ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yukselay
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2011 18:02
Son Ziyaret:
04 Haziran 2026 14:22
Toplam Mesaj:
146 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aykut Yüksel
Doğum Tarihi:
29 Aralık 1977
Yaş:
48
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aykut Yüksel
SON 10 MESAJI
Cichlid Akvaryumu
Ölçüler: 110*50*50
Canlı Türleri: Sarı prenses ve Demasoni
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Beyaz led ışık
Tasarım ve Dekorasyon: Denizden topladığım kayalar ve silis kum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242120131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242120031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242119521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242119421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242119311.jpg[/IMG]
[IMG]https://youtu.be/POEdR1RXJz4?si=aXrDG9nA0Pp5gDm7[/IMG][EDIT]yukselay,2024-10-07 22:51:11[/EDIT]
Ölçüler: 110*50*50
Canlı Türleri: Sarı prenses ve Demasoni
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Beyaz led ışık
Tasarım ve Dekorasyon: Denizden topladığım kayalar ve silis kum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242120131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242120031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242119521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242119421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110701/071020242119311.jpg[/IMG]
[IMG]https://youtu.be/POEdR1RXJz4?si=aXrDG9nA0Pp5gDm7[/IMG][EDIT]yukselay,2024-10-07 22:51:11[/EDIT]
4x24 balastla tek yada çift flo çalışır mı?
[QUOTE=copernnic]Keşke teknik özellikten anlasam
Sadece philips 4x24 watt elektronik balast yazıyor üzerinde. Görseli için interneti araştırıyorum. Bulursam hemen eklerim.
Electronic Balast HF-S 3/424 TL5 II ibaresi var. Bir de 3 flo ve 4 flo için şemalar var.
[/QUOTE]
http://www.lighting.philips.com/main/prof/oem/fluorescent-systems/fixed-gear/hf-selectalume-ii-for-tl5-lamps/913713034666_EU/product
Sanırım balastınız bu. Bu balast ile üzerindeki şemalara göre bağlantıları yaparak minimum 3 floresan çalıştırabilirsiniz.
[QUOTE=copernnic]Keşke teknik özellikten anlasam
Sadece philips 4x24 watt elektronik balast yazıyor üzerinde. Görseli için interneti araştırıyorum. Bulursam hemen eklerim.
Electronic Balast HF-S 3/424 TL5 II ibaresi var. Bir de 3 flo ve 4 flo için şemalar var.
[/QUOTE]
http://www.lighting.philips.com/main/prof/oem/fluorescent-systems/fixed-gear/hf-selectalume-ii-for-tl5-lamps/913713034666_EU/product
Sanırım balastınız bu. Bu balast ile üzerindeki şemalara göre bağlantıları yaparak minimum 3 floresan çalıştırabilirsiniz.
T5 Ve Balast ...
T5 ve T8 balastları farklıdır. 40w'lık balast T8 balastıdır. Bu balast 39w'lık T5 floresanınızı çalıştırır fakat ömrü azalır. Kullanmadan önce biraz daha araştırma yaparsanız daha iyi olur.
T5 ve T8 balastları farklıdır. 40w'lık balast T8 balastıdır. Bu balast 39w'lık T5 floresanınızı çalıştırır fakat ömrü azalır. Kullanmadan önce biraz daha araştırma yaparsanız daha iyi olur.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=hcrespo][/QUOTE]
Merhaba,
İmkanınız varsa linkte belirttiğiniz driver'ı gidip yerinden daha ucuza alabilirsiniz.
http://www.marketdijital.com/DJT-F2436-15-20X3-700mA-45-80V-24-36X1-310mA-DC79-130V-Powerled-Surucu,PR-1786.html
Bu linkteki 36w'lık 26 TL olan driver'ı Karaköy'deki mağazalarına gidip 10 TL'ye almıştım. Soğutucu almadıysanız soğutucu da bulabilirsiniz.
[/QUOTE]
Normal driver dükkanda daha ucuz olduğu için, dimlenebilir olan da daha ucuzdur diye söylemiştim. 30w düşünüyorsanız 18+12 lik pcb'leri kullanabilirsiniz. 36w yapacaksanız aşağıdaki linkte 46cm olan 9lu pcb'ler var. 4 adet alıp çapraz bir şekilde monte ederek tüm alanların ışık almasını sağlayabilirsiniz belki. Fakat bu siteden hiç alışveriş yapmadım. PCB'lerin uygun olup olmadığını arayıp sorabilirsiniz.
http://www.ledpa.com/LDP-17MM-XL-PCB,PR-155.html
[QUOTE=hcrespo][/QUOTE]
Merhaba,
İmkanınız varsa linkte belirttiğiniz driver'ı gidip yerinden daha ucuza alabilirsiniz.
http://www.marketdijital.com/DJT-F2436-15-20X3-700mA-45-80V-24-36X1-310mA-DC79-130V-Powerled-Surucu,PR-1786.html
Bu linkteki 36w'lık 26 TL olan driver'ı Karaköy'deki mağazalarına gidip 10 TL'ye almıştım. Soğutucu almadıysanız soğutucu da bulabilirsiniz.
[/QUOTE]
Yüksel Bey ilginiz için teşekkür ederim ama sizin söylediğiniz model normal driver, ben dimlenebilir bakıyorum. Bu arada herşeyi gidip karaköyden alacağım işlerim o kadar yoğunki gidemiyorum bir türlü oraya.
Bu arada sanırım 2 tane 18 lik yapacağım gibi en azından fazla ışık olursa dimli driverla gücü azaltabilirim. Yalnız pcb nin boyları 45cm civarı, akvaryum 85 cm yanlardan 20 şer cm boluk kalması sorun olurmu sonuçta ben bitkileri yanlara ve arkalara dikmeyi düşünüyorum. Veya 4 tane 9 luk alıp 2 bir soğutucuya 2 bir soğutucuya yapsam nasıl olur ? pcb lerın boyları hep sıkıntı...
[/QUOTE]Normal driver dükkanda daha ucuz olduğu için, dimlenebilir olan da daha ucuzdur diye söylemiştim. 30w düşünüyorsanız 18+12 lik pcb'leri kullanabilirsiniz. 36w yapacaksanız aşağıdaki linkte 46cm olan 9lu pcb'ler var. 4 adet alıp çapraz bir şekilde monte ederek tüm alanların ışık almasını sağlayabilirsiniz belki. Fakat bu siteden hiç alışveriş yapmadım. PCB'lerin uygun olup olmadığını arayıp sorabilirsiniz.
http://www.ledpa.com/LDP-17MM-XL-PCB,PR-155.html
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=hcrespo]Mustafa Bey kolay gelsin, Benim 85x40x50 bir tankım var (her ne kadar ölçü böyle olsada içinde 130 litre su var) buna power led yapmayı düşünüyorum. Akvaryumda daha bitki yok ilk bitkili maceram olacak şimdilik low tech olacak ama ilerde taban bitkiside düşünebilirim.
[/QUOTE]
Merhaba,
İmkanınız varsa linkte belirttiğiniz driver'ı gidip yerinden daha ucuza alabilirsiniz.
http://www.marketdijital.com/DJT-F2436-15-20X3-700mA-45-80V-24-36X1-310mA-DC79-130V-Powerled-Surucu,PR-1786.html
Bu linkteki 36w'lık 26 TL olan driver'ı Karaköy'deki mağazalarına gidip 10 TL'ye almıştım. Soğutucu almadıysanız soğutucu da bulabilirsiniz.
yukselay 2014-11-20 10:00:07
[QUOTE=hcrespo]Mustafa Bey kolay gelsin, Benim 85x40x50 bir tankım var (her ne kadar ölçü böyle olsada içinde 130 litre su var) buna power led yapmayı düşünüyorum. Akvaryumda daha bitki yok ilk bitkili maceram olacak şimdilik low tech olacak ama ilerde taban bitkiside düşünebilirim.
Aklımda şöyle birşey var 30 tane 1w lık led olacak, bunu soğutucu üzerine 18+12 pcb uzunlamasına düşünüyorum tabi uzunlukları araştırdım anca birebir uyuyor.
Driver olarak dimli bir tane model var http://www.marketdijital.com/7-30x-1-Watt-Powerled-Surucu-30-110Volt,PR-1448.html bu linktekini düşünüyorum olurda fazla oluşursa gücü kısabileyim diye.
Ledler ise 15 soğuk beyaz, 6 derin kırmızı, 2 tane 620 kırmızı, 1 tane far red, 3 tane royal mavi, 1 yeşil, 1 de gün ışığı düşünüyorum.
Sizce bu düşüncem nasıldır. Değiştirmem gereken birşey var mı ? Biliyorum günışığını çıkarın diyeceksiniz ama bi tane tam ortaya koysam çok sorun olurmu acaba. Zaten olası bir sorunda dim'den dolayı gücü azaltabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim. Uzun zamandır aklımda ama işten güçten malzeme almaya fırsatım olmuyor işte.
Merhaba,
İmkanınız varsa linkte belirttiğiniz driver'ı gidip yerinden daha ucuza alabilirsiniz.
http://www.marketdijital.com/DJT-F2436-15-20X3-700mA-45-80V-24-36X1-310mA-DC79-130V-Powerled-Surucu,PR-1786.html
Bu linkteki 36w'lık 26 TL olan driver'ı Karaköy'deki mağazalarına gidip 10 TL'ye almıştım. Soğutucu almadıysanız soğutucu da bulabilirsiniz.
Akvaryum Fiyat
Bu ölçülerdeki ithal akvaryumların sıfır fiyatları 500-1000TL arasında değişiyor. Sıfırlarının bu kadar edip etmeyeceği tartışılır tabiki ama 2. el fiyatını da sıfır fiyatını göz önüne alarak değerlendirmek gerekir.
Bu ölçülerdeki ithal akvaryumların sıfır fiyatları 500-1000TL arasında değişiyor. Sıfırlarının bu kadar edip etmeyeceği tartışılır tabiki ama 2. el fiyatını da sıfır fiyatını göz önüne alarak değerlendirmek gerekir.
hızlıal.com hagen kum
[QUOTE=fatihsahin][QUOTE=yukselay][QUOTE=fatihsahin]Akvarkumda, gitti gidiyorda v.s. Aquadeco (hagen) olarak bilinen siyah kum bulunmaz. Üzülürsünüz. Ya teleskop akvaryumdan ya da akvaryem den almanızı tavsiye ederim.
Yukarıda fiyatı uygun olduğu için tavsiye ettiğim adres Atakanpetshop'un gittigidiyor'daki adresi. Kesinlikle orjinal olmadığına nasıl karar verdiniz acaba? Daha önce görerek aldığım orjinal kumun aynısı ve aynı kapalı poşedinde geldi.
[/QUOTE]
Kendileri ile bugüne kadar ne karşılaştım ne de telefonda konuşmuşluğum var. Kimseyi de savunmuyorum. Sadece orjinal ürünü daha ucuza almak isteyen bir kişiye destek olmak için tavsiyede bulundum. En azından almadığım bir ürün hakkında yorum yazmadım. Orjinal ürünü daha pahalıya almak isteyen varsa başka tavsiyeleri dinleyebilir. Yapmış olduğunuz bu hoş olmayan ithamı kesinlikle kabul etmiyorum. Bu şekilde ithamlarla karşılaşacaksak daha önce yapmış olduğumuz alışverilerişlerdeki tecrübelerimizi bu forumda paylaşmayalım en iyisi.
İyi günler..
[QUOTE=fatihsahin][QUOTE=yukselay][QUOTE=fatihsahin]Akvarkumda, gitti gidiyorda v.s. Aquadeco (hagen) olarak bilinen siyah kum bulunmaz. Üzülürsünüz. Ya teleskop akvaryumdan ya da akvaryem den almanızı tavsiye ederim.
Diğerleri kesinlikle ve kesinlikle siyah mermer kırığıdır. O kumla alakası bile yoktur.
[/QUOTE]Yukarıda fiyatı uygun olduğu için tavsiye ettiğim adres Atakanpetshop'un gittigidiyor'daki adresi. Kesinlikle orjinal olmadığına nasıl karar verdiniz acaba? Daha önce görerek aldığım orjinal kumun aynısı ve aynı kapalı poşedinde geldi.
[/QUOTE]
Hagen (Aquadeco) Kum'a demir içerikli kum yazan bir satıcı ya sattığı ürünü bilmiyordur yada sattığı ürün farklıdır. O kumda demir içeriği diye bir durum söz konusu değildir. Kuvarts kumdur. İlan da zaten kendi içerisinde çelişkili;
1- Salınım yapmayan bir kum, nasıl olur da içeriği ile bitkileri besler? Kaldı ki, Orijinal kumda bitki besleme gibi bir durum söz konusu değildir.
2- Orijinal kum kilo ile değil 25 kg paketler halinde satılır.
3- http://www.aquadeco.com/en/aquarien/g-030-glanzkies-schwarz/ Üreticisi bile demir içeriğinden bahsetmezken, nasıl olur da Türkiye'de demir içeriği eklenir?
4- http://www.anadolupet.com.tr/Marka-ve-Urunler/Urun/aquadeco-dekorasyon-malzemeleri Aynı şekilde ithalatçısı da böyle bir özelliğinden bahsetmemiş.
Sattığı ürün orijinal olabilir ama ilanı benim sattığım ürün orijinaldir demiyor maalesef. Akvaryum hobisinde maalesef sahtekarlardan bıkmış bulunuyoruz. Birçok dürüst satıcı da maalesef bilmeyerek sahtekarların ortaya attığı yalanları doğru kabul ederek yalan yanlış ürün bilgileri girerek satış yapmaktalar. Ben bile ürünü satmadığım halde bu kadar bilgiye 5 dakika ulaşabiliyor isem, satıcı arkadaşların bunlara ulaşmayıp herkes nasıl satıyor ise o şekilde ilan vermesi maalesef kendilerini bu şekilde aynı kefeye koymamıza sebep oluyor.
Satıcı Atakan Petshop pekala Anadolu Pet ithalatı, Akvaristlerce Hagen Kum diye bilinen Aquadeco kumdur, açılmış ambalajda kilo ile satıyoruz. 25 kilo aldığınızda kapalı ambalaj gönderebiliriz ibaresi kullanmış olsa başka bir şeye gerek dahi olmayacak. Kimse de onu diğer satıcılar ile karıştırmayacak.
Savunucusu olduğunuza göre irtibatınız mevcut sanırım. Lütfen kendisini uyarınız, bu şekilde maalesef mermer kırığı satanlarla aynı kefede görünmekte.
Saygılar,
[/QUOTE]Kendileri ile bugüne kadar ne karşılaştım ne de telefonda konuşmuşluğum var. Kimseyi de savunmuyorum. Sadece orjinal ürünü daha ucuza almak isteyen bir kişiye destek olmak için tavsiyede bulundum. En azından almadığım bir ürün hakkında yorum yazmadım. Orjinal ürünü daha pahalıya almak isteyen varsa başka tavsiyeleri dinleyebilir. Yapmış olduğunuz bu hoş olmayan ithamı kesinlikle kabul etmiyorum. Bu şekilde ithamlarla karşılaşacaksak daha önce yapmış olduğumuz alışverilerişlerdeki tecrübelerimizi bu forumda paylaşmayalım en iyisi.
İyi günler..
hızlıal.com hagen kum
[QUOTE=fatihsahin]Akvarkumda, gitti gidiyorda v.s. Aquadeco (hagen) olarak bilinen siyah kum bulunmaz. Üzülürsünüz. Ya teleskop akvaryumdan ya da akvaryem den almanızı tavsiye ederim.
Yukarıda fiyatı uygun olduğu için tavsiye ettiğim adres Atakanpetshop'un gittigidiyor'daki adresi. Kesinlikle orjinal olmadığına nasıl karar verdiniz acaba? Daha önce görerek aldığım orjinal kumun aynısı ve aynı kapalı poşedinde geldi.
[QUOTE=fatihsahin]Akvarkumda, gitti gidiyorda v.s. Aquadeco (hagen) olarak bilinen siyah kum bulunmaz. Üzülürsünüz. Ya teleskop akvaryumdan ya da akvaryem den almanızı tavsiye ederim.
Diğerleri kesinlikle ve kesinlikle siyah mermer kırığıdır. O kumla alakası bile yoktur.
[/QUOTE]Yukarıda fiyatı uygun olduğu için tavsiye ettiğim adres Atakanpetshop'un gittigidiyor'daki adresi. Kesinlikle orjinal olmadığına nasıl karar verdiniz acaba? Daha önce görerek aldığım orjinal kumun aynısı ve aynı kapalı poşedinde geldi.
dolphin c1000 dış filtre nasıl arkadaşlar
Gayet sessiz çalışıyor. 250lt akvaryumumda kullanıyorum. Oldukça memnunum.
Gayet sessiz çalışıyor. 250lt akvaryumumda kullanıyorum. Oldukça memnunum.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.




