ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AKDENİZ YILDIZI
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Ocak 2011 18:43
Son Ziyaret:
06 Temmuz 2013 21:00
Toplam Mesaj:
63 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ramazan Yüksel
Doğum Tarihi:
12 Ocak 1966
Yaş:
60
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
BZT AQUACULTURE KULLANAN VAR MI ?
Herkese merhaba,
AKDENİZ YILDIZI 2012-08-31 22:50:43
Herkese merhaba,
Öncelikle Evcilal'a teşekkürlerimi sunuyorum. Unutulduğumuzu sanıyordum
. Unutmadığınız için tekrar teşekkür ediyor en kısa zamanda sizi ziyaret etme sözü veriyorum.
. Unutmadığınız için tekrar teşekkür ediyor en kısa zamanda sizi ziyaret etme sözü veriyorum.Konuya geleyim, sevgili Burçin bey doğru tespitte bulunmuş. Daha önce uzun uzun konuştuğum ve yazıştığım arkadaşlar teyid edeceklerdir; akvaryum forum sitesine üye olduktan uzun zaman sonra mecburiyet karşısında müdahil oldum, bazı sorunlar karşısında çözüm üretebilmenin yollarını akvarist arkadaşlarla birlikte aradık. Herkesini iyi niyetli olmayacağını hesap ta etmedik, tersinden bakalım bizimde iyi niyetli olmadığımız düşüncesinin başkalarında ön yargı halinde bulanabileceğini hesap etmedik. Zaman zaman hoş olamayan şeylere muhatap olduysak ta ilgi gösteren dostlar da edindik, hepsi de sağ olsun. Bu arada en büyük teşekkür forum yöneticisi arkadaşlara; format dışına taşan yazışmalara rağmen sabırla izlediler ve anlayışlı oldular.
Akvaryum dünyasına katkıda bulunmak gibi hoş bir gaye edinmiştim, Burçin beyin belirttiği gibi esas sahamız endüstriyel alanlar. Akvaryum dünyasına yeniden bakteri sağlamaya gelince, Belki bir gün tekrar düşünürüm...
Şimdilik çocuklarıma bulaşan akvaryum mikrobundan dolayı 630 L, 300 L ve 3 tane de 25-50 L arası akvaryumcuklarla vakit geçiriyoruz
Tanıyan tüm dostlara sevgi saygı hürmet ve esenlikler dilerim
Ramazan YÜKSEL
bilgi@akdenizyildizi.com.tr
BZT AQUACULTURE KULLANAN VAR MI ?
[QUOTE=tgrttgrt] Yahu ne bakteri kültürüymüş arkadaş forumda arama yaptım...
[QUOTE=tgrttgrt] Yahu ne bakteri kültürüymüş arkadaş forumda arama yaptım...
Dış paraziti tedavi ediyor
Alg sorununu çözüyor
Beyaz beneği tedavi ediyor
Mantarı tedavi ediyor
yakında neon hastalığı, bloat ve iç parazit de dahil olmak üzere bilimum hertürlü akvaryum hastalığını tedavi ettikten sonra sıra insanlara gelecek, bebeğiniz ishal oldu sütüne katın verin, başım ağrıyor 1 kaşık yutun, saçlarım dökülüyor saç diplerinize sürün, zayıflamak istiyorum her yemekten önce 1 ölçek yutun demeye başlayacaklar valla
işin komik yanıda kültürü satan arkadaş adanalı övenler hep aynı kişiler çoğuda adanalı ve foruma kayıt tarihleri çoğunun yakın zamanlar ve yazdıkları konularda genelde BZT AQUACULTURE ile ilgili konular başka konularda çok az paylaşımları var, tabi ki olumlu yprum yazan herkes için geçerli değil bu söylediklerim
Son bir not daha kültürü artık evcilal sitesinde satmıyorlar bilginize nedenini sormak lazım evcilal sitesine
[/QUOTE]
Bu yazıyı sırf gündemde kalmak için mi yazdınız ? Konuyu bilenler nezdinde komik duruma düşüyorsunuz... İsteseniz de artık bulamazsınız zira parakende vermiyoruz artık.
saygılarımla
BZT AQUACULTURE KULLANAN VAR MI ?
Platon Ltd., Onited Ltd. ve ya diğer firmalardan gönül rahatlığı içinde alabilirsiniz. Pişman olmazsınız.
selamlarBZT AQUACULTURE KULLANAN VAR MI ?
[QUOTE=Fisherking] [QUOTE=AkdenizYildizi]
[/QUOTE]
[QUOTE=Fisherking] [QUOTE=AkdenizYildizi]
Merhaba,
Adresleri sorsaydınız size bildirebilirdim, saklayacak her hangi şey yok yani yeni bir keşif değil bu :).
Beni aradığınızda zaten paket x 12'li fiyatı söylemiştim. Daha önceki konuları okursanız bunlara ait yazıları bulabilirsiniz. Fiyatın bu halde olmasının nedeni : Vergiler, nakliye, valör, ambalaj vs. dir. bu bilgileri bulabildiğinize göre tüm bunları hesap edebilmeniz gerekmez mi ? Ayrıca ABD'ye mail atınız talebiniz hakkında CC'de bizim firmalardan birinin adres ve kontak bilgilerini vereceklerdir.
selamlar
[/QUOTE]
Ramazan Bey,
ürün hakkında bilgi ararken ürünün üreticisi ile karşılaştım. Bana fiyat söylemediniz, 20 gr = 23 TL yönlendirdiğiniz pet sitesindeki fiyattır. Sizden herhangi bir fiyat almadım.
20 gram= 23 TL den Sizin ürünün 450 gramı paket fiyatı 517 TL ye geliyor. Ama aynı ürünün yurt dışı 450 gr paket fiyatı 125 TL ye geliyor. 517 TL ve 125 TL çok farklı rakamlar.
Mesala dışarıda 100 TL olan filtre Türkiyede en fazla 140 TL oluyor. Yani % 40 fiyat artışı olur. O da en fazla % 40 olur. Ama sizin ürününüzde fiyat % 300 artmış.
20 TL yüksek değil düşük bir ücret. Biz katkı maddelerine çok daha fazlasını ödüyoruz. Sizin ürününüze de emin olun öderiz. Yeter ki işe yarasın.
Sadece % 300 fiyat farkı beni çok şaşırttı. Bu çok büyük bir fark.
Ayrıca ticaretle uğraşırken müşterinin tüm sorularına eksiksiz ve net cevap vermeniz gerekir. Müşteri sorularına şu şekilde cevap vermenizi yanlış buluyorum
[QUOTE=AkdenizYildizi] bu bilgileri bulabildiğinize göre tüm bunları hesap edebilmeniz gerekmez mi [/QUOTE]
Bilgi çağında yaşıyoruz ve müşteri her bilgiye anında ulaşabiliyor.
Ayrıca Maliyet hesaplamak müşterinin işi değil. Ama yurt dışından gelen bir ürüne % 300 fiyat farkı oluşmayacağını bilmek için muhasebeci veya dış ticaretçi olmaya gerek yok :)
Tüm bunlara rağmen ürünü bize tanıttığınız için teşekkürler.
Değerli arkadaşım,
Her halukarda ilginize teşekkür ederim ama bazı şeyler düşündüğünüz gibi olmuyor. Ürün yeteri kadar kullanıcıya, ticari döngüye ulaştığı taktirde elbette fiyatlar tekrar gözden geçirilir. Maalesef şu anda 20 TL gibi yüksek (ortalama en az 30 haftalık doz) fiyattan satılması gerekmekte. Fiyatları yüksek bioteknolojinin son kullanıcıya en basit fiyatlarla ulaştırılmasına verin. Şimdilik bu fiyatlarla satmazsak bu işle uğraşmamıza gerek yok, eldeki ürünleri sattıktan sonra tekrar endüstriyel alana döner olayı kapatabiliriz. Faydalı bir ürün ve satın alınabilir fiyatlarda olduğu düşünüyorsa ise devam ederiz. Ayrıca diğer marka ve ürünlerin maliyetlerini kimseye sormadık araştırmadık biz kendi fiyatımızı oluşturduk.
SON OLARAK ARTIK FİYAT KONUSUNU TARTIŞMAK İSTEMİYORUZ. ÜRÜNÜN İŞLEVİ HAKKINDA GÖRÜŞLERİN PAYLAŞILMASINI DAHA DOĞRU BULUYORUZ. TİCARİ BÖLÜMDE BU KONULAR YAZILABİLİR. KOLİ BAZINDA TOPTAN ALIMLAR İÇİN YUKARIDA BAHSETTİĞİNİZ SİTELERE VEYA FİRMAMIZA MÜRACAAT EDİP TALEPTE BULUNABİLİRSİNİZ.
saygılarımızla
BZT AQUACULTURE KULLANAN VAR MI ?
[QUOTE=Fisherking] Ürün oldukça kullanışlı görünüyor. Bursa'da bulamadığım için akdenizyıldızı isimi firmaya buradan DM ile ulaştım, Bursa da ürünü bulamadığımı nereden alabileceğimi alabileceğim bir yer yoksa da numune tarzında göndermelerini istedim. Onlarda ve bir pet sitesinden alabileceğimi söylediler.
[/QUOTE]
[QUOTE=cheavy]Merhaba.. Bu ürünü bende yeşil su sorunu için aldım , kullandım. Çok yoğun bir yeşil su problemi vardı ve hiç bir işe yaramadı. Fakat diğer akvaryumlarda denediğimde koku ve pisliği gerçekten kısa süreliğine olsa da yok ettiğini fark ettim. Yeşil su için bence kullanmaya değmez, fakat koku için işe yarıyor. [/QUOTE]
[QUOTE=Fisherking] Ürün oldukça kullanışlı görünüyor. Bursa'da bulamadığım için akdenizyıldızı isimi firmaya buradan DM ile ulaştım, Bursa da ürünü bulamadığımı nereden alabileceğimi alabileceğim bir yer yoksa da numune tarzında göndermelerini istedim. Onlarda ve bir pet sitesinden alabileceğimi söylediler.
Sitedeki ürünün satış fiyatı 20 gr = 23 TL imiş. ( şu an indirimli 17.63)
Ürünü almadan önce biraz Google da arama yaptım ve Ürünü ilk başta türk malı sanırken aslında yabancı bir firma tarafından üretildiğini ve Türkiye'de de çok sayıda firmanın özellikle süs havuzu ve gölet temizliğinde kullandığını öğrendim. Havuzlarda kullanılan bir ürünün 20 gr ının fiyatının 23 TL olması bana biraz pahallı göründü. Ve ürünün ana üreticisini de buldum :http://www.united-tech.com/products/products/BZTAQ.html
Orada 1 libresi ( 450 gramı) 72 dolara satılıyor. Yani 450 gr 125 TL http://www.united-tech.com/cart/shop.html
Bu durumda 20 gr= 5.5 TL falan oluyor.
Bizde ise 20 gr 23 TL fiyat çok yüksek görünüyor. Burada yaklaşık % 400 pahallı satılıyor.
Maliyetinin firmaya ne kadara geldiğini bilmiyorum ama % 400 civarında olacağını sanmıyorum.
Belki de bu ürünü almadan önce ürünü kullanan diğer firmalara da fiyat sormak lazım.
Türkiyede ürünü satan/kullanan firmalar: http://www.onited.com.tr/brosur.html - http://www.onteknoloji.org - http://www.magnebac.com
Merhaba,
Adresleri sorsaydınız size bildirebilirdim, saklayacak her hangi şey yok yani yeni bir keşif değil bu :).
Beni aradığınızda zaten paket x 12'li fiyatı söylemiştim. Daha önceki konuları okursanız bunlara ait yazıları bulabilirsiniz. Fiyatın bu halde olmasının nedeni : Vergiler, nakliye, valör, ambalaj vs. dir. bu bilgileri bulabildiğinize göre tüm bunları hesap edebilmeniz gerekmez mi ? Ayrıca ABD'ye mail atınız talebiniz hakkında CC'de bizim firmalardan birinin adres ve kontak bilgilerini vereceklerdir.
selamlar
[QUOTE=cheavy]Merhaba.. Bu ürünü bende yeşil su sorunu için aldım , kullandım. Çok yoğun bir yeşil su problemi vardı ve hiç bir işe yaramadı. Fakat diğer akvaryumlarda denediğimde koku ve pisliği gerçekten kısa süreliğine olsa da yok ettiğini fark ettim. Yeşil su için bence kullanmaya değmez, fakat koku için işe yarıyor. [/QUOTE]
Yeşil su oluşmadan önce kullansanız o problemlerle karşılaşmazsınız. Ayrıca yeşil su problemi için biraz daha sabredin, kullanın sonuç alırsınız.
Dış filtre varsa filtreyi iyice temizleyiniz, antibakteriyel ilaç kullandıysanız bakterilerin rantabl çalışmasına engel olabilir.
Daha sonra yorumlarınızı beklerim.
Selamlar
BZT AQUACULTURE KULLANAN VAR MI ?
Herkese selam,
Mikroorganizmalarımız hayat belirtisi olmayan organiklere saldırmaktadır. Yine muhtemelen kurtçuklara besin olan balık dışkısı, yem artığı gibi kalıntıları bakteriler tükettiği için onlar da öldü. Hızla çürüyen kurtçuklarda bakterilere besin olduğunu düşünüyorum.
saygılarımla
BZT AQUACULTURE KULLANAN VAR MI ?
Muhtemelen balıkların barsaklarinda yasayan kurtcuklari görüyorsunuz.
Muhtemelen balıkların barsaklarinda yasayan kurtcuklari görüyorsunuz.
ADANA BULUŞMASI YAPIYORUZ
Herkese selam, çok değerli davetinizi aldım ama elde olmayan nedenden dolayı aranızda bulunamadım bunun için son derece üzgünüm. En kısa zamanda telafi edebilmek ümidiyle... saygılarımı sunarım
Herkese selam, çok değerli davetinizi aldım ama elde olmayan nedenden dolayı aranızda bulunamadım bunun için son derece üzgünüm. En kısa zamanda telafi edebilmek ümidiyle... saygılarımı sunarım
BZT AQUACULTURE KULLANAN VAR MI ?
Selam, evet işe yarayacaktır.
Selam, evet işe yarayacaktır.
BZT AQUACULTURE KULLANAN VAR MI ?
BZT Aquaculture hakkinda tüyo-1: Evcil hayvanlarınızın barınaklarında koku önleyici olarak kullanabilirsiniz...
BZT Aquaculture hakkinda tüyo-1: Evcil hayvanlarınızın barınaklarında koku önleyici olarak kullanabilirsiniz...
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

