ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
E.Özdemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Nisan 2011 18:55
Son Ziyaret:
02 Haziran 2018 14:17
Toplam Mesaj:
134 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Egemen Özdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Egemen Özdemir / İzmir
SON 10 MESAJI
Nadir Bir Tur: AXOLOTL (Bebekler Geliyor)
[/QUOTE]
E.Özdemir 2013-06-14 19:45:24
[QUOTE]Komiksiniz.. Hatta aksi halde hareket ettiginiz halde tartismaya donusmesini istemiyorum demeniz cok daha komik. Yorumlarinizin hepsinde kendinizle celisiyorsunuz. Birazda cekememezlik var sanirim :) olsun :D Evet uslubum sert! Iyi yada kotu yorumlara acigim ama kotu niyet ve ukalaliga asla! Sizinle ayni goruste bircok yorum geldi ama uslubumun sert olma nedenini kendi yorumunuza bakarak arayin.
Soylemek istemedim ama bunu siz istediniz .
MADEM LEPISTES BESLEMEYE KARAR VERIDGINIZDE BILE SAYFALARCA OKUDUNUZ O HALDE NEDEN AKVARYUMUNUZU BULASIK DETERJANLARIYLA YIKAYIP NEON,COPCU,BETTA GIBI BIRBIRIYLE ALAKASI OLMAYAN TURLERI (30 LT ALANA 15 balik) DOLDURUP NEON NESLINI TUKETTINIZ??? :D
OKUSAYDINIZ EGER AKVARYUM MALZEMELERININ ASLA VE ASLA DETERJAN ILE TEMIZLENMEMESI GEREKTIGI SUREKLI GOZUMUZE SOKULAN HER DEFASINDA RASTLADIGIMIZ BASIT BIR BILGI?
Hakkinda hicbir bilgiye sahip olmadigim bu canlilara (hatta bu canlilara ait hazir yem cesidinin bile satilmadigi BU ULKEDE) ILK DENEMEMDE hatasiz ve kayipsiz bakmaya devam ediyorum cekemediginiz MUKEMMEL INGILIZCEM VE EVET MADDI MANEVI GUC VE SABRIM sayesinde. En azindan hayvanlari bulasik deterjani ile yikamadim. :)
Epey yasim var.Uzun zamandir her turlu canliyla ilgiliyim sadece beslemek anlaminda degil koruma ve yardim boyutundada. Elbette tuzlusu akvaryumlarinin maliyetlerini biliyorum.Ama cok normal olarak herkes bu sekilde masraf etme luksune sahip olmayabilir tercih etmeyebilir.
Axolotlar icin de aynisi gecerli.Kimisi sadece sogutucu edinme zorunlulugu nedeniyle bile bakmayi tercih etmiyor.
HER ONUNUZE GELENDE DENIZ AKVARYUMU VAR GIBI bir hava yaratmayin!
BU INSANLARA RANT KAZANDIRMAK DIYORSUNUZ BAHSETTIGINIZ DENIZ BALIKLARI,BESLEDIGINIZ BIRCOK BALIK MAKET GIBI YAPILMIYOR SANIRIM?? ILK BASLARDA GELDIKLERI YER HEP AYNI.KAZANILAN KAZANILMIS. BAKIN SIZDE NEON LEPISTES ALMIS CANLI TICARETI RANTINA RANT KATMISSINIZ BILE :)
SUCUL CANLILARIN ILK ORTAYA CIKMASI AKVARYUM ORTAMI DEGIL HERHALDE YANILMIYORSAM??
YUNUS HICBIR ZAMAN AKVARYUM CANLISI OLARAK GORULMEMISTIR SU ANDA GOSTERI VE SIRKLERDE KULLANILMAMASI ICIN CALISMALAR YAPIYORUZ.AXOLOTLARLA KARSILASTIRAMAZSINIZ BILE. AXOLOTLAR ZATEN UZUN ZAMANDIR YURTDISINDA OLDUKCA YAYGIN SEKILDE AKVARYUMLARDA BESLENIYORDU. YANI ILK ALIP TANKA ATAN BEN DEGILIM VE TEKRARLIYORUM F0 DEGILLER.
BU ARADA YUNUSLARI COK SEVIYORSUNUZ.YUNUSLARIN GOSTERI AMACLI KULLANILMAMASI ICIN IMZA TOPLUYORZ. VERDINIZMI?? BEN FARKEDEMEDIM DE?? EYLEMLERE GELDINIZ MI??
COK SEVDIGIM BIR SOZ ILE BITIRMEK ISTIYORUM:
SOYLEDIGIN SOZDEN HISSE KAPSINLAR SOZ BILMIYORSAN SUSKUN OL SENI INSAN SANSINLAR.
Ben hep oyle yaparim :)
Öncelikle axolotl konusunda son sözü siz söylemiş olun efendilik bende kalsın. Sayfalarca uzayabilir bu tartışma. Şöyle ya da böyle diye açıklama yapmıyorum. İlk tankım ve ilk balıklarımdı. Yine okudum. Deterjanı da tecrübeli bir arkadaşımızdan okudum. Akvaryumda kullanılması yanlış mı doğru mu tartışılır fakat kesin bir bilgi olmadığı için kullanılmamalı. Amacım silikonun toksitliğini nötrlemekti. Herneyse. Akvaryumu bulaşık deterjanı ile yıkayıp bolca durulamanın kesin bir zararını gösterinde göreyim. 36 lt. akvaryuma kaç tane balık koyduğuma gelecek olursak. Çok biliyorsunuz ama yanlış biliyorsunuz. Ana sayfada "AKVARYUM BALIK SAYISI HESAPLAYICISI" var bir de orada hesaplamanızı öneririm. Daha sonra birbiri ile uyumlu türlere bakın. Betta, neon, çöpçü birlikti aynı tankta yaşabilir mi öğrenin. Daha sonra bu tankları gezin ne kadar sağlıklı olduklarını görün. Tabi ki deniz akvaryumum yok, evimin önünde havuz da, yunuslara da hayran değilim, konu yunusların tutsak edilip işkence çekmesi değil, canlı ticaretine karşı değilim, konu nesli tükenen bir hayvanın ticaretinin teşviğidir. Hemen bir örnek vermek gerekirse sizin konunuzdan sonra açılmış bir konu:
Bir şey daha:
Axolotl akvaryumunda ince kum kullanılmaz.
Ayrıca; o çok sevdiğiniz Mevlana'nın sözünü de yanlış biliyorsunuz. Doğrusu:
“Söz bilirsen söz söyle, sözünden hisse kapsınlar. Söz bilmezsen sükut eyle, bari adam sansınlar”
Nadir Bir Tur: AXOLOTL (Bebekler Geliyor)
Önceki yorumumda bahsettiğim gibi, bu konu ile alakalı yorum yapmayacağım. İyi araştırıp yergi edebiyatına soyunmuşsunuz ancak; 23 Nisan 2011'de açtığım bir konuydu. Ayrıca bulaşık deterjanı akvaryumdan defalarca kez durulandı ki daha sonra bunu senelerin tecrübesine sahip akvaryumcuların da yaptığını gördüm. Zaten konunun devamını okursanız, mantar ve bakteri eksikliğinden sekteye uğradığını anlarsınız o küçük tankın, sebep deterjan değil. Konuda balık öldürmek ya da onları çiğ çiğ ısırarak yemek değil. Nesli tükenmekte olan bir türe karşı etik olmayan davranış. Gerçekten sevenler için üzücü bir durum. Çünkü bu konu axolotl'dan haberi olmayan bir çok kişiyi haberdar yaptı. 20 kişi daha bende istiyorum deyip bu ticarete ortak oldu. Aslında ilk mesajımda iletim Akgül Hanım'a değil tüm üyelerin bilinçlenmesi içindi. Akgül Hanımın savunma mekanizmalarını açması benim içinde ilginç oldu. Bireysel algılanmaması gerekiyordu. Herneyse; anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az deyip noktamı koyuyorum.
Önceki yorumumda bahsettiğim gibi, bu konu ile alakalı yorum yapmayacağım. İyi araştırıp yergi edebiyatına soyunmuşsunuz ancak; 23 Nisan 2011'de açtığım bir konuydu. Ayrıca bulaşık deterjanı akvaryumdan defalarca kez durulandı ki daha sonra bunu senelerin tecrübesine sahip akvaryumcuların da yaptığını gördüm. Zaten konunun devamını okursanız, mantar ve bakteri eksikliğinden sekteye uğradığını anlarsınız o küçük tankın, sebep deterjan değil. Konuda balık öldürmek ya da onları çiğ çiğ ısırarak yemek değil. Nesli tükenmekte olan bir türe karşı etik olmayan davranış. Gerçekten sevenler için üzücü bir durum. Çünkü bu konu axolotl'dan haberi olmayan bir çok kişiyi haberdar yaptı. 20 kişi daha bende istiyorum deyip bu ticarete ortak oldu. Aslında ilk mesajımda iletim Akgül Hanım'a değil tüm üyelerin bilinçlenmesi içindi. Akgül Hanımın savunma mekanizmalarını açması benim içinde ilginç oldu. Bireysel algılanmaması gerekiyordu. Herneyse; anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az deyip noktamı koyuyorum.
Saygılarımla
Nadir Bir Tur: AXOLOTL (Bebekler Geliyor)
[QUOTE=akgul] [QUOTE=E.Özdemir]Soyları tükenmekte olan, ticaretinin ve bireysel beslenmesinin yasaklandığı bu canlıyı sahip olmak arzusuyla akvaryuma koymak ne kadar etik bilemiyorum. Davranışlarından anladığım kadarıyla büyük bir olasılıkla sizin axolotl'ınız F0. F0 olmasa bile bu yasak ticareti yapan insanlara rant kazandırmak da yanlış.
[/QUOTE]
[QUOTE=akgul] [QUOTE=E.Özdemir]Soyları tükenmekte olan, ticaretinin ve bireysel beslenmesinin yasaklandığı bu canlıyı sahip olmak arzusuyla akvaryuma koymak ne kadar etik bilemiyorum. Davranışlarından anladığım kadarıyla büyük bir olasılıkla sizin axolotl'ınız F0. F0 olmasa bile bu yasak ticareti yapan insanlara rant kazandırmak da yanlış.
Saygılarımla
[/QUOTE]
Hayatinizda kac tane axolotl gordunuz ?? Kac dk video izledinizde bendekilerin davranislarina gore F0 olduguna karar verdiniz?? :))) Oncelikle tebrik ediyorum.
Axolotlarim F0 degil akvaryum ortaminda yetistirilmis. Onlara Sahip olmak tabiki cok guzel, bu canlilari yakindan taniyabilmek ayricalik..
Ama sadece bunun icin degil uretimi ve devamini saglamak, yaymak icin elimden geleni yapacagim bunu basaracagima inandigim icin arzu ettim sahip olmayi. canlilarin neslinin tukenmekte olmasi beni cok cok uzdu. Canlilari inanilmaz sevdim ilk gordugum andan itibaren vuruldum.Ve bir sekilde buldum. Erkekleride bir sekilde temin edecegim ve insallah bu canlilarin yavrularini gorecegim.Ben almasam mutlaka ama mutlaka baskalarinin eline gececekti en azindan benim gibi onlara maddi manevi her imkani saglayabilecek,elinden gelenin en iyisini yapabilecek birinin eline gecti diye dusunuyorum.Bu konuda kendimi seviyorum.
Iyice arastirip sayfalarca okudum,yabanci kaynaklari kullandim,bircok kisiyle konustum onlara en iyi sekilde ortam hazirladim edindigim bilgilere gore bunu yapabilecegime inaniyorum.
Zaten harcadigim maddi manevi gucu herkesin yapabilecegine inanmiyorum.Onlarin cani acisa bende hissediyorum..
Insallah Allah utandirmasin diyorum :)
Akgül Hanım, tebriğiniz ve sert üslubunuz dolayısıyla yorumumun bir tartışmaya dönüşmesini istemiyorum o yüzden son yorumum. F0 olup olmadığı konusunda da uzun uzun konuşabilirdik. Söylediğim gibi büyük ihtimal F0'lar. Ben almasaydım başka birine geçecekti demeniz mantıksal sınırları zorluyor. Herkes aynı şekilde düşünseydi bu canlıların ticareti git gide büyüyüp doğal ortamlarında kalmazlardı. İyi yapmışsınız sayfalarca okumuşsunuz, İngilizce bilginizi ortaya koymuşsunuz. Lakin ben lepistes beslemeye karar verdiğimde bile aynı şeyi yapmıştım söyledikleriniz bu yasadışı ticareti yapan insanlara rant kazandırmak için bahane değil. Maddi ve manevi kısmı biraz gülünç kaçıyor. En basitinden deniz akvaryumlarını inceleyebilirsiniz maddi ve manevi yükü bazından. Bir soğutucuyu bir kaç kez katlıyor. Bu canlıları çok sevmişsiniz belli ki aşık olmuşsunuz. Hala geçerli bir bahane değil. Bende yunusları çok seviyorum, param var, çok iyi bakacağıma inanıyorum. Nasıl olsa ben almasam başkasının eline geçecek. Bahçeme havuz yapıp onları orada beslemeli miyim? Hem yakından da inceleyip bu ayrıcalığa erişirim.
Saygılarımla
Nadir Bir Tur: AXOLOTL (Bebekler Geliyor)
Soyları tükenmekte olan, ticaretinin ve bireysel beslenmesinin yasaklandığı bu canlıyı sahip olmak arzusuyla akvaryuma koymak ne kadar etik bilemiyorum. Davranışlarından anladığım kadarıyla büyük bir olasılıkla sizin axolotl'ınız F0. F0 olmasa bile bu yasak ticareti yapan insanlara rant kazandırmak da yanlış.
Soyları tükenmekte olan, ticaretinin ve bireysel beslenmesinin yasaklandığı bu canlıyı sahip olmak arzusuyla akvaryuma koymak ne kadar etik bilemiyorum. Davranışlarından anladığım kadarıyla büyük bir olasılıkla sizin axolotl'ınız F0. F0 olmasa bile bu yasak ticareti yapan insanlara rant kazandırmak da yanlış.
Saygılarımla
Artemia Büyütmek-Çıkarmak-Beslemek-Çoğaltmak
Taha resimde görülen 3lü poşet. Onun içinden sadece 1 tanesini kullanacaksın. Hazırladığın karışımdan çok az koyacaksın oranlar ve dikkat edeceğin yerler yazıda mevcut. Toz yem derken pul yada stick yem değil. Toz halinde yem. Akvaryumcularda toz yem bulunur. Aktarlarda da toz spirulina bulabilirsin.
Taha resimde görülen 3lü poşet. Onun içinden sadece 1 tanesini kullanacaksın. Hazırladığın karışımdan çok az koyacaksın oranlar ve dikkat edeceğin yerler yazıda mevcut. Toz yem derken pul yada stick yem değil. Toz halinde yem. Akvaryumcularda toz yem bulunur. Aktarlarda da toz spirulina bulabilirsin.
Artemia Büyütmek-Çıkarmak-Beslemek-Çoğaltmak
Maya çorbası olmadan fazla yaşamışlar demek ki bir şekilde beslenmişler bu garip. Nerede takıldın söyle yardımcı olayım.
Maya çorbası olmadan fazla yaşamışlar demek ki bir şekilde beslenmişler bu garip. Nerede takıldın söyle yardımcı olayım.
DIY Şelale su sızdırma sorunu(strafor)
Yani silikonun üzerinde bastırmaktan başka fazlalığını almayayım öyle mi?
Yani silikonun üzerinde bastırmaktan başka fazlalığını almayayım öyle mi?
DIY Şelale su sızdırma sorunu(strafor)
Merhaba herkese. adlı kullanıcının projesini görüp yaptım. Ancak küçük bir sorun çıktı. 1 saat kadar sağlıklı çalıştıktan sonra birleşim yerlerinden su sızdırmaya başladı. Strafor parçalarını tutkalla yapıştırdıktan sonra su yalıtımı için silikonla geçmiştim. Silikonun fazlasını almak ve daha iyi yapışmasını sağlamak için nemli bez ile üzerinden bastırarak geçtim ve ince bir tabaka silikon kalmış oldu birleşim yerlerinde. Kasanın dışına da aynı uygulamayı yaptım oradaki silikonlar hafif bir sürtünme ile kendini bıraktı. Acaba ben mi yanlış yaptım yoksa silikon strafora iyi yapışmıyor mu? Altta sağlıklı çalışırken bir fotoğrafı ve videosu var.
Merhaba herkese. adlı kullanıcının projesini görüp yaptım. Ancak küçük bir sorun çıktı. 1 saat kadar sağlıklı çalıştıktan sonra birleşim yerlerinden su sızdırmaya başladı. Strafor parçalarını tutkalla yapıştırdıktan sonra su yalıtımı için silikonla geçmiştim. Silikonun fazlasını almak ve daha iyi yapışmasını sağlamak için nemli bez ile üzerinden bastırarak geçtim ve ince bir tabaka silikon kalmış oldu birleşim yerlerinde. Kasanın dışına da aynı uygulamayı yaptım oradaki silikonlar hafif bir sürtünme ile kendini bıraktı. Acaba ben mi yanlış yaptım yoksa silikon strafora iyi yapışmıyor mu? Altta sağlıklı çalışırken bir fotoğrafı ve videosu var.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=63NEMvx1Cpk&feature=youtu.be[/VID]
Artemia Büyütmek-Çıkarmak-Beslemek-Çoğaltmak
Geciken cevap için ikinizden de özür dilerim.
Geciken cevap için ikinizden de özür dilerim.
Fırat Bey, verdiğim tuzluluk oranında suyunuzu hazırlarsanız artemialarınız canlı doğuracak. Yumurtayla uğraşmayacaksınız. Suyun tamamını değiştirmenizi önermem. Pul spirulina yiyemezler ancak toz olanını yetişkinler tüketebilir. Spirulina verdiğinizde maya çorbasını kesmeyin ki yavrularınız büyüsün. Şu ana kadar su değişiminden topluca ölmemişlerse ve dengeli beslemişseniz sayıları çoğalmıştır. Boş ve dolu yumurtaları Taha kardeşimin söylediği şekilde ayırt edebilirsiniz. Taha, yosunun nereye gittiğini anlayamadım. Ancak suda erimedikçe yemelerinin mümkün olmadığını net bir şekilde söyleyebilirim sana.
Artemia Büyütmek-Çıkarmak-Beslemek-Çoğaltmak
sgoktas, Burası forum ve paylaşım platformu. Kimse cevap vermekle mükellef değil. Yoğun bir tempoda sınava hazırlanıyorum. Arta kalan vaktimde burdayım. Sorunuza gelecek olursak:E.Özdemir 2012-03-14 00:20:53
sgoktas, Burası forum ve paylaşım platformu. Kimse cevap vermekle mükellef değil. Yoğun bir tempoda sınava hazırlanıyorum. Arta kalan vaktimde burdayım. Sorunuza gelecek olursak:
Deniz suyundan kastını anlayamadım o arkadaşın. Eğer saf denizden çekişmiş su ise yetiştirme şansı olacağını sanmıyorum. Mineral ve katkı bakımından tuzlu göller ile denizler arasında farklar vardır. Söylemeye çalıştığı tuzlu su ise zaten onun ölçüsünü vermiştim.
Evet artemialar uygun tuzluluk oranında canlı doğuruyorlar.
Kabuksuz artemialar yüksek oranda dekapsülasyon işlemine tabi tutarak yumurtanın eritilmesi ile elde edilirler. Artemia sadece ince bir zarın içinde kalır. Hiç bir işleme tabi tutmadan direk olarak yem gibi akvaryuma atarsınız. Zaten canlandırmak isterseniz bir espirisi kalmaz zardan yine 20 saatten erken çıkmayacaklar. Kabuksuz artemianın espirisi zamandan ve uğraştan kaçmaktır. Ancak canlı yemin yerini tutmayacağı kanaatindeyim.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
