ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
basakboy
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ekim 2010 04:20
Son Ziyaret:
13 Ağustos 2022 12:57
Toplam Mesaj:
714 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mustafa nazım başak
Doğum Tarihi:
22 Ağustos 1986
Yaş:
39
İl:
Konya
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Gelin Birlikte Bir Tank Kuralım :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200151431.jpg[/IMG]
Serhat bey merhaba teşekkürler ekleyebildim bir kaç foto fotoğraf kalitesi için kusura bakmayın mavi Led altında foto çekmeye daha alışamadım.
maliyet konusu ise 7500 lira civarlarında bir rakam ile canlı girişinin küçük bir kısmına kadar gelebildim tahminim 1000-1500 lira gibi bir rakamla aklımdaki tanka ulaşmış olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200154481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200154071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200153281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200152481.jpg[/IMG][EDIT]basakboy,2020-05-17 01:59:51[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200151431.jpg[/IMG]
Serhat bey merhaba teşekkürler ekleyebildim bir kaç foto fotoğraf kalitesi için kusura bakmayın mavi Led altında foto çekmeye daha alışamadım.
maliyet konusu ise 7500 lira civarlarında bir rakam ile canlı girişinin küçük bir kısmına kadar gelebildim tahminim 1000-1500 lira gibi bir rakamla aklımdaki tanka ulaşmış olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200154481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200154071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200153281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100860/170520200152481.jpg[/IMG][EDIT]basakboy,2020-05-17 01:59:51[/EDIT]
Gelin Birlikte Bir Tank Kuralım :)
Herkese yeniden merhaba baya zaman geçmiş konuyu güncellemeyeli.
75x45x50 h olarak ince sistem tank kuruldu şükür biraz ugrastirdi ama herseyini kendim yapmak fazlasıyla keyif verdi.
Ekipmanlar ise aşağıdaki gibi seçim yapildi:
Bubble magus curve 7
Jebao DCT 4000
Jebao Sw4
Aquareef x65 aydinlatma
Tanktaki her ihtiyaca karşılık verebilen özel yapım bir pano
Smart ATO kızılötesi su tamamlama
15 kg caribsea canlı kaya
Tuz ise caledonia reef salt olarak tanka eklendi.
Sabırsız geçen bir kaç hafta sonunda ise diatom başladı.
Diatomun 9. Gününde 10 adet conch tanka temizlik ekibi olarak eklendi
Daha sonraki süreçte testler testler ve yine testler ve en sonunda kabuledilebilir değerlere ulaşınca bir kaç mushroom, polip, candy cane, starpolip ve minik bir leather ile ilk canlılar tanka girmiş oldu mercanlarin ilk hafta biraz keyifsiz olması dışında herhangi bir problem çıkmadı 2 hafta sonra ise minik 2 tane ocellearis ile ilk balıklar tanka eklendi.
Su anda balıkların tanka eklenmesinin üzerinde 8 gün geçti ve tankta hiç bir canlı da bir problem yok.
Bolca fotoğraf eklemeyi düşünüyordum fakat sitenin foto eklemesi de baya değişmiş benim ara verdiğim yıllar içinde umarım kısa zamanda öğrenip fotolarla yorumlarınızı beklerim herkese sağlıklı hobiler ve günler dilerim.
Herkese yeniden merhaba baya zaman geçmiş konuyu güncellemeyeli.
75x45x50 h olarak ince sistem tank kuruldu şükür biraz ugrastirdi ama herseyini kendim yapmak fazlasıyla keyif verdi.
Ekipmanlar ise aşağıdaki gibi seçim yapildi:
Bubble magus curve 7
Jebao DCT 4000
Jebao Sw4
Aquareef x65 aydinlatma
Tanktaki her ihtiyaca karşılık verebilen özel yapım bir pano
Smart ATO kızılötesi su tamamlama
15 kg caribsea canlı kaya
Tuz ise caledonia reef salt olarak tanka eklendi.
Sabırsız geçen bir kaç hafta sonunda ise diatom başladı.
Diatomun 9. Gününde 10 adet conch tanka temizlik ekibi olarak eklendi
Daha sonraki süreçte testler testler ve yine testler ve en sonunda kabuledilebilir değerlere ulaşınca bir kaç mushroom, polip, candy cane, starpolip ve minik bir leather ile ilk canlılar tanka girmiş oldu mercanlarin ilk hafta biraz keyifsiz olması dışında herhangi bir problem çıkmadı 2 hafta sonra ise minik 2 tane ocellearis ile ilk balıklar tanka eklendi.
Su anda balıkların tanka eklenmesinin üzerinde 8 gün geçti ve tankta hiç bir canlı da bir problem yok.
Bolca fotoğraf eklemeyi düşünüyordum fakat sitenin foto eklemesi de baya değişmiş benim ara verdiğim yıllar içinde umarım kısa zamanda öğrenip fotolarla yorumlarınızı beklerim herkese sağlıklı hobiler ve günler dilerim.
Gelin Birlikte Bir Tank Kuralım :)
İnce sistem için 5000 lira fiyat aldım aynı sistemi çok daha ergonomik ve daha kaliteli malzemeler ile 2500 liraya çıkarıyorum basit örnek mobilya giydirmesi ve taşıyıcı sistemi ahşap yerine alüminyum karkas ve alüminyum kompozit olup eksiz olacak taşıyıcı profillerine kanallarından elektrik tesisatı gecicek ki aklımda kabloların gorunmedigi bir sistem var.
İşçilik konusunda haklısınız güven ve maharet gerektirir daha önce yapmış olduğum tanklar var 100x100x50 cm gibi halende kullanılır. Ama armatüru araştırma gerekiyor ve dediğiniz gibi garanti ve sağlam bir tercih yapmalıyım.
İnce sistem için 5000 lira fiyat aldım aynı sistemi çok daha ergonomik ve daha kaliteli malzemeler ile 2500 liraya çıkarıyorum basit örnek mobilya giydirmesi ve taşıyıcı sistemi ahşap yerine alüminyum karkas ve alüminyum kompozit olup eksiz olacak taşıyıcı profillerine kanallarından elektrik tesisatı gecicek ki aklımda kabloların gorunmedigi bir sistem var.
İşçilik konusunda haklısınız güven ve maharet gerektirir daha önce yapmış olduğum tanklar var 100x100x50 cm gibi halende kullanılır. Ama armatüru araştırma gerekiyor ve dediğiniz gibi garanti ve sağlam bir tercih yapmalıyım.
Gelin Birlikte Bir Tank Kuralım :)
Gökberk hocam zafer beyi bir kaç arkadaşın konusundan biliyorum kesinlikle ilk adresim olucak kendisi.
Aydınlatma için bir sürü üst segment seçenek mevcut gen4 pro baktığım ürünlerden evet aklımdaki rakam o miktarlarda ama şöyle bir durum var akvaryumu kendim yapma kararı alıp yapmaya başladım bile kısaca hazır akvaryuma vereceğim bütçeyle ekipman ve canlı girdisi yapmayı düşündüm kısaca bütçe aktarımı ps ve aydınlatma konusunda siz dahil bir kaç tank sahibinin önerileri paralel küçük nuanslar var ama ortak kanı ps reef octopus aydınlatma gen4 veya onur bey var armutur yapan onu çok tavsiye ediyorlar 2sinden birini seçeceğim bu arada tekrar teşekkürler vakit ayırıp fikir verdiğiniz için.
Gökberk hocam zafer beyi bir kaç arkadaşın konusundan biliyorum kesinlikle ilk adresim olucak kendisi.
Aydınlatma için bir sürü üst segment seçenek mevcut gen4 pro baktığım ürünlerden evet aklımdaki rakam o miktarlarda ama şöyle bir durum var akvaryumu kendim yapma kararı alıp yapmaya başladım bile kısaca hazır akvaryuma vereceğim bütçeyle ekipman ve canlı girdisi yapmayı düşündüm kısaca bütçe aktarımı ps ve aydınlatma konusunda siz dahil bir kaç tank sahibinin önerileri paralel küçük nuanslar var ama ortak kanı ps reef octopus aydınlatma gen4 veya onur bey var armutur yapan onu çok tavsiye ediyorlar 2sinden birini seçeceğim bu arada tekrar teşekkürler vakit ayırıp fikir verdiğiniz için.
Gelin Birlikte Bir Tank Kuralım :)
Abi hosbulduk evet tam 5 yıl oldu aravereli bende yerleşik hayata geçince bir tank kurayım istedim basladimda çalışmalara akvaryum ve sump dolabı için güzel bir alüminyum taşıyıcı sistem kurdum fotoları adım adım çekiyorum belirli bir noktaya ulaşınca konudan paylaşacağım.
Haklısın okumayı uzun uzun açıklama yapmayı seven bir toplum değiliz ama en yardımsever toplumlardan biriyiz mutlaka konu ilerledikçe fikir alışverişi yapabileceğimiz tecrübeli tuzlu su akvaryum sahibi arkadaşlarda fikir ve görüşlerini paylasacaklardir.
Abi hosbulduk evet tam 5 yıl oldu aravereli bende yerleşik hayata geçince bir tank kurayım istedim basladimda çalışmalara akvaryum ve sump dolabı için güzel bir alüminyum taşıyıcı sistem kurdum fotoları adım adım çekiyorum belirli bir noktaya ulaşınca konudan paylaşacağım.
Haklısın okumayı uzun uzun açıklama yapmayı seven bir toplum değiliz ama en yardımsever toplumlardan biriyiz mutlaka konu ilerledikçe fikir alışverişi yapabileceğimiz tecrübeli tuzlu su akvaryum sahibi arkadaşlarda fikir ve görüşlerini paylasacaklardir.
Gelin Birlikte Bir Tank Kuralım :)
Yanıtınız için çok teşekkürler Gökberk hocam aklımda total maliyet 15.000 gibi bir rakam var zaten bu rakamın içinde pro3 dahil peki Ro sistemini sumpla birleşik mi kurmalıyım yoksa Ro cihazı mesela mutfak ta kurulu olup oradan su alıp tamamlama haznesine aktarmak doğru olur mu dediğim gibi acelem yok sadece ivedi olacak konu tank siparişi en doğru yolu sizin gibi tecrübeli arkadaşlardan edinerek bulmak istiyorum.
Tekrar teşekkür ederim yanıtınız için.
Yanıtınız için çok teşekkürler Gökberk hocam aklımda total maliyet 15.000 gibi bir rakam var zaten bu rakamın içinde pro3 dahil peki Ro sistemini sumpla birleşik mi kurmalıyım yoksa Ro cihazı mesela mutfak ta kurulu olup oradan su alıp tamamlama haznesine aktarmak doğru olur mu dediğim gibi acelem yok sadece ivedi olacak konu tank siparişi en doğru yolu sizin gibi tecrübeli arkadaşlardan edinerek bulmak istiyorum.
Tekrar teşekkür ederim yanıtınız için.
Gelin Birlikte Bir Tank Kuralım :)
Herkese merhaba,
2009-2014 yılları arasında 5 yıl boyunca güzel tecrübe ve keyif aldığım akvaryum - balık besleme hobime 5 yıl aradan sonra tekrar dönmeye karar verdim.
Haliyle 5 yıl öncesi ile günümüz sistem ve teknolojileri arasında baya bir fark var ve sadece tatlı su akvaryumu kuran ben ve benim durumumda olup tuzlu su akvaryumu kurmak isteyen arkadaşlara da yardımcı olması açısından bir konu oluşturup siz tecrübeli arkadaşlarım, abilerim ve kardeşlerimden bilgi ve tecrübe paylaşımı olması adına böyle bir başlık açtım. Herseyi sıfırdan birlikte fikir yuruturek ve bir münazara havasında yapmak istiyorum sizde destek olursanız.
Şimdi konumuz sıfırdan bir tuzlu su akvaryum kurmak olduğuna göre sistem, ekipman ve canlı seçimlerini en başta düzgün yapmak için sizlere akvaryumu kuracağım yer, ortam ısısı ve alan genişliği hakkında bilgi verip naçizane kendi çapımda yaptığım araştırmalara göre aklımda olan ve ilerlemek istediğim yolu anlatmak isterim.
Evimde akvaryumu kurabilecegim iki alan var bu alanlardan biri 77 cm genişlikte odaya giriş kapısından 120 cm uzakta karşısında pencere olan duvar, diğeri ise 80 cm genişlikte kapıya 240 cm uzaklıkta pencere sağ tarafta olan duvar oda sıcaklıkları birinci alanda yazın 26-28 kışın ise 24-28 C ikinci alan ise yazın 24-26 kışın ise 20-21 C ortam sıcaklığı olan odalar.
Benim bu ölçülerde yola çıkarak planladığım 75x40x45h cm bir akvaryum alttan sumpli aquareef ince sistem olarak lanse edilen sistem veya yine 75x40x45h sumpa iniş ve çıkış yandan olacak durso sistem bir akvaryum.
Ve bu akvaryum da percula 2 adet 1 adet tang beslemeyi planlıyorum bu kadar az balık neden derseniz çok kalabalık akvaryumlar bana karmaşa varmiscasina geliyor ve canlıları daha ferah ve rahat beslemek istiyorum.
Bu planlar doğrultusunda bilgi ve Fikirlerinize ihtiyacım olan sorular ise şu sekilde:
Not:oluşturduğum bütçe planlaması ve malzeme temini konusunda ilk canlı girisini(temmuz gibi yapmayı düşünüyorum anemon) akvaryumu ise seçim yapıp sipariş vermeyi düşünüyorum.)
Akvaryum seçiminde durso sistem ve ince sistem arasındaki farklar ve avantajları nelerdir, ölçüler bahsettiğim canlılar için yeterli midir mercan konusu ile ilgili sorum aşağıdadır.
Malum percula besleyecegim için anemon bulundurmak istiyorum akvaryumda anemon dışında da zoa bulunmasını isterim fakat full anemon tankı da olabilir zor bir başlangıç olacağının farkındayım ama acele etmeden gerekli bilgileri eğer paylaşmak isterseniz sizlerden alarak basarilabilecegini düşünüyorum. Ne tür anemon lar bulundurmaliyim?
Protein skimmer seçimi konusunda önerileriniz nedir? (en az bilgim olan konu bu)
Ca reaktör almalı miyim?
Dozaj pompası almalimiyim?
Ro sistemi kurulacak elbette fakat başka bir musluğa kurup Ro suyu oluşturmak istediğim tamamlama tankında bekletmek sorun olur mu? Yahut tamamlama sistemi yerine klasik şu değişimi mi önerirsiniz?
Aydınlatma konusunda aqua reef pro3 ve mygos reef armatür arasında kaldım doğru tercih olur mu yoksa daha başka bir öneriniz var mı? (mygos fiyat olarak çok uygun)
Şimdilik aklımda uçuşan soru işaretleri yukarıdaki sorulardan ibaret bilgilerinize tecrübelerinize talibim.
Bilgi paylaştıkça çoğalır hepinize şimdiden teşekkürler
Herkese merhaba,
2009-2014 yılları arasında 5 yıl boyunca güzel tecrübe ve keyif aldığım akvaryum - balık besleme hobime 5 yıl aradan sonra tekrar dönmeye karar verdim.
Haliyle 5 yıl öncesi ile günümüz sistem ve teknolojileri arasında baya bir fark var ve sadece tatlı su akvaryumu kuran ben ve benim durumumda olup tuzlu su akvaryumu kurmak isteyen arkadaşlara da yardımcı olması açısından bir konu oluşturup siz tecrübeli arkadaşlarım, abilerim ve kardeşlerimden bilgi ve tecrübe paylaşımı olması adına böyle bir başlık açtım. Herseyi sıfırdan birlikte fikir yuruturek ve bir münazara havasında yapmak istiyorum sizde destek olursanız.
Şimdi konumuz sıfırdan bir tuzlu su akvaryum kurmak olduğuna göre sistem, ekipman ve canlı seçimlerini en başta düzgün yapmak için sizlere akvaryumu kuracağım yer, ortam ısısı ve alan genişliği hakkında bilgi verip naçizane kendi çapımda yaptığım araştırmalara göre aklımda olan ve ilerlemek istediğim yolu anlatmak isterim.
Evimde akvaryumu kurabilecegim iki alan var bu alanlardan biri 77 cm genişlikte odaya giriş kapısından 120 cm uzakta karşısında pencere olan duvar, diğeri ise 80 cm genişlikte kapıya 240 cm uzaklıkta pencere sağ tarafta olan duvar oda sıcaklıkları birinci alanda yazın 26-28 kışın ise 24-28 C ikinci alan ise yazın 24-26 kışın ise 20-21 C ortam sıcaklığı olan odalar.
Benim bu ölçülerde yola çıkarak planladığım 75x40x45h cm bir akvaryum alttan sumpli aquareef ince sistem olarak lanse edilen sistem veya yine 75x40x45h sumpa iniş ve çıkış yandan olacak durso sistem bir akvaryum.
Ve bu akvaryum da percula 2 adet 1 adet tang beslemeyi planlıyorum bu kadar az balık neden derseniz çok kalabalık akvaryumlar bana karmaşa varmiscasina geliyor ve canlıları daha ferah ve rahat beslemek istiyorum.
Bu planlar doğrultusunda bilgi ve Fikirlerinize ihtiyacım olan sorular ise şu sekilde:
Not:oluşturduğum bütçe planlaması ve malzeme temini konusunda ilk canlı girisini(temmuz gibi yapmayı düşünüyorum anemon) akvaryumu ise seçim yapıp sipariş vermeyi düşünüyorum.)
Akvaryum seçiminde durso sistem ve ince sistem arasındaki farklar ve avantajları nelerdir, ölçüler bahsettiğim canlılar için yeterli midir mercan konusu ile ilgili sorum aşağıdadır.
Malum percula besleyecegim için anemon bulundurmak istiyorum akvaryumda anemon dışında da zoa bulunmasını isterim fakat full anemon tankı da olabilir zor bir başlangıç olacağının farkındayım ama acele etmeden gerekli bilgileri eğer paylaşmak isterseniz sizlerden alarak basarilabilecegini düşünüyorum. Ne tür anemon lar bulundurmaliyim?
Protein skimmer seçimi konusunda önerileriniz nedir? (en az bilgim olan konu bu)
Ca reaktör almalı miyim?
Dozaj pompası almalimiyim?
Ro sistemi kurulacak elbette fakat başka bir musluğa kurup Ro suyu oluşturmak istediğim tamamlama tankında bekletmek sorun olur mu? Yahut tamamlama sistemi yerine klasik şu değişimi mi önerirsiniz?
Aydınlatma konusunda aqua reef pro3 ve mygos reef armatür arasında kaldım doğru tercih olur mu yoksa daha başka bir öneriniz var mı? (mygos fiyat olarak çok uygun)
Şimdilik aklımda uçuşan soru işaretleri yukarıdaki sorulardan ibaret bilgilerinize tecrübelerinize talibim.
Bilgi paylaştıkça çoğalır hepinize şimdiden teşekkürler
hobiye son tosunlar ilanlarda
Hacım benmde cocukluktan kalma aşinalık var ama jumbo muhabbetler bi farklı geldi ve bu sefer direk profesyonel başladım yaklasık 4-5 aydır arastırıorum zaten işllah üretime yönelik besliycem :) her konuda tam destek biliosun
Hacım benmde cocukluktan kalma aşinalık var ama jumbo muhabbetler bi farklı geldi ve bu sefer direk profesyonel başladım yaklasık 4-5 aydır arastırıorum zaten işllah üretime yönelik besliycem :) her konuda tam destek biliosun
hobiye son tosunlar ilanlarda
işte bu artık beslediğim seyi sevmek istiyorum ben hoş bu keratalarda elden yem alıyo ama olsun sonucta eline alıp sevemiosun
işte bu artık beslediğim seyi sevmek istiyorum ben hoş bu keratalarda elden yem alıyo ama olsun sonucta eline alıp sevemiosun SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
