ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
erhnn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
75
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Nisan 2011 21:18
Son Ziyaret:
15 Şubat 2019 22:38
Toplam Mesaj:
98 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erhan Öztuna
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1978
Yaş:
48
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erhan Öztuna
SON 10 MESAJI
Yeni 75x45x45 Hi Tech İwagumi Akvaryumu İlk Deneme
Güzel bir tank olacak tebrikler
Güzel bir tank olacak tebrikler
İşte Amerikan Rüyası
Bu güne kadar değişik türde balık besledim hepsinin ayrı bir keyfi var fakat amerikan cichlid beslemeye başlayınca hem görsellik hemde balığın verdiği tepkiler bakımından işte budur dedim [:)] Bu arada flowerimin tam olarak cinsi nedir yardımcı olursanız sevinirim.[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0007.jpg[/IMG][EDIT]erhnn,2016-03-16 14:39:13[/EDIT]
Bu güne kadar değişik türde balık besledim hepsinin ayrı bir keyfi var fakat amerikan cichlid beslemeye başlayınca hem görsellik hemde balığın verdiği tepkiler bakımından işte budur dedim [:)] Bu arada flowerimin tam olarak cinsi nedir yardımcı olursanız sevinirim.[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0007.jpg[/IMG][EDIT]erhnn,2016-03-16 14:39:13[/EDIT]
Çomar Slow Montion Video Eklenmiştir. Sf2
Ağır çekim video denemesi iyi seyirler 10. saniyeden sonra başlıyor.
[VID]https://youtu.be/XcByut76lKk[/VID]
Ağır çekim video denemesi iyi seyirler 10. saniyeden sonra başlıyor.
[VID]https://youtu.be/XcByut76lKk[/VID]
Çomar Slow Montion Video Eklenmiştir. Sf2
Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba,
Çomarı en sonunda evdeki 445 litre tanka aktardık adaptasyon süreci biraz zor ve sıkıntılı geçse de yeni yuvasında şimdi çok daha mutlu yeni resimleri ekliyorum, slow montion kamera çekimleri çektik harika oldu ileride yüklenecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0007.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0015.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0013.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0008.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0012.jpg[/IMG][EDIT]erhnn,2016-03-14 12:42:59[/EDIT]
Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba,
Çomarı en sonunda evdeki 445 litre tanka aktardık adaptasyon süreci biraz zor ve sıkıntılı geçse de yeni yuvasında şimdi çok daha mutlu yeni resimleri ekliyorum, slow montion kamera çekimleri çektik harika oldu ileride yüklenecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0007.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0015.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0013.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0008.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/IMG-20160312-WA0012.jpg[/IMG][EDIT]erhnn,2016-03-14 12:42:59[/EDIT]
Çomar Slow Montion Video Eklenmiştir. Sf2
[QUOTE=emirhan167]Erhan Bey.Ben siz ve sizin gibi arkadaşlara bakarak bugün 2.akvaryumum olan malawi tankımı bozmuş bulunuyorum.Bir adet flowerhorn alacağım.Fakat yavru 4-5 cm erkek alacağım.Siz ne çeşit bir beslenme önerirsiniz ?
Aynı zamanda balık büyüsün istiyorum.Yanık kalsın değil.Ve hangi yemleri önerirsiniz ? Siz ne yemler verdiniz ?
Ayın 16-17 si gibi balık bulur isem alacağım.Bu 15 günlük sürede ailem ile tatile gideceğiz.Vede Ankara da flowerhorn hiç yok.Daha Ankara da bu sektör gelişmemiş olmaktadır.
Sorduklarım kendi tanıdıklarım bile.Bulabilir isek diyor ve söz vermiyor.Dedikleri şu vede İnternet de bulur isen oradan al diyorlar.Mantıklı fakat Ankara da büyük birkaç adet var ve küçük hiç yok.
Dediğim gibi flowerhorn için tankımı bozdum.Ve balıklarımı verdim.Tank kapasitem 153.6 Litre 100x32x48 ölçülerinde olmaktadır.
İnşallah kaliteli ve su köpeği gibi bir flowerhorn bulmak istiyorum.Siz benden tecrübeli olarak,flowerhorn'un ne türünü tavsiye edersiniz ?
O derece bir sevgi sardı beni bu balık adına :)
Teşekkürler[/QUOTE]
Öncelikle şunu söyleyeyim flowerhorn konusunda çok bilgim yok sadece Çomar'da edindiğim tecrübeleri nacizane paylaşmak isterim;
Sorularınıza sıra ile cevap vereyim
1) Günde üç öğün tam doyacak şekilde beslemenizi öneririm, flowerhornum doyunca yem yemeyi bırakıyor ve oyun oynamak istiyor.
2) Bu şekilde beslerseniz balığınıza yanık kalmayacaktır, yemleme kadar su değişiminin de önemli olduğunu belirtmek isterim ben haftada yüzde otuz su değişimi yaptım.
3) Kullandığım yemleri şu şekilde sıralayım: Sabah Tropical Süper Spiru Tabin A (Balık büyüyünce vermenizi tavsiye ederim bir adet haftada 2 kez, Tropical Süper Spiru Tabin A tablet, Tetra Cichlid Colour Mini , Öğle, JBL Novo Stick M Balık Yemi,JBL Novo Stick XL,JBL Novo Flower Maxi Stick akşam, canlı yem (solucan), Omega One Organix , Ocean Nutrition Special Formula VHP (kan kurdu)
4) İnanın kendi flowerhornumun bile türünü bilmiyorum fakat bu işin uzmanları balığın üstünde çiçek denen siyahlıkların kafadan başlayıp kuyruğa kadar gitmesi gerektiğini söylüyorlar benim balık albino sanırım, incileri çok soluk, birde yavruda olsa kafa yapmaya başlayanı seçin derim
Bu arada benim flowerhornumun türünü bir türlü tespit edemedim bu konuda uzman arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
[QUOTE=emirhan167]Erhan Bey.Ben siz ve sizin gibi arkadaşlara bakarak bugün 2.akvaryumum olan malawi tankımı bozmuş bulunuyorum.Bir adet flowerhorn alacağım.Fakat yavru 4-5 cm erkek alacağım.Siz ne çeşit bir beslenme önerirsiniz ?
Aynı zamanda balık büyüsün istiyorum.Yanık kalsın değil.Ve hangi yemleri önerirsiniz ? Siz ne yemler verdiniz ?
Ayın 16-17 si gibi balık bulur isem alacağım.Bu 15 günlük sürede ailem ile tatile gideceğiz.Vede Ankara da flowerhorn hiç yok.Daha Ankara da bu sektör gelişmemiş olmaktadır.
Sorduklarım kendi tanıdıklarım bile.Bulabilir isek diyor ve söz vermiyor.Dedikleri şu vede İnternet de bulur isen oradan al diyorlar.Mantıklı fakat Ankara da büyük birkaç adet var ve küçük hiç yok.
Dediğim gibi flowerhorn için tankımı bozdum.Ve balıklarımı verdim.Tank kapasitem 153.6 Litre 100x32x48 ölçülerinde olmaktadır.
İnşallah kaliteli ve su köpeği gibi bir flowerhorn bulmak istiyorum.Siz benden tecrübeli olarak,flowerhorn'un ne türünü tavsiye edersiniz ?
O derece bir sevgi sardı beni bu balık adına :)
Teşekkürler[/QUOTE]
Öncelikle şunu söyleyeyim flowerhorn konusunda çok bilgim yok sadece Çomar'da edindiğim tecrübeleri nacizane paylaşmak isterim;
Sorularınıza sıra ile cevap vereyim
1) Günde üç öğün tam doyacak şekilde beslemenizi öneririm, flowerhornum doyunca yem yemeyi bırakıyor ve oyun oynamak istiyor.
2) Bu şekilde beslerseniz balığınıza yanık kalmayacaktır, yemleme kadar su değişiminin de önemli olduğunu belirtmek isterim ben haftada yüzde otuz su değişimi yaptım.
3) Kullandığım yemleri şu şekilde sıralayım: Sabah Tropical Süper Spiru Tabin A (Balık büyüyünce vermenizi tavsiye ederim bir adet haftada 2 kez, Tropical Süper Spiru Tabin A tablet, Tetra Cichlid Colour Mini , Öğle, JBL Novo Stick M Balık Yemi,JBL Novo Stick XL,JBL Novo Flower Maxi Stick akşam, canlı yem (solucan), Omega One Organix , Ocean Nutrition Special Formula VHP (kan kurdu)
4) İnanın kendi flowerhornumun bile türünü bilmiyorum fakat bu işin uzmanları balığın üstünde çiçek denen siyahlıkların kafadan başlayıp kuyruğa kadar gitmesi gerektiğini söylüyorlar benim balık albino sanırım, incileri çok soluk, birde yavruda olsa kafa yapmaya başlayanı seçin derim
Bu arada benim flowerhornumun türünü bir türlü tespit edemedim bu konuda uzman arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Çomar Slow Montion Video Eklenmiştir. Sf2
Akvaryum hobisinin güzel yanı bu olsa gerek güzel dilekleriniz için sağolun arkadaşlar ( balık 80 litrede bu hale gelmedi tabiki ilk akvaryumu 40 litreydi [:)] şaka bir yana beslenme çok önemli şu an cepten yazdığım için video atamadım fakat çok tasdik etmesem de canlı yem de verdim ( sadece solucan)
Akvaryum hobisinin güzel yanı bu olsa gerek güzel dilekleriniz için sağolun arkadaşlar ( balık 80 litrede bu hale gelmedi tabiki ilk akvaryumu 40 litreydi [:)] şaka bir yana beslenme çok önemli şu an cepten yazdığım için video atamadım fakat çok tasdik etmesem de canlı yem de verdim ( sadece solucan)
Çomar Slow Montion Video Eklenmiştir. Sf2
[QUOTE=mesutok]Maaşallah Allah razı olsun, büyük sevap işlemişsiniz, çokta güzel bir balık olmuş, sağlıklı uzun yıllarda besleyin, akvaryumu biraz ufak gibi gözüktü videoda, kaç litre akvaryumda şu anda besliyorsunuz.[/QUOTE]
Bu ikinci akvaryum 6 aylık olmasına rağmen çok hızlı gelişiyor şu an 80 litrede bakıyorum Allah nasip ederse daha büyük bir akvaryum yapma planım var ÇOMAR a o kadar alıştımki binbir emekle büyüttüğüm ilangi kolonimi bile elden çıkarıp Çomarı evdeki 500 litre akvaryuma transfer etmeyi bile düşünüyorum.
[QUOTE=mesutok]Maaşallah Allah razı olsun, büyük sevap işlemişsiniz, çokta güzel bir balık olmuş, sağlıklı uzun yıllarda besleyin, akvaryumu biraz ufak gibi gözüktü videoda, kaç litre akvaryumda şu anda besliyorsunuz.[/QUOTE]
Bu ikinci akvaryum 6 aylık olmasına rağmen çok hızlı gelişiyor şu an 80 litrede bakıyorum Allah nasip ederse daha büyük bir akvaryum yapma planım var ÇOMAR a o kadar alıştımki binbir emekle büyüttüğüm ilangi kolonimi bile elden çıkarıp Çomarı evdeki 500 litre akvaryuma transfer etmeyi bile düşünüyorum.
Çomar Slow Montion Video Eklenmiştir. Sf2
Ne zaman bir akvaryumcuya gitsem ilk işim balıklara bakmak olur yine bir gün ilangilerime yem almak için gittiğim bir akvaryumcuda hırpalanmış vücudu yaralar içinde olan bir balık gördüm o zamana kadar cinsini ve türünü bilmediğim son derece çirkin bir balıktı fakat balığın o halini görünce içim acıdı balığı o halde orada bırakamazdım ve akvaryumcudan balığı aldım evde kullanmadığım eski akvaryumumu iş yerime kurdum ve balığı tedaviye başladım aşağıdaki resim balığı aldıktan 2 gün sonra çekilmiştir.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/1.jpg[/IMG]
İlk zamanlar yerinden bile kıpırdamıyordu, yem yemiyordu bir umut onu kurtarmak için mücadeleye devam ettim yavaş yavaş kendine gelmeye başladı iştahı arttı ve hareketlendi ikinci resim balığın yavaş yavaş iyileştiği dönemlere ait
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/WP_20150109_13_16_57_Pro.jpg[/IMG]
Daha sonra balığımın doymak bilmeyen bir iştaha sahip olduğunu fark ettim sürekli yem yiyor ve sanki bir köpek gibi sürekli oyun oynamak istiyordu bu arada artık eski akvaryumu ona küçük gelmeye başlamıştı ve yeni bir akvaruyum kurma telaşına düştüm
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/3.jpg[/IMG]
Zaman geçtikçe balığın cinsini merak ettim ve araştırmaya başladım flowerhorn bu zamana kadar hiç duymadığım bir türdü onun için akvaryumun sevimli köpeği deniyordu gerçekten doğruymuş zamanla balığımda renklenmeler başladı o çirkin ördek yavrusu gitmiş ve yerine bambaşka bir şey gelmişti
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/4.jpg[/IMG]
Artık ona bir isim koyma vakti gelmişti bir balıktan çok bir su köpeği olduğunu düşündüğüm flowerime ÇOMAR ismini daha çok yakıştırdım aşağıdaki resimlerde ve videoda Çomar'ın son haline görmektesiniz iyi seyirler
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/1_5.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/6.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/7.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=LqrjVy7B_XI[/VID][EDIT]erhnn,2016-03-16 11:18:15[/EDIT]
Ne zaman bir akvaryumcuya gitsem ilk işim balıklara bakmak olur yine bir gün ilangilerime yem almak için gittiğim bir akvaryumcuda hırpalanmış vücudu yaralar içinde olan bir balık gördüm o zamana kadar cinsini ve türünü bilmediğim son derece çirkin bir balıktı fakat balığın o halini görünce içim acıdı balığı o halde orada bırakamazdım ve akvaryumcudan balığı aldım evde kullanmadığım eski akvaryumumu iş yerime kurdum ve balığı tedaviye başladım aşağıdaki resim balığı aldıktan 2 gün sonra çekilmiştir.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/1.jpg[/IMG]
İlk zamanlar yerinden bile kıpırdamıyordu, yem yemiyordu bir umut onu kurtarmak için mücadeleye devam ettim yavaş yavaş kendine gelmeye başladı iştahı arttı ve hareketlendi ikinci resim balığın yavaş yavaş iyileştiği dönemlere ait
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/WP_20150109_13_16_57_Pro.jpg[/IMG]
Daha sonra balığımın doymak bilmeyen bir iştaha sahip olduğunu fark ettim sürekli yem yiyor ve sanki bir köpek gibi sürekli oyun oynamak istiyordu bu arada artık eski akvaryumu ona küçük gelmeye başlamıştı ve yeni bir akvaruyum kurma telaşına düştüm
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/3.jpg[/IMG]
Zaman geçtikçe balığın cinsini merak ettim ve araştırmaya başladım flowerhorn bu zamana kadar hiç duymadığım bir türdü onun için akvaryumun sevimli köpeği deniyordu gerçekten doğruymuş zamanla balığımda renklenmeler başladı o çirkin ördek yavrusu gitmiş ve yerine bambaşka bir şey gelmişti
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/4.jpg[/IMG]
Artık ona bir isim koyma vakti gelmişti bir balıktan çok bir su köpeği olduğunu düşündüğüm flowerime ÇOMAR ismini daha çok yakıştırdım aşağıdaki resimlerde ve videoda Çomar'ın son haline görmektesiniz iyi seyirler
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/1_5.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/6.jpg[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/109843/7.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=LqrjVy7B_XI[/VID][EDIT]erhnn,2016-03-16 11:18:15[/EDIT]
DÖRT KUŞAK BİR ARADA İLANGİLERİM
Öncelikler resimler için kusura bakmayın daha net resim atmak isterdim fakat 5 mp kamera ile ancak bu kadar oluyor :)
Öncelikler resimler için kusura bakmayın daha net resim atmak isterdim fakat 5 mp kamera ile ancak bu kadar oluyor :)
DÖRT KUŞAK BİR ARADA İLANGİLERİM
[QUOTE=alemadam] [QUOTE=erhnn]Tank 455 litre yavrudan büyüttüm fazla erkekler tanktan çıkarıldı geriye kalanlardan baskın erkek tankın tek hakimi fakat saldırgan değil tankın su hacmi benim için bir avantaj [/QUOTE]
Tahminen 1,5 yaşında olsa gerek biraz sabır işi ilk yavru alınıncaya kadar baya bi yumurtayı attılar fakat zamanla her batımda ağızda tuttukları yavru sayısı arttı
[QUOTE=alemadam] [QUOTE=erhnn]Tank 455 litre yavrudan büyüttüm fazla erkekler tanktan çıkarıldı geriye kalanlardan baskın erkek tankın tek hakimi fakat saldırgan değil tankın su hacmi benim için bir avantaj [/QUOTE]
Yavrudan büyüttüyseniz, ilk yavrularınızı kaç aylıkken alabildiniz ve düzenli üretim ne zaman başladı?
[/QUOTE] Tahminen 1,5 yaşında olsa gerek biraz sabır işi ilk yavru alınıncaya kadar baya bi yumurtayı attılar fakat zamanla her batımda ağızda tuttukları yavru sayısı arttı
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





