ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Metergalesia
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Nisan 2011 18:51
Son Ziyaret:
15 Mayıs 2013 21:48
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Gezgin
Doğum Tarihi:
14 Şubat 1983
Yaş:
43
İl:
Izmir
Meslek:
Arkeolog
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
İzmir Hakkında
Mesleğim gereği türkiyenin bir çok ilini gezdim bana kim sorsa İstanbul da gezer izmir de yaşarım diyorum :)
Akvaryumcu kısmı ise aslında şöyle özetlenebilir. Çok iyi hobici dostlarımız var
Ben bugüne kadar sadece amerikan türlerini bulmakta zorluk çektim afrika türleri konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım.
Bende bostanlıda oturuyorum İzban hattı tüm izmiri gezebilmeniz için en ideal seçim olur. Havaalanından direk izbana binerek nergiz durağına inip bostanlıya geçebilirsiniz. Şirinyer/Buca yönüne gitmek içinse yine İzbanı kullanarak aktarmasız olarak ulaşabilirsiniz.
Benim bostanlıda çeşme suyu değerim Ph:7.6 ile 7.2 arası gelip gidiyor kuyu suyum ise Ph 7.9 500 litrelik tankımda yazın soğutma sistemi olmadan en fazla 33 derece gördüm tek yaptığım suyun buharlaşmasına izin vermek ve düzenli eksilen suyu tamamlamak
İzmire hoşgeldiniz. (Boyoz yumurta olayını kesinlikle yapmalısınız)
Mesleğim gereği türkiyenin bir çok ilini gezdim bana kim sorsa İstanbul da gezer izmir de yaşarım diyorum :)
Akvaryumcu kısmı ise aslında şöyle özetlenebilir. Çok iyi hobici dostlarımız var

Ben bugüne kadar sadece amerikan türlerini bulmakta zorluk çektim afrika türleri konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım.
Bende bostanlıda oturuyorum İzban hattı tüm izmiri gezebilmeniz için en ideal seçim olur. Havaalanından direk izbana binerek nergiz durağına inip bostanlıya geçebilirsiniz. Şirinyer/Buca yönüne gitmek içinse yine İzbanı kullanarak aktarmasız olarak ulaşabilirsiniz.
Benim bostanlıda çeşme suyu değerim Ph:7.6 ile 7.2 arası gelip gidiyor kuyu suyum ise Ph 7.9 500 litrelik tankımda yazın soğutma sistemi olmadan en fazla 33 derece gördüm tek yaptığım suyun buharlaşmasına izin vermek ve düzenli eksilen suyu tamamlamak
İzmire hoşgeldiniz. (Boyoz yumurta olayını kesinlikle yapmalısınız)
Atman AT-101 ve AT-401 kafa motoru?
Eğer akvaryum derinliğiniz 50 cm üzeri değilse AT 101 işinizi rahatlıkla görür ben yaklaşık 200 lt tankda kullanmıştım iç sump için yeterli gelmişti. Ses konusu ise ikisi arasında (401 denemedim ) fazla bir fark olacağını sanmıyorum yüksek debi istiyorsanız 401 daha uygun.
BeZGiN 2013-04-13 09:06:22
Eğer akvaryum derinliğiniz 50 cm üzeri değilse AT 101 işinizi rahatlıkla görür ben yaklaşık 200 lt tankda kullanmıştım iç sump için yeterli gelmişti. Ses konusu ise ikisi arasında (401 denemedim ) fazla bir fark olacağını sanmıyorum yüksek debi istiyorsanız 401 daha uygun.
Tropheus Taban Kurulumu ile ilgili
[QUOTE=Onur Yıldız] Mercan kırığında bitkinin gelişmeyeceğini iddaa edene linkini verdiğim konuyu gösterebilirsiniz.
Bitkiler dikildiğinde sadece 2 köktü...
http://www.akvaryum.com/Forum/msobo_magunga_x_onur_yildiz_%28_gorsel_solen_syf_48_%29_k421651.asp
Mercan kırığı tanklarda kullanılabilecek en iyi kumlardan biridir. Diğer tercihim argonittir , o da bir hayli pahalıdır.
[/QUOTE]
Peki onur bey, Tropheus için görüşleriniz yani bu taban malzemesiyle bu tür beslenebilir mi?
Ben genel olarak bu linkteki konuyu baz alarak hareket etmiştim.
Bülent ÖNER 2013-04-13 23:06:52
[QUOTE=Onur Yıldız] Mercan kırığında bitkinin gelişmeyeceğini iddaa edene linkini verdiğim konuyu gösterebilirsiniz.
Bitkiler dikildiğinde sadece 2 köktü...
http://www.akvaryum.com/Forum/msobo_magunga_x_onur_yildiz_%28_gorsel_solen_syf_48_%29_k421651.asp
Mercan kırığı tanklarda kullanılabilecek en iyi kumlardan biridir. Diğer tercihim argonittir , o da bir hayli pahalıdır.
[/QUOTE]
Peki onur bey, Tropheus için görüşleriniz yani bu taban malzemesiyle bu tür beslenebilir mi?
Ben genel olarak bu linkteki konuyu baz alarak hareket etmiştim.
Tropheus Taban Kurulumu ile ilgili
Arkadaşlar 235x70x70 cm ölçülerinde yeni bir akvaryum kurulumu yaptık aklımızda tropheus beslemek vardı ve buna uygun olduğunu düşündüğüm 0-1 mm mercan kumunu tabanda kullandık yaklaşık 90 kg kadar. Buraya kadar herşey bizim için sorunsuz gidiyordu. Ta ki izmirde hatrı sayılır bir akvaryumcu dostum mercan kırığını kullanmakla büyük hata yaptığımı söyleyene kadar bu kumda ph'ın kontrol edilemeyeceğini aşırı yükselme sonucu balıkları kaybetme riskimin büyük olacağını hatta bakmak istediğim anubias vs. gibi bitkilerin bu kumda yüksek ph da asla yetişemeyeceğini söyledi. Şu anda saat gece yarısını geçti ve ben inanılmaz bir hayal kırıklığı içerisindeyim oysaki yaptığım araştırmalarda okuduğum kadarıyla birçok hobici arkadaşın bu malzemeyi tabanlarında kullandığını duymuş ve görmüştüm. Bunlara ek olarak Mercan kumu için ciddi miktar bir para harcandı ve ben akvuryumu kurduğum abime inalmaz derecede mahçup oldum
Öncelikle bu dostumdan aldığım bilgiler doğrumu ? Yani ben bu akvaryumda bu taban malzemesiyle Tropheus bakamaz ve yavru alıcağım sağlıklı bir F0 koloni oluşturamazmıyım?
Lütfen yorumlarınızla beni yönlendirin ve bu çıkmazdan çıkmama yardımcı olun
Saygılarımla
Öncelikle bu dostumdan aldığım bilgiler doğrumu ? Yani ben bu akvaryumda bu taban malzemesiyle Tropheus bakamaz ve yavru alıcağım sağlıklı bir F0 koloni oluşturamazmıyım?
Lütfen yorumlarınızla beni yönlendirin ve bu çıkmazdan çıkmama yardımcı olun
Saygılarımla
--180x65x65 amerikana geçiyorum. 5.sayfadan itibaren
Öncelikle hayırlısı olsun akvaryumunuz emeğinize sağlık :) Güzel balıklar yetiştirmeniz dilekllerimle canlı olarak malawilerden başlamanız deneyim açısından gayet güzel ancak sert amerikanlarda 10 cm üzeriyse su şartlarına daha dayanıklı oluyorlar. Çabuk boylandıkları içinde hobici zevkini daha çabuk çıkarmanızı sağlıyorlar diye düşünüyorum. Elinizden yem alan oscarlar bence bu tanka çok yakışırlar
Not: akvaryum yapımında mümkün olduğunca işkence kullanmamaya çalışın silikon payı olmalı mutlaka cam birleşim yerleri arasında böylece silikonun esneme kabiliyeti daha artar bende yeni akvaryum yaptırdım ve ustlar bu konuda çok dikkatliler. Koli bantları yeterince işinizi görürdü bence
Öncelikle hayırlısı olsun akvaryumunuz emeğinize sağlık :) Güzel balıklar yetiştirmeniz dilekllerimle canlı olarak malawilerden başlamanız deneyim açısından gayet güzel ancak sert amerikanlarda 10 cm üzeriyse su şartlarına daha dayanıklı oluyorlar. Çabuk boylandıkları içinde hobici zevkini daha çabuk çıkarmanızı sağlıyorlar diye düşünüyorum. Elinizden yem alan oscarlar bence bu tanka çok yakışırlar
Not: akvaryum yapımında mümkün olduğunca işkence kullanmamaya çalışın silikon payı olmalı mutlaka cam birleşim yerleri arasında böylece silikonun esneme kabiliyeti daha artar bende yeni akvaryum yaptırdım ve ustlar bu konuda çok dikkatliler. Koli bantları yeterince işinizi görürdü bence
Dekor denemesi volume I resimler sfy.29
Ö.M den belirttim paşam
Ö.M den belirttim paşam
Dekor denemesi volume I resimler sfy.29
Paşam benimkiler daha 4-5 aylıklar daha çok yol var önlerinde :))
Bu arada senin balıkları tesadüfen ortak bir arkdaşımızın facebook dan göstermesiyle ilk kez orada görümüşüm meğerse :) Şimdi fark ettim
Metergalesia 2012-04-30 19:52:41
Paşam benimkiler daha 4-5 aylıklar daha çok yol var önlerinde :))
Bu arada senin balıkları tesadüfen ortak bir arkdaşımızın facebook dan göstermesiyle ilk kez orada görümüşüm meğerse :) Şimdi fark ettim
Dekor denemesi volume I resimler sfy.29
Paşam balıklarına 41 kere maşallah sağlıkla bol yavruyla büyütmen dileklerimle. Gördüğüm en güzel yunuslar diyebilirim. Umarım benim ufak afacanlarda senin yunuslardan örnek alırlar
Paşam balıklarına 41 kere maşallah sağlıkla bol yavruyla büyütmen dileklerimle. Gördüğüm en güzel yunuslar diyebilirim. Umarım benim ufak afacanlarda senin yunuslardan örnek alırlar
Isıtıcıda %37,75 tasarrufla Elektrik tüketimi - B u y r u n ...
Bende konuyla alakalı olduğunu düşündüğüm bir tecrübemi paylaşmak istiyorum
430 lt akvaryumumda ısı sabitlemek için roxin marka 2 adet 300w ısıtıcı kullanıyorum ısıyı sabit 26 derecede tutmakta hiç bir sorun yoktu taki ben başka bir markanın termometresini alıncaya kadar
Yıllardır civalı markası olmayan bir termometre kullanmıştım sonra problu digital bir termometre aldım bu olayların üzerine gidip seranın civalı ve markasını hatırlamadığım 2 farklı termometre daha aldım
Yani toplam 1 digital proplu 24.2c
2 civalı 26c ---- 23c
2 boyalı sanırım ?? 27c --25c
Peki sorun ne hiçbir termometre aynı sıcaklık değerini göstermiyor...
Böyle saçma şey ömrühayatımda görmedim yani ben yıllardır balıklarımı yanlış ısıdamı tutuyordum... düşünmesi bile rahatsız ediciydi...
Sonunda en doğru sıcaklığı bulmak adına yenidoğan bebekler için kullanılan vücüt sıcaklığı ölçen en kalitelisinden 32 tl :)) termometre aldım Sonuç sera digital ve diğer iki markasını hatırlamadığım termometreler sınıfta kaldı benim resmen babayadigari civalı 26c doğru çıktı.
Umarım bu herkezin başında olan fakat farkına varmadığı bir durum değidir.
Not: Termometreler aynı yerde ve akvaryumda akıntı vardır.
Bende konuyla alakalı olduğunu düşündüğüm bir tecrübemi paylaşmak istiyorum
430 lt akvaryumumda ısı sabitlemek için roxin marka 2 adet 300w ısıtıcı kullanıyorum ısıyı sabit 26 derecede tutmakta hiç bir sorun yoktu taki ben başka bir markanın termometresini alıncaya kadar
Yıllardır civalı markası olmayan bir termometre kullanmıştım sonra problu digital bir termometre aldım bu olayların üzerine gidip seranın civalı ve markasını hatırlamadığım 2 farklı termometre daha aldım
Yani toplam 1 digital proplu 24.2c
2 civalı 26c ---- 23c
2 boyalı sanırım ?? 27c --25c
Peki sorun ne hiçbir termometre aynı sıcaklık değerini göstermiyor...
Böyle saçma şey ömrühayatımda görmedim yani ben yıllardır balıklarımı yanlış ısıdamı tutuyordum... düşünmesi bile rahatsız ediciydi...
Sonunda en doğru sıcaklığı bulmak adına yenidoğan bebekler için kullanılan vücüt sıcaklığı ölçen en kalitelisinden 32 tl :)) termometre aldım Sonuç sera digital ve diğer iki markasını hatırlamadığım termometreler sınıfta kaldı benim resmen babayadigari civalı 26c doğru çıktı.
Umarım bu herkezin başında olan fakat farkına varmadığı bir durum değidir.
Not: Termometreler aynı yerde ve akvaryumda akıntı vardır.
İzmirde Akvaryum Yapım Fiyatları 2012
Ben akvaryumu "yaser akvaryuma" yaptırdım 180 tl fiyata anlaştık 10mm camdan kayıt kuşaklı 120x60x60 ölçülerinde nakliye ve taşıma ile 240 tl tuttu
Ben akvaryumu "yaser akvaryuma" yaptırdım 180 tl fiyata anlaştık 10mm camdan kayıt kuşaklı 120x60x60 ölçülerinde nakliye ve taşıma ile 240 tl tuttu
Yer buca-gediz tarafında Durmuş bey gayet konuşkan ve bilgili zaten dükkanı görünce soru işaretleri kalkıyor kafanızdan her yer akvaryum ve fiyat konusunda şöyle birşey var eğer elinde hazır olan akvaryumlardan birisi size uyarsa fiyat daha düşük olabilir.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
