ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mehmet1525
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2011 19:23
Son Ziyaret:
11 Mayıs 2019 12:53
Toplam Mesaj:
257 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet_
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1982
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
Fotoğrafçı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Uzun bir aradan sonra tekrar akvaryum dünyasına döndüm... Umarım herkesin akvaryum hayatı güzel gider. Bolşanslar herkese
Uzun bir aradan sonra tekrar akvaryum dünyasına döndüm... Umarım herkesin akvaryum hayatı güzel gider. Bolşanslar herkese
Goldfish.yine,yeni,yeniden (sayfa 318)
Kadir bey bunları gördükçe insanın içinin gitmemesi elden bile değil yaa. Harika resimler harika balıklar ve harika bi emek....Elinize emeğinize sağlık gerçektentelkarinn 2013-12-24 22:38:32
Kadir bey bunları gördükçe insanın içinin gitmemesi elden bile değil yaa. Harika resimler harika balıklar ve harika bi emek....Elinize emeğinize sağlık gerçekten
130*40*70 Ebatındaki japon tankim
[QUOTE=adige42]Ben hageni de kullandım dere çakılını da ikisinden hangisi derseniz dere çakılı derim.Bitkili akvaryum için hageni ben de öneririm lakim japon ve bitki yanyana olmuyor maalesef
Sizde tecrube edeceksınız zaten yakın zaman ıcerısınde,o yuzden fazla bıtkılı bır tank kurmayı da planlamayın derim ben.
[/QUOTE]
[QUOTE=adige42]Ben hageni de kullandım dere çakılını da ikisinden hangisi derseniz dere çakılı derim.Bitkili akvaryum için hageni ben de öneririm lakim japon ve bitki yanyana olmuyor maalesef
Sizde tecrube edeceksınız zaten yakın zaman ıcerısınde,o yuzden fazla bıtkılı bır tank kurmayı da planlamayın derim ben.[/QUOTE]
Hımm söylediklerinizi dikkate alacağım kadir bey sağolun...
130*40*70 Ebatındaki japon tankim
[QUOTE=adige42]Eminönü'nde bitki sadece teleskop akvaryumda oluyor bu hafta maalesef orada da birşey yoktu.Bitki için Avcılar'da bahsetmiş olduğum akvaryumcuya gitmenizi tavsiye ederim,İstanbul'da bulamayacağınız kadar çok çeşit bitkiyi rahatça bulabilirsiniz.Bitki toprağı olarak umarım aquaclay almayı düşünmüyorsunuzdur çok hafif bir kumdur size tavsiyem dere çakılı olması yönündedir.
[/QUOTE]
[QUOTE=adige42]Eminönü'nde bitki sadece teleskop akvaryumda oluyor bu hafta maalesef orada da birşey yoktu.Bitki için Avcılar'da bahsetmiş olduğum akvaryumcuya gitmenizi tavsiye ederim,İstanbul'da bulamayacağınız kadar çok çeşit bitkiyi rahatça bulabilirsiniz.Bitki toprağı olarak umarım aquaclay almayı düşünmüyorsunuzdur çok hafif bir kumdur size tavsiyem dere çakılı olması yönündedir.
[/QUOTE]
HErhalde bitkiliye geçenlerin ilk tercihi aquaclay ki hemen tahmin ettiniz. :) bende ondan düşünüyorum ama üstüne hagen siyah kuım düşünüyodum. Bitkilileri için hemen hemen ilk tavsiyhe ettikleri hagen ve aquaclay...ben de o yönlerden gitmeyi düşünüyordum acıkcası
130*40*70 Ebatındaki japon tankim
[QUOTE=adige42]Mehmet Bey hayırlı olsun yeni kurulumunuz,biraz aceleye gelmiş sanki
Kum,bitki ve dekorları tamamen halledip balıkları sonradan ekleseydiiz daha iyi olacaktı kanaatindeyim.Yeni balık için acele etmeyin güzel varyeteler buldukça alırsınız.bitki için bahsettiğim akvaryumcuyu gezdiniz mi?Sağlıklı balıklar dilerim.
[/QUOTE]
telkarinn 2013-12-24 21:13:07
[QUOTE=adige42]Mehmet Bey hayırlı olsun yeni kurulumunuz,biraz aceleye gelmiş sanki
Kum,bitki ve dekorları tamamen halledip balıkları sonradan ekleseydiiz daha iyi olacaktı kanaatindeyim.Yeni balık için acele etmeyin güzel varyeteler buldukça alırsınız.bitki için bahsettiğim akvaryumcuyu gezdiniz mi?Sağlıklı balıklar dilerim.[/QUOTE]
Doğrudur biraz aceleye geldi kadir bey. Balıklar daha önceden gelmişti son anda karar verdim bitkili bi show tankı yapayım diye. Balıklara gelince doğrudur acele etmiyorum. eminönünde 2 saate yaklaşık dolaştım ama bitki tarzında pek bulamadım bulduklarımda ufacık yaprakları cürümüştü hep :(. Avcılar tarafına geçme imkanım olmadı. orayada bu hafta sonu inş
Goldfish.yine,yeni,yeniden (sayfa 318)
[QUOTE=piperka]Eminönündeki büyük japonları bende gördüm. Resimdeki Ryukinler yoktu ama güzel balıklar vardı. Çoğu düz japondu ama arada tül kuyruk vardı bir kaç tane. Büyük bir akvaryuma gayet güzel gider o balıklar. 30 - 35 e bırakılırsa alınır bence. Fakat o balıklara sağlam bitkiler lazım, anubiaslar bile belki dayanır o canavarlara. Şöyle 150 cm lık bir akvaryuma 5 - 6 tane harika durur bence.
[QUOTE=piperka]Eminönündeki büyük japonları bende gördüm. Resimdeki Ryukinler yoktu ama güzel balıklar vardı. Çoğu düz japondu ama arada tül kuyruk vardı bir kaç tane. Büyük bir akvaryuma gayet güzel gider o balıklar. 30 - 35 e bırakılırsa alınır bence. Fakat o balıklara sağlam bitkiler lazım, anubiaslar bile belki dayanır o canavarlara. Şöyle 150 cm lık bir akvaryuma 5 - 6 tane harika durur bence.
Bu arada resim veya video bekliyoruz, görmemiz lazım o akvaryumu 
[/QUOTE]

Aynen öyle benim düşüncem de o şekilde işte 150 lik bi akvaryuma şöyle sağlam 4 tane yakışır :D
130*40*70 Ebatındaki japon tankim
[QUOTE=muratcem55]Fotoğrafla teşhis koymak zor bence en kısa zamanda bir video eklersen formda ki arkadaşlar ve ben sana daha çok yardımcı olabiliriz.Gördüğüm kadarı ile sadece teleskop değil bir kaç balığınız daha hasta olabilir.Örneğin 4. fotoğrafda ki çingene japon türü olan balığınız da keyifsiz gibi geldi bana.En kısa zamanda video eklemenizde fayda var.Beni yanlış anlamayın bilmişlik olarak değil yardımcı olmak amaçlı daha iyi olur.[/QUOTE]
telkarinn 2013-12-24 16:55:29
[QUOTE=muratcem55]Fotoğrafla teşhis koymak zor bence en kısa zamanda bir video eklersen formda ki arkadaşlar ve ben sana daha çok yardımcı olabiliriz.Gördüğüm kadarı ile sadece teleskop değil bir kaç balığınız daha hasta olabilir.Örneğin 4. fotoğrafda ki çingene japon türü olan balığınız da keyifsiz gibi geldi bana.En kısa zamanda video eklemenizde fayda var.Beni yanlış anlamayın bilmişlik olarak değil yardımcı olmak amaçlı daha iyi olur.[/QUOTE]
Estagfurullah murat bey ne yanlış anlaması....En kısa zamanda temiz bi video çekip koyacam...
130*40*70 Ebatındaki japon tankim
[QUOTE=bayramses]Resmini koyduğunuz hasta oldum dediğiniz balığın cinsi tepegöz. Hayırlı olsun, umarım güzel günlerde sağlıklı günlerde beslersiniz balıklarınızı. Özel tür balık bulmak için acele etmeyin zamanla olur herşey, önceliği akvaryumun eksiklerini tamamlamaya ve akvaryum dekorasyonuna vermenizi öneririm. İyi günler dilerim, sağlıklı balıklar, sağlıklı günler.
[/QUOTE]
[QUOTE=bayramses]Resmini koyduğunuz hasta oldum dediğiniz balığın cinsi tepegöz. Hayırlı olsun, umarım güzel günlerde sağlıklı günlerde beslersiniz balıklarınızı. Özel tür balık bulmak için acele etmeyin zamanla olur herşey, önceliği akvaryumun eksiklerini tamamlamaya ve akvaryum dekorasyonuna vermenizi öneririm. İyi günler dilerim, sağlıklı balıklar, sağlıklı günler.
[/QUOTE]
Tşk ederim bayram bey. Aynen bende şuanda dekorasyona özen gösteriyorum elimden geldiğince
130*40*70 Ebatındaki japon tankim
[QUOTE=patrickstar]Akvaryumunuz hayırlı olsun, hacim olarak balıkları mutlu edecek bir akvaryum. Yüksekliği biraz fazla, akvaryum içerisine müdahale etmeniz biraz zorlayıcı olacaktır; ama gülü seven dikenine katlanıyor.
Resimde görülen midye kabuklarını akvaryumda tutacaksanız mevcut şekildeki gibi ağzı açık vaziyette kabukların ince kenarları balığa zarar verebiliyor. Kabukların iki kapağını birbirinden ayırıp kuma kapaklanmış şekilde koyasanız o zaman zararı olmaz.
Bence, su altı aydınlatma da kullanmayın, en azından bu şekilde kullanmayın; gözü çok alıyor. Kapağa günışığı floresan takabilirsiniz.
Balıklarınız hakkında bir yorum yapmıyorum, çünkü resimlerden yeterince seçilemiyor. Zaten bütün japonbalıkları sağlıklı oldukları sürece irileştikçe güzelleşiyorlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim mustafa..Bu hali ilk kurulum olduğu için kaba taslak bu şekil yükledim. Bitki toprağım geleçek onlar gekldikden sonra yeni bi kurulum yapıp hepsini yerli yerine koyacağım inş. Aydınlatmaya gelince bende hem görüntü için hemde bitkilerim için güçlü bi aydınlatma düşünüyorum zaten. Dikkate alacağım fikirlerinizi
telkarinn 2013-12-24 15:02:05
[QUOTE=patrickstar]Akvaryumunuz hayırlı olsun, hacim olarak balıkları mutlu edecek bir akvaryum. Yüksekliği biraz fazla, akvaryum içerisine müdahale etmeniz biraz zorlayıcı olacaktır; ama gülü seven dikenine katlanıyor.
Resimde görülen midye kabuklarını akvaryumda tutacaksanız mevcut şekildeki gibi ağzı açık vaziyette kabukların ince kenarları balığa zarar verebiliyor. Kabukların iki kapağını birbirinden ayırıp kuma kapaklanmış şekilde koyasanız o zaman zararı olmaz.
Bence, su altı aydınlatma da kullanmayın, en azından bu şekilde kullanmayın; gözü çok alıyor. Kapağa günışığı floresan takabilirsiniz.
Balıklarınız hakkında bir yorum yapmıyorum, çünkü resimlerden yeterince seçilemiyor. Zaten bütün japonbalıkları sağlıklı oldukları sürece irileştikçe güzelleşiyorlar.[/QUOTE]
[QUOTE=muratcem55]Hayırlı olsun yeni kurulumunuz.Dekore edildikten sonra göze daha hoş gelecektir.Keşke bitki toprağı geldikten sonra kurulumu yapsaydınız.Teleskop balığınız hasta gibi geldi bana.Deri mukozasının üstünde beyazlıklar var.Karantina akvaryumunuz var ise mikrofish uygulamanızda fayda var diye düşünüyorum.Aydınlatma olarak kapağa led döşemeyi düşündünüz mü hiç?Tekrardan hayırlı olsun sağlıkla büyütmeniz dileği ile.[/QUOTE]
Teşekkürler murat bey. Led aydınlatmayı düşündüm ama zamanla sudaki nemden deolayı led düşüyo dökülüyo yanmıyo sinirimi bozuyo o bakımdan hiç girmedim. Florasan tarzı düşünüyorum simdilik. Teleskobum bi kaç gündür durgun dikkat ediyorum zaten. Sizinde maşallah göözünüzden kaçmamış tşk
130*40*70 Ebatındaki japon tankim
[QUOTE=piperka]Akvaryum ve ebatları çok iyi. Kum ve bitkilerde gelince çok daha iyi olacaktır diye umuyorum. Fakat ışıklandırma çok yetersiz. İlk kurduğumda bende de vardı o ışıklandırmadan hiç verim alamamıştım. Bu güzel akvaryuma daha kaliteli balıklar alabilirdim ama yinede güzel bir akvaryum. Sağlıklı büyürler inşallah.[/QUOTE]
telkarinn 2013-12-24 14:38:56
[QUOTE=piperka]Akvaryum ve ebatları çok iyi. Kum ve bitkilerde gelince çok daha iyi olacaktır diye umuyorum. Fakat ışıklandırma çok yetersiz. İlk kurduğumda bende de vardı o ışıklandırmadan hiç verim alamamıştım. Bu güzel akvaryuma daha kaliteli balıklar alabilirdim ama yinede güzel bir akvaryum. Sağlıklı büyürler inşallah.[/QUOTE]
Düşünceleriniz için sağolun özgür bey. Doğrudur ışık yetersiz güçlendirmek için çabalarım sürüyor. tür konusuna da gelince özel türler bulamuıyorum ki :( sizin tankınıza da gözattım. çok güzel türler var görüntü olarak da. ama ben bulamıyorum akvaryumcuları dolaşıyorum ama hep sıradan japon balıkları.
Mesela bu türünüze hasta olduım resmen ..
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 21:54
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

