ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ReyKey
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ağustos 2011 23:24
Son Ziyaret:
11 Mart 2026 01:36
Toplam Mesaj:
272 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ÇAĞRIHAN ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
07 Ocak 1995
Yaş:
31
İl:
Adana
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağrıhan Öztürk
İlangi Candır.
150-60-60 Tropheus İlangi Yellow
140-60-40 boş
İlangi Candır.
150-60-60 Tropheus İlangi Yellow
140-60-40 boş
SON 10 MESAJI
Akvaryum Camlarını Silikondan Nasıl Ayırabilirim?
[QUOTE=Koray Balcı][VID]https://www.youtube.com/watch?v=3M19FOgDZfc[/VID][/QUOTE]
İlgin için teşekkür ederim Koray Abi, hemen hemen videodaki teknikleri uyguladım.Ama videodaki kadar camlar kolay esnemiyor silikondan ve sadece ön camın 2 kenarını silikondan ayırabildm.(Ön cam ve diğer camlar arasında silikon payı vardı.) Diğer birleşen kenarların arasında hiç boşluk yok, maket bıçağı girmiyor bile.Bakalım bi şekilde ayırmaya çalışacağım.Teşekkür ederim video ile yardımda bulunduğun için.
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Oncelikle videodaki kadar kolay birsey degil.cok dikkat istiyor.
Ozellikle kayit-kusaklilarda daha zor oluyor.silikon devam ederken bir anda silikonsuz ama cok guclu bir yapistirici kullanılmış bir bölgeye geliyorsunuz.burada sarpa sariyor.zorladiginizda pul kalkmasi,catlak, patlak diye devam ediyor.kalan camlarla da yeni bir proje olusturmaya geliyor sira.farkina varmadan biryerlerinizde ciddi kesikler olup olmadigini is bitince kontrol ediniz...
Elmasi akvaryumu dagitmadan once de kullanmak tehlikeli,gerilim altinda oldugu icin camlar yine catlama patlama yapabiliyor.
Denedim daha once.200 lt'lik kayit kusak yenileme olayi sarpa sardi.sinirlenince de parcaladim iyice...tek kisi olmak da isi zorluyor...[/QUOTE]
Mehmet abi dediğin gibi tehlikeli bir iş, o yüzden elmasla kesme işini en son planda tutuyorum şimdilik eğer dağıtamazsam akvaryumu. Teşekkür ederim düşüncelerin için.
[QUOTE=AhmetEmre]Akvaryumun camlarını ayırıp daha küçük bir akvaryum yapmak ile uğraşmak yerine istediğiniz boyutta bir akvaryum ile takas (ki sizin akvaryum daha büyük diye ek şeyler isteyebilir ya da zaten parçalanacağı zaman ekstra bir şeyiniz olmayacağı için takası kolay kılmak adına ek bir şey istemeden takas yapabilirsiniz) veya satıp yerine istenen boyda akvaryum alınabilir.
Şimdi ayırır küçültür keser birleştirir derken bir kaza olur koca akvaryum çöp dediğimi düşünün derim.
Camları camlara zarar vermeden silikon sökebilen bir kimyasal ile(ne olduğunu bilmiyorum ama 1-2 istisna dışında asitler camları eritemez ) ayırabilirsiniz.[/QUOTE]
Selam Ahmet,bahsettiğin gibi takas mantıklı hem daha büyük akvaryuma ihtiyacı olan biri yararlanmış olur hem de tehlikeli işlere hiç bulaşmamış oluruz fakat Elimde bulunan akvaryumu su dinlendirme tankı oalrak kullanmıştım çok görselliği olan bi akvaryum değil ve yeni yapacağım akvaryum ölçüleride sabit bir kitaplığın bir gözüne göre olacak o yüzden belli ölçülerde cama ihtiyacım var.Çok teşekkür ederim düşüncelerin için.
[QUOTE=Koray Balcı][VID]https://www.youtube.com/watch?v=3M19FOgDZfc[/VID][/QUOTE]
İlgin için teşekkür ederim Koray Abi, hemen hemen videodaki teknikleri uyguladım.Ama videodaki kadar camlar kolay esnemiyor silikondan ve sadece ön camın 2 kenarını silikondan ayırabildm.(Ön cam ve diğer camlar arasında silikon payı vardı.) Diğer birleşen kenarların arasında hiç boşluk yok, maket bıçağı girmiyor bile.Bakalım bi şekilde ayırmaya çalışacağım.Teşekkür ederim video ile yardımda bulunduğun için.
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Oncelikle videodaki kadar kolay birsey degil.cok dikkat istiyor.
Ozellikle kayit-kusaklilarda daha zor oluyor.silikon devam ederken bir anda silikonsuz ama cok guclu bir yapistirici kullanılmış bir bölgeye geliyorsunuz.burada sarpa sariyor.zorladiginizda pul kalkmasi,catlak, patlak diye devam ediyor.kalan camlarla da yeni bir proje olusturmaya geliyor sira.farkina varmadan biryerlerinizde ciddi kesikler olup olmadigini is bitince kontrol ediniz...
Elmasi akvaryumu dagitmadan once de kullanmak tehlikeli,gerilim altinda oldugu icin camlar yine catlama patlama yapabiliyor.
Denedim daha once.200 lt'lik kayit kusak yenileme olayi sarpa sardi.sinirlenince de parcaladim iyice...tek kisi olmak da isi zorluyor...[/QUOTE]
Mehmet abi dediğin gibi tehlikeli bir iş, o yüzden elmasla kesme işini en son planda tutuyorum şimdilik eğer dağıtamazsam akvaryumu. Teşekkür ederim düşüncelerin için.
[QUOTE=AhmetEmre]Akvaryumun camlarını ayırıp daha küçük bir akvaryum yapmak ile uğraşmak yerine istediğiniz boyutta bir akvaryum ile takas (ki sizin akvaryum daha büyük diye ek şeyler isteyebilir ya da zaten parçalanacağı zaman ekstra bir şeyiniz olmayacağı için takası kolay kılmak adına ek bir şey istemeden takas yapabilirsiniz) veya satıp yerine istenen boyda akvaryum alınabilir.
Şimdi ayırır küçültür keser birleştirir derken bir kaza olur koca akvaryum çöp dediğimi düşünün derim.
Camları camlara zarar vermeden silikon sökebilen bir kimyasal ile(ne olduğunu bilmiyorum ama 1-2 istisna dışında asitler camları eritemez ) ayırabilirsiniz.[/QUOTE]
Selam Ahmet,bahsettiğin gibi takas mantıklı hem daha büyük akvaryuma ihtiyacı olan biri yararlanmış olur hem de tehlikeli işlere hiç bulaşmamış oluruz fakat Elimde bulunan akvaryumu su dinlendirme tankı oalrak kullanmıştım çok görselliği olan bi akvaryum değil ve yeni yapacağım akvaryum ölçüleride sabit bir kitaplığın bir gözüne göre olacak o yüzden belli ölçülerde cama ihtiyacım var.Çok teşekkür ederim düşüncelerin için.
Akvaryum Camlarını Silikondan Nasıl Ayırabilirim?
Yok hocam denedim ikisini de.Camlar arasında hiç silikon boşluğu yok. Elmasla kesmeye çalışacağım umarım elimde kalmaz :D
Yok hocam denedim ikisini de.Camlar arasında hiç silikon boşluğu yok. Elmasla kesmeye çalışacağım umarım elimde kalmaz :D
Akvaryum Camlarını Silikondan Nasıl Ayırabilirim?
Selamlar.
Elimde 80-40-50 boyutlarında 6mm akvaryum var.Daha küçük boyutlarda bir akvaryum yapacağım. Bu akvaryumun camlarını kullanmak istiyorum ama camları silikonlarından ayıramadım.Canların arasında hiç pay yok.Bir yöntem yada herhangi bir tavsiyesi olan varsa sevinirim.Diğer bir sorumda oldu da camları ayıramaz isem camları akvaryum üzerinde elmasla kesip ayırmaya çalışsam olur mu acaba?[EDIT]ReyKey,2017-08-25 04:08:18[/EDIT]
Selamlar.
Elimde 80-40-50 boyutlarında 6mm akvaryum var.Daha küçük boyutlarda bir akvaryum yapacağım. Bu akvaryumun camlarını kullanmak istiyorum ama camları silikonlarından ayıramadım.Canların arasında hiç pay yok.Bir yöntem yada herhangi bir tavsiyesi olan varsa sevinirim.Diğer bir sorumda oldu da camları ayıramaz isem camları akvaryum üzerinde elmasla kesip ayırmaya çalışsam olur mu acaba?[EDIT]ReyKey,2017-08-25 04:08:18[/EDIT]
Tropheus İlangi Yellow
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=MCBowZxLvvY[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=MCBowZxLvvY[/VID]
Tropheus İlangi Yellow
Uzun aradan sonra akvaryumun be balıkların son halleri. [:)]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/164.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/165.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/166.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/1_167.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/168.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/169.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/170.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/171.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/172.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/173.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/174.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/175.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/176.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/177.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/179.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/180.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/181.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/183.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/184.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/187.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/188.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/190.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/191.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/192.JPG[/IMG]
Uzun aradan sonra akvaryumun be balıkların son halleri. [:)]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/164.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/165.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/166.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/1_167.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/168.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/169.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/170.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/171.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/172.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/173.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/174.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/175.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/176.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/177.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/179.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/180.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/181.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/183.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/184.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/187.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/188.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/190.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/191.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/114835/192.JPG[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Selamlar.
63-38-40h ölçülerinde odamda hoş bir boşluk var.Buraya bitkili tank yapıyorum.Led aydınlatma yapmayı düşünüyorum ama hangi çeşit ledden kaçtane almam gerekiyor anlayamadım.Bana bu konuda yardımcı olacak abilerimden yorumlarını bekliyorum.
Saygılar, İyi Hobiler.[EDIT]ReyKey,2015-07-19 18:59:46[/EDIT]
Selamlar.
63-38-40h ölçülerinde odamda hoş bir boşluk var.Buraya bitkili tank yapıyorum.Led aydınlatma yapmayı düşünüyorum ama hangi çeşit ledden kaçtane almam gerekiyor anlayamadım.Bana bu konuda yardımcı olacak abilerimden yorumlarını bekliyorum.
Saygılar, İyi Hobiler.[EDIT]ReyKey,2015-07-19 18:59:46[/EDIT]
İlangilerim Çok Ürkek, Rehabilite Etmem Lazım.
Yorumlarınız için teşekkür ederim bende artık sadece yem atıp çekiliyorum onların alışmasını bekleyeceğim.Bu aralar biraz daha iyiler..
[QUOTE=ik55]Hocam ikolalar balıklarından büyükse akvaryumdan çıkarmanı tavsiye ederim, birde akvaryuma 3-4 tane demosoni eklersen, demosoniler sıcak kanlılıkları sayesinde balıklarına cesaret verir, arada tablet yemlerden cama yapıştırarak yemlemede yaparsan sorunun çözülür diye umuyorum. [/QUOTE]
İkolalar küçük yavru daha 4-5 cm oldular.
Bu aralar sıcaklık akvaryumda 32 derece oldu sıcaklıktan korkmaya başladım :)[:?]
Yorumlarınız için teşekkür ederim bende artık sadece yem atıp çekiliyorum onların alışmasını bekleyeceğim.Bu aralar biraz daha iyiler..
[QUOTE=ik55]Hocam ikolalar balıklarından büyükse akvaryumdan çıkarmanı tavsiye ederim, birde akvaryuma 3-4 tane demosoni eklersen, demosoniler sıcak kanlılıkları sayesinde balıklarına cesaret verir, arada tablet yemlerden cama yapıştırarak yemlemede yaparsan sorunun çözülür diye umuyorum. [/QUOTE]
İkolalar küçük yavru daha 4-5 cm oldular.
Bu aralar sıcaklık akvaryumda 32 derece oldu sıcaklıktan korkmaya başladım :)[:?]
İlangilerim Çok Ürkek, Rehabilite Etmem Lazım.
Selam Hobici Dostlar..
Eylül ayından bu yana büyüttüğüm 47 adet yavru ilangiyi yaklaşık 1 1.5 ay önce fazla erkekleri kırparak akvaryum içindeki ortamı daha yaşanılabilir hale getirdim.Yaşadığım sorun balıklarımı bir türlü kendime, odama alıştıramadım.Ne zaman yem atmaya gitsem bir köşeye kaçıyorlar.Yaklaşık 1 ay önce bir abimin hediye ettiği 8 adet ikola kaiser balığı akvaryuma ekleyince balıklarda biraz yumuşama korkaklıklarının biraz hafiflediğini gördüm.Fakat hala bu ürkeklik balıklarımda var.
Balıklarımı kendime nasıl alıştırabilirim?
En azından yem atmaya gittiğimde bir kıpırdama bir cama gelme eğiliminde olsalar hoş olur.Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden herkese teşekkürler.
[K]Akvaryumumun linki[/K][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/tropheus_ilangi_yellow_10042015_resimler_eklendi_k803864.asp[/URL]
(Balıklar şuan 30 adet 7-8-9 cmler)
SAYGILAR.
[EDIT]ReyKey,2015-07-01 01:00:56[/EDIT]
Selam Hobici Dostlar..
Eylül ayından bu yana büyüttüğüm 47 adet yavru ilangiyi yaklaşık 1 1.5 ay önce fazla erkekleri kırparak akvaryum içindeki ortamı daha yaşanılabilir hale getirdim.Yaşadığım sorun balıklarımı bir türlü kendime, odama alıştıramadım.Ne zaman yem atmaya gitsem bir köşeye kaçıyorlar.Yaklaşık 1 ay önce bir abimin hediye ettiği 8 adet ikola kaiser balığı akvaryuma ekleyince balıklarda biraz yumuşama korkaklıklarının biraz hafiflediğini gördüm.Fakat hala bu ürkeklik balıklarımda var.
Balıklarımı kendime nasıl alıştırabilirim?
En azından yem atmaya gittiğimde bir kıpırdama bir cama gelme eğiliminde olsalar hoş olur.Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden herkese teşekkürler.
[K]Akvaryumumun linki[/K][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/tropheus_ilangi_yellow_10042015_resimler_eklendi_k803864.asp[/URL]
(Balıklar şuan 30 adet 7-8-9 cmler)
SAYGILAR.
[EDIT]ReyKey,2015-07-01 01:00:56[/EDIT]
Yeni Site (Hataları Rapor Ediniz)
Selamlar.
Bir öneride daha bulunmak istiyorum.Tanıtımlara bakarken veya herhangi bir konuya baktıktan sonra o konuya baktığımıza dair bir işaret veya renk değişikliği olsa konuda güzel olabilir.(Eski formatta sanırım renk değişikliği oluyordu)
Selamlar.
Bir öneride daha bulunmak istiyorum.Tanıtımlara bakarken veya herhangi bir konuya baktıktan sonra o konuya baktığımıza dair bir işaret veya renk değişikliği olsa konuda güzel olabilir.(Eski formatta sanırım renk değişikliği oluyordu)
Yeni Site (Hataları Rapor Ediniz)
[QUOTE=bjkalley][QUOTE=ReyKey]Selamlar sayfa sakinleri.
Bahsedeceğim şey bir hata degil ama beni forumda zorluyor.Resimlere eskisi gibi tek kare üstünden ileri ve geri komutlariyla geçiş yapamıyorum.Resme bastığımda yeni bir sayfa açılıyor.Bu konudaki gorüşümü belirtmek istedim eskisi gibi olsa daha iyi olacağını düşünüyorum.
Saygılar.[/QUOTE]
Merhaba Çağrıhan Bey,
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=KSuf2WlhWoE[/VID]
Yeni fotoğraf sistemimizin kullanımı böyle. Eski eklenen fotoğraflarda sorun yaşanabiliyor, düzeltmeye çalışacağım. Bildiriminiz için teşekkürler.
Saygılar,[/QUOTE]
Ali abi bilgilendirme için tesekkur ederim.Seninde dedigin gibi sanirim ben eski fotolarda o sorunu yasiyorum.Yeni fotolarda bir sorun yok.
Emeginize sağlık, site icin daha guzel gunlere..
[QUOTE=bjkalley][QUOTE=ReyKey]Selamlar sayfa sakinleri.
Bahsedeceğim şey bir hata degil ama beni forumda zorluyor.Resimlere eskisi gibi tek kare üstünden ileri ve geri komutlariyla geçiş yapamıyorum.Resme bastığımda yeni bir sayfa açılıyor.Bu konudaki gorüşümü belirtmek istedim eskisi gibi olsa daha iyi olacağını düşünüyorum.
Saygılar.[/QUOTE]
Merhaba Çağrıhan Bey,
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=KSuf2WlhWoE[/VID]
Yeni fotoğraf sistemimizin kullanımı böyle. Eski eklenen fotoğraflarda sorun yaşanabiliyor, düzeltmeye çalışacağım. Bildiriminiz için teşekkürler.
Saygılar,[/QUOTE]
Ali abi bilgilendirme için tesekkur ederim.Seninde dedigin gibi sanirim ben eski fotolarda o sorunu yasiyorum.Yeni fotolarda bir sorun yok.
Emeginize sağlık, site icin daha guzel gunlere..
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
