmanız daha sağlıklı olabilir. Suya karışım daha iyi bir şekilde olabilir.
İç filtre kullanıyorsanız, iç filtre akıntısının en uç olduğu noktaya yerleştirmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
''Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır.'' ve olabildiğince fazla su içerisinde kalmasıdır diye tamamlayabilir miyiz ?[:)]
[QUOTE=Kınayu]
O artık difüzyona ayrı bir teknolojiye giriyor onu nasıl yapmayı sağlamayı düşünüyorsun [:)] Bu gayet güzel o zaman Reaktör alman lazım bence [:)]
[/QUOTE]
Mühendis kimliğimden mütevellit yapamadığım noktada satın almayı düşünüyorum abi.[:)] İlk aşamayı bir halledeyim. Onu da yaparım[:nazar:][EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-19 20:40:17[/EDIT]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Enes Demir]
Çok büyük bir kayıp var %90 kadar :))
Difüzör oneririm eğer imkanınız yoksa belirli dallar ile difüzör yapan abiler var. Zeytin dalı gibi . Tecrübesi olan yazar :)) yutuptan bakabilirsiniz :))
Yada iç filtreniz varsa, iç filtrenin hava hortumunun ucunda tıpa olur. Oraya sokabilginiz kadar pamuk sokun, çıkması çok zor çünkü eğimi var. Keşke şırınga ile uğraşmasaydiniz. Ama tipada %20 kök kayıp var. Difüzör de ise %3 luk . [/QUOTE]
Verdiğin fikir için teşekkür ederim. Küçük akvaryumda gösterdiğin yöntemi deneyeceğim.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık bunu sen yaptıysan daha ne kadar çözünme sağlaya bilirsin ? Gayet başarılı bence hiç karıştırma [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim abi. Biraz uğraştım görselliği iyileştirmek için [:)]
Öğrenmek istediğim; bu şekilde gaz kabarcıklarının direk su yüzeyine çıkması yeterli mi yoksa kabarcıkları bitkilerin yakınlarına ulaştırmam mı gerekiyor? Bilgi verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-08 19:16:32[/EDIT]
[QUOTE=Enes Demir]
Çok büyük bir kayıp var %90 kadar :))
Difüzör oneririm eğer imkanınız yoksa belirli dallar ile difüzör yapan abiler var. Zeytin dalı gibi . Tecrübesi olan yazar :)) yutuptan bakabilirsiniz :))
Yada iç filtreniz varsa, iç filtrenin hava hortumunun ucunda tıpa olur. Oraya sokabilginiz kadar pamuk sokun, çıkması çok zor çünkü eğimi var. Keşke şırınga ile uğraşmasaydiniz. Ama tipada %20 kök kayıp var. Difüzör de ise %3 luk . [/QUOTE]
Verdiğin fikir için teşekkür ederim. Küçük akvaryumda gösterdiğin yöntemi deneyeceğim.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık bunu sen yaptıysan daha ne kadar çözünme sağlaya bilirsin ? Gayet başarılı bence hiç karıştırma [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim abi. Biraz uğraştım görselliği iyileştirmek için [:)]
Öğrenmek istediğim; bu şekilde gaz kabarcıklarının direk su yüzeyine çıkması yeterli mi yoksa kabarcıkları bitkilerin yakınlarına ulaştırmam mı gerekiyor? Bilgi verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-08 19:16:32[/EDIT]
Co2 Tankta Çözmek
Merhaba arkadaşlar, resimdeki gaz çıkışı tankta co2 yi çözmek için yeterli midir ? Yoksa gaz kabarcıklarını bütün tanka dağıtmak için difüzör filtre çıkışına yerleştirmesi mi gerekiyor?
Teşekkür ederim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070220212227441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, resimdeki gaz çıkışı tankta co2 yi çözmek için yeterli midir ? Yoksa gaz kabarcıklarını bütün tanka dağıtmak için difüzör filtre çıkışına yerleştirmesi mi gerekiyor?
Teşekkür ederim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070220212227441.jpg[/IMG]
Kaya Cinsi
Sülfamik asit ile tepkimeye girmedi. Sadece beyaz kısımlar hidroklorik asit ile tepkimeye girdi.[QUOTE=Eldurmaz]Bir jasper türevi. İçindeki beyazlıklar ya kuvarsit ya da kalsit damarı. Hidroklorik asit ile kalsit olup olmadığını anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Galiba haklısınız. [QUOTE=Altispinoza]Maple leaf stonea benzettim. Ama muhteviyat farklı olabilir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222441.jpg[/IMG]
Şu bilgilere ulaştım. Su sertliğine etkisi düşük gibi görünüyor.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-31 14:51:48[/EDIT]
Sülfamik asit ile tepkimeye girmedi. Sadece beyaz kısımlar hidroklorik asit ile tepkimeye girdi.[QUOTE=Eldurmaz]Bir jasper türevi. İçindeki beyazlıklar ya kuvarsit ya da kalsit damarı. Hidroklorik asit ile kalsit olup olmadığını anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Galiba haklısınız. [QUOTE=Altispinoza]Maple leaf stonea benzettim. Ama muhteviyat farklı olabilir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222441.jpg[/IMG]
Şu bilgilere ulaştım. Su sertliğine etkisi düşük gibi görünüyor.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-31 14:51:48[/EDIT]
Kaya Cinsi
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar dilerim. Fotoğraflardaki kayanın ne cins olduğunu bilen var mıdır ? Malawi akvaryumunda kullanım alanı bulabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303571.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-28 23:07:58[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar dilerim. Fotoğraflardaki kayanın ne cins olduğunu bilen var mıdır ? Malawi akvaryumunda kullanım alanı bulabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303571.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-28 23:07:58[/EDIT]
Green Terror
[QUOTE=zafer3490][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Selam güvenilir bir tanktan takas yaparak terörün sayısını arttırabilirsin, akvaryum canlı duruyor... [:)] Zevkler ve renkler tartışılmaz ama doğal bir atmosfer görüntüsü daha çok seni cezbedecektir. Dekorlar biraz sahte havası katmış, Ben senin yerinde olsam arkadaki fonu düz siyaha çevirip içeride de doğal değişikliğe giderdim. Kök ve mağara havası katacak küplerle daha şık tasarımlar hoş durur kanımca [:nazar:][/QUOTE]
En kısa zamanda dekorasyon değişikliği için vakit ayırmaya çalışacağım. Bitkili bir şey düşünüyorum[:)]
[QUOTE=zafer3490][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Selam güvenilir bir tanktan takas yaparak terörün sayısını arttırabilirsin, akvaryum canlı duruyor... [:)] Zevkler ve renkler tartışılmaz ama doğal bir atmosfer görüntüsü daha çok seni cezbedecektir. Dekorlar biraz sahte havası katmış, Ben senin yerinde olsam arkadaki fonu düz siyaha çevirip içeride de doğal değişikliğe giderdim. Kök ve mağara havası katacak küplerle daha şık tasarımlar hoş durur kanımca [:nazar:][/QUOTE]
En kısa zamanda dekorasyon değişikliği için vakit ayırmaya çalışacağım. Bitkili bir şey düşünüyorum[:)]
Green Terror
[QUOTE=Aktasefe]Akvaryum çok güzel olmuş green terrorler de gayet sağlıklı görünüyor benim eski erkeğim ve yavrusu
Baba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/171120202210291.jpg[/IMG]
Oğul
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/291220202233581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Oğul çok tatlı maşallah [:)]
[QUOTE=Aktasefe]Akvaryum çok güzel olmuş green terrorler de gayet sağlıklı görünüyor benim eski erkeğim ve yavrusu
Baba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/171120202210291.jpg[/IMG]
Oğul
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/291220202233581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Oğul çok tatlı maşallah [:)]
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
