ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CROW_27
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ekim 2011 17:10
Son Ziyaret:
14 Mart 2013 13:37
Toplam Mesaj:
48 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
AHMET ÖZBİLGİNER
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
MUHASEBE
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
AHMET ÖZBİLGİNER
GAZİANTEP
GAZİANTEP
SON 10 MESAJI
Discus Rahatsızlık
Ahmet Bey merhaba
Ahmet Bey merhaba
Discuslar için ilaç kullanmak bence en son tercih olmalıdır.
Ayrıca bunu bilinçli şekilde yapmakta fayda vardır.Discusların en iyi özelliği ısı yükseltmeyle(30-32)arasında doğal olarak kendilerini tedavi edebilmeleridir.
Ayrıca Ahmet bey balığınız yeni tedaviden çıktığı için stres belirtisi göstermesi çok normaldir.
Bunun için sadece biraz sabır ve discusunuza biraz ilgi iyi gelecektir.Ayrıca ısıyı artırırsanız bu süreç daha da hızlı atacaksınızdır.
Saygılarımla.
SU ISINMIYOR !
Mustafa bey merhabalar
Mustafa bey merhabalar
Hüseyin beyin dediklerine katılıyorum,ayrıca bir kaç düzenleme ile bu sorunu atlata bilirsiniz.
Öncelikle şu konuda da sizi aydınlatmak isterim nacizane bilgilerle.Discuslar sıcak suyu severler doğrudur ama illa 30 olacak diye bir şey yoktur Mustafa bey 28-30 arası ideal bir sıcaklıktır discuslar için.Benim önerilerim ise şunlar
1)Dış veya sump filtre kullanıyorsanız ısıtıcıyı suyun çıkış yerine doğru yönlendirirseniz daha iyi olacaktır.Akvaryuma gelen su ilk başta ısıdan geçerek akvaryumu ısıtmaya başlayacaktır.
2)Strafor konusunda akvaryumun etrafını strafor ile sarmanız hem ısı kaybı hemde fatura için önemli bir nokta kış aylarında.
3)Hüseyin beyin dediği gibi ısınan su yukarı doğru hareket edeceği için ısıtıcıyı tabana da koya bilirsiniz.
4)Isıtıcıyı yeni almışsınız o yüzden kalibre hemen oturmaya bilir.Bu akvaryumdan akvaryuma değişiklik göstere bilir onun için sizden ricam kalibreyi tekrar etmenizde fayda vardır.
Saygılarımla
Albino Red Oscarlarım - " Akvaryumdaki Dehşet" Fragman sayfa 2
[QUOTE=fatihkarakaser]Cüneyt bey;
[QUOTE=fatihkarakaser]Cüneyt bey;
Anlaşılan gazı tam verememişiz :D Şaka bir yana sağlıklı bir Discus sürüsü her zaman keyif verir. İyi ki besledim diyebildiğim nadir balıklardandır Discus. Ben sanırım tek bir balık türüne takılı kalamıyorum sıkıntı orada :)
Saygılarımla..
[/QUOTE]
Fatih Abim merhaba,yine farklı bir balık türünde daha göz zevki yaşattın bize....
Emeğine ve yüreğine sağlık.
Maşallah canavar gibiler....
Fatih abi sağ olsun çoğu konuda gerçekten çok yardımcı olmuştur insanlara ticari kaygı gütmeden,
sadece iyilik adına çok şey paylaşmıştır ve hala çizgisinden ayrılmadan tam gaz devam ediyor.
Bende sayesinde yetiştim ve discus üzerinde yoğunlaştım.
Ama şunu bilirim ki insan emek verince başaramayacağı bir şey yoktur örnek bu akvaryum gibi....
Tekrardan emeğine sağlık Fatih ustam....
Bu arada Cüneyt abi Fotoları bekliyoruz haberin olsun!!!!
Saygılarımla...
72X25X40 uygun mu ?
[QUOTE=semenders] Arkadaşlar benim 72X23X40(h) bir akvaryumum var . buna erişkin kaç discus olur ? Şimdiden teşekkürler ![/QUOTE]
Saygılarımla
[QUOTE=semenders] Arkadaşlar benim 72X23X40(h) bir akvaryumum var . buna erişkin kaç discus olur ? Şimdiden teşekkürler ![/QUOTE]
Merhabalar
Bence tank ölçüleriniz yetersiz.Evet içine balık koya bilirsiniz ama günlük su değişimi yapsanız da balıklar muhtemelen küçük kalacaktır.Yani hem discuslar için hemde sizin için çok büyük sorun olacaktır.
Saygılarımla
Diskus Bakımı Hakkında Bilgi...
[QUOTE=bekirgok25]
Fatih hocam merhaba,
[QUOTE=bekirgok25]

Fatih hocam merhaba,
Uzun zamandır foruma resim eklenemiyordu
Akvaryumda son hal resımlerdeki gibi fakat balıklar çok ama çok ürkekler akvaryumun köşesinen hiç çıkmıyorlar
Sadece uzaktan izliyorum arada bi yemı alıp kaçıyorlar
Nedeni neden kaynaklı ve farklı stresini alacak balık öneriniz varmıdır?
tşk.
[/QUOTE]
Bekir bey Merhaba
Tankınıza maşallah çekelim öncelikle.
Fatih abime katılarak zaman en iyi ilaç olacaktır.
Bir tane bence eksik var oda pipo filitre onuda yaparsanız bence 10 numara olacaktır.
Discusa yeni başladım.
Hakan kardeşim merhaba
Bir de eğer maddi olarak müsaitsen kardeşim bir tane dış filitre şart olmuş.
CROW_27 2012-07-05 09:42:25
Hakan kardeşim merhaba
Balıkların hayırlı uğurlu olsun kardeşim.Tank ebatı ile hiç bir sorun yaratmaz beslediğin discuslar.
Sorun olarak gördüğün ise kardeşim Discuslara has bölge belirleme olabilir o yüzden kardeşim mümkün olduğunca rahatsız etmemekte fayda var.
Balıkları yanık değil kardeşim sıkıntı yoktur bence ama biraz daha form olarak üzerinde durulması lazım.
Ama oda çok sıkıntı değil kardeşim biraz özen sadece....
Sayı olarak az kardeşim ama tankın ve balıklarının sonradan büyümesi konusunda baz aldığımız da bu sayı sorun yaratmazsa balıklarda(mutsuz olmaları,stresli olmaları)gibi hiç başka balık ekleme kardeşim çünkü bu bir risktir.
Türleri konusunda şuan için bir şey demek çok yanlış olur kardeşim çünkü balıklar 6-16 aylık arası türlerini sergilemeye başlarlar en belirgini 12-16 aylık olduklarında yansır.
Tekrardan hayırlı olsun..
Saygılarımla
Bir de eğer maddi olarak müsaitsen kardeşim bir tane dış filitre şart olmuş.
Şuan için cam cam olarak bakıp biraz daha büyüte bilirsen daha güzel olur ve bitkili veya da dekorlu olarak akvaryumu düzenleye bilirsin kardeşim.....
Discuslar hakkında yorumlarınız
[QUOTE=sufy] Üstadım kankurdu sanki labaratuvar ortamında oluşturulmuş insanlık için adeta bir frankeştayn gibi bahsediyosunuz lütfen. Balıklarımıza verdiğimizde balıklar sanki kimyasala maruz kalmış gibi ölecekler zannediliyor. Dediğinize katılıyorum nereden toplandığı çok önemli. Biz arkadaşımın arıcılık yaptığı bi yerde kurt bulduk. Derede ve topladık bu hayvanın neresinde ağır metal var hala çözemedim. Bilmediğim konuda ısrar etmem ama arkadaşın araştırmasının neticesini merakla beklerim. Eğerki benim gördüğüm kurdun beslendiği derede ağır metaller varsa oradaki köy komple ağır hasta olmalı. Bahçeler bağlar onunla sulanıyor. Ben Ankaradayım pazara gelen sebzelerin çoğu böyle dere suları ile sulanıyor. Hepimiz nice ağır metallere maruz kalıyoruz. Zararlı olabilir inat etmiyorum ama her canlıya Cenab- Allah bir bağışıklık sistemi vermiş. Evlerde beslenen kedi sokağa çıktığı zaman fareyi yemezmi. Yaradılışı gereği yicektir. Bize iğrenç ve zararlı görünebilir ama bu hayvanların doğasında var bu. Arkdaşımızın biride amazon da kurt olduğunu düşünmek hayalperestliktir diyor. Ben kimsenin kalbini kırmamamak için uzatmak istemedim ama bu hayvan sanki Cennette yaşıyormuş gibi hiç kurt yemiyor heralde. Fazla uzatmaya gerek yok herkesin doğruları var benim doğrularım bu demiyorum ama tecrübelerim bu...
[/QUOTE]
CROW_27 2012-06-14 11:13:04
[QUOTE=sufy] Üstadım kankurdu sanki labaratuvar ortamında oluşturulmuş insanlık için adeta bir frankeştayn gibi bahsediyosunuz lütfen. Balıklarımıza verdiğimizde balıklar sanki kimyasala maruz kalmış gibi ölecekler zannediliyor. Dediğinize katılıyorum nereden toplandığı çok önemli. Biz arkadaşımın arıcılık yaptığı bi yerde kurt bulduk. Derede ve topladık bu hayvanın neresinde ağır metal var hala çözemedim. Bilmediğim konuda ısrar etmem ama arkadaşın araştırmasının neticesini merakla beklerim. Eğerki benim gördüğüm kurdun beslendiği derede ağır metaller varsa oradaki köy komple ağır hasta olmalı. Bahçeler bağlar onunla sulanıyor. Ben Ankaradayım pazara gelen sebzelerin çoğu böyle dere suları ile sulanıyor. Hepimiz nice ağır metallere maruz kalıyoruz. Zararlı olabilir inat etmiyorum ama her canlıya Cenab- Allah bir bağışıklık sistemi vermiş. Evlerde beslenen kedi sokağa çıktığı zaman fareyi yemezmi. Yaradılışı gereği yicektir. Bize iğrenç ve zararlı görünebilir ama bu hayvanların doğasında var bu. Arkdaşımızın biride amazon da kurt olduğunu düşünmek hayalperestliktir diyor. Ben kimsenin kalbini kırmamamak için uzatmak istemedim ama bu hayvan sanki Cennette yaşıyormuş gibi hiç kurt yemiyor heralde. Fazla uzatmaya gerek yok herkesin doğruları var benim doğrularım bu demiyorum ama tecrübelerim bu...
[/QUOTE]
Merhaba mehmet bey günaydınlar
Akvaryumforum özel üyesi olan Bir su ürünleri mühendisi arkadaş ummalı bir çalışma ile ancak %60 dan %7 kalacak şekilde mikroptan arındırılmış bulunmaktadır.sonra sizin bir kaç sorunuza bu makale cevap vermiş.
Bu makale www.akvryumforum.com dan alıntıdır.
Orjinal link
Tubifexler pis suların içerisindeki canlı organizmaların yok edilmesi için üreyen bir tür canlı türü diyebiliriz.Ölü bir hayvanı bir yere gömerseniz bir süre sonra kurtların oluştuğunu ve hayvanı yemeye başladığını görürsünüz.İşte tubifex tamda buydu.Su ortamında bulunan çürükcüller ya da organizma öğütücüler diyebiliriz.
Tubifex canlıları suyun ılık veya ılıktan biraz daha soğuk olan bölgelerinde yaşıyan canlılardır.Bünyeleri en kötü şartlara bile alışık olduğundan suyun sıcaklığı 14 dereceye kadar düşsede yaşamayı başarırlar.Bulundukları su ortamlarında öğütebilecekleri çürükcül organizmalar en önemli yiyecek besinleridir.Bizim aklımıza gelen pis ortamlar , örneğin lağım kenarlarında yaşarlar.Fakat lağımın olmadığı daha temiz ortamlarda da muazzam şekilde ürerler.Lağım kenarlarında bize göre zararlı ve pis maddelerin aksine o ortamda bulunan başka organizmalar ile beslenir fakat lağım ortamındaki pis suyuda süzdüğü için mikropları bünyesine almış olur.Süzer diyorum çünkü evet tubifexler bir midye gibi suyu berraklaştırma yeteneğine sahiptirler.Tubifexlerin içi boş tek bağırsaktan oluşan ve ortamdaki suyu süzerek beslenen canlılardır.Yaşadıkları su ortamında yüksek derecede oksijen olması ve akıntı olması 1.dereceden şartlar arasındadır.Akıntının hızı önemli değildir.Sudaki hareket onlara yetecektir.Nemli özel bir toprak ( özel diyorum çünkü gübreleme yöntemi ile elde edilen toprak ) üremeleri için 2.dereceden şart olan maddedir.
Tubifex canlıları suyun ılık veya ılıktan biraz daha soğuk olan bölgelerinde yaşıyan canlılardır.Bünyeleri en kötü şartlara bile alışık olduğundan suyun sıcaklığı 14 dereceye kadar düşsede yaşamayı başarırlar.Bulundukları su ortamlarında öğütebilecekleri çürükcül organizmalar en önemli yiyecek besinleridir.Bizim aklımıza gelen pis ortamlar , örneğin lağım kenarlarında yaşarlar.Fakat lağımın olmadığı daha temiz ortamlarda da muazzam şekilde ürerler.Lağım kenarlarında bize göre zararlı ve pis maddelerin aksine o ortamda bulunan başka organizmalar ile beslenir fakat lağım ortamındaki pis suyuda süzdüğü için mikropları bünyesine almış olur.Süzer diyorum çünkü evet tubifexler bir midye gibi suyu berraklaştırma yeteneğine sahiptirler.Tubifexlerin içi boş tek bağırsaktan oluşan ve ortamdaki suyu süzerek beslenen canlılardır.Yaşadıkları su ortamında yüksek derecede oksijen olması ve akıntı olması 1.dereceden şartlar arasındadır.Akıntının hızı önemli değildir.Sudaki hareket onlara yetecektir.Nemli özel bir toprak ( özel diyorum çünkü gübreleme yöntemi ile elde edilen toprak ) üremeleri için 2.dereceden şart olan maddedir.
Mehmet bey diyor ki
''Derede ve topladık bu hayvanın neresinde ağır metal var hala çözemedim ?''
Makalenin verdiği cevap(Kırmızı ile işaretledim)
''Lağım kenarlarında bize göre zararlı ve pis maddelerin aksine o ortamda bulunan başka organizmalar ile beslenir fakat lağım ortamındaki pis suyuda süzdüğü için mikropları bünyesine almış olur.Süzer diyorum çünkü evet tubifexler bir midye gibi suyu berraklaştırma yeteneğine sahiptirler.Tubifexlerin içi boş tek bağırsaktan oluşan ve ortamdaki suyu süzerek beslenen canlılardır ''
Sonra temizlenme işlemi hakkında ki çalışmayı da paylaşmak isterim.
Özel yapım ufak bir akvaryumdan (50*40*30 ) 1 top ya da öbek ile dere kenarından alınan tubifexleri 30 küsür deneme yanılma sonucu ile üretip başarıya ulaşmış bulunmaktayız.Her yanlış deneme sonucunda 1 top yani şuana kadar 29 top tubifex öldürdük.30 da ürettik.Tubifexler yaptığımız akvaryumda 1 hafta kadar yaşıyorlar daha sonrasında ölüyorlardı.Yaklaşık 1 aydır 1 öbek tubifexin 11 öbek şeklinde çoğalıp gözle görülür biçimde arttığını gözlemledik.Dereden ilk aldığımız tubifex örnekleri ile aradan zaman geçip bizim besledigimiz ve çoğalttığımız tubifexleri laboratuar ortamlarında incelediğimizde ise mikrop denilen zararlı maddelerin %60lardan %7lere kadar indiğinide kayıt altına aldık.
Bence %7 bile bir risk diye düşünüyorum Discus da.....
Mehmet bey sizin böyle temizleme işlemi yaptınız mı acaba ? yada böyle bir bilimsel çalışma ?
(Bilimsel anlamda diyorum çünkü bu araştırma bu işi gerçekten okulunu okumuş kişilerce yapılmış ve deneysel anlamda ortaya konan bir çalışma var....)
Evet bu makalede artı yanları da var kabul ediyorum tubifex'in ama böyle bir çalışmayla ve üretimle belli bir nesilden sonrası faydalı olduğunu tüm gerçekliğiyle göre biliyoruz.
Bende kimsenin kalbini kırmak istemem ama Her zaman büyüklerimin bir sözü bende derin etki yaratmıştır.
''Doğru yazan kalem her zaman,kılıçtan keskindir ve saygı duyulması lazımdır.......''
Saygılarımla....
Discuslar hakkında yorumlarınız
[QUOTE=Karaburuk]Discuslar doğal ortamında ne yiyor ne ile besleniyor nasıl ürüyor bilgisi olan var mı? Ayrıca herkes kendi tecrübeleriyle konuşur kendi doğrularıyla üretir veya besler büyütür. herkese saygı göstermek lazım boşuna forumlarda tartışmaya veya telefonla arayıp (beni çok aradılar discus hakkında gelin yüzyüze tecrübe edelim bilgi paylaşalım teklifime rağmen) çarpışmaya lüzum yok. balıklarınızı iyi gözlemleyin hareketleri ve görünüşleri size herşeyi anlatıyor. Saygılar...
Video çok net olmamakla beraber ne olduğu açıkca bellidir.[/QUOTE]
kebodiscus 2012-06-14 01:13:52
[QUOTE=Karaburuk]Discuslar doğal ortamında ne yiyor ne ile besleniyor nasıl ürüyor bilgisi olan var mı? Ayrıca herkes kendi tecrübeleriyle konuşur kendi doğrularıyla üretir veya besler büyütür. herkese saygı göstermek lazım boşuna forumlarda tartışmaya veya telefonla arayıp (beni çok aradılar discus hakkında gelin yüzyüze tecrübe edelim bilgi paylaşalım teklifime rağmen) çarpışmaya lüzum yok. balıklarınızı iyi gözlemleyin hareketleri ve görünüşleri size herşeyi anlatıyor. Saygılar...
Video çok net olmamakla beraber ne olduğu açıkca bellidir.[/QUOTE]
Murat bey merhaba Hayırlı akşamlar
Ellerinize sağlık murat bey balıklar güzel gözüküyor ama tam anlamıyla gelişimlerini gösteren(büyümüş hallerini ) bir video da koyarsanız tam olacak.
Birde kurttan başka bir yemlerde kullanıyormusunuz ?
Bende merak ettim aslında murat bey gelişimleri nasıl oldu diye.
Aslında dediğiniz gibi her yiğidin bir yoğurt yemesi farklıdır bu yüzden zaten discus yarışmaları var herkes aynı besleseydi böyle bir yarışmada mantıken olamayacaktı.
Saygılarımla.....
Discuslar hakkında yorumlarınız
[QUOTE=FRaVF]
CROW_27 2012-06-12 18:38:20
[QUOTE=FRaVF]
Cem bey ısıya dikkat ediyorum tuz'u normal bildğimiz iyotsuz tuzmu kullanmamı tavsiye edersiniz yoksa akvaryumcularda satılan tablet tarzındaki tuzumu ikisininde özelliği aynımı
[/QUOTE]Kesinlikle tuz kullanmayın derim çünkü atacağınız tuz ph'ı azda olsa etkilecektir ama suyunuz sertleştirecektir buda discusta istenilen bir durum değildir boş yere strese sokmuş oluruz discuslarınızı yeni alışmaya çalışan discuslarınza bu müdahale iylikten çok zarar verir.Piğmentler kayboluyorsa bu demekki kalıcı piğment değil bu yüzden piğmentin gitmesi için yol çok basit suyu mümkün olduğunca taze tutmak ve çok aşırı akvaryuma müdahale de bulunmamak lazım.
Isıyı 32 derececeye çıkara bilirseniz ve Fatih bey yedikleri yeme az bir şey sarımsak suyu damlata bilirseniz sorun kalkacaktır.
Isıyı 1 hafta süreyle sabit tutarsanız daha da iyi olacaktır.
Isı yükseldiği için akvaryumda oksijen azalacaktır bu konu da da mümkün olduğunca Fatih bey havalandırmanızı en üst seviyeye taşımanız rica edeceğim (Hava motorunu en güçlü seviyeyle çalıştırılması gibi)
Saygılarımla.....
Discuslar hakkında yorumlarınız
[QUOTE=FRaVF]
CROW_27 2012-06-12 17:28:36
[QUOTE=FRaVF]
Çok Teşekkür ederim fatih abi bilgilerini paylşatığın için günlük su değişimini aldğımdan beri yapıyorum hemen hemen 1 hafta falan oldular fotograflar ilk aldığımda çekktiğim fotoğraflardı ve dedğiniz gibi akvaryumcudan aldım balıkları tavsiyeleriniz için çok sağolun
[/QUOTE]Merhabalar Fatih bey
Sevgili Fatih(FATİH KARAKAŞER) abimin dediği gibi yemlemesine dikkat edersen hiç bir sorun olmaz.
Discus Gönül işidir ona ne kadar gönül verirsen o kadar daha da iyi olacaktır.
örnek vermek gerekirse bende bulunan bir diamondun önce ki ve sonra ki halini koymak isterim.
İlk aldığım hali
Sonra ki hali
Biz istiyoruz ki Fatih bey en güzel olan bizim elimize geçsin her şey güzel olsun ama olmuyor işte bazen.
Ama sizin discuslarınızın ve diğer discusların yaşadığı(Zayıf kalması) sadece akvaryumcular da geçerli değil,bazı üreticiler içinde geçerli.Ürettiği balıkların içinden en güzellerini seçip geri kalanını satış yoluyla elden çıkarıyorlar bizim en büyük sorunumuz bu orta da malesef çok ilgi ve tecrübe isteyen discuslar dolaşıyor.
Bu işe gönül vermiş abilerim ve kardeşlerimde bana katılacaktır eminim bu tip satış yerine yeni başlayacak arkadaşlara özellikle düzgün olanı vermeliyiz ki o insanlar bu hobiden tat alsın.
Yanık ve zayıf kalmış balık düzeltile bilir ama bunu yapacak tek şey bilgi ve tecrübeden geçer.
Fatih bey sizin balıklarınız maşallah güzeller sağlam bir bakımla hiç bir sorun kalmaz.
Şimdiden Hobici yüreğinize sağlık diliyorum.....
Esenle kalmanız dileklerimle FATİH bey
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



