ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fatih_0653
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Haziran 2011 03:13
Son Ziyaret:
20 Kasım 2015 02:41
Toplam Mesaj:
51 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fatih morgül
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
fatih morgül
SON 10 MESAJI
prefabrik havuz yavru büyütülür mü?
Merhaba
internette gördüğüm prefabrik 5000 ton kapasiteli 300*75 ölcülerindeki havuzlarda yavru boylandırmayı düsünüyorum. Bu havuzlar altıgen ve istenirse 1 tonluk beş eşit parcaya bölünebilir diye düşündüm. Gerekli filtre işlerini 1 tonluk akvaryumlara göre yaparak 1cm olan yavruları içine atıp büyütebilir miyim veya tanık olduğunuz mu diye sormak istiyorum.
kafama takılan bir diğer soru da havuzu böldüğümüz taktirde su değişimi yapmamış mümkün olabilir mi? daha önce de havuz yapmayı düşündüm ancak yaz aylarından olsa gerek fiyatları yarı yarıya düşmüş
daha önce üretim hane ziyaretimde karşılaşmıştım ama havuzdaki balıklar 5 cm den büyük balıklardı ve bölünmemişti.
Merhaba
internette gördüğüm prefabrik 5000 ton kapasiteli 300*75 ölcülerindeki havuzlarda yavru boylandırmayı düsünüyorum. Bu havuzlar altıgen ve istenirse 1 tonluk beş eşit parcaya bölünebilir diye düşündüm. Gerekli filtre işlerini 1 tonluk akvaryumlara göre yaparak 1cm olan yavruları içine atıp büyütebilir miyim veya tanık olduğunuz mu diye sormak istiyorum.
kafama takılan bir diğer soru da havuzu böldüğümüz taktirde su değişimi yapmamış mümkün olabilir mi? daha önce de havuz yapmayı düşündüm ancak yaz aylarından olsa gerek fiyatları yarı yarıya düşmüş
daha önce üretim hane ziyaretimde karşılaşmıştım ama havuzdaki balıklar 5 cm den büyük balıklardı ve bölünmemişti.
saygılar
Akvaryum bulunan odada sigara içmek
Merhaba
akvaryumun içerisine sigara dumanını üfledim. Balıkların kafası güzel olur belki diye yaklaşık olarak 2. 5lt dumanı hortum ile üfledim sanırım balıklar nirvanaya çıktılar.hiç bir hastalık belirtisi göstermeden teker teker gittiler.çok üzülmüştüm. Hiç böyle olacağını tahmin edemedim. Lütfen siz denemeyin. Belkide dozajı ayarlayamadım bilmiyorum. Hala kafamda soru işaretleri var. Ama yaklaşık üzerinden 1 yıl geçti.Bir kez daha hiç denemedim.
saygılar.fatih_0653 2012-05-19 01:12:55
Merhaba
akvaryumun içerisine sigara dumanını üfledim. Balıkların kafası güzel olur belki diye yaklaşık olarak 2. 5lt dumanı hortum ile üfledim sanırım balıklar nirvanaya çıktılar.hiç bir hastalık belirtisi göstermeden teker teker gittiler.çok üzülmüştüm. Hiç böyle olacağını tahmin edemedim. Lütfen siz denemeyin. Belkide dozajı ayarlayamadım bilmiyorum. Hala kafamda soru işaretleri var. Ama yaklaşık üzerinden 1 yıl geçti.Bir kez daha hiç denemedim.
saygılar.
200*100*100h havuz yapımı
Bu ürünü alıp eve sokmak için kapıları mı sökelim. :) bence ev için en ideal sistem bu tavsiyelerinizi bekliyorum. Saygılar.
Bu ürünü alıp eve sokmak için kapıları mı sökelim. :) bence ev için en ideal sistem bu tavsiyelerinizi bekliyorum. Saygılar.
200*100*100h havuz yapımı
Tekrar merhaba black reis 7;
ben ısıtma sorununu ortamı ısıtarak ve soğutarak sağlayacağım. Ben evimde doğalgaz ile ısınıyorum. Bir oda şu anda 1500lt var. Isıtmasını kalorifer ile çözeceğimi düşünüyorum. Polyester kullananlar var. Babanızın bu işi yapmasını fırsata dönüştürebilirsiniz. Polyester üzerine tel örgü ve iskelet ile her şey halloluyor. Bir kaç sorum olacaktı size;
mesela 200*75*100 ölçülerinde polyester tank sipariş edebilir miyiz?maliyeti sizce ortalama ne olur?
son olarak illa ısıtmanıza gerek yok içerisine 1000 tane yavru yunus atın büyüsün her ihtimal ile 1000yunusu 3-4 cm iken 1 ayda 1000tl ye satabilirsiniz.
merhaba biri;
söylediğiniz gibi ise bu uzun vadeli olacaktır. Benim şü anki amacım 1cm demasoni,yunus,iceman,tapir,jalo,whitetop tarzı ağırlıklı enbunaları 3cm ye yani satış boyuna kadar getirmek. Size sorum şu ki;
havuzun yüksekliğini azaltırsam yanık kalma ihtimali azalır mı? neden yanık kaldıklarını merak ediyorum. Saygılar.
ben ısıtma sorununu ortamı ısıtarak ve soğutarak sağlayacağım. Ben evimde doğalgaz ile ısınıyorum. Bir oda şu anda 1500lt var. Isıtmasını kalorifer ile çözeceğimi düşünüyorum. Polyester kullananlar var. Babanızın bu işi yapmasını fırsata dönüştürebilirsiniz. Polyester üzerine tel örgü ve iskelet ile her şey halloluyor. Bir kaç sorum olacaktı size;
mesela 200*75*100 ölçülerinde polyester tank sipariş edebilir miyiz?maliyeti sizce ortalama ne olur?
son olarak illa ısıtmanıza gerek yok içerisine 1000 tane yavru yunus atın büyüsün her ihtimal ile 1000yunusu 3-4 cm iken 1 ayda 1000tl ye satabilirsiniz.
merhaba biri;
söylediğiniz gibi ise bu uzun vadeli olacaktır. Benim şü anki amacım 1cm demasoni,yunus,iceman,tapir,jalo,whitetop tarzı ağırlıklı enbunaları 3cm ye yani satış boyuna kadar getirmek. Size sorum şu ki;
havuzun yüksekliğini azaltırsam yanık kalma ihtimali azalır mı? neden yanık kaldıklarını merak ediyorum. Saygılar.
200*100*100h havuz yapımı
Merhaba benim amacım yavruluktan çıkan 1cm civarı yavruları bu havuzda büyütmek 5 e bölme sebebim 500lt lik tanklar yapmak ve bu tanklarda boyları birbirine yakın ve aynı tür yavruları beslemek.
1-3 cm balıkların büyümesinde sorun olacağını zannetmiyorum. Okuduğum bazı forumlarda 1cm balığı 1*1*1 polyester havuza atan üretimciler mevcuttur. Filtre işlemini bidon filtre ile yapmak istiyorum. Saatte 1000lt basan 5 adet kafa motoru ve bidon filtre ile sorunu çözebileceğimi düşünüyorum. Gerekli akıntıyı oluşturmak,biyolojik ortamı hazırlamak için en mantıklısı bu diye düşünüyorum. Maliyeti düşürmek için dış filtre almayı düşünmüyorum.
eğer söylediğiniz gibi 1-3cm balıklar bu akvaryumda büyüme sorunu olacaksa başka bir yöntem deneyeceğim. Toplamda rahatlıkla bu havuzun içerisinde 2000 adet 1-3 cm yavru beslenebilir diye düşünüyorum.
akvaryumda dengeyi oluşturabilrsem naylonda her hangi bir yosunlanma veya başka bir şey olur mu ?.
Merhaba benim amacım yavruluktan çıkan 1cm civarı yavruları bu havuzda büyütmek 5 e bölme sebebim 500lt lik tanklar yapmak ve bu tanklarda boyları birbirine yakın ve aynı tür yavruları beslemek.
1-3 cm balıkların büyümesinde sorun olacağını zannetmiyorum. Okuduğum bazı forumlarda 1cm balığı 1*1*1 polyester havuza atan üretimciler mevcuttur. Filtre işlemini bidon filtre ile yapmak istiyorum. Saatte 1000lt basan 5 adet kafa motoru ve bidon filtre ile sorunu çözebileceğimi düşünüyorum. Gerekli akıntıyı oluşturmak,biyolojik ortamı hazırlamak için en mantıklısı bu diye düşünüyorum. Maliyeti düşürmek için dış filtre almayı düşünmüyorum.
eğer söylediğiniz gibi 1-3cm balıklar bu akvaryumda büyüme sorunu olacaksa başka bir yöntem deneyeceğim. Toplamda rahatlıkla bu havuzun içerisinde 2000 adet 1-3 cm yavru beslenebilir diye düşünüyorum.
akvaryumda dengeyi oluşturabilrsem naylonda her hangi bir yosunlanma veya başka bir şey olur mu ?.
200*100*100h havuz yapımı
[QUOTE=biri]Sera naylonunun üzerine en azından 10 kat boya naylonu sermeni tavsiye ederim. Zamanla naylanun üzerinde yosunlanma ve kokuşma meydana geliyor, böyle bir durumda kalırsan en üst kattaki naylonu bir şekilde çıkarıp tamiz yüzeye mrhaba dersin. [/QUOTE
[QUOTE=biri]Sera naylonunun üzerine en azından 10 kat boya naylonu sermeni tavsiye ederim. Zamanla naylanun üzerinde yosunlanma ve kokuşma meydana geliyor, böyle bir durumda kalırsan en üst kattaki naylonu bir şekilde çıkarıp tamiz yüzeye mrhaba dersin. [/QUOTE
tekrar merhaba;
söylediğiniz gibi boya naylonu kullanışlı olabilir ve fakat ben akvaryumu 50cm eninde olacak şekilde 4 e bölmeyi düşünüyorum.bu naylonları söküp takmak bir hayli zor olabilir.bu havuzlarda vatos besleyebileceğimi düşünmüyorum.yosunlanmayı engellemek için bol su değişimi ve yapacağım bidon filtreler ile çözebileceğime inanıyorum.el ilede rahatlıkla silinebileceğini düşünüyorum.
forumda gördüğüm kadarı ile polyester 1*1*1 ebatlarındaki tanklara profilden destek yaparak havuz kullanan üretimhaneler mevcut fakat benim bu ölçülerdeki bir tankı eve sokmam imkansız ve bu sistem de benim için maliyetli olur.tüm fikirlere açığım.
4 adet 500lt lik tank oluşturmayı düşünüyorum ve içerisine güçlü kafa motorları ile yapacağım bidon filtreler kullanmak istiyorum.
sizce bu filtreler 1cm-3cm arası yavrulara zarar verebilir mi?
filtre konusunu nasıl çözeceğimi bilmiyorum.başıma daha önce gelen bir felakette yaklaşık 50 demasoni yavrusunu 700lt lik kafa motoruna bağladığım bidon filtre çekti.akvaryum standart 1m idi.balıkları teker teker elyaftan alırken çok üzülmüştüm.tekrar aynı şeyi yaşamamak için filtreyi dışarı almayı düşünüyorum.
200*100*100h havuz yapımı
Tekrar merhaba;
ilk olarak yorumlarınız için teşekkürler.
betondan yapmak bence daha maliyetli olduğunu düşünüyorum. Evimde su an halihazırda 1200-1500lt hacmim mevcuttur ve seyir zevki olarak gayet memnunum. Burda amacım daha hızlı ve rahat bir şekilde bol miktarda yavruyu boylandırmaktır. Toplam maliyeti benim için ortalama 150tl civarı olmasını bekliyorum. Ekipmanlar ile birlikte 250tl civarı olacaktır. Ve bu gayet ucuzdur.
evin içerisine koymayı düşünüyorum. Diğer akvaryumların yanına bu yüzden de kapıdan geçebilmesi için portatif bir sistem olması gerekiyor. Evin 50 m ilerisinde demirci bulunmakta 50 m mesafede de tahta pilakaları temin edeceğim yer bulunmaktadır. Ev arkadasım ile yapacağım için çok zorlanmayacağımı düşünüyorum.
söylemiş olduğunuz polyester vb. Tankların ölçüleri benim için müsait olmadığı için tercih etmedim ama bu havuzlarda boylandırmak mümkün. Dezavantajı söylediğim gibi 2tonluk havuz 400-500 tl arasında polyester maliyeti vardır. Ve esneme gayet fazla olacağını düşünüyorum. Yüksekliği 1 metre civarı olması benim için idealdir.
şu an maliyet benim için önemli olduğundan bu sistemi tercih ediyorum.
teşekkürler. .fatih_0653 2012-04-27 01:02:25
Tekrar merhaba;
ilk olarak yorumlarınız için teşekkürler.
betondan yapmak bence daha maliyetli olduğunu düşünüyorum. Evimde su an halihazırda 1200-1500lt hacmim mevcuttur ve seyir zevki olarak gayet memnunum. Burda amacım daha hızlı ve rahat bir şekilde bol miktarda yavruyu boylandırmaktır. Toplam maliyeti benim için ortalama 150tl civarı olmasını bekliyorum. Ekipmanlar ile birlikte 250tl civarı olacaktır. Ve bu gayet ucuzdur.
evin içerisine koymayı düşünüyorum. Diğer akvaryumların yanına bu yüzden de kapıdan geçebilmesi için portatif bir sistem olması gerekiyor. Evin 50 m ilerisinde demirci bulunmakta 50 m mesafede de tahta pilakaları temin edeceğim yer bulunmaktadır. Ev arkadasım ile yapacağım için çok zorlanmayacağımı düşünüyorum.
söylemiş olduğunuz polyester vb. Tankların ölçüleri benim için müsait olmadığı için tercih etmedim ama bu havuzlarda boylandırmak mümkün. Dezavantajı söylediğim gibi 2tonluk havuz 400-500 tl arasında polyester maliyeti vardır. Ve esneme gayet fazla olacağını düşünüyorum. Yüksekliği 1 metre civarı olması benim için idealdir.
şişme havuzlara güvenemediğimden ve bu ebatta bir havuz çok büyük yer kapladığı için tercih etmedim.
benzer bir projeye rastlamadım.
sadece biraz kafa yorunca her şey hallolabiliyor. Amacım havuzu 4 e bölüp 4 adet 1m*50cm*1m h ölçülerinde 4 adet 450-500lt lik hacim elde etmek ve iki tonu 2 metre kare alan da depo edebilmek. şu an maliyet benim için önemli olduğundan bu sistemi tercih ediyorum.
teşekkürler. .
200*100*100h havuz yapımı

bu iki profil dikdortgen lefvayı yüksekliği 1 metre olacak sekilde üst üste getirip 50cm de açacak olduğum kalın vida delikleri ile temin edeceğim. 1 mlik profiller ile (toplamda 10 adet ) sabitleyeceğim.
bir sonraki aşama olarak,bu olüşturduğum çelik profilden kasnak içerisine ve tabanını yaklasık 3-4cm kalınlığındaki kalın kontopilak-sunta karısımı tahta plakalar ile kaplayacağım. Bu olmaz ise büyük hırdavatcılarda cok ucuza plakalar satılmakta duvar yapımında kullanılan felan bunlardan temin ederek kaplayacağım. Bu tahtalar kalın olduğu için nerede ise hiç esnemeyecek şekilde profillerin içerisine yerleştireceğim. Yani tüm basıncı profillere iletecek ve kaynaklar patlamamasını sağlayacak. Kullanacağım vidaların bu basıncı tutacağına inanıyorum.
içerisine koçtaştan aldığım 3cm kalınlığında strafor köpük ile kaplayacağım. 10 adet 120-60 plaka aldım gerekli yaltımı sağlayacak ve yumuşak olduğu için muşambanın yırtılması mümkün olmayacak.

bu havuzu biraz daha geliştirmek ısıtma-filitre etme ve kullanışlılığı açısından geliştirmek ve sizinle paylaşmak istedim. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
şu an sadece profil sehpanın yapılması kaldı. Tüm malzemelere sahibim strafor-kalın plakalar-naylon-silikon-havalı naylon felan teknik bir okulda okuduğum için yani torna-matkap ve bol miktarda profil olduğu için maliyeti düşürebileceğime inanıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Gelişmeliri sizinle paylaşarak hata yapmaktan kaçınacağım.
saygılar
Merhaba
malavi yavrusu büyütmek için 2000lt lik bir havuz yapmaya karar verdim. Sizler ile paylaşmayı düşündüm. Maliyeti gayet uygun tutarak bir havuz yapmaya karar verdim.
ilk önce 1*1*1 ölçülerinde iki adet yapmayı düsündüm ve bunun için koçtaştan
4m eni olan 8 metre boyu olan gayet kalın ve sağlam muşambalardan aldım. Bunlar seralar için kullanıldığını düşünüyorum. Bunu ikiye katlayıp arasına da gayet ucuz olan havalı naylonlardan koymak için havalı naylon aldım.
toplamda 4m ye 8m olan muamba ile ikiye katlayarak. Arasına da havalı köpük koyarak sızdırmazlığı sağlayabileceğime inanıyorum.

2. 5cm*2. 5cm boyutlarında 1mm et kalınlığı olan kare profilin 6msi ortalama 20-30tl olduğunu internetten öğrendim. Bu ölçülerdeki profilden 210cm*110cm dikdörtgen iki adet çerçeve yaptırıp ortalarından da kaynak ile 1 metrelik bir ek yaparak 2 metrelik profillerin esnemesini azaltmayı düşünüyorum. Size ilk sorum;
iki adet esnemeyi azaltacak profil kullanmalımıyım. Daha sağlam olması için?
ben yeterli olacağını düşünüyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum.
malavi yavrusu büyütmek için 2000lt lik bir havuz yapmaya karar verdim. Sizler ile paylaşmayı düşündüm. Maliyeti gayet uygun tutarak bir havuz yapmaya karar verdim.
ilk önce 1*1*1 ölçülerinde iki adet yapmayı düsündüm ve bunun için koçtaştan
4m eni olan 8 metre boyu olan gayet kalın ve sağlam muşambalardan aldım. Bunlar seralar için kullanıldığını düşünüyorum. Bunu ikiye katlayıp arasına da gayet ucuz olan havalı naylonlardan koymak için havalı naylon aldım.
toplamda 4m ye 8m olan muamba ile ikiye katlayarak. Arasına da havalı köpük koyarak sızdırmazlığı sağlayabileceğime inanıyorum.

2. 5cm*2. 5cm boyutlarında 1mm et kalınlığı olan kare profilin 6msi ortalama 20-30tl olduğunu internetten öğrendim. Bu ölçülerdeki profilden 210cm*110cm dikdörtgen iki adet çerçeve yaptırıp ortalarından da kaynak ile 1 metrelik bir ek yaparak 2 metrelik profillerin esnemesini azaltmayı düşünüyorum. Size ilk sorum;
iki adet esnemeyi azaltacak profil kullanmalımıyım. Daha sağlam olması için?
ben yeterli olacağını düşünüyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum.

bu iki profil dikdortgen lefvayı yüksekliği 1 metre olacak sekilde üst üste getirip 50cm de açacak olduğum kalın vida delikleri ile temin edeceğim. 1 mlik profiller ile (toplamda 10 adet ) sabitleyeceğim.
bir sonraki aşama olarak,bu olüşturduğum çelik profilden kasnak içerisine ve tabanını yaklasık 3-4cm kalınlığındaki kalın kontopilak-sunta karısımı tahta plakalar ile kaplayacağım. Bu olmaz ise büyük hırdavatcılarda cok ucuza plakalar satılmakta duvar yapımında kullanılan felan bunlardan temin ederek kaplayacağım. Bu tahtalar kalın olduğu için nerede ise hiç esnemeyecek şekilde profillerin içerisine yerleştireceğim. Yani tüm basıncı profillere iletecek ve kaynaklar patlamamasını sağlayacak. Kullanacağım vidaların bu basıncı tutacağına inanıyorum.
içerisine koçtaştan aldığım 3cm kalınlığında strafor köpük ile kaplayacağım. 10 adet 120-60 plaka aldım gerekli yaltımı sağlayacak ve yumuşak olduğu için muşambanın yırtılması mümkün olmayacak.

bu havuzu biraz daha geliştirmek ısıtma-filitre etme ve kullanışlılığı açısından geliştirmek ve sizinle paylaşmak istedim. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
şu an sadece profil sehpanın yapılması kaldı. Tüm malzemelere sahibim strafor-kalın plakalar-naylon-silikon-havalı naylon felan teknik bir okulda okuduğum için yani torna-matkap ve bol miktarda profil olduğu için maliyeti düşürebileceğime inanıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Gelişmeliri sizinle paylaşarak hata yapmaktan kaçınacağım.

saygılar
demasoni yavru alamıyorum sizce normal mi?
205*40*40 lık tankımda 30d 10e oluşturduğum damızlık kolonimden düzenli yavru alamıyorum.demasonileri forum üyelerimizden aldım.formları hala düzgün ve daha önce neredeyse hepsinden yavru alınmış.demasoni ile ilgili neredeyse tüm siteyi araştırdım.okudum.sorular sordum.forum bu konuda bana çok yardımcı oldu.emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.
205*40*40 lık tankımda 30d 10e oluşturduğum damızlık kolonimden düzenli yavru alamıyorum.demasonileri forum üyelerimizden aldım.formları hala düzgün ve daha önce neredeyse hepsinden yavru alınmış.demasoni ile ilgili neredeyse tüm siteyi araştırdım.okudum.sorular sordum.forum bu konuda bana çok yardımcı oldu.emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.
damızlıklarımı 3 farklı kişiden aldım ve soy çeşitliliği bayağı geniş akvaryumda iç ve dış filtre mevcut ısısı sabit 26 derece.akvaryum biraz kalabalık olduğundan dip çekimini aksatmıyorum.3-4 günde bir dip çekimi yapıyorum.
balıkları akvaryuma koyalı henüz iki ay olmadı sizce ne yapmalıyım saygılar
tapir üretimi
Merhaba
herkese iyi akşamlar. 95*45*45 boyutlarımdaki tankımda daha önce yavru vermiş olan 4d 1e tapir kolonimi iki aydır besliyorum. Tapirlerin yanında 8d2e lik damızlık afra jalo reef kolonim ve 2d 1e cüce vatos ile birlikte yaşıyorlar. Jalolar ile beraber aldığım balıklar daha önce aynı şartlarda yavru veriyorlardı fakat iki aydır ne ağızları doldu ne de kurlaşma belirtisine rastladım. Demasoniler ile aynı yemleri kullanıyorum. Dört çeşit yem ile besliyorum. Her hangi bir stres belirtisi yok. Fakat bir türlü yavru alamıyorum. Balıklarımdan yavru almak istiyorum. Araştırdım fakat pek bir şey bulamadım. Sizce yapmam gereken eksik yaptığım bir şey olabilir mi?
yorumlarınızı bekliyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var
saygılar.
Merhaba
herkese iyi akşamlar. 95*45*45 boyutlarımdaki tankımda daha önce yavru vermiş olan 4d 1e tapir kolonimi iki aydır besliyorum. Tapirlerin yanında 8d2e lik damızlık afra jalo reef kolonim ve 2d 1e cüce vatos ile birlikte yaşıyorlar. Jalolar ile beraber aldığım balıklar daha önce aynı şartlarda yavru veriyorlardı fakat iki aydır ne ağızları doldu ne de kurlaşma belirtisine rastladım. Demasoniler ile aynı yemleri kullanıyorum. Dört çeşit yem ile besliyorum. Her hangi bir stres belirtisi yok. Fakat bir türlü yavru alamıyorum. Balıklarımdan yavru almak istiyorum. Araştırdım fakat pek bir şey bulamadım. Sizce yapmam gereken eksik yaptığım bir şey olabilir mi?
yorumlarınızı bekliyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var
saygılar.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
