ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
orkinos38
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2011 04:39
Son Ziyaret:
17 Temmuz 2019 23:15
Toplam Mesaj:
53 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hakan aydın
Doğum Tarihi:
12 Ağustos 1985
Yaş:
40
İl:
Izmir
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hakan aydın
7 adet karma canlı doğuran tankı. 10 adet malavi tankı. 2 adet melek tankı.
buca/izmir
7 adet karma canlı doğuran tankı. 10 adet malavi tankı. 2 adet melek tankı.
buca/izmir
SON 10 MESAJI
Melek Balığımın Kafasında Beyaz Kurtlar Var
Arkadaşlar dün akşam hiçbir şeyi yoktu balığın. Şuan yüzeye yakın duruyor ve çok hareketsiz. Finlerin de ya da kuyruğunda bir sıkıntı yok. Karnı da normal. Kısacası durgunluktan ve yeme ilgi göstermemekten başka bir sıkıntısı görünmüyor. Odaya girdiğimde bana doğru geliyor hepsi. Bu sabaha kadar bu da öyleydi gayette iştahlıydı. Ama bu sabah böyle oldu. Sebebi nedir, ne yapabilirim bilgisi olan varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim. Isı 28 derece de sabit. Dış filtre çalışıyor. Tetra discus, sera discus, tetra min, tropikal süpervit ve haftada 2 kere dondurulmuş kan kurdu veriyorum. Akvaryum 1 metre standart bombeli olanlardan. Hava motoru sürekli aktif. Suda bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum diğer balıklar canavar gibi. 2 aydır bu akvaryumdalar.
Arkadaşlar konuyu 3 gün önce açmıştım. Bahsettiğim balığım öldü. Fakat aynı şey şuan başka bir melek balığımda da oldu. Yeni farkettiğim bir şey var. Kafasında beyaz kurda benzer bir şeyler var. Kafasının içinden çok az çıkmış. Fotoğraf net çekemiyorum. Yakaladığım anda atarım buraya da. Yardımcı olacak kimse yok mu. 15 tane daha melek var o akvaryumda.[EDIT]orkinos38,2018-02-20 17:27:03[/EDIT]
Arkadaşlar dün akşam hiçbir şeyi yoktu balığın. Şuan yüzeye yakın duruyor ve çok hareketsiz. Finlerin de ya da kuyruğunda bir sıkıntı yok. Karnı da normal. Kısacası durgunluktan ve yeme ilgi göstermemekten başka bir sıkıntısı görünmüyor. Odaya girdiğimde bana doğru geliyor hepsi. Bu sabaha kadar bu da öyleydi gayette iştahlıydı. Ama bu sabah böyle oldu. Sebebi nedir, ne yapabilirim bilgisi olan varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim. Isı 28 derece de sabit. Dış filtre çalışıyor. Tetra discus, sera discus, tetra min, tropikal süpervit ve haftada 2 kere dondurulmuş kan kurdu veriyorum. Akvaryum 1 metre standart bombeli olanlardan. Hava motoru sürekli aktif. Suda bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum diğer balıklar canavar gibi. 2 aydır bu akvaryumdalar.
Arkadaşlar konuyu 3 gün önce açmıştım. Bahsettiğim balığım öldü. Fakat aynı şey şuan başka bir melek balığımda da oldu. Yeni farkettiğim bir şey var. Kafasında beyaz kurda benzer bir şeyler var. Kafasının içinden çok az çıkmış. Fotoğraf net çekemiyorum. Yakaladığım anda atarım buraya da. Yardımcı olacak kimse yok mu. 15 tane daha melek var o akvaryumda.[EDIT]orkinos38,2018-02-20 17:27:03[/EDIT]
Grindal Kurt Kültürü - Tecrübelerim, Püf Noktaları
Başarılı bir makale olmuş bu güzel bilgiler için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir durum oldu konuyu okurken. Tamamını okudum ama göremedim gözden kaçırmış da olabilirim. Hazırlanan yatağın ömrü nedir. Belirli bir süresi var mıdır değiştirmek için. Teşekkür ederim...orkinos38 2015-03-27 17:52:01
Başarılı bir makale olmuş bu güzel bilgiler için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir durum oldu konuyu okurken. Tamamını okudum ama göremedim gözden kaçırmış da olabilirim. Hazırlanan yatağın ömrü nedir. Belirli bir süresi var mıdır değiştirmek için. Teşekkür ederim...
Vatozlar yavru yer mi ?
Vatozlar kesinlikle yavru balıkları, hatta canlı herhangi bir şeyi yemez yiyemez. Bence bu konunda vatozların hakkını siz yiyorsunuz...
Vatozlar kesinlikle yavru balıkları, hatta canlı herhangi bir şeyi yemez yiyemez. Bence bu konunda vatozların hakkını siz yiyorsunuz...
Üretimhane kurmak ve ticaret?
Ev geçindirir geçindirmez orası biraz şartlara bağlı. yaparsın koca bir üretimhane sağlam 10-15 petshop müşterin olur geçindirirsin ev. Ama 20 akvaryumla falan ev geçindirilmez güzel kardeşim. trop türleri Nihat Bey'in de belirttiği gibi pek petshoplar tarafından tercih edilmiyor. meraklısını bulacaksın onları satacaksın da ev geçindireceksin çok zor kardeşim. Beni yanlış anlama seni hobiden soğutmak gibi bir niğetim falan yok ama bir işin kesinlikle olsun. Dünyanın binbir türlü hali var.
Ev geçindirir geçindirmez orası biraz şartlara bağlı. yaparsın koca bir üretimhane sağlam 10-15 petshop müşterin olur geçindirirsin ev. Ama 20 akvaryumla falan ev geçindirilmez güzel kardeşim. trop türleri Nihat Bey'in de belirttiği gibi pek petshoplar tarafından tercih edilmiyor. meraklısını bulacaksın onları satacaksın da ev geçindireceksin çok zor kardeşim. Beni yanlış anlama seni hobiden soğutmak gibi bir niğetim falan yok ama bir işin kesinlikle olsun. Dünyanın binbir türlü hali var.
Üretimhane kurmak ve ticaret?
Kardeşim on gün kadar olmuş konuyu açalı ama ben yeni gördüm. hala girip bakıyor musun bilmiyorum ama ben yine de yazayım. Ben 20 yıldır akvaryum balıklarıyla içli dışlıyım. ilk birkaç yılın ardından herkeste olduğu gibi benimde üretim sevdam başladı. fakat ha deyince olmadığı için iki sene öncesine kadar beklemek zorunda kaldım. şuan izmirde küçük bir üretimhanem var. Sana şunu söylemeliyim ki bu işten ev geçindirmek çok zordur. Ek gelir olarak düşünürsen muhteşem bir fikir ancak ev geçindirmek zor. Çünkü sonuçta canlıyla uğraşıyorsun ve ne zaman ne yapacağı belli olmaz. İlerde çoluğun çocuğun olacak. Balıklar iki ay yavru almasa yandın demektir. Nerden bulacaksın mama parası bez parası vs vs. Bana sorarsan kafanda bir iş olsun. Her ay düzenli para kazanacağın bir iş. Üretimhaneyi de ek gelir olarak yaparsın. baştas herkes çok hevesli başlar fakat biraz zaman geçince sıkılanı da çok olmuştur. Bir kere tatili unutacaksın. İki gün şu şehire gidelim de gezelim desen gidemezsin. Balıklar hastalanacak belki toplu ölümler olacak canın sıkılacak. Yani birgün canına tak ederde ben bu işi bırakayım dersen para kazandığın başka bir işinin olması gerekmekte. benim sana tavsiyem odanda iki üç akvaryumluk yer vardır ya da evin farklı köşelerinde. Al iki tane yavru 1 tane damızlık akvaryumu. Koy içlerine lepisteslerini şimdilik böyle yap. hem okul için yan gelir olur hemde biraz işi kaparsın. Ha bu demek değilki evde iki balık ürettin diye üretimhane hakkında tecrübe edersin. Sadece şimdilik bununla yetin diyorum. İlerde kendi evin olunca bi odanı bu işe ayırırsın. Hem bu arada piyasayı da tanırsın. Hangi balık gidiyo kaça gidiyo falan. Sonra baktın para kazanılıyo ayrı bir dükkanda büyütürsün işleri. Çok uzattım son söz olarak üretimhane kurma demiyorum sana kur ama kesinlikle aylık maaşlı bi işin olsun yoksa çok zorluk çekersin. Birde şunu ekleyeyim forumda arama kısmına üretimhane yaz ve çıkanlara bir bak. kaç kişi kapatıyor.
Kardeşim on gün kadar olmuş konuyu açalı ama ben yeni gördüm. hala girip bakıyor musun bilmiyorum ama ben yine de yazayım. Ben 20 yıldır akvaryum balıklarıyla içli dışlıyım. ilk birkaç yılın ardından herkeste olduğu gibi benimde üretim sevdam başladı. fakat ha deyince olmadığı için iki sene öncesine kadar beklemek zorunda kaldım. şuan izmirde küçük bir üretimhanem var. Sana şunu söylemeliyim ki bu işten ev geçindirmek çok zordur. Ek gelir olarak düşünürsen muhteşem bir fikir ancak ev geçindirmek zor. Çünkü sonuçta canlıyla uğraşıyorsun ve ne zaman ne yapacağı belli olmaz. İlerde çoluğun çocuğun olacak. Balıklar iki ay yavru almasa yandın demektir. Nerden bulacaksın mama parası bez parası vs vs. Bana sorarsan kafanda bir iş olsun. Her ay düzenli para kazanacağın bir iş. Üretimhaneyi de ek gelir olarak yaparsın. baştas herkes çok hevesli başlar fakat biraz zaman geçince sıkılanı da çok olmuştur. Bir kere tatili unutacaksın. İki gün şu şehire gidelim de gezelim desen gidemezsin. Balıklar hastalanacak belki toplu ölümler olacak canın sıkılacak. Yani birgün canına tak ederde ben bu işi bırakayım dersen para kazandığın başka bir işinin olması gerekmekte. benim sana tavsiyem odanda iki üç akvaryumluk yer vardır ya da evin farklı köşelerinde. Al iki tane yavru 1 tane damızlık akvaryumu. Koy içlerine lepisteslerini şimdilik böyle yap. hem okul için yan gelir olur hemde biraz işi kaparsın. Ha bu demek değilki evde iki balık ürettin diye üretimhane hakkında tecrübe edersin. Sadece şimdilik bununla yetin diyorum. İlerde kendi evin olunca bi odanı bu işe ayırırsın. Hem bu arada piyasayı da tanırsın. Hangi balık gidiyo kaça gidiyo falan. Sonra baktın para kazanılıyo ayrı bir dükkanda büyütürsün işleri. Çok uzattım son söz olarak üretimhane kurma demiyorum sana kur ama kesinlikle aylık maaşlı bi işin olsun yoksa çok zorluk çekersin. Birde şunu ekleyeyim forumda arama kısmına üretimhane yaz ve çıkanlara bir bak. kaç kişi kapatıyor.
üretimhaneye böcek ilacı
Zaman ayırıp cevapladığınız için teşekkür ederim. O tarz zehir yemleri pek tercih etmiyorum sonuçta böceğin insiyatifine kalıyo iş çünkü. yerse ölür yemezse yaşar :) öbür türlü havayı solumak zorunda ve ölüm kaçınılmaz. havalandırmayı deneyebilirim sanırım.
Zaman ayırıp cevapladığınız için teşekkür ederim. O tarz zehir yemleri pek tercih etmiyorum sonuçta böceğin insiyatifine kalıyo iş çünkü. yerse ölür yemezse yaşar :) öbür türlü havayı solumak zorunda ve ölüm kaçınılmaz. havalandırmayı deneyebilirim sanırım.
üretimhaneye böcek ilacı
Merhaba arkadaşlar. Konuyu tam olarak nereye açacağımı bilemedim umarım en uygun yeri seçmişimdir. Benim tecrübe sahibi arkadaşlara şöyle bir sorum olacak; benim ufak bir üretimhanem var kendi yağında kavruluyor. Ancak kış aylarında dışarısının soğuk üretimhanenin de sıcak ve nemli olması çekici gelmiş olmalı ki hamam böcekleri istila etmiş durumda. Bu durumda üretimhaneyi ilaçlamaya karar verdim. Şu beş litre suya koyulup seyreltilenlerden, hepimizin deneyimi olmuştur bu konuda diye düşünüyorum. Sorum şu ki, ortamdaki ilaç hava motoru aracılığıyla veya herhangi başka bir sebeple balıklara zarar verir mi? İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar. Konuyu tam olarak nereye açacağımı bilemedim umarım en uygun yeri seçmişimdir. Benim tecrübe sahibi arkadaşlara şöyle bir sorum olacak; benim ufak bir üretimhanem var kendi yağında kavruluyor. Ancak kış aylarında dışarısının soğuk üretimhanenin de sıcak ve nemli olması çekici gelmiş olmalı ki hamam böcekleri istila etmiş durumda. Bu durumda üretimhaneyi ilaçlamaya karar verdim. Şu beş litre suya koyulup seyreltilenlerden, hepimizin deneyimi olmuştur bu konuda diye düşünüyorum. Sorum şu ki, ortamdaki ilaç hava motoru aracılığıyla veya herhangi başka bir sebeple balıklara zarar verir mi? İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
Bütün fotoğraflara bıkmadan usanmadan baktım.Gözlerim yanmaya başlamıştı artık :) Hepinizin emeğine sağlık. Sağlıkla balıklar...
Bütün fotoğraflara bıkmadan usanmadan baktım.Gözlerim yanmaya başlamıştı artık :) Hepinizin emeğine sağlık. Sağlıkla balıklar...
sarı prenses yumurta almışsa ne yapmam gerekir
Resimlerden ağzının dolu olup olmadığı anlaşılmıyor fakat eğer doluysa bunu karnına bakarak anlayabilirsiniz. eğer karnı aç kaldığını gösterir şekilde inmişse yani balık zayıflamışsa en az bir haftadır ağzı dolu demektir.böyle de anlaşılmıyorsa yem atın ve yeyip yemediğine bakın yemiyorsa doludur. bu durumda kusturup yumurtaları kuluçkaya alabilir ya da 10 gün daha bekleyip yavruları çıkmış şekilde kusturabilirsiniz.
Resimlerden ağzının dolu olup olmadığı anlaşılmıyor fakat eğer doluysa bunu karnına bakarak anlayabilirsiniz. eğer karnı aç kaldığını gösterir şekilde inmişse yani balık zayıflamışsa en az bir haftadır ağzı dolu demektir.böyle de anlaşılmıyorsa yem atın ve yeyip yemediğine bakın yemiyorsa doludur. bu durumda kusturup yumurtaları kuluçkaya alabilir ya da 10 gün daha bekleyip yavruları çıkmış şekilde kusturabilirsiniz.
Uzman hobicilerimiz Sarı prensesim ağzı dolumu ?
Evet balığın ağzı dolu görünüyor. Bence amaç yavru almaksa 3 ya da 4 gün bekledikten sonra kusturup yumurtaları kuluçkaya al.Hem anne çok aç kalmış olmaz zayıf düşmez hem de yumurta atma riski ortadan kalkar.
Evet balığın ağzı dolu görünüyor. Bence amaç yavru almaksa 3 ya da 4 gün bekledikten sonra kusturup yumurtaları kuluçkaya al.Hem anne çok aç kalmış olmaz zayıf düşmez hem de yumurta atma riski ortadan kalkar.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
