ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enderakvaryum
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2011 17:43
Son Ziyaret:
26 Kasım 2014 15:36
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fazlı görüş
Doğum Tarihi:
29 Kasım 1972
Yaş:
53
İl:
Istanbul
Meslek:
akvaryum imalatı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
fazlı görüş 05324084268
SON 10 MESAJI
Akvaryum İmalatı Anektodları... Komik, trajikomik, trajedik anılar....
Evet iyiki hatırlattın...malçokoğlu diyorum ben o arkadasa ... Mutlaka yazacağım o komik olayı.. Bu akşamlık hepsini yamayalımki merak etsin değerli hobiciler.. Ayrıca bu arkadaşımızın bir bursa macerası var akıllara zarar inanın komaya girersiniz gülmekten fakat o olayı yazmam için izin almam gerek. İzin verirse o kardeşimiz inanın flaş flaş flaş...
Evet iyiki hatırlattın...malçokoğlu diyorum ben o arkadasa ... Mutlaka yazacağım o komik olayı.. Bu akşamlık hepsini yamayalımki merak etsin değerli hobiciler.. Ayrıca bu arkadaşımızın bir bursa macerası var akıllara zarar inanın komaya girersiniz gülmekten fakat o olayı yazmam için izin almam gerek. İzin verirse o kardeşimiz inanın flaş flaş flaş...
Akvaryum İmalatı Anektodları... Komik, trajikomik, trajedik anılar....
evet gittiler.enderakvaryum 2012-04-24 23:59:15
evet gittiler.
Akvaryum İmalatı Anektodları... Komik, trajikomik, trajedik anılar....
Şimdi bu aşıkların sırayla beyit söylemesi gibi birşey oldu..Ben bu ünlü arkadaşımın yine bir anektodunu anlatacağım.. Bu kardeşimiz bir akvaryum siparişi alır. Sipariş yeri izmittir. Fakat akvaryum ebatları çok büyükütr ve atelyede yapışsa oraya taşımak imkansız. Müşterinin yerinde yapışsa mümkün değil yer çok ufak ve dönülmesi imkansız. Çok lüks biryer aynı zamanda derken çareler düşünülüyor. Acaba gece herkes gittikten sonramı yapıştırsak veya neler yapabiliriz diye... Derken bu kardeşimizin aklına dahiyane bir fikir geliyor ve diyorki. minüsle kapını önüne kadar gidelim, camları minübüsün içinde yapıştıralım, kuruyunca içeri taşırız....
o an nasıl güldüğümü anlatamam.. gülme krizi tuttu beni...kasıklarıma ağrılar girdi gülmekten...Birde saf saf abi ne gülüyon demeezmi? Ula uşağum dedim sen bu aklılla fazla yaşamazsın Allah sana ömür versin dedim..
Şimdi bu aşıkların sırayla beyit söylemesi gibi birşey oldu..Ben bu ünlü arkadaşımın yine bir anektodunu anlatacağım.. Bu kardeşimiz bir akvaryum siparişi alır. Sipariş yeri izmittir. Fakat akvaryum ebatları çok büyükütr ve atelyede yapışsa oraya taşımak imkansız. Müşterinin yerinde yapışsa mümkün değil yer çok ufak ve dönülmesi imkansız. Çok lüks biryer aynı zamanda derken çareler düşünülüyor. Acaba gece herkes gittikten sonramı yapıştırsak veya neler yapabiliriz diye... Derken bu kardeşimizin aklına dahiyane bir fikir geliyor ve diyorki. minüsle kapını önüne kadar gidelim, camları minübüsün içinde yapıştıralım, kuruyunca içeri taşırız....
o an nasıl güldüğümü anlatamam.. gülme krizi tuttu beni...kasıklarıma ağrılar girdi gülmekten...Birde saf saf abi ne gülüyon demeezmi? Ula uşağum dedim sen bu aklılla fazla yaşamazsın Allah sana ömür versin dedim..
Akvaryum İmalatı Anektodları... Komik, trajikomik, trajedik anılar....
Bende müsadenizle ve hoşğörünüze sığınarak bir anektot paylaşmak istedim..Avcılarda bir müşterime 150 cm lik akvaryum yaptık..Yanında küçük akvaryumlarda var...Müşteriye vardık gecenin bir vakti..Aman Allahım birde ne görelim koca akvaryumun kapağını atelyede unutmuşuz...O diyor abi sen almadınmı ben diyorum sen almadınmı 80 km yolu tekrar döndük yeniden getirdik...H
ismi lazım degil çok yakın bir arkadaşımda atelyede akvaryumun yan camlarını unutmuştu....gerçi akvaryum yan camsızda olurdu....hehehheh....Deniz şu şerbetçi amcayıda yazsana... yarın aksam minübüste akvaryum imalatı yapmak isteyen arkadaşı yazacağım...
Bende müsadenizle ve hoşğörünüze sığınarak bir anektot paylaşmak istedim..Avcılarda bir müşterime 150 cm lik akvaryum yaptık..Yanında küçük akvaryumlarda var...Müşteriye vardık gecenin bir vakti..Aman Allahım birde ne görelim koca akvaryumun kapağını atelyede unutmuşuz...O diyor abi sen almadınmı ben diyorum sen almadınmı 80 km yolu tekrar döndük yeniden getirdik...H
ismi lazım degil çok yakın bir arkadaşımda atelyede akvaryumun yan camlarını unutmuştu....gerçi akvaryum yan camsızda olurdu....hehehheh....Deniz şu şerbetçi amcayıda yazsana... yarın aksam minübüste akvaryum imalatı yapmak isteyen arkadaşı yazacağım...LD AKVARYUM İst.Bayisi Hizmetinize girmiştir...Balıklarımız geldi S.7
ALLAHTAN BAŞARILAR DİLERİM..uMARIM HOBİCİ ARKADAŞALRIMIZA EN NADİDE EN KALİTELİ EN SAĞLIKLI BALIKLARI VE YENİ TÜRLERİ BULUP GETİRİRSİNİZ::
ALLAHTAN BAŞARILAR DİLERİM..uMARIM HOBİCİ ARKADAŞALRIMIZA EN NADİDE EN KALİTELİ EN SAĞLIKLI BALIKLARI VE YENİ TÜRLERİ BULUP GETİRİRSİNİZ::

şikayet
Sorunun çözülecek olmasına bende sevindim..Burhan kardeşim bende sana dış filitre seçeneğini önermiştim..İnşallah birdaha sorun yaşamazsın..İyi günlerde kullan..Bu arada günah keçiside beni ilan edilmişim gördüğüm kadarıyla..bomba benim kucağıma atılmış hemde pimi çekilmiş olarak:((.....neyse çok önemli değil...Zaten kavgada her zaman ayıran yer yumruğu buda öyle birşey..canın sağolsun değerli kardeşim..
Sorunun çözülecek olmasına bende sevindim..Burhan kardeşim bende sana dış filitre seçeneğini önermiştim..İnşallah birdaha sorun yaşamazsın..İyi günlerde kullan..Bu arada günah keçiside beni ilan edilmişim gördüğüm kadarıyla..bomba benim kucağıma atılmış hemde pimi çekilmiş olarak:((.....neyse çok önemli değil...Zaten kavgada her zaman ayıran yer yumruğu buda öyle birşey..canın sağolsun değerli kardeşim..
şikayet
Burhan bey kardeşim siz çok degerli arkadaşsınız ve makul birisiniz. Bir ürün yaptırdınız verdğiniz paranın tam karşılığını almak istiyorsunuz doğal olarak. Deniz beyde gerçekten çok degerli bir arkadas
Burhan bey kardeşim siz çok degerli arkadaşsınız ve makul birisiniz. Bir ürün yaptırdınız verdğiniz paranın tam karşılığını almak istiyorsunuz doğal olarak. Deniz beyde gerçekten çok degerli bir arkadas
Bir akvaryuma ne kadar emek verildiğini ne kadar hesaplamalar yapıldığını ne kadar titiz davranıldığını ben bilirim..herşeyden öte bir akvaryumu taşıyp eve çıkartmak zaten başlı başına bir iştir. o yuzden siz değerli iki kardeşimizden mutlaka birbirinize daha yumuşak usluplarla konuşmanız ve bir ortak yol bulunmasıdır. Eğer istiyorsanız birkaç kişi toplanıp bir çözüm bulalım. Ne siz hevesle yaptırdığınız akvaryumunuzdan olun nede deniz bey o kadar emek verilmiş nakliyeler ödenmiş akvaryumu geri alma külfetinde kalmasın.. Gerekirse deniz bey gelip tekrar yeni bir iniş yapsın veya arkaya yeni bir bağımsız dış filitre ile sorunu çözelimm.. ama artık çözelim daha fazla iki değerli hobicinin birbirlerini kırmasına gönlümüz razı degil. Sonuçta tüm hobiciler bir ailedir..buna göre fevri davranmayın ve savaş baltalarınızı gömün.. herkese hayırlı geceler..
şikayet
Merhabalar ben ender akvaryumun sahibi fazlı görüş. yani 3. şahıs.Aslında ben bu olaya dahil olmak istemedim fakat sürekli ismim geçtiği için ve bu olayın çözülmesi adına yaşanan olayı tüm çıplaklılığı ile yorum yapmadan yazıyorum..Belli bir süre deniz beyin dedesinin vefatından dolayı ve işlerininde yoğunluğundan dolayı ben deniz beye yardım ettim..Şuan yeniden kendi atölyemdeyim..yani tamamen tarafsız olmaya çalışıyorum.O gecede deniz bey bursada olduğu için sanırım c.tesi günüydü baya bir siparişle g.o.paşa ve zeytinburnu tarafına geçtim. ilk önce burhan beye uğradım..Led aydınlatmasını verdim.Çok yoğunluktan dolayı takım çantamı hakikaten atelyede unutmuşum.. akvaryuma baktığımda tankın ön tarafı ile fonun arkası arasında 4cm e yakın fark vardı.yani su önden arkaya geçişte rahat geçemiyor diye düşündüm.Su seviyesi kuşaklara değiyordu hatta üzerine çıkıyordu. ilk önce motorun büyük geldiğini burhan beye söyledim.. fakat burhan bey aynı motor diğer akvaryumumda çalışıyor ve o daha küçük bir akvaryum dedi. Birlikte o zaman motorun hortumunu azcık bükelim ve debiyi biraz düşürüp görelim dedim. Hortumu azcık kırdım fakat sorun düzelmedi. İniş borusundaki su seviyesi belirleme aparatını çıkarttım. belki faydası olur diye.. olmadı..daha sonra deniz beyi aradım. durumu izah ettim..Bana iniş borusunu kesmemi söyledi. Tabi yapacağım tüm işlemleri hem deniz beye sorarak hemde burhan beyin rızasını alarak yaptım. iniş borusunu kestim 2 yada 3 cm. sorun düzelmedi tabi. ben sorunun önden arkaya geçişte olduğunu söyledim. Önce fonun orta kısımlarından bazı delikler açtık.. ufak delikler matkap ucuyla. Burhan bey yanımdaydı ve matkap ucunu kendi getirdi. Deniz beyede bilği verdim.... ama sorun yinede düzelmedi. önden arkaya su rahat geçemiyordu. Bunun üzerine fonun en üstünden üçgen 3 cm e 3 cm. bi parça kestik.yine burhan bey yanımdaydı ve rızasını alarak. suyun geçişini rahatlattık. Fakat sorun yinede düzelmedi. artık son çare kulenin altından açamıyacağımıza göre üstünden kenarından hafif penseyle aldık ama oda fayda etmedi.. Artık aklıma başka birşey gelmiyordu.. tekrar deniz beyi arayıp kendisine bilği verdim. olay bundan ibarettir..Ben kendi kafama göre birşey yapmadım ve heriki tarafın bilgisinde ve rızalarını alarak yaptım.
Merhabalar ben ender akvaryumun sahibi fazlı görüş. yani 3. şahıs.Aslında ben bu olaya dahil olmak istemedim fakat sürekli ismim geçtiği için ve bu olayın çözülmesi adına yaşanan olayı tüm çıplaklılığı ile yorum yapmadan yazıyorum..Belli bir süre deniz beyin dedesinin vefatından dolayı ve işlerininde yoğunluğundan dolayı ben deniz beye yardım ettim..Şuan yeniden kendi atölyemdeyim..yani tamamen tarafsız olmaya çalışıyorum.O gecede deniz bey bursada olduğu için sanırım c.tesi günüydü baya bir siparişle g.o.paşa ve zeytinburnu tarafına geçtim. ilk önce burhan beye uğradım..Led aydınlatmasını verdim.Çok yoğunluktan dolayı takım çantamı hakikaten atelyede unutmuşum.. akvaryuma baktığımda tankın ön tarafı ile fonun arkası arasında 4cm e yakın fark vardı.yani su önden arkaya geçişte rahat geçemiyor diye düşündüm.Su seviyesi kuşaklara değiyordu hatta üzerine çıkıyordu. ilk önce motorun büyük geldiğini burhan beye söyledim.. fakat burhan bey aynı motor diğer akvaryumumda çalışıyor ve o daha küçük bir akvaryum dedi. Birlikte o zaman motorun hortumunu azcık bükelim ve debiyi biraz düşürüp görelim dedim. Hortumu azcık kırdım fakat sorun düzelmedi. İniş borusundaki su seviyesi belirleme aparatını çıkarttım. belki faydası olur diye.. olmadı..daha sonra deniz beyi aradım. durumu izah ettim..Bana iniş borusunu kesmemi söyledi. Tabi yapacağım tüm işlemleri hem deniz beye sorarak hemde burhan beyin rızasını alarak yaptım. iniş borusunu kestim 2 yada 3 cm. sorun düzelmedi tabi. ben sorunun önden arkaya geçişte olduğunu söyledim. Önce fonun orta kısımlarından bazı delikler açtık.. ufak delikler matkap ucuyla. Burhan bey yanımdaydı ve matkap ucunu kendi getirdi. Deniz beyede bilği verdim.... ama sorun yinede düzelmedi. önden arkaya su rahat geçemiyordu. Bunun üzerine fonun en üstünden üçgen 3 cm e 3 cm. bi parça kestik.yine burhan bey yanımdaydı ve rızasını alarak. suyun geçişini rahatlattık. Fakat sorun yinede düzelmedi. artık son çare kulenin altından açamıyacağımıza göre üstünden kenarından hafif penseyle aldık ama oda fayda etmedi.. Artık aklıma başka birşey gelmiyordu.. tekrar deniz beyi arayıp kendisine bilği verdim. olay bundan ibarettir..Ben kendi kafama göre birşey yapmadım ve heriki tarafın bilgisinde ve rızalarını alarak yaptım.
TANITIM KİLİTLENEBİLİR
[QUOTE=Emrah Çiftçi] [QUOTE=HasanKARAKUŞ]Emrah kardeşim 41Milyonkere
MAŞALLAH
ALLAH nazarlardan saklasın.
Emrah kardeşim akvaryumun ve balıkların çok güzel . Allah nazardan saklasın..akvaryumunda emeğim geçtiği için ayrıca mutluyum..
[QUOTE=Emrah Çiftçi] [QUOTE=HasanKARAKUŞ]Emrah kardeşim 41Milyonkere
MAŞALLAH
ALLAH nazarlardan saklasın.Metehandan almak nasip olmadı ama İNŞALLAH en kısa zaman içerisinde bol bol çeyrek gold,ların külçe haline gelirler bizlerde, Külçelerin minik çeyreklerinden nasipleniriz 
[/QUOTE]

Hasan abim çok çok teşekkür ederim. Senin albinolarda tekrar hayırlı uğurlu olsun gittim geldim, gittim geldim bütçem bembalara yetti yoksa senin albinoları kardeşlerinden ayırmadan alacaktım kısmet sanaymış. Artık senin yavrulardan alıcaz. Allah hastalık vermesin kazasız belasız damızlık olduklarını görelim inşallah...
[/QUOTE]
Emrah kardeşim akvaryumun ve balıkların çok güzel . Allah nazardan saklasın..akvaryumunda emeğim geçtiği için ayrıca mutluyum..
kafama takildi bu tas taban camina bir zarar verirmi
Cam kalınlığınız nedir acaba? 37 kğ aynı noktaya basınç uyguluyor. o yuzden cam ince değilse sorun olmaz. Fakat cam kalın değilse sorun yaratabilir bence..
Cam kalınlığınız nedir acaba? 37 kğ aynı noktaya basınç uyguluyor. o yuzden cam ince değilse sorun olmaz. Fakat cam kalın değilse sorun yaratabilir bence..
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Ertug22,
altanilker,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
İnci Kefali,
DABARAKATO,
darkaura,
_rammstein_,
sina cen,
Kınayu,
nniiaa,
ilterisdoğukan,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
pusathan01,
Savvah,
Keremiko,
Benmuro,
Maverickse,
Kemalk41,
0rnn,
şansal,
rasporasrc,
lojistisyen,
nazemert,
SunkenShrimps,
Pandkoal,
layper,
Cresus Casino,
Hoppala,
kocoglu,
JuqLax,
efesutcu44,
Meryemmm,
GrkmAls,
dehakopuz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
