ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
YahyaBarbaros
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ocak 2011 01:22
Son Ziyaret:
02 Temmuz 2018 10:08
Toplam Mesaj:
357 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yahya barbaros
Doğum Tarihi:
20 Ocak 1978
Yaş:
48
İl:
Kayseri
Meslek:
esnaf
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Metilen Mavisi Vs Sera Baktopur Hangisini Kullanma
Herkese iyi geceler,arkadaşım herşeyden önce hasta olan balığı ayır karantina akvaryumun olsun.ve arkadaşların söylediği ilâçlarları hangi hastalık varsa onu kullan..karantina akvaryumunu 28 ila 30 derecede tut..ama bol oksijen ver 2 3 gün yemleme...ve hiç ışık açıp rahatsız etme...iylesırse ne mutlu sana ve tüm hobicilere...Saygılar...
Herkese iyi geceler,arkadaşım herşeyden önce hasta olan balığı ayır karantina akvaryumun olsun.ve arkadaşların söylediği ilâçlarları hangi hastalık varsa onu kullan..karantina akvaryumunu 28 ila 30 derecede tut..ama bol oksijen ver 2 3 gün yemleme...ve hiç ışık açıp rahatsız etme...iylesırse ne mutlu sana ve tüm hobicilere...Saygılar...
Tropheus İçin Sıkça Sorulan Sorular
[QUOTE=jasminkadir]Merhaba arkadaşlar,span style=": rgb231, 237, 246;" Tropheus'lar ph yükseltmek için uSeachem'in Tanganyika Buffer/u tek başına kullanılır mı , yoksa illaki /spanspan style=": rgb231, 237, 246;"uCichlid Lake Salt/u ile beraber mi kullanmalıyım? /span[/QUOTE]
Gerek Yok mercan kırığı kullan kum olarak...hayırlı hobiler...
[QUOTE=omrdrn01]3cmlik ilangi yavrularına bakarken nelere dikkat etmeliyim ?[/QUOTE]
Sularını sık değiştirme,...
[QUOTE=jasminkadir]Merhaba arkadaşlar,span style=": rgb231, 237, 246;" Tropheus'lar ph yükseltmek için uSeachem'in Tanganyika Buffer/u tek başına kullanılır mı , yoksa illaki /spanspan style=": rgb231, 237, 246;"uCichlid Lake Salt/u ile beraber mi kullanmalıyım? /span[/QUOTE]
Gerek Yok mercan kırığı kullan kum olarak...hayırlı hobiler...
[QUOTE=omrdrn01]3cmlik ilangi yavrularına bakarken nelere dikkat etmeliyim ?[/QUOTE]
Sularını sık değiştirme,...
230 akvaryumluk Malawiizmir showroom kuruluyor...
Hayırlı uğurlu olsun.ALLAH utandırmasın...SAYGILAR...
Hayırlı uğurlu olsun.ALLAH utandırmasın...SAYGILAR...
200x65x60 temaks !!!!!!
Gerçekten mükemmel bir akvaryum yaptırmışsınız,ALLAH nazardan saklasın...Sormak istediğim bir konu,kafa motorunu nereden temin ettiniz?Sağlıklı hobiler...Çağdaş ÖZDOĞAN 2014-01-27 20:54:58
Gerçekten mükemmel bir akvaryum yaptırmışsınız,ALLAH nazardan saklasın...Sormak istediğim bir konu,kafa motorunu nereden temin ettiniz?Sağlıklı hobiler...
Yeni kurulum
Arkadaşlar 7 yıl tropheus besledim,artık değişiklik istediğimden dolayı deniz akvaryumu kurmak isteğim oluştu,şu anda siparişini verdiğim 150*65*60 sump 110*45*45
Arkadaşlar 7 yıl tropheus besledim,artık değişiklik istediğimden dolayı deniz akvaryumu kurmak isteğim oluştu,şu anda siparişini verdiğim 150*65*60 sump 110*45*45
Bundan sonra ne malzemeler gider ve fiyatları nedir?
Kafa motoru?
Ps olarak ne kullanmam lazım?
Dalga motoru?
Su tamlama sistemi?
Kum?
soğutucum var..
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim...
ve
Tr. Brichardi Halembe&Orange Cheek Yeni Video sf:7
Selam Buğra kardeşim,gercekten çok güzel türlerler edinmişsin,eminimki senin öncülüğünde bu güzel türleri,biz hobiçilerde akvaryumlarında besleme şansına sahib olacağız,ve bu öncülüğünden dolayıda sana sonsuz saygılar,herşey kalbin gibi temiz,güzel geçmesi dileğiyle...SAYGILAR....
Selam Buğra kardeşim,gercekten çok güzel türlerler edinmişsin,eminimki senin öncülüğünde bu güzel türleri,biz hobiçilerde akvaryumlarında besleme şansına sahib olacağız,ve bu öncülüğünden dolayıda sana sonsuz saygılar,herşey kalbin gibi temiz,güzel geçmesi dileğiyle...SAYGILAR....
Petrochromis Red Bulu point sf. 11 güncel
Can abi,senin elinde bu canlılar ne oluyor böyle,anlam veremedim.MAŞALLAH bizede püf noktaları söylesende sebeplensek diyorum:)...
Can abi,senin elinde bu canlılar ne oluyor böyle,anlam veremedim.MAŞALLAH bizede püf noktaları söylesende sebeplensek diyorum:)...
Site Yönetimi Taraf Olmaktan Vazgeçemedi!
[QUOTE=Erdal Güçlü] [QUOTE=YahyaBarbaros] [QUOTE=Erdal Güçlü]Belli ki arada yaşanan alış-veriş sıkıntısı Buğra arkadaşta derin bir yara açmış. Her fırsatta Hasan'ın üyelik/ticaret vb. bilgilerini kovalayacak ve sürekli bir hırs güdecek. Hakkını helal ettiğini yazmış, lakin buna en ufak bir manevi ima göremiyorum. Geri bildirimlerde benim de adım var ve yazdığım tarih de belli. Kaldı ki nakliye olayı ile ilgili bir de küçük öngörü eklemiştim şikayet konusuna. Birilerinin arkadaşı olmak, bir diğerlerinin karşısında yer almak değil Buğra arkadaşım. İnsanları kutuplara iterek, kendi hırs ve hedeflerini topluluklara mal edemezsin. Görüyorum ki yönetici arkadaşlarla dahi, seviyeli bir iletişim kurma yetini kaybetmişsin. Bunu şişirmeden, kimseye yönlendirmeden düzgün bir şekilde dile getirmiş olsaydın, ben de kalkıp bunları yazıyor olmazdım. Sen yine bunları okuduğunda "sence" haklı olacaksın lakin öyle değilsin. Cihan'da sistemde bunların olabileceğini, hataların giderilebileceğini yazmış zaten. Keşke forum yönetimleri ya da veri tabanları ile ilgili az da olsa bilgiye sahip olsan ve arkada ne kadar kolay hatalar yapılabildiğini bilseydin. Burada bir simge ile belirtilen bir çok şeyin arka planda binlerce kodu yer almakta ve insanlar bu hatalara anlam verememekte. Yaptıkları iş karşılığında maaş almayan bu kişilerin emeklerine teşekkür edileceğine, hedef göstermek doğru bir anlayış değil. Elbette bu, bazı yöneticilerin elindeki gücü kötüye kullanmalarını göz ardı etmemiz anlamına da gelmez. Haklı olduğumuzu düşündüğümüz durumlarda (ki senin içinde şu an geçerli) bunu dile getirmek en doğal hakkımız. Yazı dili ile iletişim kurmaya çalıştığımız bu forumda, bastığımız tuşların kimleri hedef aldığı, cümlelerin nerelere akabileceğini iyi hesaplamak gerekir. Bunun için seni suçlamayacağım ama bir üslup problemin olduğu da aşikar. Naçizane tavsiyem, insanlar iletişim kurarken empati çerçevesinden uzaklaşmaman olacaktır. [/QUOTE]
[QUOTE=Erdal Güçlü] [QUOTE=YahyaBarbaros] [QUOTE=Erdal Güçlü]Belli ki arada yaşanan alış-veriş sıkıntısı Buğra arkadaşta derin bir yara açmış. Her fırsatta Hasan'ın üyelik/ticaret vb. bilgilerini kovalayacak ve sürekli bir hırs güdecek. Hakkını helal ettiğini yazmış, lakin buna en ufak bir manevi ima göremiyorum. Geri bildirimlerde benim de adım var ve yazdığım tarih de belli. Kaldı ki nakliye olayı ile ilgili bir de küçük öngörü eklemiştim şikayet konusuna. Birilerinin arkadaşı olmak, bir diğerlerinin karşısında yer almak değil Buğra arkadaşım. İnsanları kutuplara iterek, kendi hırs ve hedeflerini topluluklara mal edemezsin. Görüyorum ki yönetici arkadaşlarla dahi, seviyeli bir iletişim kurma yetini kaybetmişsin. Bunu şişirmeden, kimseye yönlendirmeden düzgün bir şekilde dile getirmiş olsaydın, ben de kalkıp bunları yazıyor olmazdım. Sen yine bunları okuduğunda "sence" haklı olacaksın lakin öyle değilsin. Cihan'da sistemde bunların olabileceğini, hataların giderilebileceğini yazmış zaten. Keşke forum yönetimleri ya da veri tabanları ile ilgili az da olsa bilgiye sahip olsan ve arkada ne kadar kolay hatalar yapılabildiğini bilseydin. Burada bir simge ile belirtilen bir çok şeyin arka planda binlerce kodu yer almakta ve insanlar bu hatalara anlam verememekte. Yaptıkları iş karşılığında maaş almayan bu kişilerin emeklerine teşekkür edileceğine, hedef göstermek doğru bir anlayış değil. Elbette bu, bazı yöneticilerin elindeki gücü kötüye kullanmalarını göz ardı etmemiz anlamına da gelmez. Haklı olduğumuzu düşündüğümüz durumlarda (ki senin içinde şu an geçerli) bunu dile getirmek en doğal hakkımız. Yazı dili ile iletişim kurmaya çalıştığımız bu forumda, bastığımız tuşların kimleri hedef aldığı, cümlelerin nerelere akabileceğini iyi hesaplamak gerekir. Bunun için seni suçlamayacağım ama bir üslup problemin olduğu da aşikar. Naçizane tavsiyem, insanlar iletişim kurarken empati çerçevesinden uzaklaşmaman olacaktır. [/QUOTE]
Erdal bey,ALLAH AŞKINA bu yazdıklarınız ve tavrınız sizce bir insanı kışkırtmazmı?
Bu sakın yanlış anlaşılmasın kışkırtma derken,manevi değerlere yorum yapılsın anlamında değil...
[/QUOTE]
Yazdıklarımda herhangi bir kışkırtma görmüyorum. Maalesef ben ya da arkadaşlarım yazdığımız zaman konu Hasan ile ilişkilendiriliyor ve bir ekip olduğumuzdan, bireysel düşüncelere sahip olmadığımızdan bahsediliyor. İnsanlar ile ticaret yapmak, iyi ilişkiler kurmak bu kadar fişlenebilir. Tüm bunlara anlam veremiyorum ve hakikaten nasıl bir mantıkla şu yazdıklarımdan bunlar çıkarılabiliyor hayret ediyorum.
Zaten konunun açılış amacının, içeriğine yazmaya başlayan insanları fişlemeyle, tahrik etmekle çoktan yoldan çıktığı da aşikar. Burada sorun çözmek için uğraşan bir şikayet başlığından ziyade, sorun çıkarmak için uğraşılan bir başlık olduğu da aşikar. Benim sorunum o, bu, şu değil. Yukarıda yazmış olduğum yazıya verilen cevapta geçen hakaretlerin, forum kuralları dahilinde yaptırımlara dahil edilmesi. Kimseden başka bir şey istemiyorum.
[/QUOTE]
Bu yazınızdan ben kışkırtma hırs öfke görüyorum,anlam versenizde vermesenizde yazılış şekli ve yazının okunuş şekli itibariyle ben bu şekilde görüyorum,bir başkasıda başka şekilde görebilir..
Site Yönetimi Taraf Olmaktan Vazgeçemedi!
[QUOTE=Kahraman ONAR] [QUOTE=Different]Konunun muhatabı yönetim ve buğra bey iken yine şikayet konusunda olduğu gibi Hasan beyin korumaları devreye girmiş gördüğüm kadarıyla.Buğra bey haksız diyelim ama ne kadar da haksız olsa , bu kadar yandaş bir grup kimin üstüne gelse agresifleşir.Buğra beyın bahsettiği kopyala yapıştır geri bildirimlerini araştırdım , kim olsa hak verir.Buğra beyi korumaya çalışmıyorum yanlış anlaşılmasın.Sadece biraz empati yaptım.Lütfen sizde biraz empati yapın.Saygılar...[/QUOTE]
[QUOTE=YahyaBarbaros]Yandaş ve taraf kelimeleride hemen hemen içerik olarak,bir birine yakın kelimeler...Ve ben madur siz bile olsanız taraf ve yandaşınz olurum...Bu cümleyi size söylendiği için siz neden gocunuyorsunuz..Bakın ben cıkıp diye biliyorum,Ama siz hem taraflı yorum yapıp,sonra bu kelime size karşı kullanıldınmı neden zorunuza gider anlamış değilim...[/QUOTE]
[QUOTE=Kahraman ONAR] [QUOTE=Different]Konunun muhatabı yönetim ve buğra bey iken yine şikayet konusunda olduğu gibi Hasan beyin korumaları devreye girmiş gördüğüm kadarıyla.Buğra bey haksız diyelim ama ne kadar da haksız olsa , bu kadar yandaş bir grup kimin üstüne gelse agresifleşir.Buğra beyın bahsettiği kopyala yapıştır geri bildirimlerini araştırdım , kim olsa hak verir.Buğra beyi korumaya çalışmıyorum yanlış anlaşılmasın.Sadece biraz empati yaptım.Lütfen sizde biraz empati yapın.Saygılar...[/QUOTE]
Yaşar bey güldürmeyin beni ne yani siz her muhatap olduğunuz konulara mı yazıyorsunuz.Öyleyse üstünüze vazife değil iken başlatmış olduğunuz domino etkisini hatırlatırım size.Başka bir konu da geçen.
Sizin üstünüze vazife miydi de geri bildirimleri bile araştırıyorsunuz.
[QUOTE=YahyaBarbaros]Yandaş ve taraf kelimeleride hemen hemen içerik olarak,bir birine yakın kelimeler...Ve ben madur siz bile olsanız taraf ve yandaşınz olurum...Bu cümleyi size söylendiği için siz neden gocunuyorsunuz..Bakın ben cıkıp diye biliyorum,Ama siz hem taraflı yorum yapıp,sonra bu kelime size karşı kullanıldınmı neden zorunuza gider anlamış değilim...[/QUOTE]
Yahya bey sizin anlamadığınız tek şey özellikle benim ve bir çok arkadaşımın yandaş kelimesine değilde olmayan foya mızın ortaya çıkarılmaya çalışılmasıdır ben özellikle bu yazıya takmış durumdayım.
Şimdi bende size soruyorum bende sizin olmayan bir foyanızı ortaya çıkartmaya çalışsam siz ne derdiniz.
[/QUOTE]
Sadece gülerim...Kahraman bey,sizde gülün gitsin bana kalırsa...
Site Yönetimi Taraf Olmaktan Vazgeçemedi!
Yandaş ve taraf kelimeleride hemen hemen içerik olarak,bir birine yakın kelimeler...Ve ben madur siz bile olsanız taraf ve yandaşınz olurum...Bu cümleyi size söylendiği için siz neden gocunuyorsunuz..Bakın ben cıkıp diye biliyorum,Ama siz hem taraflı yorum yapıp,sonra bu kelime size karşı kullanıldınmı neden zorunuza gider anlamış değilim...
Yandaş ve taraf kelimeleride hemen hemen içerik olarak,bir birine yakın kelimeler...Ve ben madur siz bile olsanız taraf ve yandaşınz olurum...Bu cümleyi size söylendiği için siz neden gocunuyorsunuz..Bakın ben cıkıp diye biliyorum,Ama siz hem taraflı yorum yapıp,sonra bu kelime size karşı kullanıldınmı neden zorunuza gider anlamış değilim...
SON MESAJLAR
- Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





