ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dodo4132
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2006 00:16
Son Ziyaret:
11 Mart 2012 18:32
Toplam Mesaj:
78 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan Mani
Doğum Tarihi:
29 Mart 1981
Yaş:
45
İl:
Zonguldak
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
80*40*28
200 wat atman ısıtıcı, ehiem 2006 iç filitre,atman ef1 dış filitre. 4 papağan ciklet,3 yunus
SON 10 MESAJI
Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132][QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.[/QUOTE]
Sanırım suya tamamen sokulmadığı halde ısıtıcı içinde oluşan neme de hiç dikkat etmediniz. Ve etrafınızda ki ısıtıcı mantığı ile çalışan cihazları hiç incelemediniz, bakmadınız. Bir ara kurutma makinenizin tellerine bir bakmanızı rica edeceğim sizden en kolay onlarda görebilirsiniz kullanılan tel aynı ısıtıcıdaki gibidir. Yine aynı teli katalitiklerdeki elektrikli ısıtıcı bölümünde de görebilirsiniz.
Size vakumlama yapılmasının nedenini anlatmaya çalıştım ama yeniden daha iyi açıklamak gerekirse. Bahsettiğimiz ampul örneğinde kullanılan tel çok incedir ve "hava ile temas ettiği anda tel yanar". İçeride hava olmazsa ateşde olmaz. Vakumlamanın sebebi budur bu gibi durumlar dışında vakumlama yapılmaz.
[/QUOTE]dodo4132 2010-02-13 21:58:28
[QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132][QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
[/QUOTE]Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.[/QUOTE]
Sanırım suya tamamen sokulmadığı halde ısıtıcı içinde oluşan neme de hiç dikkat etmediniz. Ve etrafınızda ki ısıtıcı mantığı ile çalışan cihazları hiç incelemediniz, bakmadınız. Bir ara kurutma makinenizin tellerine bir bakmanızı rica edeceğim sizden en kolay onlarda görebilirsiniz kullanılan tel aynı ısıtıcıdaki gibidir. Yine aynı teli katalitiklerdeki elektrikli ısıtıcı bölümünde de görebilirsiniz.
Size vakumlama yapılmasının nedenini anlatmaya çalıştım ama yeniden daha iyi açıklamak gerekirse. Bahsettiğimiz ampul örneğinde kullanılan tel çok incedir ve "hava ile temas ettiği anda tel yanar". İçeride hava olmazsa ateşde olmaz. Vakumlamanın sebebi budur bu gibi durumlar dışında vakumlama yapılmaz.
[/QUOTE]
Kurutma makinesi telleri ve normal ısıtıcı rezistans telleri akvaryum içindeki ısıtıcıyla bir tutulamaz. çalışma alanları farklıdır. bahsettiğiniz ısıtıcılar basınç altında çalıştırılmadığından vakumlama yapılmaz. akvaryum ısıtıcısı cam tüp içinde suya daldırılarak çalıştırılır. ve dolayısı ile basınç altında çalışmaktadır. ve ayrıca akvaryumumda şimdiye kadar 3 tane ısıtıcı değiştirmek zorunda kaldım. ve hiç bir ısıtıcımın içinde neme rastlamadım. zaten nem varsa vakumlama kaybolmuş demektir. vakumsuz olarak ısıtıcı camı değiştirirseniz öyle nemle karşılaşırsınız. Yinede herşey sizin inandığınız gibi olsun.
Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=aliberk]
10 dk yanmış bir lambanın üzerine elini koy bakalım ısıyı hissetmiyecekmisin.
[QUOTE=aliberk]
dodo4132 eğer vakumlama olsaydı termostaki gibi ısıyı iletmezdi.
[/QUOTE]Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.
[QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
[/QUOTE]Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.
Akvaryum Elektrik Maliyeti Hesaplama Tablosu
Sağol hocam yararlı bir tablo olmuş. zaten metrik hesaplar okadar gerekli değil. en iyi metrik hesaplarımı yaptım diyen bile yanılmış olur. - + 3 tl fazla yada daha az yansır faturaya oda ısıtıcı farkından kaynaklanır.dodo4132 2010-02-13 01:44:25
Sağol hocam yararlı bir tablo olmuş. zaten metrik hesaplar okadar gerekli değil. en iyi metrik hesaplarımı yaptım diyen bile yanılmış olur. - + 3 tl fazla yada daha az yansır faturaya oda ısıtıcı farkından kaynaklanır.
Isıtıcı (Cam Tamiri)
Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
Papağan balığımın yavruları
Bende papağan balığı hastasıyım. Gözünüz aydın hayırlı uğurlu olsun yavrularınız. Bendede 4 tane var. Renkleri daha gri boyları küçük 2.5 cm civarında kırmızı renklere ulaşmadılar. Şimdiye kadar beslediğim balıklar içinde en cana yakın balık türü papağan ciklet. Genlerle oynama olayına gelince bunu bir çok balık türünde yapıyorlar zaten. Hangimiz elimizdeki balığın saf olduğuna eminki.dodo4132 2010-02-11 19:01:47
Bende papağan balığı hastasıyım. Gözünüz aydın hayırlı uğurlu olsun yavrularınız. Bendede 4 tane var. Renkleri daha gri boyları küçük 2.5 cm civarında kırmızı renklere ulaşmadılar. Şimdiye kadar beslediğim balıklar içinde en cana yakın balık türü papağan ciklet. Genlerle oynama olayına gelince bunu bir çok balık türünde yapıyorlar zaten. Hangimiz elimizdeki balığın saf olduğuna eminki.
Birde yavruların resimlerini yayınlarsanız sevinirim.
papağanlarımın rengi siyah
Yunus ve sarı prensesler ilerde yapmayı planladığım tank için misafir konumundalar. 2 ay civarı sabretmeleri gerekecek. Küçük oldukları için şu anda problem yaşamıyorum. Gayet iyi anlaşıyor gibi görünüyorlar. Henüz bir kavga yada kovalama görmedim. Teksorun bu papağanların rengi kafamı karıştırıyor. Büyümeleri yavaş oluyor galiba papağan balıklarının. Tank küçüklüğüde etken tabiki.
Yunus ve sarı prensesler ilerde yapmayı planladığım tank için misafir konumundalar. 2 ay civarı sabretmeleri gerekecek. Küçük oldukları için şu anda problem yaşamıyorum. Gayet iyi anlaşıyor gibi görünüyorlar. Henüz bir kavga yada kovalama görmedim. Teksorun bu papağanların rengi kafamı karıştırıyor. Büyümeleri yavaş oluyor galiba papağan balıklarının. Tank küçüklüğüde etken tabiki.
papağanlarımın rengi siyah
1 ay önce 4 tane papağan aldım daha küçükler. Olumsuz yönlerinide biliyorum. (Hatırlatma yapacak arkadaşlar olabilir) Sorun şu bu balılar gri-siyah boyları kuruklarıyla birlikte 2.5 cm bunun renkleri kırmızı olacakmı acaba. Akvaryumcu olur dedi. Aldığım günden bu güne tetra red parrot renklendirici yemi kullanıyorum. papağanların kırmızı rengi yada turuncu rengi almaları ne kadar zaman alır. Papağan konusunda tecrübe edinmiş arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler.
1 ay önce 4 tane papağan aldım daha küçükler. Olumsuz yönlerinide biliyorum. (Hatırlatma yapacak arkadaşlar olabilir) Sorun şu bu balılar gri-siyah boyları kuruklarıyla birlikte 2.5 cm bunun renkleri kırmızı olacakmı acaba. Akvaryumcu olur dedi. Aldığım günden bu güne tetra red parrot renklendirici yemi kullanıyorum. papağanların kırmızı rengi yada turuncu rengi almaları ne kadar zaman alır. Papağan konusunda tecrübe edinmiş arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler.
Hava Motorunun Sesini Yok Etme!ISINMA PROBLEMİ YOK
dodo4132 2010-01-31 16:01:49
Hava motoru elektro mekanik bir alettir. Dolayısı ile bir üreteç değildir. İçine aldığı havayı sıkıştırıp itme gücüyle akvaryuma verir. İçinde hava yoksa sıkıştıracak havada olmaz. dolayısı ile akvaryuma hava basamaz. Hava almalıki hava basabilsin. pompanın içine hava çekerseniz hava basar. su çekerseniz su basar. Hava motorlarının hava üretebilme gibi bir becerileri olsaydı komple kavuçukla kaplanmış olarak imal edillirdi böylece motorun dış dünyayla bağlantısı kesilir ve ses problemide yaşıyor olmazdık.
BATI KARADENİZ HOBİCİLERİ
Merhaba. Ben Zonguldak merkezdeyim. Daha önce melek ve canlı doğurganlar besliyordum. 1 hafta önce 3 sarprenses 2 portakal prenses 2 beyaz prenses. 2 mavi prenses 2 yunus alarak beslemeye başladım hayırlısı. Balıklarımın ortalama boyları 3 cm. ilerde çoğaldıklarında paylaşıma başlarız inşallah.
Merhaba. Ben Zonguldak merkezdeyim. Daha önce melek ve canlı doğurganlar besliyordum. 1 hafta önce 3 sarprenses 2 portakal prenses 2 beyaz prenses. 2 mavi prenses 2 yunus alarak beslemeye başladım hayırlısı. Balıklarımın ortalama boyları 3 cm. ilerde çoğaldıklarında paylaşıma başlarız inşallah.
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
