ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Heliak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Kasım 2010 01:27
Son Ziyaret:
05 Kasım 2011 22:58
Toplam Mesaj:
47 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Anıl Güven
Doğum Tarihi:
28 Nisan 1992
Yaş:
34
İl:
Kocaeli
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Regülatörden Co2 Dağıtımı
Bende hiç bir sorun yok şuanda. Gayet iyi çalışıyor sistem. Tüpten çıkar hortumları eşit uzunlukta tutun ki co2 eşit miktarda gitsin uzakta olanada yakında olanada. Difüzör olarak ista'nın 3 in 1 modelini kullanıyorum. Damla sayacı veya vana takmadım direk difüzörden ayarladığım için gerek yoktu. Şuanda 2'side stabil çalışıyor. Eşit miktarda baloncuk çıkıyor.
Bende hiç bir sorun yok şuanda. Gayet iyi çalışıyor sistem. Tüpten çıkar hortumları eşit uzunlukta tutun ki co2 eşit miktarda gitsin uzakta olanada yakında olanada. Difüzör olarak ista'nın 3 in 1 modelini kullanıyorum. Damla sayacı veya vana takmadım direk difüzörden ayarladığım için gerek yoktu. Şuanda 2'side stabil çalışıyor. Eşit miktarda baloncuk çıkıyor.
Regülatörden Co2 Dağıtımı
Çizdiğiniz resimdeki yöntem ile yapabilirsiniz bana göre. Fakat borularınızın uzunlukları aynı seviyede olması lazım eşit miktarda co2 gitmesi için.
Resim olarak:

Yanınızda boruyu götürünü ona göre prinç T derseniz vericeklerdir.
Heliak 2011-03-16 21:53:24
Çizdiğiniz resimdeki yöntem ile yapabilirsiniz bana göre. Fakat borularınızın uzunlukları aynı seviyede olması lazım eşit miktarda co2 gitmesi için.
Resim olarak:

Yanınızda boruyu götürünü ona göre prinç T derseniz vericeklerdir.
Regülatörden Co2 Dağıtımı
Bulunduğunuz bölgede sanayi gibi yerler varsa rahatlıkla bulabilirsiniz. Ben kendime 3 tane aldım prinç T. Fakat 2 ayrı akvaryumda değilde 2 tane difüzör bağladım. Eşit miktarda gitmesi içinde hortum seviyelerini aynı uzunlukta bıraktım. Şuan hiç bir sorun yok.
Adet olarak 7 TL birşeydi. Bence internetteki 50$ fiyatları gördükten sonra normal bile.
Bulunduğunuz bölgede sanayi gibi yerler varsa rahatlıkla bulabilirsiniz. Ben kendime 3 tane aldım prinç T. Fakat 2 ayrı akvaryumda değilde 2 tane difüzör bağladım. Eşit miktarda gitmesi içinde hortum seviyelerini aynı uzunlukta bıraktım. Şuan hiç bir sorun yok.
Adet olarak 7 TL birşeydi. Bence internetteki 50$ fiyatları gördükten sonra normal bile.
Fotoğraf Makinası Bilgilendirme
[QUOTE=aquatopya] [QUOTE=Heliak]Merhaba,
Sony'nin w210 modelini kullanmaktayım. Alalı 2 sene oldu sanırım. Fakat toplam 5-6 ay kullanmışımdır. O yüzden makinanın tam özelliklerini ayarlayamıyorum. En çok makro çekimlerde sıkıntı yaşıyorum. Bir türlü netleştiremiyorum. Tüm ayarlarını kurcaladım fakat başaramadım.
Bu modeli veya başka serisini kullanan varsa yardımcı olabilir mi ?
Teşekkür ederim.
Sony CyberShot W210 dijital kamera özellikleri:
• 12.1 megapiksel efektif çözünürlük
• 4x optik zumlu Carl Zeiss objektif
• Smilte Shutter ve Yüz Tanıma fonksiyonları
• 2.7 inç (6.9 cm) büyüklüğünde LCD ekran
• SteadyShot görüntü sabitleyici
• Maksimum ISO 3200 değeri
• Akıllı Sahne Tanıma modu
• Picture Motion Browser 4.0 yazılımı
• Gümüş, siyah, pembe ve yeşil renk seçenekleri

[/QUOTE]
[QUOTE=bycook]Herkese iyi günler ben yazın stajda kazandığım parayla profesyonel fotoğraf makinesi almayı düşünüyorum bana tavsiye edebileceğiniz makinalar varmı varsa isimlerini yazabilirmisiniz... (Akvaryum ve doğa resimleri çekmek için kullanacağım.)[/QUOTE]
Evet makro çekimi yapmak istediğimde bu işarete alıyorum. Fakat hiç bir zaman netliği yakalayamıyorum. İnternette araştırma yaptım fakat yeni bir model olduğu için çekilmiş fazla resim yok. Bir kişinin makro çekimlerini buldum onlarda gerçekten başarılı. Kendisine sordum fakat uzun zamandır girmiyor resimleri koyduğu siteye. O yüzden cevapta alamadım.
[QUOTE=aquatopya] [QUOTE=Heliak]Merhaba,
Sony'nin w210 modelini kullanmaktayım. Alalı 2 sene oldu sanırım. Fakat toplam 5-6 ay kullanmışımdır. O yüzden makinanın tam özelliklerini ayarlayamıyorum. En çok makro çekimlerde sıkıntı yaşıyorum. Bir türlü netleştiremiyorum. Tüm ayarlarını kurcaladım fakat başaramadım.
Bu modeli veya başka serisini kullanan varsa yardımcı olabilir mi ?
Teşekkür ederim.
Sony CyberShot W210 dijital kamera özellikleri:
• 12.1 megapiksel efektif çözünürlük
• 4x optik zumlu Carl Zeiss objektif
• Smilte Shutter ve Yüz Tanıma fonksiyonları
• 2.7 inç (6.9 cm) büyüklüğünde LCD ekran
• SteadyShot görüntü sabitleyici
• Maksimum ISO 3200 değeri
• Akıllı Sahne Tanıma modu
• Picture Motion Browser 4.0 yazılımı
• Gümüş, siyah, pembe ve yeşil renk seçenekleri

[/QUOTE]
Anıl bey,her türlü compackt makinalarda makro kullanımı aynıdır.
Makinanızla çekim yaparken,yukarıdaki makro modu işaretine basıp,seçim yapıyormusunuz?
[QUOTE=bycook]Herkese iyi günler ben yazın stajda kazandığım parayla profesyonel fotoğraf makinesi almayı düşünüyorum bana tavsiye edebileceğiniz makinalar varmı varsa isimlerini yazabilirmisiniz... (Akvaryum ve doğa resimleri çekmek için kullanacağım.)[/QUOTE]
Oğuzhan bey,belirttiğiniz çekimleri yapmak için hertürlü makina uygundur.Öncelikle düşündüğünüz marka ve bütçeyi belirtmeniz lazım.
Saygılar...
[/QUOTE]Evet makro çekimi yapmak istediğimde bu işarete alıyorum. Fakat hiç bir zaman netliği yakalayamıyorum. İnternette araştırma yaptım fakat yeni bir model olduğu için çekilmiş fazla resim yok. Bir kişinin makro çekimlerini buldum onlarda gerçekten başarılı. Kendisine sordum fakat uzun zamandır girmiyor resimleri koyduğu siteye. O yüzden cevapta alamadım.
Fotoğraf Makinası Bilgilendirme
Merhaba,
Sony'nin w210 modelini kullanmaktayım. Alalı 2 sene oldu sanırım. Fakat toplam 5-6 ay kullanmışımdır. O yüzden makinanın tam özelliklerini ayarlayamıyorum. En çok makro çekimlerde sıkıntı yaşıyorum. Bir türlü netleştiremiyorum. Tüm ayarlarını kurcaladım fakat başaramadım.
Bu modeli veya başka serisini kullanan varsa yardımcı olabilir mi ?
Teşekkür ederim.
Sony CyberShot W210 dijital kamera özellikleri:
• 12.1 megapiksel efektif çözünürlük
• 4x optik zumlu Carl Zeiss objektif
• Smilte Shutter ve Yüz Tanıma fonksiyonları
• 2.7 inç (6.9 cm) büyüklüğünde LCD ekran
• SteadyShot görüntü sabitleyici
• Maksimum ISO 3200 değeri
• Akıllı Sahne Tanıma modu
• Picture Motion Browser 4.0 yazılımı
• Gümüş, siyah, pembe ve yeşil renk seçenekleri

Merhaba,
Sony'nin w210 modelini kullanmaktayım. Alalı 2 sene oldu sanırım. Fakat toplam 5-6 ay kullanmışımdır. O yüzden makinanın tam özelliklerini ayarlayamıyorum. En çok makro çekimlerde sıkıntı yaşıyorum. Bir türlü netleştiremiyorum. Tüm ayarlarını kurcaladım fakat başaramadım.
Bu modeli veya başka serisini kullanan varsa yardımcı olabilir mi ?
Teşekkür ederim.
Sony CyberShot W210 dijital kamera özellikleri:
• 12.1 megapiksel efektif çözünürlük
• 4x optik zumlu Carl Zeiss objektif
• Smilte Shutter ve Yüz Tanıma fonksiyonları
• 2.7 inç (6.9 cm) büyüklüğünde LCD ekran
• SteadyShot görüntü sabitleyici
• Maksimum ISO 3200 değeri
• Akıllı Sahne Tanıma modu
• Picture Motion Browser 4.0 yazılımı
• Gümüş, siyah, pembe ve yeşil renk seçenekleri

İlk Bitkili İlk Hi-tech
Aynı şekilde bugün bende araştırmaya başladım.Aslında floresanları alıcaktım kısmet değilmiş 3 tane T5 aynı kapağa girerse kesin plastik eriyeceği için floresanlar kaldı.Şimdi ilk işim bir kapak yapmak armatürler gerçekten çok pahalı o yüzden iş başa düştü.
Örnek olarak yapabileceğim 2 çalışma buldum size özel mesaj olarak gönderiyorum.İsterseniz bir inceleyin benimde bugün gözüme çarptı ikiside normal fiyatlarda.6x54 Watt 120 cm armatürlerin 700-800 TL fiyatları ile karşılaştırırsak.
Aynı şekilde bugün bende araştırmaya başladım.Aslında floresanları alıcaktım kısmet değilmiş 3 tane T5 aynı kapağa girerse kesin plastik eriyeceği için floresanlar kaldı.Şimdi ilk işim bir kapak yapmak armatürler gerçekten çok pahalı o yüzden iş başa düştü.
Örnek olarak yapabileceğim 2 çalışma buldum size özel mesaj olarak gönderiyorum.İsterseniz bir inceleyin benimde bugün gözüme çarptı ikiside normal fiyatlarda.6x54 Watt 120 cm armatürlerin 700-800 TL fiyatları ile karşılaştırırsak.
İlk Bitkili İlk Hi-tech
Daylight olarak hangi marka kullanmalıyım? Sera'nın fiyatları çok pahalı başka markaların ise T5 120 cm 54 watt'ı bulunmuyor.
Birde kullanıcağım kapak plastik sanırım erime gibi bir sorun ortaya çıkıcak.
Aliminyum saç tan kendim kapak yapıcam sanırım T5'ler plastik kapağa zarar veriyor ise.
Daylight olarak hangi marka kullanmalıyım? Sera'nın fiyatları çok pahalı başka markaların ise T5 120 cm 54 watt'ı bulunmuyor.
Birde kullanıcağım kapak plastik sanırım erime gibi bir sorun ortaya çıkıcak.
Aliminyum saç tan kendim kapak yapıcam sanırım T5'ler plastik kapağa zarar veriyor ise.
İlk Bitkili İlk Hi-tech
Işıklandırma sorun olmaz ise yarın T5'leri tamamlamayı düşünüyorum.6 adet 54 watt T5 alıcam.
2x Henüz karar veremedim bu konudada tavsiyeleriniz benim için önemli.Hangi marka ve mödel floresan almalıyım aquastar ve glorux'e ek olarak?
Teşekkür ederim.
Işıklandırma sorun olmaz ise yarın T5'leri tamamlamayı düşünüyorum.6 adet 54 watt T5 alıcam.
2x Sylvania Aquastar T5 Fluorescent FHO 54 WATT
2x Sylvania Grolux T5 54W2x Henüz karar veremedim bu konudada tavsiyeleriniz benim için önemli.Hangi marka ve mödel floresan almalıyım aquastar ve glorux'e ek olarak?
Teşekkür ederim.
İlk Bitkili İlk Hi-tech
Fotoğraf:








Boyut (cm): 130x50x60h
Kapasite (litre): 390
Canlılar: Henüz yok
Bitkiler: Türlerinden tam emin değilim sanırım gül, tilki.
İleride eklenicek bitki türleri: Hemianthus Callitrichoides (Cuba)
Malzemeler: Eheim Jager 300 watt ısıtıcı, Eheim 2217 dış filtre (İç malzemeleri: Taban Seramik, Orta katman lav taşı, üst katman zeolit.)
Arkada uzanan beyaz ip şeklinde derece çıkartılacak.
Dekorasyon: Güzel durabilecek taş tavsiyeleri ve temin edebileceğim yerleri bekliyorum arkadaşlar bulunduğum yer Gebze burada pek fazla taş ile alakalı yerler yok.
Co2: Henüz alınmadı ama tüplü sistem alınıcak.

Taban: En alt katman Prodac fondo vivo ve akvaryumcudan alınan yuvarlak kahve rengi şeklinde küçük toprak, Sineklik, Hagen.
Taban yüksekliği: 12 cm'lik bir yükseklik var.60 Kilo hagen ve 3 kilo fondo vivo 3 kilo adını tam bilmiyorum değişik bir toprak.
Işıklandırma: Akvaryumun orjinal 2 adet kapağına 3'er adet şeklinde 6 adet 54 watt t5 almayı düşünüyorum.
2x Sylvania Grolux T5 54W
2x Daylight düşünüyorum tam emin değilim önerilerinizi bekliyorum.

Akvaryum Bakımı: Cam temizliği, Su değişikliği.
Kullanılan Yemler: Daha başlanmadı
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Tetra AquaSafe, Sera Aquamarin, Sera Aqua Clear
Gübreler: Sera Florenette A tablet gübre var.Henüz kullanmadım sizce kullanmalımıyım?
Kurulum tarihi: 30.01.2011
7.Resimde akvaryumun üstten görünümü.Akvaryumun kendi kapağına 3'er adet t5 yerleştirmeyi düşünüyorum fakat 2 kapak arası ortada kalan boşluk bir sıkıntı yaratırmı? Her yere aynı şekilde ışık iletilmesi konusunda içimde bir sıkıntı var.Çünki 3 adet t5 bir arada ön tarafta 3 adet t5 arka tarafta bulunucak bu 2 kapak aralığı boş kalıcak.
Toplam 324 watt olucak.
Resim konusunda acemiyim biraz kötü çekmiş olabilirim kusuruma bakmayın lütfen
Tüm abilerimin ve arkadaşlarımın önerilerini bekliyorum.
Teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Anıl güven
Heliak 2011-01-31 22:30:59
Fotoğraf:








Boyut (cm): 130x50x60h
Kapasite (litre): 390
Canlılar: Henüz yok
Bitkiler: Türlerinden tam emin değilim sanırım gül, tilki.
İleride eklenicek bitki türleri: Hemianthus Callitrichoides (Cuba)
Malzemeler: Eheim Jager 300 watt ısıtıcı, Eheim 2217 dış filtre (İç malzemeleri: Taban Seramik, Orta katman lav taşı, üst katman zeolit.)
Arkada uzanan beyaz ip şeklinde derece çıkartılacak.
Dekorasyon: Güzel durabilecek taş tavsiyeleri ve temin edebileceğim yerleri bekliyorum arkadaşlar bulunduğum yer Gebze burada pek fazla taş ile alakalı yerler yok.
Co2: Henüz alınmadı ama tüplü sistem alınıcak.

Taban: En alt katman Prodac fondo vivo ve akvaryumcudan alınan yuvarlak kahve rengi şeklinde küçük toprak, Sineklik, Hagen.
Taban yüksekliği: 12 cm'lik bir yükseklik var.60 Kilo hagen ve 3 kilo fondo vivo 3 kilo adını tam bilmiyorum değişik bir toprak.
Işıklandırma: Akvaryumun orjinal 2 adet kapağına 3'er adet şeklinde 6 adet 54 watt t5 almayı düşünüyorum.
2x Sylvania Aquastar T5 Fluorescent FHO 54 WATT
2x Sylvania Grolux T5 54W
2x Daylight düşünüyorum tam emin değilim önerilerinizi bekliyorum.

Akvaryum Bakımı: Cam temizliği, Su değişikliği.
Kullanılan Yemler: Daha başlanmadı
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Tetra AquaSafe, Sera Aquamarin, Sera Aqua Clear
Gübreler: Sera Florenette A tablet gübre var.Henüz kullanmadım sizce kullanmalımıyım?
Kurulum tarihi: 30.01.2011
7.Resimde akvaryumun üstten görünümü.Akvaryumun kendi kapağına 3'er adet t5 yerleştirmeyi düşünüyorum fakat 2 kapak arası ortada kalan boşluk bir sıkıntı yaratırmı? Her yere aynı şekilde ışık iletilmesi konusunda içimde bir sıkıntı var.Çünki 3 adet t5 bir arada ön tarafta 3 adet t5 arka tarafta bulunucak bu 2 kapak aralığı boş kalıcak.
Toplam 324 watt olucak.
Resim konusunda acemiyim biraz kötü çekmiş olabilirim kusuruma bakmayın lütfen

Tüm abilerimin ve arkadaşlarımın önerilerini bekliyorum.
Teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Anıl güven
Prodac Fondo Vivo Hakkında
Prodac humus yerine bugün Sera florenette A 24 tablet almıştım Fondo vivo nun üzerine atmak için.Yazınızı şimdi gördüm daha kuruluma başlamadım.Dediğiniz gibi ise tabletleri ileriye saklayıp şuan tabana fondo vivo üzerine sineklik sonra hagen ile kaplasam zemin bitkisi olan cuba yetiştirmekte bir sorun çıkarmı yoksa yetersiz mi gelir ?
Ayrıca 3 KG Fondo Vido 130x50x60h ölçülerinde akvaryum için yeterli olur mu ?
Prodac humus yerine bugün Sera florenette A 24 tablet almıştım Fondo vivo nun üzerine atmak için.Yazınızı şimdi gördüm daha kuruluma başlamadım.Dediğiniz gibi ise tabletleri ileriye saklayıp şuan tabana fondo vivo üzerine sineklik sonra hagen ile kaplasam zemin bitkisi olan cuba yetiştirmekte bir sorun çıkarmı yoksa yetersiz mi gelir ?
Ayrıca 3 KG Fondo Vido 130x50x60h ölçülerinde akvaryum için yeterli olur mu ?
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

